Autors | Ziņojums |
RSAWorkshop | 18. Nov 2019, 17:10 |
#5041
|
|
Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7063
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
18 Nov 2019, 15:03:52 @Rudzins rakstīja:
Hz kur jautāt, tāpēc pajautāšu šeit!
Ir iespēja tikt pie e87 130i
Ir kas pozitīvs sakāms par tiem 3 litrīgajiem motoriem ?
Protams! Ekonomiski un jaudīgi
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Offline | |
|
PitonZ | 19. Nov 2019, 17:40 |
#5042
|
|
Kopš: 18. Dec 2003
No: Balvi
Ziņojumi: 1981
Braucu ar: no 4-18m dīzeļiem
| E70 3.0d M57T2,viens specss saka, ka ķēdes nav jāmaina, jo nav lieku trokšņu no dzinēja, cits specss saka, ka jāmaina tāpat, jo nebraukums gandrīz 270k(orig). |
Offline | |
|
PitonZ | 19. Nov 2019, 18:16 |
#5043
|
|
Kopš: 18. Dec 2003
No: Balvi
Ziņojumi: 1981
Braucu ar: no 4-18m dīzeļiem
| cufjak, tavs daiļdirsēja viedoklis man neinteresē [ Šo ziņu laboja PitonZ, 19 Nov 2019, 18:17:10 ] |
Offline | |
|
PitonZ | 19. Nov 2019, 18:21 |
#5044
|
|
Kopš: 18. Dec 2003
No: Balvi
Ziņojumi: 1981
Braucu ar: no 4-18m dīzeļiem
| kur pie tevis var piebraukt? |
Offline | |
|
PitonZ | 19. Nov 2019, 18:30 |
#5045
|
|
Kopš: 18. Dec 2003
No: Balvi
Ziņojumi: 1981
Braucu ar: no 4-18m dīzeļiem
| ja kāds zin koordinātes(100% kāds zin), kur var satikt šīra pedomīlu ikdienā un īsto vārdu , pm vai te |
Offline | |
|
PitonZ | 19. Nov 2019, 18:34 |
#5046
|
|
Kopš: 18. Dec 2003
No: Balvi
Ziņojumi: 1981
Braucu ar: no 4-18m dīzeļiem
| kas i, bļe, nomīzi? filtrē tirdziņu |
Offline | |
|
PitonZ | 19. Nov 2019, 18:41 |
#5047
|
|
Kopš: 18. Dec 2003
No: Balvi
Ziņojumi: 1981
Braucu ar: no 4-18m dīzeļiem
| dod adresi, kačok speciāli nebraukšu, bet kad garām kādreiz, iepazītos, vajadzētu uzfilmēt, kā tu tad mani sauktu par cirvi un dēlu [ Šo ziņu laboja PitonZ, 19 Nov 2019, 18:44:14 ] |
Offline | |
|
HiJaCKeR | 19. Nov 2019, 18:45 |
#5048
|
|
Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4652
Braucu ar: BMW E90 330i
|
18 Nov 2019, 15:03:52 @Rudzins rakstīja:
Hz kur jautāt, tāpēc pajautāšu šeit!
Ir iespēja tikt pie e87 130i
Ir kas pozitīvs sakāms par tiem 3 litrīgajiem motoriem ?
tev tā mašīna būs ļoti ātra, jā un skaņa arī būs laba, puikas uz ielas atskatīsies |
Offline | |
|
|
RSAWorkshop | 19. Nov 2019, 19:21 |
#5049
|
|
Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7063
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
19 Nov 2019, 17:40:39 @PitonZ rakstīja:
E70 3.0d M57T2,viens specss saka, ka ķēdes nav jāmaina, jo nav lieku trokšņu no dzinēja, cits specss saka, ka jāmaina tāpat, jo nebraukums gandrīz 270k(orig).
Var nemainīt, pēc tam uz 2-3k eur var ieberzties tīri fiksi
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Offline | |
|
uldens1 | 19. Nov 2019, 19:52 |
#5050
|
|
Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16205
Braucu ar:
|
19 Nov 2019, 19:43:03 @Duke11 rakstīja:
Šodien saņēmu SACHS sajūgs priekš m47d20 no Autodoc.
Izpakoju un pamanīju kustīgu detaļu ,kura taisa troksni. Tā tam jābūt? Un kas tas ir "dakša"?
video zemāk:
Google
grabulītis,kad nodils disks sāk grabēt |
Offline | |
|
Duke11 | 19. Nov 2019, 20:14 |
#5051
|
|
Kopš: 30. May 2014
No: Liepāja
Ziņojumi: 109
Braucu ar: e34
|
19 Nov 2019, 19:52:31 @uldens1 rakstīja:
grabulītis,kad nodils disks sāk grabēt
Paldies! |
Offline | |
|
depo | 19. Nov 2019, 20:37 |
#5052
|
|
Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20951
Braucu ar: Zirgu
| Kāds zin telefona numuru cilvēkam Rīgā, kurš izbraukumā veic detaļu tīrīšanu ar riekstu strūklu un putekļusūcēju? [ Šo ziņu laboja depo, 19 Nov 2019, 20:39:18 ] |
Offline | |
|
PitonZ | 19. Nov 2019, 21:14 |
#5053
|
|
Kopš: 18. Dec 2003
No: Balvi
Ziņojumi: 1981
Braucu ar: no 4-18m dīzeļiem
|
19 Nov 2019, 19:21:26 @RSAWorkshop rakstīja:
19 Nov 2019, 17:40:39 @PitonZ rakstīja:
E70 3.0d M57T2,viens specss saka, ka ķēdes nav jāmaina, jo nav lieku trokšņu no dzinēja, cits specss saka, ka jāmaina tāpat, jo nebraukums gandrīz 270k(orig).
Var nemainīt, pēc tam uz 2-3k eur var ieberzties tīri fiksi
skaidrs, paldies |
Offline | |
|
RSAWorkshop | 19. Nov 2019, 21:25 |
#5054
|
|
Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7063
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Tic/netic, bet tikko vienam 173kw pārlasiju, bija plīsušas, 4 vārsti līki un pēc mikrometra izbrāķēju 19 vārstus, salasijās diezgan daudz, kaut kāds vatņiks bija “mainijis” pusgadu atpakaļ sūkni un termostatus uz tipa OEM, sūknis grab, temperatūru uzturēt nespēj
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Offline | |
|
RSAWorkshop | 19. Nov 2019, 21:43 |
#5055
|
|
Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7063
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Citam dzinējam būs tieši tāpat galva jāņem nost, jāslīpē izdeguši vārsti, jāmaina vadīklas, visas blīves, šķidrumi utt, man kaut kā vienmēr sanāk, ka cits motors ir dārgāk, jo jādara viss tas pats+vēl jāpērk motors
Ar sprauslām mēdz būt visādi brīnumi...sāk karstas gļukot utt[ Šo ziņu laboja RSAWorkshop, 19 Nov 2019, 21:43:57 ]
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Offline | |
|
RSAWorkshop | 19. Nov 2019, 21:54 |
#5056
|
|
Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7063
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Un pēc tam cīnīties ar izdegušiem vārstiem, pētīt cilindru problēmas un visur vainot sprauslas? Nu nē, man to nevajag
Ar sprauslām-par lietotām nezinu, nekad neesmu licis, jaunas lieku, problēmas ir katram 2 motoram kurš ir bijis ''čipots'', saliek OEM progu, jaunu kvēpinieku, braukā un skatās, itin bieži 1-2 sprauslas ir čau, pie kam stends to neuzrāda, pilēšanas pārbaude arī nē
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Offline | |
|
|
uldens1 | 19. Nov 2019, 21:57 |
#5057
|
|
Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16205
Braucu ar:
|
19 Nov 2019, 21:47:25 @cufiks rakstīja:
Ai nu beidz, ņemt galvu nost ejošam dzinējam ir neprāts
Vienkārši samainīt ķēdes un rullēt bēdu nezinot
Cik bieži sprauslas?
Man ratio aptuveni 1:10, ja kāds paprasa lietotu pjezo tad tas ir traks retums...
Varētu padomāt ka galvu ir baigi grūti noņemt |
Offline | |
|
kristapsk94 | 19. Nov 2019, 22:00 |
#5058
|
|
Kopš: 12. Feb 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 597
Braucu ar:
| Labs auto 750i 2011 gada orginals nobraukums pirmais motors iztureja 120k km otrais bm auto kapitalo remontu uztaisija uz 21k eiro noklapeja sasniedzot 240k tresais motors tagad ir 260k ellas paterins uz 400km 1l
15 Nov 2019, 13:40:34 @Gintons rakstīja:
Ir uznākusi intrese iegādāties 750i f01 varbūt kāds lieto ikdienā f01 un var padalīties ar auto iespaidiem kāds viņš ir, plusi un mīnusi.. Komforts kāds?
Ka arī intrese kāds ir tas n63 dzinējs,ka arī kam pirms pirkšanas pievērst pastiprinātu uzmanību šim auto?
|
Offline | |
|
RSAWorkshop | 19. Nov 2019, 22:00 |
#5059
|
|
Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7063
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
19 Nov 2019, 21:57:31 @kristapsk94 rakstīja:
Labs auto 750i 2011 gada orginals nobraukums pirmais motors iztureja 120k km otrais bm auto kapitalo remontu uztaisija uz 21k eiro noklapeja sasniedzot 240k tresais motors tagad ir 260k ellas paterins uz 400km 1l
Tā mēdza būt n63 motoriem pirmajiem. Tikai nelielas nianses jāievieš-BM auto motoriem kapitālremontus netaisa, iespējams lika iekšā atremontētu bloku. 2. Diagnosticēt un pāradaptēt arī viņi neprot jo nav zināšanu un nav atļauts izmantot kaut vai INPA. Attiecīgi pilnīgi iespējams, ka tos 100k tas motors vilka pilnīgā avārijas režīmā un nav brīdums, ka lejot degvielu nobeidzās pie 100k
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Offline | |
|
kristapsk94 | 19. Nov 2019, 22:11 |
#5060
|
|
Kopš: 12. Feb 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 597
Braucu ar:
| Tas ir motors 300kw +30kw hybrids
Bm auto motora ieksa salika visas ieksas jaunas sprauslas jaunas palika vec tikai bloks un galvas viss kas kustas motora tika nomainits.
Avarijas rezima motors nestradaja jo pec bm auto masina tika vesta citur taisita jo remonta laika sabojaja masinu kuru solijas salabot bet to nav izdarijusi lidz sim. Bez degvielas liesanas ella ari tika mainita. Gribu pateikt tikai to kad pirms fl tas motors ir pilnigs suds un pat tas kurs nak g klases semaka ir nedaudz labaks suds zinamam cilvekam noperkot jaunu masinu bm auto jau ir nomainiti pa garantiju 3 motorus tai masinai nobraukums ir 50k
19 Nov 2019, 22:00:55 @RSAWorkshop rakstīja:
19 Nov 2019, 21:57:31 @kristapsk94 rakstīja:
Labs auto 750i 2011 gada orginals nobraukums pirmais motors iztureja 120k km otrais bm auto kapitalo remontu uztaisija uz 21k eiro noklapeja sasniedzot 240k tresais motors tagad ir 260k ellas paterins uz 400km 1l
Tā mēdza būt n63 motoriem pirmajiem. Tikai nelielas nianses jāievieš-BM auto motoriem kapitālremontus netaisa, iespējams lika iekšā atremontētu bloku. 2. Diagnosticēt un pāradaptēt arī viņi neprot jo nav zināšanu un nav atļauts izmantot kaut vai INPA. Attiecīgi pilnīgi iespējams, ka tos 100k tas motors vilka pilnīgā avārijas režīmā un nav brīdums, ka lejot degvielu nobeidzās pie 100k
|
Offline | |
|