Online
Pašreiz BMWPower skatās 183 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 22
Autors | Ziņojums |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11227
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
|
11 Feb 2018, 18:32:36 @krille rakstīja:
09 Feb 2018, 18:18:51 @Ted_Easy rakstīja:
09 Feb 2018, 17:52:20 @sonx33 rakstīja:
jautājums par kompresiometru, vai kompresiometram var kko nodarit liels dzinēja tilpums, respektīvi vajag nomērit kompresiju v12 dzinējmam ar tilpumu 35litri, vai vares izmantot parasto auto kompresijas mērāmo,cena ap 100 eiro?
Vai ar parasto manometru varēs nomērīt spiedienu traktora riepai? tilpums x reizes lielāks.
P.s. Galvenais lai kompresija nepārsniedz mērskalas apjomu t.i. ja mērskalā ir 16bar un tavā dzinējā būtu jābūt 12 viss ok otrādi gan nē.
Izstāsti par speciālo spiediena mērītāju traktoram! Cik tur bar jābūt? Neesi sapisies meistarībā?
Traktoram 2 bar, šosejas velosipēdam 8 bar,kravas auto 8 bar. | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
| Shon mainiiju galvas bliivi M54 motoram, peec instrukcijas jaapievelk 40Nm tad 90 graadi un veel reiz 90 graadi. bet rezultaataa slodze sanaak atshkjiriiga pievelkot juutu ka dazhas skruuves stipraak pievilktas citas nee. panjeemu peec stipraakaas pievilku visas paareejaas tas sanaaca 80Nm, tas izklausaas ok galvas skruuveem? bliive Victor Reinz +0.3mm remontizmeers par cik galva tika nosliipeeta, un nee nav tur nekas shkjiibs viss ir taisns, nebija paakarseeta. [ Šo ziņu laboja bmwaddict, 12 Feb 2018, 13:20:05 ] | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| randomā vai kādā izteiktā zonā bija vieglāk/grūtāk?
un vai vītnes un paplāksnes sausas vai smērētas, eļļotas?
pirmajā variantā iespējams ka bloks nav taisns pret galvu, pārbaudīt nu jau par vēlu, bet ir indikātorsmēre, nosmērē pavisam plānā kārtiņā galve, tas uzliek uz bloka un nedaudz pakustina visos virzienos, pārnestā smēre parādīs saskares punktus, neprecīzi pieguļoša galva locīsies pievelkot, kas var radīt atšķirību pievelkot, jo ar tiem 40nm nepietiek lai piespiestu galvu pilnīgi, ja tā startā jau nepieguļ
daži manuāļi diktē vai skrūves jāsmērē vai nē, 40nm+90°+90° metode ir tieši lai izvairītos no berzes iespaida uz pievilkšanas spēku, ja būtu visi lielumi nmros, tad tas jau sāk kļūt kritiski | Offline | | |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2788
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
09 Feb 2018, 17:52:20 @sonx33 rakstīja:
jautājums par kompresiometru, vai kompresiometram var kko nodarit liels dzinēja tilpums, respektīvi vajag nomērit kompresiju v12 dzinējmam ar tilpumu 35litri, vai vares izmantot parasto auto kompresijas mērāmo,cena ap 100 eiro?
Kas smagāks - 1kg spalvu vai 1kg cukura? Spiediens jau no tā cilindros nemainās tikai tādēļ ka viņš ir lielāks.... | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7063
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Man tām skrūvēm nepatīk kā cepures līp pie alumīnija
Kārtīgi saeļļoji gan vītnes, gan cepures?
Principā 80nm benzīnam ir +/- ok
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16205
Braucu ar:
|
12 Feb 2018, 13:16:43 @bmwaddict rakstīja:
Shon mainiiju galvas bliivi M54 motoram, peec instrukcijas jaapievelk 40Nm tad 90 graadi un veel reiz 90 graadi. bet rezultaataa slodze sanaak atshkjiriiga pievelkot juutu ka dazhas skruuves stipraak pievilktas citas nee. panjeemu peec stipraakaas pievilku visas paareejaas tas sanaaca 80Nm, tas izklausaas ok galvas skruuveem? bliive Victor Reinz +0.3mm remontizmeers par cik galva tika nosliipeeta, un nee nav tur nekas shkjiibs viss ir taisns, nebija paakarseeta.
tas ir no tā ka skruvei ir berze,citreiz viņa izbukse uz šaibas,citrei kopā ar šaibu uz galvas,no tā ari sajūta ka pievelkas dažādi,tapec pareizakais veids ir vilkt pēc grādiem.Zinu cik stresaini ir šitiem vilkt galvu | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
12 Feb 2018, 13:54:13 @RSAWorkshop rakstīja:
Man tām skrūvēm nepatīk kā cepures līp pie alumīnija
Kārtīgi saeļļoji gan vītnes, gan cepures?
Principā 80nm benzīnam ir +/- ok
pagūglēju tikko par tām skrūvēm, skatos ka vācieši stabili iet uz ķīnas kvalitāti, rūdītās paplāksnes nooptimizējuši | Offline | | |
Ted_Easy | | Kopš: 12. Aug 2013
No: Priekule
Ziņojumi: 117
Braucu ar: Autobūlves brīnumu
|
11 Feb 2018, 18:32:36 @krille rakstīja:
09 Feb 2018, 18:18:51 @Ted_Easy rakstīja:
09 Feb 2018, 17:52:20 @sonx33 rakstīja:
jautājums par kompresiometru, vai kompresiometram var kko nodarit liels dzinēja tilpums, respektīvi vajag nomērit kompresiju v12 dzinējmam ar tilpumu 35litri, vai vares izmantot parasto auto kompresijas mērāmo,cena ap 100 eiro?
Vai ar parasto manometru varēs nomērīt spiedienu traktora riepai? tilpums x reizes lielāks.
P.s. Galvenais lai kompresija nepārsniedz mērskalas apjomu t.i. ja mērskalā ir 16bar un tavā dzinējā būtu jābūt 12 viss ok otrādi gan nē.
Izstāsti par speciālo spiediena mērītāju traktoram! Cik tur bar jābūt? Neesi sapisies meistarībā?
Kāds nemāk lasīt sarkasmu laikam. | Offline | | |
|
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
| jeb arii dazhaadaam skruveem dazhaadi viitne/viitne blokaa pastiepaas. ja nenotruka pavisam - super! | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
12 Feb 2018, 15:33:06 @N53series rakstīja:
jeb arii dazhaadaam skruveem dazhaadi viitne/viitne blokaa pastiepaas. ja nenotruka pavisam - super!
viņš jau pēc stingrākās pievilka pārējās, ja padotos vītne blokā, tad neizdotos panākt lielāku pretestību, būtu pīķis un tad ar vien vieglāk un vieglāk līdz sāk skanēt mats darbnīcā | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
12 Feb 2018, 15:37:55 @JZ rakstīja:
12 Feb 2018, 15:33:06 @N53series rakstīja:
jeb arii dazhaadaam skruveem dazhaadi viitne/viitne blokaa pastiepaas. ja nenotruka pavisam - super!
viņš jau pēc stingrākās pievilka pārējās, ja padotos vītne blokā, tad neizdotos panākt lielāku pretestību, būtu pīķis un tad ar vien vieglāk un vieglāk līdz sāk skanēt mats darbnīcā
nuu, neba vinjsh veel 3 apljus pievilka taam stipraakajaam | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
| Kkad vilku galvas skruves, pec instrukcijas pateikti kkadi nm, laikam bija 60... Ok, pievilku noteiktajā kārtībā. Bet pirms vilkt tos noteiktos grādus, izdomāju vēlreiz noiet pāri visām skrūvēm ar tiem pašiem 60 nm un - pārsteigums- skrūves, kas tika pievilktas pirmās, pagriezās vēl par teju pusapgriezienu... Sanāk, ja nebūtu novilcis vēlreiz, būtu pievilktas nevienmērīgi... | Offline | | |
Nerds | | Kopš: 24. Sep 2017
Ziņojumi: 341
Braucu ar:
|
12 Feb 2018, 20:15:19 @kexxx rakstīja:
Kkad vilku galvas skruves, pec instrukcijas pateikti kkadi nm, laikam bija 60... Ok, pievilku noteiktajā kārtībā. Bet pirms vilkt tos noteiktos grādus, izdomāju vēlreiz noiet pāri visām skrūvēm ar tiem pašiem 60 nm un - pārsteigums- skrūves, kas tika pievilktas pirmās, pagriezās vēl par teju pusapgriezienu... Sanāk, ja nebūtu novilcis vēlreiz, būtu pievilktas nevienmērīgi...
Izklausās drīzāk,ka tavai atslēgai kalibrēšana taisīta 30 gadus atpakaļ. | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
12 Feb 2018, 20:33:30 @Nerds rakstīja:
12 Feb 2018, 20:15:19 @kexxx rakstīja:
Kkad vilku galvas skruves, pec instrukcijas pateikti kkadi nm, laikam bija 60... Ok, pievilku noteiktajā kārtībā. Bet pirms vilkt tos noteiktos grādus, izdomāju vēlreiz noiet pāri visām skrūvēm ar tiem pašiem 60 nm un - pārsteigums- skrūves, kas tika pievilktas pirmās, pagriezās vēl par teju pusapgriezienu... Sanāk, ja nebūtu novilcis vēlreiz, būtu pievilktas nevienmērīgi...
Izklausās drīzāk,ka tavai atslēgai kalibrēšana taisīta 30 gadus atpakaļ.
Kļūdies | Offline | | |
Pionieriss | | Kopš: 11. Jan 2018
No: Rīga
Ziņojumi: 16
Braucu ar: e34 m52b28
| kāds nezin kur dabūt tādus metāla spliterus?
[ Šo ziņu laboja Pionieriss, 12 Feb 2018, 20:49:17 ] | Offline | | |
Nerds | | Kopš: 24. Sep 2017
Ziņojumi: 341
Braucu ar:
|
12 Feb 2018, 20:44:15 @kexxx rakstīja:
12 Feb 2018, 20:33:30 @Nerds rakstīja:
12 Feb 2018, 20:15:19 @kexxx rakstīja:
Kkad vilku galvas skruves, pec instrukcijas pateikti kkadi nm, laikam bija 60... Ok, pievilku noteiktajā kārtībā. Bet pirms vilkt tos noteiktos grādus, izdomāju vēlreiz noiet pāri visām skrūvēm ar tiem pašiem 60 nm un - pārsteigums- skrūves, kas tika pievilktas pirmās, pagriezās vēl par teju pusapgriezienu... Sanāk, ja nebūtu novilcis vēlreiz, būtu pievilktas nevienmērīgi...
Izklausās drīzāk,ka tavai atslēgai kalibrēšana taisīta 30 gadus atpakaļ.
Kļūdies
Nu tad lîki pirksti.
Jo pareizi pievelkot tă nevajadzētu bůt. | Offline | | |
|
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
12 Feb 2018, 13:33:55 @JZ rakstīja:
randomā vai kādā izteiktā zonā bija vieglāk/grūtāk?
un vai vītnes un paplāksnes sausas vai smērētas, eļļotas?
pirmajā variantā iespējams ka bloks nav taisns pret galvu, pārbaudīt nu jau par vēlu, bet ir indikātorsmēre, nosmērē pavisam plānā kārtiņā galve, tas uzliek uz bloka un nedaudz pakustina visos virzienos, pārnestā smēre parādīs saskares punktus, neprecīzi pieguļoša galva locīsies pievelkot, kas var radīt atšķirību pievelkot, jo ar tiem 40nm nepietiek lai piespiestu galvu pilnīgi, ja tā startā jau nepieguļ
daži manuāļi diktē vai skrūves jāsmērē vai nē, 40nm+90°+90° metode ir tieši lai izvairītos no berzes iespaida uz pievilkšanas spēku, ja būtu visi lielumi nmros, tad tas jau sāk kļūt kritiski
jaa randomaa atshkjiriigas, bet nepaarproti atshkjiriiba tur bija labi ja veel par kaadiem 45 graadiem max. vienk ar roku jutu ka pievelkot tos peedeejos 90 graadus dazhas skruuves pievelkas stipraak dazhas nee. piefikseeju taas kas stipraak pievilkaas tad ar dinamometrisko izmeeriiju un paarvilku visas paareejaas liidziigi, atshkjiriibas videeji nebija liela, varbuut paaris skruuves pagriezaas veel drusku vairaak kaa 45 graadi peec tiem 90 + 90. anyways saprotu kamdeelj taada metodika jo uz lielaam slodzeem nevar uzskatiit ka visaam skruuveem berze vienaada, protams skruuveem viitnes viegli ieelljotas ar un galvas arii, un pievelkot centos peec izjuutas saliidzinaat kaa taas pievelkas, nebija taa ka dazhas iet ar lielu berzi dazhas nee, var jau to sameeraa viegli noteikt meegjinot skruuvi izkustinaat nu tipa pagriezt cik liels ir "klikshkjis" nu cik liela ir berzes pretestiiba kas jaapaarvar lai skruuve izkusteetos. man liekas ka taa atshkjiriiba ir pashaas skruuvees kaa taas nospriegojas, nezinu cik tehnologjiski preciizi var izgatavot skruuves ar absoluuti identisku stiepes pretestiibu, pieljauju ka tur ir taa atshkjiriiba. aa un skruuves bija OEM pirktas BMW dealershipaa laikam $70 USD atsmeelu, aizmirsu laiciigi pasuutiit. | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
12 Feb 2018, 20:15:19 @kexxx rakstīja:
Kkad vilku galvas skruves, pec instrukcijas pateikti kkadi nm, laikam bija 60... Ok, pievilku noteiktajā kārtībā. Bet pirms vilkt tos noteiktos grādus, izdomāju vēlreiz noiet pāri visām skrūvēm ar tiem pašiem 60 nm un - pārsteigums- skrūves, kas tika pievilktas pirmās, pagriezās vēl par teju pusapgriezienu... Sanāk, ja nebūtu novilcis vēlreiz, būtu pievilktas nevienmērīgi...
neenu visai logjiski, pirmaas skruuves ko tu pievelc sanjem visu pretestiibu uz sevi, tad pievelkot paareejaas bliive saspiezhas un slodze izdalaas uz visaam un taas pirmaas attieciigi paliek mazaak noslogotas, instrukcijaa starpcitu nav teikts ka taa pirmaa pievilkshana ar noraadiitajiem Nm ir jaaveic ar pirmo reizi. Tur tieshi taapeec ir noraadiits ka visaam jaabuut vienaadi, tobish tu ej paari vairaakas reizes kameer visas savelkaas vienaadi un tikai tad var saakt 90 + 90. Taa ka viss tev tur pareizi taa arii ir jaabuut, kad pievelkot pirmo reizi dazhas paliek valjiigaakas, tur vienk ir jaaiet vairaakas reizes paari. | Offline | | |
streetlife | | Kopš: 25. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1255
Braucu ar: 1er
| kas varētu būt par problēmu, ja pēc auto piestartēšanas nodzēšas pulkstenis, tripmetrs un visa iespējamā info par vidējajiem patēriņiem. Tas parasti notiek tad kad auto ilgāku laiku ir stāvējis. Bet citreiz var gadīties arī tad ja pēdējais brauciens ir bijis pirms stundas.
auto e90 | Offline | | |
Nerds | | Kopš: 24. Sep 2017
Ziņojumi: 341
Braucu ar:
|
12 Feb 2018, 21:46:38 @streetlife rakstīja:
kas varētu būt par problēmu, ja pēc auto piestartēšanas nodzēšas pulkstenis, tripmetrs un visa iespējamā info par vidējajiem patēriņiem. Tas parasti notiek tad kad auto ilgāku laiku ir stāvējis. Bet citreiz var gadīties arī tad ja pēdējais brauciens ir bijis pirms stundas.
auto e90
Aķis pizdohen. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|