Online
Pašreiz BMWPower skatās 224 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Viss par E39
Autors | Ziņojums |
edzhaans | 13. Sep 2013, 19:37 |
#5081
|
| Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| Tagad visiem ss.lv būs nomainīta eļļa | Offline | | |
-Edm- | 13. Sep 2013, 20:00 |
#5082
|
| Kopš: 19. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 18123
Braucu ar: fenšuj systems.LTR.
| paldies paldies arājiņ tik bļe ar poļu valodu tā sūdīgāk ja pareizi sapratu jāuzmet tas pins uz masu un jāpagriež aizdedze???
-----------------
| Offline | | |
Araajz | 13. Sep 2013, 20:08 |
#5083
|
| Kopš: 30. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 28296
Braucu ar: E39
|
13 Sep 2013, 20:00:25 -tihijs- rakstīja:
paldies paldies arājiņ tik bļe ar poļu valodu tā sūdīgāk ja pareizi sapratu jāuzmet tas pins uz masu un jāpagriež aizdedze???
re ku īnglīš
http://www.bmwtips.com/tipsntricks/reset-plug/reset.htm
pirms tam jāpagriež aizdedze
es pats neesmu to darījis, tik esmu redzējis kā to ras dva dara
man tas viss no odomentra darās
| Offline | | |
PASSATizhi | 13. Sep 2013, 20:42 |
#5084
|
| Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
| desjatj sekund nado podozhdatj.
man izdevās tik ar trešo piegājienu | Offline | | |
Robiitis | 16. Sep 2013, 11:49 |
#5085
|
| Kopš: 10. Dec 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 341
Braucu ar:
| Kādas sprauslas pēc parametriem nāk M54B30 ? | Offline | | |
mats | 16. Sep 2013, 16:55 |
#5086
|
| Kopš: 21. Mar 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 896
Braucu ar: VAG palaistuli & Bavārijas drauskuli
| Ir mans tāds audio komplekts,apkšējai daļai izdegušas trīs spuldzītes,kāds viņas ir mainījis? Skatijos ka ir ielodētas,lodēšana nebūtu problēma,bet ir jautājums,kur tādas dabūt,vai vismaz cik W ir viņām.
Un vel gribas nomainīt kaseti pret CD ,varbut kādam ir ejošs.ko var piedāvāt.
[URL=http://fotohost.lv/][/URL][ Šo ziņu laboja mats, 16 Sep 2013, 16:56:44 ] | Offline | | |
Janusss | 16. Sep 2013, 19:04 |
#5087
|
| Kopš: 09. Feb 2012
Ziņojumi: 41
Braucu ar:
| bmw 525i 2002g, braucot ar auto, vienā brīdī apgriezieni nokritās,bet nākamajā jau atkal viss ok, pie nākamās pielaišanas, auto momentāli noslāpst no apgriezienu trūkuma, tagad auto vispār nav pielaižams, starteris griež pa tukšo - kādas idejas/atrisinājumi? | Offline | | |
truseens | 16. Sep 2013, 19:24 |
#5088
|
| Kopš: 29. Apr 2013
Ziņojumi: 120
Braucu ar: f10
|
10 Sep 2013, 23:36:40 streetlife rakstīja:
09 Sep 2013, 20:14:46 truseens rakstīja:
Kāds nav saskāries ar kondicioniera sistēmas tīrīšanu?
Sāk liktie, ka alerģija no bumera.
Nomaini salona gaisa filtru un vis būs bumbās.
Gudrinieks | Offline | | |
|
truseens | 16. Sep 2013, 19:33 |
#5089
|
| Kopš: 29. Apr 2013
Ziņojumi: 120
Braucu ar: f10
|
13 Sep 2013, 17:03:12 equations rakstīja:
Sekojosa problema, nedelas laika nosezas akis pilniba, (auto netiek lietots), sakuma domaju, ka problema ar aki, bet ne, nonemot klemes, pec 3 nedelam akis griz, ka jauns (akim nepilns gads - Varta).
Saprotams, ka vaina pasam auto, varetu minet sadas problemas, biezakos defektus?
Bija arī man tāda problēma, vaina ģeneratorā, patstāvīga noplūde, pie vainas ģeneratora regulators bija. | Offline | | |
martinsR | 16. Sep 2013, 20:13 |
#5090
|
| Kopš: 10. Sep 2009
Ziņojumi: 736
Braucu ar: pirkstu pa karti
|
16 Sep 2013, 19:04:34 Janusss rakstīja:
bmw 525i 2002g, braucot ar auto, vienā brīdī apgriezieni nokritās,bet nākamajā jau atkal viss ok, pie nākamās pielaišanas, auto momentāli noslāpst no apgriezienu trūkuma, tagad auto vispār nav pielaižams, starteris griež pa tukšo - kādas idejas/atrisinājumi?
Bij tāda vaina man ar, un pie vainas bija viena zonde, bet nu labāk pieslēgt pie kompja, pirms mainīt visu pēc kārtas | Offline | | |
kaadzis | 16. Sep 2013, 20:18 |
#5091
|
| Kopš: 20. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 495
Braucu ar: 530da
|
16 Sep 2013, 19:33:02 truseens rakstīja:
13 Sep 2013, 17:03:12 equations rakstīja:
Sekojosa problema, nedelas laika nosezas akis pilniba, (auto netiek lietots), sakuma domaju, ka problema ar aki, bet ne, nonemot klemes, pec 3 nedelam akis griz, ka jauns (akim nepilns gads - Varta).
Saprotams, ka vaina pasam auto, varetu minet sadas problemas, biezakos defektus?
Bija arī man tāda problēma, vaina ģeneratorā, patstāvīga noplūde, pie vainas ģeneratora regulators bija.
vainas ar aķa ēšanu ir 1000 un 1. jāiet cauri visam un jāskatās. biežākās problēmas ir pečkas ezis, navigācija tas pats ģenerators šad tad arī autonomka gļuko utt | Offline | | |
kaadzis | 16. Sep 2013, 20:39 |
#5092
|
| Kopš: 20. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 495
Braucu ar: 530da
| šodien aiz gara laika izdarīju to ko vēlējos izdarīt jau sen, respektīvi situācija tāda:
pirms kāda gada viena sprausla sāka kko čurāt(korekcija ~4-6 mm3) (3l dīzelis) nu neko, no pazīstama caur barteri dabūju tikko restaurētu sprauslu un samainīju, viss ok korekcija kkur pie 0,2-0,4) tagad braukājot viena cita sprausla sāk vilkt uz tādu pašu korekciju (4-5) un motors sāk nesmuki skanēt, taču iespēja dabūt vēl tādu sprauslu vairs nav un maksāt 50+ls par restaurācija īsti nebija vēlme, tad nu salasījos internetā, ka var izjaukt pašu sprauslas galu un izmērcēt acetonā. tad nu man nebija ko zaudēt, ņēmu to sprauslu ko biju jau iepriekš izņēmis izjaucu(ļoti elementāri jaucas) un secināju ka paša smidzinātāja gals ir reāli aizdedzis, ne tikai no ārpuses, bet arī iekšējais centrs apcepies ar melnu drazu, tad nu gan smidzinātāju, gan smidzinātāja adatu(nezinu kā viņu pareizi sauc) iemetu acetonā un atstāju uz nedēļu burciņā lai stāv. pēc nedēļas paņemu un viss acetons bija brūns. izņēmu ārā savas detaļas, noslaucīju ar lupatu un viss piedegums bija pazudis, un izskatījās kā jauni. izpūtu arī smidzinātāju ar gaisu un iztīriju. saliku kopā un pārbaudīju vai sprausla nesulo. mājās bija saglabājies no padomju laikiem sprauslu testeris ar max spiedienu 400bar. pieliku un vispār nesuloja. piemetu arī pie aķīša sprauslu un smuki smidzināja, nodomāju ka jāpamēģina ielikt mašīnā un apskatīties ko viņa dara.
šodien izjaucu mašīnu izrāvu otro sprauslu, jo tai korekcija bija pie 4 un secināju ka tā nav orģinālā un jau bijusi mainīta, nu nekas saliku visu kopā, un brīnumi pielaižu, motors rūc ievērojami klusāk neraustās. piemetu pie kompja un inpa parādīja visai skaistu ainiņu, iepriekš ieliktajai sprauslai korekcija bija vēl tā pati, ap 0,4 bet manis iztīrītajai pie silta motora neuzkāpa augstāk par 0,06, par ko es biju patīkami pārsteigts.
piedodiet bet bildes no procesa nav jo viss tikai darīts eksperimentāli bez cerības iegūt labu rezultātu, taču ieraugot rezultātu secināju ka kādu nedēļas nogali būs jārauj ārā visas sprauslas un šādi jāiztīra, jo rezultāts ir vienkārši awsome mazliet vēlāk iemetīšu bildi ar inpa rādijumiem.
nesaku ka visiem tagad vajadzētu raut ārā savas sprauslas un mērcēt acetonā, jo nezinu cik ilgi un kā strādās. arī sprauslu dabūšana ārā ir visai problemātiska + vara gredzenus zem sprauslām jāsaliek jaunus un problēmas sākas tajā ja vecais gredzens ir piecepies pie bloka nevis sprauslas. tie ir tie ātrie iespaidi. ja kas interesē, droši jautājat
kopsavilkumā sprauslu galus ilgi izmērcējot acetonā un iztīrot, tas ļoti labi iespaido sprauslu darbību.
šoreiz runa gāja par common rail sprauslām, nezinu cik grūti un kā izjaukt cita tipa sprauslas. | Offline | | |
Diablos | 16. Sep 2013, 21:07 |
#5093
|
| Kopš: 15. Apr 2008
Ziņojumi: 255
Braucu ar:
|
16 Sep 2013, 20:39:42 kaadzis rakstīja:
šodien aiz gara laika izdarīju to ko vēlējos izdarīt jau sen, respektīvi situācija tāda:
pirms kāda gada viena sprausla sāka kko čurāt(korekcija ~4-6 mm3) (3l dīzelis) nu neko, no pazīstama caur barteri dabūju tikko restaurētu sprauslu un samainīju, viss ok korekcija kkur pie 0,2-0,4) tagad braukājot viena cita sprausla sāk vilkt uz tādu pašu korekciju (4-5) un motors sāk nesmuki skanēt, taču iespēja dabūt vēl tādu sprauslu vairs nav un maksāt 50+ls par restaurācija īsti nebija vēlme, tad nu salasījos internetā, ka var izjaukt pašu sprauslas galu un izmērcēt acetonā. tad nu man nebija ko zaudēt, ņēmu to sprauslu ko biju jau iepriekš izņēmis izjaucu(ļoti elementāri jaucas) un secināju ka paša smidzinātāja gals ir reāli aizdedzis, ne tikai no ārpuses, bet arī iekšējais centrs apcepies ar melnu drazu, tad nu gan smidzinātāju, gan smidzinātāja adatu(nezinu kā viņu pareizi sauc) iemetu acetonā un atstāju uz nedēļu burciņā lai stāv. pēc nedēļas paņemu un viss acetons bija brūns. izņēmu ārā savas detaļas, noslaucīju ar lupatu un viss piedegums bija pazudis, un izskatījās kā jauni. izpūtu arī smidzinātāju ar gaisu un iztīriju. saliku kopā un pārbaudīju vai sprausla nesulo. mājās bija saglabājies no padomju laikiem sprauslu testeris ar max spiedienu 400bar. pieliku un vispār nesuloja. piemetu arī pie aķīša sprauslu un smuki smidzināja, nodomāju ka jāpamēģina ielikt mašīnā un apskatīties ko viņa dara.
šodien izjaucu mašīnu izrāvu otro sprauslu, jo tai korekcija bija pie 4 un secināju ka tā nav orģinālā un jau bijusi mainīta, nu nekas saliku visu kopā, un brīnumi pielaižu, motors rūc ievērojami klusāk neraustās. piemetu pie kompja un inpa parādīja visai skaistu ainiņu, iepriekš ieliktajai sprauslai korekcija bija vēl tā pati, ap 0,4 bet manis iztīrītajai pie silta motora neuzkāpa augstāk par 0,06, par ko es biju patīkami pārsteigts.
piedodiet bet bildes no procesa nav jo viss tikai darīts eksperimentāli bez cerības iegūt labu rezultātu, taču ieraugot rezultātu secināju ka kādu nedēļas nogali būs jārauj ārā visas sprauslas un šādi jāiztīra, jo rezultāts ir vienkārši awsome mazliet vēlāk iemetīšu bildi ar inpa rādijumiem.
nesaku ka visiem tagad vajadzētu raut ārā savas sprauslas un mērcēt acetonā, jo nezinu cik ilgi un kā strādās. arī sprauslu dabūšana ārā ir visai problemātiska + vara gredzenus zem sprauslām jāsaliek jaunus un problēmas sākas tajā ja vecais gredzens ir piecepies pie bloka nevis sprauslas. tie ir tie ātrie iespaidi. ja kas interesē, droši jautājat
kopsavilkumā sprauslu galus ilgi izmērcējot acetonā un iztīrot, tas ļoti labi iespaido sprauslu darbību.
šoreiz runa gāja par common rail sprauslām, nezinu cik grūti un kā izjaukt cita tipa sprauslas.
par to mērcēšanu acetonā biju dzirdējis tik biju domājis ka tās tāds :tante_teica: , bet izrādās un par tiem gredzeniem zinu, tie gan ir ritīgi parazīti | Offline | | |
RooL | 16. Sep 2013, 21:09 |
#5094
|
| Kopš: 11. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 158
Braucu ar: ne BMW
| Šeit iederētos links uz galeriju vienam userim par šo tēmu, uz ātro nevaru atrast, bet bija ar visām bildēm no šīs procedūras
| Offline | | |
kaadzis | 16. Sep 2013, 21:12 |
#5095
|
| Kopš: 20. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 495
Braucu ar: 530da
|
16 Sep 2013, 21:07:07 Diablos rakstīja:
16 Sep 2013, 20:39:42 kaadzis rakstīja:
par to mērcēšanu acetonā biju dzirdējis tik biju domājis ka tās tāds :tante_teica: , bet izrādās un par tiem gredzeniem zinu, tie gan ir ritīgi parazīti
jā man sākumā arī tā šķita, bet jaucot ārā sprauslu, kad ilgi nočakarējos kamēr no smidzinātāja gala dabūju ārā to centru (jo bija apdedzis ar sūdiem), un pēc tīrīšanas viņš ieslīdēja kā jaunā mammā, sapratu ka atšķirībai vajadzētu būt galvenais ja jauc vairākas sprauslas reizē, nevajadzētu sajaukt detaļas vietām. kad saņemšos visas pārējās sprauslas tā tīrīt, iemetīšu arī pa kādai bildei no procesa | Offline | | |
Araajz | 16. Sep 2013, 21:12 |
#5096
|
| Kopš: 30. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 28296
Braucu ar: E39
|
16 Sep 2013, 21:09:32 RooL rakstīja:
Šeit iederētos links uz galeriju vienam userim par šo tēmu, uz ātro nevaru atrast, bet bija ar visām bildēm no šīs procedūras
šis?
http://www.bmwpower.lv/member_gallery.php?gal_id=7024 | Offline | | |
|
kaadzis | 16. Sep 2013, 21:15 |
#5097
|
| Kopš: 20. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 495
Braucu ar: 530da
|
16 Sep 2013, 21:12:49 Araajz rakstīja:
16 Sep 2013, 21:09:32 RooL rakstīja:
Šeit iederētos links uz galeriju vienam userim par šo tēmu, uz ātro nevaru atrast, bet bija ar visām bildēm no šīs procedūras
šis?
http://www.bmwpower.lv/member_gallery.php?gal_id=7024
ir īstais. | Offline | | |
Muldona | 16. Sep 2013, 21:49 |
#5098
|
| Kopš: 25. Aug 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 99
Braucu ar: E28
|
16 Sep 2013, 21:12:45 kaadzis rakstīja:
[ kad saņemšos visas pārējās sprauslas tā tīrīt, iemetīšu arī pa kādai bildei no procesa
ieliec gan, interesē gala rezultāts cerams ka arī ilgākā termiņā iztīrītās sprausalas uzvedīsies tāpat.
Papildus vara blīvītēm tos gumijas gredzenus ar vajadzētu nomainīt, vismaz es tos mainīju tai vienai sprauslai kuru restauēja.
Un kamēr ieplūdes kolektors nost:
kolektoram blīvītes, ja šīs ir palikušas kokainas
kvēlsveces, nāk taču ziema
un palūram vakumtrubiņas vai nav beigtas | Offline | | |
kaadzis | 16. Sep 2013, 22:16 |
#5099
|
| Kopš: 20. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 495
Braucu ar: 530da
|
16 Sep 2013, 21:49:59 Muldona rakstīja:
16 Sep 2013, 21:12:45 kaadzis rakstīja:
[ kad saņemšos visas pārējās sprauslas tā tīrīt, iemetīšu arī pa kādai bildei no procesa
ieliec gan, interesē gala rezultāts cerams ka arī ilgākā termiņā iztīrītās sprausalas uzvedīsies tāpat.
Papildus vara blīvītēm tos gumijas gredzenus ar vajadzētu nomainīt, vismaz es tos mainīju tai vienai sprauslai kuru restauēja.
Un kamēr ieplūdes kolektors nost:
kolektoram blīvītes, ja šīs ir palikušas kokainas
kvēlsveces, nāk taču ziema
un palūram vakumtrubiņas vai nav beigtas
jā par tām piemirsu pateikt tās arī vēlams nomainīt.
manā gadījumā pirms nepilna gada uzgāja gaisā ieplūdnieks dēļ EGR un tad mainīju arī gumijas.
kvēlsveces visas strādā, cik skatījos pēc kompja un jā vakumtrubiņām vajadzētu pieķerties un samainīt.
tā kā drīzumā gaidam bildes, kad darbošos ar visām parējām sprauslām.
inpa bilde pēc tīrīšanas (otrā sprausla tika tīrīta)[ Šo ziņu laboja kaadzis, 16 Sep 2013, 22:19:11 ] | Offline | | |
aupinsh | 17. Sep 2013, 10:11 |
#5100
|
| Kopš: 26. Oct 2004
Ziņojumi: 5599
Braucu ar: 1 un S
| Var kāds iemest bildes kā izskatās e39 tourings uz 40/20mm sēdinājuma, un kā uz 60/40mm sēdinājuma?! | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|