Online

Pašreiz BMWPower skatās 211 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » F07(GT)/F10/F11 (2010-...)

Tēma: Par un ap F10 / F11

AutorsZiņojums
michals1
18. Dec 2019, 10:12 #5061

Kopš: 17. Apr 2019

No: Salaspils

Ziņojumi: 2037

Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!


18 Dec 2019, 10:07:24 @Zeno rakstīja:

18 Dec 2019, 09:55:08 @sys9291 rakstīja:

18 Dec 2019, 09:53:40 @Zeno rakstīja:

17 Dec 2019, 21:07:05 @Kaross rakstīja:
Tā notiek ja ignorē kļūdas displejā.


Ja jau tās lampiņas būtu. Man bija missfire visos cilindros. 0 paziņojumu.

Kāds ir labākais setup, lai normāli nolasītu kļūdas?
ENET kabelis un laptops ar ethernet portu un INPA?

un vēl drusku zināšanas.... , jo ar Inpu uz F sērijas praktiski neko nevar redzēt...

Vai ISTA?
Konkrēta atbilde būtu noderīgāka. Nav jau doma "piekodēt" visādas figņas. Tik tīri redzēt, kas logā un vai nav silent limp.

A varbūt labāk lieki nepisties,bet pāris reizes gadā aizbraukt līdz spečukiem,lai uztaisa diagnostiku?
Offline
Zeno
18. Dec 2019, 10:18 #5062

Kopš: 14. Jul 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 32

Braucu ar: F11 530i, britu džungļu kaķi


18 Dec 2019, 10:12:55 @michals1 rakstīja:

18 Dec 2019, 10:07:24 @Zeno rakstīja:

18 Dec 2019, 09:55:08 @sys9291 rakstīja:

18 Dec 2019, 09:53:40 @Zeno rakstīja:

17 Dec 2019, 21:07:05 @Kaross rakstīja:
Tā notiek ja ignorē kļūdas displejā.


Ja jau tās lampiņas būtu. Man bija missfire visos cilindros. 0 paziņojumu.

Kāds ir labākais setup, lai normāli nolasītu kļūdas?
ENET kabelis un laptops ar ethernet portu un INPA?

un vēl drusku zināšanas.... , jo ar Inpu uz F sērijas praktiski neko nevar redzēt...

Vai ISTA?
Konkrēta atbilde būtu noderīgāka. Nav jau doma "piekodēt" visādas figņas. Tik tīri redzēt, kas logā un vai nav silent limp.

A varbūt labāk lieki nepisties,bet pāris reizes gadā aizbraukt līdz spečukiem,lai uztaisa diagnostiku?


Bet, ja jau tiek braukts un negribās dēļ katras paranojas lēkmes gaidīt rindu 2ned, jo nezini, ir jāčeko vai nē.
Tagad tieši tiek kopti nost visi sīkumi, kas nekur braucējam neparādas. Viss pēc kā vadīties ir patēriņš un pakaļa, kad kaut kas ne tā novibrē.
Taču specam arī apniks, ja visu laiku dīdīs "ē, kas man te?"

Kā jau minēja. Brauc nedomādams par to, kas ar auto notiek, līdz sabrūk, slikti. Mēģini iedziļināties pats savā auto, slikti.

[ Šo ziņu laboja Zeno, 18 Dec 2019, 10:18:47 ]

Offline
radiaators
18. Dec 2019, 10:30 #5063

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


17 Dec 2019, 23:50:21 @Jurchixx rakstīja:
Problēma ir tā, ka 99% cilvēku tik pis ar viņiem kamēr apstājas. Tāda lieta kā kaut vai iztīrīt kolektoru katrus 50k, “nah vajag”. Vēl kaut kas, vèl kaut kas un beigās ir augstāk bildēs redzamais rezultāts

Nemet visus vienā maisā
Es 6mēn laikā esmu ieguldijis savā auto 2,5k juro
- nomainīts ķēdes komlekts
- jauns vārstu vāks
- jauns kvēlsveču relejs
- jauns EGR
- iztīrīts ieplūdes kolektors
- jaunas visas 3 reduktora bukses
- jaunas eļļas, filtri, riepas, viens riteņa gultnis utt.
Offline
michals1
18. Dec 2019, 10:38 #5064

Kopš: 17. Apr 2019

No: Salaspils

Ziņojumi: 2037

Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!

Kā mani savulaik mācīja viens vācu auto tirgonis-ja nevari atļauties sev jaunu auto,tad labāk ņem bik plikāku ar mazāku motoru,bet zem 100k./km un brauksi bez raizēm.
Savukārt ja esi gatavs pastāvīgi likt iekšā,vari ņemt nopakotu ar 2× lielāku nobraukumu.
Abiem sākuma cena būs +/- vienāda.
Pareizi teica.
Offline
sys9291
18. Dec 2019, 10:38 #5065

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


18 Dec 2019, 10:18:04 @Zeno rakstīja:

18 Dec 2019, 10:12:55 @michals1 rakstīja:

18 Dec 2019, 10:07:24 @Zeno rakstīja:

18 Dec 2019, 09:55:08 @sys9291 rakstīja:

18 Dec 2019, 09:53:40 @Zeno rakstīja:

17 Dec 2019, 21:07:05 @Kaross rakstīja:
Tā notiek ja ignorē kļūdas displejā.


Ja jau tās lampiņas būtu. Man bija missfire visos cilindros. 0 paziņojumu.

Kāds ir labākais setup, lai normāli nolasītu kļūdas?
ENET kabelis un laptops ar ethernet portu un INPA?

un vēl drusku zināšanas.... , jo ar Inpu uz F sērijas praktiski neko nevar redzēt...

Vai ISTA?
Konkrēta atbilde būtu noderīgāka. Nav jau doma "piekodēt" visādas figņas. Tik tīri redzēt, kas logā un vai nav silent limp.

A varbūt labāk lieki nepisties,bet pāris reizes gadā aizbraukt līdz spečukiem,lai uztaisa diagnostiku?


Bet, ja jau tiek braukts un negribās dēļ katras paranojas lēkmes gaidīt rindu 2ned, jo nezini, ir jāčeko vai nē.
Tagad tieši tiek kopti nost visi sīkumi, kas nekur braucējam neparādas. Viss pēc kā vadīties ir patēriņš un pakaļa, kad kaut kas ne tā novibrē.
Taču specam arī apniks, ja visu laiku dīdīs "ē, kas man te?"

Kā jau minēja. Brauc nedomādams par to, kas ar auto notiek, līdz sabrūk, slikti. Mēģini iedziļināties pats savā auto, slikti.

nu pirms kaut ko slēgt pie auto vajadzētu palasīties interneta plašumos, jo bez elementārām zināšanām viena paranojas lēkme kļūs par divām citām
kas attiecas par 2 ned gaidīšanu tad kaut kā neesmu novērojis šādu paradoksu, ja nu vienīgi pie dīlera...
KAs attiecas par to, ka viss te ir slikti - tad atceries labs visiem nebūsi...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 18 Dec 2019, 10:39:20 ]

Offline
Zeno
18. Dec 2019, 10:45 #5066

Kopš: 14. Jul 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 32

Braucu ar: F11 530i, britu džungļu kaķi


18 Dec 2019, 10:38:43 @sys9291 rakstīja:
nu pirms kaut ko slēgt pie auto vajadzētu palasīties interneta plašumos, jo bez elementārām zināšanām viena paranojas lēkme kļūs par divām citām
kas attiecas par 2 ned gaidīšanu tad kaut kā neesmu novērojis šādu paradoksu, ja nu vienīgi pie dīlera...


Tas jau protams. Info rakšana par tech nebūs pirmais rodeo. Visa sāls bija tajā, vai tas ir setup, kas vajadzīgs, jo skaidrs, ka zilzobis OBD nekam nederēs.

Man novērojums ir, ka jo mazāka rinda servisā, jo lielāka iespēja, ka tam ir iemesls darba sajēgā vai kvalitātē.
Un arī mehi, kas apgrozās powerā, reizēm nejēdz, ko dara, tā nopirku 400€ detaļu, ko nevajadzēja, jo problēma jau bija dziļāka. Un arī sprauslas, ja kas, mainītu visas, nevis sameklētu vainīgo. Veiksmīgi nomainīju servisu, bet tur sloti uz izķeršanu.
Offline
Kaross
18. Dec 2019, 11:35 #5067

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4366

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Es pat teiktu, ka tieši zilzobis OBD derēs parastam auto lietotājam, jo bez zināšanām neko vairāk arī nevajag. Redzi, ir kļūda - tātad kaut kas ir jādara un jārisina. Kļūdu nav - tātad arī ar labu diagnostiku noteikti trūks pieredzes atrast problēmas cēloni.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Online
Kaross
18. Dec 2019, 11:40 #5068

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4366

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Rinda servisā gan vēl nav noteicošais kvalitātei un zināšanām, zinu daudzus labus meistarus, kas nereklamējas, nav baigā rinda, bet saprot uz pusi vairāk kā tie kam 2 nedēļas rinda. Tie kam ir tās 2 nedēļas, tie dara visu pēc kārtas. No savirzes, riepām, piekares, elektronikas un vēl sazinko. Un tapēc tāda ilūzija, ka labs serviss.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Online
RenegadeX
18. Dec 2019, 11:53 #5069

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3440

Braucu ar: e39, pc34


18 Dec 2019, 09:10:11 @Zusurs rakstīja:

18 Dec 2019, 08:20:55 @cmax rakstīja:
Tev tikai atlika prodiesel vēl pieminēt, būtu pačota punktus piepelnījis.
Cilvēks neapkalpo auto - slikti, cilvēks raksta ka visu maina laicīgi - atkal slikti un jāuzdirš kaut kas...

Foruma zieds, eptva

varbūt neko nedara tik atīmējas forumā, lai pēc tam citi var bļaut ka no tā te āksta var pirkt auto, viņš tak reku raksīja ka kopis
Offline
depo
18. Dec 2019, 11:57 #5070

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20951

Braucu ar: Zirgu


18 Dec 2019, 08:20:55 @cmax rakstīja:

18 Dec 2019, 07:44:30 @depo rakstīja:
Nav tā, ka neviens, bet reti kurš - jā. Es 5dien braucu tīrīt ieplūdes kolektoru/EGR/EGR dzesētāju/ieplūdes kanālus/kartera ventilācijas trubas.

Tev tikai atlika prodiesel vēl pieminēt, būtu pačota punktus piepelnījis.


Uzminēji, tikai un vienīgi Pro dīzeli leju.
Offline
janisdaubergs
18. Dec 2019, 12:34 #5071

Kopš: 12. Sep 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 409

Braucu ar: E46 m54b30 cabrio


18 Dec 2019, 10:38:18 @michals1 rakstīja:
Kā mani savulaik mācīja viens vācu auto tirgonis-ja nevari atļauties sev jaunu auto,tad labāk ņem bik plikāku ar mazāku motoru,bet zem 100k./km un brauksi bez raizēm.
Savukārt ja esi gatavs pastāvīgi likt iekšā,vari ņemt nopakotu ar 2× lielāku nobraukumu.
Abiem sākuma cena būs +/- vienāda.
Pareizi teica.

Vienīgā problema - tālākpārdošana
Paņēmu ar 130k papliku F11, pa 60k km ieguldīti ap 2,5 k - balons, aktīvais amītis kluči diski uz abām asīm, stupica un apkopes 2.5 gadu laikā, kas ir oki.
bet tagad tirgojot redzams, ka visi grib pa 12k pakotu 300k km, nevis 190k km auto, kas ir dārgāks.14k auto bez pakas LV nav pačota, visi grib paku un vienalga kāds gads/noskrējiens.
ad pats pirku svarīgs bija 3.0, lai nav x, lai nav alu panelis un lai nav keyless līdz 25k.

[ Šo ziņu laboja janisdaubergs, 18 Dec 2019, 12:39:06 ]

Offline
michals1
18. Dec 2019, 12:51 #5072

Kopš: 17. Apr 2019

No: Salaspils

Ziņojumi: 2037

Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!


18 Dec 2019, 12:34:10 @janisdaubergs rakstīja:

18 Dec 2019, 10:38:18 @michals1 rakstīja:
Kā mani savulaik mācīja viens vācu auto tirgonis-ja nevari atļauties sev jaunu auto,tad labāk ņem bik plikāku ar mazāku motoru,bet zem 100k./km un brauksi bez raizēm.
Savukārt ja esi gatavs pastāvīgi likt iekšā,vari ņemt nopakotu ar 2× lielāku nobraukumu.
Abiem sākuma cena būs +/- vienāda.
Pareizi teica.

Vienīgā problema - tālākpārdošana
Paņēmu ar 130k papliku F11, pa 60k km ieguldīti ap 2,5 k - balons, aktīvais amītis kluči diski uz abām asīm, stupica un apkopes 2.5 gadu laikā, kas ir oki.
bet tagad tirgojot redzams, ka visi grib pa 12k pakotu 300k km, nevis 190k km auto, kas ir dārgāks.14k auto bez pakas LV nav pačota, visi grib paku un vienalga kāds gads/noskrējiens.
ad pats pirku svarīgs bija 3.0, lai nav x, lai nav alu panelis un lai nav keyless līdz 25k.

Arī taisnība,par tālākpārdošanu.Pašlaik ar meklēju ko sev,plānoju braukt pāris gadus.
Līdz 25k.eur,DE var paņemt nesliktu,maz brauktu 520/525,kādu 16 gadu.Savukārt 530/535 labi,ar mazu nobraukumu būs dārgāki.
Vot i dialemma,ko ņemt,jo pēc diviem gadiem būs jātirgo nost.
Offline
Elviss
18. Dec 2019, 12:57 #5073

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22131

Braucu ar: VAZ 2101 80'

Tos EGR pa velti maina oficiālajā servisā, bet labāk braukt uz kaktu par maksu

-----------------

RT Translations
Offline
janisdaubergs
18. Dec 2019, 12:58 #5074

Kopš: 12. Sep 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 409

Braucu ar: E46 m54b30 cabrio


18 Dec 2019, 12:51:03 @michals1 rakstīja:

18 Dec 2019, 12:34:10 @janisdaubergs rakstīja:

18 Dec 2019, 10:38:18 @michals1 rakstīja:
Kā mani savulaik mācīja viens vācu auto tirgonis-ja nevari atļauties sev jaunu auto,tad labāk ņem bik plikāku ar mazāku motoru,bet zem 100k./km un brauksi bez raizēm.
Savukārt ja esi gatavs pastāvīgi likt iekšā,vari ņemt nopakotu ar 2× lielāku nobraukumu.
Abiem sākuma cena būs +/- vienāda.
Pareizi teica.

Vienīgā problema - tālākpārdošana
Paņēmu ar 130k papliku F11, pa 60k km ieguldīti ap 2,5 k - balons, aktīvais amītis kluči diski uz abām asīm, stupica un apkopes 2.5 gadu laikā, kas ir oki.
bet tagad tirgojot redzams, ka visi grib pa 12k pakotu 300k km, nevis 190k km auto, kas ir dārgāks.14k auto bez pakas LV nav pačota, visi grib paku un vienalga kāds gads/noskrējiens.
ad pats pirku svarīgs bija 3.0, lai nav x, lai nav alu panelis un lai nav keyless līdz 25k.

Arī taisnība,par tālākpārdošanu.Pašlaik ar meklēju ko sev,plānoju braukt pāris gadus.
Līdz 25k.eur,DE var paņemt nesliktu,maz brauktu 520/525,kādu 16 gadu.Savukārt 530/535 labi,ar mazu nobraukumu būs dārgāki.
Vot i dialemma,ko ņemt,jo pēc diviem gadiem būs jātirgo nost.

Atvest un iglu uzlikt ir ap 1k;
Pa 2.5g vērtības kritums un apkopes kopā 14.5k EUR, tas būtu, ja man viņa pa 14 aizietu.
Tagad gan klusais periods esot maybe pavasarī būs labāk.
Offline
sys9291
18. Dec 2019, 13:30 #5075

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


18 Dec 2019, 12:57:23 @Elviss rakstīja:
Tos EGR pa velti maina oficiālajā servisā, bet labāk braukt uz kaktu par maksu

nu ne visiem maina
Offline
sys9291
18. Dec 2019, 13:32 #5076

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


18 Dec 2019, 11:40:26 @Kaross rakstīja:
Rinda servisā gan vēl nav noteicošais kvalitātei un zināšanām, zinu daudzus labus meistarus, kas nereklamējas, nav baigā rinda, bet saprot uz pusi vairāk kā tie kam 2 nedēļas rinda. Tie kam ir tās 2 nedēļas, tie dara visu pēc kārtas. No savirzes, riepām, piekares, elektronikas un vēl sazinko. Un tapēc tāda ilūzija, ka labs serviss.

+1
Offline
radiaators
18. Dec 2019, 13:43 #5077

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


18 Dec 2019, 12:57:23 @Elviss rakstīja:
Tos EGR pa velti maina oficiālajā servisā, bet labāk braukt uz kaktu par maksu

Es uzliku jaunu oriģinālu to vārstu pa 117euro - nedomāju, ka tas ir kaut kāds neizsakāms zaudējums
Offline
Zeno
18. Dec 2019, 14:50 #5078

Kopš: 14. Jul 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 32

Braucu ar: F11 530i, britu džungļu kaķi


18 Dec 2019, 11:40:26 @Kaross rakstīja:
Rinda servisā gan vēl nav noteicošais kvalitātei un zināšanām, zinu daudzus labus meistarus, kas nereklamējas, nav baigā rinda, bet saprot uz pusi vairāk kā tie kam 2 nedēļas rinda. Tie kam ir tās 2 nedēļas, tie dara visu pēc kārtas. No savirzes, riepām, piekares, elektronikas un vēl sazinko. Un tapēc tāda ilūzija, ka labs serviss.


Tas noteikti nebija muļķu drošs veids, kā izvēlēties vietu.

Bet 2x esmu iegrābies ar zinošiem speciem, par kuriem it kā labas atsauksmes, kas var paņemt 2 dienu laikā. Lielākā problēma jau tajā, ka tālāk par e39 un e46 nav daudz iedziļinājušies un joprojām visu mēģina labot, kā vecu dzelzi.

Nu, pie tiem, kas nereklamē jas netieku, jo, paši jau nereklamējas. ¯\_(ツ)_/¯
Offline
Zeno
18. Dec 2019, 14:57 #5079

Kopš: 14. Jul 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 32

Braucu ar: F11 530i, britu džungļu kaķi


18 Dec 2019, 11:35:09 @Kaross rakstīja:
Es pat teiktu, ka tieši zilzobis OBD derēs parastam auto lietotājam, jo bez zināšanām neko vairāk arī nevajag. Redzi, ir kļūda - tātad kaut kas ir jādara un jārisina. Kļūdu nav - tātad arī ar labu diagnostiku noteikti trūks pieredzes atrast problēmas cēloni.


Cik saprotu, tad priekš F standarta OBD ir diez gan pliekans, vajag kaut ko, kas māk EDIABAS.
Carly?

[ Šo ziņu laboja Zeno, 18 Dec 2019, 14:59:24 ]

Offline
Vancis
18. Dec 2019, 15:07 #5080

Kopš: 13. Jul 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 29

Braucu ar: 550d

Gribu redzēt riepu spiedienu. Ir riepas ar devējiem, kur meklēt palīdzību uzstādīt uztvērēju + piekodēt?
F10 LCI
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo