Online
Pašreiz BMWPower skatās 244 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Nozagts AUTO
Autors | Ziņojums |
Jurchixx | 01. Feb 2019, 23:24 |
#5081
|
| Kopš: 19. Apr 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 8261
Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1
| Manam kolēģim kaiminiem aizdzina mašīnu pa nakti no privātmājas Ozolniekos. Divi rotvelleri un paši vispār neko nečokņīja. No rīta tik esot galva sāpējusi visiem un tāda dīvaina sajūta. Tas gan bija treknajos gados.
Viena no versijām bija par kaut kādu gāzi, bet kā tur bij realitātē | Offline | | |
RSAWorkshop | 01. Feb 2019, 23:26 |
#5082
|
| Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7063
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
01 Feb 2019, 20:00:32 @ezis_ rakstīja:
Ja zaglim baigi vajag tad suns nav scerslis, iepus purna amonjaku un vins sedes sturi smilksdedams ,un vispar bus sapists uz visiem laikiem.
desa sašpricēta ar tosolu un viss
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Staris | 01. Feb 2019, 23:33 |
#5083
|
| Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
|
01 Feb 2019, 23:11:59 @ezis_ rakstīja:
01 Feb 2019, 20:03:11 @ralfiks rakstīja:
EZi,nesaaac....
Pasaki vienu argumentu kaapeec pie liidziigiem apstaaakljiem Riigaa zog tos e60 un LC kaa piemeeeru minu,pie mums nee!
Ne es neko tik saku ka nevajag baigi palauties uz to .. cik nav dzirdets ka ielaiz maja nakti kautkadu gazi un mierigi iztira visu kamer saimnieks ar visu suni gul gultaa.
Ventspilī tādā pašā veidā 2 džipi aizgāja no aizslēgtas sētas. Ienāca privātmājā, paņēma atslēgas un aizbrauca. Iedzīvotāji gulēja saldā miegā. Arī gāze visticamāk. | Offline | | |
Imperial | 01. Feb 2019, 23:48 |
#5084
|
| Kopš: 25. Aug 2015
Ziņojumi: 151
Braucu ar:
| Ir tikai viens labs risinājums. Nepērciet BMW, pērciet Volvo vai tml. i gulēsiet mierīgi, i sunim būs miers. | Offline | | |
Jurchixx | 02. Feb 2019, 00:00 |
#5085
|
| Kopš: 19. Apr 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 8261
Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1
| Nopirkt volvo ir tas pats, kas iešaut sev celī
Lasi mājas lapas nosaukumu | Offline | | |
KaspichsS | 02. Feb 2019, 00:48 |
#5086
|
| Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
|
01 Feb 2019, 19:26:51 @Staris rakstīja:
Kaspich tu pats māki nobloķēt opciju piekodēt atslēgas, bet atstāt opciju caur OBD spēt diagnosticēt? Cik $?
vechi, es neesmu instalators.
Bet, man ir IGLA OBD. tb., ar diagnostiu [pat CAS/DME kodesshanu caur OBD] nav probleemu. tajaa pat laikaa - nekas un nekaadi klaat netiek. | Offline | | |
KaspichsS | 02. Feb 2019, 00:49 |
#5087
|
| Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
|
01 Feb 2019, 19:31:13 @ralfiks rakstīja:
Es nepaaaarspiiilweeju,nav man autoparks kruts pat ne u to pusi.Bet nezog !!!!!varbuuuut probleeema pashos jeb blakussutuaaacijaaas?
probleema ir ljoti vaajaa smadzenju darbiibaa.
gada laikaa aizdze ar kaartu katru 2000..3000. mashiinu [nu, taa rupji piemetu]. Tev veel visas iespeejas papildinaat gaudotaaju pulku. | Offline | | |
KaspichsS | 02. Feb 2019, 00:56 |
#5088
|
| Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
|
01 Feb 2019, 19:38:06 @Machida rakstīja:
Jautājums, ja mašīnai ir DD5, atnāk zaglis, viņš uzreiz saprot, ka tāds ir uzlikts, vai tikai, kad sāk pīkstēt? Vai ļoti ticams ir scenārijs, ka zaglis piekodē atslēgu, iedarbina, brauc, un uz ielas pie pirmā krustojuma sāk pīkstēt un tikai tad viņš saprot, ka būs vēl jāpastrādā, tikai šoreiz ielas vidū?
Atkarīgs no zagļa sagatavošanās pakāpes. Jebkurā gadījumā - breloka imo ir ''atpazīstams'', tb., laikā, kamēr tas sazinās ar auto, idejiski var noteikt tā tipu [un, protams, ''redzēt'' esamību].
tāpēc man labāk patīk imo ar kodu ievadīšanu caur štata pogām, pultīti [vadinieci] vai taml. | Offline | | |
|
Staris | 02. Feb 2019, 01:41 |
#5089
|
| Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
|
02 Feb 2019, 00:48:00 @KateG rakstīja:
01 Feb 2019, 19:26:51 @Staris rakstīja:
Kaspich tu pats māki nobloķēt opciju piekodēt atslēgas, bet atstāt opciju caur OBD spēt diagnosticēt? Cik $?
vechi, es neesmu instalators.
Bet, man ir IGLA OBD. tb., ar diagnostiu [pat CAS/DME kodesshanu caur OBD] nav probleemu. tajaa pat laikaa - nekas un nekaadi klaat netiek.
Kā tieši tas igla obd block darbojas?
Paskatījos viņu video un pa lielam tur apmet tak vadus vietām turpat pie OBD porta. Kur tad no tā ir jēga, ja zaglis atnāk ar krokodiliem?
Manuprāt normālā variantā OBD var ar tiem vadiem ņemties nevis pie OBD štekera, bet labāk nojaukt pusi paneļa un izmaiņas veikt vietā, kur bez normālas nojaukšanas klāt netiek. Tad lai viņi zīlē kādā kārtībā un kuros pinos jābūt kuriem vadiem.[ Šo ziņu laboja Staris, 02 Feb 2019, 01:48:27 ] | Offline | | |
KaspichsS | 02. Feb 2019, 10:28 |
#5090
|
| Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
|
02 Feb 2019, 01:41:25 @Staris rakstīja:
02 Feb 2019, 00:48:00 @KateG rakstīja:
01 Feb 2019, 19:26:51 @Staris rakstīja:
Kaspich tu pats māki nobloķēt opciju piekodēt atslēgas, bet atstāt opciju caur OBD spēt diagnosticēt? Cik $?
vechi, es neesmu instalators.
Bet, man ir IGLA OBD. tb., ar diagnostiu [pat CAS/DME kodesshanu caur OBD] nav probleemu. tajaa pat laikaa - nekas un nekaadi klaat netiek.
Kā tieši tas igla obd block darbojas?
Paskatījos viņu video un pa lielam tur apmet tak vadus vietām turpat pie OBD porta. Kur tad no tā ir jēga, ja zaglis atnāk ar krokodiliem?
Manuprāt normālā variantā OBD var ar tiem vadiem ņemties nevis pie OBD štekera, bet labāk nojaukt pusi paneļa un izmaiņas veikt vietā, kur bez normālas nojaukšanas klāt netiek. Tad lai viņi zīlē kādā kārtībā un kuros pinos jābūt kuriem vadiem.
gruuti man komenteet, kaadu video Tu skatiijies, bet tas ir sviests..
taatad, uz OBD shinas nepieejamaa vietaa tiek uzlikts maza izmeera [1x2 cm] imobilaizers, uz kura ir procesors, CAN driver, u.t.t.
No shii briizha diagnostikai, kodeeshanai, u.t.t. tiek izmantots dongle [tas sazinaas ar imo, un to uz laiku atsleedz]. Bez taa/dongle visi piekljuves meegjinaajumi no aarpuses tiek nocirsti - datu pakas tiek blokjeetas.
Vadu kaartiiba, utml. - nekas netiek mainiits.
p.s. pareizi instalējot, imo tiek ietīts stock vadu žgutā tā, ka no ''ārpuses'' to neredz. Tas sevi nenodod lauka skenerim, nav nekādi ''redzams''. lai šo apietu, 2 varianti:
a) raut visam žgutam nost izolāciju, atslēgt imo;
b) kniebt kaut kur vadus pušu, cerībā, ka izdosies tik ''pirms'' imo. Ja imo ir pareizi uzinstalēts (ne tuvu pašam OBD štekerim) - tas ir laiks: jāplēš obšifkas nost, jākniebj vadi, u.t.t.[ Šo ziņu laboja KateG, 02 Feb 2019, 11:18:58 ] | Offline | | |
Amish_1984 | 02. Feb 2019, 10:47 |
#5091
|
| Kopš: 02. Dec 2018
Ziņojumi: 609
Braucu ar:
|
01 Feb 2019, 23:33:49 @Staris rakstīja:
01 Feb 2019, 23:11:59 @ezis_ rakstīja:
01 Feb 2019, 20:03:11 @ralfiks rakstīja:
EZi,nesaaac....
Pasaki vienu argumentu kaapeec pie liidziigiem apstaaakljiem Riigaa zog tos e60 un LC kaa piemeeeru minu,pie mums nee!
Ne es neko tik saku ka nevajag baigi palauties uz to .. cik nav dzirdets ka ielaiz maja nakti kautkadu gazi un mierigi iztira visu kamer saimnieks ar visu suni gul gultaa.
Ventspilī tādā pašā veidā 2 džipi aizgāja no aizslēgtas sētas. Ienāca privātmājā, paņēma atslēgas un aizbrauca. Iedzīvotāji gulēja saldā miegā. Arī gāze visticamāk.
Pirms dažiem gadiem netālu no Liepājas bija tas pats. Sapūta gāzi, iegāja mierīgi namelī, paņēma atslēgas un aizbrauca ar Subaru STI. KAmerās esot pēc tam redzēts, ka šķērso LV/LT robežu.
Te bija powerī useris, kas šo lietu varētu pakomentēt sīkāk, kā tur viss beidzās, niku neatceros, bet ar no Liepājas | Offline | | |
KaspichsS | 02. Feb 2019, 11:12 |
#5092
|
| Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
| visi šie [un daudzi citi] piemēri man saka - imo ar breloku ir MAZefektīvi!
Cik no jums to breloku glabā citā kabatā, kaut kur baigi noslēptu? Domāju - neviens. Lai breloks nepazustu, to parasti ''piemauc'' pie dzīvokļa atslēgām.
Jā, ja klubā nosper tikai auto atslēgas, breloks reizēm paliek kabatā. Reizēm - nosper arī to (jo dzīvokļa atslēgas ir jakā, citā vai pat tajā pašā kabatā).
Mājas apgopīšanas gadījumā - zagļiem pieejams arī breloks.
Daudzas sistēmas (izņemot pašas advancētākās) mēģina sazināties ar breloku regulāri - attiecīgi, imo ir redzams ar lauka skeneri (to neitralizēt - tehniskas dabas jautājums), ar smalkāku aprīkojumu - identificējams tā tips (attiecīgi - var nojaust/saprast, ko tas bloķē).
Visi šie argumenti man saka - tas NAV pareizais ceļš.
Jā, IGLA, piem., (breloku versija) paliek neredzams lauka skenerim līdz brīdim, kamēr pats breloks neuzrodas, bet - visi pārējie pret-argumenti paliek! | Offline | | |
Staris | 02. Feb 2019, 13:14 |
#5093
|
| Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
|
02 Feb 2019, 10:28:08 @KateG rakstīja:
02 Feb 2019, 01:41:25 @Staris rakstīja:
02 Feb 2019, 00:48:00 @KateG rakstīja:
01 Feb 2019, 19:26:51 @Staris rakstīja:
Kaspich tu pats māki nobloķēt opciju piekodēt atslēgas, bet atstāt opciju caur OBD spēt diagnosticēt? Cik $?
vechi, es neesmu instalators.
Bet, man ir IGLA OBD. tb., ar diagnostiu [pat CAS/DME kodesshanu caur OBD] nav probleemu. tajaa pat laikaa - nekas un nekaadi klaat netiek.
Kā tieši tas igla obd block darbojas?
Paskatījos viņu video un pa lielam tur apmet tak vadus vietām turpat pie OBD porta. Kur tad no tā ir jēga, ja zaglis atnāk ar krokodiliem?
Manuprāt normālā variantā OBD var ar tiem vadiem ņemties nevis pie OBD štekera, bet labāk nojaukt pusi paneļa un izmaiņas veikt vietā, kur bez normālas nojaukšanas klāt netiek. Tad lai viņi zīlē kādā kārtībā un kuros pinos jābūt kuriem vadiem.
gruuti man komenteet, kaadu video Tu skatiijies, bet tas ir sviests..
taatad, uz OBD shinas nepieejamaa vietaa tiek uzlikts maza izmeera [1x2 cm] imobilaizers, uz kura ir procesors, CAN driver, u.t.t.
No shii briizha diagnostikai, kodeeshanai, u.t.t. tiek izmantots dongle [tas sazinaas ar imo, un to uz laiku atsleedz]. Bez taa/dongle visi piekljuves meegjinaajumi no aarpuses tiek nocirsti - datu pakas tiek blokjeetas.
Vadu kaartiiba, utml. - nekas netiek mainiits.
p.s. pareizi instalējot, imo tiek ietīts stock vadu žgutā tā, ka no ''ārpuses'' to neredz. Tas sevi nenodod lauka skenerim, nav nekādi ''redzams''. lai šo apietu, 2 varianti:
a) raut visam žgutam nost izolāciju, atslēgt imo;
b) kniebt kaut kur vadus pušu, cerībā, ka izdosies tik ''pirms'' imo. Ja imo ir pareizi uzinstalēts (ne tuvu pašam OBD štekerim) - tas ir laiks: jāplēš obšifkas nost, jākniebj vadi, u.t.t.
Tieši manas domas. Es sapratu laikam to, ka tajā Iglas video vienkārši parāda cik viegli viņu ir uzstādīt un neiespringst par vietu, kur uzstādīt. Skatījos bez skaņas un pieņemu, ka varbūt krievs tur stāsta, ka pie štekera uzstādīt nevajag
https://www.youtube.com/watch?v=O0iQentK5Tc
E60/E61 šie nepieciešamie OBD vadi nav vēl kaut kur brīvi pieejami salonā? Piemēram, ja ātri nojauc cimdu nodalījumu, tad viņi tur kaut kur garām neiet?
Teorētiski tās izmaiņas būtu jāveic maksimāli tālu no OBD štekera[ Šo ziņu laboja Staris, 02 Feb 2019, 13:21:32 ] | Offline | | |
KaspichsS | 02. Feb 2019, 15:18 |
#5094
|
| Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
|
02 Feb 2019, 13:14:37 @Staris rakstīja:
02 Feb 2019, 10:28:08 @KateG rakstīja:
02 Feb 2019, 01:41:25 @Staris rakstīja:
02 Feb 2019, 00:48:00 @KateG rakstīja:
01 Feb 2019, 19:26:51 @Staris rakstīja:
Kaspich tu pats māki nobloķēt opciju piekodēt atslēgas, bet atstāt opciju caur OBD spēt diagnosticēt? Cik $?
vechi, es neesmu instalators.
Bet, man ir IGLA OBD. tb., ar diagnostiu [pat CAS/DME kodesshanu caur OBD] nav probleemu. tajaa pat laikaa - nekas un nekaadi klaat netiek.
Kā tieši tas igla obd block darbojas?
Paskatījos viņu video un pa lielam tur apmet tak vadus vietām turpat pie OBD porta. Kur tad no tā ir jēga, ja zaglis atnāk ar krokodiliem?
Manuprāt normālā variantā OBD var ar tiem vadiem ņemties nevis pie OBD štekera, bet labāk nojaukt pusi paneļa un izmaiņas veikt vietā, kur bez normālas nojaukšanas klāt netiek. Tad lai viņi zīlē kādā kārtībā un kuros pinos jābūt kuriem vadiem.
gruuti man komenteet, kaadu video Tu skatiijies, bet tas ir sviests..
taatad, uz OBD shinas nepieejamaa vietaa tiek uzlikts maza izmeera [1x2 cm] imobilaizers, uz kura ir procesors, CAN driver, u.t.t.
No shii briizha diagnostikai, kodeeshanai, u.t.t. tiek izmantots dongle [tas sazinaas ar imo, un to uz laiku atsleedz]. Bez taa/dongle visi piekljuves meegjinaajumi no aarpuses tiek nocirsti - datu pakas tiek blokjeetas.
Vadu kaartiiba, utml. - nekas netiek mainiits.
p.s. pareizi instalējot, imo tiek ietīts stock vadu žgutā tā, ka no ''ārpuses'' to neredz. Tas sevi nenodod lauka skenerim, nav nekādi ''redzams''. lai šo apietu, 2 varianti:
a) raut visam žgutam nost izolāciju, atslēgt imo;
b) kniebt kaut kur vadus pušu, cerībā, ka izdosies tik ''pirms'' imo. Ja imo ir pareizi uzinstalēts (ne tuvu pašam OBD štekerim) - tas ir laiks: jāplēš obšifkas nost, jākniebj vadi, u.t.t.
Tieši manas domas. Es sapratu laikam to, ka tajā Iglas video vienkārši parāda cik viegli viņu ir uzstādīt un neiespringst par vietu, kur uzstādīt. Skatījos bez skaņas un pieņemu, ka varbūt krievs tur stāsta, ka pie štekera uzstādīt nevajag
https://www.youtube.com/watch?v=O0iQentK5Tc
E60/E61 šie nepieciešamie OBD vadi nav vēl kaut kur brīvi pieejami salonā? Piemēram, ja ātri nojauc cimdu nodalījumu, tad viņi tur kaut kur garām neiet?
Teorētiski tās izmaiņas būtu jāveic maksimāli tālu no OBD štekera
tieshi taa, max taalu!
video kaa sample ir fail, protams.
tas pats attiecas uz imo, kas ir DME/CAS shinaa. ariii tas jaanovieto taa, lai vnk fiziski klaat nevar tikt aatri. pat, ja zin, kur tas ir.
shiis jau ir instalatora kompetences, kuraam jaabuut.
luuk, video labs piemeers - uzliec 300 naudu veertu devaisu pie OBD stekera, ko:
a) redz, noraujot nost obshifku;
b) nokniebjot vadus 10 cm no stekera, devaiss tiek atrubiits.
tb., zemee nomestas 300 naudas. un shajaa briidii es saprotu IGLA, kas izmanto partneru/paarstaavju teemu, nevis gaazh devaisus briivaa tirguu katram Vasjam. | Offline | | |
Staris | 02. Feb 2019, 15:40 |
#5095
|
| Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Bet tev pašam nav informācija par to vai E60/E61 kaut kur OBD vadi vēl ir tikpat brīvi pieejami kā šofera pusē pie štekera?
Varbūt patiesībā arī zinošam zaglim šis ir sūds, jo viņš var cimdu nodalījumā atrast nepieciešamās līnijas, kur pielikt krokodilus. Pieņemu, ka OBD instalācija ir tikai atzarojums no galvenās datu plūsmas un pieslēgties klāt var arī, ja zin, kuri vadi ir nepieciešami. Tik cik nevaru atrast vai šie nepieciešamie vadi kaut kur ir brīvi pieejami
Diemžēl nevaru googlē atrast informāciju par to kā šī OBD instalācija ir izvietota salonā.[ Šo ziņu laboja Staris, 02 Feb 2019, 15:42:57 ] | Offline | | |
KaspichsS | 02. Feb 2019, 16:39 |
#5096
|
| Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
| laba teema. CAN vrodji iet uz SGM, ja pareizi atceros, fiziski - diezgan augstu/nosleepti.
kLine iet uz DME,kaarbu, kur tik veel ne [bet shis biedee mazaak].
Sys vareetu pakomenteet, kaa sapratu, vinjsh instalee OBD aizsardziibas teemu.
p.s. es gan savaa hakeru devaisaa ieliktu gan aizsardziibas diodiites [pret nepareizu baroshanu, kaa te viens ieteica], gan terminal R [ja nu kaads viltnieks to novaac]... | Offline | | |
|
DeeCee | 02. Feb 2019, 20:08 |
#5097
|
| Kopš: 29. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9264
Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber
| gan jau var kaut ko uz šiem bāzētu, bet daudzām iekārtām ir iebūvēta aizsardzība
https://www.amazon.com/USB-Killer-Pro-Kit-Standard/dp/B06ZZS7NFS
galvenais pašam neuzrauties
01 Feb 2019, 17:27:46 @Ruudis rakstīja:
Runājot par obd štekeri. Vai nepastāv tāda iespēja, ka zaglis iespraužot savu iekārtu obd štekerī, tā viņam vnk izbeidzas? Tb iegrūž paaugstinātu spriegumu vai arī es samainu vietām +/-
Jautājums gan jau tizls
| Offline | | |
RS7 | 02. Feb 2019, 22:43 |
#5098
|
| Kopš: 20. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 9318
Braucu ar: dīzeļ Teslu
| 536 e60
vai tik tas nav sn bijušais? [ Šo ziņu laboja RS7, 02 Feb 2019, 22:44:59 ] | Offline | | |
Staris | 02. Feb 2019, 23:23 |
#5099
|
| Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Tas arī ir tas pats
01 Feb 2019, 10:28:34 @jj rakstīja:
Nozagts balts E61 LCI M paka, Dzērbenes Linezera krusts, laikā no 9-10 01.02.2019 Valsts Nr zīme JJ-540
edit: Kamerās redzams kā 9:37 iekāpj auto un ap 9:47 aizbrauc prom. Viens vaktē un viņu džips piebrauc savāc
(divi) 8319432
Paldies
| Offline | | |
jj | 03. Feb 2019, 15:08 |
#5100
|
| Kopš: 30. Jun 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 595
Braucu ar: miskasti
|
02 Feb 2019, 22:43:46 @RS7 rakstīja:
536 e60
vai tik tas nav sn bijušais?
Domā uz evakuatora aizveda? | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|