Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 75 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 7. sērija » E65/E66 (2001-2008)

Tēma: 7er E65 iegāde

AutorsZiņojums
protams
11. Feb 2016, 14:41 #501

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5725

Braucu ar: NS7

760 tie divi sūkņi kas katrs pa 2 k maksā?
Tur tipa mebrānas maina pa kapeikām jeb kas vairāk?
Un vēl itkā kāda dzes.šķidruma caurule starp blokiem sulo, gemorīgs remonts?

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Luciferz
11. Feb 2016, 14:54 #502

Kopš: 26. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2333

Braucu ar: G63 | S63 | W108 | 8er | Vespa


11 Feb 2016, 14:41:03 protams rakstīja:
760 tie divi sūkņi kas katrs pa 2 k maksā?
Tur tipa mebrānas maina pa kapeikām jeb kas vairāk?
Un vēl itkā kāda dzes.šķidruma caurule starp blokiem sulo, gemorīgs remonts?

Man shkiet, ka katrs suuknis bija ap 2,7k, no galvas neatceros preciizi. Par membraanu mainju, cauruleem jauzjautaa spechukiem, ne man Es braucu, spechuki lai komentee un remontee

Semaks ir semaks. un V12 ir V12. Kaa man viens poweraa labi paziistams mehs teica:" gribi braukt no kalna, jaavelk ragavinjas "


-----------------
nekāda zobupasta neaizsargā zobus tik labi, kā laikā apmaksāti rēķini
Offline
protams
11. Feb 2016, 15:03 #503

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5725

Braucu ar: NS7

Labi, īsumā vari apstāstīt čo pa čom tajā laikā kamēr lietoji to 760-to?
Elektro gļuki skaidrs, ko pa lielam remontēji?


-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Ridlihs
11. Feb 2016, 22:07 #504

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku


11 Feb 2016, 14:17:03 Luciferz rakstīja:

11 Feb 2016, 11:49:16 Ridlihs rakstīja:

10 Feb 2016, 21:03:23 Luciferz rakstīja:

29 Jan 2016, 10:06:01 protams rakstīja:
Par 760 kāds var izteikties?


es varu

Man bija 3 gadus E66. 2008.g. 6,0l V12
Nobraucu no 160k lidz laikam 220k

kas tieshi interesee. Ja apdares kvalitaate un "pamatiigums", tad labaaka par E65 (pilnu unloti labi koptu) nav, ja paareejais, tad tas jau ir cits staasts
Salidzinu tikai peec savas pasha pieredzes peec mana ariiciibaa bijushajiem E32, paaris E38, E66 un F01


tīri intereses pēc.... ja saki, ka labāk par e65 nav, tad kāpēc nomainīji uz F01?


es saku, ka apdares kvalitaates un "pamatiiguma" zinjaa E66 lidz shim man ir paticis vislabaak. Uzsveru, ka es salidzinu "pilnus" modeljus. E38 ir ari loti kruts, ja ir pilns, tachu tas morali ir novecojis manaas aciis un atrodas nishaa starp krutajiem jaunajiem un krutajiem vecajiem ekseplaariem.

Taapat tehniskaa zinajaa nevar saliidzinaat 200+k km E66 ar jaunu F01 750d. Divas dazaadas mashiinas. Nomainiju logiskas peecteciibas peec. Ar katru semaku man ir attieciibas 2-3 gadus, tad tas moraali apniik un pienak bridis, ka veelies jaunaaku.

No minusiem E65/66 var mineet gljukus elektronikaa (arii FL. preteji tam, ka visi apgalvo, ka FL gljuki ir izkerti). Tas buutu veel pacieshams jo ar laiku Tu pierodi pie konkretaa auto "ipatniibaam". Manaa gadiijumaa bija pienaacis gals degvielas suuknim. jaamaina ir abi. Detalajs daragas, iesaku likt tikai oem.

Tune-L par prieku mineeshu, ka jaunais auto saimnieks par sho naakotnes remontu un izmaksaam bija informeets jo pats veica diagnostiku BMauto. Powers droshi var lasiit

Hadene E66 bija vienk super, skanjas izolaacija daudz (!) labaaka nekaa F01, Logic7 galvas tiesu paaraaks par Bang & Olufsen utt.
Ja labs V12 ir dabuujams, tad es pat ieteiktu to. Man degvielas pateerinsh bija 15,7l (50-60% shoseja) un jaudas atvalam.




sk.paldies

p.s.
tikai pārsteigts esu, ka skaņas izolācija F01 sliktāka
Offline
SpOrcMeN
11. Feb 2016, 22:31 #505

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 34013

Braucu ar: banderautomobili

da viss f01 ir sliktaks gaitas mikstums, muzons ari jaunajam ar vis u vilkinsonu shodien sedeju kadas 30 minutes klau sijos - blaj par ko vinj iprasa tadu naudu tur nesuda neskat skatuve caur dirsu pilnigi ekvalaizers bija jabut daudz nopietnakam shadai tehnikai - karoche muzika gamno

-----------------
ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!


Offline
SpOrcMeN
11. Feb 2016, 22:34 #506

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 34013

Braucu ar: banderautomobili

njemiet e65 varesiet no manis dabut detalajs kas jums neies ))

-----------------
ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!


Offline
Jonjis
11. Feb 2016, 22:38 #507

Kopš: 06. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1489

Braucu ar:


11 Feb 2016, 22:31:10 SpOrcMeN rakstīja:
muzons ari jaunajam ar vis u vilkinsonu shodien sedeju kadas 30 minutes klau sijos - blaj par ko vinj iprasa tadu naudu tur nesuda neskat skatuve caur dirsu pilnigi ekvalaizers bija jabut daudz nopietnakam shadai tehnikai - karoche muzika gamno

Vai maz zini, kas ir skatuve un kādai/kur tai ir jābūt, jeb tikai raksti gudrus izteicienus?

-----------------
BMW CCC,CIC,NBT,Evo remonts
Custom FSC (arī MGU), CarPlay.
ID4>ID5/6 hw+sw
Offline
SpOrcMeN
11. Feb 2016, 22:53 #508

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 34013

Braucu ar: banderautomobili

zinu gan man ir emma sertifikats un esmu sertificets skanjas tiesnesis.

-----------------
ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!


Offline
Luciferz
11. Feb 2016, 23:40 #509

Kopš: 26. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2333

Braucu ar: G63 | S63 | W108 | 8er | Vespa


11 Feb 2016, 22:31:10 SpOrcMeN rakstīja:
da viss f01 ir sliktaks gaitas mikstums, muzons ari jaunajam ar vis u vilkinsonu shodien sedeju kadas 30 minutes klau sijos - blaj par ko vinj iprasa tadu naudu tur nesuda neskat skatuve caur dirsu pilnigi ekvalaizers bija jabut daudz nopietnakam shadai tehnikai - karoche muzika gamno

ja, par gaitu arii diemzeel ir jaapiekriit
Kopeja asajuuta ir taada, ka ir kaads iipashs departaments ruupniicaa, kuru uzdevums ir samazinaat izmaksas iipashi "nekaiteejot" kopeejam teelam, kas beigaas tomeer kaitee.
Mani izbriina piemeeram plastmaas kvalitaate sliekshnjos, pie pedaaljiem, zem stuures panelii utt. plaans pri plaans plastmasas gabalinsh ar leetu hyundai piesitienu. Zeel traki, bet tas ir fakts.
Mani pie sava F01 tur tikai divas lietas, ja taa pa godiigo - 380+ hp pie pateerinja ap 8-9litri diesel kombineetaajaa ciklaa un led adaptiivaas un visaadi citaadi gudraas gaismas. Taa ir fantastika, dziivee straadaa vienk perfekti. Lietuu redzamiiba pieliidzinaama sausam laikam.
man pat liekas, ka E65 pakeshnieki ir biezaaki/klusaaki/labaaki nekaa manam f01.



-----------------
nekāda zobupasta neaizsargā zobus tik labi, kā laikā apmaksāti rēķini
Offline
Ridlihs
11. Feb 2016, 23:48 #510

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku

whoow... diezgan padaudz negatīva.... laikam jāatslābst un jābeidz iespringt par domu par F01

p.s.
mošk kādam jau pieredze ar G11, lai var salīdzināt.

Offline
Luciferz
11. Feb 2016, 23:49 #511

Kopš: 26. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2333

Braucu ar: G63 | S63 | W108 | 8er | Vespa


11 Feb 2016, 15:03:55 protams rakstīja:
Labi, īsumā vari apstāstīt čo pa čom tajā laikā kamēr lietoji to 760-to?
Elektro gļuki skaidrs, ko pa lielam remontēji?



1,5 gadus braucu un leeju tikai benziinu. peec tam saakaas kkaadas remonteeshnaas, jo tuvojaas 200k. sveces, akjis, droseli samainiiju, bet to nevajadzeeja dariit (kljuuda diagnostikaa ) un hvz vel ko. Nevaru atcereeties kas, kuram, kad mainiits.
vispaar, domaaju, ka pofig ko es remonteeju vai kaads cits remonteeja, katra mashiina ir kkur unikaala un ar savaam "fiichaam", probleemaam. Ok, ir kkaada vadliinija visaam, bet taa jau ir arii taa visiem zinaamaa E65/66 elektro shtelle. Paareejais ir individuaali, shkeit. Kaads eksemplaars..


-----------------
nekāda zobupasta neaizsargā zobus tik labi, kā laikā apmaksāti rēķini
Offline
Luciferz
11. Feb 2016, 23:52 #512

Kopš: 26. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2333

Braucu ar: G63 | S63 | W108 | 8er | Vespa


11 Feb 2016, 23:48:18 Ridlihs rakstīja:
whoow... diezgan padaudz negatīva.... laikam jāatslābst un jābeidz iespringt par domu par F01

p.s.
mošk kādam jau pieredze ar G11, lai var salīdzināt.




G11 ir pagaidaam neadekvaats cipars, man shkiet

Mans saliidzinaajums ir veikts tikai balstoties no savas pieredzes un saliidzinot 7er vecaaku vs 7er jaunaaku. Ja kaads gaaz katru dienu ar 3er, tad ieseezoties F01, domaaju, ka buus laimiigs


-----------------
nekāda zobupasta neaizsargā zobus tik labi, kā laikā apmaksāti rēķini
Offline
Jonjis
12. Feb 2016, 00:51 #513

Kopš: 06. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1489

Braucu ar:


11 Feb 2016, 22:53:36 SpOrcMeN rakstīja:
zinu gan man ir emma sertifikats un esmu sertificets skanjas tiesnesis.

Stāsti mainim, Daugaviņa.
Vai tik nebija, ka atloci naudiņu, aizej uz semināru (labi zinam, kurš organizēja) un esi ieguvis kaut kādu diplomu!
Ekvalaizers, skatuve, EMMA, karoče, tiesnesis!

-----------------
BMW CCC,CIC,NBT,Evo remonts
Custom FSC (arī MGU), CarPlay.
ID4>ID5/6 hw+sw
Offline
matrixxxx
12. Feb 2016, 09:13 #514

Kopš: 29. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 8446

Braucu ar: 106 zirgiem

Jonjis, gan jau Sporc paziist sejaa Aumu, Kevinu, kaa arii Kashpichu
Piemirsu par vadu sildiitaaju
Offline
Ridlihs
12. Feb 2016, 09:36 #515

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku


11 Feb 2016, 23:52:34 Luciferz rakstīja:

11 Feb 2016, 23:48:18 Ridlihs rakstīja:
whoow... diezgan padaudz negatīva.... laikam jāatslābst un jābeidz iespringt par domu par F01

p.s.
mošk kādam jau pieredze ar G11, lai var salīdzināt.




G11 ir pagaidaam neadekvaats cipars, man shkiet

Mans saliidzinaajums ir veikts tikai balstoties no savas pieredzes un saliidzinot 7er vecaaku vs 7er jaunaaku. Ja kaads gaaz katru dienu ar 3er, tad ieseezoties F01, domaaju, ka buus laimiigs




tā padomāju.... nu pēc tāda e66 kāds tev bija, iespējams arī F01 neliekas nekas īpāš
Offline
Rudolfsk
12. Feb 2016, 10:35 #516

Kopš: 20. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 531

Braucu ar: 7er

Kurš no benzīna motoriem ir vismazāk problemātiskais e65/66 faceliftam? Ar benzīnu e65/66 vēl ir atrodami zem 200k ar pierādāmu vēsturi atšķirībā no dīzeļiem.
Offline
Kidd
12. Feb 2016, 10:42 #517

Kopš: 18. May 2009

Ziņojumi: 8261

Braucu ar: 400Zs


12 Feb 2016, 10:35:46 Rudolfsk rakstīja:
Kurš no benzīna motoriem ir vismazāk problemātiskais e65/66 faceliftam? Ar benzīnu e65/66 vēl ir atrodami zem 200k ar pierādāmu vēsturi atšķirībā no dīzeļiem.



Tu domā FL , kas nāca 2005-2008? izņemot 760 viņiem ir N62 motori, visas tās pašas kaites, kas preFL. Valvetroniki, vārstu blīvslēgi, indukcijas spoles
Offline
protams
12. Feb 2016, 10:44 #518

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5725

Braucu ar: NS7

Un N52 vēl.

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Kidd
12. Feb 2016, 10:44 #519

Kopš: 18. May 2009

Ziņojumi: 8261

Braucu ar: 400Zs


12 Feb 2016, 10:44:14 protams rakstīja:
Un N52 vēl.


jā, atvainojos, aizmirsu par 3.0i
Offline
SpOrcMeN
12. Feb 2016, 10:51 #520

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 34013

Braucu ar: banderautomobili

cilveki miljie ar jebkuru motoru var but problema jaskatas konkrets modelis un jamekle uzticams cilveks un katrs auto ir lotereja tapat samierinaties ar to un vainu jums paveiksies vainu ne, visdrizak ka ne ja pirksiet no rumbulnieka kada ))

-----------------
ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!


Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo