Autors | Ziņojums |
koijotss | 11. Oct 2012, 07:54 |
#5001
|
|
Kopš: 23. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 912
Braucu ar: vaz 2103
|
11 Oct 2012, 07:40:14 Shkodists rakstīja:
10 Oct 2012, 20:17:28 LOLVO rakstīja:
10 Oct 2012, 20:15:01 kjemals rakstīja:
10 Oct 2012, 19:54:39 LOLVO rakstīja:
kompresija ir gerai, zondes ir mainītas kā zeķes un šobrīd ir orģinālā. pārbaudīti vienmēr visi maršruti ar gāzi un pēc tam ar benzīnu. ar benzīnu 7.5 gāze virs krietni virs 9. varu saderēt, ka gāzei atgāzes arī kosmosā.
manam 2.0 accordam ar nepārāk ašu zondi 10 litri lpg vidējais ar omvp sprauslām. Braucu gan diezgan neekonomiski. Domāju nav ko iespringt..
Nomira zonde pavisam nāca vēl + 2 L klāt
Cik tev tas aparāts ēd benzīna? varbūt tiešām japāņi tik slikti sadzīvo ar gāzi?
Es nedaudz palasījos Subaru forumā outback īpašnieku sarunas. Tie tur stāsta, ka ar benžu 2.5 motoram vidējais patēriņš bija 8.8litri tad ar gāzi 12-13litri un īsti tā kā nesanākot dabūt zemāk.
Uz hondām un subāriem ir novērots paaugstināts lpg patēriņš( virs 10-15%), bet toyota dzinēji brauc ekonomiski.
Var darīt veco triku , sakalibrēt uz paaugstināta reduktora spiediena sabraukājot mapi un pēc visa atgriezt uz normālu darba spiedienu ( jāskat tik lai liesais nav ) , dažkārt līdz cīņā ar paaugstinātu patēriņu.
----------------- Autogāzes iekārtu uzstādīšana un apkalpošana. www.lpgpower.lv 27425188
Galerija |
Offline | |
|
koijotss | 11. Oct 2012, 07:58 |
#5002
|
|
Kopš: 23. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 912
Braucu ar: vaz 2103
|
11 Oct 2012, 07:42:47 marihuans rakstīja:
braucot uz gāzi pie augstiem apgriezieniem sistēma mēdz pārslēgt uz benzīnu,itkā nav bieži,bet tik un tā kaitina.
Ka vainas? regulācija vai reduktors?
nepietiek gāzes , filtri var būt ciet, jeb reduktoram darba spiediens izregulējies.
Varbūt arī citas vainas , izmet kļūdu piem par sprauslām
----------------- Autogāzes iekārtu uzstādīšana un apkalpošana. www.lpgpower.lv 27425188
Galerija |
Offline | |
|
Shkodists | 11. Oct 2012, 08:55 |
#5003
|
|
Kopš: 20. Apr 2012
No: Valmiera
Ziņojumi: 595
Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro
|
11 Oct 2012, 07:42:47 marihuans rakstīja:
braucot uz gāzi pie augstiem apgriezieniem sistēma mēdz pārslēgt uz benzīnu,itkā nav bieži,bet tik un tā kaitina.
Ka vainas? regulācija vai reduktors?
Man tikko bija tāda problēma. Bija viena no Koijota minētajām kaitēm - darba spiediens izregulējies. |
Offline | |
|
Modjo | 11. Oct 2012, 09:01 |
#5004
|
|
Kopš: 14. May 2011
Ziņojumi: 2512
Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg
| Tā ir bijis vienmēr vai tikai pēdējā laikā? Ja vienmēr, tad varbūt parametri salikti uz ekonomiju, ja tikai tagad, iespejams tauta pareizi saka viens no augstāk minētiem. |
Offline | |
|
kjemals | 11. Oct 2012, 10:13 |
#5005
|
|
Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 298
Braucu ar: prieku
|
11 Oct 2012, 07:54:24 koijotss rakstīja:
Var darīt veco triku , sakalibrēt uz paaugstināta reduktora spiediena sabraukājot mapi un pēc visa atgriezt uz normālu darba spiedienu ( jāskat tik lai liesais nav ) , dažkārt līdz cīņā ar paaugstinātu patēriņu.
Līdz galam nesaprotu šo triku. Jo, ja nogriež lejā spiedienu, tas neskatoties ka sprauslu laiki paliek tie paši, gāzes iet mazāk, tpc benzīna ecu pēc labdas viņu sāk koriģēt iespēju robežās. Ja vairāk nespēj koriģēt tad uzmet cheku par maisījumu.. Ok vecas hondas, bet ko teiks nopietnākas motoru vadības par šādām čakarēšanām, ka beigās nesanāk lielāks patēriņš, kad salasīs šķības adaptācijas [ Šo ziņu laboja kjemals, 11 Oct 2012, 10:18:41 ] |
Offline | |
|
AverageJoe | 11. Oct 2012, 10:43 |
#5006
|
|
Kopš: 13. Aug 2012
Ziņojumi: 28
Braucu ar: A95 + LPG
|
11 Oct 2012, 07:40:14 Shkodists rakstīja:
Es nedaudz palasījos Subaru forumā outback īpašnieku sarunas. Tie tur stāsta, ka ar benžu 2.5 motoram vidējais patēriņš bija 8.8litri tad ar gāzi 12-13litri un īsti tā kā nesanākot dabūt zemāk.
Man ar Outback 2.5 šādi rezultāti:
Šoseja: 11.5 l/km (benzīns bija 8.8 )
Pilsēta: 13 l/km (benzīns bija 12 ).[ Šo ziņu laboja AverageJoe, 11 Oct 2012, 10:45:04 ] |
Offline | |
|
Shkodists | 11. Oct 2012, 12:32 |
#5007
|
|
Kopš: 20. Apr 2012
No: Valmiera
Ziņojumi: 595
Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro
|
11 Oct 2012, 10:43:38 AverageJoe rakstīja:
11 Oct 2012, 07:40:14 Shkodists rakstīja:
Es nedaudz palasījos Subaru forumā outback īpašnieku sarunas. Tie tur stāsta, ka ar benžu 2.5 motoram vidējais patēriņš bija 8.8litri tad ar gāzi 12-13litri un īsti tā kā nesanākot dabūt zemāk.
Man ar Outback 2.5 šādi rezultāti:
Šoseja: 11.5 l/km (benzīns bija 8.8 )
Pilsēta: 13 l/km (benzīns bija 12 ).
Bet tad jau ir baigi OK. Līdzīgi kā man. Pa štrāsi lielāka atšķirībā, pilsētā gandrīz tas pats. Tad jau nevar teikt, ka subaram kaut kas baigi savādāk kā citiem ar gāzes ekonomiju. |
Offline | |
|
akamviegli | 11. Oct 2012, 12:41 |
#5008
|
|
Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 310
Braucu ar: WRX & 600 RR
| Hmm.. man Outback 3.0
Pa pilsētu 80:20 ārpus ar gāzi ir 15 L
Ārpus pilšetas - ap 12-13 L |
Offline | |
|
|
Vecais | 11. Oct 2012, 12:42 |
#5009
|
|
Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
|
11 Oct 2012, 07:54:24 koijotss rakstīja:
11 Oct 2012, 07:40:14 Shkodists rakstīja:
10 Oct 2012, 20:17:28 LOLVO rakstīja:
10 Oct 2012, 20:15:01 kjemals rakstīja:
10 Oct 2012, 19:54:39 LOLVO rakstīja:
kompresija ir gerai, zondes ir mainītas kā zeķes un šobrīd ir orģinālā. pārbaudīti vienmēr visi maršruti ar gāzi un pēc tam ar benzīnu. ar benzīnu 7.5 gāze virs krietni virs 9. varu saderēt, ka gāzei atgāzes arī kosmosā.
manam 2.0 accordam ar nepārāk ašu zondi 10 litri lpg vidējais ar omvp sprauslām. Braucu gan diezgan neekonomiski. Domāju nav ko iespringt..
Nomira zonde pavisam nāca vēl + 2 L klāt
Cik tev tas aparāts ēd benzīna? varbūt tiešām japāņi tik slikti sadzīvo ar gāzi?
Es nedaudz palasījos Subaru forumā outback īpašnieku sarunas. Tie tur stāsta, ka ar benžu 2.5 motoram vidējais patēriņš bija 8.8litri tad ar gāzi 12-13litri un īsti tā kā nesanākot dabūt zemāk.
Uz hondām un subāriem ir novērots paaugstināts lpg patēriņš( virs 10-15%), bet toyota dzinēji brauc ekonomiski.
Var darīt veco triku , sakalibrēt uz paaugstināta reduktora spiediena sabraukājot mapi un pēc visa atgriezt uz normālu darba spiedienu ( jāskat tik lai liesais nav ) , dažkārt līdz cīņā ar paaugstinātu patēriņu.
Hondām mazāk ir palielināts patēriņš, bet subāriem jā.. Ir daudzas Hondas 1:1 uc, bet sāls ir kompresijas pakāpē Opeļu Ecotec CR 1:11 un patēriņš 1:1.. turbo subāram 1:9,2 patēriņš 1:1,25
Liela daļa eiropiešu mašīnas kas paredzētas USA tirgum ir ar dekompresētiem motoriem.. patēriņš uz LPG ++
p.s par "veco triku" ja tas motors ēd un zonde prasa tik cik prasa tad lai ēd arī.. bet pieļauju ka šādu triku var izdarīt ar kādu aizvēsturisku LPG ECU.. jo normālā varianā ir diferenciāla spiediena atbalsta koeficenti
p.p.s Nevar vērtēt dažādas mašīnas.. pat viena gada vienādiem modeļiem ir dažādi patēriņi - braukšanas stils / DZINĒJA STĀVOKLIS - pārbaudīts [ Šo ziņu laboja Vecais_, 11 Oct 2012, 12:46:31 ]
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
|
Offline | |
|
kkas | 11. Oct 2012, 12:43 |
#5010
|
|
Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9319
Braucu ar: Alfu
|
11 Oct 2012, 12:32:39 Shkodists rakstīja:
11 Oct 2012, 10:43:38 AverageJoe rakstīja:
11 Oct 2012, 07:40:14 Shkodists rakstīja:
Es nedaudz palasījos Subaru forumā outback īpašnieku sarunas. Tie tur stāsta, ka ar benžu 2.5 motoram vidējais patēriņš bija 8.8litri tad ar gāzi 12-13litri un īsti tā kā nesanākot dabūt zemāk.
Man ar Outback 2.5 šādi rezultāti:
Šoseja: 11.5 l/km (benzīns bija 8.8 )
Pilsēta: 13 l/km (benzīns bija 12 ).
Bet tad jau ir baigi OK. Līdzīgi kā man. Pa štrāsi lielāka atšķirībā, pilsētā gandrīz tas pats. Tad jau nevar teikt, ka subaram kaut kas baigi savādāk kā citiem ar gāzes ekonomiju.
man līdzīga attiecība patēriņam. cik saskaros visiem tā ir, pilsēta +- ok, šoseja diezgan daudz patērē attiecībā pret benzīnu. |
Offline | |
|
AverageJoe | 11. Oct 2012, 13:19 |
#5011
|
|
Kopš: 13. Aug 2012
Ziņojumi: 28
Braucu ar: A95 + LPG
|
11 Oct 2012, 12:43:33 kkas rakstīja:
man līdzīga attiecība patēriņam. cik saskaros visiem tā ir, pilsēta +- ok, šoseja diezgan daudz patērē attiecībā pret benzīnu.
Esmu ar to jau samierinājies, tāpat vismaz 40% ekonomija salīdzinājumā ar benzīnu |
Offline | |
|
Driver | 11. Oct 2012, 13:25 |
#5012
|
|
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
11 Oct 2012, 09:01:11 Modjo rakstīja:
Tā ir bijis vienmēr vai tikai pēdējā laikā? Ja vienmēr, tad varbūt parametri salikti uz ekonomiju, ja tikai tagad, iespejams tauta pareizi saka viens no augstāk minētiem.
kartiba esosham auto nevar saregulet uz ekonomiju vai tieshi otradi uz max jaudu. jo kaa tiko megina novirzities no ideala maisijuma, taa dzimtais ecu izmet kludas par adaptacijam un auto paliek par lamatu... (tad gan var piegriezt mazak vai vairak, bet bus sekas tam)
taa var mazoties ar bezzondes iesprices mashinam (a cik tadu reali ielas vel ir? ) vai ar luzniem, kur sen nestrada lambdas vai kadi citu defektu gadijuma, kad auto strada "safe mode" un zondes signali ir pie kajas
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
Vecais | 11. Oct 2012, 13:44 |
#5013
|
|
Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
| +1'000'000
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
|
Offline | |
|
djmax | 11. Oct 2012, 15:17 |
#5014
|
|
Kopš: 07. Jun 2007
No: Ogre
Ziņojumi: 638
Braucu ar: e30
|
11 Oct 2012, 07:42:47 marihuans rakstīja:
braucot uz gāzi pie augstiem apgriezieniem sistēma mēdz pārslēgt uz benzīnu,itkā nav bieži,bet tik un tā kaitina.
Ka vainas? regulācija vai reduktors?
Man tā ir sākoties aukstākam laikam ~kā tagad, slinkums braukt pie gāzinieka, jo pa ziemu tāpat nebraucu. Pa vasaru viss gerai..[ Šo ziņu laboja djmax, 11 Oct 2012, 15:37:15 ] |
Offline | |
|
Shkodists | 11. Oct 2012, 17:32 |
#5015
|
|
Kopš: 20. Apr 2012
No: Valmiera
Ziņojumi: 595
Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro
|
11 Oct 2012, 13:25:09 Driver rakstīja:
11 Oct 2012, 09:01:11 Modjo rakstīja:
Tā ir bijis vienmēr vai tikai pēdējā laikā? Ja vienmēr, tad varbūt parametri salikti uz ekonomiju, ja tikai tagad, iespejams tauta pareizi saka viens no augstāk minētiem.
kartiba esosham auto nevar saregulet uz ekonomiju vai tieshi otradi uz max jaudu. jo kaa tiko megina novirzities no ideala maisijuma, taa dzimtais ecu izmet kludas par adaptacijam un auto paliek par lamatu... (tad gan var piegriezt mazak vai vairak, bet bus sekas tam)
taa var mazoties ar bezzondes iesprices mashinam (a cik tadu reali ielas vel ir? ) vai ar luzniem, kur sen nestrada lambdas vai kadi citu defektu gadijuma, kad auto strada "safe mode" un zondes signali ir pie kajas
Skaidrs, nav jēga cepties par to, cik tur plusā. Ja autiņš iet līdzvērtīgi kā ar benzīnu, kļūdas nemet, neraustās, tad tik jādod mizā un jāpriecājas par ekonomiju un ekoloģiju Galu galā 4.5ls/100km un krietni mazāks kaitējums apkārtējai videi, ko vēl var gribēt .
Bez tam, meklējot utis patērētais laiks un nauda var neatsist to, iespējams, iegūto ekonomiju par pāris litriem uz vienu uzpildi.
|
Offline | |
|
takers | 12. Oct 2012, 00:04 |
#5016
|
|
Kopš: 15. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 132
Braucu ar: EO-53 un HS-91
| Subaru Legacy 2.0: pilsētas režīmā ar Valtekiem vidēji bij 12-13litri savukārt ar barracudaam tagad 13-14litri. OK no rītiem korķi arī lielāki, bet tik un tā kādu dienu aizbraukšu pie Koijota, lai palūr. |
Offline | |
|
|
nagla | 12. Oct 2012, 03:22 |
#5017
|
|
Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
| tatad var secinat ka valteki rulle regulets tika pec apmainas sprauslu? |
Offline | |
|
Vecais | 12. Oct 2012, 07:47 |
#5018
|
|
Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
| Barracudām pretestība 1,9 Om ! Iekš ECU obligāti jāiestāda parametros ! Ja defoltā kā izvēle nepiedāvājas tad manuāli jāievada !!!
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
|
Offline | |
|
jim-beam | 12. Oct 2012, 15:19 |
#5019
|
|
Kopš: 29. Mar 2009
Ziņojumi: 11096
Braucu ar: veļasmašīnu ~300hp
| Iesakiet labāk kur aizvest vai kurš var palīdzēt noregulēt gāzi?
Problēma tāda brīvgaita diezgan sūdīga, ja saregulē mazāku gāzes padevi(ar skrūvi trubā) tad brīvgaitu var dabūt ideālu, bet pabraukt ar tādu regulējumu neiespējami, jo pat tukšgaitā neceļ vairāk par 2.5 - 3krmp. Grozot uz reduktoru jebkuru skrūvi nekas nemainās tipatkā.
PS: Nu jā un no izputēja nāk dzīva gāze tā šķiet. Uz bendzīnu darbojas nevainojami!. |
Offline | |
|
Erx | 12. Oct 2012, 15:25 |
#5020
|
|
Kopš: 12. Oct 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 2258
Braucu ar: Subaru Spec-B
|
12 Oct 2012, 15:19:01 jim-beam rakstīja:
Problēma tāda brīvgaita diezgan sūdīga, ja saregulē mazāku gāzes padevi(ar skrūvi trubā) tad brīvgaitu var dabūt ideālu, bet pabraukt ar tādu regulējumu neiespējami, jo pat tukšgaitā neceļ vairāk par 2.5 - 3krmp. Grozot uz reduktoru jebkuru skrūvi nekas nemainās tipatkā.
Zobus arī pats sev labo?
Bet prieks, ka esi sapratis savu kļūdu |
Offline | |
|