Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 224 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
edzhaans
13. Sep 2013, 19:37 #5081

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Tagad visiem ss.lv būs nomainīta eļļa
Offline
-Edm-
13. Sep 2013, 20:00 #5082

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18123

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.

paldies paldies arājiņ tik bļe ar poļu valodu tā sūdīgāk ja pareizi sapratu jāuzmet tas pins uz masu un jāpagriež aizdedze???

-----------------
Offline
Araajz
13. Sep 2013, 20:08 #5083

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28296

Braucu ar: E39


13 Sep 2013, 20:00:25 -tihijs- rakstīja:
paldies paldies arājiņ tik bļe ar poļu valodu tā sūdīgāk ja pareizi sapratu jāuzmet tas pins uz masu un jāpagriež aizdedze???

re ku īnglīš

http://www.bmwtips.com/tipsntricks/reset-plug/reset.htm

pirms tam jāpagriež aizdedze
es pats neesmu to darījis, tik esmu redzējis kā to ras dva dara

man tas viss no odomentra darās

Offline
PASSATizhi
13. Sep 2013, 20:42 #5084

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

desjatj sekund nado podozhdatj.

man izdevās tik ar trešo piegājienu
Offline
Robiitis
16. Sep 2013, 11:49 #5085

Kopš: 10. Dec 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 341

Braucu ar:

Kādas sprauslas pēc parametriem nāk M54B30 ?
Offline
mats
16. Sep 2013, 16:55 #5086

Kopš: 21. Mar 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 896

Braucu ar: VAG palaistuli & Bavārijas drauskuli

Ir mans tāds audio komplekts,apkšējai daļai izdegušas trīs spuldzītes,kāds viņas ir mainījis? Skatijos ka ir ielodētas,lodēšana nebūtu problēma,bet ir jautājums,kur tādas dabūt,vai vismaz cik W ir viņām.
Un vel gribas nomainīt kaseti pret CD ,varbut kādam ir ejošs.ko var piedāvāt.
[URL=http://fotohost.lv/]
[/URL]

[ Šo ziņu laboja mats, 16 Sep 2013, 16:56:44 ]

Offline
Janusss
16. Sep 2013, 19:04 #5087

Kopš: 09. Feb 2012

Ziņojumi: 41

Braucu ar:

bmw 525i 2002g, braucot ar auto, vienā brīdī apgriezieni nokritās,bet nākamajā jau atkal viss ok, pie nākamās pielaišanas, auto momentāli noslāpst no apgriezienu trūkuma, tagad auto vispār nav pielaižams, starteris griež pa tukšo - kādas idejas/atrisinājumi?
Offline
truseens
16. Sep 2013, 19:24 #5088

Kopš: 29. Apr 2013

Ziņojumi: 120

Braucu ar: f10


10 Sep 2013, 23:36:40 streetlife rakstīja:

09 Sep 2013, 20:14:46 truseens rakstīja:
Kāds nav saskāries ar kondicioniera sistēmas tīrīšanu?
Sāk liktie, ka alerģija no bumera.


Nomaini salona gaisa filtru un vis būs bumbās.


Gudrinieks
Offline
truseens
16. Sep 2013, 19:33 #5089

Kopš: 29. Apr 2013

Ziņojumi: 120

Braucu ar: f10


13 Sep 2013, 17:03:12 equations rakstīja:
Sekojosa problema, nedelas laika nosezas akis pilniba, (auto netiek lietots), sakuma domaju, ka problema ar aki, bet ne, nonemot klemes, pec 3 nedelam akis griz, ka jauns (akim nepilns gads - Varta).

Saprotams, ka vaina pasam auto, varetu minet sadas problemas, biezakos defektus?


Bija arī man tāda problēma, vaina ģeneratorā, patstāvīga noplūde, pie vainas ģeneratora regulators bija.
Offline
martinsR
16. Sep 2013, 20:13 #5090

Kopš: 10. Sep 2009

Ziņojumi: 736

Braucu ar: pirkstu pa karti


16 Sep 2013, 19:04:34 Janusss rakstīja:
bmw 525i 2002g, braucot ar auto, vienā brīdī apgriezieni nokritās,bet nākamajā jau atkal viss ok, pie nākamās pielaišanas, auto momentāli noslāpst no apgriezienu trūkuma, tagad auto vispār nav pielaižams, starteris griež pa tukšo - kādas idejas/atrisinājumi?

Bij tāda vaina man ar, un pie vainas bija viena zonde, bet nu labāk pieslēgt pie kompja, pirms mainīt visu pēc kārtas
Offline
kaadzis
16. Sep 2013, 20:18 #5091

Kopš: 20. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 495

Braucu ar: 530da


16 Sep 2013, 19:33:02 truseens rakstīja:

13 Sep 2013, 17:03:12 equations rakstīja:
Sekojosa problema, nedelas laika nosezas akis pilniba, (auto netiek lietots), sakuma domaju, ka problema ar aki, bet ne, nonemot klemes, pec 3 nedelam akis griz, ka jauns (akim nepilns gads - Varta).

Saprotams, ka vaina pasam auto, varetu minet sadas problemas, biezakos defektus?


Bija arī man tāda problēma, vaina ģeneratorā, patstāvīga noplūde, pie vainas ģeneratora regulators bija.

vainas ar aķa ēšanu ir 1000 un 1. jāiet cauri visam un jāskatās. biežākās problēmas ir pečkas ezis, navigācija tas pats ģenerators šad tad arī autonomka gļuko utt
Offline
kaadzis
16. Sep 2013, 20:39 #5092

Kopš: 20. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 495

Braucu ar: 530da

šodien aiz gara laika izdarīju to ko vēlējos izdarīt jau sen, respektīvi situācija tāda:
pirms kāda gada viena sprausla sāka kko čurāt(korekcija ~4-6 mm3) (3l dīzelis) nu neko, no pazīstama caur barteri dabūju tikko restaurētu sprauslu un samainīju, viss ok korekcija kkur pie 0,2-0,4) tagad braukājot viena cita sprausla sāk vilkt uz tādu pašu korekciju (4-5) un motors sāk nesmuki skanēt, taču iespēja dabūt vēl tādu sprauslu vairs nav un maksāt 50+ls par restaurācija īsti nebija vēlme, tad nu salasījos internetā, ka var izjaukt pašu sprauslas galu un izmērcēt acetonā. tad nu man nebija ko zaudēt, ņēmu to sprauslu ko biju jau iepriekš izņēmis izjaucu(ļoti elementāri jaucas) un secināju ka paša smidzinātāja gals ir reāli aizdedzis, ne tikai no ārpuses, bet arī iekšējais centrs apcepies ar melnu drazu, tad nu gan smidzinātāju, gan smidzinātāja adatu(nezinu kā viņu pareizi sauc) iemetu acetonā un atstāju uz nedēļu burciņā lai stāv. pēc nedēļas paņemu un viss acetons bija brūns. izņēmu ārā savas detaļas, noslaucīju ar lupatu un viss piedegums bija pazudis, un izskatījās kā jauni. izpūtu arī smidzinātāju ar gaisu un iztīriju. saliku kopā un pārbaudīju vai sprausla nesulo. mājās bija saglabājies no padomju laikiem sprauslu testeris ar max spiedienu 400bar. pieliku un vispār nesuloja. piemetu arī pie aķīša sprauslu un smuki smidzināja, nodomāju ka jāpamēģina ielikt mašīnā un apskatīties ko viņa dara.
šodien izjaucu mašīnu izrāvu otro sprauslu, jo tai korekcija bija pie 4 un secināju ka tā nav orģinālā un jau bijusi mainīta, nu nekas saliku visu kopā, un brīnumi pielaižu, motors rūc ievērojami klusāk neraustās. piemetu pie kompja un inpa parādīja visai skaistu ainiņu, iepriekš ieliktajai sprauslai korekcija bija vēl tā pati, ap 0,4 bet manis iztīrītajai pie silta motora neuzkāpa augstāk par 0,06, par ko es biju patīkami pārsteigts.
piedodiet bet bildes no procesa nav jo viss tikai darīts eksperimentāli bez cerības iegūt labu rezultātu, taču ieraugot rezultātu secināju ka kādu nedēļas nogali būs jārauj ārā visas sprauslas un šādi jāiztīra, jo rezultāts ir vienkārši awsome mazliet vēlāk iemetīšu bildi ar inpa rādijumiem.
nesaku ka visiem tagad vajadzētu raut ārā savas sprauslas un mērcēt acetonā, jo nezinu cik ilgi un kā strādās. arī sprauslu dabūšana ārā ir visai problemātiska + vara gredzenus zem sprauslām jāsaliek jaunus un problēmas sākas tajā ja vecais gredzens ir piecepies pie bloka nevis sprauslas. tie ir tie ātrie iespaidi. ja kas interesē, droši jautājat

kopsavilkumā sprauslu galus ilgi izmērcējot acetonā un iztīrot, tas ļoti labi iespaido sprauslu darbību.
šoreiz runa gāja par common rail sprauslām, nezinu cik grūti un kā izjaukt cita tipa sprauslas.
Offline
Diablos
16. Sep 2013, 21:07 #5093

Kopš: 15. Apr 2008

Ziņojumi: 255

Braucu ar:


16 Sep 2013, 20:39:42 kaadzis rakstīja:
šodien aiz gara laika izdarīju to ko vēlējos izdarīt jau sen, respektīvi situācija tāda:
pirms kāda gada viena sprausla sāka kko čurāt(korekcija ~4-6 mm3) (3l dīzelis) nu neko, no pazīstama caur barteri dabūju tikko restaurētu sprauslu un samainīju, viss ok korekcija kkur pie 0,2-0,4) tagad braukājot viena cita sprausla sāk vilkt uz tādu pašu korekciju (4-5) un motors sāk nesmuki skanēt, taču iespēja dabūt vēl tādu sprauslu vairs nav un maksāt 50+ls par restaurācija īsti nebija vēlme, tad nu salasījos internetā, ka var izjaukt pašu sprauslas galu un izmērcēt acetonā. tad nu man nebija ko zaudēt, ņēmu to sprauslu ko biju jau iepriekš izņēmis izjaucu(ļoti elementāri jaucas) un secināju ka paša smidzinātāja gals ir reāli aizdedzis, ne tikai no ārpuses, bet arī iekšējais centrs apcepies ar melnu drazu, tad nu gan smidzinātāju, gan smidzinātāja adatu(nezinu kā viņu pareizi sauc) iemetu acetonā un atstāju uz nedēļu burciņā lai stāv. pēc nedēļas paņemu un viss acetons bija brūns. izņēmu ārā savas detaļas, noslaucīju ar lupatu un viss piedegums bija pazudis, un izskatījās kā jauni. izpūtu arī smidzinātāju ar gaisu un iztīriju. saliku kopā un pārbaudīju vai sprausla nesulo. mājās bija saglabājies no padomju laikiem sprauslu testeris ar max spiedienu 400bar. pieliku un vispār nesuloja. piemetu arī pie aķīša sprauslu un smuki smidzināja, nodomāju ka jāpamēģina ielikt mašīnā un apskatīties ko viņa dara.
šodien izjaucu mašīnu izrāvu otro sprauslu, jo tai korekcija bija pie 4 un secināju ka tā nav orģinālā un jau bijusi mainīta, nu nekas saliku visu kopā, un brīnumi pielaižu, motors rūc ievērojami klusāk neraustās. piemetu pie kompja un inpa parādīja visai skaistu ainiņu, iepriekš ieliktajai sprauslai korekcija bija vēl tā pati, ap 0,4 bet manis iztīrītajai pie silta motora neuzkāpa augstāk par 0,06, par ko es biju patīkami pārsteigts.
piedodiet bet bildes no procesa nav jo viss tikai darīts eksperimentāli bez cerības iegūt labu rezultātu, taču ieraugot rezultātu secināju ka kādu nedēļas nogali būs jārauj ārā visas sprauslas un šādi jāiztīra, jo rezultāts ir vienkārši awsome mazliet vēlāk iemetīšu bildi ar inpa rādijumiem.
nesaku ka visiem tagad vajadzētu raut ārā savas sprauslas un mērcēt acetonā, jo nezinu cik ilgi un kā strādās. arī sprauslu dabūšana ārā ir visai problemātiska + vara gredzenus zem sprauslām jāsaliek jaunus un problēmas sākas tajā ja vecais gredzens ir piecepies pie bloka nevis sprauslas. tie ir tie ātrie iespaidi. ja kas interesē, droši jautājat

kopsavilkumā sprauslu galus ilgi izmērcējot acetonā un iztīrot, tas ļoti labi iespaido sprauslu darbību.
šoreiz runa gāja par common rail sprauslām, nezinu cik grūti un kā izjaukt cita tipa sprauslas.


par to mērcēšanu acetonā biju dzirdējis tik biju domājis ka tās tāds :tante_teica: , bet izrādās un par tiem gredzeniem zinu, tie gan ir ritīgi parazīti
Offline
RooL
16. Sep 2013, 21:09 #5094

Kopš: 11. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 158

Braucu ar: ne BMW

Šeit iederētos links uz galeriju vienam userim par šo tēmu, uz ātro nevaru atrast, bet bija ar visām bildēm no šīs procedūras
Offline
kaadzis
16. Sep 2013, 21:12 #5095

Kopš: 20. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 495

Braucu ar: 530da


16 Sep 2013, 21:07:07 Diablos rakstīja:

16 Sep 2013, 20:39:42 kaadzis rakstīja:



par to mērcēšanu acetonā biju dzirdējis tik biju domājis ka tās tāds :tante_teica: , bet izrādās un par tiem gredzeniem zinu, tie gan ir ritīgi parazīti

jā man sākumā arī tā šķita, bet jaucot ārā sprauslu, kad ilgi nočakarējos kamēr no smidzinātāja gala dabūju ārā to centru (jo bija apdedzis ar sūdiem), un pēc tīrīšanas viņš ieslīdēja kā jaunā mammā, sapratu ka atšķirībai vajadzētu būt galvenais ja jauc vairākas sprauslas reizē, nevajadzētu sajaukt detaļas vietām. kad saņemšos visas pārējās sprauslas tā tīrīt, iemetīšu arī pa kādai bildei no procesa
Offline
Araajz
16. Sep 2013, 21:12 #5096

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28296

Braucu ar: E39


16 Sep 2013, 21:09:32 RooL rakstīja:
Šeit iederētos links uz galeriju vienam userim par šo tēmu, uz ātro nevaru atrast, bet bija ar visām bildēm no šīs procedūras


šis?
http://www.bmwpower.lv/member_gallery.php?gal_id=7024
Offline
kaadzis
16. Sep 2013, 21:15 #5097

Kopš: 20. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 495

Braucu ar: 530da


16 Sep 2013, 21:12:49 Araajz rakstīja:

16 Sep 2013, 21:09:32 RooL rakstīja:
Šeit iederētos links uz galeriju vienam userim par šo tēmu, uz ātro nevaru atrast, bet bija ar visām bildēm no šīs procedūras


šis?
http://www.bmwpower.lv/member_gallery.php?gal_id=7024

ir īstais.
Offline
Muldona
16. Sep 2013, 21:49 #5098

Kopš: 25. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 99

Braucu ar: E28


16 Sep 2013, 21:12:45 kaadzis rakstīja:
[ kad saņemšos visas pārējās sprauslas tā tīrīt, iemetīšu arī pa kādai bildei no procesa


ieliec gan, interesē gala rezultāts cerams ka arī ilgākā termiņā iztīrītās sprausalas uzvedīsies tāpat.

Papildus vara blīvītēm tos gumijas gredzenus ar vajadzētu nomainīt, vismaz es tos mainīju tai vienai sprauslai kuru restauēja.

Un kamēr ieplūdes kolektors nost:
kolektoram blīvītes, ja šīs ir palikušas kokainas
kvēlsveces, nāk taču ziema
un palūram vakumtrubiņas vai nav beigtas
Offline
kaadzis
16. Sep 2013, 22:16 #5099

Kopš: 20. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 495

Braucu ar: 530da


16 Sep 2013, 21:49:59 Muldona rakstīja:

16 Sep 2013, 21:12:45 kaadzis rakstīja:
[ kad saņemšos visas pārējās sprauslas tā tīrīt, iemetīšu arī pa kādai bildei no procesa


ieliec gan, interesē gala rezultāts cerams ka arī ilgākā termiņā iztīrītās sprausalas uzvedīsies tāpat.

Papildus vara blīvītēm tos gumijas gredzenus ar vajadzētu nomainīt, vismaz es tos mainīju tai vienai sprauslai kuru restauēja.

Un kamēr ieplūdes kolektors nost:
kolektoram blīvītes, ja šīs ir palikušas kokainas
kvēlsveces, nāk taču ziema
un palūram vakumtrubiņas vai nav beigtas

jā par tām piemirsu pateikt tās arī vēlams nomainīt.
manā gadījumā pirms nepilna gada uzgāja gaisā ieplūdnieks dēļ EGR un tad mainīju arī gumijas.
kvēlsveces visas strādā, cik skatījos pēc kompja un jā vakumtrubiņām vajadzētu pieķerties un samainīt.
tā kā drīzumā gaidam bildes, kad darbošos ar visām parējām sprauslām.
inpa bilde pēc tīrīšanas (otrā sprausla tika tīrīta)

[ Šo ziņu laboja kaadzis, 16 Sep 2013, 22:19:11 ]

Offline
aupinsh
17. Sep 2013, 10:11 #5100

Kopš: 26. Oct 2004

Ziņojumi: 5599

Braucu ar: 1 un S

Var kāds iemest bildes kā izskatās e39 tourings uz 40/20mm sēdinājuma, un kā uz 60/40mm sēdinājuma?!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo