Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 211 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60

AutorsZiņojums
voicish
30. Jan 2010, 22:06 #501

Kopš: 26. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 127

Braucu ar: BMW

Sajaucu tos errorus. Tas, kas man izlec ir transmission fault un parasti tas parādās startējot ar švaku aķi.

Ir jau bijuši vēl visādi brīnumi, bet ja nākamajā dienā nepazūd, jābrauc uz servi.
Offline
janchikz
30. Jan 2010, 22:10 #502

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:

Arii ir bijis taads tik uz e65, bet tiehsi taada pati kluuda! Noveerojums- izleca tikai tad kad saakaas veesaaks laiks un tad kad chakareejos ar akji, tieshi braucu uz servi lai skataas kur straavas nopluude autinjam, jo itkaa akjis bija loti mazlietots, taads taakaa mazs sitien un izlec shitaa kluuda, mashiina brauc tikai 3 robaa, zvanu uz servi, saka lai atbraucu liidz shim, atbraucu, izsleedzu iesleedzu autinju u nkluuda nodzeesaas, tad kkad veel taa kluuda izleca, bet kad nomainiju akji, nekaadas kluudas vairs neleca vispar! bija veel joks ka arii izlec taa kluuda, kompis saka lai izsleedzu un iesleedzu autinju, autinju izsleedzu, bet pielaist vairs nevar tikai piepiipeejot, pie visa bija vainiigs akjis

edit: kkur aptuveni 10 dienas shitaa pisos ar autinju, vedu uz servisu u.t.t...tad beigaas shie man pateica ka kluuda buushot vainu vadiibas bloks akumulatoram vai vadiibas bloks generatoram, bet pirms kko mainiju ieliku un pabraukaaju nedeelju ar citu akji, beigaas aizvedu un pa garantiju samainiju

[ Šo ziņu laboja janchikz, 30 Jan 2010, 22:13:51 ]

Offline
JAGUAR
30. Jan 2010, 22:10 #503

Kopš: 30. Mar 2008

Ziņojumi: 2723

Braucu ar: D

Nav gan gadijies neko taadu redzeet un ceru neredzeeshu.
Itkaa pie 160k ir bijusi kljuuda (biju piesleedzis pie kompja) bet tas tik vienu reizi bijis un uz displeja taadas lietas neparaadaas, proti, parak leeni paarsleedzaas 4 - 5 robs. Tad man saaka klaareet pie kaa noved taadi erori.
Protams labaak ir tikt uz servi un cereet ka nekas saapiigs tas nebuus, mosh kkaads avaarijas rezhiims, kas zin
Offline
janchikz
30. Jan 2010, 22:14 #504

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:


30 Jan 2010, 22:10:58 JAGUAR rakstīja:
Nav gan gadijies neko taadu redzeet un ceru neredzeeshu.
Itkaa pie 160k ir bijusi kljuuda (biju piesleedzis pie kompja) bet tas tik vienu reizi bijis un uz displeja taadas lietas neparaadaas, proti, parak leeni paarsleedzaas 4 - 5 robs. Tad man saaka klaareet pie kaa noved taadi erori.
Protams labaak ir tikt uz servi un cereet ka nekas saapiigs tas nebuus, mosh kkaads avaarijas rezhiims, kas zin
tas ir avaarijas rezhiims, vismaz man taa bija, straadaa tikai 3 robaa
Offline
kaspars_kk
30. Jan 2010, 22:20 #505

Kopš: 25. Aug 2007

No: Līvāni

Ziņojumi: 241

Braucu ar:

njaaa, akjis it kaa ok, bet kas zina. Nu tiesham ceru, ka tas tik gljuks un viss. Nu jaa, varetu pat but ka tas ir tikai 3 robs ar ko pabraucu pirmiit. Nu tiesham visiem liels paldies, nebiju cerejis uz tik atram atbildem cerams riit jau vareshu tikt uz servisu. Vismaz skaidriba lielaka.
Offline
janchikz
30. Jan 2010, 22:21 #506

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:

npk riit dod zinju kas tad tev tur bija
Offline
kaspars_kk
02. Feb 2010, 23:39 #507

Kopš: 25. Aug 2007

No: Līvāni

Ziņojumi: 241

Braucu ar:

intresentiem; beidzas taa ka pateica, ka esot kljuuda no 3 uz 4 parnesumu, it ka pa leenu parliekas. Ko izdarija? Nodzesa kljudu un teica lai braucu un skatos. Pagaidam 300km nobraukti nekadas problemas. Cerams ta paliks

btw JAGUAR, ko tew pa to problemu izdarija?

[ Šo ziņu laboja kaspars_kk, 02 Feb 2010, 23:40:21 ]

Offline
JAGUAR
03. Feb 2010, 02:05 #508

Kopš: 30. Mar 2008

Ziņojumi: 2723

Braucu ar: D

Labi beidzaas Tev!
Es auto saaku lietot no 170+k
Kad piesleedzu kompi, bija ieraksts par aatrumu paarsleegshanos, tik man liekas man bija 4-5
Bet tas notika pie 166k.. ieprieksejam saimniekam - takaa nemaaku teikt kas tur bija. Tagad jau 180k un nav probleemu
Offline
Driver
03. Feb 2010, 02:11 #509

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


03 Feb 2010, 02:05:12 JAGUAR rakstīja:
Labi beidzaas Tev!
Es auto saaku lietot no 170+k
Kad piesleedzu kompi, bija ieraksts par aatrumu paarsleegshanos, tik man liekas man bija 4-5
Bet tas notika pie 166k.. ieprieksejam saimniekam - takaa nemaaku teikt kas tur bija. Tagad jau 180k un nav probleemu

ja taa kluda iemetas reti un braucot traucejums netiek noverots, tad to var meginat norakstit uz ellas viskozitati - kautvai to, ka uz aukstas karbas ir iedots par staruju ruckaa.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
spridis
03. Feb 2010, 08:20 #510

Kopš: 01. Aug 2007

Ziņojumi: 594

Braucu ar:

Padalīšos ar savu pieredzi "transmission fault" sakarā. Auto e61 530dA

Prikoli principā sākās pie -10C un mazākām temperatūrām. Parasti bija tā - piestartēju un pēc 5-10 sek izlec ABS problēma, Servotronic problēma un kronis visam Transmission fault. Pie kam bija pāris -20 un skarbāki rīti, kad piestartēju bez problēmām.

Principā pasildot mašīnu ar visiem gļukiem, noslāpējot un piestartējot vēlreiz, tie pazuda. Pāris reizes gan sastrēbu karstu un mēģināju uzreiz pārstartēt, bet beidzās viss ar vadiem

Servisā konstatēja, ka ģenerātors dod ārā lielāku strāvu nekā vajadzētu. Atceros ciparu 15. Man tas neko neizsaka, bet labi jau droši vien arī nav.

Kas tika izdarīts:
- saremontēts ģenerators. esot gājis uz galu
- nomainīts akumulators ("paldies" Wess'am par vērtīgo padomu)
- pamēģināts padarbināt ar citu lietotu ģenerātora vadības bloku

Pēc šitiem prikoliem parādījās jauna kļūda - "tyre monitor error" Tā, protams, tika ignorēta.

Kaimiņam tāda pati vaina - bet viņam komplektā bija sveču problēma. Nomainīja visas. Lecot labāk, bet gļuki bija tik un tā.

Šobrīd "siltajā" laikā - nekādu problēmu.

Secinājums - neviens nav aizracies līdz saknei, bet auto iet. Attiecīgi, nav jēgas satraukties. Būs sals, būs problēmas (varbūt). Būs vasara - viss būs labi.

Offline
protams
03. Feb 2010, 08:33 #511

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5647

Braucu ar: null ziiben

A nav gadījumā tā, ka visi šie gļuki kautkad parādās tapēc, ka kāds agrāk ir "līdis" tais kārbās iekšā, tipa eļļas maiņa utt
ja jau lifetime tad ...hvz

[ Šo ziņu laboja protams, 03 Feb 2010, 08:33:57 ]



-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Fausts
03. Feb 2010, 09:22 #512

Kopš: 30. Nov 2002

Ziņojumi: 2227

Braucu ar: BMW 730 X-drive G11

ajj...a es savu e60 shonedeelj ieziemoju!) un paarvietojos ar Audi A4 1.8T Quattro.... bez beedaam.....un galvenais....kompis nemet laukaa nekaadus gljukus!))
Offline
Wilde
03. Feb 2010, 22:21 #513

Kopš: 22. Dec 2009

Ziņojumi: 1465

Braucu ar: top Zustand W220

zinaajaat par ssadiem e60 modelliem?
523Li, 525Li, 530Li. Ssitie tikai/speciaali Kkiinas tirgum.

[ Šo ziņu laboja Wilde, 03 Feb 2010, 22:21:27 ]

Offline
Pauliic
03. Feb 2010, 22:50 #514

Kopš: 01. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 8769

Braucu ar: 10, 101

kapēc tad stūre kreisajā pusē

-----------------
http://www.tero.lv http://www.gridlistes.lv
http://www.izlietne.lv http://www.keyaccount.lv
Offline
crime
04. Feb 2010, 00:19 #515

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8514

Braucu ar: m635csi


03 Feb 2010, 08:20:47 spridis rakstīja:
Padalīšos ar savu pieredzi "transmission fault" sakarā. Auto e61 530dA

Prikoli principā sākās pie -10C un mazākām temperatūrām. Parasti bija tā - piestartēju un pēc 5-10 sek izlec ABS problēma, Servotronic problēma un kronis visam Transmission fault. Pie kam bija pāris -20 un skarbāki rīti, kad piestartēju bez problēmām.

Principā pasildot mašīnu ar visiem gļukiem, noslāpējot un piestartējot vēlreiz, tie pazuda. Pāris reizes gan sastrēbu karstu un mēģināju uzreiz pārstartēt, bet beidzās viss ar vadiem

Servisā konstatēja, ka ģenerātors dod ārā lielāku strāvu nekā vajadzētu. Atceros ciparu 15. Man tas neko neizsaka, bet labi jau droši vien arī nav.

Kas tika izdarīts:
- saremontēts ģenerators. esot gājis uz galu
- nomainīts akumulators ("paldies" Wess'am par vērtīgo padomu)
- pamēģināts padarbināt ar citu lietotu ģenerātora vadības bloku

Pēc šitiem prikoliem parādījās jauna kļūda - "tyre monitor error" Tā, protams, tika ignorēta.

Kaimiņam tāda pati vaina - bet viņam komplektā bija sveču problēma. Nomainīja visas. Lecot labāk, bet gļuki bija tik un tā.

Šobrīd "siltajā" laikā - nekādu problēmu.

Secinājums - neviens nav aizracies līdz saknei, bet auto iet. Attiecīgi, nav jēgas satraukties. Būs sals, būs problēmas (varbūt). Būs vasara - viss būs labi.




ar to gjeneratora probleemu pie Bauskas Aivara staav rindaa laikam kaadas 4 mashiinas, detaljas naak no Vaacijas uz pasuutiijumu, jo Latvijaa uz vietas vairs neesot, man chomam ir shitaa pati fignja, iedarbinot mashiinu pat atsleedzas visa iespeejamaa elektronika, respektiivi motors shancee, tachu nedeg pat gaismas, izlec visi transmission, ABS, utt errori, uzsilda mashiinu, noslaapee, palaizh atkal un viss tip-top, probleemas tieshi aukstajaa laikaa bija, kad bija -15 un vairaak...
Offline
protams
04. Feb 2010, 11:22 #516

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5647

Braucu ar: null ziiben

Tikai for China arī Audi A6 ražo pagarinātos.Nah tiem sīkpiržiem Longus?Moš kā limo busus izmanto

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Wilde
04. Feb 2010, 16:49 #517

Kopš: 22. Dec 2009

Ziņojumi: 1465

Braucu ar: top Zustand W220


03 Feb 2010, 22:50:15 Pauliic rakstīja:
kapēc tad stūre kreisajā pusē

taapeec, ka kkiinaa ir lhd, tikai hong kongaa ir rhd, jo taa bija/ir uk kolonija.
Offline
zutis_slidens
08. Feb 2010, 17:51 #518

Kopš: 15. Jul 2008

No: Aknīste

Ziņojumi: 1027

Braucu ar: roku pa kokli

lasu un nevaru saprast..
jautājums: kādu funkciju pilda ģeneratora vadības bloks?
Offline
Fandulis
08. Feb 2010, 22:13 #519

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13368

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom


Steidzami, ja tas ir iespējams, vajag "Repair Manual" , konkrēti interesē kā pareizi izjaukt blakussēdētāja sēžamo daļu/sēdekli, jānomaina Air Bag sensors. Gribu zināt cik sarežģīti tas ir.

Online
Fandulis
09. Feb 2010, 16:21 #520

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13368

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Change Passenger Occupancy Sensor Mat or Repair Manual? Please help!!!
Online

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo