Online
Pašreiz BMWPower skatās 103 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautaajumi Permalatam v2.0
Autors | Ziņojums |
Puce | | Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| Motora ziņā noteikti vajag pārbaudīt kompresiju. A automātisko kārbu uz RAAP.
Motoru pārbaudīt var iekš KRAFTDIZEL Veči, kas visu savu mūžu ar dīzeļiem ņēmušies..
2005-06-14 10:06, Alens rakstīja:
Gribu pirkt 525 tds ar automātisko kārbu. Kam jāpievērš uzmanība?
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] | Offline | | |
Permalat | | Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-06-14 10:06, Alens rakstīja:
Gribu pirkt 525 tds ar automātisko kārbu. Kam jāpievērš uzmanība?
Permalat piedāvā pirmspirkšanas diagnostiku, ritošās pārbaudi un kopejo novērtējumu.
Dīzelim būs mežonīgs nobraukums, jādomā. Tādēļ, kompresijas pārbaude, sveces, visam jāpievērš uzmanība. | Offline | | |
Blackadder | | Kopš: 15. May 2002
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2144
Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d
| Vai varu lūgt "Permalat" speciālistu viedokli par regulējamajām amortizatora statnēm jeb tā dēvētajiem "coiloveriem"??? Nu, jautājums galvenokārt ir par to, vai šāda tipa iejaukšanās auto konstrukcijā neatstāj negatīvu iespaidu uz citu detaļu izturību un auto vadāmību??? | Offline | | |
Permalat | | Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-06-14 10:48, Blackadder rakstīja:
Vai varu lūgt "Permalat" speciālistu viedokli par regulējamajām amortizatora statnēm jeb tā dēvētajiem "coiloveriem"??? Nu, jautājums galvenokārt ir par to, vai šāda tipa iejaukšanās auto konstrukcijā neatstāj negatīvu iespaidu uz citu detaļu izturību un auto vadāmību???
Protams, ka atstāj. Turklāt, neprognozējamu! Tieši tādēļ es mēdzu uzsvērt, ka ne velti tūneru firmas (Hamann, Hartge, piemēram) tērē milzīgus līdzekļus auto pārbūves izstrādes procesā, veic neskaitāmus testus. BMW AG oficiāli kategoriski aizliedz ritošās daļas detaļas aizvietot ar savādākām tieši drošības aspekta dēļ. Nu, tas, ka ieliekot cietākas atsperes, amortizatorus ar mazāku gājienu, daudz ātrāk izdemolē ritošo, ir ppašsaprotami.. | Offline | | |
Bosnija | | Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 13587
Braucu ar:
| Kas pa šaizi, dūc stūres pastiprinātājs (pat stāvot uz vietas, negrozot stūri)- eļlas līmenis ir ok,noplūdes nav redzamas.
auto-e36 323 97 gads | Offline | | |
Blackadder | | Kopš: 15. May 2002
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2144
Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d
| A tieši kuri, pēc jūsu pieredzes, piekares elementi no šādas pārbūves cieš visvairāk???
2005-06-14 11:02, Permalat rakstīja:
Protams, ka atstāj. Turklāt, neprognozējamu! Tieši tādēļ es mēdzu uzsvērt, ka ne velti tūneru firmas (Hamann, Hartge, piemēram) tērē milzīgus līdzekļus auto pārbūves izstrādes procesā, veic neskaitāmus testus. BMW AG oficiāli kategoriski aizliedz ritošās daļas detaļas aizvietot ar savādākām tieši drošības aspekta dēļ. Nu, tas, ka ieliekot cietākas atsperes, amortizatorus ar mazāku gājienu, daudz ātrāk izdemolē ritošo, ir ppašsaprotami..
| Offline | | |
Permalat | | Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-06-14 11:16, Bosnija rakstīja:
Kas pa šaizi, dūc stūres pastiprinātājs (pat stāvot uz vietas, negrozot stūri)- eļlas līmenis ir ok,noplūdes nav redzamas.
auto-e36 323 97 gads
Nu, var būt izjucis stūres pastiprinātāja sūkņa ’propellers’, sitās pret korpusu... Jeb, gultnis ķīlē.. | Offline | | |
Permalat | | Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-06-14 11:23, Blackadder rakstīja:
A tieši kuri, pēc jūsu pieredzes, piekares elementi no šādas pārbūves cieš visvairāk???
2005-06-14 11:02, Permalat rakstīja:
Protams, ka atstāj. Turklāt, neprognozējamu! Tieši tādēļ es mēdzu uzsvērt, ka ne velti tūneru firmas (Hamann, Hartge, piemēram) tērē milzīgus līdzekļus auto pārbūves izstrādes procesā, veic neskaitāmus testus. BMW AG oficiāli kategoriski aizliedz ritošās daļas detaļas aizvietot ar savādākām tieši drošības aspekta dēļ. Nu, tas, ka ieliekot cietākas atsperes, amortizatorus ar mazāku gājienu, daudz ātrāk izdemolē ritošo, ir ppašsaprotami..
Viss pēc kārtas - lodveida balsti, stūres pirksti, stūres stienis, utt.
Turklāt, ar cietām atsperēm auto daudz asāk zaudē saķeri, pilnīgi negaidīti.. | Offline | | |
|
GirtzB | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22128
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| sākas...
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
Blackadder | | Kopš: 15. May 2002
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2144
Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d
| Super... mega lielais paldies... !
p.s. Taisnības labad bildīšu, ka pats savam auto (kurš pēc definīcijas nav nekāds raļļojamais) ij nebiju domājis kaut ko tādu darīt, bet man te viens paziņa nejēgā safanojis, piedevām par kaut kādu lēto variantu... bišk vajadzēs šim atvēsināt entuziasmu
2005-06-14 11:26, Permalat rakstīja:
Viss pēc kārtas - lodveida balsti, stūres pirksti, stūres stienis, utt.
Turklāt, ar cietām atsperēm auto daudz asāk zaudē saķeri, pilnīgi negaidīti..
| Offline | | |
Puuchuks | | Kopš: 03. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24359
Braucu ar: BMW
|
2005-06-14 11:31, Blackadder rakstīja:
p.s. Taisnības labad bildīšu, ka pats savam auto (kurš pēc definīcijas nav nekāds raļļojamais) ij nebiju domājis kaut ko tādu darīt, bet man te viens paziņa nejēgā safanojis, piedevām par kaut kādu lēto variantu... bišk vajadzēs šim atvēsināt entuziasmu
netaisnojies, veciit, zinaam mees shitos "manam draugam..." | Offline | | |
Blackadder | | Kopš: 15. May 2002
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2144
Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d
| Zgiņ... nevienam no maniem auto manas lietošanas laikā absolūti nekas nav ticis tūnēts, neskaitot lieto disku uzstādīšanu un muzikālo trokšņu avota nomaiņu... un tā nav nejauša sagadīšanās.
2005-06-14 12:02, JanisPuu rakstīja:
netaisnojies, veciit, zinaam mees shitos "manam draugam..."
[ This message was edited by: Blackadder on 2005-06-14 12:15 ] | Offline | | |
Alens | | Kopš: 24. Jul 2003
Ziņojumi: 312
Braucu ar: E 39 525 tds
| Par motoriem man ir skaidrs, ne pirmais dīzelis man, bet man vairāk interesē automātiskā kārba, kur tur varbūt zemūdens akmeņi. | Offline | | |
Permalat | | Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-06-14 14:48, Alens rakstīja:
Par motoriem man ir skaidrs, ne pirmais dīzelis man, bet man vairāk interesē automātiskā kārba, kur tur varbūt zemūdens akmeņi.
Pašsaprotama lieta, ka jāveic kārbas elektronikas diagnostika. Ls 5.00
Mehāniskās lietas arī pie viena novērtēs. | Offline | | |
Lucifers | | Kopš: 18. Jun 2004
Ziņojumi: 146
Braucu ar: FL - 122 E39 touring
| Interesee CD originaalais magis prieksh e39 (pashlaik ir kaseshnieks). Par ko te AV man meegina pateikt? Kas tie MID taadi ir?
Watch out! Ir 2 veida izpildumi prieksh viduskonsolem ar MID un bez MID | Offline | | |
Permalat | | Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-06-14 17:10, Lucifers rakstīja:
Interesee CD originaalais magis prieksh e39 (pashlaik ir kaseshnieks). Par ko te AV man meegina pateikt? Kas tie MID taadi ir?
Watch out! Ir 2 veida izpildumi prieksh viduskonsolem ar MID un bez MID
MID: lielas displejs (televizors). Tb, jautā, vai Tev ar navigāciju, vai bez. (kaut var būt varianti - bez, bet AR displeju).. | Offline | | |
|
FE | | Kopš: 11. Apr 2005
Ziņojumi: 8
Braucu ar:
| vakar nomuka nost tosola truba, izradas tur noluzis gabals no plastmasas, pie kuras truba bija piestiprinata. kaa tad sanak - jamaina viss radiators, vai var nomainit tikai to radiatora dalju pie kuras stiprinas ta tosola truba?!? | Offline | | |
Margots | | Kopš: 19. Sep 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 1027
Braucu ar: bmw
| Paldies PERMALAT. Shorit biju uz ritoshas parbaudi (e36 coupe), profilakses peec, viss izradijas ok
un pat nebija jamaksa par apskati 2Ls, sikums bet patikami tomer, PALDIES | Offline | | |
Permalat | | Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-06-15 09:07, FE rakstīja:
vakar nomuka nost tosola truba, izradas tur noluzis gabals no plastmasas, pie kuras truba bija piestiprinata. kaa tad sanak - jamaina viss radiators, vai var nomainit tikai to radiatora dalju pie kuras stiprinas ta tosola truba?!?
Augšējo radiatora daļu nomainīt ir gandrīz nereāli, vismaz mēs to nedarām. Ir variants - ’vtulka’, kuru ieskrūvē radiatorā. Bet, arī tas nav drošs pasākums. Ja izdodas atrast meistaru, kurš gatavsw kvalitatīvi tādu izveidot, paveiksies. Ja nē, jamaina radiators. Diemžēl.. | Offline | | |
RM1 | | Kopš: 20. Dec 2003
Ziņojumi: 64882
Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli
| Uz Valmieras ielas ir radioatoru remonts, tur var paliidzeet, vienam chomam arii bija liidziiga shaizes un tur visu sataisiija, piebrauc un atraadies, tad vinji tev pateiks vai var vai nevar
----------------- Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|