Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 77 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
Userimbralis
27. Sep 2016, 21:17 #5141

Kopš: 21. Sep 2016

Ziņojumi: 146

Braucu ar:

Lala, ar šo pa lēni kustīgu objektu caur tēmekli būs viegli trāpīt. Varu aizsist ja nu kas.

[ Šo ziņu laboja Userimbralis, 27 Sep 2016, 21:19:38 ]

Offline
Lala
27. Sep 2016, 21:28 #5142

Kopš: 16. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3381

Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.


27 Sep 2016, 21:04:35 @arizah rakstīja:

27 Sep 2016, 20:37:23 @Lala rakstīja:
Šobrīd ieriebt negribu, gribu tikai saprast, vai ir par ko. Varu taču arī uz lidlauku aizbraukt un kā cilvēks aprunāties.


to gan vari. vienīgais nekāds kilometrs - 1000ft ir apmēram 300m, 500 ft (Praulienai vairāk piestāv šis cipars) attiecīgi vēl 2x mazāk. Aizbrauc, parunājies pieklājīgi, paprasī, kādā augstumā viņš lido. Viņš teiks, ka 500. Pasaki, ka tev zb un tu dzīvo tur un tur, pavisam noteikti viņš nākamreiz piedomās par šo lietu un tad arī redzēsi, kā patiesībā izskatās 500ft.


Kilometrs ir māja no lidlauka taisnā līnijā.
Nu jā, es kā izbijis mērnieks ne sūda nevaru pateikt cik augstu viņš lido, bet 150 m, manuprāt, īsti nav.
Vienu gan es nesaprotu, nafig jālido tieši virs pagalma. Ziņkārība?
Offline
arizah
27. Sep 2016, 22:43 #5143

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43







Offline
ElementY
27. Sep 2016, 22:56 #5144

Kopš: 19. Feb 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 288

Braucu ar:

Huļi plaukti šķībi?
Offline
arizah
27. Sep 2016, 23:17 #5145

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


Kilometrs ir māja no lidlauka taisnā līnijā.
Nu jā, es kā izbijis mērnieks ne sūda nevaru pateikt cik augstu viņš lido, bet 150 m, manuprāt, īsti nav.
Vienu gan es nesaprotu, nafig jālido tieši virs pagalma. Ziņkārība?


Kilometrs ir pietiekami tālu, tur nekāds landings no 500 pēdām nenotiek, pat ja tu dzīvo precīzi uz extended centerline. Izliec no kartona gabaliem mauriņā lielu vidējo pirkstu, lai piebrauc biežāk painteresējas.
Offline
Sandis_UR
28. Sep 2016, 08:06 #5146

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: BITURBO


27 Sep 2016, 19:25:38 @Lafter rakstīja:
ļopene nav auto. Tur manuprāt visu 1000000x pārbauda un iztestē



Ļopenē ir 10000000x vairāk detaļu nekā auto kuras visas nevar 100 reizes pārbaudīt.
Pie tam aizmirsi par pašu galveno- human error.
Drošāk imho ir ļopene, kur apkalpe nolidojusi uz konkrētā tipa 1000h nevis100h un 50 no tām somulatorā.

Kā arī visi manuāļi, gan pilotu, gan apkopju. Arī tur var būt kasjaki pie tam cik saprotu tad Bombardierim nau tik liela pieredze ar tik lielām ļopenēm.

Bet ko nu es no aviācijas saprotu.
Offline
subaru
28. Sep 2016, 08:38 #5147

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10297

Braucu ar: rokām uz stūres

nu skaidrs. tātad nevienu jaunu ļopeni vairs nevar ražot, jo nevienai apkalpei nebūs pieredzes stundas ar to ...

Offline
Sandis_UR
28. Sep 2016, 08:46 #5148

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: BITURBO


28 Sep 2016, 08:38:42 @subaru rakstīja:
nu skaidrs. tātad nevienu jaunu ļopeni vairs nevar ražot, jo nevienai apkalpei nebūs pieredzes stundas ar to ...





Nau jautājums vai kritīs, jautājums ir tikai kad....
Šajā gadījumā mums ir lielākas izredzes būt jaunumu augšgalā.
Offline
subaru
28. Sep 2016, 08:51 #5149

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10297

Braucu ar: rokām uz stūres

nu ja kritīs, tad būs nokritusi ...
te ir citi, vairāk ar avio saistīti cilvēki. Tie arī varētu pakomentēt vai tiešām ir tā, ka līdz ar jaunu lidm. modeli tie pastiprināti kaut kur krīt un gāžās
Offline
kkas
28. Sep 2016, 09:00 #5150

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9335

Braucu ar: Alfu


27 Sep 2016, 21:12:58 @kamikadzemk rakstīja:

27 Sep 2016, 21:00:03 @subaru rakstīja:
pag - tas deltaplāns ir tas zāles pļāvējs?
esmu ar to verķi lidojos - bija kāds uzdāvinājis dāvanu karti ...

normāls lidojums toreiz šķita

ko šams pārkāpj?

Lido kontrolējamā gaisa telpā bez transpondera un radiosakariem, nemaz nerunājot par to, ka nav arī lidojuma plāna.


par droniem tāds hajs sacelts, man ar savu 700g dronu 3x jāpadomā kur lidot, a te izrādās par deltaplānu visiem pajāt
Offline
kamikadzemk
28. Sep 2016, 09:03 #5151

Kopš: 18. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3416

Braucu ar:


28 Sep 2016, 08:46:39 @Sandis_UR rakstīja:

28 Sep 2016, 08:38:42 @subaru rakstīja:
nu skaidrs. tātad nevienu jaunu ļopeni vairs nevar ražot, jo nevienai apkalpei nebūs pieredzes stundas ar to ...





Nau jautājums vai kritīs, jautājums ir tikai kad....
Šajā gadījumā mums ir lielākas izredzes būt jaunumu augšgalā.

Neesi slinks un atver wikipedia kur vari ierakstīt meklētājā B737, A320, E195. Katras lapas apakšā ir Accidents un Incidents kopsavilkums. Pēc tam vari apskatīties jebkura cita lidmašīnas tipa info lapu un izdarīt secinājumus.

Izredzes ir visiem vienādas.

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas
Offline
Ch
28. Sep 2016, 09:04 #5152

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4340

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d

Protams pastāv drusku palielināts risks, ka var izlīst kaut kāda līdz galam nedadomāta problēma, bet tāpat šāds risks ir krietni mazāks, kā piem tad kad parādījās pirmie 737, a320 utt.
Parasti jau tās bērnu slimības lidojumu drošību kritiski neietekmē un tas vairāk sagādā galvassāpes tehn.apkopju organizācijām. Jauniem gk lielā vairumā nāk ārā visādi ad kuriem jāpakļaujās, rezerves daļu tirgus un pieejamība stipri ierobežota, trūkst reliability data utt.

Par humanfactors - cilvēka erroram iespēja notikt gk apkopē ir daaaaaudz reižu lielāka kā uz assembly line.
Offline
Userimbralis
28. Sep 2016, 09:06 #5153

Kopš: 21. Sep 2016

Ziņojumi: 146

Braucu ar:


28 Sep 2016, 08:36:57 @91 rakstīja:

27 Sep 2016, 23:17:23 @arizah rakstīja:

Izliec no kartona gabaliem mauriņā lielu vidējo pirkstu





Un ar slotas kātu nobaksti.
Offline
kamikadzemk
28. Sep 2016, 09:13 #5154

Kopš: 18. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3416

Braucu ar:


28 Sep 2016, 09:00:24 @kkas rakstīja:

27 Sep 2016, 21:12:58 @kamikadzemk rakstīja:

27 Sep 2016, 21:00:03 @subaru rakstīja:
pag - tas deltaplāns ir tas zāles pļāvējs?
esmu ar to verķi lidojos - bija kāds uzdāvinājis dāvanu karti ...

normāls lidojums toreiz šķita

ko šams pārkāpj?

Lido kontrolējamā gaisa telpā bez transpondera un radiosakariem, nemaz nerunājot par to, ka nav arī lidojuma plāna.


par droniem tāds hajs sacelts, man ar savu 700g dronu 3x jāpadomā kur lidot, a te izrādās par deltaplānu visiem pajāt

Dronus sāks pamatīgi kontrolēt. Kaut vai tikai tāpēc, ka lidojot ar deltaplānu tu tur pats sēdi iekšā un ja neesi pašnāvnieks tad nelīdīsi tuvumā lielajām ļotenēm, ar droniem šī problēma atkrīt. Kā arī droni tiek kontrolēti no attāluma un noķert aiz rokas vainīgo ir daudz grūtāk.

Manuprāt, droni ir daudz lielāks drauds nekā šis deltaplāns, kurš tur lidinās jau ilgi un pilotam ir pieredze. Dronu var nopirkt katrs muļķis.

[ Šo ziņu laboja kamikadzemk, 28 Sep 2016, 09:14:36 ]



-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas
Offline
arizah
28. Sep 2016, 09:29 #5155

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


28 Sep 2016, 08:06:19 @Sandis_UR rakstīja:
Ļopenē ir 10000000x vairāk detaļu nekā auto kuras visas nevar 100 reizes pārbaudīt.
Pie tam aizmirsi par pašu galveno- human error.
Drošāk imho ir ļopene, kur apkalpe nolidojusi uz konkrētā tipa 1000h nevis100h un 50 no tām somulatorā.

Kā arī visi manuāļi, gan pilotu, gan apkopju. Arī tur var būt kasjaki pie tam cik saprotu tad Bombardierim nau tik liela pieredze ar tik lielām ļopenēm.


Biš savādāk. 100x vairāk detaļu 1000x - skaitam nav nozīmes. galvenais, lai viņas vispār kāds pārbauda. Tev mašīnā ir žurnāls, cik ilgs ir kaut jebkuras detaļas kalpošanas mūžs, pēc kura tu viņu neskatoties ne uz ko nomainīsi nepārbraucot ne pusstundu? Atbildi vari paturēt pie sevis.
Apkalpe lidojot 1000h gudrāka nepaliek. Apkalpe gudrāka paliek tieši tajās 50 sima stundās, kad ietrenē procedūras uz tādām emergency situācijām, kādas dzīvē visticamāk nekad negadīsies, vismaz ne visas reizē, kā simā.

Piemēram 777 pirmais hull loss (pie kam visi dzīvi izkāpa ārā) bija dēļ aizsērējuša degvielas sildītāja... principā normāli izklausītos pēc bērnu slimības, ja tikai tas nebūtu noticis 15 gadus pēc first flight.
Offline
viesulis
28. Sep 2016, 09:40 #5156

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16792

Braucu ar: Volvo un Volvo

Pārāk daudz Aircrash investigations esmu saskatījies, man par ļotenēm nav šaubu, tās jau 30 gadi atpakaļ bija mēmi krutas un gudras. Drīzāk human error, kad stundā x pieņem nepareizo lēmumu
Offline
Sandis_UR
28. Sep 2016, 09:56 #5157

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: BITURBO

Es ja ļoti ceru ka mūsu jaunās ļopenes nolidos 1000000000h bez problēmām, kā nekā, pašam sanāk bieži lidot ts AB.
Offline
Ch
28. Sep 2016, 10:02 #5158

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4340

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d

Ikdienā cilvēki pārvietojas ar transporta līdzekļiem, kuru tehniskais stāvoklis tiek kontrolēts ļoti pavirši. Un pārvietojas vēl paviršāk kontrolēta transporta sistēmā. Turklāt tas notiek pa lielam bez jebkādas transporta līdzekļu vadītāju apmācības, veselības stāvokļa kontroles utt. Par to visiem ir pie dyrs. Taču, kad runa ir par gk brīžos, kad negadījuma risks no tā jau niecīga pieaug par 0,000005% visi sāk strjomīt.
Offline
arizah
28. Sep 2016, 10:49 #5159

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

+300

[ Šo ziņu laboja arizah, 28 Sep 2016, 10:49:46 ]

Offline
Ch
28. Sep 2016, 11:19 #5160

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4340

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d


28 Sep 2016, 11:11:03 @bertons rakstīja:

28 Sep 2016, 10:02:03 @Ch rakstīja:
Ikdienā cilvēki pārvietojas ar transporta līdzekļiem, kuru tehniskais stāvoklis tiek kontrolēts ļoti pavirši. Un pārvietojas vēl paviršāk kontrolēta transporta sistēmā. Turklāt tas notiek pa lielam bez jebkādas transporta līdzekļu vadītāju apmācības, veselības stāvokļa kontroles utt. Par to visiem ir pie dyrs. Taču, kad runa ir par gk brīžos, kad negadījuma risks no tā jau niecīga pieaug par 0,000005% visi sāk strjomīt.


Auto satiksmee cilveekam vismaz ir kaut kaadas pasnoteikshanas iespeejas - auto izveele, taa staavoklis, kad/kur/kaa braukt. Avio gadijumaa tevi ieseedina tajaa suuda "kapsulaa", kuraa tu vispaar NEKO nevari kontroleet vai ietekmeet - viss ir mistiku mehaanikju, pilotu un kontrolieru varaa un kad tas suuds pisaas lejaa tad paarsimt cilveekiem pezda ar 99% garantiju.


beidz,braucot ar auto ir ļoooti daudz faktoru, ko tu nevari ietekmēt. Pat jauka vasaras diena, 30 gadu stāžs un jauns volvo xc90 tevi nevar paglābt no pretīmbraucoša baļķvedēja, kura šoferis pie stūres ir aizmidzis.
Jā, lidojot tu vairs neko nekontrolē un tā doma ir baisa, bet braucot ar auto, kur tu kontrolē reāli pavisam nelielu procentu no notiekošā rodas kaut kāda drošības ilūzija, bet reāli vienīgā atšķirība ir tāda, ka ar tevi kopā nav vēl 160 citu cilvēku un līdz ar to tas nenokļūs līdz pasaules ziņu virsrakstiem.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo