Online

Pašreiz BMWPower skatās 220 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
968-jk
20. Nov 2020, 08:48 #5001

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13617

Braucu ar: 30niekiem


19 Nov 2020, 23:47:34 @Locis rakstīja:

19 Nov 2020, 22:01:10 @968-jk rakstīja:

19 Nov 2020, 21:39:38 @Locis rakstīja:
nu tad sorry, izklausījās pēc parasta uzdirsiena.

Tu varētu 400Nm ātrumā pisties prom uz kovidtopiku taisnību cīnīt nevis ar savu 230k lamatu sēdēt 0-100k km topikā.

Nu jā, piedod mans veiksmīgais draugs, ka es tāds nabags, ka pa vienu mēnešalgu vairāk nekas nesanāk, kā lietota F11 lamata
P. S runāt par BMW, BMW portālā nav offtopik


Runāt par 230+k km miskasti šinī tēmā ir offtopic.
Skatos, 3x rakstīji smieklīgas atbildes un tās dzēsi. Kaut kas nesanāca?
Offline
kars
20. Nov 2020, 09:37 #5002

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo


20 Nov 2020, 08:36:13 @Labais1234567891 rakstīja:
320 elles zirgi un kārba ar aizturi no rūpnīcas. ahujenna

320 elles zirgi manam ziemas/daily auto pa 4k ir vairāk zs
Offline
m12
20. Nov 2020, 09:49 #5003

Kopš: 04. Jan 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 546

Braucu ar: 955


20 Nov 2020, 09:37:53 @kars rakstīja:

20 Nov 2020, 08:36:13 @Labais1234567891 rakstīja:
320 elles zirgi un kārba ar aizturi no rūpnīcas. ahujenna

320 elles zirgi manam ziemas/daily auto pa 4k ir vairāk zs

Scania?
Offline
kars
20. Nov 2020, 09:54 #5004

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo

C klase MB
Offline
daticho
20. Nov 2020, 09:56 #5005

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11399

Braucu ar: FN-15


20 Nov 2020, 07:25:24 @Sandis_UR rakstīja:
Mans ilgtermiņa secinājums ir tāds, budžetu vai ne premiumu ir verts pirkt jaunu it sevišķi ja plano nobraukt līdz 150 vai 200 tkm. Šaja periodā auto paspēj sevi atpelnīt un arī pardošanas atlikums atkaribā no modeļa vēl ir ok.
Par premiumu runājot tomēr vissizdevīgāk ir ņemt 2-4 g vecu auto, meklet labu eksemplāru no dilera ar pagarināto gatantiju, pec pieredzes MB 2 gadi, Audi 1 g.
Pag gadā pēc CLSa paņēmu vacijā A6 allroudu no dīlera ar 50tkm mega pilnu biturbo. NP bija ap 100 pakām es dabūju pa 41 000 eur. Sanāk pirmie 50 tkm vērtības kritumā pirmajam īpašniekam izmaksāja vairāk kā 1 eur/km - dorogo i glupo.
Nu jau tulīt 90tkm. Bez eļļas maiņas un priekšējām bremzēm nekas vairak nav darīts. Eļļu cenšos mainīt ik pēc 15tkm, lai gan grāmata saka 30tk, tomer doma ar auto nobraukt līdz 200tkm jo pagaidam neredzu citu auto ko varetu panemt vietā, jo tik labi nopakoti ir mega reti - nakts redzamība, distance, štandheizung ar pulti, masāža, panorāma, āda, sēdeķlu ventilācija, bose audio, android auto, matrix led tālās gaosmas - vienkārši super štelle uttttt. Rūpnīcas speceni kādu stundu jālasa.
Par auto mīnusiem- šogad netieku tik bieži uz bāņa kā citus gadus, tik 2x, kick down režīmā kārbai ir kāda 0.5 sek aizture, tomer kopumā kārba sledzas perfekti. Ādas kvalitāte cls un e klasē bija labāka, audi kautkā paradās ātrāk noguruma pazīmes.
Vidējais pteriņš man ap 7.6 l. Cls ēda ap 8.1. Ja brauc lidz sotakam pa strasi tad ap 6.4. Ja uz bāņa topī virs 180 tad ar 10 litriem būs jārēķinās.
Ļoti patīk pneima, lai gan jasaka ka virs 200kmh cls uz bāņa turejās, labāk toties ar allroudu var iebraukt jebkura zampā, vai bedrē un nedomāt ka parsitīsi riepu, jo virsū ir kartīgi 18 collu baloni.
Auto no malas neizskatās diez ko kruti - saplūst ar apkārtējiem pasūdiem un golfiem, nav nekādi sline obvesi vai limited rumbula edišn, tiem kam patīk pontot šis auto nederēs, tomēr kad iespied pedāli, briesmonis tiek izlaists un 320 elles zirgi apēd visu dzīvo kas kustās apkārt.
Lai gan 320 zs ir vairāk nekā LV vajag tomēr tas dod papildus parlecību ka vajadzības gadījumā var iedot gazi, un ne arkartas situacija man ārzemju izbraucieni ir diezgan regulāri, līdz ar to uz bāņa auto braucot virs 170kmh nav jāmoca.
Pie visiem 320 zs pat ir patīkami sēnot ar 95kmh un izbaudīt klusumu un mieru.
Manā izpratnē šis auto ir lielisks apvienojums gan tāliem ārzemju izbraucieniem, gan arī mūsu vietējiem ceļiem un neceĺiem, bez jebkādiem kompromisiem.


Piekrītu, man ar 313zs braucot ir tikai drošība ka jeeeeeebkurā situācijā pie apdzīšanas utt man nebūs jātaisno rokas. Un kas priecē, ka pie 100km/h ir kādi 1200 rpm patērīņs vidējais 8.1
Offline
Sandis_UR
20. Nov 2020, 10:15 #5006

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: BITURBO


20 Nov 2020, 08:36:13 @Labais1234567891 rakstīja:
320 elles zirgi un kārba ar aizturi no rūpnīcas. ahujenna

Aizmirsu piebilst, ka aizture ir ir tikai uzsākot braukt no vietas ja auto ir auto režimā audi drive select izvēlnē. Iespējams dynamic režimā aizturee nebutu. Bet baigi bieži dynamic režimu neizmantoju - neprasās.
Vel nedaudz kaitinoši ir tas ka apkopēm ir 2 paralēli režīmu - service un inspection, service pēc noteiktiem km, inspection pēc laika. Lidz ar to viņi reizēm nesakrīt.
Offline
zobenzivs
20. Nov 2020, 10:26 #5007

Kopš: 14. Jul 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 92

Braucu ar:

varu nedaudz padalīties pieredzē ar jauno Skoda Octavia 2,0 dirselis ar 150 zirdziņiem un DSG
nobraukti pirmie 3K.
elektronika ir pilnīgs čau, reāli katru nedēļu vismaz kāds error izleks par to ka kaut kas nogļuko vai nestrāda. skaņas izolācija - nepārāk pat ar akustiskajiem stikliem. degvielas pateriņs pa korķiem stāvot ap 5,5-6 bet uz šosejas mierīgi zem 4.
salīdzinoši paciets braukšanas gaitā (pirms tam bija e90 un tas bija tikai nedaudz cietāks)
tehniskā ziņā viss ok, bet nu tā elektronika mēdz izbesīt. biju jau Verte auto par šo bet neko vairāk kā update uztaisīt viņi nevar jo škoda šito modeli ir pamatīgi sasteidzis.

ja netraucē elektronikas gļuki tad var ņemt, bet ja nav tā ka steidzami vajag jaunu auto, tad īsti nerekomendēju tagad ņemt. labāk pagaidīt kad izķers "bērnu slimības"
Offline
Locis
20. Nov 2020, 10:43 #5008

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11227

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


20 Nov 2020, 09:56:49 @daticho rakstīja:

20 Nov 2020, 07:25:24 @Sandis_UR rakstīja:
Mans ilgtermiņa secinājums ir tāds, budžetu vai ne premiumu ir verts pirkt jaunu it sevišķi ja plano nobraukt līdz 150 vai 200 tkm. Šaja periodā auto paspēj sevi atpelnīt un arī pardošanas atlikums atkaribā no modeļa vēl ir ok.
Par premiumu runājot tomēr vissizdevīgāk ir ņemt 2-4 g vecu auto, meklet labu eksemplāru no dilera ar pagarināto gatantiju, pec pieredzes MB 2 gadi, Audi 1 g.
Pag gadā pēc CLSa paņēmu vacijā A6 allroudu no dīlera ar 50tkm mega pilnu biturbo. NP bija ap 100 pakām es dabūju pa 41 000 eur. Sanāk pirmie 50 tkm vērtības kritumā pirmajam īpašniekam izmaksāja vairāk kā 1 eur/km - dorogo i glupo.
Nu jau tulīt 90tkm. Bez eļļas maiņas un priekšējām bremzēm nekas vairak nav darīts. Eļļu cenšos mainīt ik pēc 15tkm, lai gan grāmata saka 30tk, tomer doma ar auto nobraukt līdz 200tkm jo pagaidam neredzu citu auto ko varetu panemt vietā, jo tik labi nopakoti ir mega reti - nakts redzamība, distance, štandheizung ar pulti, masāža, panorāma, āda, sēdeķlu ventilācija, bose audio, android auto, matrix led tālās gaosmas - vienkārši super štelle uttttt. Rūpnīcas speceni kādu stundu jālasa.
Par auto mīnusiem- šogad netieku tik bieži uz bāņa kā citus gadus, tik 2x, kick down režīmā kārbai ir kāda 0.5 sek aizture, tomer kopumā kārba sledzas perfekti. Ādas kvalitāte cls un e klasē bija labāka, audi kautkā paradās ātrāk noguruma pazīmes.
Vidējais pteriņš man ap 7.6 l. Cls ēda ap 8.1. Ja brauc lidz sotakam pa strasi tad ap 6.4. Ja uz bāņa topī virs 180 tad ar 10 litriem būs jārēķinās.
Ļoti patīk pneima, lai gan jasaka ka virs 200kmh cls uz bāņa turejās, labāk toties ar allroudu var iebraukt jebkura zampā, vai bedrē un nedomāt ka parsitīsi riepu, jo virsū ir kartīgi 18 collu baloni.
Auto no malas neizskatās diez ko kruti - saplūst ar apkārtējiem pasūdiem un golfiem, nav nekādi sline obvesi vai limited rumbula edišn, tiem kam patīk pontot šis auto nederēs, tomēr kad iespied pedāli, briesmonis tiek izlaists un 320 elles zirgi apēd visu dzīvo kas kustās apkārt.
Lai gan 320 zs ir vairāk nekā LV vajag tomēr tas dod papildus parlecību ka vajadzības gadījumā var iedot gazi, un ne arkartas situacija man ārzemju izbraucieni ir diezgan regulāri, līdz ar to uz bāņa auto braucot virs 170kmh nav jāmoca.
Pie visiem 320 zs pat ir patīkami sēnot ar 95kmh un izbaudīt klusumu un mieru.
Manā izpratnē šis auto ir lielisks apvienojums gan tāliem ārzemju izbraucieniem, gan arī mūsu vietējiem ceļiem un neceĺiem, bez jebkādiem kompromisiem.


Piekrītu, man ar 313zs braucot ir tikai drošība ka jeeeeeebkurā situācijā pie apdzīšanas utt man nebūs jātaisno rokas. Un kas priecē, ka pie 100km/h ir kādi 1200 rpm patērīņs vidējais 8.1

Ja kas,nesen,ar domu mainīt, iztestēju vienu allroad 313 zs,asums tam auto ir,bet apgriezienos kaut kā neliekas,ka 300 +zs,salīdzinot ar čipotu 3,0d F11. Kā jau iepriekš teicu,pa Rīgu ar tādu arī skrējos,arī nekas neliecināja par elles zirgiem. Es nesaku,ka neiet,bet pēc parametriem liekas ,ka kaut ko vairāk gaidīt varēja.
Īstenībā,vizuāli pēc parametriem utt,man allroads nr viens auto jau 5 gadus,bet pēc test drive,sapratu,ka no bmw tur nevaru pārkāpt,kaut kāda ne tāda aura,ne tādas plastmasas,pogas salona utt.

[ Šo ziņu laboja Locis, 20 Nov 2020, 10:46:40 ]

Offline
kars
20. Nov 2020, 11:09 #5009

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo

Gan jau tāpēc ka viņš sver 2t, + jaudas zudumi dēļ patstāvīgā awd, lieli smagi riteņi.
Offline
968-jk
20. Nov 2020, 11:21 #5010

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13617

Braucu ar: 30niekiem


20 Nov 2020, 10:43:42 @Locis rakstīja:
Ja kas,nesen,ar domu mainīt, iztestēju vienu allroad 313 zs,asums tam auto ir,bet apgriezienos kaut kā neliekas,ka 300 +zs,salīdzinot ar čipotu 3,0d F11. Kā jau iepriekš teicu,pa Rīgu ar tādu arī skrējos,arī nekas neliecināja par elles zirgiem. Es nesaku,ka neiet,bet pēc parametriem liekas ,ka kaut ko vairāk gaidīt varēja.
Īstenībā,vizuāli pēc parametriem utt,man allroads nr viens auto jau 5 gadus,bet pēc test drive,sapratu,ka no bmw tur nevaru pārkāpt,kaut kāda ne tāda aura,ne tādas plastmasas,pogas salona utt.

Tas audi zināja, ka viņš skrienās? Tas bija uz Barona ielas, ja? Vai šovasar uz Čaka ielas?

[ Šo ziņu laboja 968-jk, 20 Nov 2020, 11:21:55 ]

Offline
Locis
20. Nov 2020, 11:22 #5011

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11227

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Zināja, es vēl prasīju, kas par motoru.
Offline
daticho
20. Nov 2020, 11:38 #5012

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11399

Braucu ar: FN-15


20 Nov 2020, 10:43:42 @Locis rakstīja:

20 Nov 2020, 09:56:49 @daticho rakstīja:

20 Nov 2020, 07:25:24 @Sandis_UR rakstīja:
Mans ilgtermiņa secinājums ir tāds, budžetu vai ne premiumu ir verts pirkt jaunu it sevišķi ja plano nobraukt līdz 150 vai 200 tkm. Šaja periodā auto paspēj sevi atpelnīt un arī pardošanas atlikums atkaribā no modeļa vēl ir ok.
Par premiumu runājot tomēr vissizdevīgāk ir ņemt 2-4 g vecu auto, meklet labu eksemplāru no dilera ar pagarināto gatantiju, pec pieredzes MB 2 gadi, Audi 1 g.
Pag gadā pēc CLSa paņēmu vacijā A6 allroudu no dīlera ar 50tkm mega pilnu biturbo. NP bija ap 100 pakām es dabūju pa 41 000 eur. Sanāk pirmie 50 tkm vērtības kritumā pirmajam īpašniekam izmaksāja vairāk kā 1 eur/km - dorogo i glupo.
Nu jau tulīt 90tkm. Bez eļļas maiņas un priekšējām bremzēm nekas vairak nav darīts. Eļļu cenšos mainīt ik pēc 15tkm, lai gan grāmata saka 30tk, tomer doma ar auto nobraukt līdz 200tkm jo pagaidam neredzu citu auto ko varetu panemt vietā, jo tik labi nopakoti ir mega reti - nakts redzamība, distance, štandheizung ar pulti, masāža, panorāma, āda, sēdeķlu ventilācija, bose audio, android auto, matrix led tālās gaosmas - vienkārši super štelle uttttt. Rūpnīcas speceni kādu stundu jālasa.
Par auto mīnusiem- šogad netieku tik bieži uz bāņa kā citus gadus, tik 2x, kick down režīmā kārbai ir kāda 0.5 sek aizture, tomer kopumā kārba sledzas perfekti. Ādas kvalitāte cls un e klasē bija labāka, audi kautkā paradās ātrāk noguruma pazīmes.
Vidējais pteriņš man ap 7.6 l. Cls ēda ap 8.1. Ja brauc lidz sotakam pa strasi tad ap 6.4. Ja uz bāņa topī virs 180 tad ar 10 litriem būs jārēķinās.
Ļoti patīk pneima, lai gan jasaka ka virs 200kmh cls uz bāņa turejās, labāk toties ar allroudu var iebraukt jebkura zampā, vai bedrē un nedomāt ka parsitīsi riepu, jo virsū ir kartīgi 18 collu baloni.
Auto no malas neizskatās diez ko kruti - saplūst ar apkārtējiem pasūdiem un golfiem, nav nekādi sline obvesi vai limited rumbula edišn, tiem kam patīk pontot šis auto nederēs, tomēr kad iespied pedāli, briesmonis tiek izlaists un 320 elles zirgi apēd visu dzīvo kas kustās apkārt.
Lai gan 320 zs ir vairāk nekā LV vajag tomēr tas dod papildus parlecību ka vajadzības gadījumā var iedot gazi, un ne arkartas situacija man ārzemju izbraucieni ir diezgan regulāri, līdz ar to uz bāņa auto braucot virs 170kmh nav jāmoca.
Pie visiem 320 zs pat ir patīkami sēnot ar 95kmh un izbaudīt klusumu un mieru.
Manā izpratnē šis auto ir lielisks apvienojums gan tāliem ārzemju izbraucieniem, gan arī mūsu vietējiem ceļiem un neceĺiem, bez jebkādiem kompromisiem.


Piekrītu, man ar 313zs braucot ir tikai drošība ka jeeeeeebkurā situācijā pie apdzīšanas utt man nebūs jātaisno rokas. Un kas priecē, ka pie 100km/h ir kādi 1200 rpm patērīņs vidējais 8.1

Ja kas,nesen,ar domu mainīt, iztestēju vienu allroad 313 zs,asums tam auto ir,bet apgriezienos kaut kā neliekas,ka 300 +zs,salīdzinot ar čipotu 3,0d F11. Kā jau iepriekš teicu,pa Rīgu ar tādu arī skrējos,arī nekas neliecināja par elles zirgiem. Es nesaku,ka neiet,bet pēc parametriem liekas ,ka kaut ko vairāk gaidīt varēja.
Īstenībā,vizuāli pēc parametriem utt,man allroads nr viens auto jau 5 gadus,bet pēc test drive,sapratu,ka no bmw tur nevaru pārkāpt,kaut kāda ne tāda aura,ne tādas plastmasas,pogas salona utt.


Māte, meita, kleita.
Man atkal audi šķiet daudz uzticamāks, jo par ķēdēm BiTDI var nedomāt līdz 400k km, kārba vispār ir nesalīdzināma ar Bmw. Nesaprotu, par kādu aizturi te daži raksta. Bet nu katram savs.
Offline
VMR
20. Nov 2020, 11:41 #5013

Kopš: 07. May 2006

Ziņojumi: 10301

Braucu ar: sporta variantu

Lai ievirzītu diskusiju pareizajās sliedēs, teikšu, ka eļļu mierīgi vara mainīt ik pa 30 k
Offline
daticho
20. Nov 2020, 11:42 #5014

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11399

Braucu ar: FN-15


20 Nov 2020, 10:15:58 @Sandis_UR rakstīja:

20 Nov 2020, 08:36:13 @Labais1234567891 rakstīja:
320 elles zirgi un kārba ar aizturi no rūpnīcas. ahujenna

Aizmirsu piebilst, ka aizture ir ir tikai uzsākot braukt no vietas ja auto ir auto režimā audi drive select izvēlnē. Iespējams dynamic režimā aizturee nebutu. Bet baigi bieži dynamic režimu neizmantoju - neprasās.
Vel nedaudz kaitinoši ir tas ka apkopēm ir 2 paralēli režīmu - service un inspection, service pēc noteiktiem km, inspection pēc laika. Lidz ar to viņi reizēm nesakrīt.


Par tām apkopēm un inspekciju, man tas pats tagad, serviss pēc 7k, inspekcija pēc 15k. Bet tur viss vnk, mazā apkope un lielā. Pirmais dzēšas caur borta kompi, otrs tikai caur obd.
Offline
QB81
20. Nov 2020, 11:51 #5015

Kopš: 17. Dec 2016

Ziņojumi: 118

Braucu ar:

Daticho, nav viss tik forshi ar tiem biturbo kaa skiet.
Pasam bija nullite BiT FL un taa bija noladeta bedu ieleja, bet kaa jau teicu iespejams vnk nepaveicas ar konkreto ”pirmdienas” eksemplaru.
Pazinam DE bija pre FL, spriegotaji un kede tika mainiti garantijas laika, tas pats LV vienam radiniekam ap 180kkm, cik tie km original hvz. Abi 313zs pre FL. Ar FL un 320zs nav dzirdets par shim problemam.

p.s.Un taa 8pkp ir konkreti tupa/leena.

[ Šo ziņu laboja QB81, 20 Nov 2020, 11:53:36 ]

Offline
daticho
20. Nov 2020, 12:02 #5016

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11399

Braucu ar: FN-15


20 Nov 2020, 11:51:42 @QB81 rakstīja:
Daticho, nav viss tik forshi ar tiem biturbo kaa skiet.
Pasam bija nullite BiT FL un taa bija noladeta bedu ieleja, bet kaa jau teicu iespejams vnk nepaveicas ar konkreto ”pirmdienas” eksemplaru.
Pazinam DE bija pre FL, spriegotaji un kede tika mainiti garantijas laika, tas pats LV vienam radiniekam ap 180kkm, cik tie km original hvz. Abi 313zs pre FL. Ar FL un 320zs nav dzirdets par shim problemam.

p.s.Un taa 8pkp ir konkreti tupa/leena.


Man ir 2014.g, un nekādu problēmu nav. Kārba.. domas dalās, man viņa apmierina.
Offline
smudo
20. Nov 2020, 12:06 #5017

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3634

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


20 Nov 2020, 12:02:38 @daticho rakstīja:

20 Nov 2020, 11:51:42 @QB81 rakstīja:
Daticho, nav viss tik forshi ar tiem biturbo kaa skiet.
Pasam bija nullite BiT FL un taa bija noladeta bedu ieleja, bet kaa jau teicu iespejams vnk nepaveicas ar konkreto ”pirmdienas” eksemplaru.
Pazinam DE bija pre FL, spriegotaji un kede tika mainiti garantijas laika, tas pats LV vienam radiniekam ap 180kkm, cik tie km original hvz. Abi 313zs pre FL. Ar FL un 320zs nav dzirdets par shim problemam.

p.s.Un taa 8pkp ir konkreti tupa/leena.


Man ir 2014.g, un nekādu problēmu nav. Kārba.. domas dalās, man viņa apmierina.


Aizture karba ir iestradata (iespejams, del eko prasibam, lai testos 5g CO2 uz 1 km ietaupitu ) sakot no 2018/2019. Gada. Tas ir gan A6, gan Q7, gan citiem 3,0tdi ar 8sp automatu.
Offline
Locis
20. Nov 2020, 12:07 #5018

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11227

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Nu negribu ticēt, ka tur tik pat labi viss kā bmw sport automatic, es pat pieļauju ka dēļ kārbas bmw ar mazāku jaudu tur līdz pilsētā 2013 Tuareg 8 speed tocna lielāka aizture kā bmw

[ Šo ziņu laboja Locis, 20 Nov 2020, 12:08:23 ]

Offline
QB81
20. Nov 2020, 12:14 #5019

Kopš: 17. Dec 2016

Ziņojumi: 118

Braucu ar:

Man bija MY17, Molleraa pasrocigi sanemta un adekvati iebraukta pirmos 3kkm


20 Nov 2020, 12:06:46 @smudo rakstīja:

20 Nov 2020, 12:02:38 @daticho rakstīja:

20 Nov 2020, 11:51:42 @QB81 rakstīja:
Daticho, nav viss tik forshi ar tiem biturbo kaa skiet.
Pasam bija nullite BiT FL un taa bija noladeta bedu ieleja, bet kaa jau teicu iespejams vnk nepaveicas ar konkreto ”pirmdienas” eksemplaru.
Pazinam DE bija pre FL, spriegotaji un kede tika mainiti garantijas laika, tas pats LV vienam radiniekam ap 180kkm, cik tie km original hvz. Abi 313zs pre FL. Ar FL un 320zs nav dzirdets par shim problemam.

p.s.Un taa 8pkp ir konkreti tupa/leena.


Man ir 2014.g, un nekādu problēmu nav. Kārba.. domas dalās, man viņa apmierina.


Aizture karba ir iestradata (iespejams, del eko prasibam, lai testos 5g CO2 uz 1 km ietaupitu ) sakot no 2018/2019. Gada. Tas ir gan A6, gan Q7, gan citiem 3,0tdi ar 8sp automatu.
Offline
michals1
20. Nov 2020, 12:28 #5020

Kopš: 17. Apr 2019

No: Salaspils

Ziņojumi: 2037

Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!


20 Nov 2020, 12:07:13 @Locis rakstīja:
Nu negribu ticēt, ka tur tik pat labi viss kā bmw sport automatic, es pat pieļauju ka dēļ kārbas bmw ar mazāku jaudu tur līdz pilsētā 2013 Tuareg 8 speed tocna lielāka aizture kā bmw


Nezinu kā,bet iepriekšējam bmw 318,ar vārgiem 143 kumeļiem,kārbu lietojot sporta režīmā,cēliens bija izcils.
Neko nevajadzēja čipot,uz trases nebija jādomā pie apdzīšanas.
Varbūt tāpēc,ka pati bunža viegla.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo