Online

Pašreiz BMWPower skatās 206 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
Driver
14. Oct 2012, 16:06 #5041

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


14 Oct 2012, 09:28:18 kexxx rakstīja:

14 Oct 2012, 03:00:24 proTEST rakstīja:
Auto - BMW 318i E46
Gāzes iekārta - Elpigaz Stella 4. paaudze
Sprauslas - Rosso
Ar benzīnu vidējais patēriņš ir 8 litri, bet reāli ar gāzi vidējais patēriņš sanāk 12 litri. Es biju rēķinājies, ka vidējais patēriņš būs kādi 10 litri, naivi būtu cerēt 1:1 ar ne tik labu iekārtu kā BRC.
Mans gāzinieks pārregulējot uzlika, lai gāze būtu biezāka. Izskatās, ka patēriņš ir samazinājies, bet ne tik ļoti kā man liekas. Kas varētu būt par vainu, ka gāzi tērē tik daudz ? Jo es biju rēķinājies, ka gāzi tērēs max 30% vairāk nekā benzīnu, bet man reāli sanāk 50%.


biezāka gāze?

nu tapec, ka tev piereguleja biezaaku gazi, tapec jau ari regulati tev degas check engine lampa

nav jaregule nedz biezaka, nedz planaka, bet ir jaregule tieshi tadu kaa vajag, kaa paredzets.

jau zb par vienu un to pashu malt...



-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
proTEST
14. Oct 2012, 16:14 #5042

Kopš: 23. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2550

Braucu ar: 9 x 99


14 Oct 2012, 13:47:21 Vecais_ rakstīja:
Šis kits ir uzinstelēts uz 2006'gada auto ?

Nezinu vai tieši stāv šāds reduktors virsū, bet iekārta ir tieši tāda pati.
Gāzinieks slavēja, ka tā ir ļoti laba iekārta, bet cik es ievācu ziņas, tad tomēr tā ir viena no lētajām 4. paaudzes iekārtām.
Offline
Automaniaks
14. Oct 2012, 16:14 #5043

Kopš: 19. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2515

Braucu ar: W168

kas par probleemu, ka tukshgaitaa pa lielu co
gaaju skati - atgazes 8%
virsuu 2.paaaudze, BRC reeduktors
vainiigs tas soļu vaarsts?

auto voyager 3,3l

pagaajusho gadu arii taa problema bija
samainiju remkomplektu reduktoram, bet nepaliidzeeja
otro reizi ejot skati probleema pazuda

[ Šo ziņu laboja Automaniaks, 14 Oct 2012, 16:17:41 ]

Offline
proTEST
14. Oct 2012, 16:16 #5044

Kopš: 23. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2550

Braucu ar: 9 x 99


14 Oct 2012, 16:06:47 Driver rakstīja:
nu tapec, ka tev piereguleja biezaaku gazi, tapec jau ari regulati tev degas check engine lampa

nav jaregule nedz biezaka, nedz planaka, bet ir jaregule tieshi tadu kaa vajag, kaa paredzets.

jau zb par vienu un to pashu malt...

Driver viss kārtībā.
Ar check engine lampiņu problēma ir atrisināta.
Tagad ar nākošo problēmu ir jācīnās.
Pats vien esmu vainīgs, atzīstu to, ka vajadzēja iepriekš ievākt ziņas, izvēlēties kvalitatīvāku un dārgāku iekārtu, lai man nebūtu jāsaskarās ar problēmām ar kurām man tagad nākas saskarties.
Offline
wanksta
14. Oct 2012, 16:20 #5045

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7362

Braucu ar: muti


14 Oct 2012, 16:14:29 proTEST rakstīja:
Gāzinieks slavēja, ka tā ir ļoti laba iekārta, bet cik es ievācu ziņas, tad tomēr tā ir viena no lētajām 4. paaudzes iekārtām.


Esmu sapratis, ka nakuj visus tos vietējos līkročus gāziniekus, nesen arī viena meiča bija nopirkusi Audi ar gāzi, aizveda tip uz apkopi pie maastera (pēc cilvēku nostāstiem) uz vietējo garāžu kooperatīvu, nu lai jau kā cilvēks zinātājs tur samaina filtrus, visu parbauda utt., rezultātā iztērēti 30ls un mašīna uz gāzes praktiski nebrauc
Offline
Driver
14. Oct 2012, 18:24 #5046

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


14 Oct 2012, 16:16:42 proTEST rakstīja:

14 Oct 2012, 16:06:47 Driver rakstīja:
nu tapec, ka tev piereguleja biezaaku gazi, tapec jau ari regulati tev degas check engine lampa

nav jaregule nedz biezaka, nedz planaka, bet ir jaregule tieshi tadu kaa vajag, kaa paredzets.

jau zb par vienu un to pashu malt...

Driver viss kārtībā.
Ar check engine lampiņu problēma ir atrisināta.
Tagad ar nākošo problēmu ir jācīnās.
Pats vien esmu vainīgs, atzīstu to, ka vajadzēja iepriekš ievākt ziņas, izvēlēties kvalitatīvāku un dārgāku iekārtu, lai man nebūtu jāsaskarās ar problēmām ar kurām man tagad nākas saskarties.

uzliki normalas sprauslas un adaptacijas vairs neiet pa dirsu un braucot/parsledzoties starp degvielam lampinja vairs nedegas ieksha?

ari paterinjs ar citam sprauslam ir mainijies?

[ Šo ziņu laboja Driver, 14 Oct 2012, 18:24:56 ]



-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Shkodists
14. Oct 2012, 19:41 #5047

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro


14 Oct 2012, 04:25:05 7781 rakstīja:
Palasot šī topika aktuālās problēmas var spriest tikai vienu- sūds tā gāze ir, ja vajag ekonomiju, pērkat golfus. Sava 316tā vietā varēji labāk ieķert kādu dīzelīti un bēdu nezinātu.

nenobraukts dīzelītis maksā krietni vairāk kā nenobraukts benzīna aparāts ar uzstādītu gāzes iekārtu. Un pat nenobraukts dīzelis var sanākt dārgi. Piemērs iz personīgās dzīves. 5 gadus atpakaļ iepirku jaunu 1.9TDI oktāviju. Nobraukti ir tikai 75k km un izrādās, sprauslas iet uz beigām. Patēriņš vidēji palielinājies par 1 litru un autiņš kamēr auksts dūmo. Izrādās, ka pumpeduse sprauslas mēdz noklāties arī pie 70k km. Viena sprausla maksā no 150-450ls atkarībā no motora modifikācijas.
Benzīna motoram, ja arī šaizes gadās ar degvielas sistēmu, to novēršana nav tik sālīta.
Offline
proTEST
14. Oct 2012, 19:46 #5048

Kopš: 23. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2550

Braucu ar: 9 x 99


14 Oct 2012, 18:24:22 Driver rakstīja:
uzliki normalas sprauslas un adaptacijas vairs neiet pa dirsu un braucot/parsledzoties starp degvielam lampinja vairs nedegas ieksha?

ari paterinjs ar citam sprauslam ir mainijies?

Sprauslas palika tās pašas, tika izmainīta tikai konfigurācija un pagaidām viss ir kārtībā. Speciāli neesmu pārslēdzies, bet kamēr motors uzsilst, lai sāktu darboties uz gāzi, viss ir kārtībā.
Offline
Driver
14. Oct 2012, 20:08 #5049

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


14 Oct 2012, 19:41:14 Shkodists rakstīja:

14 Oct 2012, 04:25:05 7781 rakstīja:
Palasot šī topika aktuālās problēmas var spriest tikai vienu- sūds tā gāze ir, ja vajag ekonomiju, pērkat golfus. Sava 316tā vietā varēji labāk ieķert kādu dīzelīti un bēdu nezinātu.

nenobraukts dīzelītis maksā krietni vairāk kā nenobraukts benzīna aparāts ar uzstādītu gāzes iekārtu. Un pat nenobraukts dīzelis var sanākt dārgi. Piemērs iz personīgās dzīves. 5 gadus atpakaļ iepirku jaunu 1.9TDI oktāviju. Nobraukti ir tikai 75k km un izrādās, sprauslas iet uz beigām. Patēriņš vidēji palielinājies par 1 litru un autiņš kamēr auksts dūmo. Izrādās, ka pumpeduse sprauslas mēdz noklāties arī pie 70k km. Viena sprausla maksā no 150-450ls atkarībā no motora modifikācijas.
Benzīna motoram, ja arī šaizes gadās ar degvielas sistēmu, to novēršana nav tik sālīta.

ja tas viss liekas dargi, mosh jabrauka ar taxi?
es vienreiz pasedeju un parekinaju visas izmaksas un ja nebrauc ar auto katru dienu un pilnigi visur, tad taxis ir letak
cita lieta, ja to lepnums neatlauj

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Laoshi
14. Oct 2012, 20:13 #5050

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


14 Oct 2012, 20:08:07 Driver rakstīja:
ja tas viss liekas dargi, mosh jabrauka ar taxi?
es vienreiz pasedeju un parekinaju visas izmaksas un ja nebrauc ar auto katru dienu un pilnigi visur, tad taxis ir letak
cita lieta, ja to lepnums neatlauj


Ja Tu braukā ar 4.4 benzīnu, tad tā ir. Es reiz, turot gāzes pogu tankā, parēķināju, ka diviem cilvēkiem gāzes auto sanāk lētāk pat par sabiedrisko. Vēl lētāk braukā tikai skolēni un studenti
Offline
demis1
14. Oct 2012, 20:16 #5051

Kopš: 24. Jun 2012

Ziņojumi: 246

Braucu ar:

""Tiešām man aktuāls jautājums. Vai var uzstādīt gāzes iekārtu BMW E38 750i ar motora kodu M73B54? Ja nemaldos no tā paša Heinriha dzirdēju, ka tai mašīnai gāzes iekārtu viņš neliks... Vai tiešām tas nav iespējams""

Kas tad nu ka nevar gazi uzstādit ?! vai ari istos naw saticis ?!
Offline
Driver
14. Oct 2012, 20:16 #5052

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


14 Oct 2012, 20:13:07 Laoshi rakstīja:

14 Oct 2012, 20:08:07 Driver rakstīja:
ja tas viss liekas dargi, mosh jabrauka ar taxi?
es vienreiz pasedeju un parekinaju visas izmaksas un ja nebrauc ar auto katru dienu un pilnigi visur, tad taxis ir letak
cita lieta, ja to lepnums neatlauj


Ja Tu braukā ar 4.4 benzīnu, tad tā ir. Es reiz, turot gāzes pogu tankā, parēķināju, ka diviem cilvēkiem gāzes auto sanāk lētāk pat par sabiedrisko. Vēl lētāk braukā tikai skolēni un studenti

pie dirsas vai ar 4.4 vai 1.3 benzinu

taxim ne octa jataisa, ne salons jatira, ne nodoklis jamaksa, ne jaremonte. pat uz garazu vai satvvietu nav pakal jaiet

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
14. Oct 2012, 20:17 #5053

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


14 Oct 2012, 20:16:05 demis1 rakstīja:
""Tiešām man aktuāls jautājums. Vai var uzstādīt gāzes iekārtu BMW E38 750i ar motora kodu M73B54? Ja nemaldos no tā paša Heinriha dzirdēju, ka tai mašīnai gāzes iekārtu viņš neliks... Vai tiešām tas nav iespējams""

Kas tad nu ka nevar gazi uzstādit ?! vai ari istos naw saticis ?!

par cik tu pardod savu auto, kamer tam nav virsu gaze? mainja pret citu bmw ari interese?

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
demis1
14. Oct 2012, 20:23 #5054

Kopš: 24. Jun 2012

Ziņojumi: 246

Braucu ar:


14 Oct 2012, 20:17:26 Driver rakstīja:

14 Oct 2012, 20:16:05 demis1 rakstīja:
""Tiešām man aktuāls jautājums. Vai var uzstādīt gāzes iekārtu BMW E38 750i ar motora kodu M73B54? Ja nemaldos no tā paša Heinriha dzirdēju, ka tai mašīnai gāzes iekārtu viņš neliks... Vai tiešām tas nav iespējams""

Kas tad nu ka nevar gazi uzstādit ?! vai ari istos naw saticis ?!

par cik tu pardod savu auto, kamer tam nav virsu gaze? mainja pret citu bmw ari interese?


Ja esi Draugiem.lv - Arnis Lavenieks - mekle vinu un uzprasi vinam ..
Offline
koijotss
14. Oct 2012, 21:16 #5055

Kopš: 23. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 912

Braucu ar: vaz 2103


14 Oct 2012, 20:16:05 demis1 rakstīja:
""Tiešām man aktuāls jautājums. Vai var uzstādīt gāzes iekārtu BMW E38 750i ar motora kodu M73B54? Ja nemaldos no tā paša Heinriha dzirdēju, ka tai mašīnai gāzes iekārtu viņš neliks... Vai tiešām tas nav iespējams""

Kas tad nu ka nevar gazi uzstādit ?! vai ari istos naw saticis ?!

ja neesat pamanījuši tad Henrijs uzstāda gāzes iekārtas uz tādiem auto kur nav j....šas un viņa Lpg tech var darboties .

-----------------
Autogāzes iekārtu uzstādīšana un apkalpošana. www.lpgpower.lv 27425188
Galerija
Offline
Driver
14. Oct 2012, 21:19 #5056

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

bet varbut tad labak ir taa, kaa vinjs dara.
nevis kaa dazi citi, kas taisa pilnigi visam un pectam tas auto pa pusrigu brauka apkart un visi vinju futbolji talak...

es nezinu kursh kantoris ir autors, bet ir ari tads, kas visu taisa uz skrutkam

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
seeingman
14. Oct 2012, 21:46 #5057

Kopš: 31. Oct 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 1175

Braucu ar: turbo bamsli zem haubes


14 Oct 2012, 21:19:12 Driver rakstīja:
bet varbut tad labak ir taa, kaa vinjs dara.
nevis kaa dazi citi, kas taisa pilnigi visam un pectam tas auto pa pusrigu brauka apkart un visi vinju futbolji talak...

es nezinu kursh kantoris ir autors, bet ir ari tads, kas visu taisa uz skrutkam

Ar tādām, kā bildē?
Tie sūdi tak paredzēti lietošanai tikai vietās, kur nav mitruma un ar "cietajiem" vadiem...
Auto tādus ieliekot vadi kontakta vietā vienkārši sapūs vai arī tāpat izkritīs ārā, auto nodegs un klients būs laimīgs, ka gāzi uzlicis tik šausmīgi lēti

[ Šo ziņu laboja seeingman, 14 Oct 2012, 21:46:26 ]

Offline
kexxx
14. Oct 2012, 21:53 #5058

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


14 Oct 2012, 21:46:01 seeingman rakstīja:

14 Oct 2012, 21:19:12 Driver rakstīja:
bet varbut tad labak ir taa, kaa vinjs dara.
nevis kaa dazi citi, kas taisa pilnigi visam un pectam tas auto pa pusrigu brauka apkart un visi vinju futbolji talak...

es nezinu kursh kantoris ir autors, bet ir ari tads, kas visu taisa uz skrutkam

Ar tādām, kā bildē?



droši vien bija domāts, ka vadus vienkārši satin kopā un aptin ar izoleni...
Offline
kjemals
14. Oct 2012, 23:28 #5059

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 298

Braucu ar: prieku


14 Oct 2012, 21:53:01 kexxx rakstīja:

14 Oct 2012, 21:46:01 seeingman rakstīja:

14 Oct 2012, 21:19:12 Driver rakstīja:
bet varbut tad labak ir taa, kaa vinjs dara.
nevis kaa dazi citi, kas taisa pilnigi visam un pectam tas auto pa pusrigu brauka apkart un visi vinju futbolji talak...

es nezinu kursh kantoris ir autors, bet ir ari tads, kas visu taisa uz skrutkam

Ar tādām, kā bildē?



droši vien bija domāts, ka vadus vienkārši satin kopā un aptin ar izoleni...



Tas ir vēl trakāk nekā šķības sprauslas/ šļauciņas un pārējās gāzes komplektējošās kuri liek (mašīna uz gāzi neiet, bet ja viss labi salodēts, vismaz uz benzīnu rūks).. Brauksi ar laika bumbu- līdz brīdim, kad kādā vadā iemetīsies zaļais vai vispār pārtrūks savienojums un tad, piemēram kautkur vizinoties tālāk no mājām atsaka viens vai vairāki cilindri.. nu un līdz mājām kādi 1000km Diezgan drošs pasākums.
Offline
Shkodists
15. Oct 2012, 14:13 #5060

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro


14 Oct 2012, 20:08:07 Driver rakstīja:

14 Oct 2012, 19:41:14 Shkodists rakstīja:

14 Oct 2012, 04:25:05 7781 rakstīja:
Palasot šī topika aktuālās problēmas var spriest tikai vienu- sūds tā gāze ir, ja vajag ekonomiju, pērkat golfus. Sava 316tā vietā varēji labāk ieķert kādu dīzelīti un bēdu nezinātu.

nenobraukts dīzelītis maksā krietni vairāk kā nenobraukts benzīna aparāts ar uzstādītu gāzes iekārtu. Un pat nenobraukts dīzelis var sanākt dārgi. Piemērs iz personīgās dzīves. 5 gadus atpakaļ iepirku jaunu 1.9TDI oktāviju. Nobraukti ir tikai 75k km un izrādās, sprauslas iet uz beigām. Patēriņš vidēji palielinājies par 1 litru un autiņš kamēr auksts dūmo. Izrādās, ka pumpeduse sprauslas mēdz noklāties arī pie 70k km. Viena sprausla maksā no 150-450ls atkarībā no motora modifikācijas.
Benzīna motoram, ja arī šaizes gadās ar degvielas sistēmu, to novēršana nav tik sālīta.

ja tas viss liekas dargi, mosh jabrauka ar taxi?
es vienreiz pasedeju un parekinaju visas izmaksas un ja nebrauc ar auto katru dienu un pilnigi visur, tad taxis ir letak
cita lieta, ja to lepnums neatlauj

Tā arī ir. Ja dzīvo pilsētā un ir jābraukā ar autiņu tikai pa pilsētu, tad noteikti atmaksājas braukt ar taxi. Vienīgi ar taxi brauciens ir jāplāno vismaz 30 min pirms, jo tam vēl ir jāatbrauc līdz izsaukuma adresei. Nesanāks spontāni. Kaut gan pie visa pierod.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo