Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 157 viesi un 22 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
Locis
20. Nov 2020, 12:37 #5021

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11227

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Sport automatic nav režīms, bet rūpnīcas papildaprīkojums, kur no rūpnīcas ātrumkārbai jau cits softs un sportiskāka slēgšanas standartā.
Offline
Sandis_UR
20. Nov 2020, 15:50 #5022

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: BITURBO

Vel kas man nepatīk Audi start stop sistēma. Ļoti atri slapē motoru. Mb un Kia ja apstajies un viegli turi brmezi tad motoru neslāpē.
Audi dīlera cilveks vacijā izbraucot ar auto test draivā uzreiz atsledza to sistēmu, abi iesmejām par to cik stulba un nevajadziga lieta, bet nu smuki papīri prasa savu.

Par to karbu nevajag parprast un domat ka karba ir tupa.
Ļoti pieļauju ka tā ir karbas adaptācija vai arī rezims. Ikdienā braucu dinamiski, bet ne agresīvi- daudz ripinos, līdz ar to varbut kārba ir izbrīnīta, ka esmu izdomajis izlekt priekšā fūrei uz Liepajas šosejas un gribu 6ās sekundēs tik līdz simtam, lai nesabaidītu parak fures šoferi.
Normāli braucot vai arī pat braucot dinamiski nemana nekadu bremzēšanu vai tupīšanu, pie tam kārba sledzas ļoti maigi bez rāvieniem.
Tupīšana tik novērota reizēm uzsakot strauju braukšanu no vietas ar nosacijumu, ka pirms tam lielāko cela daļu esmu braucis normāli.
Offline
daticho
20. Nov 2020, 15:58 #5023

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11399

Braucu ar: FN-15


20 Nov 2020, 15:50:51 @Sandis_UR rakstīja:
Vel kas man nepatīk Audi start stop sistēma. Ļoti atri slapē motoru. Mb un Kia ja apstajies un viegli turi brmezi tad motoru neslāpē.
Audi dīlera cilveks vacijā izbraucot ar auto test draivā uzreiz atsledza to sistēmu, abi iesmejām par to cik stulba un nevajadziga lieta, bet nu smuki papīri prasa savu.

Par to karbu nevajag parprast un domat ka karba ir tupa.
Ļoti pieļauju ka tā ir karbas adaptācija vai arī rezims. Ikdienā braucu dinamiski, bet ne agresīvi- daudz ripinos, līdz ar to varbut kārba ir izbrīnīta, ka esmu izdomajis izlekt priekšā fūrei uz Liepajas šosejas un gribu 6ās sekundēs tik līdz simtam, lai nesabaidītu parak fures šoferi.
Normāli braucot vai arī pat braucot dinamiski nemana nekadu bremzēšanu vai tupīšanu, pie tam kārba sledzas ļoti maigi bez rāvieniem.
Tupīšana tik novērota reizēm uzsakot strauju braukšanu no vietas ar nosacijumu, ka pirms tam lielāko cela daļu esmu braucis normāli.


Man gan sanāk viņam metot mierā nespiest līdz galam un ja apstājos nedaudz palaist vaļā un viņš neslāpē. Bet tas start stop man īpaši neutrauc, to pie vajadzības pie dīlera var apmest otrādāk cik noskaidroju.
Jā, ir neliela tupīšana kad pabrauc ilgāku brīdi mierīgi, bet tas cik zinu ir daudziem auto, porsche tas pats bija, pilnīgi visiem. Kārba adaptējas tavam braukšanas stilam un tā arī reaģē.. bieži pēc atvilkšanas/agresijas kārba ir tādā gaidīšanas rēžīmā, kad sāc braukt mierīgi...
Offline
sys9291
20. Nov 2020, 16:04 #5024

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT

A kāda vaina start/stop? Tiem, kas pilsētā mīcās sanāk degvielas ekonomija... Un kam man vajag lai stāvot korķos dzinējs bez vajadzības rūc?
Offline
Mikels
20. Nov 2020, 17:15 #5025

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4942

Braucu ar: cieņu

Degvielas ekonomija no start stop sistēmas ir smieklīga, ja ne pat bezjēdzīga
Online
wanksta
20. Nov 2020, 17:17 #5026

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7368

Braucu ar: muti

Ceru ka vari pamatot lai neskaitītu to par tukšu pļūtīšanu
Online
kaprons
20. Nov 2020, 17:42 #5027

Kopš: 20. Jan 2018

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 5248

Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...

cik ta i tukšgaitā patēriņš? (tas ir ja tikai ierēķina degvielu, nevis aizmugurējo plaušu cenu)
Offline
smudo
20. Nov 2020, 17:59 #5028

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3634

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


20 Nov 2020, 17:42:41 @kaprons rakstīja:
cik ta i tukšgaitā patēriņš? (tas ir ja tikai ierēķina degvielu, nevis aizmugurējo plaušu cenu)


Moderns 4 cil. dīzelis tērē 0,5-0,6l/h (uzsilis un bez būtiskiem patērētājiem). Tāds pats benzīns ap 0,6-0,8l/h. Vienīgais reālais iemesls tai sistēmai ir NEDC cikla specifika, kur neproporcionāli liela daļa no visa cikla ir stāvēšanas režīms (interneta atradīsies konkrētus skaitļus) un bez start-stop fiziski pat ļoti ekonomisks dzinējs nespētu uzrādīt labus rādītājus pēc tās metodoloģijas un pēdējos 5-10. gadus ražotāji jau cīnās par gramiem CO2 uz 1km. VW šogad 1 grams flotei virs 95gr CO2 uz 1 km izmaksātu pārdesmit miljonu EUR soda naudas un pašreiz viņi tieši cīnās, lai uz gada beigām nepārsniegtu to 1gr - mēģina izlaist max daudz EV un izņēmuši no lielo ES valstu konfiguratoriem pat 2l benzīnus, kas būs pieejami atkal tikai no 2021. gada.
Offline
RaL
20. Nov 2020, 18:04 #5029

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3571

Braucu ar: kruīzu

viens ir teorija, bet arī praksē ir jūtama ekonomija.
Ok, mazlitrāžas dīzelim, kas ir ekonomisks tur gandrīz nepamanīsi, bet man 2.0 turbo benzīnam, ja izslēdz start/stop tad pēc braucieniem, cik mēģināts, parasti vidējo rāda par 1-1.5 litriem uz 100km vairāk.
Tas, protams, kad braucu uz/no darba sastrēgumu laikā pa Rīgu.
Offline
Locis
20. Nov 2020, 18:58 #5030

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11227

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Ja GPS nemelo,tad man vienam auto, kas nepilnus 4k nobraucis pa šo mēnesi, 17h ļurinājis tukšgaitā. Ja pieņem, ka 1h 0.5 L ēd, tad ar start/stop būtu 9 L ietaupīts
Offline
kaprons
20. Nov 2020, 19:16 #5031

Kopš: 20. Jan 2018

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 5248

Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...

tad sanāk pie 17h cēneris mēnesī pie nosacījuma ka nav apzināti sildīts no rīta
100-120 gadā
500-600 piecos
ja gadījumā tajos piecos neielido uz jaunu starteri vai vēl kautko tikpat vērtu
Offline
MrBadman
20. Nov 2020, 20:25 #5032

Kopš: 12. Apr 2019

No: Ikšķile

Ziņojumi: 417

Braucu ar: Vecu MB, vecu BMW motociklu


20 Nov 2020, 19:16:58 @kaprons rakstīja:
tad sanāk pie 17h cēneris mēnesī pie nosacījuma ka nav apzināti sildīts no rīta
100-120 gadā
500-600 piecos
ja gadījumā tajos piecos neielido uz jaunu starteri vai vēl kautko tikpat vērtu

Kad strādāju iekrāvēju biznesā, tad tehnika, kura tika darbināta ar VAG motoriem un dienā tika startēta/slāpēta vairākas reizez, gada laikā tika pie jauniem starteriem un zobvainagiem, rezultātā remonts pa dārgo.
Edit: tas par to start/stop sistēmu.

[ Šo ziņu laboja MrBadman, 20 Nov 2020, 20:26:41 ]

Offline
shmurger
20. Nov 2020, 20:38 #5033

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12774

Braucu ar: xc40


20 Nov 2020, 16:04:26 @sys9291 rakstīja:
A kāda vaina start/stop? Tiem, kas pilsētā mīcās sanāk degvielas ekonomija... Un kam man vajag lai stāvot korķos dzinējs bez vajadzības rūc?
šī varētu būt bezjēdzīgākā un nīstākā fīča visā autobūves vēsturē.
Offline
Remjanis
20. Nov 2020, 20:40 #5034

Kopš: 31. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 605

Braucu ar: Darba fordu

Loģiski,ka nekad jaunu starteri neatpelnīsi lietojot šo sistēmu. To var lietot,cerot ietaupīt 2 eiro mēnesī,ja ar auto no nulles nav plānots braukt vairāk par 50tkm.Bet principā nekāda jēga...
Offline
shmurger
20. Nov 2020, 20:42 #5035

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12774

Braucu ar: xc40

Patika trešā sērija, kurai tā off poga startstopam bija īpaši ērtā vietā, varēja izslēgt ar pirkstu, roku turot uz ātrumkloķa. Padomāts par cilvēkiem.
Offline
e34
20. Nov 2020, 20:50 #5036

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4015

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL

Daudziem auto to neesmu novērojis,bet atsevišķos gadījumos tas startstops ir sūds,ja pārvietojies ar pavisam īsām mikroapstāšanām,sastrēgumā,kas lēnām pavisam lēni kust, tad tas dzinējs tur dažkārt ar rāvieniem izpildās ne īsti noslāpis,ne palaidies
Offline
RaL
20. Nov 2020, 21:19 #5037

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3571

Braucu ar: kruīzu

Nez no kurienes jums ta pieredze ar tiem beigtiem starteriem.
Ģimenes lietošana ir audi ar nedaudz pāri 100k km 2013. Gada, pirkts jauns, viss tur ok, nav bijuši remonti. Ok, pārējie auto, kas ir pirkti jauni ir jaunāki un mazāk nobraukti, bet arī nevienam nav bijušas problēmas. Piekritīšu, ka uz golfa, kam ir 180k km, pirkts lietots, tā sistēma ir nedaudz lēna un dēļ dīzeļa motora arī raustīgāka un ne tik komfortabla, bet uz benzīna motoriem tai nav ne vainas.
Un, kā jau rakstīju, man tas palīdz arī ietaupīt ~2 eur uz 100km.
Bet man personīgi vēl patīk tā apziņa, ka es nepiesārņoju gaisu, kamēr stāvu sastrēgumā.

Kaut kādi toyota un lexus hibrīdi gan man liekas nedaudz neparasti, ka braucot, piemēram, konkrēti un 90kmh, tas motors ik pa brīdim tiek izslēgts un pēc 10 sekundēm ieslēgts. Tas gan fiziski nav jūtams, vien redzams pēc tahometrs. Katrā ziņā, arī braukšanai netraucē.
Offline
Jerso
20. Nov 2020, 21:27 #5038

Kopš: 12. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 211

Braucu ar: 530e

Start/Stop sistēma ir super, kad satrēgumos stāvi-kraties ar 3 katlu dzinēju.

[ Šo ziņu laboja Jerso, 20 Nov 2020, 21:28:00 ]

Offline
Remjanis
20. Nov 2020, 21:36 #5039

Kopš: 31. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 605

Braucu ar: Darba fordu


20 Nov 2020, 21:19:29 @RaL rakstīja:
Nez no kurienes jums ta pieredze ar tiem beigtiem starteriem.
Ģimenes lietošana ir audi ar nedaudz pāri 100k km 2013. Gada, pirkts jauns, viss tur ok, nav bijuši remonti. Ok, pārējie auto, kas ir pirkti jauni ir jaunāki un mazāk nobraukti, bet arī nevienam nav bijušas problēmas. Piekritīšu, ka uz golfa, kam ir 180k km, pirkts lietots, tā sistēma ir nedaudz lēna un dēļ dīzeļa motora arī raustīgāka un ne tik komfortabla, bet uz benzīna motoriem tai nav ne vainas.
Un, kā jau rakstīju, man tas palīdz arī ietaupīt ~2 eur uz 100km.
Bet man personīgi vēl patīk tā apziņa, ka es nepiesārņoju gaisu, kamēr stāvu sastrēgumā.

Kaut kādi toyota un lexus hibrīdi gan man liekas nedaudz neparasti, ka braucot, piemēram, konkrēti un 90kmh, tas motors ik pa brīdim tiek izslēgts un pēc 10 sekundēm ieslēgts. Tas gan fiziski nav jūtams, vien redzams pēc tahometrs. Katrā ziņā, arī braukšanai netraucē.



Kā izrēķināji,ka lietojot startstop,ietaupi divus litrus uz simts km? Nu to es aptuveni piemetu pa cenām.Par starteru remontiem-Tev ir pagaidām veicies,,,paies gadiņi,teiksi ko citu.
p.s. Toyotu un lexus hibrīdiem starteru nav,tā kā nepārdzīvo,tur viss ok.
Offline
werto
20. Nov 2020, 21:37 #5040

Kopš: 30. Oct 2008

No: Tukums

Ziņojumi: 2900

Braucu ar: Golfu


20 Nov 2020, 20:50:50 @e34 rakstīja:
Daudziem auto to neesmu novērojis,bet atsevišķos gadījumos tas startstops ir sūds,ja pārvietojies ar pavisam īsām mikroapstāšanām,sastrēgumā,kas lēnām pavisam lēni kust, tad tas dzinējs tur dažkārt ar rāvieniem izpildās ne īsti noslāpis,ne palaidies

Man tieši šādi ir darba Ford Transit dīzelim,tāpēc izslēdzu to funkciju. Bija iedota servisa mašīna benzīna Focus ,tam šo neizjutu.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo