Autors | Ziņojums |
Letlander | 27. Sep 2016, 16:19 |
#5121
|
|
Kopš: 02. Jul 2015
Ziņojumi: 443
Braucu ar: e60
| Pirmais bombardieris no visiem zināmā iepirkuma |
Offline | |
|
henis | 27. Sep 2016, 17:51 |
#5122
|
|
Kopš: 23. Dec 2005
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 1340
Braucu ar: V70
| Šis gan nebūs AB borts. Atlidoja atrādīties un nomierināt sakarsušos prātus
Kādu laiku palidināsies, patestēsies utt. Bet šādi būs jaunie lidaparāti - tur tev taisnība
27 Sep 2016, 16:19:34 @Letlander rakstīja:
Pirmais bombardieris no visiem zināmā iepirkuma
|
Offline | |
|
ozo | 27. Sep 2016, 18:08 |
#5123
|
|
Kopš: 27. Oct 2005
Ziņojumi: 18911
Braucu ar: Braucu ar
| Interesanti, kas notiks ar vecajiem 737? Tos arī kāds nopērk un lieto vai pa taisno uz izgāztuvi? |
Offline | |
|
Lala | 27. Sep 2016, 18:31 |
#5124
|
|
Kopš: 16. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 3381
Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.
| Kā ir ar cesna un citiem privātiem lidaparātiem - viņi var bez iespringuma lidināties kur patīk?
Man te viens, šķiet no Praulienas lidlauka, regulāri lidinās virs galvas, nav jau žēl, bet, ja met kādus desmit apļus, reizēm tieši virs pagalma, un zemu, tad sāk apnikt. |
Offline | |
|
Lafter | 27. Sep 2016, 18:53 |
#5125
|
|
Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28686
Braucu ar: wv
| Jopcik, cik ilgi no airbaltic vajag gaidīt rēķinu uz rekvizītiem. Mani sekretārs un šefs kasterēs. Speciāls pieprasījums jāraksta, jāgaida atbilde utt. PSC.. 3,5 euro + puse dienas jebatorijs kamēr visu sakārtoja ar biļetēm. Ja šiem vēl maksas tālrunis pa minūtēm, tad la pesgec
+ vēl ar fokeri jākratās [ Šo ziņu laboja Lafter, 27 Sep 2016, 18:59:32 ]
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
|
Offline | |
|
Lala | 27. Sep 2016, 19:04 |
#5126
|
|
Kopš: 16. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 3381
Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.
| Kas Tev tā par firmu?
Manējiem visu izdara Berg Hansen, un nav pašiem ar aviokompānijām jākaro.
Nav vienkāršāk kaut pāris biļetēm izmantot viņus? |
Offline | |
|
Lafter | 27. Sep 2016, 19:11 |
#5127
|
|
Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28686
Braucu ar: wv
|
27 Sep 2016, 19:04:29 @Lala rakstīja:
Kas Tev tā par firmu?
Manējiem visu izdara Berg Hansen, un nav pašiem ar aviokompānijām jākaro.
Nav vienkāršāk kaut pāris biļetēm izmantot viņus?
Norvēģu. Patstāvīgi vairumā neņemam. Kapēc būtu jākaro- Norwegian ir opcija- ieliec ķeksīti pērkot biļeti, ka pērk juridiskais un volā.. Te blac -es ar kolēģi ātrāk lidojam- mēs ar norwegian. Tur easy.[ Šo ziņu laboja Lafter, 27 Sep 2016, 19:14:25 ]
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
|
Offline | |
|
Sandis_UR | 27. Sep 2016, 19:20 |
#5128
|
|
Kopš: 06. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 3958
Braucu ar: BITURBO
|
27 Sep 2016, 16:20:36 @91 rakstīja:
27 Sep 2016, 16:16:12 @Machida rakstīja:
Pāris vārdos- par ko šim verķim tāda uzmanība?
1) airBaltic ir (būs) pirmais operators šīm lidmašīnām
2) airBaltic nomainīs savus 737 pret šiem
Hmmm. Diez kā ar bērnu slimībām? Kaukā negribas būt pirmajam kas ar šo ļopeni lido, kamēr bērnu slimības nav izravētas.
Vecie 737 gan jau kā sēmenes uz trešajām valstīm aizies. |
Offline | |
|
|
Lafter | 27. Sep 2016, 19:25 |
#5129
|
|
Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28686
Braucu ar: wv
| ļopene nav auto. Tur manuprāt visu 1000000x pārbauda un iztestē
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
|
Offline | |
|
arizah | 27. Sep 2016, 19:40 |
#5130
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|
27 Sep 2016, 18:31:58 @Lala rakstīja:
Kā ir ar cesna un citiem privātiem lidaparātiem - viņi var bez iespringuma lidināties kur patīk?
Man te viens, šķiet no Praulienas lidlauka, regulāri lidinās virs galvas, nav jau žēl, bet, ja met kādus desmit apļus, reizēm tieši virs pagalma, un zemu, tad sāk apnikt.
protams viņiem ir minimālie augstumi. izņemot pacelšanās un nosēšanās nolūkā, min 500ft (1000ft virs apdzīvotām vietām, vai generally tā, lai in case of engine failure varētu droši kkur aizplanēt). tā ka ja tu dzīvo pie paša lidlauka, tad iespējams tas ir pie vainas. Cita lieta ir, ka praksē tā arī ir - viņi var darīt, ko grib, jo izkontrolēt viņus nedz ir iespējams nedz arī kādam ir resurss to darīt. Vienīgais, kas mierina, ka dabiskās atlases kārtībā ik pa reizei kāds no viņiem pats sevi izkontrolē un tad par to var lasīt dažādos portālos. Klajš piemērs šai te visatļautībai ir virs zaķusalas lidojošais zālespļāvējs, kurš pārkāpj visu, ko iespējams. [ Šo ziņu laboja arizah, 27 Sep 2016, 19:42:25 ] |
Offline | |
|
Lafter | 27. Sep 2016, 19:43 |
#5131
|
|
Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28686
Braucu ar: wv
|
27 Sep 2016, 19:40:09 @bertons rakstīja:
Dashkaam beernu slimiiba bija durvis kuras neveeraas ciet (atklaajaas jau gaisaa ar pamatiigi aizliktaam ausiim) peec paars gadiem saaka liist aaraa pieaugusho slimiibas - lidojums laikaa vajadziiba izrubiit vienu matoru un citaa gadiijumaa arii shasija kura neieveeraas liidz galam
Senāk Dreamliner sēžot visu laiku par aķiem nedaudz stresu ķēru
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
|
Offline | |
|
kamikadzemk | 27. Sep 2016, 19:43 |
#5132
|
|
Kopš: 18. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3416
Braucu ar:
| Mēs to zālespļāvēju sāksim drāzt. Ja kāds no mūsējiem viņu redz tā uzreiz occurence report uz viņu sastādīsim. Gan jau CAA drīz viņu noliks pie vietas
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas |
Offline | |
|
arizah | 27. Sep 2016, 20:11 |
#5133
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| Occurence report |
Offline | |
|
Lala | 27. Sep 2016, 20:15 |
#5134
|
|
Kopš: 16. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 3381
Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.
|
27 Sep 2016, 19:40:31 @arizah rakstīja:
27 Sep 2016, 18:31:58 @Lala rakstīja:
Kā ir ar cesna un citiem privātiem lidaparātiem - viņi var bez iespringuma lidināties kur patīk?
Man te viens, šķiet no Praulienas lidlauka, regulāri lidinās virs galvas, nav jau žēl, bet, ja met kādus desmit apļus, reizēm tieši virs pagalma, un zemu, tad sāk apnikt.
protams viņiem ir minimālie augstumi. izņemot pacelšanās un nosēšanās nolūkā, min 500ft (1000ft virs apdzīvotām vietām, vai generally tā, lai in case of engine failure varētu droši kkur aizplanēt). tā ka ja tu dzīvo pie paša lidlauka, tad iespējams tas ir pie vainas. Cita lieta ir, ka praksē tā arī ir - viņi var darīt, ko grib, jo izkontrolēt viņus nedz ir iespējams nedz arī kādam ir resurss to darīt. Vienīgais, kas mierina, ka dabiskās atlases kārtībā ik pa reizei kāds no viņiem pats sevi izkontrolē un tad par to var lasīt dažādos portālos. Klajš piemērs šai te visatļautībai ir virs zaķusalas lidojošais zālespļāvējs, kurš pārkāpj visu, ko iespējams.
Sanāk kilometrs no lidlauka.
Ir kāds paņēmiens kā noteikt augstumu?
Ja redz vai pilotam brilles uz acīm tad ir par zemu, ne?
Varētu arī būt tie 150m. |
Offline | |
|
kamikadzemk | 27. Sep 2016, 20:31 |
#5135
|
|
Kopš: 18. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3416
Braucu ar:
| Lala, aizmirsti. Ne jau velti to sauc par nekontrolējamo gaisa telpu. Ja ļoti gribas ieriebt raksti un sūdzies Civilās Aviācijas Aģentūrai, bet es šaubos, ka viņi vēlēsies ar to nodarboties.
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas |
Offline | |
|
Lala | 27. Sep 2016, 20:37 |
#5136
|
|
Kopš: 16. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 3381
Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.
| Šobrīd ieriebt negribu, gribu tikai saprast, vai ir par ko. Varu taču arī uz lidlauku aizbraukt un kā cilvēks aprunāties. |
Offline | |
|
|
kamikadzemk | 27. Sep 2016, 20:39 |
#5137
|
|
Kopš: 18. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3416
Braucu ar:
| Ar to parasti jāsāk
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas |
Offline | |
|
subaru | 27. Sep 2016, 21:00 |
#5138
|
|
Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10297
Braucu ar: rokām uz stūres
| pag - tas deltaplāns ir tas zāles pļāvējs?
esmu ar to verķi lidojos - bija kāds uzdāvinājis dāvanu karti ...
normāls lidojums toreiz šķita
ko šams pārkāpj? |
Offline | |
|
arizah | 27. Sep 2016, 21:04 |
#5139
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|
27 Sep 2016, 20:37:23 @Lala rakstīja:
Šobrīd ieriebt negribu, gribu tikai saprast, vai ir par ko. Varu taču arī uz lidlauku aizbraukt un kā cilvēks aprunāties.
to gan vari. vienīgais nekāds kilometrs - 1000ft ir apmēram 300m, 500 ft (Praulienai vairāk piestāv šis cipars) attiecīgi vēl 2x mazāk. Aizbrauc, parunājies pieklājīgi, paprasī, kādā augstumā viņš lido. Viņš teiks, ka 500. Pasaki, ka tev zb un tu dzīvo tur un tur, pavisam noteikti viņš nākamreiz piedomās par šo lietu un tad arī redzēsi, kā patiesībā izskatās 500ft. |
Offline | |
|
kamikadzemk | 27. Sep 2016, 21:12 |
#5140
|
|
Kopš: 18. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3416
Braucu ar:
|
27 Sep 2016, 21:00:03 @subaru rakstīja:
pag - tas deltaplāns ir tas zāles pļāvējs?
esmu ar to verķi lidojos - bija kāds uzdāvinājis dāvanu karti ...
normāls lidojums toreiz šķita
ko šams pārkāpj?
Lido kontrolējamā gaisa telpā bez transpondera un radiosakariem, nemaz nerunājot par to, ka nav arī lidojuma plāna.
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas |
Offline | |
|