Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 118 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: ChipTuning

AutorsZiņojums
funkyasshit
23. Oct 2015, 00:07 #501

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Komercauto ir komercauto. Tā vienkārši ir un viss. Neko nevar padarīt.
Visas eko štelles, kas ir uz mūsu vieglajiem auto vispirms parādījās uz komerctransporta. Common-rail vispirms arī bija komerctransportam. DPF fitra beigas vidēji ir pie 200tkm, bet tur problēma vairāk ir, nevis degvielā, bet eļļā. Ja tev ir DPFs, tad ir jālieto eļļas ar low saps specifiku, kas ir tieši tā iemesla dēļ - lai tas neaizdiršās. Protams, ir jābūt arī kādam garākam gabalam ar nemainīgu ātrumu/apgr., lai viņš var veikt to reģenerācīju. Ja tas ir pilsētas auto ar maziem gabaliem, neko nevar padarīt. Visam ir savi mīnusi, nekas nav ideāls. Teikšu godīgi, es neesmu pētījis Latvijas nodokļu sistēmu jauniem auto, bet citās valstīs, cik pa ausu galam esmu dzirdējis, tad mašīna, kurai ir katalizators vai dpfs, egrs, papildus zondes un katalizatora sildīšana utml. ir zemāka nodokļu klase. Tur to uztver kā ko pašsaprotamu. Protams, visu to auto ekoloģiju var uztvert kā geju hujņu, bet tomēr dīzeļa variantā tas ir kancoregēns. Protams, kamēr mēs paši uz savas ādas nesāksim izjust visādas astmas, alerģijas un vēzi agrā vecumā, nevienu tas neraustīts. Ir aitas, būs cirpēji. Kamēr vēl var, bizness griežas un griezīsies. Jebko var apiet. Pat, ja skatēs ko pētīs kā un kas strādā, tad var izveidot vienkāršu emulatoru, kas it kā emulē nepieciešamos rādījumus un viss.
Nu auto cenu un detaļas cenu it kā var salīdzināt, bet ir brīdis, kad tas jau kļūst muļķigi. Mašīnas vērtība krīt, bet tās uzturēšanas izmaksās +/- maksā tik pat. Ja parēķini, ka kāds maksimāli pilns E32 750iL maksāja ap 100k $ jauns, tad kāpēc, lai tu būtu pārsteigts, ka svečvadi viņam maksā 400E arī šobrīd?

[ Šo ziņu laboja funkyasshit, 23 Oct 2015, 00:08:57 ]

Offline
jims
23. Oct 2015, 00:14 #502

Kopš: 20. Jul 2003

No: Viļāni

Ziņojumi: 1440

Braucu ar: izslēgtu DTC


22 Oct 2015, 23:51:00 Jonix rakstīja:
Ir tādi, kuri ir pārbijušies līdz nāvei un uzliek 6k vērtai automašīnai jaunu filtru par 1500-2000€ un ir otra galējība - tādi, kuri uzstāj, lai pat ļoti labu filtru izņem.

kad tika zīlēts ar šodien pieminēto t5 vai eļļā sapumpētu 5-10 litru saļarku ir pie vainas sprauslu blīvgredzeni vai dpf (kaut arī dpf lampiņa sāka signalizēt stīīīpri pa vēlu) es nākošreiz gan arī izrautu laicīgi
p.s. paldies par čipu! kūts ir jautrāka!
Offline
marrtins
23. Oct 2015, 00:23 #503

Kopš: 19. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 832

Braucu ar: :aiwa:

Tas viss ir figņa. Varētu padomāt pussadeguša benzīna gāzes nav kaitīgas veselībai. Nemaz nerunājot par visiem citiem mūslaiku "labumiem". Pārāk liela (par to naudu vs ieguvums) uzmanība tiem dīzeļu filtriem.

Uzražot to filtru cik prasa izmešus, cik vēl papildus sadedzināta degviela lai viņiem cauri tiktu.

[ Šo ziņu laboja marrtins, 23 Oct 2015, 00:24:19 ]

Offline
funkyasshit
23. Oct 2015, 00:29 #504

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Mašīnai nav jābūt pussadegušai degvielai. Tieši tāpēc ir domāta lambda zonde.
Un benzīns, kuram strādā gan lambda, gan katalizators ir darba kārtībā izgrūž pa izpūtēju tuvu ideālās izplūdes gāzes. Benzīna dzinēja ekoloģijas robeža jau ir tuvu pie maksimuma.

Paņem vecu TDi, nočipo EGRu un korķī, kad stāvi atver logu, paelpo, kas tur nāk ārā. Tas NOx ir dirsā smacējošs. Pauris ātri vien sāk sāpēt.

Bet nu jā, tas viss ir koks ar diviem galiem, ja sāk petīt kas aiziet to ražojot, pārvadājot no veikala uz veikalu un vai beigās ekoloģiskāk nesanāk viņu neražot.
Offline
Kaross
23. Oct 2015, 00:32 #505

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4376

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Vispār tos dīzeļus nafig vajadzētu iznīdēt. Darba būtu vairāk čipojot normālus benzīnus un cīnoties ar to problēmām. Kā arī 90% "chiptuneru" atbirtu, jo būtu par stulbu benzīnnieku čipošanai. Dīzeli tagad jau katrs nejēga spēj sabakstīt tā, lai viņš ātrāk kustās.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
funkyasshit
23. Oct 2015, 00:37 #506

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Nu benzīns ir visai piņķerīgs. Tas ir ļoti grūti saregulēt degvielas un aizdedzes karti tā, lai nevienā brīdī visā apgriezienu diapozonā tā nebūtu par agresīvu. Pat nestādos priekšā kā notiek MAF pielāgošana dzinējam, kam ir AFM, piemēram, M30 tas ir ļoti poplāri un tādas kompānijas kā W.A.R Miller MAF kits ar čipu maksā 754$.

[ Šo ziņu laboja funkyasshit, 23 Oct 2015, 00:37:43 ]

Offline
marrtins
23. Oct 2015, 00:45 #507

Kopš: 19. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 832

Braucu ar: :aiwa:


23 Oct 2015, 00:29:26 funkyasshit rakstīja:
Paņem vecu TDi, nočipo EGRu un korķī, kad stāvi atver logu, paelpo, kas tur nāk ārā. Tas NOx ir dirsā smacējošs. Pauris ātri vien sāk sāpēt.

Nav jau jāņem vecs. Smaķelis nav patīkams jā. Bet tāpēc pedal to the metal
Offline
funkyasshit
23. Oct 2015, 00:49 #508

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Nē, tāpēc vajag braukt ar mašīnu, kurai ir gaisa kvalitātes sensors. Tad, kad viņš saprot, ka tur gaisā viss ir dirsā, viņš ieslēdz salona cirkulācīju un filtrē tavu gaisu, lai tas būtu tīrs. Tu esi oligarhs, jo brauc ar tādu auto un elpo izfiltrētu savu sadirsto gaisu, bet tev čalis blakus ar vecu miskasti bez kondiķa ar autrautiem logiem un lūku elpo tavu indi.
Offline
marrtins
23. Oct 2015, 01:08 #509

Kopš: 19. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 832

Braucu ar: :aiwa:

Tip nopirdies un mašīna ieslēdz cirkulāciju
Offline
AF
23. Oct 2015, 08:19 #510

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


22 Oct 2015, 15:34:18 akrobaac rakstīja:

22 Oct 2015, 13:53:01 marrtins rakstīja:

22 Oct 2015, 11:32:12 AF rakstīja:
nevienu negribu noziņķāt, bet nu cik esmu skrējies ar dažādiem dīzeļiem kuri stāsta ka tur 300+hm, čipoti rolsā un tur vēl pie šādiem tādiem kadriem kuri augstāk minēti, man bija stock 3.0d m57 ar gt 2260v un parādīja ap 260hp un 555Nm uz motora Jegavas stendā, un ar to pilnīgi pietika lai sabāztu viskautkādus wannabe 300+
mans e46 vs e90

Izskatās tas filmētājs ar gribēšanu būtu jūs abus apdzinis


e46 3.0d = e90 2.5d


e91 3.0d 231hp

aizmugurē e34 540 un netiek līdzi tākā atliek diršanu prātvēderi

ir iebildumi, liekam auto uz strīpas

[ Šo ziņu laboja AF, 23 Oct 2015, 08:45:57 ]

Offline
jurrus
25. Oct 2015, 14:56 #511

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 1508

Braucu ar: OBK, Leaf E+, CBF1000

Peugeot 1.6hdi (112hp) kāds var sačipot? Par cik?

[ Šo ziņu laboja jurrus, 25 Oct 2015, 14:56:49 ]

Offline
Ridlihs
25. Oct 2015, 21:18 #512

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku

Chiptun.lv piedāvā sekojošus pakalpojumus:
+ Chiptuning:
a) ECO TUNING ( tiek samazināts automašīnas degvielas patēriņš ).
b) POWER TUNING ( tiek ievērojami palielināta dzinēja jauda ).
c) INDIVIDUAL TUNING ( tiek pārprogrammēts dzinēja vadības bloks pēc klienta velmēm ).
+ DPF, FAP cieto daļiņu filtra izprogrammēšana un mehāniska izgriešana.
+ EGR recirkulācijas vārsta elektroniska noprogrammēšana, kā arī mehāniska noslēgšana.
+ Auto elektrisko kļūdu izdzēšna no ECU ( vadības bloka ) uz visiem laikiem.
( Piemeram, ja jums ir saplīsis kāds sensors, piem. lambda zonde,etc.. tas tiks izprogrammēts no vadības bloka )
+ Auto pilna elektronikas diagnostika.

1. Individuāla pieeja katram klientam.
2. Konsultācijas un ieteikumi dažādās situācijās.
3. Nestandarta risinajumi.
4. Visiem darbiem tiek dota garantija.
Atrodamies Purvciemā, Rīga
Dārzciema iela 60 un Piedrujas 7
MOB. +37126693733
email: [email protected]
skype: edmunds881





tad no šī visa piedāvātā arsenāla piesaistīja punkts:

+ Auto elektrisko kļūdu izdzēšna no ECU ( vadības bloka ) uz visiem laikiem.
( Piemeram, ja jums ir saplīsis kāds sensors, piem. lambda zonde,etc.. tas tiks izprogrammēts no vadības bloka )



Es pareizi saprotu, ka tā ir nevis nevis problēmas atrisināšana - nomainot beigto detaļu, bet vnk gateris? vai es ko nesaprotu?
Offline
AF
25. Oct 2015, 21:23 #513

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

daļēji, piemēram ja atslēdz EGR kādam dde5 tad labāk to kļūdu izdzēst uz visiem laikiem
Offline
Laoshi
25. Oct 2015, 21:24 #514

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


25 Oct 2015, 21:18:09 Ridlihs rakstīja:
Es pareizi saprotu, ka tā ir nevis nevis problēmas atrisināšana - nomainot beigto detaļu, bet vnk gateris? vai es ko nesaprotu?


Tu gribi perekupīt, bet drotam diskobumba panelī. Tad tas viss tiek vērsts par labu un drotam var izcelt dzinēju un viņš rāda, ka viss ok.
Offline
968-jk
25. Oct 2015, 21:27 #515

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13638

Braucu ar: 30niekiem

Visas tās EGR un DPF amputēšanas līdzinās sieviešu nošļukušo krūšu nogriezšanas pēc bērna barošanas nevis implantu ielikšanas.
Offline
Ridlihs
25. Oct 2015, 21:43 #516

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku


25 Oct 2015, 21:23:47 AF rakstīja:
daļēji, piemēram ja atslēdz EGR kādam dde5 tad labāk to kļūdu izdzēst uz visiem laikiem


nu man tas lambda zondes variants iecirtās acīs visvairāk, tā par piemēru.
Offline
Ridlihs
25. Oct 2015, 21:47 #517

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku


25 Oct 2015, 21:24:15 Laoshi rakstīja:

25 Oct 2015, 21:18:09 Ridlihs rakstīja:
Es pareizi saprotu, ka tā ir nevis nevis problēmas atrisināšana - nomainot beigto detaļu, bet vnk gateris? vai es ko nesaprotu?


Tu gribi perekupīt, bet drotam diskobumba panelī. Tad tas viss tiek vērsts par labu un drotam var izcelt dzinēju un viņš rāda, ka viss ok.


nu rāda tikai, ka miglas lampiņa viena jānomaina , bet ne par to bij stāsts. vnk ar kolēģi darbā sākam runāt par čipošanu kā tādu un tad nejauši pamanīju šitā kantora piedāvāto pakalpojumu arsenālu, palasīju un sāka rasties pārdomas, ka tur šis tas nav OK
Offline
Ridlihs
25. Oct 2015, 21:49 #518

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku


25 Oct 2015, 21:27:38 968-jk rakstīja:
Visas tās EGR un DPF amputēšanas līdzinās sieviešu nošļukušo krūšu nogriezšanas pēc bērna barošanas nevis implantu ielikšanas.


ta priekš kam griež ārā to kvēpu filtru ? čoms nopirka e60 535d, tam arī izgriezts, šis gan plāno likt atpakaļ, tik tas prieks nav īpaši lēts.
Offline
AngelinaJolieed
25. Oct 2015, 23:20 #519

Kopš: 29. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 546

Braucu ar: 324td<->M57D30

M57D30 184HP čipot cik izmaksā un ko var dabūt no tā motora?
Offline
marrtins
25. Oct 2015, 23:46 #520

Kopš: 19. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 832

Braucu ar: :aiwa:


25 Oct 2015, 21:49:23 Ridlihs rakstīja:
čoms nopirka e60 535d, tam arī izgriezts, šis gan plāno likt atpakaļ, tik tas prieks nav īpaši lēts.

Viņš dīvains ir? Kas viņam nepatika?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4