Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 191 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 20

AutorsZiņojums
trotilius
01. Dec 2010, 09:52 #5181

Kopš: 03. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 534

Braucu ar: e46


01 Dec 2010, 09:24:42 briinums rakstīja:

01 Dec 2010, 09:05:20 trotilius rakstīja:
jautaajums par E36 tiem briinumiem pie kura prieksejais bampers stiprinaas viniem ir jaamortizee jeb viniem taa ar ir briivgaita kaadiu vienu centimetru????


e36 pietiks ar savilceejiem

nu jaa blins ar savilceejiem, savam vari likt kaut ar skocu, tie stieni tad amortizee jeb viniem briivgaitaa jaastaigaa....
Offline
vadims
01. Dec 2010, 10:00 #5182

Kopš: 27. Feb 2005

No: Baldone

Ziņojumi: 1951

Braucu ar: piedziņu


01 Dec 2010, 09:52:09 trotilius rakstīja:

01 Dec 2010, 09:24:42 briinums rakstīja:

01 Dec 2010, 09:05:20 trotilius rakstīja:
jautaajums par E36 tiem briinumiem pie kura prieksejais bampers stiprinaas viniem ir jaamortizee jeb viniem taa ar ir briivgaita kaadiu vienu centimetru????


e36 pietiks ar savilceejiem

nu jaa blins ar savilceejiem, savam vari likt kaut ar skocu, tie stieni tad amortizee jeb viniem briivgaitaa jaastaigaa....
Nav tur ne kam jāstaigā, ja tu domā par trieciena slāpētājiem.
Offline
trotilius
01. Dec 2010, 10:05 #5183

Kopš: 03. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 534

Braucu ar: e46


Nav tur ne kam jāstaigā, ja tu domā par trieciena slāpētājiem.

jap triciena slaapeetaajus domaaju, nu jasna taadad maniem ir pipec jo vini staigaa un lurkaajas.. paldies
Offline
Zinchux
01. Dec 2010, 10:38 #5184

Kopš: 18. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 814

Braucu ar: un reizēm arī bez.

Un vēl viens jautājums... Vai ar smiltīm nostrūklotu detaļu, piemēram, reduktoru, var atstāt nekrāsotu, vai arī tam obligāti vajag vismaz kaut kādu slāni ar kādu puslīdz aizsargājošu līdzekli?
Offline
Puce
01. Dec 2010, 10:40 #5185

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

ja tas reduktors stāvēs sausā vietā, tad nekas traks nenotiksies. ja novietojums saturēs paaugstinātu mitruma saturu, tad gan norūsēs.

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
Zinchux
01. Dec 2010, 10:43 #5186

Kopš: 18. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 814

Braucu ar: un reizēm arī bez.

Tātad, ja gribu tādā "sudraba" krāsā, tad vēlams būtu tādā arī vēl nokrāsot.
Offline
ARw
01. Dec 2010, 11:00 #5187

Kopš: 31. Aug 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 2680

Braucu ar: E30 TURBO, Hilux

Intresē vai kāds remontē M21D24 motoram, elektriskā sūķņa "augšu" reostatus?

-----------------
BMW daļas E36,E46,E39,E60,E61,E53! PM
Offline
Puce
01. Dec 2010, 11:03 #5188

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

Imho vajadzētu to reduktoru izjaukt līdz pēdējai skrūvītei, aizvest nokrāsot ar pulverkrāsu, tad kārtīgi izmazgāt. salikt jaunus blīvslēgus, ja nepieciešams arī jaunus gultņu, salikt kopā un uzpildīt ar svaigu pareizu eļļu. Kontrastam un labākam izskatam pašu korpusu melnā krāsā, bet flančus un pakaļējo vāku sudraba.

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
Digital
01. Dec 2010, 11:05 #5189

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3725

Braucu ar: Elektrību


01 Dec 2010, 11:00:44 ARw rakstīja:
Intresē vai kāds remontē M21D24 motoram, elektriskā sūķņa "augšu" reostatus?

tos neremonte, bet nomaina, labakaja gadijumaa jaliek jaunaa tipa no 95+ g
Offline
Zinchux
01. Dec 2010, 11:12 #5190

Kopš: 18. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 814

Braucu ar: un reizēm arī bez.


01 Dec 2010, 11:03:33 Puce rakstīja:
Imho vajadzētu to reduktoru izjaukt līdz pēdējai skrūvītei, aizvest nokrāsot ar pulverkrāsu, tad kārtīgi izmazgāt. salikt jaunus blīvslēgus, ja nepieciešams arī jaunus gultņu, salikt kopā un uzpildīt ar svaigu pareizu eļļu. Kontrastam un labākam izskatam pašu korpusu melnā krāsā, bet flančus un pakaļējo vāku sudraba.

Jā, par to jaukšanu skaidrs, ka tā, bet par krāsu vēl jāizdomā Paldies par info
Offline
Instigater
01. Dec 2010, 11:13 #5191

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW


01 Dec 2010, 11:05:05 Digital rakstīja:

01 Dec 2010, 11:00:44 ARw rakstīja:
Intresē vai kāds remontē M21D24 motoram, elektriskā sūķņa "augšu" reostatus?

tos neremonte, bet nomaina, labakaja gadijumaa jaliek jaunaa tipa no 95+ g
Vai tad uz M21 var uzlikt vadību no M51?
Offline
RENIO
01. Dec 2010, 12:00 #5192

Kopš: 05. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4669

Braucu ar: 2 x bmw

Jautājums ir par logu slotiņām
Kādas būtu vislābāk likt virsū ziemā?
Tā lai nesasalst un pēc 1 mēneša nebeidz savas funkcijas.
Nu protams, lai cena arī nav kosmoss

To ko pats esmu lietojis viss vairāk ir paticis Bosch AeroTwin.
Offline
BANDITOS
01. Dec 2010, 12:17 #5193

Kopš: 20. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 998

Braucu ar: 730D

Ir iespējams uztaisī otru pulti (signalizācijas)?? Galvenais, lai pilda savu f-ju aizslēgt atslēgt
Offline
dust
01. Dec 2010, 12:31 #5194

Kopš: 12. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 6533

Braucu ar: DD2


01 Dec 2010, 01:35:14 St21 rakstīja:
Bla bla, esmu nav prese, gribu pats


Tad klausies kungs, ja loģika nav stiprā puse, nedaudz pastāstīšu kā tiku galā mājas apstākļos.
Noņem nost plauktu, ieliec presē, izpresē ārā veco lodbalstu. Tad paņem, jauno, piemeklē, vai izgatavo instrumentu ar ko viņu piepresēt neskaroties klāt vidū esošajam bleķim. Tādus kā 2us pusmēnešus.

Visu iekšā presē, un atpakaļ uz auto
Ja kaut viens no punktiem nav skaidrs, tad tev der tikai serviss.

[ Šo ziņu laboja Dust, 01 Dec 2010, 12:33:03 ]



-----------------

Offline
skudza
01. Dec 2010, 12:39 #5195

Kopš: 27. Jan 2009

Ziņojumi: 825

Braucu ar: pelēci


01 Dec 2010, 12:00:18 RENIO rakstīja:
Jautājums ir par logu slotiņām
Kādas būtu vislābāk likt virsū ziemā?
Tā lai nesasalst un pēc 1 mēneša nebeidz savas funkcijas.
Nu protams, lai cena arī nav kosmoss

To ko pats esmu lietojis viss vairāk ir paticis Bosch AeroTwin.


pamēģini Denso. Jābūt Ape motors, vai Faktorija BR.
Offline
R_BERGS
01. Dec 2010, 13:11 #5196

Kopš: 15. Nov 2007

Ziņojumi: 16498

Braucu ar:

Iedodiet ludzu, kads sakariga servisa vai cilveka kontaktus, kas nodarbojas ar auto jumta lukam, vajag e36 kuzavam saregulet luku.

paldies

-----------------

Piedāvājam auto virsbūves krāsošanu un pulēšanu
Offline
dust
01. Dec 2010, 13:11 #5197

Kopš: 12. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 6533

Braucu ar: DD2


01 Dec 2010, 12:39:43 skudza rakstīja:

01 Dec 2010, 12:00:18 RENIO rakstīja:
Jautājums ir par logu slotiņām
Kādas būtu vislābāk likt virsū ziemā?
Tā lai nesasalst un pēc 1 mēneša nebeidz savas funkcijas.
Nu protams, lai cena arī nav kosmoss

To ko pats esmu lietojis viss vairāk ir paticis Bosch AeroTwin.


pamēģini Denso. Jābūt Ape motors, vai Faktorija BR.



Es pats braukāju ar Bosch AeroTwin, un varu arī piegādāt

-----------------

Offline
grizzly
01. Dec 2010, 13:20 #5198

Kopš: 21. Dec 2007

Ziņojumi: 91

Braucu ar: žurku

Kas tas varētu būt pa gļuku, ka iedarbinot augstu mašīnu apgriezieni kādu laiku nekrītas lejā, turas aptuveni ap 2k bet ne vienmēr, un kad mašīna mazliet apsilst apgriezieni nostabilizējās. Kā arī braucot izpiežot sajūgu apgriezieni ļoti lēnām kŗītās kamēr uzsilst dzinējs. Vakar vispār bija gļuks no rīta nevarēja iedarbināt dzinēju, tikai ar nospiestu gāzi, kā palaida gāzi vaļā tā noslāpa... Tas ilga aptuveni 5 min. Atbraucot uz darbu noslāpējot un mēģinot atkal iedarbināt dzinēji apgriezieni turējās ap 3k... Pēc laika viss jau aizgāja. Ja nu kas mašīna atrodas jau servisā bet tomēr gribas paintresēties
P.S e36 2.0i siemens sistēma.
Zonde kartība, gaisa masas mērītājs arī viss ok. Moš tas varētu būt temperatūras devējs?
Offline
Jancuks
01. Dec 2010, 14:58 #5199

Kopš: 22. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2287

Braucu ar:

E46 itkā dzinējs uzsilst normālā tempā bet pa pečku pūš aukstu gaisu.Tiklīdz parādas slodze. Uzdod gāzi vai sāk braukt sāk normāli pūst karsto. Kā apstājas krustojumā atkal tikai aukstu. WTF? Kāds zin kas varētu būt par problēmu?
Offline
Rifo
01. Dec 2010, 15:25 #5200

Kopš: 03. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3828

Braucu ar:


01 Dec 2010, 15:06:26 OX rakstīja:

01 Dec 2010, 14:58:13 Jancuks rakstīja:
E46 itkā dzinējs uzsilst normālā tempā bet pa pečku pūš aukstu gaisu.Tiklīdz parādas slodze. Uzdod gāzi vai sāk braukt sāk normāli pūst karsto. Kā apstājas krustojumā atkal tikai aukstu. WTF? Kāds zin kas varētu būt par problēmu?

ar dzesēšanas sķidruma līmeni viss ok?



ja ar skjidrumu viss ok, tad probleema var buut uudenssuuknii, veel pastaav iespeeja ka tas ir pechkas vaarsts.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo