Online
Pašreiz BMWPower skatās 141 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Nozagts AUTO
Autors | Ziņojums |
KaspichsS | 01. Feb 2019, 14:58 |
#5021
|
| Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
|
01 Feb 2019, 14:49:08 @jj rakstīja:
01 Feb 2019, 14:40:06 @Mikels rakstīja:
Tātad kārtējais auto, kas aiziet ar autonama skybrake, skaidrs ir viens, ka attiecīgais immobilaizers problēmas vairs nesagādā
8 min kko tur darījās, bet jā...
luuk - piemeers, kaa nejeedzoshi cilveeki izdara nepareizus secinaajumus.
taatad - DD5 ir kripteets, 2 frekvencees [ja pareizi atceros], divvirzienu, dinamiskais - to ''atkost'' nevar. un neviens nemeegjina.
probleema ir cita - E60 [pre LCI] diizelim iisti nav ko atsleegt. tas ir tups kaa zirga dekjis.
peedeejaa laikaa rubi nost HPFP vaarstu, bet arii to var apiet, piesleedzot pie spanja.
naakoshaa teema - vai bija OBD blokjeetaajs/CAN? atbilde - nee, nebija. tb., briidii, kad tika atjaunots spanis soljaras suuknim, auto vnk pierakstiija sveshu atsleegu. tas notiek kaadaas 30 sekundees. tb., paareejo laiku - atjaunoja spani suuknim.
man ir cits jautajums - ja bija siga, sigai vajadzeeja saakt taureet. kaaa noprotu, nesaaka.
siga bija pie stata CAN? jeb ar savu pulti?
tb., iepista kapeika, un - luuk, rezultaats.
nevis DD5 vaina. | Offline | | |
KaspichsS | 01. Feb 2019, 15:06 |
#5022
|
| Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
| p.s. starp citu, ljoti labs piemeers.
straadaaja gana profesionaali ljauzhi. Neslapstiijaas pa nakti. Nee, ar pavadosho auto, ar stukachu, ar apriikojumu.
Luuk, arii teema - preuzlaushanas aprikojums ljauj ieguut laiku.
Afftar mineeja: liidz 10.00 tika apzagts. Nezinu preciizak, bet peec eventa lika simboliski sanaak - buutu veel chut/chutj nopietnaak apriikots, buutu atnaacis iipasnieks/vechi buutu mukushi.
Un vecumvecaa teema - caur OBD pierakstiit asleegtu - kaa 2 pirkstus!
Tb., ja nav OBD blokjeetaaja [un prasti samainiiti vadi vai atrubiits stekeris te NELIIDZEES], variet uzskatiit, ka atsleega jau ir aizdedzee! Toolji maksaa paarsimts naudas [shiem auto]!
Tb., shajaa gadiijumaa tika ieguutas 8 minuutes.
Un man NAV paarsteigums, ka shis auto aizgaaja. Tas ir tikai likumsakariigi. Jo tas NEBIJA aizsargaats. | Offline | | |
kexxx | 01. Feb 2019, 15:14 |
#5023
|
| Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
| Nav gadījumā tā, ka visiem auto, kurus zog, tiek +/- vienādas siģenes un vienādi uzliktas?
Tb, īpašnieks uzliek it kā labu siģeni, bet zagļi tieši tam arī ir sagatavojušies? Un ja būtu uzlikta kkāda prasta siģene ar vnk releju, kura atsledz kaut vai starteri, tad viņi čakarētos ilgāk? | Offline | | |
Mikels | 01. Feb 2019, 15:17 |
#5024
|
| Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4937
Braucu ar: cieņu
|
01 Feb 2019, 15:06:56 @KateG rakstīja:
p.s. starp citu, ljoti labs piemeers.
straadaaja gana profesionaali ljauzhi. Neslapstiijaas pa nakti. Nee, ar pavadosho auto, ar stukachu, ar apriikojumu.
Luuk, arii teema - preuzlaushanas aprikojums ljauj ieguut laiku.
Afftar mineeja: liidz 10.00 tika apzagts. Nezinu preciizak, bet peec eventa lika simboliski sanaak - buutu veel chut/chutj nopietnaak apriikots, buutu atnaacis iipasnieks/vechi buutu mukushi.
Un vecumvecaa teema - caur OBD pierakstiit asleegtu - kaa 2 pirkstus!
Tb., ja nav OBD blokjeetaaja [un prasti samainiiti vadi vai atrubiits stekeris te NELIIDZEES], variet uzskatiit, ka atsleega jau ir aizdedzee! Toolji maksaa paarsimts naudas [shiem auto]!
Tb., shajaa gadiijumaa tika ieguutas 8 minuutes.
Un man NAV paarsteigums, ka shis auto aizgaaja. Tas ir tikai likumsakariigi. Jo tas NEBIJA aizsargaats.
Var nedaudz sīkāk, kāpēc samanīti vadi vai atslēgts OBD štekeris nelīdzēs [ Šo ziņu laboja Mikels, 01 Feb 2019, 15:18:03 ] | Offline | | |
kexxx | 01. Feb 2019, 15:18 |
#5025
|
| Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
01 Feb 2019, 15:17:24 @Mikels rakstīja:
01 Feb 2019, 15:06:56 @KateG rakstīja:
p.s. starp citu, ljoti labs piemeers.
straadaaja gana profesionaali ljauzhi. Neslapstiijaas pa nakti. Nee, ar pavadosho auto, ar stukachu, ar apriikojumu.
Luuk, arii teema - preuzlaushanas aprikojums ljauj ieguut laiku.
Afftar mineeja: liidz 10.00 tika apzagts. Nezinu preciizak, bet peec eventa lika simboliski sanaak - buutu veel chut/chutj nopietnaak apriikots, buutu atnaacis iipasnieks/vechi buutu mukushi.
Un vecumvecaa teema - caur OBD pierakstiit asleegtu - kaa 2 pirkstus!
Tb., ja nav OBD blokjeetaaja [un prasti samainiiti vadi vai atrubiits stekeris te NELIIDZEES], variet uzskatiit, ka atsleega jau ir aizdedzee! Toolji maksaa paarsimts naudas [shiem auto]!
Tb., shajaa gadiijumaa tika ieguutas 8 minuutes.
Un man NAV paarsteigums, ka shis auto aizgaaja. Tas ir tikai likumsakariigi. Jo tas NEBIJA aizsargaats.
Var nedaudz sīkāk, kāpēc samanīti vadi OBD štekerim nelīdzēs
Cik tur darba atrast pāris vadiņus pēc krāsām... | Offline | | |
KaspichsS | 01. Feb 2019, 15:22 |
#5026
|
| Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
|
01 Feb 2019, 15:14:35 @kexxx rakstīja:
Nav gadījumā tā, ka visiem auto, kurus zog, tiek +/- vienādas siģenes un vienādi uzliktas?
Tb, īpašnieks uzliek it kā labu siģeni, bet zagļi tieši tam arī ir sagatavojušies? Un ja būtu uzlikta kkāda prasta siģene ar vnk releju, kura atsledz kaut vai starteri, tad viņi čakarētos ilgāk?
man gruuti ljoti iisi paskaidrot, ja [kaa nojaushu] nav sajeegas, kas ir siga, kas ir imobilaizers.
bet, proveeshu.
saproti - nav noziimes sigas/imo krutumam, jo sen jau ir sasniegts liimenis, ka/kad aftermarket apriikojumu ''nekozh''. nu, nevajag neko kost. taa nav vajaakaa vieta.
vaajaakaa vieta - KO shii siga/imo dara/VAR izdariit.
ja tu vecam diizelim vari atrubiit vien paaris vietaas [un tik veciem hla...iem IGLA pa CAN nav], nav baigo opciju.
otra teema - ja visi zin, ka caur OBD pierakstiit atsleegu 30 sekundes, domaa - kaads maksaa +300 naudas par labu CAN blojeetaaju? HUJ!
es pirms nedeeljas chomam sho visu staastiiju [cilveeks vrodji tehnisks]. domaajiet, uzlika? NEE. jo taa tak liela nauda!
tad, kad es saku - LABI apriikot auto [lai ieguutu stundu/2 vismaz] ir 1K, man saka - datubljeidiots esi. Jaa, es esmu idiots, bet auto aiziet jums... | Offline | | |
KaspichsS | 01. Feb 2019, 15:23 |
#5027
|
| Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
|
01 Feb 2019, 15:18:31 @kexxx rakstīja:
01 Feb 2019, 15:17:24 @Mikels rakstīja:
01 Feb 2019, 15:06:56 @KateG rakstīja:
p.s. starp citu, ljoti labs piemeers.
straadaaja gana profesionaali ljauzhi. Neslapstiijaas pa nakti. Nee, ar pavadosho auto, ar stukachu, ar apriikojumu.
Luuk, arii teema - preuzlaushanas aprikojums ljauj ieguut laiku.
Afftar mineeja: liidz 10.00 tika apzagts. Nezinu preciizak, bet peec eventa lika simboliski sanaak - buutu veel chut/chutj nopietnaak apriikots, buutu atnaacis iipasnieks/vechi buutu mukushi.
Un vecumvecaa teema - caur OBD pierakstiit asleegtu - kaa 2 pirkstus!
Tb., ja nav OBD blokjeetaaja [un prasti samainiiti vadi vai atrubiits stekeris te NELIIDZEES], variet uzskatiit, ka atsleega jau ir aizdedzee! Toolji maksaa paarsimts naudas [shiem auto]!
Tb., shajaa gadiijumaa tika ieguutas 8 minuutes.
Un man NAV paarsteigums, ka shis auto aizgaaja. Tas ir tikai likumsakariigi. Jo tas NEBIJA aizsargaats.
Var nedaudz sīkāk, kāpēc samanīti vadi OBD štekerim nelīdzēs
Cik tur darba atrast pāris vadiņus pēc krāsām...
+101
tieshi taa! skumjaakais, ka taadu vadinju ''samainiishanu'' te veel nesen popularizeeja draiverveidiigie [piedoshanu] elektrikji. un daudziem lika. un daudzi bija paarliecinaati [vai pat ir], ka nu tik viss ir droshiibaa!
veel vairaak - biezhi vien shie atsleegu pierakstiitaaji [zinot shos vadinju mainiitajus] ir nevis ar OBD spraudni, bet ar krokodiliem.
tb., obshifku nost zem stuures, un 5 sekundes - pie vadiem klaat! obshifku noraut - 10 sekundes!
Piedevaam, CAN buus viitais paaris. pat, ja vietaam samainiisi vadus, shaadu fokusu atklaas 10 sekundees.[ Šo ziņu laboja KateG, 01 Feb 2019, 15:25:46 ] | Offline | | |
RSAWorkshop | 01. Feb 2019, 15:36 |
#5028
|
| Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7063
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Tāda iemesla dēļ savu izbijušo e39 pat ciet neslēdzu, ja kādam kkas interesē vismaz nesitīs ārā logu, apskatīsies, ka nav absolūti nekas vērtīgs un liksies mierā
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
|
13lucky | 01. Feb 2019, 15:36 |
#5029
|
| Kopš: 28. May 2018
Ziņojumi: 629
Braucu ar:
| Kāds ir sausais atlikums? Braukt ar VAGu? | Offline | | |
walder | 01. Feb 2019, 15:38 |
#5030
|
| Kopš: 18. Apr 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 8562
Braucu ar: 7 seat MPV
| izklausās pēc @N53series | Offline | | |
Seel | 01. Feb 2019, 15:39 |
#5031
|
| Kopš: 05. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 180
Braucu ar: BMW F30 FL
|
01 Feb 2019, 15:36:57 @13lucky rakstīja:
Kāds ir sausais atlikums? Braukt ar VAGu?
Likt IGLA(ne lēto galu) un gulēt mierīgi.[ Šo ziņu laboja Seel, 01 Feb 2019, 15:40:23 ] | Offline | | |
sn | 01. Feb 2019, 15:49 |
#5032
|
| Kopš: 24. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1879724
Braucu ar: nekrāsotu BMW :(
|
01 Feb 2019, 14:58:27 @KateG rakstīja:
probleema ir cita - E60 [pre LCI] diizelim iisti nav ko atsleegt. tas ir tups kaa zirga dekjis.
tas taču bija LCI
----------------- Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo! | Online | | |
kvatra | 01. Feb 2019, 15:50 |
#5033
|
| Kopš: 16. Jan 2003
No: Cēsis
Ziņojumi: 1162
Braucu ar: Audi Quattro
|
01 Feb 2019, 15:38:31 @walder rakstīja:
izklausās pēc @N53series
| Offline | | |
KaspichsS | 01. Feb 2019, 15:52 |
#5034
|
| Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
|
01 Feb 2019, 15:39:29 @Seel rakstīja:
01 Feb 2019, 15:36:57 @13lucky rakstīja:
Kāds ir sausais atlikums? Braukt ar VAGu?
Likt IGLA(ne lēto galu) un gulēt mierīgi.
jā, var darīt tā. Te gan sanāk - auto ne vecāks kā LCI;
jāliek pilnais komplekts:
1. CAN imo;
2. OBD bloķēšana;
3. Tor relejs (manuālim/īpaši prasīgiem klientiem) jeb kārbas selektora blokjeeshana automātam. [avārijas kLine bloķēšana]
Ceeeena.. 700+ naudas.
4. keyLess blokjeeshana F serijai [+paarsimts naudas].
un, jā - es iesaku bez/breloka versiju. Nenospers/no kabatas neizvilks. | Offline | | |
KaspichsS | 01. Feb 2019, 15:53 |
#5035
|
| Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
|
01 Feb 2019, 15:49:13 @sn rakstīja:
01 Feb 2019, 14:58:27 @KateG rakstīja:
probleema ir cita - E60 [pre LCI] diizelim iisti nav ko atsleegt. tas ir tups kaa zirga dekjis.
tas taču bija LCI
tad - iepista kapeika. veelreiz
un 100% pasha auto iipasnieka izveele riskeet. | Offline | | |
Angelz | 01. Feb 2019, 15:53 |
#5036
|
| Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
| Jap, 535d LCI.
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
|
KaspichsS | 01. Feb 2019, 16:01 |
#5037
|
| Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
| benziinam no LCI jau der IGLA.
taa blokjee pa CAN [nevis kaadu aareeju kjeedi rauj pushu].
un blokjee [vismaz] 3 veidos:
a) informee CAS [imitee DME], ka dzineejs jau griezhas, tikliidz tiek sanjemta komanda starteet;
b) imitee SRS moduli, suuta dzineeja blokjeeshanas komandu, ja tas/dzineejs tomeer pieskiljaas;
3. ja nenostraadaa otrais, rauj nost sinhronizaaciju DME/CAS.
Shiis 3 lietas esmu piedziivojis. Iespeejams, ka ir veel kas. Ja kaads ir gatavs [arii shaadas ''umnjiku'' versijas esmu dzirdeejis] sho visu atkost - karogs rokaas.
Tad tikai vajadzees atrast/atsleegt OBD blokjeeshanu, vai izraut CAS/DME. Nu, tikai tik vien
un shim visam pretii ir ''imo'', kursh paarrauj kaut kaadu baroshanas kjeedi suuknim.. | Offline | | |
Angelz | 01. Feb 2019, 16:12 |
#5038
|
| Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
| Mūsdienās a/m kopņu "hackingu" neviens nav atcēlis un izmaksas nav mega, līdz ar to lai viss būtu max secure diezgan jāiespringst pie šī pasākuma līdz mazākai detaļai.
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
KaspichsS | 01. Feb 2019, 16:14 |
#5039
|
| Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
| taaks, saaku sanjemt jautaajumus.
1. kas tas par OBD blokjeetaaju un nah to vajag?
BMW AG ir paredzeejis servisa ''navarotu'' - auto var ''pierakstīt'', t.i.: piekodēt atslēgas [arii taas izdzeest, ja nu kaada ir nozagta, piemeeram], izmantojot piesleeghsnaos pie OBD spraudnja. Taa ir servisa procedūra. Nopeerkam jaunu [tukshu] atsleegu, pie diilera piekodeejam [ja vecaa sapliisusi, nozaudeeta].
Diemzheel, shii piekodeeshanas proceduura ir athakota. Tb, zaglji panjem ''sveshu'' atsleegu un 30 sekundees to ''piekodee' upura auto!
Lai to nevareetu izdariit - šis OBD sraudnis [pareizaak sakot - nevis sraudnis, bet datu apmainjas kanaals, kas ''iet'' uz to spraudni] ir jaablokjee. Ja tas netiek izdariits, var uzskatit, ka zaglji ir juusu atsleegas vnk nozagushi. Vinjiem jau ir juusu auto atsleegas. Tieshi tik vienkaarshi. | Offline | | |
Amphiney | 01. Feb 2019, 16:15 |
#5040
|
| Kopš: 04. Apr 2014
Ziņojumi: 1033
Braucu ar: F11
| un beigās kapeik-nepi*ējs, pap**a gan 700 EUR, gan automašīnu. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|