Online

Pašreiz BMWPower skatās 103 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautaajumi Permalatam v2.0

AutorsZiņojums
Puce
14. Jun 2005, 10:22 #501

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

Motora ziņā noteikti vajag pārbaudīt kompresiju. A automātisko kārbu uz RAAP.
Motoru pārbaudīt var iekš KRAFTDIZEL Veči, kas visu savu mūžu ar dīzeļiem ņēmušies..



2005-06-14 10:06, Alens rakstīja:
Gribu pirkt 525 tds ar automātisko kārbu. Kam jāpievērš uzmanība?


-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
Permalat
14. Jun 2005, 10:34 #502

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-06-14 10:06, Alens rakstīja:
Gribu pirkt 525 tds ar automātisko kārbu. Kam jāpievērš uzmanība?

Permalat piedāvā pirmspirkšanas diagnostiku, ritošās pārbaudi un kopejo novērtējumu.
Dīzelim būs mežonīgs nobraukums, jādomā. Tādēļ, kompresijas pārbaude, sveces, visam jāpievērš uzmanība.
Offline
Blackadder
14. Jun 2005, 10:48 #503

Kopš: 15. May 2002

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2144

Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d

Vai varu lūgt "Permalat" speciālistu viedokli par regulējamajām amortizatora statnēm jeb tā dēvētajiem "coiloveriem"??? Nu, jautājums galvenokārt ir par to, vai šāda tipa iejaukšanās auto konstrukcijā neatstāj negatīvu iespaidu uz citu detaļu izturību un auto vadāmību???
Offline
Permalat
14. Jun 2005, 11:02 #504

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-06-14 10:48, Blackadder rakstīja:
Vai varu lūgt "Permalat" speciālistu viedokli par regulējamajām amortizatora statnēm jeb tā dēvētajiem "coiloveriem"??? Nu, jautājums galvenokārt ir par to, vai šāda tipa iejaukšanās auto konstrukcijā neatstāj negatīvu iespaidu uz citu detaļu izturību un auto vadāmību???

Protams, ka atstāj. Turklāt, neprognozējamu! Tieši tādēļ es mēdzu uzsvērt, ka ne velti tūneru firmas (Hamann, Hartge, piemēram) tērē milzīgus līdzekļus auto pārbūves izstrādes procesā, veic neskaitāmus testus. BMW AG oficiāli kategoriski aizliedz ritošās daļas detaļas aizvietot ar savādākām tieši drošības aspekta dēļ. Nu, tas, ka ieliekot cietākas atsperes, amortizatorus ar mazāku gājienu, daudz ātrāk izdemolē ritošo, ir ppašsaprotami..
Offline
Bosnija
14. Jun 2005, 11:16 #505

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 13587

Braucu ar:

Kas pa šaizi, dūc stūres pastiprinātājs (pat stāvot uz vietas, negrozot stūri)- eļlas līmenis ir ok,noplūdes nav redzamas.


auto-e36 323 97 gads
Offline
Blackadder
14. Jun 2005, 11:23 #506

Kopš: 15. May 2002

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2144

Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d

A tieši kuri, pēc jūsu pieredzes, piekares elementi no šādas pārbūves cieš visvairāk???


2005-06-14 11:02, Permalat rakstīja:
Protams, ka atstāj. Turklāt, neprognozējamu! Tieši tādēļ es mēdzu uzsvērt, ka ne velti tūneru firmas (Hamann, Hartge, piemēram) tērē milzīgus līdzekļus auto pārbūves izstrādes procesā, veic neskaitāmus testus. BMW AG oficiāli kategoriski aizliedz ritošās daļas detaļas aizvietot ar savādākām tieši drošības aspekta dēļ. Nu, tas, ka ieliekot cietākas atsperes, amortizatorus ar mazāku gājienu, daudz ātrāk izdemolē ritošo, ir ppašsaprotami..
Offline
Permalat
14. Jun 2005, 11:24 #507

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-06-14 11:16, Bosnija rakstīja:
Kas pa šaizi, dūc stūres pastiprinātājs (pat stāvot uz vietas, negrozot stūri)- eļlas līmenis ir ok,noplūdes nav redzamas.


auto-e36 323 97 gads

Nu, var būt izjucis stūres pastiprinātāja sūkņa ’propellers’, sitās pret korpusu... Jeb, gultnis ķīlē..
Offline
Permalat
14. Jun 2005, 11:26 #508

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-06-14 11:23, Blackadder rakstīja:
A tieši kuri, pēc jūsu pieredzes, piekares elementi no šādas pārbūves cieš visvairāk???


2005-06-14 11:02, Permalat rakstīja:
Protams, ka atstāj. Turklāt, neprognozējamu! Tieši tādēļ es mēdzu uzsvērt, ka ne velti tūneru firmas (Hamann, Hartge, piemēram) tērē milzīgus līdzekļus auto pārbūves izstrādes procesā, veic neskaitāmus testus. BMW AG oficiāli kategoriski aizliedz ritošās daļas detaļas aizvietot ar savādākām tieši drošības aspekta dēļ. Nu, tas, ka ieliekot cietākas atsperes, amortizatorus ar mazāku gājienu, daudz ātrāk izdemolē ritošo, ir ppašsaprotami..


Viss pēc kārtas - lodveida balsti, stūres pirksti, stūres stienis, utt.
Turklāt, ar cietām atsperēm auto daudz asāk zaudē saķeri, pilnīgi negaidīti..
Offline
GirtzB
14. Jun 2005, 11:27 #509

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22128

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

sākas...

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Blackadder
14. Jun 2005, 11:31 #510

Kopš: 15. May 2002

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2144

Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d

Super... mega lielais paldies... !

p.s. Taisnības labad bildīšu, ka pats savam auto (kurš pēc definīcijas nav nekāds raļļojamais) ij nebiju domājis kaut ko tādu darīt, bet man te viens paziņa nejēgā safanojis, piedevām par kaut kādu lēto variantu... bišk vajadzēs šim atvēsināt entuziasmu


2005-06-14 11:26, Permalat rakstīja:
Viss pēc kārtas - lodveida balsti, stūres pirksti, stūres stienis, utt.
Turklāt, ar cietām atsperēm auto daudz asāk zaudē saķeri, pilnīgi negaidīti..
Offline
Puuchuks
14. Jun 2005, 12:02 #511

Kopš: 03. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24359

Braucu ar: BMW


2005-06-14 11:31, Blackadder rakstīja:
p.s. Taisnības labad bildīšu, ka pats savam auto (kurš pēc definīcijas nav nekāds raļļojamais) ij nebiju domājis kaut ko tādu darīt, bet man te viens paziņa nejēgā safanojis, piedevām par kaut kādu lēto variantu... bišk vajadzēs šim atvēsināt entuziasmu

netaisnojies, veciit, zinaam mees shitos "manam draugam..."
Offline
Blackadder
14. Jun 2005, 12:15 #512

Kopš: 15. May 2002

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2144

Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d

Zgiņ... nevienam no maniem auto manas lietošanas laikā absolūti nekas nav ticis tūnēts, neskaitot lieto disku uzstādīšanu un muzikālo trokšņu avota nomaiņu... un tā nav nejauša sagadīšanās.


2005-06-14 12:02, JanisPuu rakstīja:

netaisnojies, veciit, zinaam mees shitos "manam draugam..."


[ This message was edited by: Blackadder on 2005-06-14 12:15 ]
Offline
Alens
14. Jun 2005, 14:48 #513

Kopš: 24. Jul 2003

Ziņojumi: 312

Braucu ar: E 39 525 tds

Par motoriem man ir skaidrs, ne pirmais dīzelis man, bet man vairāk interesē automātiskā kārba, kur tur varbūt zemūdens akmeņi.
Offline
Permalat
14. Jun 2005, 17:01 #514

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-06-14 14:48, Alens rakstīja:
Par motoriem man ir skaidrs, ne pirmais dīzelis man, bet man vairāk interesē automātiskā kārba, kur tur varbūt zemūdens akmeņi.

Pašsaprotama lieta, ka jāveic kārbas elektronikas diagnostika. Ls 5.00
Mehāniskās lietas arī pie viena novērtēs.
Offline
Lucifers
14. Jun 2005, 17:10 #515

Kopš: 18. Jun 2004

Ziņojumi: 146

Braucu ar: FL - 122 E39 touring

Interesee CD originaalais magis prieksh e39 (pashlaik ir kaseshnieks). Par ko te AV man meegina pateikt? Kas tie MID taadi ir?

Watch out! Ir 2 veida izpildumi prieksh viduskonsolem ar MID un bez MID
Offline
Permalat
14. Jun 2005, 17:14 #516

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-06-14 17:10, Lucifers rakstīja:
Interesee CD originaalais magis prieksh e39 (pashlaik ir kaseshnieks). Par ko te AV man meegina pateikt? Kas tie MID taadi ir?

Watch out! Ir 2 veida izpildumi prieksh viduskonsolem ar MID un bez MID

MID: lielas displejs (televizors). Tb, jautā, vai Tev ar navigāciju, vai bez. (kaut var būt varianti - bez, bet AR displeju)..
Offline
FE
15. Jun 2005, 09:07 #517

Kopš: 11. Apr 2005

Ziņojumi: 8

Braucu ar:

vakar nomuka nost tosola truba, izradas tur noluzis gabals no plastmasas, pie kuras truba bija piestiprinata. kaa tad sanak - jamaina viss radiators, vai var nomainit tikai to radiatora dalju pie kuras stiprinas ta tosola truba?!?
Offline
Margots
15. Jun 2005, 10:20 #518

Kopš: 19. Sep 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1027

Braucu ar: bmw

Paldies PERMALAT. Shorit biju uz ritoshas parbaudi (e36 coupe), profilakses peec, viss izradijas ok
un pat nebija jamaksa par apskati 2Ls, sikums bet patikami tomer, PALDIES
Offline
Permalat
15. Jun 2005, 11:11 #519

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-06-15 09:07, FE rakstīja:
vakar nomuka nost tosola truba, izradas tur noluzis gabals no plastmasas, pie kuras truba bija piestiprinata. kaa tad sanak - jamaina viss radiators, vai var nomainit tikai to radiatora dalju pie kuras stiprinas ta tosola truba?!?

Augšējo radiatora daļu nomainīt ir gandrīz nereāli, vismaz mēs to nedarām. Ir variants - ’vtulka’, kuru ieskrūvē radiatorā. Bet, arī tas nav drošs pasākums. Ja izdodas atrast meistaru, kurš gatavsw kvalitatīvi tādu izveidot, paveiksies. Ja nē, jamaina radiators. Diemžēl..
Offline
RM1
15. Jun 2005, 11:19 #520

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli

Uz Valmieras ielas ir radioatoru remonts, tur var paliidzeet, vienam chomam arii bija liidziiga shaizes un tur visu sataisiija, piebrauc un atraadies, tad vinji tev pateiks vai var vai nevar

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo