Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 188 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Banānrepublika V

AutorsZiņojums
Locis
29. Dec 2023, 18:38 #5101

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11225

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


29 Dec 2023, 18:24:15 @e34 rakstīja:
Skaidrs ir arī tas, ka lielā diametra bmw bremžu diski konstruktīvi ir ļoti neizdevusies un neveikla padarīšana, reti kuriem auto ir tik sūdīgi ar tiem diskiem. Es šeit rakstu tostarp par pašu bmw rekomendēto un paredzēto smalko padarīšanu ar disku uzstādīšanas tehnoloģiju ar visām tām bremžu disku balansēšanām utt.Tas ir neizdevies sūds viņiem pēc būtības.

Biju licis visādus Ate ,brembo,zimmerman vai nu ļoti ātri samet vai ne tik ātri,beigās uzliec oem un aizmirsti.
Offline
Samsasi
29. Dec 2023, 18:40 #5102

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4575

Braucu ar:


29 Dec 2023, 18:38:27 @Locis rakstīja:

29 Dec 2023, 18:24:15 @e34 rakstīja:
Skaidrs ir arī tas, ka lielā diametra bmw bremžu diski konstruktīvi ir ļoti neizdevusies un neveikla padarīšana, reti kuriem auto ir tik sūdīgi ar tiem diskiem. Es šeit rakstu tostarp par pašu bmw rekomendēto un paredzēto smalko padarīšanu ar disku uzstādīšanas tehnoloģiju ar visām tām bremžu disku balansēšanām utt.Tas ir neizdevies sūds viņiem pēc būtības.

Biju licis visādus Ate ,brembo,zimmerman vai nu ļoti ātri samet vai ne tik ātri,beigās uzliec oem un aizmirsti.



Tak novirpot vajag
Offline
RSAWorkshop
29. Dec 2023, 18:45 #5103

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7060

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


29 Dec 2023, 18:24:15 @e34 rakstīja:
Skaidrs ir arī tas, ka lielā diametra bmw bremžu diski konstruktīvi ir ļoti neizdevusies un neveikla padarīšana, reti kuriem auto ir tik sūdīgi ar tiem diskiem. Es šeit rakstu tostarp par pašu bmw rekomendēto un paredzēto smalko padarīšanu ar disku uzstādīšanas tehnoloģiju ar visām tām bremžu disku balansēšanām utt.Tas ir neizdevies sūds viņiem pēc būtības.

Nav ne vainas tiem diskiem un reklamācijas ir diezgan reti. Krietni biežāk tādas reklamācijas ir nobrauktiem lielmotoriem, kam ķīlē suporti un nolietoti gultņi. Lielajiem motoriem ir peldošie bremžu diski, kuri daļu vibrācijas nemaz nepārnes un rumbu un attiecīgi stūres mehānismu, tāpat to vibrāciju ietekmēs arī bukses un amortizatori

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
e34
29. Dec 2023, 18:47 #5104

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4014

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


29 Dec 2023, 18:45:44 @RSAWorkshop rakstīja:

29 Dec 2023, 18:24:15 @e34 rakstīja:
Skaidrs ir arī tas, ka lielā diametra bmw bremžu diski konstruktīvi ir ļoti neizdevusies un neveikla padarīšana, reti kuriem auto ir tik sūdīgi ar tiem diskiem. Es šeit rakstu tostarp par pašu bmw rekomendēto un paredzēto smalko padarīšanu ar disku uzstādīšanas tehnoloģiju ar visām tām bremžu disku balansēšanām utt.Tas ir neizdevies sūds viņiem pēc būtības.

Nav ne vainas tiem diskiem un reklamācijas ir diezgan reti. Krietni biežāk tādas reklamācijas ir nobrauktiem lielmotoriem, kam ķīlē suporti un nolietoti gultņi. Lielajiem motoriem ir peldošie bremžu diski, kuri daļu vibrācijas nemaz nepārnes un rumbu un attiecīgi stūres mehānismu, tāpat to vibrāciju ietekmēs arī bukses un amortizatori


Iespaids ir sūdīgs, pieļauju iespēju, ka stipri subjektīvs, jo pats esmu vīlies nenobrauktā vecā lielmotorā ar priekšējiem diskiem cackinoties un liekot to labāko. Pieņemsim, ka ir kā Tu saki-galu galā Tava specialitāte.

[ Šo ziņu laboja e34, 29 Dec 2023, 18:49:17 ]

Offline
Locis
29. Dec 2023, 18:48 #5105

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11225

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


29 Dec 2023, 18:40:29 @Samsasi rakstīja:

29 Dec 2023, 18:38:27 @Locis rakstīja:

29 Dec 2023, 18:24:15 @e34 rakstīja:
Skaidrs ir arī tas, ka lielā diametra bmw bremžu diski konstruktīvi ir ļoti neizdevusies un neveikla padarīšana, reti kuriem auto ir tik sūdīgi ar tiem diskiem. Es šeit rakstu tostarp par pašu bmw rekomendēto un paredzēto smalko padarīšanu ar disku uzstādīšanas tehnoloģiju ar visām tām bremžu disku balansēšanām utt.Tas ir neizdevies sūds viņiem pēc būtības.

Biju licis visādus Ate ,brembo,zimmerman vai nu ļoti ātri samet vai ne tik ātri,beigās uzliec oem un aizmirsti.



Tak novirpot vajag

Es vienam dzipam pāris nedēļas brauktus brembo,kas sāka mest iedevu novirpot , pēc tam brauc mūžīgi un nemet.
Offline
kexxx
29. Dec 2023, 18:49 #5106

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


29 Dec 2023, 18:36:04 @e34 rakstīja:

28 Dec 2023, 21:14:12 @RaL rakstīja:

28 Dec 2023, 21:07:00 @kexxx rakstīja:
paskatoties sludinājumus, amatpersonu deklarācijas, sanāk algas 1-2k
bet powerā eksperti saka, ka esot 4-5

kam lai tic...


Zinu vairākas ministrijas strādājošās- algas tur ļoti zemas, bet prasības pēc papiriem, kas saskaņā ar noteikumiem ir jāievēro, ir augstas, tad grūti dabūt darbiniekus. Un, jā, nelielas nodaļas vadītājam pat knapi vidējā alga valstī sanāk.
Tie cilvēki tur strādā tikai tāpēc, ka vajag iestrādātiem pirms un pēc dekrēta, vajag uzkrāt pieredzi, lai būtu ko ierakstīt cv un pēc tam ietu strādāt privātā sfērā.

Nav tur nekāda medus Maize.


Te arī tiek rakstītas daļējas muļķības attiecībā uz ierakstu CV no valsts iestādes, lai pārietu privātajā sfērā. Pa lielam privātajiem ir zināmi stereotipi, kas maķenīt atbilst patiesībai, bet privātajā uzņēmumā vērtīga amata speciālists pilnīgi un absolūti nav vajadzīgs, ja viņa CV ir ieraksts no valsts sektora un piedevās ilgstošs. Nevajag un viss. Ieraksti CV par pieredzi valsts sektorā pilnīgi der, lai tur turpinātu un kāptu, bet ne, lai mainītu darba devēju no valsts uz privāto.Ir protams izņēmumi, bet tur ir specifiskas nianses.


ja cilvēks 20 gadus no vuetas strādā vienā amatā valsts iestādē, tad privātie diez vai gribēs pieņemt
bet ja pēc augstskolas pāris gadus pastrādā valsts iestādē un iekrāj pieredzi (arī negatīvu ), tad kāda vaina
Offline
e34
29. Dec 2023, 18:51 #5107

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4014

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


29 Dec 2023, 18:49:26 @kexxx rakstīja:

29 Dec 2023, 18:36:04 @e34 rakstīja:

28 Dec 2023, 21:14:12 @RaL rakstīja:

28 Dec 2023, 21:07:00 @kexxx rakstīja:
paskatoties sludinājumus, amatpersonu deklarācijas, sanāk algas 1-2k
bet powerā eksperti saka, ka esot 4-5

kam lai tic...


Zinu vairākas ministrijas strādājošās- algas tur ļoti zemas, bet prasības pēc papiriem, kas saskaņā ar noteikumiem ir jāievēro, ir augstas, tad grūti dabūt darbiniekus. Un, jā, nelielas nodaļas vadītājam pat knapi vidējā alga valstī sanāk.
Tie cilvēki tur strādā tikai tāpēc, ka vajag iestrādātiem pirms un pēc dekrēta, vajag uzkrāt pieredzi, lai būtu ko ierakstīt cv un pēc tam ietu strādāt privātā sfērā.

Nav tur nekāda medus Maize.


Te arī tiek rakstītas daļējas muļķības attiecībā uz ierakstu CV no valsts iestādes, lai pārietu privātajā sfērā. Pa lielam privātajiem ir zināmi stereotipi, kas maķenīt atbilst patiesībai, bet privātajā uzņēmumā vērtīga amata speciālists pilnīgi un absolūti nav vajadzīgs, ja viņa CV ir ieraksts no valsts sektora un piedevās ilgstošs. Nevajag un viss. Ieraksti CV par pieredzi valsts sektorā pilnīgi der, lai tur turpinātu un kāptu, bet ne, lai mainītu darba devēju no valsts uz privāto.Ir protams izņēmumi, bet tur ir specifiskas nianses.


ja cilvēks 20 gadus no vuetas strādā vienā amatā valsts iestādē, tad privātie diez vai gribēs pieņemt
bet ja pēc augstskolas pāris gadus pastrādā valsts iestādē un iekrāj pieredzi (arī negatīvu ), tad kāda vaina


Kā jau es rakstīju, ir nianses, bet kā piemērs no dzīves - viens normāla perioda, kas ir kādi 3 gadi, ieraksts augsta līmeņa vadītāja amatā valsts iestādē var sadirst visu CV padarīšanu, kur daudzus citus gadus ir bijuši amati tikai privātajā sektorā. Un te nav stāsts par sapistu reputāciju vai kā savādāk. Valsts iestāde un mokies, lai atkal ielauztos privātajā sektorā.

[ Šo ziņu laboja e34, 29 Dec 2023, 18:54:19 ]

Offline
kexxx
29. Dec 2023, 18:59 #5108

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


29 Dec 2023, 18:51:54 @e34 rakstīja:

29 Dec 2023, 18:49:26 @kexxx rakstīja:

29 Dec 2023, 18:36:04 @e34 rakstīja:

28 Dec 2023, 21:14:12 @RaL rakstīja:

28 Dec 2023, 21:07:00 @kexxx rakstīja:
paskatoties sludinājumus, amatpersonu deklarācijas, sanāk algas 1-2k
bet powerā eksperti saka, ka esot 4-5

kam lai tic...


Zinu vairākas ministrijas strādājošās- algas tur ļoti zemas, bet prasības pēc papiriem, kas saskaņā ar noteikumiem ir jāievēro, ir augstas, tad grūti dabūt darbiniekus. Un, jā, nelielas nodaļas vadītājam pat knapi vidējā alga valstī sanāk.
Tie cilvēki tur strādā tikai tāpēc, ka vajag iestrādātiem pirms un pēc dekrēta, vajag uzkrāt pieredzi, lai būtu ko ierakstīt cv un pēc tam ietu strādāt privātā sfērā.

Nav tur nekāda medus Maize.


Te arī tiek rakstītas daļējas muļķības attiecībā uz ierakstu CV no valsts iestādes, lai pārietu privātajā sfērā. Pa lielam privātajiem ir zināmi stereotipi, kas maķenīt atbilst patiesībai, bet privātajā uzņēmumā vērtīga amata speciālists pilnīgi un absolūti nav vajadzīgs, ja viņa CV ir ieraksts no valsts sektora un piedevās ilgstošs. Nevajag un viss. Ieraksti CV par pieredzi valsts sektorā pilnīgi der, lai tur turpinātu un kāptu, bet ne, lai mainītu darba devēju no valsts uz privāto.Ir protams izņēmumi, bet tur ir specifiskas nianses.


ja cilvēks 20 gadus no vuetas strādā vienā amatā valsts iestādē, tad privātie diez vai gribēs pieņemt
bet ja pēc augstskolas pāris gadus pastrādā valsts iestādē un iekrāj pieredzi (arī negatīvu ), tad kāda vaina


Kā jau es rakstīju, ir nianses, bet kā piemērs no dzīves - viens normāla perioda, kas ir kādi 3 gadi, ieraksts augsta līmeņa vadītāja amatā valsts iestādē var sadirst visu CV padarīšanu, kur daudzus citus gadus ir bijuši amati tikai privātajā sektorā. Un te nav stāsts par sapistu reputāciju vai kā savādāk. Valsts iestāde un mokies, lai atkal ielauztos privātajā sektorā.


man šķiet, ka tur nevus ieraksts cv bija vainīgs, bet drīzāk pats kandidāts
Offline
e34
29. Dec 2023, 19:03 #5109

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4014

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


29 Dec 2023, 18:59:00 @kexxx rakstīja:

29 Dec 2023, 18:51:54 @e34 rakstīja:

29 Dec 2023, 18:49:26 @kexxx rakstīja:

29 Dec 2023, 18:36:04 @e34 rakstīja:

28 Dec 2023, 21:14:12 @RaL rakstīja:

28 Dec 2023, 21:07:00 @kexxx rakstīja:
paskatoties sludinājumus, amatpersonu deklarācijas, sanāk algas 1-2k
bet powerā eksperti saka, ka esot 4-5

kam lai tic...


Zinu vairākas ministrijas strādājošās- algas tur ļoti zemas, bet prasības pēc papiriem, kas saskaņā ar noteikumiem ir jāievēro, ir augstas, tad grūti dabūt darbiniekus. Un, jā, nelielas nodaļas vadītājam pat knapi vidējā alga valstī sanāk.
Tie cilvēki tur strādā tikai tāpēc, ka vajag iestrādātiem pirms un pēc dekrēta, vajag uzkrāt pieredzi, lai būtu ko ierakstīt cv un pēc tam ietu strādāt privātā sfērā.

Nav tur nekāda medus Maize.


Te arī tiek rakstītas daļējas muļķības attiecībā uz ierakstu CV no valsts iestādes, lai pārietu privātajā sfērā. Pa lielam privātajiem ir zināmi stereotipi, kas maķenīt atbilst patiesībai, bet privātajā uzņēmumā vērtīga amata speciālists pilnīgi un absolūti nav vajadzīgs, ja viņa CV ir ieraksts no valsts sektora un piedevās ilgstošs. Nevajag un viss. Ieraksti CV par pieredzi valsts sektorā pilnīgi der, lai tur turpinātu un kāptu, bet ne, lai mainītu darba devēju no valsts uz privāto.Ir protams izņēmumi, bet tur ir specifiskas nianses.


ja cilvēks 20 gadus no vuetas strādā vienā amatā valsts iestādē, tad privātie diez vai gribēs pieņemt
bet ja pēc augstskolas pāris gadus pastrādā valsts iestādē un iekrāj pieredzi (arī negatīvu ), tad kāda vaina


Kā jau es rakstīju, ir nianses, bet kā piemērs no dzīves - viens normāla perioda, kas ir kādi 3 gadi, ieraksts augsta līmeņa vadītāja amatā valsts iestādē var sadirst visu CV padarīšanu, kur daudzus citus gadus ir bijuši amati tikai privātajā sektorā. Un te nav stāsts par sapistu reputāciju vai kā savādāk. Valsts iestāde un mokies, lai atkal ielauztos privātajā sektorā.


man šķiet, ka tur nevus ieraksts cv bija vainīgs, bet drīzāk pats kandidāts


Iespējams ir arī tas, bet fakts kā tāds. Ne ar vienu indivīdu vien. Veidojas zināma statistika.
Offline
kkas
02. Jan 2024, 15:59 #5110

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9319

Braucu ar: Alfu

5 no kkādiem 11 vilcieniem nost.

ko viņi tur gadu viņus testēja un sertificēja?
dalbajobi. sanāk gadu tie vilcieni depo nomētājas, neviens viņus nedzenāja?

Pieciem jaunajiem elektrovilcieniem konstatētas dažādas nepilnības
Offline
treshaa_josla
02. Jan 2024, 16:14 #5111

Kopš: 07. Mar 2023

Ziņojumi: 445

Braucu ar:


02 Jan 2024, 15:59:19 @kkas rakstīja:
5 no kkādiem 11 vilcieniem nost.

ko viņi tur gadu viņus testēja un sertificēja?
dalbajobi. sanāk gadu tie vilcieni depo nomētājas, neviens viņus nedzenāja?

Pieciem jaunajiem elektrovilcieniem konstatētas dažādas nepilnības



Jautājums, kādas nepilnības

Ja rati krīt nost, tas viens stāsts
Ja lodziņu nevar atvērt, nu tas tad savādāk
Offline
Dezinfektors
02. Jan 2024, 16:32 #5112

Kopš: 08. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 492

Braucu ar: Jawu un Audi


02 Jan 2024, 15:59:19 @kkas rakstīja:
5 no kkādiem 11 vilcieniem nost.

ko viņi tur gadu viņus testēja un sertificēja?
dalbajobi. sanāk gadu tie vilcieni depo nomētājas, neviens viņus nedzenāja?

Pieciem jaunajiem elektrovilcieniem konstatētas dažādas nepilnības



Bet PROTAMS, ka tur ir nepilnības. Tā taču ir tehnika! Nez ko mūsu bāleliņi sagaida? Ka mums būs kaut kāda čudo-tehnika, kas nekad nelūzīs? Darba gaitās esmu saskāries ar daudz un dārgām tehikas vienībām un lūzt viņas VISAS bez izņēmumiem. Lielāki vai mazāki lūzumi ir pilnīgi visām tehnikām garantijas ietvaros. Mazāk lūzumu ir ļoti standartizētā ražošanā, bet tiklīdz ir kaut kas specifisks ko ražojot "apmīļo" daudzas darba rokas- lūzumi būs, to var garantēt. Un tieši šādiem mērķiem arī ir ražotāja garantija.
Offline
markelis
02. Jan 2024, 19:52 #5113

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12927

Braucu ar: eFku


02 Jan 2024, 16:14:21 @treshaa_josla rakstīja:

02 Jan 2024, 15:59:19 @kkas rakstīja:
5 no kkādiem 11 vilcieniem nost.

ko viņi tur gadu viņus testēja un sertificēja?
dalbajobi. sanāk gadu tie vilcieni depo nomētājas, neviens viņus nedzenāja?

Pieciem jaunajiem elektrovilcieniem konstatētas dažādas nepilnības



Jautājums, kādas nepilnības

Ja rati krīt nost, tas viens stāsts
Ja lodziņu nevar atvērt, nu tas tad savādāk



gljukojot pantograafu mehaanismi un to vadiiba. tjipa dziivo savu dziivi.
Offline
Samsasi
02. Jan 2024, 19:57 #5114

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4575

Braucu ar:


02 Jan 2024, 16:32:55 @Dezinfektors rakstīja:

02 Jan 2024, 15:59:19 @kkas rakstīja:
5 no kkādiem 11 vilcieniem nost.

ko viņi tur gadu viņus testēja un sertificēja?
dalbajobi. sanāk gadu tie vilcieni depo nomētājas, neviens viņus nedzenāja?

Pieciem jaunajiem elektrovilcieniem konstatētas dažādas nepilnības



Bet PROTAMS, ka tur ir nepilnības. Tā taču ir tehnika! Nez ko mūsu bāleliņi sagaida? Ka mums būs kaut kāda čudo-tehnika, kas nekad nelūzīs? Darba gaitās esmu saskāries ar daudz un dārgām tehikas vienībām un lūzt viņas VISAS bez izņēmumiem. Lielāki vai mazāki lūzumi ir pilnīgi visām tehnikām garantijas ietvaros. Mazāk lūzumu ir ļoti standartizētā ražošanā, bet tiklīdz ir kaut kas specifisks ko ražojot "apmīļo" daudzas darba rokas- lūzumi būs, to var garantēt. Un tieši šādiem mērķiem arī ir ražotāja garantija.


gaudu maisus vizināja un nelūza....
Offline
user
02. Jan 2024, 21:03 #5115

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 13756

Braucu ar:

Visur video no jainagada uguņošanas, kamēr LV saka - tas esot vecmodīgi labi, ka viss pārējais LV moderns

Suņi no aizslēgtiem dzīvokļiem arī pazūdot uguņošanas laikā
Offline
Mizx
03. Jan 2024, 01:16 #5116

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6203

Braucu ar:


02 Jan 2024, 16:32:55 @Dezinfektors rakstīja:

02 Jan 2024, 15:59:19 @kkas rakstīja:
5 no kkādiem 11 vilcieniem nost.

ko viņi tur gadu viņus testēja un sertificēja?
dalbajobi. sanāk gadu tie vilcieni depo nomētājas, neviens viņus nedzenāja?

Pieciem jaunajiem elektrovilcieniem konstatētas dažādas nepilnības



Bet PROTAMS, ka tur ir nepilnības. Tā taču ir tehnika! Nez ko mūsu bāleliņi sagaida? Ka mums būs kaut kāda čudo-tehnika, kas nekad nelūzīs? Darba gaitās esmu saskāries ar daudz un dārgām tehikas vienībām un lūzt viņas VISAS bez izņēmumiem. Lielāki vai mazāki lūzumi ir pilnīgi visām tehnikām garantijas ietvaros. Mazāk lūzumu ir ļoti standartizētā ražošanā, bet tiklīdz ir kaut kas specifisks ko ražojot "apmīļo" daudzas darba rokas- lūzumi būs, to var garantēt. Un tieši šādiem mērķiem arī ir ražotāja garantija.
Iepriekš lamāja RVR modernizētos vilcienus, kam arī defektu netrūka un tas tika skaļi vilkts laukā, kad šie pieteicās konkursam vilcienus būvēt. Tagad izrādās, ka Škoda nav ne kapeiku labāka.

P.S. Izbraucu ar jauno vilcienu. Pirmajā brīdī iekāpjot šķita, ka OK, ir vilciens apmēram kā Eiropā. Bet tad tas izkustējās no vietas, ļurkājās, kratījās visos virzienos un secināju, ka reāli nekas nav mainījies un braukšanas komforts īpaši nemainās, salīdzinot ar RVR — var noķert to pašu ierasto sajūtu kāda tā bija mūsu vilcienos iepriekš. Tā ka ķeksītim jauni vagoni ir, bet neteiktu, ka būtu iegūts baigais uzlabojums.
Offline
AZ
03. Jan 2024, 07:19 #5117

Kopš: 01. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2173

Braucu ar: zviedru

Nu Hz! Klusāki ir un neraustās īpaši uzsākot/stājoties vienu pieturu gan tikai nobraucu pa Rīgu .

-----------------
nedaudz kaveesos ,buusu riit
Offline
Zalespljavejs
03. Jan 2024, 08:08 #5118

Kopš: 28. Jul 2015

Ziņojumi: 2494

Braucu ar: tautas auto


02 Jan 2024, 21:03:38 @user rakstīja:
Visur video no jainagada uguņošanas, kamēr LV saka - tas esot vecmodīgi labi, ka viss pārējais LV moderns

Suņi no aizslēgtiem dzīvokļiem arī pazūdot uguņošanas laikā



Priekš īpaši "gudrajiem" - viss negrozās tikai ap Rīgu. Jaungada naktī vajadzēja "piestrādāt" par šoferi vietējās nozīmes provincē - svinētājus aizvest maršrutā A -> B -> A, ap 23-01. Redzēju vismaz 3 noklīdušus suņus konkrētajā maršrutā.

Tagad tu man pastāsti, kas tad ir pie vainas? saimnieki, kas nepateica ka laika posmā starp 23:00 un 01:00 būs salūts jo gribās papriecēt acis? Vai varbūt tomēr tie, kam gribas n-tos simtus un tūkstošus izšaut gaisā?
Offline
kkas
03. Jan 2024, 08:32 #5119

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9319

Braucu ar: Alfu


02 Jan 2024, 16:32:55 @Dezinfektors rakstīja:

02 Jan 2024, 15:59:19 @kkas rakstīja:
5 no kkādiem 11 vilcieniem nost.

ko viņi tur gadu viņus testēja un sertificēja?
dalbajobi. sanāk gadu tie vilcieni depo nomētājas, neviens viņus nedzenāja?

Pieciem jaunajiem elektrovilcieniem konstatētas dažādas nepilnības



Bet PROTAMS, ka tur ir nepilnības. Tā taču ir tehnika! Nez ko mūsu bāleliņi sagaida? Ka mums būs kaut kāda čudo-tehnika, kas nekad nelūzīs? Darba gaitās esmu saskāries ar daudz un dārgām tehikas vienībām un lūzt viņas VISAS bez izņēmumiem. Lielāki vai mazāki lūzumi ir pilnīgi visām tehnikām garantijas ietvaros. Mazāk lūzumu ir ļoti standartizētā ražošanā, bet tiklīdz ir kaut kas specifisks ko ražojot "apmīļo" daudzas darba rokas- lūzumi būs, to var garantēt. Un tieši šādiem mērķiem arī ir ražotāja garantija.


ja viņus gadu dzenāja tepat un sertificēja, es sagaidu, ka no 10 gab 1-2 randomā plīst. ne jau 50% vienā dienā neiziet maršrutā
Offline
markelis
03. Jan 2024, 09:17 #5120

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12927

Braucu ar: eFku


03 Jan 2024, 08:32:27 @kkas rakstīja:

ja viņus gadu dzenāja tepat un sertificēja, es sagaidu, ka no 10 gab 1-2 randomā plīst. ne jau 50% vienā dienā neiziet maršrutā


ziimiigi ka visi izgaaja no ierindas tieshi tad kad iesleedaas -15, kas nebija testeesahnas laikaa
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4