Online
Pašreiz BMWPower skatās 185 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Par un ap 5er E60 II
Autors | Ziņojums |
cipargalva | | Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6621
Braucu ar: quattro
| Ja jums pēc veco traktoru čipošanas iet ciet jpg filtri, tad, protams, izņemot tos, tie melnie putekļi jau nenokļūs gaisā. Arī izpūtēja gals nav melns no iekšpuses. | Offline | | |
Krishus | | Kopš: 13. Mar 2006
No: Subate
Ziņojumi: 3217
Braucu ar:
| Ja tu REAALI zini, ka tev tas PDFs tur veel ir un rores ir melnas, tad tam filtram jau 30x ir piz*** un visticamaak pus gadu paneli ir "veestiijums"
JPG filri ? tu no foto kluba ?[ Šo ziņu laboja Krishus, 07 May 2017, 00:10:10 ] | Offline | | |
Mikuzz | | Kopš: 19. Aug 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 41361
Braucu ar: Transporta līdzekli
| Pieduras par PDF | Offline | | |
fuelmax | | Kopš: 23. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 202
Braucu ar:
|
07 May 2017, 00:09:26 @Krishus rakstīja:
Ja tu REAALI zini, ka tev tas PDFs tur veel ir un rores ir melnas, tad tam filtram jau 30x ir piz*** un visticamaak pus gadu paneli ir "veestiijums"
JPG filri ? tu no foto kluba ?
A tu no Adobe kluba?? | Offline | | |
cipargalva | | Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6621
Braucu ar: quattro
| Pieļauju, ka, ja funkcionējoša kvēpu filtra esamība dotu papildus pačota punktus, tad griezējiem un ārā čipotājiem būtu jākar zobi vadzī dēļ klientu trūkuma. | Offline | | |
Krishus | | Kopš: 13. Mar 2006
No: Subate
Ziņojumi: 3217
Braucu ar:
| jaa, es no adobes puulcinja P.S. manam drapakam tas PDF reaali straadaa, cerams.
[ Šo ziņu laboja Krishus, 07 May 2017, 00:50:41 ] | Offline | | |
Angelz | | Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
| Tīri izputēja gali vēl nenozīmē ka DPF funkcionē un nav beidzies. Tas tā no pieredzes.
Green peace pulciņš sāk veidoties
[ Šo ziņu laboja Angelz, 07 May 2017, 01:03:29 ]
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
Krishus | | Kopš: 13. Mar 2006
No: Subate
Ziņojumi: 3217
Braucu ar:
| Piekriitu, bet katraa zinjaa, tas zinjo, to, ka TEOREETISKI, PDF ir veel iespeejams glaabt, "izdedzinot". Viss, protams, atkariigs no laika un lietoshanas apstaaklliem, ja tikai pilseeta, tad ir KAPI | Offline | | |
|
Angelz | | Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
|
07 May 2017, 01:02:58 @Krishus rakstīja:
Piekriitu, bet katraa zinjaa, tas zinjo, to, ka TEOREETISKI, PDF ir veel iespeejams glaabt, "izdedzinot". Viss, protams, atkariigs no laika un lietoshanas apstaaklliem, ja tikai pilseeta, tad ir KAPI
Man bija gadījums, kad vienīgā indikācija bija netipiska kļūda logos, kuru vnk vadītājs panelī neredz. Arī pavērojot reģenerāciju tipa funkcionē, vienīgi pēc anomālijas varēja secināt kad kaut kas nav kārtībā. Pēcāk visu mozaīku liekot kopā sapratu kur bija prbl un visu novērsu. Bet tā no malas tipa viss labi. Tas tā viela pārdomām.
FL E6* DPF filtra resurs pēc bmw specenes vadoties ir 250k km.[ Šo ziņu laboja Angelz, 07 May 2017, 01:17:57 ]
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
Angelz | | Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
| Man jautājums vietējiem gudrajiem, ir kāds pētījis vai varbūt zin no personīgās pieredzes, kāda ir darbības atšķirība starp FL E60 degvielas pumpja vadības blokiem, proti otrās paaudzes (EKPM2) ar trešo (EKPM3). Par elektrisko shēmu un savstarpējo savietojamību nav pozicionēts jautājums, tur viss skaidrs. Bet tīri darbībā, ir kādi uzlabojumi trešai paaudzei? Zemāk piemērs.
[ Šo ziņu laboja Angelz, 07 May 2017, 01:49:55 ]
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
07 May 2017, 01:42:18 @Angelz rakstīja:
Man jautājums vietējiem gudrajiem, ir kāds pētījis vai varbūt zin no personīgās pieredzes, kāda ir darbības atšķirība starp FL E60 degvielas pumpja vadības blokiem, proti otrās paaudzes (EKPM2) ar trešo (EKPM3). Par elektrisko shēmu un savstarpējo savietojamību nav pozicionēts jautājums, tur viss skaidrs. Bet tīri darbībā, ir kādi uzlabojumi trešai paaudzei? Zemāk piemērs.
Peec plates izskataas,ka jaunajam ir izeja ar pwm,vecajam - tupa on/off. Bet,es nesapratu jautaajumu. Nekas no tehniskaam nianseem neinteresee,bet tajaa pat laikaa interesee? Tb,visas izmainjas skaidras,vai tieshi preteeji - neko nerubii,un no tehnisku atskjiriibu mineeshanas nekas skaidraaks nekljuus? Opredeljitesj! | Offline | | |
Angelz | | Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
|
07 May 2017, 18:00:39 @N53series rakstīja:
Peec plates izskataas,ka jaunajam ir izeja ar pwm,vecajam - tupa on/off. Bet,es nesapratu jautaajumu. Nekas no tehniskaam nianseem neinteresee,bet tajaa pat laikaa interesee? Tb,visas izmainjas skaidras,vai tieshi preteeji - neko nerubii,un no tehnisku atskjiriibu mineeshanas nekas skaidraaks nekljuus? Opredeljitesj!
Opridjiljitsa nevajag man bet kādam...
Vēlreiz, ja ir grūti fokusēt savu uzmanību un virspusēji lasi citu postus, uzrakstīšu.
@Angelz rakstīja:
.....kāda ir darbības atšķirība starp FL E60 degvielas pumpja vadības blokiem, proti otrās paaudzes (EKPM2) ar trešo (EKPM3) Par elektrisko shēmu un savstarpējo savietojamību nav pozicionēts jautājums, tur viss skaidrs.
Es ceru kad tagad ir skaidrs? Ja ne tad precizēšu Man interesē vai ir kāda atšķirība a/m darbībā ar EKM2 vai ar EKM3 pumpja ecu.[ Šo ziņu laboja Angelz, 07 May 2017, 18:33:41 ]
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
07 May 2017, 18:32:58 @Angelz rakstīja:
07 May 2017, 18:00:39 @N53series rakstīja:
Peec plates izskataas,ka jaunajam ir izeja ar pwm,vecajam - tupa on/off. Bet,es nesapratu jautaajumu. Nekas no tehniskaam nianseem neinteresee,bet tajaa pat laikaa interesee? Tb,visas izmainjas skaidras,vai tieshi preteeji - neko nerubii,un no tehnisku atskjiriibu mineeshanas nekas skaidraaks nekljuus? Opredeljitesj!
Opridjiljitsa nevajag man bet kādam...
Vēlreiz, ja ir grūti fokusēt savu uzmanību un virspusēji lasi citu postus, uzrakstīšu.
@Angelz rakstīja:
.....kāda ir darbības atšķirība starp FL E60 degvielas pumpja vadības blokiem, proti otrās paaudzes (EKPM2) ar trešo (EKPM3) Par elektrisko shēmu un savstarpējo savietojamību nav pozicionēts jautājums, tur viss skaidrs.
Es ceru kad tagad ir skaidrs? Ja ne tad precizēšu Man interesē vai ir kāda atšķirība a/m darbībā ar EKM2 vai ar EKM3 pumpja ecu.
Pag,ja ir skaidras uzbuuves atskjiriibas,tad ir skaidras darbiibas atskjiriibas. Veel joprojaam nesaprotu jautaajumu. | Offline | | |
Angelz | | Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
|
07 May 2017, 18:38:23 @N53series rakstīja:
Pag,ja ir skaidras uzbuuves atskjiriibas,tad ir skaidras darbiibas atskjiriibas. Veel joprojaam nesaprotu jautaajumu.
Mjaa kosmoss, ko lai saka.
Es minēju kad man INTERESĒ TIKAI UN VIENĪGI EKP ECU v2 vs v3 pamatfuncijas atšķirības ja tādas vispār ir. Un ja tagad nav skaidrs tad sorry, uzskati kad man jautājums nebija domāts tev.
Vai vēl vienkāršāk, vai būs degvielas pumpja darbības izmaiņas strādājot ar EKPM2 vai EKPM3 ECU?
Jautājums tāpēc, pēc bmw specenes abi bloki ir savstarpēji savietojami bet ja elektroniski apskatam katru, bez realizācijas sīkumiem, katram blokam ir savs kontrolieris un attiecīgi sava firmware 7180427 un 7276383.[ Šo ziņu laboja Angelz, 07 May 2017, 19:07:38 ]
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
07 May 2017, 18:46:56 @Angelz rakstīja:
07 May 2017, 18:38:23 @N53series rakstīja:
Pag,ja ir skaidras uzbuuves atskjiriibas,tad ir skaidras darbiibas atskjiriibas. Veel joprojaam nesaprotu jautaajumu.
Mjaa kosmoss, ko lai saka.
Es minēju kad man INTERESĒ TIKAI UN VIENĪGI EKP ECU v2 vs v3 pamatfuncijas atšķirības ja tādas vispār ir. Un ja tagad nav skaidrs tad sorry, uzskati kad man jautājums nebija domāts tev.
Vai vēl vienkāršāk, vai būs degvielas pumpja darbības izmaiņas strādājot ar EKPM2 vai EKPM3 ECU?
Jautājums tāpēc, pēc bmw specenes abi bloki ir savstarpēji savietojami bet ja elektroniski apskatam katru, bez realizācijas sīkumiem, katram blokam ir savs kontrolieris un attiecīgi sava firmware 7180427 un 7276383.
Atbildeet korekti jeb piesleegties tavam liimenim?
Jaunaakais tehniski speej korekti noteikt gaisu sistemaa,samazina mehaanisko/elektrisko/termaalo paarslodzi,advanceetaak managee pumpja pluusmu. Domaa,kaads tev spees pateikt algoritmu atskjiriibas? Nez,kam tas jautaajums bija domaats? Nu,nosauc kaadu personaazhu,kursh vareetu sho rubiit..
Jaa,man nav skaidrs - kaa var nesaprast darbiibas atskjiriibas,saprotot hardware atskjiriibas. Es to saprotu.. | Offline | | |
Angelz | | Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
|
07 May 2017, 19:38:33 @N53series rakstīja:
Atbildeet korekti jeb piesleegties tavam liimenim?
Jaunaakais tehniski speej korekti noteikt gaisu sistemaa,samazina mehaanisko/elektrisko/termaalo paarslodzi,advanceetaak managee pumpja pluusmu. Domaa,kaads tev spees pateikt algoritmu atskjiriibas? Nez,kam tas jautaajums bija domaats? Nu,nosauc kaadu personaazhu,kursh vareetu sho rubiit..
Jaa,man nav skaidrs - kaa var nesaprast darbiibas atskjiriibas,saprotot hardware atskjiriibas. Es to saprotu..
Par līmeni ne tagad.
Nu redz, paldies, to arī gribēju dzirdēt.
Sorry es neemu automehāniķis, mana darbības sfēra ir pavisam cita. Bet BMW ir sirds lieta. Savam zvēram elektronisko un softa pusi esmu savedis kārtībā pats ar savām rokām un smadzenēm. Kā arī palīdzējis vairums bmw īpašniekiem.
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
|
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
07 May 2017, 19:53:33 @Angelz rakstīja:
07 May 2017, 19:38:33 @N53series rakstīja:
Atbildeet korekti jeb piesleegties tavam liimenim?
Jaunaakais tehniski speej korekti noteikt gaisu sistemaa,samazina mehaanisko/elektrisko/termaalo paarslodzi,advanceetaak managee pumpja pluusmu. Domaa,kaads tev spees pateikt algoritmu atskjiriibas? Nez,kam tas jautaajums bija domaats? Nu,nosauc kaadu personaazhu,kursh vareetu sho rubiit..
Jaa,man nav skaidrs - kaa var nesaprast darbiibas atskjiriibas,saprotot hardware atskjiriibas. Es to saprotu..
Par līmeni ne tagad.
Nu redz, paldies, to arī gribēju dzirdēt.
Sorry es neemu automehāniķis, mana darbības sfēra ir pavisam cita. Bet BMW ir sirds lieta. Savam zvēram elektronisko un softa pusi esmu savedis kārtībā pats ar savām rokām un smadzenēm. Kā arī palīdzējis vairums bmw īpašniekiem.
njem par labu!
es domaaju, ka shaadu jautaajumu [preciizi - par algoritmiem] tev neatbildees neviens internetu plashumos - kaada gan vajadziiba kaadam to peetiit?
idejiski - var sleegties klaat, un logot can, izejas, bet nekaada rakjeshzinaatne tur nebuus.
ja ir iespeeja, es liktu jaunaako versiju - gan mazaak chakarees visa drota elektrotiiklu, gan maigaak vadiis suukni [un tam buutu jaakalpo ilgaak]. | Offline | | |
Angelz | | Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
|
07 May 2017, 20:01:35 @N53series rakstīja:
njem par labu!
es domaaju, ka shaadu jautaajumu [preciizi - par algoritmiem] tev neatbildees neviens internetu plashumos - kaada gan vajadziiba kaadam to peetiit?
idejiski - var sleegties klaat, un logot can, izejas, bet nekaada rakjeshzinaatne tur nebuus.
ja ir iespeeja, es liktu jaunaako versiju - gan mazaak chakarees visa drota elektrotiiklu, gan maigaak vadiis suukni [un tam buutu jaakalpo ilgaak].
Es savai piespiedu kārtā nomainīju uz EKPM3, pāršuvu un piekodēju. Vnk interesanti bija uzzināt nianses.
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
josi | | Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
| Piespiedu kārtā - tas ir kā? Vecajam iztecēja kondensatori un sabojāja plati?
Par atsķirībām - vvz, abi ir ar PMW un nodrošina mainīgu sūkņa ražību, no kodēšanas viedokļa jaunajam pat ir krietni mazāk to parametru.
| Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
08 May 2017, 13:46:25 @josi rakstīja:
Piespiedu kārtā - tas ir kā? Vecajam iztecēja kondensatori un sabojāja plati?
Par atsķirībām - vvz, abi ir ar PMW un nodrošina mainīgu sūkņa ražību, no kodēšanas viedokļa jaunajam pat ir krietni mazāk to parametru.
ok, precizeeshu.
pirmajam PWM tiek realizeets - ar zemu frekvenci kapaajot suuknii pilnu spani, 'izbraucot' uz suuknja induktivitaates reekjina un mehaaniskaas inerces.
sho par PWM iisti korekti saukt nav [kaut formaali nodroshina mainiigu razhiibu].
otrajam izskataas - ar kaartu augstaaka frekvence, PWM tiek formeets pashaa blokaa. Attieciigi - mazaaki trauceejumi gan baroshana, gan izejaa, preciizaaka parametru meeriishana un kontrole.
vai shaadi buus gana izsmekljoshi? | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|