Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 203 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » F07(GT)/F10/F11 (2010-...)

Tēma: Par un ap F10 / F11

AutorsZiņojums
Kaross
18. Dec 2019, 16:45 #5081

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4364

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


18 Dec 2019, 14:57:08 @Zeno rakstīja:

18 Dec 2019, 11:35:09 @Kaross rakstīja:
Es pat teiktu, ka tieši zilzobis OBD derēs parastam auto lietotājam, jo bez zināšanām neko vairāk arī nevajag. Redzi, ir kļūda - tātad kaut kas ir jādara un jārisina. Kļūdu nav - tātad arī ar labu diagnostiku noteikti trūks pieredzes atrast problēmas cēloni.


Cik saprotu, tad priekš F standarta OBD ir diez gan pliekans, vajag kaut ko, kas māk EDIABAS.
Carly?


Jā, pilnīgi pietiks, lai izdarītu elementāras lietas.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
sys9291
18. Dec 2019, 16:55 #5082

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


18 Dec 2019, 14:50:29 @Zeno rakstīja:

18 Dec 2019, 11:40:26 @Kaross rakstīja:
Rinda servisā gan vēl nav noteicošais kvalitātei un zināšanām, zinu daudzus labus meistarus, kas nereklamējas, nav baigā rinda, bet saprot uz pusi vairāk kā tie kam 2 nedēļas rinda. Tie kam ir tās 2 nedēļas, tie dara visu pēc kārtas. No savirzes, riepām, piekares, elektronikas un vēl sazinko. Un tapēc tāda ilūzija, ka labs serviss.


Tas noteikti nebija muļķu drošs veids, kā izvēlēties vietu.

Bet 2x esmu iegrābies ar zinošiem speciem, par kuriem it kā labas atsauksmes, kas var paņemt 2 dienu laikā. Lielākā problēma jau tajā, ka tālāk par e39 un e46 nav daudz iedziļinājušies un joprojām visu mēģina labot, kā vecu dzelzi.

Nu, pie tiem, kas nereklamē jas netieku, jo, paši jau nereklamējas. ¯\_(ツ)_/¯

a kas BMW ideoloģijā ir notikusi revolūcija? dīvaini kaut kā nebiju pamanījis
Offline
Zeno
18. Dec 2019, 17:13 #5083

Kopš: 14. Jul 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 32

Braucu ar: F11 530i, britu džungļu kaķi


18 Dec 2019, 16:55:29 @sys9291 rakstīja:
a kas BMW ideoloģijā ir notikusi revolūcija? dīvaini kaut kā nebiju pamanījis


Viss jau ok, kamēr piekare un citi mehāniskie mezgli, bet kā jāsāk ar kompi darboties un elektroniskajiem mezgliem tā liela daļa mehu sākas ķibeles.

Un arī tad, vienam servisam viņu vietā dabūju nopirkt priekšējās atsperes savam e39, jo viņi nesaprot atšķirību starp benzīna un dīzeļa. "Pēc kataloga īstās" un purns gaisā.
Offline
HS
18. Dec 2019, 17:28 #5084

Kopš: 24. Apr 2014

No: Mazsalaca

Ziņojumi: 1103

Braucu ar: 523i un e65 735, ienīstu E-36, man ar besī biezie :@


18 Dec 2019, 17:13:14 @Zeno rakstīja:

18 Dec 2019, 16:55:29 @sys9291 rakstīja:
a kas BMW ideoloģijā ir notikusi revolūcija? dīvaini kaut kā nebiju pamanījis


Viss jau ok, kamēr piekare un citi mehāniskie mezgli, bet kā jāsāk ar kompi darboties un elektroniskajiem mezgliem tā liela daļa mehu sākas ķibeles.

Un arī tad, vienam servisam viņu vietā dabūju nopirkt priekšējās atsperes savam e39, jo viņi nesaprot atšķirību starp benzīna un dīzeļa. "Pēc kataloga īstās" un purns gaisā.

te nu par e39 gan dzen zosis.
savas atsperes ir v8
tad iedalās m piekare un parastā (poh, beņa vai dizels)
Offline
RSAWorkshop
18. Dec 2019, 19:19 #5085

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7073

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


18 Dec 2019, 17:13:14 @Zeno rakstīja:

18 Dec 2019, 16:55:29 @sys9291 rakstīja:
a kas BMW ideoloģijā ir notikusi revolūcija? dīvaini kaut kā nebiju pamanījis


Viss jau ok, kamēr piekare un citi mehāniskie mezgli, bet kā jāsāk ar kompi darboties un elektroniskajiem mezgliem tā liela daļa mehu sākas ķibeles.

Un arī tad, vienam servisam viņu vietā dabūju nopirkt priekšējās atsperes savam e39, jo viņi nesaprot atšķirību starp benzīna un dīzeļa. "Pēc kataloga īstās" un purns gaisā.

Tapēc, ka atsperes ir jāsūta OEM, tur ir entie veidi ar atsperēm, dažādām komplektācijām

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
grimS
18. Dec 2019, 19:55 #5086

Kopš: 01. Jun 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2291

Braucu ar: Silvia 460HP 600NM, //M535d F11 FL, e36 M54B30 Trackday, e46 FL Coupe

Nav jābūt 200-300k nobraukumam lai tādu kolektoru norautu.

Man bija atsaukums uz EGR, nomainīja gan to, gan EGR dzesētāju, trubas, jaunu ieplūdes kolektoru uzlika. Pie 160k km bija jau ieplūdes kolektors sācis svilt.

Offline
sys9291
18. Dec 2019, 21:37 #5087

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


18 Dec 2019, 17:13:14 @Zeno rakstīja:

18 Dec 2019, 16:55:29 @sys9291 rakstīja:
a kas BMW ideoloģijā ir notikusi revolūcija? dīvaini kaut kā nebiju pamanījis


Viss jau ok, kamēr piekare un citi mehāniskie mezgli, bet kā jāsāk ar kompi darboties un elektroniskajiem mezgliem tā liela daļa mehu sākas ķibeles.

Un arī tad, vienam servisam viņu vietā dabūju nopirkt priekšējās atsperes savam e39, jo viņi nesaprot atšķirību starp benzīna un dīzeļa. "Pēc kataloga īstās" un purns gaisā.

a es te tieši par to datoru domāju, kaut kā nekādas ūber revolūcijas nav - un darboties ir patīkamāk un viss arī ātrāk notiek piem F30 pilns softa update (ieskaitot NBT) aizņem 45min, pret 6h uz E60 un 9h uz E65... kā arī diagnostika daudz izsmeļošāka un softi pareizāki...un daudz kas lieks no auto izmests salīdzinot ar E60PFL (par E65 nemaz nerunājot)
A par atsperēm runājot kā jau te RSA raksta jāskatās oriģinālnummuri un pēc tiem jāmeklē nevis gļukainais IC katalogs...kur parasti noteicošais ir low price...
Offline
e36powers
18. Dec 2019, 22:20 #5088

Kopš: 11. Dec 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 801

Braucu ar: 192hp

cik apmeram maksa iztirit kolektoru f10 N47d20?
Offline
Kaross
18. Dec 2019, 22:27 #5089

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4364

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

aptuveni 100-110 euro ar blīvju maiņu, darbu, tīrīšanu.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
depo
18. Dec 2019, 22:37 #5090

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20951

Braucu ar: Zirgu

Kapeikas, salīdzinot ar Volvo - 240 vien par darbu +blīves, kuras dažas nāk tikai OEM.

Bet swirl flaps gan laikam lētāks, 147 Eiro OEM.

[ Šo ziņu laboja depo, 18 Dec 2019, 22:40:41 ]

Offline
Kaross
18. Dec 2019, 22:52 #5091

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4364

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

N47D20C ieplūdes kolektora blīve nāk kopā ar jaunām klapēm. 50 Euro OEM.



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
depo
18. Dec 2019, 22:53 #5092

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20951

Braucu ar: Zirgu

Afigetj. Ar behu var braukt pa lēto. Volvo gan tā nesanāk
Offline
Jurchixx
18. Dec 2019, 22:56 #5093

Kopš: 19. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 8261

Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1


18 Dec 2019, 22:27:51 @Kaross rakstīja:
aptuveni 100-110 euro ar blīvju maiņu, darbu, tīrīšanu.


Un cik pie tevis tāda pati operācija N57 dzinējam?
Offline
Kaross
18. Dec 2019, 23:03 #5094

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4364

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

N47D20A - 800 euro kopā ar jaunu kolektoru. Bet tāds F10 vairs nenāca. E90 tikai.
N57 klapes ar visu kolektoru 1000e.

N57 sanāk līdzīgi. Ap 120 euro tīrīšana ar jaunām blīvēm.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
depo
18. Dec 2019, 23:03 #5095

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20951

Braucu ar: Zirgu

Te nu bija pa lēto
Offline
Jurchixx
18. Dec 2019, 23:09 #5096

Kopš: 19. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 8261

Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1

Bļa pa lēto pie tevis tīrīšana dažs labs personāžš par tīrīšanu plus blīvēm prasa 300€
Offline
e36powers
19. Dec 2019, 00:15 #5097

Kopš: 11. Dec 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 801

Braucu ar: 192hp


18 Dec 2019, 23:12:22 @DM-101 rakstīja:
pag, cilveeks atbrauc uz tiiriishanu.
tb., samaksaa tos 120, tu nonjem kolektoru, iztiiri, uzliec atpaklaj, atdod mashiinu? es pareizi sapratu?


Tas ir laikam tikai ar ultra skanu, cena +- adekvata, un tas cena laikam bez bloka kanaliem.
Offline
Elviss
19. Dec 2019, 00:23 #5098

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22131

Braucu ar: VAZ 2101 80'

Wess bija ap 250 eur. Bet viņi tikai eļļu prot nomainīt.

No otras puses Bmauto eļļu maina tikai kopā ar auto

-----------------

RT Translations
Offline
Strokerstokers
19. Dec 2019, 00:26 #5099

Kopš: 12. Jul 2019

No: Talsi

Ziņojumi: 30

Braucu ar: BMW F10 Mpackots

Redzēju, ka Proringā n57 kolektoru var iemainīt jau pret iztīrītu ar ultraskaņu pa 35eur
Tad protams jāierēķina pārējais materiāls un darbs...

[ Šo ziņu laboja Strokerstokers, 19 Dec 2019, 00:28:11 ]

Offline
Elviss
19. Dec 2019, 00:29 #5100

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22131

Braucu ar: VAZ 2101 80'

Par kaut ko citu, pisec kā cipars šim ir nokritis par kādu pusotru gadu!!
Tas dēļ šī topika, ka visi nojāti vai dēļ G sērijas?

Jo iepriekš cena kaut kā turējās.

Kad tirgoju sievas X1 tālu nebija no F cenas, kaut arī nesalīdzināmi auto

[ Šo ziņu laboja Elviss, 19 Dec 2019, 00:30:55 ]



-----------------

RT Translations
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo