Autors | Ziņojums |
Kaross | 18. Dec 2019, 16:45 |
#5081
|
|
Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4364
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
18 Dec 2019, 14:57:08 @Zeno rakstīja:
18 Dec 2019, 11:35:09 @Kaross rakstīja:
Es pat teiktu, ka tieši zilzobis OBD derēs parastam auto lietotājam, jo bez zināšanām neko vairāk arī nevajag. Redzi, ir kļūda - tātad kaut kas ir jādara un jārisina. Kļūdu nav - tātad arī ar labu diagnostiku noteikti trūks pieredzes atrast problēmas cēloni.
Cik saprotu, tad priekš F standarta OBD ir diez gan pliekans, vajag kaut ko, kas māk EDIABAS.
Carly?
Jā, pilnīgi pietiks, lai izdarītu elementāras lietas.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
|
Offline | |
|
sys9291 | 18. Dec 2019, 16:55 |
#5082
|
|
Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
18 Dec 2019, 14:50:29 @Zeno rakstīja:
18 Dec 2019, 11:40:26 @Kaross rakstīja:
Rinda servisā gan vēl nav noteicošais kvalitātei un zināšanām, zinu daudzus labus meistarus, kas nereklamējas, nav baigā rinda, bet saprot uz pusi vairāk kā tie kam 2 nedēļas rinda. Tie kam ir tās 2 nedēļas, tie dara visu pēc kārtas. No savirzes, riepām, piekares, elektronikas un vēl sazinko. Un tapēc tāda ilūzija, ka labs serviss.
Tas noteikti nebija muļķu drošs veids, kā izvēlēties vietu.
Bet 2x esmu iegrābies ar zinošiem speciem, par kuriem it kā labas atsauksmes, kas var paņemt 2 dienu laikā. Lielākā problēma jau tajā, ka tālāk par e39 un e46 nav daudz iedziļinājušies un joprojām visu mēģina labot, kā vecu dzelzi.
Nu, pie tiem, kas nereklamē jas netieku, jo, paši jau nereklamējas. ¯\_(ツ)_/¯
a kas BMW ideoloģijā ir notikusi revolūcija? dīvaini kaut kā nebiju pamanījis |
Offline | |
|
Zeno | 18. Dec 2019, 17:13 |
#5083
|
|
Kopš: 14. Jul 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 32
Braucu ar: F11 530i, britu džungļu kaķi
|
18 Dec 2019, 16:55:29 @sys9291 rakstīja:
a kas BMW ideoloģijā ir notikusi revolūcija? dīvaini kaut kā nebiju pamanījis
Viss jau ok, kamēr piekare un citi mehāniskie mezgli, bet kā jāsāk ar kompi darboties un elektroniskajiem mezgliem tā liela daļa mehu sākas ķibeles.
Un arī tad, vienam servisam viņu vietā dabūju nopirkt priekšējās atsperes savam e39, jo viņi nesaprot atšķirību starp benzīna un dīzeļa. "Pēc kataloga īstās" un purns gaisā. |
Offline | |
|
HS | 18. Dec 2019, 17:28 |
#5084
|
|
Kopš: 24. Apr 2014
No: Mazsalaca
Ziņojumi: 1103
Braucu ar: 523i un e65 735, ienīstu E-36, man ar besī biezie :@
|
18 Dec 2019, 17:13:14 @Zeno rakstīja:
18 Dec 2019, 16:55:29 @sys9291 rakstīja:
a kas BMW ideoloģijā ir notikusi revolūcija? dīvaini kaut kā nebiju pamanījis
Viss jau ok, kamēr piekare un citi mehāniskie mezgli, bet kā jāsāk ar kompi darboties un elektroniskajiem mezgliem tā liela daļa mehu sākas ķibeles.
Un arī tad, vienam servisam viņu vietā dabūju nopirkt priekšējās atsperes savam e39, jo viņi nesaprot atšķirību starp benzīna un dīzeļa. "Pēc kataloga īstās" un purns gaisā.
te nu par e39 gan dzen zosis.
savas atsperes ir v8
tad iedalās m piekare un parastā (poh, beņa vai dizels) |
Offline | |
|
RSAWorkshop | 18. Dec 2019, 19:19 |
#5085
|
|
Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7073
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
18 Dec 2019, 17:13:14 @Zeno rakstīja:
18 Dec 2019, 16:55:29 @sys9291 rakstīja:
a kas BMW ideoloģijā ir notikusi revolūcija? dīvaini kaut kā nebiju pamanījis
Viss jau ok, kamēr piekare un citi mehāniskie mezgli, bet kā jāsāk ar kompi darboties un elektroniskajiem mezgliem tā liela daļa mehu sākas ķibeles.
Un arī tad, vienam servisam viņu vietā dabūju nopirkt priekšējās atsperes savam e39, jo viņi nesaprot atšķirību starp benzīna un dīzeļa. "Pēc kataloga īstās" un purns gaisā.
Tapēc, ka atsperes ir jāsūta OEM, tur ir entie veidi ar atsperēm, dažādām komplektācijām
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Offline | |
|
grimS | 18. Dec 2019, 19:55 |
#5086
|
|
Kopš: 01. Jun 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 2291
Braucu ar: Silvia 460HP 600NM, //M535d F11 FL, e36 M54B30 Trackday, e46 FL Coupe
| Nav jābūt 200-300k nobraukumam lai tādu kolektoru norautu.
Man bija atsaukums uz EGR, nomainīja gan to, gan EGR dzesētāju, trubas, jaunu ieplūdes kolektoru uzlika. Pie 160k km bija jau ieplūdes kolektors sācis svilt.
|
Offline | |
|
sys9291 | 18. Dec 2019, 21:37 |
#5087
|
|
Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
18 Dec 2019, 17:13:14 @Zeno rakstīja:
18 Dec 2019, 16:55:29 @sys9291 rakstīja:
a kas BMW ideoloģijā ir notikusi revolūcija? dīvaini kaut kā nebiju pamanījis
Viss jau ok, kamēr piekare un citi mehāniskie mezgli, bet kā jāsāk ar kompi darboties un elektroniskajiem mezgliem tā liela daļa mehu sākas ķibeles.
Un arī tad, vienam servisam viņu vietā dabūju nopirkt priekšējās atsperes savam e39, jo viņi nesaprot atšķirību starp benzīna un dīzeļa. "Pēc kataloga īstās" un purns gaisā.
a es te tieši par to datoru domāju, kaut kā nekādas ūber revolūcijas nav - un darboties ir patīkamāk un viss arī ātrāk notiek piem F30 pilns softa update (ieskaitot NBT) aizņem 45min, pret 6h uz E60 un 9h uz E65... kā arī diagnostika daudz izsmeļošāka un softi pareizāki...un daudz kas lieks no auto izmests salīdzinot ar E60PFL (par E65 nemaz nerunājot)
A par atsperēm runājot kā jau te RSA raksta jāskatās oriģinālnummuri un pēc tiem jāmeklē nevis gļukainais IC katalogs...kur parasti noteicošais ir low price... |
Offline | |
|
e36powers | 18. Dec 2019, 22:20 |
#5088
|
|
Kopš: 11. Dec 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 801
Braucu ar: 192hp
| cik apmeram maksa iztirit kolektoru f10 N47d20? |
Offline | |
|
|
Kaross | 18. Dec 2019, 22:27 |
#5089
|
|
Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4364
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| aptuveni 100-110 euro ar blīvju maiņu, darbu, tīrīšanu.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
|
Offline | |
|
depo | 18. Dec 2019, 22:37 |
#5090
|
|
Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20951
Braucu ar: Zirgu
| Kapeikas, salīdzinot ar Volvo - 240 vien par darbu +blīves, kuras dažas nāk tikai OEM.
Bet swirl flaps gan laikam lētāks, 147 Eiro OEM.[ Šo ziņu laboja depo, 18 Dec 2019, 22:40:41 ] |
Offline | |
|
Kaross | 18. Dec 2019, 22:52 |
#5091
|
|
Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4364
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| N47D20C ieplūdes kolektora blīve nāk kopā ar jaunām klapēm. 50 Euro OEM.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
|
Offline | |
|
depo | 18. Dec 2019, 22:53 |
#5092
|
|
Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20951
Braucu ar: Zirgu
| Afigetj. Ar behu var braukt pa lēto. Volvo gan tā nesanāk |
Offline | |
|
Jurchixx | 18. Dec 2019, 22:56 |
#5093
|
|
Kopš: 19. Apr 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 8261
Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1
|
18 Dec 2019, 22:27:51 @Kaross rakstīja:
aptuveni 100-110 euro ar blīvju maiņu, darbu, tīrīšanu.
Un cik pie tevis tāda pati operācija N57 dzinējam? |
Offline | |
|
Kaross | 18. Dec 2019, 23:03 |
#5094
|
|
Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4364
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| N47D20A - 800 euro kopā ar jaunu kolektoru. Bet tāds F10 vairs nenāca. E90 tikai.
N57 klapes ar visu kolektoru 1000e.
N57 sanāk līdzīgi. Ap 120 euro tīrīšana ar jaunām blīvēm.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
|
Offline | |
|
depo | 18. Dec 2019, 23:03 |
#5095
|
|
Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20951
Braucu ar: Zirgu
| Te nu bija pa lēto |
Offline | |
|
Jurchixx | 18. Dec 2019, 23:09 |
#5096
|
|
Kopš: 19. Apr 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 8261
Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1
| Bļa pa lēto pie tevis tīrīšana dažs labs personāžš par tīrīšanu plus blīvēm prasa 300€ |
Offline | |
|
|
e36powers | 19. Dec 2019, 00:15 |
#5097
|
|
Kopš: 11. Dec 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 801
Braucu ar: 192hp
|
18 Dec 2019, 23:12:22 @DM-101 rakstīja:
pag, cilveeks atbrauc uz tiiriishanu.
tb., samaksaa tos 120, tu nonjem kolektoru, iztiiri, uzliec atpaklaj, atdod mashiinu? es pareizi sapratu?
Tas ir laikam tikai ar ultra skanu, cena +- adekvata, un tas cena laikam bez bloka kanaliem. |
Offline | |
|
Elviss | 19. Dec 2019, 00:23 |
#5098
|
|
Kopš: 02. May 2006
Ziņojumi: 22131
Braucu ar: VAZ 2101 80'
| Wess bija ap 250 eur. Bet viņi tikai eļļu prot nomainīt.
No otras puses Bmauto eļļu maina tikai kopā ar auto
-----------------
RT Translations |
Offline | |
|
Strokerstokers | 19. Dec 2019, 00:26 |
#5099
|
|
Kopš: 12. Jul 2019
No: Talsi
Ziņojumi: 30
Braucu ar: BMW F10 Mpackots
| Redzēju, ka Proringā n57 kolektoru var iemainīt jau pret iztīrītu ar ultraskaņu pa 35eur
Tad protams jāierēķina pārējais materiāls un darbs... [ Šo ziņu laboja Strokerstokers, 19 Dec 2019, 00:28:11 ] |
Offline | |
|
Elviss | 19. Dec 2019, 00:29 |
#5100
|
|
Kopš: 02. May 2006
Ziņojumi: 22131
Braucu ar: VAZ 2101 80'
| Par kaut ko citu, pisec kā cipars šim ir nokritis par kādu pusotru gadu!!
Tas dēļ šī topika, ka visi nojāti vai dēļ G sērijas?
Jo iepriekš cena kaut kā turējās.
Kad tirgoju sievas X1 tālu nebija no F cenas, kaut arī nesalīdzināmi auto[ Šo ziņu laboja Elviss, 19 Dec 2019, 00:30:55 ]
-----------------
RT Translations |
Offline | |
|