Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 197 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
jimbo
25. Nov 2020, 23:48 #5081

Kopš: 24. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 211

Braucu ar: pilnu bāku

Vēl variants Ford Puma, tieši šobrīd akcija. 1.0 ecoboost priekš pilsētas ir ļoti ok, ar AT gan nekad nav braukts...
Offline
edzulis
25. Nov 2020, 23:55 #5082

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


25 Nov 2020, 23:48:19 @jimbo rakstīja:
Vēl variants Ford Puma, tieši šobrīd akcija. 1.0 ecoboost priekš pilsētas ir ļoti ok, ar AT gan nekad nav braukts...


shitadam triperim masazhas sedeklji pa 20k wow, ok, papetishu
Offline
kwgreen
26. Nov 2020, 00:01 #5083

Kopš: 07. Apr 2017

Ziņojumi: 47

Braucu ar: ik pa brīdim mainās

Kia xceed 1,6 benzīns varētu būt tīri neko ar saviem 200hp, vizuāli interesantāks un salons arī daudz smukāks nekā mazdai (apdare kaut vai).
Offline
shmurger
26. Nov 2020, 07:15 #5084

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12774

Braucu ar: xc40


25 Nov 2020, 23:55:24 @edzulis rakstīja:

25 Nov 2020, 23:48:19 @jimbo rakstīja:
Vēl variants Ford Puma, tieši šobrīd akcija. 1.0 ecoboost priekš pilsētas ir ļoti ok, ar AT gan nekad nav braukts...
sadursmes novēršanas un seku mazināšanas sistēmas. ...pēc sadursmes skan nomierinoša mūzika?

shitadam triperim masazhas sedeklji pa 20k wow, ok, papetishu
Offline
cmax
26. Nov 2020, 07:48 #5085

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1072

Braucu ar:


26 Nov 2020, 07:15:37 @shmurger rakstīja:

25 Nov 2020, 23:55:24 @edzulis rakstīja:

25 Nov 2020, 23:48:19 @jimbo rakstīja:
Vēl variants Ford Puma, tieši šobrīd akcija. 1.0 ecoboost priekš pilsētas ir ļoti ok, ar AT gan nekad nav braukts...
sadursmes novēršanas un seku mazināšanas sistēmas. ...pēc sadursmes skan nomierinoša mūzika?

shitadam triperim masazhas sedeklji pa 20k wow, ok, papetishu


Izšaujot gaisa spilvenam mašīnai tiek nobremzētu riteņi, kuri tādi paliek līdz hvz kam

[ Šo ziņu laboja cmax, 26 Nov 2020, 07:48:46 ]

Offline
cmax
26. Nov 2020, 07:52 #5086

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1072

Braucu ar:


25 Nov 2020, 23:05:41 @Mikels rakstīja:

25 Nov 2020, 22:38:53 @edzulis rakstīja:

25 Nov 2020, 22:15:39 @Mikels rakstīja:
A kas sieviete nav cilvēks, vai jums pofig ar kādu lamatu viņa pārvietojas, galvenais,ka kustas uz priekšu?

Labak ar jaunu lamatu, nevis padsmitgadigu shrotu. Camoon. Katrai situacijai sava vajadziba.
es jau nesaku,ka nav jāņem jauns auto, bet var paņemt normālu jaunu auto ar vismaz 4 cilindriem un kādu 1.4 un uz augšu dzinēju,nevis 3 cilindru 1.0 mopēdu

Caurmēra sievietei būs vienalga mopēds tur vai trīs ritenis zem kapota-svarīgāk būs vai spiežot labo pedāli viņa var izdarīt to ko ieplānojusi(apdzīt, ielekt satiksmē utt) un tas litrs ar skrūvi to darīs labāk kā 1.6 bez skrūves jo grieze ir krietni lielāka ikdienas režīmos.
Offline
desadesa
26. Nov 2020, 10:25 #5087

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: noskrējienu <100k

normāls crossovers (17-18-19 gada) maksās vidēji 25

viss ap 20 un zem ir tam iemesls, kāpēc tik lēti

tiguans > viss pārējais

rav4 vs kodiaq vs tiguan
https://youtu.be/l3KjsUJkXO4

ņemot vērā, ka es gribēju palīst zem 20, ņēmu B8

normālu tiguanu zem 24 gada sākumā nebija un nav joprojām

[ Šo ziņu laboja desadesa, 26 Nov 2020, 10:28:12 ]

Offline
yo_G
26. Nov 2020, 10:39 #5088

Kopš: 27. Oct 2008

Ziņojumi: 1062

Braucu ar: GTI


25 Nov 2020, 23:30:43 @jaks rakstīja:

25 Nov 2020, 22:42:23 @edzulis rakstīja:
Yototaam manupraat nebija normali automati, bet variatori

Nav nekāda vaina tam vario. Tēvs iepriekšējās paaudzes rav4 nobrauca līdz 125k un tagad priecīgs brauc ar jauno hybrid un pat trāpa solītajos 5.7l. Pilsētā mīcoties būtu stipri mazāk

Mums auto nomā ir 2020 Rav4 2,5 hibrīds automāts. Pēdējais klients sūdzējās, ka viņam patēriņš pa pilsētu esot bijis 9-10 litri. Pieļauju, ka viņš gan jau brauca pedal to the metal visu laiku un tāpēc patēriņš arī bija tik liels. Pašam vēl nav sanācis pabraukt garāku gabalu, bet kā jau @jaks rakstīja, tad vajadzētu būt zem 6 litriem.
Un jāpiekrīt par to Tayatas variatoru, nu nav arī tik traki. Ja sievietei braukt pa pilsētu, tad ļoti foršs auto.
Offline
SmokeAndRide
26. Nov 2020, 10:55 #5089

Kopš: 08. Mar 2010

No: Baloži

Ziņojumi: 791

Braucu ar: porku

Ir vecākiem lietošanā 2017/2018 RAV4 Hibrīds.
Auto bezproblēmu - kārba ir OK, kko viņš arī iet ja salīdzina ar parasto 2.0 (aptuveni +50zs). Nepatīk, ka auto gan ir ļoti ciets, bedres un sliedes labi jūt un "sit cauri".
Labi daudz vietas ir aizmugurē sēdošajiem, forši ka var regulēt atzveltni. Vidējais patēriņš aptuveni 6,5-7,5 litri, bet jāņem verā, ka šim gada hibrīdam uz "elektrību" var braukt tikai līdz ~70km/h, jaunajam modelim jau ap ~120km/h. Anyway sastrēgumos tas ir diezgan noderīgi un tiešām tur arī ir tas moments, kad šis hibrīds veido degvielas ekonomiju.
P/S zog viņus labi

[ Šo ziņu laboja SmokeAndRide, 26 Nov 2020, 10:56:15 ]

Offline
vsevolods
26. Nov 2020, 12:02 #5090

Kopš: 09. Jun 2011

Ziņojumi: 301

Braucu ar: riteni


25 Nov 2020, 23:05:41 @Mikels rakstīja:

25 Nov 2020, 22:38:53 @edzulis rakstīja:

25 Nov 2020, 22:15:39 @Mikels rakstīja:
A kas sieviete nav cilvēks, vai jums pofig ar kādu lamatu viņa pārvietojas, galvenais,ka kustas uz priekšu?

Labak ar jaunu lamatu, nevis padsmitgadigu shrotu. Camoon. Katrai situacijai sava vajadziba.
es jau nesaku,ka nav jāņem jauns auto, bet var paņemt normālu jaunu auto ar vismaz 4 cilindriem un kādu 1.4 un uz augšu dzinēju,nevis 3 cilindru 1.0 mopēdu


ikdiena braucu ar A3 1.0 litru "mopedu".. ja godigi, ikdienas brauksanai no punkta a uz punktu b ir pietiekosi komfortabli. plusma var ieklauties, apdzit var.. es teiktu, ka ir daudz labak braukt ar jaunu 1.0 litru nevis ar 10gadigu 3.0 lamatu.
Offline
edzulis
26. Nov 2020, 14:04 #5091

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Shitas izskataas neslikts price performance par to naudu.

https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/suzuki/vitara/cbgcm.html
Offline
Kalnz
26. Nov 2020, 14:19 #5092

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14312

Braucu ar:


26 Nov 2020, 14:04:30 @edzulis rakstīja:
Shitas izskataas neslikts price performance par to naudu.

https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/suzuki/vitara/cbgcm.html


https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/suzuki/vitara/cpplm.html

~4k eur vērtības zudums gadā ja vsp kādam tās lamatas vajag otreizējā tirgū
Offline
7977
26. Nov 2020, 14:20 #5093

Kopš: 25. May 2011

Ziņojumi: 390

Braucu ar:


25 Nov 2020, 23:30:43 @jaks rakstīja:

25 Nov 2020, 22:42:23 @edzulis rakstīja:
Yototaam manupraat nebija normali automati, bet variatori

Nav nekāda vaina tam vario. Tēvs iepriekšējās paaudzes rav4 nobrauca līdz 125k un tagad priecīgs brauc ar jauno hybrid un pat trāpa solītajos 5.7l. Pilsētā mīcoties būtu stipri mazāk


Par to ieprieksējo rav4 un variatoru - piekabes nevalkājāt- cvt pret to neprotestēja? Man kā reizi tāds ir, tiešām bezproblemu auto, bet pieturā teica ka ar cvt un piekabēm nevajag aizrauties!?
Offline
edzulis
26. Nov 2020, 14:25 #5094

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


26 Nov 2020, 14:19:20 @Kalnz rakstīja:

26 Nov 2020, 14:04:30 @edzulis rakstīja:
Shitas izskataas neslikts price performance par to naudu.

https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/suzuki/vitara/cbgcm.html


https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/suzuki/vitara/cpplm.html

~4k eur vērtības zudums gadā ja vsp kādam tās lamatas vajag otreizējā tirgū


Pilniigi pliks 100k nobraukts manuaalis. Pielauju, ka +- lidzigs kritums butu lielakajai daljai
Offline
Arsmens
26. Nov 2020, 14:35 #5095

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13306

Braucu ar: Trim durvīm


26 Nov 2020, 14:19:20 @Kalnz rakstīja:

26 Nov 2020, 14:04:30 @edzulis rakstīja:
Shitas izskataas neslikts price performance par to naudu.

https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/suzuki/vitara/cbgcm.html


https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/suzuki/vitara/cpplm.html

~4k eur vērtības zudums gadā ja vsp kādam tās lamatas vajag otreizējā tirgū
operatīvais uz 5gadiem, 35% atlikusī vērtība
Es tikai nevaru iedomāties, ka to auto kāda meitene baigi sev gribētu. Tas salons... lai gan dzīvē labāks kā bildēs, bet nu tomēr... tas ir auto ar ko copēt braukt. Zivis.
Offline
QB81
26. Nov 2020, 15:03 #5096

Kopš: 17. Dec 2016

Ziņojumi: 118

Braucu ar:

Diezgan lidziga pieredze ar hybrid rav4, zem 8 nepalida vizinoties nedelu.

Ja reiz runa ir par pedejo Rav4 paaudzi, ari izskatiju kaa opciju piepilsetas auto.

2.0 benzins ir pilnigs chau, apdzit uz sosejas var normali pa kalnu leja un skiet ka motors tulit ienaks salona...Paterins 2 nedelas braukajot 9-10/100 (pilseta un garaki gabali).

2.5 hybrid jau ir kaut cik braucams ar tiem ca 200 zs, bet tapat neuzruna tas auto del skanas izolacijas un skala motora.

2.5 plug in hybrid ar tiem ca 300zs, versija, kas tikko principa iznakusi jau ir loti interesanta. Pec testdraiva patika.



26 Nov 2020, 10:39:04 @yo_G rakstīja:

25 Nov 2020, 23:30:43 @jaks rakstīja:

25 Nov 2020, 22:42:23 @edzulis rakstīja:
Yototaam manupraat nebija normali automati, bet variatori

Nav nekāda vaina tam vario. Tēvs iepriekšējās paaudzes rav4 nobrauca līdz 125k un tagad priecīgs brauc ar jauno hybrid un pat trāpa solītajos 5.7l. Pilsētā mīcoties būtu stipri mazāk

Mums auto nomā ir 2020 Rav4 2,5 hibrīds automāts. Pēdējais klients sūdzējās, ka viņam patēriņš pa pilsētu esot bijis 9-10 litri. Pieļauju, ka viņš gan jau brauca pedal to the metal visu laiku un tāpēc patēriņš arī bija tik liels. Pašam vēl nav sanācis pabraukt garāku gabalu, bet kā jau @jaks rakstīja, tad vajadzētu būt zem 6 litriem.
Un jāpiekrīt par to Tayatas variatoru, nu nav arī tik traki. Ja sievietei braukt pa pilsētu, tad ļoti foršs auto.
Offline
Kalnz
26. Nov 2020, 15:11 #5097

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14312

Braucu ar:


26 Nov 2020, 14:35:34 @Arsmens rakstīja:

26 Nov 2020, 14:19:20 @Kalnz rakstīja:

26 Nov 2020, 14:04:30 @edzulis rakstīja:
Shitas izskataas neslikts price performance par to naudu.

https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/suzuki/vitara/cbgcm.html


https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/suzuki/vitara/cpplm.html

~4k eur vērtības zudums gadā ja vsp kādam tās lamatas vajag otreizējā tirgū
operatīvais uz 5gadiem, 35% atlikusī vērtība
Es tikai nevaru iedomāties, ka to auto kāda meitene baigi sev gribētu. Tas salons... lai gan dzīvē labāks kā bildēs, bet nu tomēr... tas ir auto ar ko copēt braukt. Zivis.



Copēt (zivis) jābrauc ar Pumu, bagāžnieks tieši tam radīts...

Offline
kasio
26. Nov 2020, 15:13 #5098

Kopš: 29. Nov 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1820

Braucu ar: E46 touring 2.0 kvēps


26 Nov 2020, 14:19:20 @Kalnz rakstīja:

26 Nov 2020, 14:04:30 @edzulis rakstīja:
Shitas izskataas neslikts price performance par to naudu.

https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/suzuki/vitara/cbgcm.html


https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/suzuki/vitara/cpplm.html

~4k eur vērtības zudums gadā ja vsp kādam tās lamatas vajag otreizējā tirgū

tu ieliki pilnīgi pliku variantu un ar vecām lampām. Otreizējā tirgū viņu ir maz, jo neviens viņus neatgriež pagaidām, neplīst kā arī nav jauna modelis iznācis. Auto ziņas bija apskats.

[ Šo ziņu laboja kasio, 26 Nov 2020, 15:14:00 ]

Offline
Locis
26. Nov 2020, 15:33 #5099

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11228

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


26 Nov 2020, 12:02:18 @vsevolods rakstīja:

25 Nov 2020, 23:05:41 @Mikels rakstīja:

25 Nov 2020, 22:38:53 @edzulis rakstīja:

25 Nov 2020, 22:15:39 @Mikels rakstīja:
A kas sieviete nav cilvēks, vai jums pofig ar kādu lamatu viņa pārvietojas, galvenais,ka kustas uz priekšu?

Labak ar jaunu lamatu, nevis padsmitgadigu shrotu. Camoon. Katrai situacijai sava vajadziba.
es jau nesaku,ka nav jāņem jauns auto, bet var paņemt normālu jaunu auto ar vismaz 4 cilindriem un kādu 1.4 un uz augšu dzinēju,nevis 3 cilindru 1.0 mopēdu


ikdiena braucu ar A3 1.0 litru "mopedu".. ja godigi, ikdienas brauksanai no punkta a uz punktu b ir pietiekosi komfortabli. plusma var ieklauties, apdzit var.. es teiktu, ka ir daudz labak braukt ar jaunu 1.0 litru nevis ar 10gadigu 3.0 lamatu.

Fizika jau no tā nemainās,ka Tev tas auto jaunāks.Kā var būt labāk braukt ar kaut kādiem max R15 ripuļiem ar mazu riepu,piekari bez pneimo,pilnīgi tupiem amortizatoriem,mikroskopiskiem bremžu diskiem,riteņu bāzi īsu,ar 3000 rpm pie 100km/h. Tā var tikai uzrakstīt sieviete,kas neko nesaprot no fizikas un auto vadāmības un automašīnām kā tādām. Nemaz nerunāsim par to,ka šļurā tāds auto,dēļ maza svara nespiežas cauri līdz drošai saķerei,tik labi kā nepilnu 2t auto. Tas vienkārši fiziski nav iespējams.

[ Šo ziņu laboja Locis, 26 Nov 2020, 15:45:40 ]

Offline
cmax
26. Nov 2020, 16:06 #5100

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1072

Braucu ar:


26 Nov 2020, 15:33:26 @Locis rakstīja:

26 Nov 2020, 12:02:18 @vsevolods rakstīja:

25 Nov 2020, 23:05:41 @Mikels rakstīja:

25 Nov 2020, 22:38:53 @edzulis rakstīja:

25 Nov 2020, 22:15:39 @Mikels rakstīja:
A kas sieviete nav cilvēks, vai jums pofig ar kādu lamatu viņa pārvietojas, galvenais,ka kustas uz priekšu?

Labak ar jaunu lamatu, nevis padsmitgadigu shrotu. Camoon. Katrai situacijai sava vajadziba.
es jau nesaku,ka nav jāņem jauns auto, bet var paņemt normālu jaunu auto ar vismaz 4 cilindriem un kādu 1.4 un uz augšu dzinēju,nevis 3 cilindru 1.0 mopēdu


ikdiena braucu ar A3 1.0 litru "mopedu".. ja godigi, ikdienas brauksanai no punkta a uz punktu b ir pietiekosi komfortabli. plusma var ieklauties, apdzit var.. es teiktu, ka ir daudz labak braukt ar jaunu 1.0 litru nevis ar 10gadigu 3.0 lamatu.

Fizika jau no tā nemainās,ka Tev tas auto jaunāks.Kā var būt labāk braukt ar kaut kādiem max R15 ripuļiem ar mazu riepu,piekari bez pneimo,pilnīgi tupiem amortizatoriem,mikroskopiskiem bremžu diskiem,riteņu bāzi īsu,ar 3000 rpm pie 100km/h. Tā var tikai uzrakstīt sieviete,kas neko nesaprot no fizikas un auto vadāmības un automašīnām kā tādām. Nemaz nerunāsim par to,ka šļurā tāds auto,dēļ maza svara nespiežas cauri līdz drošai saķerei,tik labi kā nepilnu 2t auto. Tas vienkārši fiziski nav iespējams.

Ne vienmēr vairāk nozīmē labāk, pilsētā tà garā bāze un divas tonnas ir tikai traucēklis.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo