Online
Pašreiz BMWPower skatās 211 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Par un ap 5er E60
Autors | Ziņojums |
voicish | | Kopš: 26. Mar 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 127
Braucu ar: BMW
| Sajaucu tos errorus. Tas, kas man izlec ir transmission fault un parasti tas parādās startējot ar švaku aķi.
Ir jau bijuši vēl visādi brīnumi, bet ja nākamajā dienā nepazūd, jābrauc uz servi.
| Offline | | |
janchikz | | Kopš: 15. Jul 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7718
Braucu ar:
| Arii ir bijis taads tik uz e65, bet tiehsi taada pati kluuda! Noveerojums- izleca tikai tad kad saakaas veesaaks laiks un tad kad chakareejos ar akji, tieshi braucu uz servi lai skataas kur straavas nopluude autinjam, jo itkaa akjis bija loti mazlietots, taads taakaa mazs sitien un izlec shitaa kluuda, mashiina brauc tikai 3 robaa, zvanu uz servi, saka lai atbraucu liidz shim, atbraucu, izsleedzu iesleedzu autinju u nkluuda nodzeesaas, tad kkad veel taa kluuda izleca, bet kad nomainiju akji, nekaadas kluudas vairs neleca vispar! bija veel joks ka arii izlec taa kluuda, kompis saka lai izsleedzu un iesleedzu autinju, autinju izsleedzu, bet pielaist vairs nevar tikai piepiipeejot, pie visa bija vainiigs akjis
edit: kkur aptuveni 10 dienas shitaa pisos ar autinju, vedu uz servisu u.t.t...tad beigaas shie man pateica ka kluuda buushot vainu vadiibas bloks akumulatoram vai vadiibas bloks generatoram, bet pirms kko mainiju ieliku un pabraukaaju nedeelju ar citu akji, beigaas aizvedu un pa garantiju samainiju [ Šo ziņu laboja janchikz, 30 Jan 2010, 22:13:51 ] | Offline | | |
JAGUAR | | Kopš: 30. Mar 2008
Ziņojumi: 2723
Braucu ar: D
| Nav gan gadijies neko taadu redzeet un ceru neredzeeshu.
Itkaa pie 160k ir bijusi kljuuda (biju piesleedzis pie kompja) bet tas tik vienu reizi bijis un uz displeja taadas lietas neparaadaas, proti, parak leeni paarsleedzaas 4 - 5 robs. Tad man saaka klaareet pie kaa noved taadi erori.
Protams labaak ir tikt uz servi un cereet ka nekas saapiigs tas nebuus, mosh kkaads avaarijas rezhiims, kas zin | Offline | | |
janchikz | | Kopš: 15. Jul 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7718
Braucu ar:
|
30 Jan 2010, 22:10:58 JAGUAR rakstīja:
Nav gan gadijies neko taadu redzeet un ceru neredzeeshu.
Itkaa pie 160k ir bijusi kljuuda (biju piesleedzis pie kompja) bet tas tik vienu reizi bijis un uz displeja taadas lietas neparaadaas, proti, parak leeni paarsleedzaas 4 - 5 robs. Tad man saaka klaareet pie kaa noved taadi erori.
Protams labaak ir tikt uz servi un cereet ka nekas saapiigs tas nebuus, mosh kkaads avaarijas rezhiims, kas zin
tas ir avaarijas rezhiims, vismaz man taa bija, straadaa tikai 3 robaa | Offline | | |
kaspars_kk | | Kopš: 25. Aug 2007
No: Līvāni
Ziņojumi: 241
Braucu ar:
| njaaa, akjis it kaa ok, bet kas zina. Nu tiesham ceru, ka tas tik gljuks un viss. Nu jaa, varetu pat but ka tas ir tikai 3 robs ar ko pabraucu pirmiit. Nu tiesham visiem liels paldies, nebiju cerejis uz tik atram atbildem cerams riit jau vareshu tikt uz servisu. Vismaz skaidriba lielaka. | Offline | | |
janchikz | | Kopš: 15. Jul 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7718
Braucu ar:
| npk riit dod zinju kas tad tev tur bija | Offline | | |
kaspars_kk | | Kopš: 25. Aug 2007
No: Līvāni
Ziņojumi: 241
Braucu ar:
| intresentiem; beidzas taa ka pateica, ka esot kljuuda no 3 uz 4 parnesumu, it ka pa leenu parliekas. Ko izdarija? Nodzesa kljudu un teica lai braucu un skatos. Pagaidam 300km nobraukti nekadas problemas. Cerams ta paliks
btw JAGUAR, ko tew pa to problemu izdarija?[ Šo ziņu laboja kaspars_kk, 02 Feb 2010, 23:40:21 ] | Offline | | |
JAGUAR | | Kopš: 30. Mar 2008
Ziņojumi: 2723
Braucu ar: D
| Labi beidzaas Tev!
Es auto saaku lietot no 170+k
Kad piesleedzu kompi, bija ieraksts par aatrumu paarsleegshanos, tik man liekas man bija 4-5
Bet tas notika pie 166k.. ieprieksejam saimniekam - takaa nemaaku teikt kas tur bija. Tagad jau 180k un nav probleemu | Offline | | |
|
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
03 Feb 2010, 02:05:12 JAGUAR rakstīja:
Labi beidzaas Tev!
Es auto saaku lietot no 170+k
Kad piesleedzu kompi, bija ieraksts par aatrumu paarsleegshanos, tik man liekas man bija 4-5
Bet tas notika pie 166k.. ieprieksejam saimniekam - takaa nemaaku teikt kas tur bija. Tagad jau 180k un nav probleemu
ja taa kluda iemetas reti un braucot traucejums netiek noverots, tad to var meginat norakstit uz ellas viskozitati - kautvai to, ka uz aukstas karbas ir iedots par staruju ruckaa.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
spridis | | Kopš: 01. Aug 2007
Ziņojumi: 594
Braucu ar:
| Padalīšos ar savu pieredzi "transmission fault" sakarā. Auto e61 530dA
Prikoli principā sākās pie -10C un mazākām temperatūrām. Parasti bija tā - piestartēju un pēc 5-10 sek izlec ABS problēma, Servotronic problēma un kronis visam Transmission fault. Pie kam bija pāris -20 un skarbāki rīti, kad piestartēju bez problēmām.
Principā pasildot mašīnu ar visiem gļukiem, noslāpējot un piestartējot vēlreiz, tie pazuda. Pāris reizes gan sastrēbu karstu un mēģināju uzreiz pārstartēt, bet beidzās viss ar vadiem
Servisā konstatēja, ka ģenerātors dod ārā lielāku strāvu nekā vajadzētu. Atceros ciparu 15. Man tas neko neizsaka, bet labi jau droši vien arī nav.
Kas tika izdarīts:
- saremontēts ģenerators. esot gājis uz galu
- nomainīts akumulators ("paldies" Wess'am par vērtīgo padomu)
- pamēģināts padarbināt ar citu lietotu ģenerātora vadības bloku
Pēc šitiem prikoliem parādījās jauna kļūda - "tyre monitor error" Tā, protams, tika ignorēta.
Kaimiņam tāda pati vaina - bet viņam komplektā bija sveču problēma. Nomainīja visas. Lecot labāk, bet gļuki bija tik un tā.
Šobrīd "siltajā" laikā - nekādu problēmu.
Secinājums - neviens nav aizracies līdz saknei, bet auto iet. Attiecīgi, nav jēgas satraukties. Būs sals, būs problēmas (varbūt). Būs vasara - viss būs labi.
| Offline | | |
protams | | Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5647
Braucu ar: null ziiben
| A nav gadījumā tā, ka visi šie gļuki kautkad parādās tapēc, ka kāds agrāk ir "līdis" tais kārbās iekšā, tipa eļļas maiņa utt
ja jau lifetime tad ...hvz [ Šo ziņu laboja protams, 03 Feb 2010, 08:33:57 ]
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
Fausts | | Kopš: 30. Nov 2002
Ziņojumi: 2227
Braucu ar: BMW 730 X-drive G11
| ajj...a es savu e60 shonedeelj ieziemoju!) un paarvietojos ar Audi A4 1.8T Quattro.... bez beedaam.....un galvenais....kompis nemet laukaa nekaadus gljukus!)) | Offline | | |
Wilde | | Kopš: 22. Dec 2009
Ziņojumi: 1465
Braucu ar: top Zustand W220
| zinaajaat par ssadiem e60 modelliem?
523Li, 525Li, 530Li. Ssitie tikai/speciaali Kkiinas tirgum.
[ Šo ziņu laboja Wilde, 03 Feb 2010, 22:21:27 ] | Offline | | |
Pauliic | | Kopš: 01. Dec 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 8769
Braucu ar: 10, 101
| kapēc tad stūre kreisajā pusē
----------------- http://www.tero.lv http://www.gridlistes.lv
http://www.izlietne.lv http://www.keyaccount.lv | Offline | | |
crime | | Kopš: 03. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 8514
Braucu ar: m635csi
|
03 Feb 2010, 08:20:47 spridis rakstīja:
Padalīšos ar savu pieredzi "transmission fault" sakarā. Auto e61 530dA
Prikoli principā sākās pie -10C un mazākām temperatūrām. Parasti bija tā - piestartēju un pēc 5-10 sek izlec ABS problēma, Servotronic problēma un kronis visam Transmission fault. Pie kam bija pāris -20 un skarbāki rīti, kad piestartēju bez problēmām.
Principā pasildot mašīnu ar visiem gļukiem, noslāpējot un piestartējot vēlreiz, tie pazuda. Pāris reizes gan sastrēbu karstu un mēģināju uzreiz pārstartēt, bet beidzās viss ar vadiem
Servisā konstatēja, ka ģenerātors dod ārā lielāku strāvu nekā vajadzētu. Atceros ciparu 15. Man tas neko neizsaka, bet labi jau droši vien arī nav.
Kas tika izdarīts:
- saremontēts ģenerators. esot gājis uz galu
- nomainīts akumulators ("paldies" Wess'am par vērtīgo padomu)
- pamēģināts padarbināt ar citu lietotu ģenerātora vadības bloku
Pēc šitiem prikoliem parādījās jauna kļūda - "tyre monitor error" Tā, protams, tika ignorēta.
Kaimiņam tāda pati vaina - bet viņam komplektā bija sveču problēma. Nomainīja visas. Lecot labāk, bet gļuki bija tik un tā.
Šobrīd "siltajā" laikā - nekādu problēmu.
Secinājums - neviens nav aizracies līdz saknei, bet auto iet. Attiecīgi, nav jēgas satraukties. Būs sals, būs problēmas (varbūt). Būs vasara - viss būs labi.
ar to gjeneratora probleemu pie Bauskas Aivara staav rindaa laikam kaadas 4 mashiinas, detaljas naak no Vaacijas uz pasuutiijumu, jo Latvijaa uz vietas vairs neesot, man chomam ir shitaa pati fignja, iedarbinot mashiinu pat atsleedzas visa iespeejamaa elektronika, respektiivi motors shancee, tachu nedeg pat gaismas, izlec visi transmission, ABS, utt errori, uzsilda mashiinu, noslaapee, palaizh atkal un viss tip-top, probleemas tieshi aukstajaa laikaa bija, kad bija -15 un vairaak... | Offline | | |
protams | | Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5647
Braucu ar: null ziiben
| Tikai for China arī Audi A6 ražo pagarinātos.Nah tiem sīkpiržiem Longus?Moš kā limo busus izmanto
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
|
Wilde | | Kopš: 22. Dec 2009
Ziņojumi: 1465
Braucu ar: top Zustand W220
|
03 Feb 2010, 22:50:15 Pauliic rakstīja:
kapēc tad stūre kreisajā pusē
taapeec, ka kkiinaa ir lhd, tikai hong kongaa ir rhd, jo taa bija/ir uk kolonija. | Offline | | |
zutis_slidens | | Kopš: 15. Jul 2008
No: Aknīste
Ziņojumi: 1027
Braucu ar: roku pa kokli
| lasu un nevaru saprast..
jautājums: kādu funkciju pilda ģeneratora vadības bloks? | Offline | | |
Fandulis | | Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13368
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
|
Steidzami, ja tas ir iespējams, vajag "Repair Manual" , konkrēti interesē kā pareizi izjaukt blakussēdētāja sēžamo daļu/sēdekli, jānomaina Air Bag sensors. Gribu zināt cik sarežģīti tas ir.
| Online | | |
Fandulis | | Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13368
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
| Change Passenger Occupancy Sensor Mat or Repair Manual? Please help!!! | Online | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|