Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 200 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW tūnings

Tēma: Chiptuning

AutorsZiņojums
wanksta
24. Jul 2017, 21:47 #501

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7362

Braucu ar: muti

Mežciemā
Offline
daticho
24. Jul 2017, 21:48 #502

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11399

Braucu ar: FN-15

Nebija kkur pie Rimi bazes netalu?
Offline
RS7
24. Jul 2017, 21:55 #503

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: dīzeļ Teslu

http://www.remap.lv/
Offline
RS7
24. Jul 2017, 23:12 #504

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: dīzeļ Teslu


24 Jul 2017, 23:11:16 @Agrish rakstīja:

24 Jul 2017, 20:46:35 @RS7 rakstīja:
Slāpeklis riepās


Pastāvīgāks spiediens riepās
Mazāks spiediena zudums
Paildzināts riepu kalpošanas laiks
Palielināta riepu lietderība
Palielināta degvielas ekonomija




No kurienes šo uzraki? Slāpeklis riepās ātri pārvērtīsies tukšumā

http://www.elmemesser.lv/lv_LV/use-cases/automotive/tire-gas
es ar saku ka viņi visi lohi
Offline
Kaross
24. Jul 2017, 23:43 #505

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


24 Jul 2017, 21:07:16 @daticho rakstīja:
Kurš izdaris visu ta lai man nav jabrauc ciemos atkal un atkal?
Audi A6
2014.g
3.0tdi quattro
Gribu sačipot lai bukse visi četri uz sausa asFalta


Izdarīt varu, nav jau problēmas, tikai cik ilgi tas auto kalpos pie tāda braukšanas stila?
Un kas ir domāts ar braukšanu ciemos atkal un atkal? Gļuki kaut kādi vai kas?
Ikdienā tādi tiek taisīt Touareg, Cayenne, A6, Q7 u.t.t. Visiem vieni dzinēji.

Bet vispār ja gribās, lai rati spolē ir jāņem cits dīzelis.

X5 M50D. 381HP un 740Nm. Pēc čipa 5s - 100km/h un 450zs; 900nm.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 24 Jul 2017, 23:57:10 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Staris
25. Jul 2017, 00:29 #506

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Redzēs ko pēc kāda laika kārba ar savu pavadošo "svītu" teiks par 900nm
Offline
Ridlihs
25. Jul 2017, 01:06 #507

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku


24 Jul 2017, 21:12:22 @RS7 rakstīja:

24 Jul 2017, 21:11:03 @wanksta rakstīja:
pie joniksa viss bumbās
ja runājam par raudi, tad tur tika saprogrammēts q7 2013, iet kā nākas

kungs atvaļinājumā uz 2 ned

Bet jonix



+++ Jonix
Offline
SmokeAndRide
25. Jul 2017, 12:01 #508

Kopš: 08. Mar 2010

No: Baloži

Ziņojumi: 791

Braucu ar: porku

Kas ar Skoda RS, 2.0tdi(BMN) 170zs ? Zinu, ka daudziem sprauslas mainījas pa garantiju, bet kas vēl ?
Offline
Agrish
25. Jul 2017, 20:17 #509

Kopš: 12. Aug 2014

No: Liepāja

Ziņojumi: 397

Braucu ar: E91


25 Jul 2017, 08:36:32 @dsks rakstīja:

25 Jul 2017, 00:29:37 @Staris rakstīja:
Redzēs ko pēc kāda laika kārba ar savu pavadošo "svītu" teiks par 900nm


https://www.racechip.de/shop/bmw/x5-f15-ab-2013...280kw-740nm.html

2us gadus bus ok


Nezinu kas tur ok var būt, es savējo noņēmu pēc 2 mēnešiem, pēc diagnostikas kļudu pilns sākot ar pressure sensor low un high, beidzot ar lamda eroriem , neiesaku, it kā kautko dod (pedāla atsaucību)nedaudz, bet , liekas ka var kautko sapizd

[ Šo ziņu laboja Agrish, 25 Jul 2017, 20:18:14 ]

Offline
GTis
25. Jul 2017, 22:34 #510

Kopš: 11. Nov 2005

No: Bauska

Ziņojumi: 207

Braucu ar: M550XD, E30 330i


25 Jul 2017, 12:01:23 @SmokeAndRide rakstīja:
Kas ar Skoda RS, 2.0tdi(BMN) 170zs ? Zinu, ka daudziem sprauslas mainījas pa garantiju, bet kas vēl ?

Sprauslas tika mainītas uz rūpnīcas atsaukumu.
Tas ir +
Tā jau ir o.k.
Offline
laimislaimimigais
26. Jul 2017, 23:14 #511

Kopš: 06. Nov 2010

No: Jelgava

Ziņojumi: 53

Braucu ar:


24 Jul 2017, 23:43:16 @Kaross rakstīja:

24 Jul 2017, 21:07:16 @daticho rakstīja:
Kurš izdaris visu ta lai man nav jabrauc ciemos atkal un atkal?
Audi A6
2014.g
3.0tdi quattro
Gribu sačipot lai bukse visi četri uz sausa asFalta


Izdarīt varu, nav jau problēmas, tikai cik ilgi tas auto kalpos pie tāda braukšanas stila?
Un kas ir domāts ar braukšanu ciemos atkal un atkal? Gļuki kaut kādi vai kas?
Ikdienā tādi tiek taisīt Touareg, Cayenne, A6, Q7 u.t.t. Visiem vieni dzinēji.

Bet vispār ja gribās, lai rati spolē ir jāņem cits dīzelis.

X5 M50D. 381HP un 740Nm. Pēc čipa 5s - 100km/h un 450zs; 900nm.




900nm parāda uz kārbu diagnostikā, vai arī gtech?
Offline
AF
26. Jul 2017, 23:16 #512

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

HP arī pēc stenda izdrukas
Offline
termcan
29. Jul 2017, 22:05 #513

Kopš: 22. Feb 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 545

Braucu ar: pirkstu pa dēli.

Kā ir ar to "mītu", ka E39 kārbas netur standarta 530D griezi, kur nu vēl čipota?
Offline
AF
29. Jul 2017, 22:07 #514

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Pirmo reizi dzirdu
Offline
termcan
29. Jul 2017, 22:45 #515

Kopš: 22. Feb 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 545

Braucu ar: pirkstu pa dēli.

Ja pareizi sapratu, tad dīzeļiem kārbas ir A5S 360R, kas paredzētas autiņiem ar max griezi 360Nm: The Hydra-matic 5L40-E is a fully automatic, five forward speed, rear wheel drive, fully electronic controlled transmission, with a maximum torque rating of 360 Nm.
Offline
AF
30. Jul 2017, 00:40 #516

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Hz kur izravi tādu info, bet tam motoram stockā ir vairāk, un ir čipoti līdz ručkai, un brauca gadiem, tad atrastaurēja te latvijā, un brauc joprojām
Offline
edza111
30. Jul 2017, 00:58 #517

Kopš: 14. Feb 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 365

Braucu ar: veselo sapraatu

viss ir atkarigs no tava dzineja stavoklja un automatkarbas- ir bijis e39 530d automats, čipots pie Kaross liidz galam un nekaadu problemu nav bijis ilgtermiņā lietošanā.tāka dā pats kas un kaa.
29 Jul 2017, 22:45:46 @termcan rakstīja:
Ja pareizi sapratu, tad dīzeļiem kārbas ir A5S 360R, kas paredzētas autiņiem ar max griezi 360Nm: The Hydra-matic 5L40-E is a fully automatic, five forward speed, rear wheel drive, fully electronic controlled transmission, with a maximum torque rating of 360 Nm.
Offline
funkyasshit
30. Jul 2017, 09:35 #518

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

The 5L40-E had been designed for 1.8–3.6 L engines with a maximum of 250 ft·lbf (340 N·m) of torque. It was underrated when used in combination of M57D30 engines. As the M57D30 rated torque output of 390/410Nm.


Kaut kāda tāda informācija ir.
Offline
kursemis
30. Jul 2017, 13:05 #519

Kopš: 23. Jun 2013

No: Ikšķile

Ziņojumi: 49

Braucu ar: Mercedes-Benz C140 s500, Mercedes-Benz W221,Saab 9-5aero

bracka no pirka ml270 kas chipots pie karossa iet zvera domaju ka laiks aizvest ari manu e46Dwagonu
Offline
rekeds
30. Jul 2017, 14:17 #520

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2992

Braucu ar: škodiaku

netur tipo GM kārbas, ZF pokuj
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo