Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 84 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
RVR
18. Sep 2016, 11:19 #5101

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22294

Braucu ar: RVR


18 Sep 2016, 11:18:39 @bertons rakstīja:
Da labi liidz taam dziivojamaam maajaam tur veel 3 skrejceljus var izbuuveet frankfurtee ir 2 blakus un nav tur nekaadi astranomiskie attaalumi.


Ok, nestrīdos, droši vien zini labāk

Offline
abyss
18. Sep 2016, 11:23 #5102

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8252

Braucu ar: e39 523

kādam te vispār ir nojausma cik maksā izbūvēt un uzturēt skrejceļu?
Offline
soulfreak
18. Sep 2016, 11:31 #5103

Kopš: 01. Oct 2004

No: Zilupe

Ziņojumi: 6608

Braucu ar: tīru sirdsapziņu

Ko jūs nesaprotat? Uzbūvēs, lietos, kad būs pirmais slēgts un atlikušajā laikā laidīs drifterus un dragreiserus slīpēt, lai atpelnās ziemā sniegu visi vossinieki ar savām stancēm izšķūrēs
Offline
kamikadzemk
18. Sep 2016, 11:35 #5104

Kopš: 18. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3416

Braucu ar:


18 Sep 2016, 11:18:39 @bertons rakstīja:
Da labi liidz taam dziivojamaam maajaam tur veel 3 skrejceljus var izbuuveet frankfurtee ir 2 blakus un nav tur nekaadi astranomiskie attaalumi.



Nebija ko darīt un lai kliedētu visādus pieņēmumus un minējumus

Min attālums starp diviem skrejceļiem kur vienlaicīgi veikt nosēšanos pēc instrumentālajiem noteikumiem ir 1035 m (garākā sarkanā līnija apzīmē aptuveno atrašanās vietu).

Min attālums starp diviem skrejceļiem kur viens tiek izmantots tikai izlidošanai un otrs tiek izmantots ielidošanai ir 760 m (īsākā sarkanā līnija).

Ir visādi vēl speciāli gadījumi, kur šiem attālumiem ir jābūt lielākiem vai tieši otrādi viņus var samazināt, bet šāds ir standarts pēc Doc 4444 un PANS-OPS.

[ Šo ziņu laboja kamikadzemk, 18 Sep 2016, 11:38:43 ]



-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas
Offline
RVR
18. Sep 2016, 11:48 #5105

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22294

Braucu ar: RVR


18 Sep 2016, 11:35:37 @kamikadzemk

šāds ir standarts pēc Doc 4444 un PANS-OPS



Neapgrūtini ekspertus ar svešvārdiem

Offline
kamikadzemk
18. Sep 2016, 11:56 #5106

Kopš: 18. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3416

Braucu ar:

Piķi nedabūt no Eiropas, ja nevar pierādīt otra skrejceļa nepieciešamību. Paši mēs viņu nevarētu atļauties. Un arguments, ka izmantosim to skrejceļu 1x gadā 5h, ir smieklīgs

Pēc šī gadījuma lidostas atbildīgajām personām vajadzētu vismaz nedaudz dabūt iekšās. Vai tas ko mainīs? Hvz.

[ Šo ziņu laboja kamikadzemk, 18 Sep 2016, 11:58:59 ]



-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas
Offline
kamikadzemk
18. Sep 2016, 12:24 #5107

Kopš: 18. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3416

Braucu ar:

Ātri apskatījos, abi skrejceļi tiek izmantoti, abiem ir gan departure, gan arrival charti. Hvz pēc kādiem nosacījumiem viņus izmanto. Negribu burties cauri UK AIP

Edit: Gatwick operates as a single-runway airport although it has two runways; the northern runway (08L/26R) can only be used when the main runway (08R/26L) is out of use for any reason. Documentation published by the airport in April 2014 indicates that the usable length of its main runway (08R/26L) is 11,178 ft (3,407 m) when aircraft take off in a westerly direction (26) and 10,863 ft (3,311 m) when takeoffs occur in an easterly direction (0. The documentation lists the respective usable runway lengths for the northern runway (08L/26R) as 9,974 ft (3,040 m) (direction 0 and 8,858 ft (2,700 m) (direction 26), and states that nearly three-quarters of takeoffs are towards the west (74 percent, over a 12-month period). Both runways are 148 ft (45 m) wide; they are 656 ft (200 m) apart,[36] which is insufficient for the simultaneous use of both runways. During normal operations the northern runway is used as a taxiway,[37][38] consistent with its original construction (although it was gradually widened).

[ Šo ziņu laboja kamikadzemk, 18 Sep 2016, 12:33:54 ]



-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas
Offline
RVR
18. Sep 2016, 13:36 #5108

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22294

Braucu ar: RVR


18 Sep 2016, 13:08:16 @muldis rakstīja:

nezinu kas tie par doc ko kamikadze mineji



4444 viņiem ir bībeles vietā

Offline
arizah
18. Sep 2016, 14:52 #5109

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


18 Sep 2016, 12:58:59 @bertons rakstīja:
Karoche es nezinu peec kaadiem standartiem buuveets un kaa operee EDDF, bet reku pats nobildeeju paceljoties no 25C, kad uz 25L seezhas USAF perdalots un tur ne tuvu ir 760m.


Ir dažādu veidu operācijas uz paralēlajiem skrejceļiem:
- independant būs tad, kad abi skrejceļi tiek izmantoti gan t/o gan landing un var sēsties hotj blakus abi reizē, tad minimums ir 1035m. Katram savs kontrolieris, monitorēta tiek pa vidu t.s. non-transgression zone, 610 metrus plata josla starp skrejceļiem, kurā tikko kāds iebrauc, tā visi iesaistītie tiek aizdzīti uz otro riņķi
- dependant ļauj smazināt attālumu līdz - 915m, tad ienākošie tiks separēti ar radaru, tobiš blakus viens otram viņi vairs nenāks, bet gan starp viņiem tiks nodrošināta 2 NM diagonālā separācija.
- segregated mode (bertona variants) - viens skrejceļš tiek izmantots tikai t/o, otrs tikai landingam (vai arī abi t/o, bet viens landingam). attālumu var samazināt līdz min 300m, ja abi skrejceļi nav gluži blakām, bet landing rwy ir izvirzīts approach virzienā.
šis arī visticamāk ir EDDF gadījums, pēc googles tur attālums izskatās mazliet zem 500m.
tur vēl virkne visādu "ja" un "bet", bet īsumā - ja skrejceļi nonāk tuvāk par 760m, tad lidmašīnas čista vienlaicīgi uz blakus skrejceļiem vairs nedz pacelsies nedz arī nenolaidīsies. lidmašīnu separācijas izpratnē tas viss pasākums kļūst par vienu skreceļu, wake turbulences dēļ.

[ Šo ziņu laboja arizah, 18 Sep 2016, 14:54:15 ]

Offline
Lala
18. Sep 2016, 18:14 #5110

Kopš: 16. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3381

Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.

Vakardienas šasijas dēļ kļuvu par biznesa pasažieri. Kā tas notiek, man nav ne jausmas, bet es neiebilstu, arī pagājušo reizi uz darbu lidoju biznesa klasē.

Skajsti dzīvo, Skajsti lido.

atekphillipe: ligarhs:
Offline
hronists
19. Sep 2016, 12:50 #5111

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


19 Sep 2016, 12:34:53 @bertons rakstīja:
anglu valoda

http://www.tvnet.lv/zinas/latvija/626078-video_...tiksmes_kontroli


pilots izklausījās pēc lietuvieša
Offline
Ewija
20. Sep 2016, 12:44 #5112

Kopš: 18. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 268

Braucu ar: Rinci


19 Sep 2016, 12:50:30 @hronists rakstīja:

pilots izklausījās pēc lietuvieša


Ne tuvu tam.
Offline
Lafter
20. Sep 2016, 18:59 #5113

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv

Pasākumam vajag biļetes. Uz konkrētiem datumiem. Visiem nepietiek vietas viena ļopenē. Ir jēga kļančīt, zvanīt uz kompāniju? Mok lielaku lopeni iedod. 14 cilvēkis vajag pasam man po, varu lidot ātrāk arty:

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
arizah
21. Sep 2016, 13:21 #5114

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43



Offline
shmurger
21. Sep 2016, 14:06 #5115

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12774

Braucu ar: xc40


20 Sep 2016, 18:59:22 @Lafter rakstīja:
Mok lielaku lopeni iedod.
Tev točna iedos!
Offline
Lafter
21. Sep 2016, 14:37 #5116

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv


21 Sep 2016, 14:06:18 @shmurger rakstīja:

20 Sep 2016, 18:59:22 @Lafter rakstīja:
Mok lielaku lopeni iedod.
Tev točna iedos!
Lielāku sākot no 20 norwegian dod. Balticam nav un ir 14 cilvēki. Bet izskatās, ka ar airbaltic grupa būs. Jāgaida no gupu menežera atbilde. Varbūt kādu izsēdinās

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
sasha_belijs
21. Sep 2016, 14:46 #5117

Kopš: 05. Sep 2006

Ziņojumi: 20315

Braucu ar: nošautu musaru bagāžniekā

strp citu, just props, Finnair ir ahuenna aviokampanija , aber British airways i suuc!!!

tas vairak par problemas risinashanu, nakshanu preti kleintiem, un pablik releshans
Offline
arizah
27. Sep 2016, 14:51 #5118

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

CS300 izskatās, ka ir notēmējis uz Rīgu. 12tos pacēlās no Islandes un, ja atkal zupa nebeigsies, tad pēc stundas jābūt klāt. :žogs: :trepes:
Offline
arizah
27. Sep 2016, 16:07 #5119

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

nu visp jau tas nav Baltika eksemplārs

paldies Bertonam par bildi

[ Šo ziņu laboja arizah, 27 Sep 2016, 16:15:13 ]

Offline
Machida
27. Sep 2016, 16:16 #5120

Kopš: 28. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3405

Braucu ar:

Pāris vārdos- par ko šim verķim tāda uzmanība?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo