Online

Pašreiz BMWPower skatās 205 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
smudo
29. Oct 2020, 11:48 #5121

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


29 Oct 2020, 10:26:29 @DM-101 rakstīja:

29 Oct 2020, 10:02:34 @Nixx rakstīja:
Salīdzinam. Cik prasa par kasko 55k € vērtam bmw ar 450 Zs motoru ?


Par bremzēm. Džeki saka, reizi nedēļā vajag pabraukt ar izslēgtu regen.
Es pats gluži tā nedaru, neko neslēģelēju. Ja piebraucu pirmais pie luksofora, cenšos sirsnīgāk nobremzēt, tā lai darba bremzes iet pāri regen.
Ja kāds jau stāv pie sarkanā, tad mašīna bremzē pati
Teslai, ja bača ir zem 80 %, regen ir ļoti spēcīgs, 1 pedāļa brauciens (t.i. frikcijas bremzes nelietojot vispār) sanāk mierīgi.





Atkārtošos visiem jaunajiem ev pilotiem.
Bačas nevajag lādēt pilnas. Vēl vairāk - uzlādēt un atstāt pilnas ilgstoši.
Tagad, kad kovida dēļ braukāšana ir samazinājusies, man ir uzlikts max čārdža limits 50 %. Katru dienu nobraucu līdz 30 - 25 %. katru vakarā pielieku pie vada. No rīta mašīna ir iesilusi no vada nākošās enerģijas - samazinās bačas izlāde, un izlādes cikli ir tas, kas nosaka bačas dzīves ilgumu.


nahuj maaciities fiziku?
nevajag. un, ja veel speej atlasiit elektromotoru peec kataloga..

taatad, taa vietaa, lai uzlaadetu bachas pilnas, un laadeshanu veiktu katru 3...4.dienu, pilsonis driiglajaa taas/baterijas katru nakti.

Man sanaak, ka izlaades/uzlaades ciklu skaits ir 3..4 reizes lielaaks/laika vieniibaa X.

piedevaam, pilsonis neko nav dzirdejis par teemu, ka patiesiibaa Tesla [jaunaam/nenojaataam bachaam] taapat atstaaj 20% rezervi [pat raadot, ka 100% uzlaadeti].
Bet, ko es te runaaju - muusu 3.joslas drochiitaajs ir izdomaajis jaunu teoriju

p.s. kaapeec shaadi 25..50% cikli ir pieliidzinaami vienam pilnam? Tesla mums nesaspringst uz mega advanceetu katras shunas managementu. sapickaa chupu virknee, shaadas krelliites paraleeli un - bacha ir dzimusi. Attieciigi - katras bachas parametru tolerance speelee MEGA ietekmi. Straava/spriegums sadalaas neliidzsvaroti. Driigljaajot shii atskjiriiba arvien vairaak pieaug!
Otra teema - charge cikla beigu posmaa [pie lieliem uzlaades %] notiek bateriju state ''izliidzinaashana''. Tas ir automaatisks process - samazinaas I [jo U sasniedz kritisko max], nedalaadeetaas shuunas ''pievelkaas''. Driigljaajot taa, kaa to dara staasta varonis, shis izliidzinaashanas posms nenotiek. Attieciigi - ''razbross' starp shunaam tikai pieaug. Rezultaataa - bachas max aatraa tempaa tiek nojaatas.
Apsveicu, shii soliidaas maajaslapas speciaalist - tu uzvareesi sho apparatusu


Tesla ir vienīgais no lielajiem EV ražotājiem, kas rezervi neatstāj - tā teikt iet uz pilnu banku + arī īpaši neierobežoja uzlādes ātrumu pirmo gadu Model S tuvojoties baterijas pilnai uzlādei. Otrā lieta pamainījās, kad garantijas laikā nācās sākt mainīt baterijas un pirmo gadu Model S vienā rītā pēc automātiska update, lietotāji sastapās ar faktu, ka pēkšņi viņu auto ātrajās uzlādēs lādē lēnāk - par to bija neliels cepiens ASV. Piemēram, Taycan ir divu izmēru baterijas, kur mazajai baterijai bruto kapacitāte ir 79,2kWh, bet neto 71 kWh, savukārt lielajai, 93,4kWh un 83,7kWh, līdz ar to rezerve ir ap 10%. VW ID.3 arī ir līdzīga pieeja, kad vidējais baterijai ir 58kWh neto un 62 kWh bruto. Reāli gan Taycan braucējiem ja mēģina izbraukt "sausu", izdodas izspiest pāris kWh pa virsu neto rādītājam un tāpat arī pēc tam iedabūt iekšā nedaudz vairāk (atrēķinot uzlādes zudumus). Taycan lielā baterija spēj ņemt pretī 350kWh max pīķī, bet Porsche pēc testiem max ātrumu ierobežoja pie 270kWh, lai mazinātu bateriju degradāciju. Ražotājs savā manuāli iesaka ikdienā nelādēt virs 80%.

[ Šo ziņu laboja smudo, 29 Oct 2020, 11:51:18 ]

Offline
smudo
29. Oct 2020, 12:23 #5122

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


29 Oct 2020, 12:14:36 @DM-101 rakstīja:
es esmu redzeejis pasha Tesla [un arii vechu, kas reaali meeriijushi, reportu], kur jaunaam atstaaj 20% rezervi. shii rezerve, bateriju ietilpibai samazinoties, tiek samazinaata.
taadaa veidaa Tesla ieguust: kameer bachas jaunas - aatraaku uzlaadi [jo peedeejie % iet max leeni, ar Uconst modi];
nemainiigu intervaalu pirmos X ciklus, kameer shii 20% rezerve tiek izsmelta [tikai paleelinaas uzlaade].


Interesanti - es esmu redzejis daudzu Teslas uzlades video, kur reali var dabut Teslai ieksa tuvu 100% no baterijas kapacitates. Ir gan viena piebilde, ka Tesla, atskiriba no citiem EV razotajiem oficiali nosauc vienu baterijas izmeru, bet pagaidam kopejais consensus sliecas uz to, ka ta ir bruto, nevis neto kapacitate Kada ks vairak zina, varetu pakomentet.
Offline
sys9291
29. Oct 2020, 13:34 #5123

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


29 Oct 2020, 13:20:40 @DM-101 rakstīja:

29 Oct 2020, 13:16:42 @sys9291 rakstīja:
nedaudz par VW ID3.
PAvizinājos ar doto aparātu - iespaidi interesanti it sevišķi bremzes - pedālis netipiski mīksts, ar lielāku gājienu. Ir pie kā pierast. Dinamika man likās pat ļoti OK.
Pārdomas radīja uzlāde. Intereses pēc pievienojām ar komplektā esošo lādētāju pie rozetes. Lādējot 12 stundas auto akumulatora kapacitāte pieauga par 19% (akumulatora kopējā 58KWh) - no tīkla aizgāja drusku virs 20KWh... tā kā viela pārdomām...


Kaads bija saakuma/beigu uzlaades %?
Te jaasaprot,ka pirmajaa pusee,laadeejot ar max I,laadeeshana buus straujaaka. Ja taas backas jau nevelk no 230 prasiito I pie ap 50% uzlaades,tad gan ir jautri.

kaut kur ap 30% - bet te jau par ātrumam nebūtu nozīmes no 1 fāzes lādējot. Pārdomas izraisa 20% no 58 ir 12 - a no tīkla paņēma 20...
Offline
Instigater
29. Oct 2020, 15:04 #5124

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Vispār jau līdzi nākošais auto lādētājs tikai 10A.
Offline
Digital
29. Oct 2020, 17:51 #5125

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību


Beidzot tev varu 100% piekrist! KPV & Gobzemisti ir speshal suga!
Offline
uldens1
29. Oct 2020, 18:22 #5126

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:

piekrītu kaspičam,tie masku nevalkātāji laikam nesaprot ka šī inficēšanās ir ar ģeometrisku progresiju kur ir maksimāli jābremzē ja pat tas ir tikai nieka % ko var nobremzēt
Offline
Labais1234567891
29. Oct 2020, 18:36 #5127

Kopš: 03. Sep 2020

Ziņojumi: 944

Braucu ar: Teslu

Ok. Kāsīša profilu fiksi uzmetīšu



Izglītots, labi situēts mužiks spēka gados, patīk pastāvošā iekārta, nav šis vietnes vidējais ambālis, jo uzskata, ka ir īpašs. ir gatavs balsot par Jenotību.

Interesanti ko šis princis darīja tajā bomžu ieskrietuvē AD Baltic?
Offline
Oke
29. Oct 2020, 18:48 #5128

Kopš: 10. Apr 2020

Ziņojumi: 562

Braucu ar:


29 Oct 2020, 17:44:33 @DM-101 rakstīja:
COVID

mani 5 centi konspektiivi.

Zviedrija.
WHO reporteetie 150k keisi uz 10mil populaaciju = 1.5%
kur te kolektiivaa imunitaate? aiz taaliem kalniem, pat pienjemot, ka asimptomaatiskie, patiesi izslimojushie ir 2X vairaak par rekjistreetajiem.

Spaanija
1mil no 50mil = 2%
piedevaam, 1.vilnii 300..400k cilveeku paaris meeneshos sariikoja pilniigu kolapsu medicinas sisteemaa.

Lai sasniegtu oficiaalos kaut 30..40% [kas vareetu atbilst kolektiivai imunitaatei], vajadziigi vismaz 5+ gadi shaadaa tempaa. Tempu, savukaart, audzeet nevar, buus mediciinas sisteemas crash.

Par mirushajiem - gan SP, gan SWE liknes izskataas peec taa, ka 1.vilnii uz COV|ID norakstiija pozitiivos, otrajaa [tagad] noraksta tikai tos, kuriem COVID ir primaaraa/vieniigaa saslimshana.

Attieciigi, ''mees visi paarslimosim'' idejas vairotaaji - iesleedzam kalkulatoru.
Optimistiskais scenaarijs: turpmaakaa pusgada laikaa lielajaas ekonomikaas keisu skaits sasniedz ap 5..6% [reaalais 10+], saakas vakcineeshana. Naakoshaa gada laikaa novakcinee pusi, keisi sasniedz 10..12% [reaalie ap 20]. 20+50 vakciinas = kolektiivaa imunitaate.

ja maskas valkaashana par kaut 1% samazina manu speeju inficeet sveshu cilveeku - tas ir mazaakais, ko varu dariit. un tas nav apsprieshanas teema.

un beidzot:
sky - maskas valkaa VISI. ntaas reizes esmu bijis.
iegaaju AD Baltic - staav chupa mehu/slesarju, peerk savas detaljas, maskas nav nevienam.
Secinaajums/ masku nevalkaataaji:
1. liela grupa: mazizgliitoti, videeji suutiigi situeeti cilveeki, kas bija gatavi blasot par KPV;
2. 20gadnieki, revolucionaari, kuri bija gatavi balsot par KPV;
3. shiis vietnes ambaalis videejais [kas arii bija gatavs balsot/balsoja par KPV].


Vis labi un papīrs sastādīts pareizi.
Bet hvz, cik procentus piemetam pie slimajiem, sūdīgi lietojot maskas. Tagad būtu super svarīgi visu laiku rokas dezinficēt, bet pēc tā, ko redzam veikalos, tas tagad nav īpaši populāri.
Offline
HiJaCKeR
29. Oct 2020, 23:16 #5129

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4649

Braucu ar: BMW E90 330i


29 Oct 2020, 22:49:12 @DM-101 rakstīja:

29 Oct 2020, 21:36:21 @ak rakstīja:

29 Oct 2020, 17:18:07 @Instigater rakstīja:
Nez ar ko uz vada līdzi nākošais 10A relejs efektīvitātes ziņā ir sliktāks par 16A releju pieskrūvētu pie sienas?


Zudumi ir mašīnas lādētājā, lai pārveidotu maiņstrāvu līdzstrāvā. Lādētājam ierobežojot savu jaudu, lai rozete neizkustu, ir lielāki zudumi


wat??????

nu te cilvēks kaut kā šizīgi ačgārni uzrakstīja, tipo standarta rozete ir 16 A un lādētājs 10 A + zudumi, kas kopā nepārsniegs 16 A, bet tie 10 A nomināls jau ir primārajā pusē ne sekundārajā, nepareiza doma

[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 29 Oct 2020, 23:22:21 ]

Online
artis83
29. Oct 2020, 23:26 #5130

Kopš: 24. Jul 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 6255

Braucu ar: audi


29 Oct 2020, 17:51:49 @Digital rakstīja:

Beidzot tev varu 100% piekrist! KPV & Gobzemisti ir speshal suga!


balsot ta balsoja, bet tgd ramoniņa no kpv ar putām uz lūpām aizstāv 180 eur.mikrouzņ. nodokli, typa, ja cilvēki nenopelnīs tik daudz, vai bišķi virs, varēs iet uz soc.dienestu konsultācijās vai apmācībās utml. pie kam šāda situācija gan jau skar ievērojamu KPV elektoriātu, bet šie tik par maskām. Pašus ievēlētie kaŗtējo reizi apsipa, bet pret pasaules sazvērestību turēsies līdz pēdējam.

offtop.
Offline
Labais1234567891
30. Oct 2020, 06:32 #5131

Kopš: 03. Sep 2020

Ziņojumi: 944

Braucu ar: Teslu


29 Oct 2020, 22:48:39 @DM-101 rakstīja:

29 Oct 2020, 19:50:59 @Labais1234567891 rakstīja:
Novelc chargemaps aplikāciju un apskaties.


wat?


Hujat
Offline
aldy
30. Oct 2020, 08:42 #5132

Kopš: 06. Apr 2004

No: Jūrmala

Ziņojumi: 30

Braucu ar: formula1 + 0 = f10

Iesakiet, kur tagad aizdzīt uz diagnostiku F10 benzīnieku ar N53 dzinēju, sāk kaut kā pārāk bieži noraustīties.

[ Šo ziņu laboja aldy, 30 Oct 2020, 08:43:10 ]

Offline
smudo
30. Oct 2020, 12:10 #5133

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


30 Oct 2020, 11:59:08 @DM-101 rakstīja:

30 Oct 2020, 11:54:56 @smudo rakstīja:
Sanāk, ja mājās nav trīs fāžu pieslēgums ar 16A, tad pa nakti (pieņemsim 10h) reāli vari cerēt ielādēt kādi 10-15kwh, atkarībā no tā cik konkrētajam auto ir efektīvs uzlādes process (ja nav pieslēgti citu patērētāji, kas naktī patērēs daudz elektrības). Vai var/vērts wall box uzlikt, ja ir tikai ienākošie 16A? Man Elektrum aplikācija rāda: 0,4kV līnija, fāžu skaits 3, Ievadaizsardzības aparāta strāvas lielums 16A. Pieņemu, ka varu pārslēgt tarifa veidu un pacelt strāvas lielumu virs 16A?

Uzzvanīju uz Elektrum saka, ka varu pieteikties dažādiem ampēriem - piemēram 25A vai 32A (max 64A). 32A gan būtiski pieaug mēneša pieslēguma maksa vs 25A. Palūdzu tehniskos noteikumus un piedāvājumu sadales tīkliem par 25A pieslēguma ierīkošanu. Pēc nedēļas to man sola atsūtīt e-pastā. Pieņemu, ka šo labāk izdarīt ātrāk, nekā vēlāk, jo kādā brīdī kad EV kļūs par ikdienu, varētu būt kādi ierobežojumi lokālā tikla kapacitātē vai arī par to man nav jāiespringst 16A vs 25A gadījumā?


tieshi taa! vadu skjeersgriezumi, apaksstaciju jaudas, sadalnes, automaati - viss tagad mainaas caur app. Latvenergo ir taads app - nu, taapat kaa ieinstalee lenshu magnetofonu vai FM radio telefonaa. Jaanovelk tikai. Un visu laiku jaaspiezh ''Accept/OK''.


tur tekstā ir pieminēti tehniskie noteikumi, ko izstrādās ST un atsūtīs kopā ar piedāvājumu - pieteikšanās aizņēma 10 minūtes no brīža, kad izdomāju, ka jāpapēta, kāds man tagad pieslēgums, bet ierīkošanu, laikam ST pats organizēs - man tikai jāpiekrīt izmaksām un jāapmaksā rēķins.

Es vairāk par to, ka dzīvoju Āgenskalnā Botāniskā dārza rajonā un te apkārt ir maz privātmāju apbūves - diez vai daudzdzīvokļu un mazdzīvokļu māju iedzīvotāji sāks masveidā ierīkot pagalmos pieslēgumus tuvākajā laikā un pat ja sāks, tad mani 16 => 25A tur būs piliens jūrā Varbūt arī nē - tādēļ prasu zinošākiem!
Offline
markelis
30. Oct 2020, 12:15 #5134

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12927

Braucu ar: eFku


30 Oct 2020, 12:10:03 @smudo rakstīja:

30 Oct 2020, 11:59:08 @DM-101 rakstīja:

30 Oct 2020, 11:54:56 @smudo rakstīja:
Sanāk, ja mājās nav trīs fāžu pieslēgums ar 16A, tad pa nakti (pieņemsim 10h) reāli vari cerēt ielādēt kādi 10-15kwh, atkarībā no tā cik konkrētajam auto ir efektīvs uzlādes process (ja nav pieslēgti citu patērētāji, kas naktī patērēs daudz elektrības). Vai var/vērts wall box uzlikt, ja ir tikai ienākošie 16A? Man Elektrum aplikācija rāda: 0,4kV līnija, fāžu skaits 3, Ievadaizsardzības aparāta strāvas lielums 16A. Pieņemu, ka varu pārslēgt tarifa veidu un pacelt strāvas lielumu virs 16A?

Uzzvanīju uz Elektrum saka, ka varu pieteikties dažādiem ampēriem - piemēram 25A vai 32A (max 64A). 32A gan būtiski pieaug mēneša pieslēguma maksa vs 25A. Palūdzu tehniskos noteikumus un piedāvājumu sadales tīkliem par 25A pieslēguma ierīkošanu. Pēc nedēļas to man sola atsūtīt e-pastā. Pieņemu, ka šo labāk izdarīt ātrāk, nekā vēlāk, jo kādā brīdī kad EV kļūs par ikdienu, varētu būt kādi ierobežojumi lokālā tikla kapacitātē vai arī par to man nav jāiespringst 16A vs 25A gadījumā?


tieshi taa! vadu skjeersgriezumi, apaksstaciju jaudas, sadalnes, automaati - viss tagad mainaas caur app. Latvenergo ir taads app - nu, taapat kaa ieinstalee lenshu magnetofonu vai FM radio telefonaa. Jaanovelk tikai. Un visu laiku jaaspiezh ''Accept/OK''.


tur tekstā ir pieminēti tehniskie noteikumi, ko izstrādās ST un atsūtīs kopā ar piedāvājumu - pieteikšanās aizņēma 10 minūtes no brīža, kad izdomāju, ka jāpapēta, kāds man tagad pieslēgums, bet ierīkošanu, laikam ST pats organizēs - man tikai jāpiekrīt izmaksām un jāapmaksā rēķins.

Es vairāk par to, ka dzīvoju Āgenskalnā Botāniskā dārza rajonā un te apkārt ir maz privātmāju apbūves - diez vai daudzdzīvokļu un mazdzīvokļu māju iedzīvotāji sāks masveidā ierīkot pagalmos pieslēgumus tuvākajā laikā un pat ja sāks, tad mani 16 => 25A tur būs piliens jūrā Varbūt arī nē - tādēļ prasu zinošākiem!


izlaidi vienu posmu. pēc tehniskaiem noteikumiem būs jaauztaisa tehniskais projekts, kas bus jāorganizēt Tev (jaatrod proejkteetaajs utt). tad kad būs gatavs un saksaņots tehniskais projekts, to sniegsi sadales tiikliem un tad jau viņi organizees izbuuvi. par Tavu naudu protams.
Offline
smudo
30. Oct 2020, 12:41 #5135

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

OK - ST pēc pieteikuma par jaudas celšanu iesniegšanas Elektrum, ST atsūtīja šādu e-pastu - pašreiz tad jāpagaida un jāskatās izejot no atbildes:

Aptuveni 5 darba dienu laikā (sarežģītos gadījumos 20 kalendāro dienu laikā) no pieteikuma reģistrācijas datuma nosūtīsim Jums informāciju par aptuvenajām pieslēguma ierīkošanas izmaksām un noteikumiem. Ja pieslēguma ierīkošana/slodzes izmaiņas būs veicamas bez būvprojekta izstrādes, nosūtīsim Jums Pieslēguma līgumu.
Offline
HiJaCKeR
30. Oct 2020, 13:00 #5136

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4649

Braucu ar: BMW E90 330i

man laukos padomju laika mājai ir 3 fāzes un bija 40 A automāts. skaitītājs un automāts bija mājā. pieprasījām jaudas samazinājumu uz 3 fāzēm 20 A. Sadales tīkls par saviem līdzekļiem pie ielas uzstādīja uzskaites sadalni un novilka kabeli. pašiem nekas nebija jāmaksā.
Online
markelis
30. Oct 2020, 13:23 #5137

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12927

Braucu ar: eFku


30 Oct 2020, 12:41:14 @smudo rakstīja:
OK - ST pēc pieteikuma par jaudas celšanu iesniegšanas Elektrum, ST atsūtīja šādu e-pastu - pašreiz tad jāpagaida un jāskatās izejot no atbildes:

Aptuveni 5 darba dienu laikā (sarežģītos gadījumos 20 kalendāro dienu laikā) no pieteikuma reģistrācijas datuma nosūtīsim Jums informāciju par aptuvenajām pieslēguma ierīkošanas izmaksām un noteikumiem. Ja pieslēguma ierīkošana/slodzes izmaiņas būs veicamas bez būvprojekta izstrādes, nosūtīsim Jums Pieslēguma līgumu.


tā ir standarta ST atbilde. nav ko zīlēt, saņemsi tehnisko noteikumus un redzēesi. Ideālā variantā ja viss ok nomainīs ieejas automaatu un buus tev laime.
ja ne, buus jaaziimee projekts. sleedzot liigumu ar projekteetaaju noteikti paredzi punktu, ka visus nepiecieshamos saskanojumus ieguust projekteetaajs. ja protams Tev nav hobijs sipt sev praatu un nervus ar visaadien neadekvaatiem pilsonjiem un nepilsonjiem.
Offline
markelis
30. Oct 2020, 13:31 #5138

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12927

Braucu ar: eFku


30 Oct 2020, 13:27:09 @DM-101 rakstīja:

30 Oct 2020, 13:00:48 @HiJaCKeR rakstīja:
man laukos padomju laika mājai ir 3 fāzes un bija 40 A automāts. skaitītājs un automāts bija mājā. pieprasījām jaudas samazinājumu uz 3 fāzēm 20 A. Sadales tīkls par saviem līdzekļiem pie ielas uzstādīja uzskaites sadalni un novilka kabeli. pašiem nekas nebija jāmaksā.


Tas bija samazinaajums. Gribeesi palielinaat atpakalj uz tiem 40A,dabuusi normaalunreekjinu.


veel ir variants, ka tas ietilpa vinju modernizaacijas plaanos. man vienaa iipashumaa ST no vadiem paariet uz ieraktu kabeli un pashi piedavaajaas par savu naudu uzlikt jaunu sadalni un iznest no maajas skaitiitaju un ielikt tur.
Offline
HiJaCKeR
30. Oct 2020, 13:42 #5139

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4649

Braucu ar: BMW E90 330i


30 Oct 2020, 13:33:26 @DM-101 rakstīja:

30 Oct 2020, 13:31:07 @markelis rakstīja:

30 Oct 2020, 13:27:09 @DM-101 rakstīja:

30 Oct 2020, 13:00:48 @HiJaCKeR rakstīja:
man laukos padomju laika mājai ir 3 fāzes un bija 40 A automāts. skaitītājs un automāts bija mājā. pieprasījām jaudas samazinājumu uz 3 fāzēm 20 A. Sadales tīkls par saviem līdzekļiem pie ielas uzstādīja uzskaites sadalni un novilka kabeli. pašiem nekas nebija jāmaksā.


Tas bija samazinaajums. Gribeesi palielinaat atpakalj uz tiem 40A,dabuusi normaalunreekjinu.


veel ir variants, ka tas ietilpa vinju modernizaacijas plaanos. man vienaa iipashumaa ST no vadiem paariet uz ieraktu kabeli un pashi piedavaajaas par savu naudu uzlikt jaunu sadalni un iznest no maajas skaitiitaju un ielikt tur.


jaa, var buut. bet, po ljubasu, palielinaashana [ja vajadzees naakotnee] maksaas. un labi maksaas.

tas jā, nu bet 20 A un 3 fāzes tas ir pietiekoši daudz.
Online
kexxx
30. Oct 2020, 22:22 #5140

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:

Tādā ziņā neapskaužu čaļus, kas tehniskajā apskatē strādā, normāli pēc atgāzēm smird tur... Un ja tur visu dienu jāpavada...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4