Online
Pašreiz BMWPower skatās 211 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Par un ap F10 / F11
Autors | Ziņojums |
michals1 | 18. Dec 2019, 10:12 |
#5061
|
| Kopš: 17. Apr 2019
No: Salaspils
Ziņojumi: 2037
Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!
|
18 Dec 2019, 10:07:24 @Zeno rakstīja:
18 Dec 2019, 09:55:08 @sys9291 rakstīja:
18 Dec 2019, 09:53:40 @Zeno rakstīja:
17 Dec 2019, 21:07:05 @Kaross rakstīja:
Tā notiek ja ignorē kļūdas displejā.
Ja jau tās lampiņas būtu. Man bija missfire visos cilindros. 0 paziņojumu.
Kāds ir labākais setup, lai normāli nolasītu kļūdas?
ENET kabelis un laptops ar ethernet portu un INPA?
un vēl drusku zināšanas.... , jo ar Inpu uz F sērijas praktiski neko nevar redzēt...
Vai ISTA?
Konkrēta atbilde būtu noderīgāka. Nav jau doma "piekodēt" visādas figņas. Tik tīri redzēt, kas logā un vai nav silent limp.
A varbūt labāk lieki nepisties,bet pāris reizes gadā aizbraukt līdz spečukiem,lai uztaisa diagnostiku? | Offline | | |
Zeno | 18. Dec 2019, 10:18 |
#5062
|
| Kopš: 14. Jul 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 32
Braucu ar: F11 530i, britu džungļu kaķi
|
18 Dec 2019, 10:12:55 @michals1 rakstīja:
18 Dec 2019, 10:07:24 @Zeno rakstīja:
18 Dec 2019, 09:55:08 @sys9291 rakstīja:
18 Dec 2019, 09:53:40 @Zeno rakstīja:
17 Dec 2019, 21:07:05 @Kaross rakstīja:
Tā notiek ja ignorē kļūdas displejā.
Ja jau tās lampiņas būtu. Man bija missfire visos cilindros. 0 paziņojumu.
Kāds ir labākais setup, lai normāli nolasītu kļūdas?
ENET kabelis un laptops ar ethernet portu un INPA?
un vēl drusku zināšanas.... , jo ar Inpu uz F sērijas praktiski neko nevar redzēt...
Vai ISTA?
Konkrēta atbilde būtu noderīgāka. Nav jau doma "piekodēt" visādas figņas. Tik tīri redzēt, kas logā un vai nav silent limp.
A varbūt labāk lieki nepisties,bet pāris reizes gadā aizbraukt līdz spečukiem,lai uztaisa diagnostiku?
Bet, ja jau tiek braukts un negribās dēļ katras paranojas lēkmes gaidīt rindu 2ned, jo nezini, ir jāčeko vai nē.
Tagad tieši tiek kopti nost visi sīkumi, kas nekur braucējam neparādas. Viss pēc kā vadīties ir patēriņš un pakaļa, kad kaut kas ne tā novibrē.
Taču specam arī apniks, ja visu laiku dīdīs "ē, kas man te?"
Kā jau minēja. Brauc nedomādams par to, kas ar auto notiek, līdz sabrūk, slikti. Mēģini iedziļināties pats savā auto, slikti.[ Šo ziņu laboja Zeno, 18 Dec 2019, 10:18:47 ] | Offline | | |
radiaators | 18. Dec 2019, 10:30 |
#5063
|
| Kopš: 15. Mar 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3687
Braucu ar: F11 525d
|
17 Dec 2019, 23:50:21 @Jurchixx rakstīja:
Problēma ir tā, ka 99% cilvēku tik pis ar viņiem kamēr apstājas. Tāda lieta kā kaut vai iztīrīt kolektoru katrus 50k, “nah vajag”. Vēl kaut kas, vèl kaut kas un beigās ir augstāk bildēs redzamais rezultāts
Nemet visus vienā maisā
Es 6mēn laikā esmu ieguldijis savā auto 2,5k juro
- nomainīts ķēdes komlekts
- jauns vārstu vāks
- jauns kvēlsveču relejs
- jauns EGR
- iztīrīts ieplūdes kolektors
- jaunas visas 3 reduktora bukses
- jaunas eļļas, filtri, riepas, viens riteņa gultnis utt. | Offline | | |
michals1 | 18. Dec 2019, 10:38 |
#5064
|
| Kopš: 17. Apr 2019
No: Salaspils
Ziņojumi: 2037
Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!
| Kā mani savulaik mācīja viens vācu auto tirgonis-ja nevari atļauties sev jaunu auto,tad labāk ņem bik plikāku ar mazāku motoru,bet zem 100k./km un brauksi bez raizēm.
Savukārt ja esi gatavs pastāvīgi likt iekšā,vari ņemt nopakotu ar 2× lielāku nobraukumu.
Abiem sākuma cena būs +/- vienāda.
Pareizi teica. | Offline | | |
sys9291 | 18. Dec 2019, 10:38 |
#5065
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
18 Dec 2019, 10:18:04 @Zeno rakstīja:
18 Dec 2019, 10:12:55 @michals1 rakstīja:
18 Dec 2019, 10:07:24 @Zeno rakstīja:
18 Dec 2019, 09:55:08 @sys9291 rakstīja:
18 Dec 2019, 09:53:40 @Zeno rakstīja:
17 Dec 2019, 21:07:05 @Kaross rakstīja:
Tā notiek ja ignorē kļūdas displejā.
Ja jau tās lampiņas būtu. Man bija missfire visos cilindros. 0 paziņojumu.
Kāds ir labākais setup, lai normāli nolasītu kļūdas?
ENET kabelis un laptops ar ethernet portu un INPA?
un vēl drusku zināšanas.... , jo ar Inpu uz F sērijas praktiski neko nevar redzēt...
Vai ISTA?
Konkrēta atbilde būtu noderīgāka. Nav jau doma "piekodēt" visādas figņas. Tik tīri redzēt, kas logā un vai nav silent limp.
A varbūt labāk lieki nepisties,bet pāris reizes gadā aizbraukt līdz spečukiem,lai uztaisa diagnostiku?
Bet, ja jau tiek braukts un negribās dēļ katras paranojas lēkmes gaidīt rindu 2ned, jo nezini, ir jāčeko vai nē.
Tagad tieši tiek kopti nost visi sīkumi, kas nekur braucējam neparādas. Viss pēc kā vadīties ir patēriņš un pakaļa, kad kaut kas ne tā novibrē.
Taču specam arī apniks, ja visu laiku dīdīs "ē, kas man te?"
Kā jau minēja. Brauc nedomādams par to, kas ar auto notiek, līdz sabrūk, slikti. Mēģini iedziļināties pats savā auto, slikti.
nu pirms kaut ko slēgt pie auto vajadzētu palasīties interneta plašumos, jo bez elementārām zināšanām viena paranojas lēkme kļūs par divām citām
kas attiecas par 2 ned gaidīšanu tad kaut kā neesmu novērojis šādu paradoksu, ja nu vienīgi pie dīlera...
KAs attiecas par to, ka viss te ir slikti - tad atceries labs visiem nebūsi... [ Šo ziņu laboja sys9291, 18 Dec 2019, 10:39:20 ] | Offline | | |
Zeno | 18. Dec 2019, 10:45 |
#5066
|
| Kopš: 14. Jul 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 32
Braucu ar: F11 530i, britu džungļu kaķi
|
18 Dec 2019, 10:38:43 @sys9291 rakstīja:
nu pirms kaut ko slēgt pie auto vajadzētu palasīties interneta plašumos, jo bez elementārām zināšanām viena paranojas lēkme kļūs par divām citām
kas attiecas par 2 ned gaidīšanu tad kaut kā neesmu novērojis šādu paradoksu, ja nu vienīgi pie dīlera...
Tas jau protams. Info rakšana par tech nebūs pirmais rodeo. Visa sāls bija tajā, vai tas ir setup, kas vajadzīgs, jo skaidrs, ka zilzobis OBD nekam nederēs.
Man novērojums ir, ka jo mazāka rinda servisā, jo lielāka iespēja, ka tam ir iemesls darba sajēgā vai kvalitātē.
Un arī mehi, kas apgrozās powerā, reizēm nejēdz, ko dara, tā nopirku 400€ detaļu, ko nevajadzēja, jo problēma jau bija dziļāka. Un arī sprauslas, ja kas, mainītu visas, nevis sameklētu vainīgo. Veiksmīgi nomainīju servisu, bet tur sloti uz izķeršanu. | Offline | | |
Kaross | 18. Dec 2019, 11:35 |
#5067
|
| Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4366
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Es pat teiktu, ka tieši zilzobis OBD derēs parastam auto lietotājam, jo bez zināšanām neko vairāk arī nevajag. Redzi, ir kļūda - tātad kaut kas ir jādara un jārisina. Kļūdu nav - tātad arī ar labu diagnostiku noteikti trūks pieredzes atrast problēmas cēloni.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Online | | |
Kaross | 18. Dec 2019, 11:40 |
#5068
|
| Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4366
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Rinda servisā gan vēl nav noteicošais kvalitātei un zināšanām, zinu daudzus labus meistarus, kas nereklamējas, nav baigā rinda, bet saprot uz pusi vairāk kā tie kam 2 nedēļas rinda. Tie kam ir tās 2 nedēļas, tie dara visu pēc kārtas. No savirzes, riepām, piekares, elektronikas un vēl sazinko. Un tapēc tāda ilūzija, ka labs serviss.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Online | | |
|
RenegadeX | 18. Dec 2019, 11:53 |
#5069
|
| Kopš: 23. Oct 2015
No: Jelgava
Ziņojumi: 3440
Braucu ar: e39, pc34
|
18 Dec 2019, 09:10:11 @Zusurs rakstīja:
18 Dec 2019, 08:20:55 @cmax rakstīja:
Tev tikai atlika prodiesel vēl pieminēt, būtu pačota punktus piepelnījis.
Cilvēks neapkalpo auto - slikti, cilvēks raksta ka visu maina laicīgi - atkal slikti un jāuzdirš kaut kas...
Foruma zieds, eptva
varbūt neko nedara tik atīmējas forumā, lai pēc tam citi var bļaut ka no tā te āksta var pirkt auto, viņš tak reku raksīja ka kopis | Offline | | |
depo | 18. Dec 2019, 11:57 |
#5070
|
| Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20951
Braucu ar: Zirgu
|
18 Dec 2019, 08:20:55 @cmax rakstīja:
18 Dec 2019, 07:44:30 @depo rakstīja:
Nav tā, ka neviens, bet reti kurš - jā. Es 5dien braucu tīrīt ieplūdes kolektoru/EGR/EGR dzesētāju/ieplūdes kanālus/kartera ventilācijas trubas.
Tev tikai atlika prodiesel vēl pieminēt, būtu pačota punktus piepelnījis.
Uzminēji, tikai un vienīgi Pro dīzeli leju. | Offline | | |
janisdaubergs | 18. Dec 2019, 12:34 |
#5071
|
| Kopš: 12. Sep 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 409
Braucu ar: E46 m54b30 cabrio
|
18 Dec 2019, 10:38:18 @michals1 rakstīja:
Kā mani savulaik mācīja viens vācu auto tirgonis-ja nevari atļauties sev jaunu auto,tad labāk ņem bik plikāku ar mazāku motoru,bet zem 100k./km un brauksi bez raizēm.
Savukārt ja esi gatavs pastāvīgi likt iekšā,vari ņemt nopakotu ar 2× lielāku nobraukumu.
Abiem sākuma cena būs +/- vienāda.
Pareizi teica.
Vienīgā problema - tālākpārdošana
Paņēmu ar 130k papliku F11, pa 60k km ieguldīti ap 2,5 k - balons, aktīvais amītis kluči diski uz abām asīm, stupica un apkopes 2.5 gadu laikā, kas ir oki.
bet tagad tirgojot redzams, ka visi grib pa 12k pakotu 300k km, nevis 190k km auto, kas ir dārgāks.14k auto bez pakas LV nav pačota, visi grib paku un vienalga kāds gads/noskrējiens.
ad pats pirku svarīgs bija 3.0, lai nav x, lai nav alu panelis un lai nav keyless līdz 25k.[ Šo ziņu laboja janisdaubergs, 18 Dec 2019, 12:39:06 ] | Offline | | |
michals1 | 18. Dec 2019, 12:51 |
#5072
|
| Kopš: 17. Apr 2019
No: Salaspils
Ziņojumi: 2037
Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!
|
18 Dec 2019, 12:34:10 @janisdaubergs rakstīja:
18 Dec 2019, 10:38:18 @michals1 rakstīja:
Kā mani savulaik mācīja viens vācu auto tirgonis-ja nevari atļauties sev jaunu auto,tad labāk ņem bik plikāku ar mazāku motoru,bet zem 100k./km un brauksi bez raizēm.
Savukārt ja esi gatavs pastāvīgi likt iekšā,vari ņemt nopakotu ar 2× lielāku nobraukumu.
Abiem sākuma cena būs +/- vienāda.
Pareizi teica.
Vienīgā problema - tālākpārdošana
Paņēmu ar 130k papliku F11, pa 60k km ieguldīti ap 2,5 k - balons, aktīvais amītis kluči diski uz abām asīm, stupica un apkopes 2.5 gadu laikā, kas ir oki.
bet tagad tirgojot redzams, ka visi grib pa 12k pakotu 300k km, nevis 190k km auto, kas ir dārgāks.14k auto bez pakas LV nav pačota, visi grib paku un vienalga kāds gads/noskrējiens.
ad pats pirku svarīgs bija 3.0, lai nav x, lai nav alu panelis un lai nav keyless līdz 25k.
Arī taisnība,par tālākpārdošanu.Pašlaik ar meklēju ko sev,plānoju braukt pāris gadus.
Līdz 25k.eur,DE var paņemt nesliktu,maz brauktu 520/525,kādu 16 gadu.Savukārt 530/535 labi,ar mazu nobraukumu būs dārgāki.
Vot i dialemma,ko ņemt,jo pēc diviem gadiem būs jātirgo nost. | Offline | | |
Elviss | 18. Dec 2019, 12:57 |
#5073
|
| Kopš: 02. May 2006
Ziņojumi: 22131
Braucu ar: VAZ 2101 80'
| Tos EGR pa velti maina oficiālajā servisā, bet labāk braukt uz kaktu par maksu
-----------------
RT Translations | Offline | | |
janisdaubergs | 18. Dec 2019, 12:58 |
#5074
|
| Kopš: 12. Sep 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 409
Braucu ar: E46 m54b30 cabrio
|
18 Dec 2019, 12:51:03 @michals1 rakstīja:
18 Dec 2019, 12:34:10 @janisdaubergs rakstīja:
18 Dec 2019, 10:38:18 @michals1 rakstīja:
Kā mani savulaik mācīja viens vācu auto tirgonis-ja nevari atļauties sev jaunu auto,tad labāk ņem bik plikāku ar mazāku motoru,bet zem 100k./km un brauksi bez raizēm.
Savukārt ja esi gatavs pastāvīgi likt iekšā,vari ņemt nopakotu ar 2× lielāku nobraukumu.
Abiem sākuma cena būs +/- vienāda.
Pareizi teica.
Vienīgā problema - tālākpārdošana
Paņēmu ar 130k papliku F11, pa 60k km ieguldīti ap 2,5 k - balons, aktīvais amītis kluči diski uz abām asīm, stupica un apkopes 2.5 gadu laikā, kas ir oki.
bet tagad tirgojot redzams, ka visi grib pa 12k pakotu 300k km, nevis 190k km auto, kas ir dārgāks.14k auto bez pakas LV nav pačota, visi grib paku un vienalga kāds gads/noskrējiens.
ad pats pirku svarīgs bija 3.0, lai nav x, lai nav alu panelis un lai nav keyless līdz 25k.
Arī taisnība,par tālākpārdošanu.Pašlaik ar meklēju ko sev,plānoju braukt pāris gadus.
Līdz 25k.eur,DE var paņemt nesliktu,maz brauktu 520/525,kādu 16 gadu.Savukārt 530/535 labi,ar mazu nobraukumu būs dārgāki.
Vot i dialemma,ko ņemt,jo pēc diviem gadiem būs jātirgo nost.
Atvest un iglu uzlikt ir ap 1k;
Pa 2.5g vērtības kritums un apkopes kopā 14.5k EUR, tas būtu, ja man viņa pa 14 aizietu.
Tagad gan klusais periods esot maybe pavasarī būs labāk. | Offline | | |
sys9291 | 18. Dec 2019, 13:30 |
#5075
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
18 Dec 2019, 12:57:23 @Elviss rakstīja:
Tos EGR pa velti maina oficiālajā servisā, bet labāk braukt uz kaktu par maksu
nu ne visiem maina | Offline | | |
sys9291 | 18. Dec 2019, 13:32 |
#5076
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
18 Dec 2019, 11:40:26 @Kaross rakstīja:
Rinda servisā gan vēl nav noteicošais kvalitātei un zināšanām, zinu daudzus labus meistarus, kas nereklamējas, nav baigā rinda, bet saprot uz pusi vairāk kā tie kam 2 nedēļas rinda. Tie kam ir tās 2 nedēļas, tie dara visu pēc kārtas. No savirzes, riepām, piekares, elektronikas un vēl sazinko. Un tapēc tāda ilūzija, ka labs serviss.
+1 | Offline | | |
|
radiaators | 18. Dec 2019, 13:43 |
#5077
|
| Kopš: 15. Mar 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3687
Braucu ar: F11 525d
|
18 Dec 2019, 12:57:23 @Elviss rakstīja:
Tos EGR pa velti maina oficiālajā servisā, bet labāk braukt uz kaktu par maksu
Es uzliku jaunu oriģinālu to vārstu pa 117euro - nedomāju, ka tas ir kaut kāds neizsakāms zaudējums | Offline | | |
Zeno | 18. Dec 2019, 14:50 |
#5078
|
| Kopš: 14. Jul 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 32
Braucu ar: F11 530i, britu džungļu kaķi
|
18 Dec 2019, 11:40:26 @Kaross rakstīja:
Rinda servisā gan vēl nav noteicošais kvalitātei un zināšanām, zinu daudzus labus meistarus, kas nereklamējas, nav baigā rinda, bet saprot uz pusi vairāk kā tie kam 2 nedēļas rinda. Tie kam ir tās 2 nedēļas, tie dara visu pēc kārtas. No savirzes, riepām, piekares, elektronikas un vēl sazinko. Un tapēc tāda ilūzija, ka labs serviss.
Tas noteikti nebija muļķu drošs veids, kā izvēlēties vietu.
Bet 2x esmu iegrābies ar zinošiem speciem, par kuriem it kā labas atsauksmes, kas var paņemt 2 dienu laikā. Lielākā problēma jau tajā, ka tālāk par e39 un e46 nav daudz iedziļinājušies un joprojām visu mēģina labot, kā vecu dzelzi.
Nu, pie tiem, kas nereklamē jas netieku, jo, paši jau nereklamējas. ¯\_(ツ)_/¯ | Offline | | |
Zeno | 18. Dec 2019, 14:57 |
#5079
|
| Kopš: 14. Jul 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 32
Braucu ar: F11 530i, britu džungļu kaķi
|
18 Dec 2019, 11:35:09 @Kaross rakstīja:
Es pat teiktu, ka tieši zilzobis OBD derēs parastam auto lietotājam, jo bez zināšanām neko vairāk arī nevajag. Redzi, ir kļūda - tātad kaut kas ir jādara un jārisina. Kļūdu nav - tātad arī ar labu diagnostiku noteikti trūks pieredzes atrast problēmas cēloni.
Cik saprotu, tad priekš F standarta OBD ir diez gan pliekans, vajag kaut ko, kas māk EDIABAS.
Carly?[ Šo ziņu laboja Zeno, 18 Dec 2019, 14:59:24 ] | Offline | | |
Vancis | 18. Dec 2019, 15:07 |
#5080
|
| Kopš: 13. Jul 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 29
Braucu ar: 550d
| Gribu redzēt riepu spiedienu. Ir riepas ar devējiem, kur meklēt palīdzību uzstādīt uztvērēju + piekodēt?
F10 LCI | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|