Online

Pašreiz BMWPower skatās 160 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 22

AutorsZiņojums
RSAWorkshop
18. Nov 2019, 17:10 #5041

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7063

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


18 Nov 2019, 15:03:52 @Rudzins rakstīja:
Hz kur jautāt, tāpēc pajautāšu šeit!

Ir iespēja tikt pie e87 130i

Ir kas pozitīvs sakāms par tiem 3 litrīgajiem motoriem ?
Protams! Ekonomiski un jaudīgi

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
PitonZ
19. Nov 2019, 17:40 #5042

Kopš: 18. Dec 2003

No: Balvi

Ziņojumi: 1981

Braucu ar: no 4-18m dīzeļiem

E70 3.0d M57T2,viens specss saka, ka ķēdes nav jāmaina, jo nav lieku trokšņu no dzinēja, cits specss saka, ka jāmaina tāpat, jo nebraukums gandrīz 270k(orig).
Offline
PitonZ
19. Nov 2019, 18:16 #5043

Kopš: 18. Dec 2003

No: Balvi

Ziņojumi: 1981

Braucu ar: no 4-18m dīzeļiem

cufjak, tavs daiļdirsēja viedoklis man neinteresē

[ Šo ziņu laboja PitonZ, 19 Nov 2019, 18:17:10 ]

Offline
PitonZ
19. Nov 2019, 18:21 #5044

Kopš: 18. Dec 2003

No: Balvi

Ziņojumi: 1981

Braucu ar: no 4-18m dīzeļiem

kur pie tevis var piebraukt?
Offline
PitonZ
19. Nov 2019, 18:30 #5045

Kopš: 18. Dec 2003

No: Balvi

Ziņojumi: 1981

Braucu ar: no 4-18m dīzeļiem

ja kāds zin koordinātes(100% kāds zin), kur var satikt šīra pedomīlu ikdienā un īsto vārdu , pm vai te
Offline
PitonZ
19. Nov 2019, 18:34 #5046

Kopš: 18. Dec 2003

No: Balvi

Ziņojumi: 1981

Braucu ar: no 4-18m dīzeļiem

kas i, bļe, nomīzi? filtrē tirdziņu
Offline
PitonZ
19. Nov 2019, 18:41 #5047

Kopš: 18. Dec 2003

No: Balvi

Ziņojumi: 1981

Braucu ar: no 4-18m dīzeļiem

dod adresi, kačok speciāli nebraukšu, bet kad garām kādreiz, iepazītos, vajadzētu uzfilmēt, kā tu tad mani sauktu par cirvi un dēlu

[ Šo ziņu laboja PitonZ, 19 Nov 2019, 18:44:14 ]

Offline
HiJaCKeR
19. Nov 2019, 18:45 #5048

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4652

Braucu ar: BMW E90 330i


18 Nov 2019, 15:03:52 @Rudzins rakstīja:
Hz kur jautāt, tāpēc pajautāšu šeit!

Ir iespēja tikt pie e87 130i

Ir kas pozitīvs sakāms par tiem 3 litrīgajiem motoriem ?

tev tā mašīna būs ļoti ātra, jā un skaņa arī būs laba, puikas uz ielas atskatīsies
Offline
RSAWorkshop
19. Nov 2019, 19:21 #5049

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7063

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


19 Nov 2019, 17:40:39 @PitonZ rakstīja:
E70 3.0d M57T2,viens specss saka, ka ķēdes nav jāmaina, jo nav lieku trokšņu no dzinēja, cits specss saka, ka jāmaina tāpat, jo nebraukums gandrīz 270k(orig).
Var nemainīt, pēc tam uz 2-3k eur var ieberzties tīri fiksi

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
uldens1
19. Nov 2019, 19:52 #5050

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16205

Braucu ar:


19 Nov 2019, 19:43:03 @Duke11 rakstīja:
Šodien saņēmu SACHS sajūgs priekš m47d20 no Autodoc.
Izpakoju un pamanīju kustīgu detaļu ,kura taisa troksni. Tā tam jābūt? Un kas tas ir "dakša"?
video zemāk:
Google
grabulītis,kad nodils disks sāk grabēt
Offline
Duke11
19. Nov 2019, 20:14 #5051

Kopš: 30. May 2014

No: Liepāja

Ziņojumi: 109

Braucu ar: e34


19 Nov 2019, 19:52:31 @uldens1 rakstīja:
grabulītis,kad nodils disks sāk grabēt
Paldies!
Offline
depo
19. Nov 2019, 20:37 #5052

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20951

Braucu ar: Zirgu

Kāds zin telefona numuru cilvēkam Rīgā, kurš izbraukumā veic detaļu tīrīšanu ar riekstu strūklu un putekļusūcēju?

[ Šo ziņu laboja depo, 19 Nov 2019, 20:39:18 ]

Offline
PitonZ
19. Nov 2019, 21:14 #5053

Kopš: 18. Dec 2003

No: Balvi

Ziņojumi: 1981

Braucu ar: no 4-18m dīzeļiem


19 Nov 2019, 19:21:26 @RSAWorkshop rakstīja:

19 Nov 2019, 17:40:39 @PitonZ rakstīja:
E70 3.0d M57T2,viens specss saka, ka ķēdes nav jāmaina, jo nav lieku trokšņu no dzinēja, cits specss saka, ka jāmaina tāpat, jo nebraukums gandrīz 270k(orig).
Var nemainīt, pēc tam uz 2-3k eur var ieberzties tīri fiksi

skaidrs, paldies
Offline
RSAWorkshop
19. Nov 2019, 21:25 #5054

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7063

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Tic/netic, bet tikko vienam 173kw pārlasiju, bija plīsušas, 4 vārsti līki un pēc mikrometra izbrāķēju 19 vārstus, salasijās diezgan daudz, kaut kāds vatņiks bija “mainijis” pusgadu atpakaļ sūkni un termostatus uz tipa OEM, sūknis grab, temperatūru uzturēt nespēj

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
RSAWorkshop
19. Nov 2019, 21:43 #5055

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7063

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Citam dzinējam būs tieši tāpat galva jāņem nost, jāslīpē izdeguši vārsti, jāmaina vadīklas, visas blīves, šķidrumi utt, man kaut kā vienmēr sanāk, ka cits motors ir dārgāk, jo jādara viss tas pats+vēl jāpērk motors

Ar sprauslām mēdz būt visādi brīnumi...sāk karstas gļukot utt

[ Šo ziņu laboja RSAWorkshop, 19 Nov 2019, 21:43:57 ]



-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
RSAWorkshop
19. Nov 2019, 21:54 #5056

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7063

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Un pēc tam cīnīties ar izdegušiem vārstiem, pētīt cilindru problēmas un visur vainot sprauslas? Nu nē, man to nevajag
Ar sprauslām-par lietotām nezinu, nekad neesmu licis, jaunas lieku, problēmas ir katram 2 motoram kurš ir bijis ''čipots'', saliek OEM progu, jaunu kvēpinieku, braukā un skatās, itin bieži 1-2 sprauslas ir čau, pie kam stends to neuzrāda, pilēšanas pārbaude arī nē

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
uldens1
19. Nov 2019, 21:57 #5057

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16205

Braucu ar:


19 Nov 2019, 21:47:25 @cufiks rakstīja:
Ai nu beidz, ņemt galvu nost ejošam dzinējam ir neprāts

Vienkārši samainīt ķēdes un rullēt bēdu nezinot

Cik bieži sprauslas?

Man ratio aptuveni 1:10, ja kāds paprasa lietotu pjezo tad tas ir traks retums...
Varētu padomāt ka galvu ir baigi grūti noņemt
Offline
kristapsk94
19. Nov 2019, 22:00 #5058

Kopš: 12. Feb 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 597

Braucu ar:

Labs auto 750i 2011 gada orginals nobraukums pirmais motors iztureja 120k km otrais bm auto kapitalo remontu uztaisija uz 21k eiro noklapeja sasniedzot 240k tresais motors tagad ir 260k ellas paterins uz 400km 1l


15 Nov 2019, 13:40:34 @Gintons rakstīja:
Ir uznākusi intrese iegādāties 750i f01 varbūt kāds lieto ikdienā f01 un var padalīties ar auto iespaidiem kāds viņš ir, plusi un mīnusi.. Komforts kāds?
Ka arī intrese kāds ir tas n63 dzinējs,ka arī kam pirms pirkšanas pievērst pastiprinātu uzmanību šim auto?
Offline
RSAWorkshop
19. Nov 2019, 22:00 #5059

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7063

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


19 Nov 2019, 21:57:31 @kristapsk94 rakstīja:
Labs auto 750i 2011 gada orginals nobraukums pirmais motors iztureja 120k km otrais bm auto kapitalo remontu uztaisija uz 21k eiro noklapeja sasniedzot 240k tresais motors tagad ir 260k ellas paterins uz 400km 1l
Tā mēdza būt n63 motoriem pirmajiem. Tikai nelielas nianses jāievieš-BM auto motoriem kapitālremontus netaisa, iespējams lika iekšā atremontētu bloku. 2. Diagnosticēt un pāradaptēt arī viņi neprot jo nav zināšanu un nav atļauts izmantot kaut vai INPA. Attiecīgi pilnīgi iespējams, ka tos 100k tas motors vilka pilnīgā avārijas režīmā un nav brīdums, ka lejot degvielu nobeidzās pie 100k

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
kristapsk94
19. Nov 2019, 22:11 #5060

Kopš: 12. Feb 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 597

Braucu ar:

Tas ir motors 300kw +30kw hybrids
Bm auto motora ieksa salika visas ieksas jaunas sprauslas jaunas palika vec tikai bloks un galvas viss kas kustas motora tika nomainits.
Avarijas rezima motors nestradaja jo pec bm auto masina tika vesta citur taisita jo remonta laika sabojaja masinu kuru solijas salabot bet to nav izdarijusi lidz sim. Bez degvielas liesanas ella ari tika mainita. Gribu pateikt tikai to kad pirms fl tas motors ir pilnigs suds un pat tas kurs nak g klases semaka ir nedaudz labaks suds zinamam cilvekam noperkot jaunu masinu bm auto jau ir nomainiti pa garantiju 3 motorus tai masinai nobraukums ir 50k



19 Nov 2019, 22:00:55 @RSAWorkshop rakstīja:

19 Nov 2019, 21:57:31 @kristapsk94 rakstīja:
Labs auto 750i 2011 gada orginals nobraukums pirmais motors iztureja 120k km otrais bm auto kapitalo remontu uztaisija uz 21k eiro noklapeja sasniedzot 240k tresais motors tagad ir 260k ellas paterins uz 400km 1l
Tā mēdza būt n63 motoriem pirmajiem. Tikai nelielas nianses jāievieš-BM auto motoriem kapitālremontus netaisa, iespējams lika iekšā atremontētu bloku. 2. Diagnosticēt un pāradaptēt arī viņi neprot jo nav zināšanu un nav atļauts izmantot kaut vai INPA. Attiecīgi pilnīgi iespējams, ka tos 100k tas motors vilka pilnīgā avārijas režīmā un nav brīdums, ka lejot degvielu nobeidzās pie 100k
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo