Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 228 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
koijotss
11. Oct 2012, 07:54 #5001

Kopš: 23. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 912

Braucu ar: vaz 2103


11 Oct 2012, 07:40:14 Shkodists rakstīja:

10 Oct 2012, 20:17:28 LOLVO rakstīja:

10 Oct 2012, 20:15:01 kjemals rakstīja:

10 Oct 2012, 19:54:39 LOLVO rakstīja:
kompresija ir gerai, zondes ir mainītas kā zeķes un šobrīd ir orģinālā. pārbaudīti vienmēr visi maršruti ar gāzi un pēc tam ar benzīnu. ar benzīnu 7.5 gāze virs krietni virs 9. varu saderēt, ka gāzei atgāzes arī kosmosā.


manam 2.0 accordam ar nepārāk ašu zondi 10 litri lpg vidējais ar omvp sprauslām. Braucu gan diezgan neekonomiski. Domāju nav ko iespringt..
Nomira zonde pavisam nāca vēl + 2 L klāt

Cik tev tas aparāts ēd benzīna? varbūt tiešām japāņi tik slikti sadzīvo ar gāzi?

Es nedaudz palasījos Subaru forumā outback īpašnieku sarunas. Tie tur stāsta, ka ar benžu 2.5 motoram vidējais patēriņš bija 8.8litri tad ar gāzi 12-13litri un īsti tā kā nesanākot dabūt zemāk.


Uz hondām un subāriem ir novērots paaugstināts lpg patēriņš( virs 10-15%), bet toyota dzinēji brauc ekonomiski.
Var darīt veco triku , sakalibrēt uz paaugstināta reduktora spiediena sabraukājot mapi un pēc visa atgriezt uz normālu darba spiedienu ( jāskat tik lai liesais nav ) , dažkārt līdz cīņā ar paaugstinātu patēriņu.


-----------------
Autogāzes iekārtu uzstādīšana un apkalpošana. www.lpgpower.lv 27425188
Galerija
Offline
koijotss
11. Oct 2012, 07:58 #5002

Kopš: 23. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 912

Braucu ar: vaz 2103


11 Oct 2012, 07:42:47 marihuans rakstīja:
braucot uz gāzi pie augstiem apgriezieniem sistēma mēdz pārslēgt uz benzīnu,itkā nav bieži,bet tik un tā kaitina.

Ka vainas? regulācija vai reduktors?

nepietiek gāzes , filtri var būt ciet, jeb reduktoram darba spiediens izregulējies.
Varbūt arī citas vainas , izmet kļūdu piem par sprauslām

-----------------
Autogāzes iekārtu uzstādīšana un apkalpošana. www.lpgpower.lv 27425188
Galerija
Offline
Shkodists
11. Oct 2012, 08:55 #5003

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro


11 Oct 2012, 07:42:47 marihuans rakstīja:
braucot uz gāzi pie augstiem apgriezieniem sistēma mēdz pārslēgt uz benzīnu,itkā nav bieži,bet tik un tā kaitina.

Ka vainas? regulācija vai reduktors?


Man tikko bija tāda problēma. Bija viena no Koijota minētajām kaitēm - darba spiediens izregulējies.
Offline
Modjo
11. Oct 2012, 09:01 #5004

Kopš: 14. May 2011

Ziņojumi: 2512

Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg

Tā ir bijis vienmēr vai tikai pēdējā laikā? Ja vienmēr, tad varbūt parametri salikti uz ekonomiju, ja tikai tagad, iespejams tauta pareizi saka viens no augstāk minētiem.
Offline
kjemals
11. Oct 2012, 10:13 #5005

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 298

Braucu ar: prieku


11 Oct 2012, 07:54:24 koijotss rakstīja:


Var darīt veco triku , sakalibrēt uz paaugstināta reduktora spiediena sabraukājot mapi un pēc visa atgriezt uz normālu darba spiedienu ( jāskat tik lai liesais nav ) , dažkārt līdz cīņā ar paaugstinātu patēriņu.



Līdz galam nesaprotu šo triku. Jo, ja nogriež lejā spiedienu, tas neskatoties ka sprauslu laiki paliek tie paši, gāzes iet mazāk, tpc benzīna ecu pēc labdas viņu sāk koriģēt iespēju robežās. Ja vairāk nespēj koriģēt tad uzmet cheku par maisījumu.. Ok vecas hondas, bet ko teiks nopietnākas motoru vadības par šādām čakarēšanām, ka beigās nesanāk lielāks patēriņš, kad salasīs šķības adaptācijas

[ Šo ziņu laboja kjemals, 11 Oct 2012, 10:18:41 ]

Offline
AverageJoe
11. Oct 2012, 10:43 #5006

Kopš: 13. Aug 2012

Ziņojumi: 28

Braucu ar: A95 + LPG


11 Oct 2012, 07:40:14 Shkodists rakstīja:

Es nedaudz palasījos Subaru forumā outback īpašnieku sarunas. Tie tur stāsta, ka ar benžu 2.5 motoram vidējais patēriņš bija 8.8litri tad ar gāzi 12-13litri un īsti tā kā nesanākot dabūt zemāk.



Man ar Outback 2.5 šādi rezultāti:
Šoseja: 11.5 l/km (benzīns bija 8.8 )
Pilsēta: 13 l/km (benzīns bija 12 ).

[ Šo ziņu laboja AverageJoe, 11 Oct 2012, 10:45:04 ]

Offline
Shkodists
11. Oct 2012, 12:32 #5007

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro


11 Oct 2012, 10:43:38 AverageJoe rakstīja:

11 Oct 2012, 07:40:14 Shkodists rakstīja:

Es nedaudz palasījos Subaru forumā outback īpašnieku sarunas. Tie tur stāsta, ka ar benžu 2.5 motoram vidējais patēriņš bija 8.8litri tad ar gāzi 12-13litri un īsti tā kā nesanākot dabūt zemāk.



Man ar Outback 2.5 šādi rezultāti:
Šoseja: 11.5 l/km (benzīns bija 8.8 )
Pilsēta: 13 l/km (benzīns bija 12 ).

Bet tad jau ir baigi OK. Līdzīgi kā man. Pa štrāsi lielāka atšķirībā, pilsētā gandrīz tas pats. Tad jau nevar teikt, ka subaram kaut kas baigi savādāk kā citiem ar gāzes ekonomiju.
Offline
akamviegli
11. Oct 2012, 12:41 #5008

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 310

Braucu ar: WRX & 600 RR

Hmm.. man Outback 3.0

Pa pilsētu 80:20 ārpus ar gāzi ir 15 L

Ārpus pilšetas - ap 12-13 L
Offline
Vecais
11. Oct 2012, 12:42 #5009

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI


11 Oct 2012, 07:54:24 koijotss rakstīja:

11 Oct 2012, 07:40:14 Shkodists rakstīja:

10 Oct 2012, 20:17:28 LOLVO rakstīja:

10 Oct 2012, 20:15:01 kjemals rakstīja:

10 Oct 2012, 19:54:39 LOLVO rakstīja:
kompresija ir gerai, zondes ir mainītas kā zeķes un šobrīd ir orģinālā. pārbaudīti vienmēr visi maršruti ar gāzi un pēc tam ar benzīnu. ar benzīnu 7.5 gāze virs krietni virs 9. varu saderēt, ka gāzei atgāzes arī kosmosā.


manam 2.0 accordam ar nepārāk ašu zondi 10 litri lpg vidējais ar omvp sprauslām. Braucu gan diezgan neekonomiski. Domāju nav ko iespringt..
Nomira zonde pavisam nāca vēl + 2 L klāt

Cik tev tas aparāts ēd benzīna? varbūt tiešām japāņi tik slikti sadzīvo ar gāzi?

Es nedaudz palasījos Subaru forumā outback īpašnieku sarunas. Tie tur stāsta, ka ar benžu 2.5 motoram vidējais patēriņš bija 8.8litri tad ar gāzi 12-13litri un īsti tā kā nesanākot dabūt zemāk.


Uz hondām un subāriem ir novērots paaugstināts lpg patēriņš( virs 10-15%), bet toyota dzinēji brauc ekonomiski.
Var darīt veco triku , sakalibrēt uz paaugstināta reduktora spiediena sabraukājot mapi un pēc visa atgriezt uz normālu darba spiedienu ( jāskat tik lai liesais nav ) , dažkārt līdz cīņā ar paaugstinātu patēriņu.


Hondām mazāk ir palielināts patēriņš, bet subāriem jā.. Ir daudzas Hondas 1:1 uc, bet sāls ir kompresijas pakāpē Opeļu Ecotec CR 1:11 un patēriņš 1:1.. turbo subāram 1:9,2 patēriņš 1:1,25

Liela daļa eiropiešu mašīnas kas paredzētas USA tirgum ir ar dekompresētiem motoriem.. patēriņš uz LPG ++

p.s par "veco triku" ja tas motors ēd un zonde prasa tik cik prasa tad lai ēd arī.. bet pieļauju ka šādu triku var izdarīt ar kādu aizvēsturisku LPG ECU.. jo normālā varianā ir diferenciāla spiediena atbalsta koeficenti

p.p.s Nevar vērtēt dažādas mašīnas.. pat viena gada vienādiem modeļiem ir dažādi patēriņi - braukšanas stils / DZINĒJA STĀVOKLIS - pārbaudīts

[ Šo ziņu laboja Vecais_, 11 Oct 2012, 12:46:31 ]



-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
kkas
11. Oct 2012, 12:43 #5010

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9319

Braucu ar: Alfu


11 Oct 2012, 12:32:39 Shkodists rakstīja:

11 Oct 2012, 10:43:38 AverageJoe rakstīja:

11 Oct 2012, 07:40:14 Shkodists rakstīja:

Es nedaudz palasījos Subaru forumā outback īpašnieku sarunas. Tie tur stāsta, ka ar benžu 2.5 motoram vidējais patēriņš bija 8.8litri tad ar gāzi 12-13litri un īsti tā kā nesanākot dabūt zemāk.



Man ar Outback 2.5 šādi rezultāti:
Šoseja: 11.5 l/km (benzīns bija 8.8 )
Pilsēta: 13 l/km (benzīns bija 12 ).

Bet tad jau ir baigi OK. Līdzīgi kā man. Pa štrāsi lielāka atšķirībā, pilsētā gandrīz tas pats. Tad jau nevar teikt, ka subaram kaut kas baigi savādāk kā citiem ar gāzes ekonomiju.

man līdzīga attiecība patēriņam. cik saskaros visiem tā ir, pilsēta +- ok, šoseja diezgan daudz patērē attiecībā pret benzīnu.
Offline
AverageJoe
11. Oct 2012, 13:19 #5011

Kopš: 13. Aug 2012

Ziņojumi: 28

Braucu ar: A95 + LPG


11 Oct 2012, 12:43:33 kkas rakstīja:

man līdzīga attiecība patēriņam. cik saskaros visiem tā ir, pilsēta +- ok, šoseja diezgan daudz patērē attiecībā pret benzīnu.


Esmu ar to jau samierinājies, tāpat vismaz 40% ekonomija salīdzinājumā ar benzīnu
Offline
Driver
11. Oct 2012, 13:25 #5012

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


11 Oct 2012, 09:01:11 Modjo rakstīja:
Tā ir bijis vienmēr vai tikai pēdējā laikā? Ja vienmēr, tad varbūt parametri salikti uz ekonomiju, ja tikai tagad, iespejams tauta pareizi saka viens no augstāk minētiem.

kartiba esosham auto nevar saregulet uz ekonomiju vai tieshi otradi uz max jaudu. jo kaa tiko megina novirzities no ideala maisijuma, taa dzimtais ecu izmet kludas par adaptacijam un auto paliek par lamatu... (tad gan var piegriezt mazak vai vairak, bet bus sekas tam)

taa var mazoties ar bezzondes iesprices mashinam (a cik tadu reali ielas vel ir? ) vai ar luzniem, kur sen nestrada lambdas vai kadi citu defektu gadijuma, kad auto strada "safe mode" un zondes signali ir pie kajas

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Vecais
11. Oct 2012, 13:44 #5013

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI

+1'000'000

-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
djmax
11. Oct 2012, 15:17 #5014

Kopš: 07. Jun 2007

No: Ogre

Ziņojumi: 638

Braucu ar: e30


11 Oct 2012, 07:42:47 marihuans rakstīja:
braucot uz gāzi pie augstiem apgriezieniem sistēma mēdz pārslēgt uz benzīnu,itkā nav bieži,bet tik un tā kaitina.

Ka vainas? regulācija vai reduktors?


Man tā ir sākoties aukstākam laikam ~kā tagad, slinkums braukt pie gāzinieka, jo pa ziemu tāpat nebraucu. Pa vasaru viss gerai..

[ Šo ziņu laboja djmax, 11 Oct 2012, 15:37:15 ]

Offline
Shkodists
11. Oct 2012, 17:32 #5015

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro


11 Oct 2012, 13:25:09 Driver rakstīja:

11 Oct 2012, 09:01:11 Modjo rakstīja:
Tā ir bijis vienmēr vai tikai pēdējā laikā? Ja vienmēr, tad varbūt parametri salikti uz ekonomiju, ja tikai tagad, iespejams tauta pareizi saka viens no augstāk minētiem.

kartiba esosham auto nevar saregulet uz ekonomiju vai tieshi otradi uz max jaudu. jo kaa tiko megina novirzities no ideala maisijuma, taa dzimtais ecu izmet kludas par adaptacijam un auto paliek par lamatu... (tad gan var piegriezt mazak vai vairak, bet bus sekas tam)

taa var mazoties ar bezzondes iesprices mashinam (a cik tadu reali ielas vel ir? ) vai ar luzniem, kur sen nestrada lambdas vai kadi citu defektu gadijuma, kad auto strada "safe mode" un zondes signali ir pie kajas


Skaidrs, nav jēga cepties par to, cik tur plusā. Ja autiņš iet līdzvērtīgi kā ar benzīnu, kļūdas nemet, neraustās, tad tik jādod mizā un jāpriecājas par ekonomiju un ekoloģiju Galu galā 4.5ls/100km un krietni mazāks kaitējums apkārtējai videi, ko vēl var gribēt .
Bez tam, meklējot utis patērētais laiks un nauda var neatsist to, iespējams, iegūto ekonomiju par pāris litriem uz vienu uzpildi.
Offline
takers
12. Oct 2012, 00:04 #5016

Kopš: 15. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 132

Braucu ar: EO-53 un HS-91

Subaru Legacy 2.0: pilsētas režīmā ar Valtekiem vidēji bij 12-13litri savukārt ar barracudaam tagad 13-14litri. OK no rītiem korķi arī lielāki, bet tik un tā kādu dienu aizbraukšu pie Koijota, lai palūr.
Offline
nagla
12. Oct 2012, 03:22 #5017

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1

tatad var secinat ka valteki rulle regulets tika pec apmainas sprauslu?
Offline
Vecais
12. Oct 2012, 07:47 #5018

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI

Barracudām pretestība 1,9 Om ! Iekš ECU obligāti jāiestāda parametros ! Ja defoltā kā izvēle nepiedāvājas tad manuāli jāievada !!!

-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
jim-beam
12. Oct 2012, 15:19 #5019

Kopš: 29. Mar 2009

Ziņojumi: 11096

Braucu ar: veļasmašīnu ~300hp

Iesakiet labāk kur aizvest vai kurš var palīdzēt noregulēt gāzi?
Problēma tāda brīvgaita diezgan sūdīga, ja saregulē mazāku gāzes padevi(ar skrūvi trubā) tad brīvgaitu var dabūt ideālu, bet pabraukt ar tādu regulējumu neiespējami, jo pat tukšgaitā neceļ vairāk par 2.5 - 3krmp. Grozot uz reduktoru jebkuru skrūvi nekas nemainās tipatkā.

PS: Nu jā un no izputēja nāk dzīva gāze tā šķiet. Uz bendzīnu darbojas nevainojami!.
Offline
Erx
12. Oct 2012, 15:25 #5020

Kopš: 12. Oct 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2258

Braucu ar: Subaru Spec-B


12 Oct 2012, 15:19:01 jim-beam rakstīja:
Problēma tāda brīvgaita diezgan sūdīga, ja saregulē mazāku gāzes padevi(ar skrūvi trubā) tad brīvgaitu var dabūt ideālu, bet pabraukt ar tādu regulējumu neiespējami, jo pat tukšgaitā neceļ vairāk par 2.5 - 3krmp. Grozot uz reduktoru jebkuru skrūvi nekas nemainās tipatkā.


Zobus arī pats sev labo?

Bet prieks, ka esi sapratis savu kļūdu
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo