Autors | Ziņojums |
RVR | 18. Sep 2016, 11:19 |
#5101
|
|
Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22294
Braucu ar: RVR
|
18 Sep 2016, 11:18:39 @bertons rakstīja:
Da labi liidz taam dziivojamaam maajaam tur veel 3 skrejceljus var izbuuveet frankfurtee ir 2 blakus un nav tur nekaadi astranomiskie attaalumi.
Ok, nestrīdos, droši vien zini labāk
|
Offline | |
|
abyss | 18. Sep 2016, 11:23 |
#5102
|
|
Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8252
Braucu ar: e39 523
| kādam te vispār ir nojausma cik maksā izbūvēt un uzturēt skrejceļu? |
Offline | |
|
soulfreak | 18. Sep 2016, 11:31 |
#5103
|
|
Kopš: 01. Oct 2004
No: Zilupe
Ziņojumi: 6608
Braucu ar: tīru sirdsapziņu
| Ko jūs nesaprotat? Uzbūvēs, lietos, kad būs pirmais slēgts un atlikušajā laikā laidīs drifterus un dragreiserus slīpēt, lai atpelnās ziemā sniegu visi vossinieki ar savām stancēm izšķūrēs |
Offline | |
|
kamikadzemk | 18. Sep 2016, 11:35 |
#5104
|
|
Kopš: 18. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3416
Braucu ar:
|
18 Sep 2016, 11:18:39 @bertons rakstīja:
Da labi liidz taam dziivojamaam maajaam tur veel 3 skrejceljus var izbuuveet frankfurtee ir 2 blakus un nav tur nekaadi astranomiskie attaalumi.
Nebija ko darīt un lai kliedētu visādus pieņēmumus un minējumus
Min attālums starp diviem skrejceļiem kur vienlaicīgi veikt nosēšanos pēc instrumentālajiem noteikumiem ir 1035 m (garākā sarkanā līnija apzīmē aptuveno atrašanās vietu).
Min attālums starp diviem skrejceļiem kur viens tiek izmantots tikai izlidošanai un otrs tiek izmantots ielidošanai ir 760 m (īsākā sarkanā līnija).
Ir visādi vēl speciāli gadījumi, kur šiem attālumiem ir jābūt lielākiem vai tieši otrādi viņus var samazināt, bet šāds ir standarts pēc Doc 4444 un PANS-OPS.
[ Šo ziņu laboja kamikadzemk, 18 Sep 2016, 11:38:43 ]
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas |
Offline | |
|
RVR | 18. Sep 2016, 11:48 |
#5105
|
|
Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22294
Braucu ar: RVR
|
18 Sep 2016, 11:35:37 @kamikadzemk
šāds ir standarts pēc Doc 4444 un PANS-OPS
Neapgrūtini ekspertus ar svešvārdiem
|
Offline | |
|
kamikadzemk | 18. Sep 2016, 11:56 |
#5106
|
|
Kopš: 18. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3416
Braucu ar:
| Piķi nedabūt no Eiropas, ja nevar pierādīt otra skrejceļa nepieciešamību. Paši mēs viņu nevarētu atļauties. Un arguments, ka izmantosim to skrejceļu 1x gadā 5h, ir smieklīgs
Pēc šī gadījuma lidostas atbildīgajām personām vajadzētu vismaz nedaudz dabūt iekšās. Vai tas ko mainīs? Hvz.[ Šo ziņu laboja kamikadzemk, 18 Sep 2016, 11:58:59 ]
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas |
Offline | |
|
kamikadzemk | 18. Sep 2016, 12:24 |
#5107
|
|
Kopš: 18. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3416
Braucu ar:
| Ātri apskatījos, abi skrejceļi tiek izmantoti, abiem ir gan departure, gan arrival charti. Hvz pēc kādiem nosacījumiem viņus izmanto. Negribu burties cauri UK AIP
Edit: Gatwick operates as a single-runway airport although it has two runways; the northern runway (08L/26R) can only be used when the main runway (08R/26L) is out of use for any reason. Documentation published by the airport in April 2014 indicates that the usable length of its main runway (08R/26L) is 11,178 ft (3,407 m) when aircraft take off in a westerly direction (26) and 10,863 ft (3,311 m) when takeoffs occur in an easterly direction (0. The documentation lists the respective usable runway lengths for the northern runway (08L/26R) as 9,974 ft (3,040 m) (direction 0 and 8,858 ft (2,700 m) (direction 26), and states that nearly three-quarters of takeoffs are towards the west (74 percent, over a 12-month period). Both runways are 148 ft (45 m) wide; they are 656 ft (200 m) apart,[36] which is insufficient for the simultaneous use of both runways. During normal operations the northern runway is used as a taxiway,[37][38] consistent with its original construction (although it was gradually widened).[ Šo ziņu laboja kamikadzemk, 18 Sep 2016, 12:33:54 ]
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas |
Offline | |
|
RVR | 18. Sep 2016, 13:36 |
#5108
|
|
Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22294
Braucu ar: RVR
|
18 Sep 2016, 13:08:16 @muldis rakstīja:
nezinu kas tie par doc ko kamikadze mineji
4444 viņiem ir bībeles vietā
|
Offline | |
|
|
arizah | 18. Sep 2016, 14:52 |
#5109
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|
18 Sep 2016, 12:58:59 @bertons rakstīja:
Karoche es nezinu peec kaadiem standartiem buuveets un kaa operee EDDF, bet reku pats nobildeeju paceljoties no 25C, kad uz 25L seezhas USAF perdalots un tur ne tuvu ir 760m.
Ir dažādu veidu operācijas uz paralēlajiem skrejceļiem:
- independant būs tad, kad abi skrejceļi tiek izmantoti gan t/o gan landing un var sēsties hotj blakus abi reizē, tad minimums ir 1035m. Katram savs kontrolieris, monitorēta tiek pa vidu t.s. non-transgression zone, 610 metrus plata josla starp skrejceļiem, kurā tikko kāds iebrauc, tā visi iesaistītie tiek aizdzīti uz otro riņķi
- dependant ļauj smazināt attālumu līdz - 915m, tad ienākošie tiks separēti ar radaru, tobiš blakus viens otram viņi vairs nenāks, bet gan starp viņiem tiks nodrošināta 2 NM diagonālā separācija.
- segregated mode (bertona variants) - viens skrejceļš tiek izmantots tikai t/o, otrs tikai landingam (vai arī abi t/o, bet viens landingam). attālumu var samazināt līdz min 300m, ja abi skrejceļi nav gluži blakām, bet landing rwy ir izvirzīts approach virzienā.
šis arī visticamāk ir EDDF gadījums, pēc googles tur attālums izskatās mazliet zem 500m.
tur vēl virkne visādu "ja" un "bet", bet īsumā - ja skrejceļi nonāk tuvāk par 760m, tad lidmašīnas čista vienlaicīgi uz blakus skrejceļiem vairs nedz pacelsies nedz arī nenolaidīsies. lidmašīnu separācijas izpratnē tas viss pasākums kļūst par vienu skreceļu, wake turbulences dēļ.
[ Šo ziņu laboja arizah, 18 Sep 2016, 14:54:15 ] |
Offline | |
|
Lala | 18. Sep 2016, 18:14 |
#5110
|
|
Kopš: 16. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 3381
Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.
| Vakardienas šasijas dēļ kļuvu par biznesa pasažieri. Kā tas notiek, man nav ne jausmas, bet es neiebilstu, arī pagājušo reizi uz darbu lidoju biznesa klasē.
Skajsti dzīvo, Skajsti lido.
atekphillipe: ligarhs: |
Offline | |
|
hronists | 19. Sep 2016, 12:50 |
#5111
|
|
Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
|
19 Sep 2016, 12:34:53 @bertons rakstīja:
anglu valoda
http://www.tvnet.lv/zinas/latvija/626078-video_...tiksmes_kontroli
pilots izklausījās pēc lietuvieša |
Offline | |
|
Ewija | 20. Sep 2016, 12:44 |
#5112
|
|
Kopš: 18. Dec 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 268
Braucu ar: Rinci
|
19 Sep 2016, 12:50:30 @hronists rakstīja:
pilots izklausījās pēc lietuvieša
Ne tuvu tam. |
Offline | |
|
Lafter | 20. Sep 2016, 18:59 |
#5113
|
|
Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28686
Braucu ar: wv
| Pasākumam vajag biļetes. Uz konkrētiem datumiem. Visiem nepietiek vietas viena ļopenē. Ir jēga kļančīt, zvanīt uz kompāniju? Mok lielaku lopeni iedod. 14 cilvēkis vajag pasam man po, varu lidot ātrāk arty:
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
|
Offline | |
|
arizah | 21. Sep 2016, 13:21 |
#5114
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|
|
Offline | |
|
shmurger | 21. Sep 2016, 14:06 |
#5115
|
|
Kopš: 15. Oct 2007
Ziņojumi: 12774
Braucu ar: xc40
|
20 Sep 2016, 18:59:22 @Lafter rakstīja:
Mok lielaku lopeni iedod.
Tev točna iedos! |
Offline | |
|
Lafter | 21. Sep 2016, 14:37 |
#5116
|
|
Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28686
Braucu ar: wv
|
21 Sep 2016, 14:06:18 @shmurger rakstīja:
20 Sep 2016, 18:59:22 @Lafter rakstīja:
Mok lielaku lopeni iedod.
Tev točna iedos!
Lielāku sākot no 20 norwegian dod. Balticam nav un ir 14 cilvēki. Bet izskatās, ka ar airbaltic grupa būs. Jāgaida no gupu menežera atbilde. Varbūt kādu izsēdinās
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
|
Offline | |
|
|
sasha_belijs | 21. Sep 2016, 14:46 |
#5117
|
|
Kopš: 05. Sep 2006
Ziņojumi: 20315
Braucu ar: nošautu musaru bagāžniekā
| strp citu, just props, Finnair ir ahuenna aviokampanija , aber British airways i suuc!!!
tas vairak par problemas risinashanu, nakshanu preti kleintiem, un pablik releshans |
Offline | |
|
arizah | 27. Sep 2016, 14:51 |
#5118
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| CS300 izskatās, ka ir notēmējis uz Rīgu. 12tos pacēlās no Islandes un, ja atkal zupa nebeigsies, tad pēc stundas jābūt klāt. :žogs: :trepes: |
Offline | |
|
arizah | 27. Sep 2016, 16:07 |
#5119
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| nu visp jau tas nav Baltika eksemplārs
paldies Bertonam par bildi
[ Šo ziņu laboja arizah, 27 Sep 2016, 16:15:13 ] |
Offline | |
|
Machida | 27. Sep 2016, 16:16 |
#5120
|
|
Kopš: 28. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 3405
Braucu ar:
| Pāris vārdos- par ko šim verķim tāda uzmanība? |
Offline | |
|