Online

Pašreiz BMWPower skatās 267 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 22

AutorsZiņojums
sys9291
23. Nov 2019, 23:18 #5141

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


23 Nov 2019, 22:34:41 @artc rakstīja:
Kur var un labāk Rīgā aizvest piekodēt stūres apsildi F30?

a apsildes vadus esam savilkuši?
Offline
evaness2
24. Nov 2019, 20:19 #5142

Kopš: 18. Jun 2010

No: Ikšķile

Ziņojumi: 59

Braucu ar: E36

Kas varētu būt par vainu M43 dzinējam, dzesēšanas sistēmā krājas spiediens, mazais loks ir silts, bet lielajam lokam augšējā caurule ir karsta, apakšējā ledus auksta. Cik nu varēju, atgaisoju, taču problēma saglabājas. Panelī temperatūru rāda normālu, lai gan dzinēja bloks liekas karsts, turpretī pēc 100km nobraukšanas ieplūdes kolektors ir ledus auksts, agrāk tā nebija.
Pie vainas termostats vai tomēr sistēmā vēl kāds burbulis?
Offline
Usins
24. Nov 2019, 22:06 #5143

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3531

Braucu ar: w163; w639; w203

Turpinot rezerves daļu kvalitātes problēmu jautājumu.

2019-05-30 jeb 1000 km atpakaļ
MB Vito tika uzstādīts aizm atsperes Lesjofors 5256858 pāris bez extra atlaidēm par 107 eur. Atsperes ar komforta vijumiem tievajiem.
Taagad skatos - komforta vijumi tukšam auto stāvot uz līdzenas virsmas (TA pacēlājs) visi plakani
Amortizatori pirms gada likti jauni, oriģinālie.
Auto ir ģimenes, ne kravas. Neko smagāku par bērnu ratiem un kādu omi nav redzējis vispār.

LLP ka neņēmu MB orig (dēļ 4x4 tur laikam būtu cipars) vai vērts pacīnīties
Offline
bmwaddict
24. Nov 2019, 22:18 #5144

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


24 Nov 2019, 20:19:47 @evaness2 rakstīja:
Kas varētu būt par vainu M43 dzinējam, dzesēšanas sistēmā krājas spiediens, mazais loks ir silts, bet lielajam lokam augšējā caurule ir karsta, apakšējā ledus auksta. Cik nu varēju, atgaisoju, taču problēma saglabājas. Panelī temperatūru rāda normālu, lai gan dzinēja bloks liekas karsts, turpretī pēc 100km nobraukšanas ieplūdes kolektors ir ledus auksts, agrāk tā nebija.
Pie vainas termostats vai tomēr sistēmā vēl kāds burbulis?

ko noziimee kraajas spiediens? viss pareizi spiedienam dzeseeshanas sisteemaa ir jaabuut tas ir nepiecieshams lai nesaak vaariities.
un ko noziimee dzineeja bloks *liekas* karsts? vispaar tas arii itkaa ir normaali iekshdedzes dzineejam
un ja truba no radiatora ir auksta tad varbuut tas vienk noziimee ka radiators labi dzesee?
un ja iepluudes kolektors agraak nebija auksts tad varbuut taapeec ka agraak bija vasara?

ja tev sirsninja nav mieriiga aizbrauc pie kaada kas saprot tev tur izskataas tumsha bilde...

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 24 Nov 2019, 22:19:34 ]

Offline
vadjiksBMW
24. Nov 2019, 22:28 #5145

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2678

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.


24 Nov 2019, 22:06:39 @Usins rakstīja:
Turpinot rezerves daļu kvalitātes problēmu jautājumu.

2019-05-30 jeb 1000 km atpakaļ
MB Vito tika uzstādīts aizm atsperes Lesjofors 5256858 pāris bez extra atlaidēm par 107 eur. Atsperes ar komforta vijumiem tievajiem.
Taagad skatos - komforta vijumi tukšam auto stāvot uz līdzenas virsmas (TA pacēlājs) visi plakani
Amortizatori pirms gada likti jauni, oriģinālie.
Auto ir ģimenes, ne kravas. Neko smagāku par bērnu ratiem un kādu omi nav redzējis vispār.

LLP ka neņēmu MB orig (dēļ 4x4 tur laikam būtu cipars) vai vērts pacīnīties


Vajadzētu sākt ar to, ka saprast vai tiem vijumiem tā funkcija vipār ir tāda kā tiek uzskatīts, tas ir kā kaut vai koiliem, mazā atspere tīri izplešas kad pacel auto un rats atslogojas, lai vnk viss neizjūk un paliek kaut cik piespiests, vai arī tā atspere reāli ir kaut kāda progresīvā un tiem vijumiem ir amortizācijas funkcija
Offline
evaness2
24. Nov 2019, 22:37 #5146

Kopš: 18. Jun 2010

No: Ikšķile

Ziņojumi: 59

Braucu ar: E36


24 Nov 2019, 22:18:10 @bmwaddict rakstīja:

24 Nov 2019, 20:19:47 @evaness2 rakstīja:
Kas varētu būt par vainu M43 dzinējam, dzesēšanas sistēmā krājas spiediens, mazais loks ir silts, bet lielajam lokam augšējā caurule ir karsta, apakšējā ledus auksta. Cik nu varēju, atgaisoju, taču problēma saglabājas. Panelī temperatūru rāda normālu, lai gan dzinēja bloks liekas karsts, turpretī pēc 100km nobraukšanas ieplūdes kolektors ir ledus auksts, agrāk tā nebija.
Pie vainas termostats vai tomēr sistēmā vēl kāds burbulis?

ko noziimee kraajas spiediens? viss pareizi spiedienam dzeseeshanas sisteemaa ir jaabuut tas ir nepiecieshams lai nesaak vaariities.
un ko noziimee dzineeja bloks *liekas* karsts? vispaar tas arii itkaa ir normaali iekshdedzes dzineejam
un ja truba no radiatora ir auksta tad varbuut tas vienk noziimee ka radiators labi dzesee?
un ja iepluudes kolektors agraak nebija auksts tad varbuut taapeec ka agraak bija vasara?

ja tev sirsninja nav mieriiga aizbrauc pie kaada kas saprot tev tur izskataas tumsha bilde...


Varbūt man paranoja, nezinu. Jo vakar biju piedarbinājis, un kamēr silst, iegāju padzert kafiju. Izdzirdēju troksni, gāju skatīties un bija sasprādzis gabalos plastmasas līkums, kas nāk pie augšējās dzeses caurules un motora.
Motors bija pārkarsis, tā rādīja panelī.
Nomainīju šo detaļu, salēju antifrīzu, atgaisoju un šķita ka ir ok, arī apakšējā caurule bija remdena.
Šodien braucu un nebija mierīga sirds, ik pa laikam čekoju, un šķita caurule par cietu, kā arī nešķita normàli, ka apakšējā caurule ir ledusauksta un augšējā ļoti karsta. Viņš tak nevar atdzesēt tik krasi.
Pats domāju, ka neesmu jau tāds nezinītis, pirms 2 vai 3 gadi jau ņēmos ar radiatoru, beigās nomainīju jaunu un viss bija ok.
Offline
bmwaddict
24. Nov 2019, 22:50 #5147

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


24 Nov 2019, 22:37:35 @evaness2 rakstīja:
Varbūt man paranoja, nezinu. Jo vakar biju piedarbinājis, un kamēr silst, iegāju padzert kafiju. Izdzirdēju troksni, gāju skatīties un bija sasprādzis gabalos plastmasas līkums, kas nāk pie augšējās dzeses caurules un motora.
Motors bija pārkarsis, tā rādīja panelī.
Nomainīju šo detaļu, salēju antifrīzu, atgaisoju un šķita ka ir ok, arī apakšējā caurule bija remdena.
Šodien braucu un nebija mierīga sirds, ik pa laikam čekoju, un šķita caurule par cietu, kā arī nešķita normàli, ka apakšējā caurule ir ledusauksta un augšējā ļoti karsta. Viņš tak nevar atdzesēt tik krasi.
Pats domāju, ka neesmu jau tāds nezinītis, pirms 2 vai 3 gadi jau ņēmos ar radiatoru, beigās nomainīju jaunu un viss bija ok.


Plastmasas trubas dzeses sisteemaa plaisaa kad taas paliek vecas BMW tas ir normaali
Man pasham ir saplaisaajushas vairaakas caurules uz M52 un M54 protams arii bachoks daudziem maniem pazinjaam X3 X5 E46.. ir bijushas shaadas probleemas, tas veel nenoziimee ka veidojas burbulji.
Ja spiediens izaug paaraak liels pirmaam kaartaam nomaini dzeseeshanas korkji, tur ir vaarsts iekshaa kura uzddevums ir notureet pareizu spiedienu, kaa to paarbaudiit nezinu, es vienk turu rezervee jaunu korkji vienk lai buutu ar ko saliidzinaat.
Bet ok pienjemsim ka karst, man tikko bija dariishana ar liidziigu gadiijumu, kaa tu saki ka augsheejaa truba karsta bet no radiatora pilniigs aukstums un tur izraadiijaas termostats kas itkaa atveras bet ne liidz galam. Tas gan nebija BMW bet kkaads GMC Canyon ar 4cyl motoru no Isuzu bet princips iipashi nemainaas..

Veel jau ir dzirdeets ka uudenssuuknim ar plastmasas spaarninju tas var ieplaisaat un saakt sliideet ap asi rezultaataa tas praktiski neko nepumpee un dzeseeshanas shkjidrums cirkulee uz pashteci..

Veel jau pameegjinaat var uzmaniigi atskruuveet korkji uzsilusham dzineejam un paskatiities cik stipri vaaraas bet tur vajag pieredzi paprieshu vajag zinaat kaa uzvedas normaals dzineejs..

Taapeec saku aizbrauc pie kaada kas zin ja nav ar ko saliidzinaat tad ir baigais guessworks.
Offline
Usins
24. Nov 2019, 22:51 #5148

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3531

Braucu ar: w163; w639; w203

Spring Design
Coil spring with inconstant wire diameter
Suspension
for vehicles without sports suspension

Offline
bmwaddict
24. Nov 2019, 22:55 #5149

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


24 Nov 2019, 22:51:48 @Usins rakstīja:
Spring Design
Coil spring with inconstant wire diameter
Suspension
for vehicles without sports suspension

[IMG https://www.dropbox.com/s/37rn2et630y29zq/0.jpg?dl=1[/IMG]

aa nu shitie vijumi galos jau nav komfortzonai tie ir domaati lai atspere neizlec kad pacel mashiinu no zemes tieshi kaa Vadiks teica.

atspereem ar komfortzonu dazhi vijumi ir ar atshkjiriigu soli nevis galos paliek tievaaki

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 24 Nov 2019, 22:56:58 ]

Offline
vadjiksBMW
24. Nov 2019, 22:58 #5150

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2678

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.

Ja tā doma ir par atsperes galiem tad tie mašīnai esot uz zemes būs saspiesti, jo tā doma ir drīzāk atsperes centrēšanai uz atbalsta un nekas vairāk.

Ja mašīnai pakaļa ir par zemu vai augstu tad drīzāk ir izvēlētas nepareizās atsperes, jo MB viņas ir hvz 10+ variācijas katram modelim šķiet, cik bijusi saskare pielasīt vienmēr gemars
Offline
Usins
24. Nov 2019, 23:30 #5151

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3531

Braucu ar: w163; w639; w203

Gribējās lai ir mīkstāk. "Parasti" Lesjofors bija par kādiem 20euro/gab lētāk.
Visu laiku bija lasīts/saprasts ka tie ir "komforta" vijumi

Iepriekšējām orig atsperēm bija tieši tāds pats dizains. ehhh
Offline
desadesa
25. Nov 2019, 08:55 #5152

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: noskrējienu <100k


24 Nov 2019, 20:19:47 @evaness2 rakstīja:
Kas varētu būt par vainu M43 dzinējam, dzesēšanas sistēmā krājas spiediens, mazais loks ir silts, bet lielajam lokam augšējā caurule ir karsta, apakšējā ledus auksta. Cik nu varēju, atgaisoju, taču problēma saglabājas. Panelī temperatūru rāda normālu, lai gan dzinēja bloks liekas karsts, turpretī pēc 100km nobraukšanas ieplūdes kolektors ir ledus auksts, agrāk tā nebija.
Pie vainas termostats vai tomēr sistēmā vēl kāds burbulis?


ja tu aukstam motoram ataisi bačoku un dzirdi psssssssss tad apsveicu
Offline
evaness2
25. Nov 2019, 13:24 #5153

Kopš: 18. Jun 2010

No: Ikšķile

Ziņojumi: 59

Braucu ar: E36


25 Nov 2019, 08:55:39 @desadesa rakstīja:

24 Nov 2019, 20:19:47 @evaness2 rakstīja:
Kas varētu būt par vainu M43 dzinējam, dzesēšanas sistēmā krājas spiediens, mazais loks ir silts, bet lielajam lokam augšējā caurule ir karsta, apakšējā ledus auksta. Cik nu varēju, atgaisoju, taču problēma saglabājas. Panelī temperatūru rāda normālu, lai gan dzinēja bloks liekas karsts, turpretī pēc 100km nobraukšanas ieplūdes kolektors ir ledus auksts, agrāk tā nebija.
Pie vainas termostats vai tomēr sistēmā vēl kāds burbulis?


ja tu aukstam motoram ataisi bačoku un dzirdi psssssssss tad apsveicu


Un? Vari paskaidrot lai visi zin? Savadāk pašlaik no tava komentāra man ne silts ne auksts.
Offline
RSAWorkshop
25. Nov 2019, 13:36 #5154

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7062

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


24 Nov 2019, 23:30:17 @Usins rakstīja:
Gribējās lai ir mīkstāk. "Parasti" Lesjofors bija par kādiem 20euro/gab lētāk.
Visu laiku bija lasīts/saprasts ka tie ir "komforta" vijumi

Iepriekšējām orig atsperēm bija tieši tāds pats dizains. ehhh
Normāli ir tikai ar OEM atsperēm, pārējās gandrīz vienmēr ir par uagstu, par zemu, par cietu, par mīkstu un whatnot

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Mikels
25. Nov 2019, 15:28 #5155

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4937

Braucu ar: cieņu

Kāds servisā bija pievilcis skrūves no visas sirds , rezultātā liekot ziemenes sanāca divas apraut, pēc vecās shēmas vienu izurbu, bet 4h čakars, vairāki sabojāti urbji un nervi arī vairs nav, ar otru negribētos tā čakarēties, attiecīgi vai kāds ir mēģinājis aprautas skrūves atskrūvēt ar šādu muciņu, viņas strādā, varbūt ir info,kur atseviški tādu nopirkt?

[ Šo ziņu laboja Mikels, 25 Nov 2019, 15:29:19 ]

Offline
-JUREVICH-
25. Nov 2019, 17:34 #5156

Kopš: 27. Aug 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1110

Braucu ar: Iekšdedzi


25 Nov 2019, 15:28:02 @Mikels rakstīja:
Kāds servisā bija pievilcis skrūves no visas sirds , rezultātā liekot ziemenes sanāca divas apraut, pēc vecās shēmas vienu izurbu, bet 4h čakars, vairāki sabojāti urbji un nervi arī vairs nav, ar otru negribētos tā čakarēties, attiecīgi vai kāds ir mēģinājis aprautas skrūves atskrūvēt ar šādu muciņu, viņas strādā, varbūt ir info,kur atseviški tādu nopirkt?

Ir pirktas Beta,chaina un vēl kautkāds brends bija!Ja novilkts tā ka šķautnes nomaļ arī šitie sūdi pavērsies HCT ķīnietis vizpār neiekoda!Urb HHS platu leņki 2izmēra urbjiem 1.)4-6mm 2.)pēc vītnes un špricē dīzeli

[ Šo ziņu laboja -JUREVICH-, 25 Nov 2019, 20:26:05 ]

Offline
uldens1
25. Nov 2019, 19:09 #5157

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16204

Braucu ar:


25 Nov 2019, 15:28:02 @Mikels rakstīja:
Kāds servisā bija pievilcis skrūves no visas sirds , rezultātā liekot ziemenes sanāca divas apraut, pēc vecās shēmas vienu izurbu, bet 4h čakars, vairāki sabojāti urbji un nervi arī vairs nav, ar otru negribētos tā čakarēties, attiecīgi vai kāds ir mēģinājis aprautas skrūves atskrūvēt ar šādu muciņu, viņas strādā, varbūt ir info,kur atseviški tādu nopirkt?

ļoti labi palīdz,var pat novērpt ja nenāk vaļā,varu rīt apskatīes kāds brends man ir ja nebūs nodilis uzraksts
Offline
Mikels
25. Nov 2019, 21:23 #5158

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4937

Braucu ar: cieņu

Dabūju Apemotors,skatīsies kā sanāks.
Offline
uldens1
25. Nov 2019, 21:30 #5159

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16204

Braucu ar:


25 Nov 2019, 21:23:54 @Mikels rakstīja:
Dabūju Apemotors,skatīsies kā sanāks.
tik ņem pareizo izmēru kas ar āmuru riktīgi jāuzdzen virsū
Offline
vadjiksBMW
25. Nov 2019, 23:52 #5160

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2678

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.

Kādas versijas vai ziemas antistance ar 235/45 mizu uz 17x7 diska saiet normali vai tomēr īsti nē?
235-45 uz 17x7.5 , tiesa uz BMW bija zbis, daudziem BMW arī stokā nāk, itkā tas puscollas platums nav liela starpība, bet nevar saprast īsti
Visa problēma, ka ziemas kaplim OEM diski praktiski nav atrodami platāki, bet riepas stāv krājumā
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo