Online
Pašreiz BMWPower skatās 162 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Mercedes-Benz
Autors | Ziņojums |
Domeniks | | Kopš: 14. Jun 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 2957
Braucu ar: Toyota
|
06 Jun 2021, 23:13:56 @Rhs1992 rakstīja:
Kad dzīvoju Rīgā, vedu uz servisu kas pretī Valdemāra ielas Rimi. Tur ātri konstatēja defektus un nemēģina apšmaukt kā oranž garaž.
Man atkal oranzgaraz viss ok. | Offline | | |
vvv | | Kopš: 19. Feb 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 2107
Braucu ar: e53FL 4,4;e38
|
06 Jun 2021, 21:35:27 @DSSD rakstīja:
padalieties ar info kur jus braucat remontet savus vecos mercedesus?
Family garage. Mercedes restaurācija remonts.
Atrodas aiz fizkultūras institūta.
Iegooglē. Šaubos vai Latvijā labāka vieta vecajiem meršiem ir.
P. S man W140 parastā servisā noplāta rokas par sīkumiem. Tur visu arī par w115 un vecākiem izstāstīs | Offline | | |
s-line | | Kopš: 08. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2578
Braucu ar: kūtiņu
| Pirms esmu aizbraucis pie kārbnieka, gan jau te būs kam bijis līdzīgi:
w211 270d kamēr auksts, ieliekot atpakaļgaitā nāk vibrācijas no kārbas, kad viss ir uzsilis, tad bez bēdu. | Offline | | |
Ksneps | | Kopš: 02. Sep 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 1396
Braucu ar:
| Tas nevar būt kaut kā saistīts ar dzinēja spilveniem? Tu domā tas ir tieši no pašas kārbas? | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6203
Braucu ar:
|
07 Jun 2021, 13:12:11 @Ksneps rakstīja:
Tas nevar būt kaut kā saistīts ar dzinēja spilveniem? Tu domā tas ir tieši no pašas kārbas?
Plus vēl kārbas pašas spilvens. Kardānam gumijas utt. arī var būt jāapskata. | Offline | | |
s-line | | Kopš: 08. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2578
Braucu ar: kūtiņu
| Bet kā beigtie spilveni var beigt taisīt vibrāciju,ja auto sasniedz darba temparatūru? | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6203
Braucu ar:
|
07 Jun 2021, 16:30:34 @s-line rakstīja:
Bet kā beigtie spilveni var beigt taisīt vibrāciju,ja auto sasniedz darba temparatūru?
Tie vairs nav vienkārši gumijas štrunti, bet visai sarežģīta konstrukcija ar iestrādātu amortizatoru, kaut kā apmēram tā. Cenas lielas, ieteicams likt tikai OEM, lai tiešām aizvāktu vibrāciju. Tā ka tur arī ir kam "uzsilt". Kā arī runāji par atpakaļgaitu — uzreiz citos virzienos slodzes kā parastā darba režīmā, tāpēc arī šis tas var parādīties tieši atpakaļgaitā. Visu minēto ir viegli pārbaudīt pirms ķerties pie nomaiņas! | Offline | | |
gacciZm | | Kopš: 06. Sep 2011
No: Bauska
Ziņojumi: 504
Braucu ar: 314
| Vajadzīga palīdzība ar MB detaļām, respektīvi to kodiem. Jaunas nav nepieciešamas! | Offline | | |
|
Arturiks | | Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 9026
Braucu ar: 26 & 26 & 11
|
02 Aug 2021, 16:24:49 @gacciZm rakstīja:
Vajadzīga palīdzība ar MB detaļām, respektīvi to kodiem. Jaunas nav nepieciešamas!
catcar.info, ievadi vin un meklē pēc shēmas visu, ko vajag. | Offline | | |
propans-butans | | Kopš: 29. Aug 2021
Ziņojumi: 63
Braucu ar: beigušos skati
| helō, ir iegādāts w203 220 CDI 110kw
spīd ka būs service B, labi tur visi filtri ar eļļu, bet iepriekšējais saimnieks saka ka pie katras apkopes jāmaina kartera ventilācijas vārsts vai filtrs, vārdu sakot tas kas augšā pie pielejamā korķa. Jautājums vai tā tiešām ir vai šis makaronus karina [ Šo ziņu laboja propans-butans, 29 Aug 2021, 13:50:48 ] | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6203
Braucu ar:
|
29 Aug 2021, 12:24:55 @propans-butans rakstīja:
helō, ir iegādāts w203 220 CDI 110kw
spīd ka būs service B, labi tur visi filtri ar eļļu, bet iepriekšējais saimnieks saka ka pie katras apkopes jāmaina kartera ventilācijas vārsts vai filtrs, vārdu sakot tas kas augšā pie pielejamā korķa. Jautājums vai tā tiešām ir vai šis makaronus karina
Lai pavisam precīzi atbildētu būtu jāzina vairāk par to motoru, bet, jā, 2000-šo otrā pusē ieviestajiem dīzeļiem periodiski jāmaina viss kartera vāks ar ventilāciju, cik atceros, katrus 60k km. Izmaksas pietiekami lielas, lai mazinātos prieks par dīzeļauto (vāks vien bija 180 EUR, ja izdodas atrast labu cenu), bet nemainot tiešām problēmas rodas un vēlāk jau viss motors nonāk servisā. | Offline | | |
bum_bumz | | Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6746
Braucu ar: E34
|
29 Aug 2021, 23:43:09 @Mizx rakstīja:
Lai pavisam precīzi atbildētu būtu jāzina vairāk par to motoru, bet, jā, 2000-šo otrā pusē ieviestajiem dīzeļiem periodiski jāmaina viss kartera vāks ar ventilāciju, cik atceros, katrus 60k km. Izmaksas pietiekami lielas, lai mazinātos prieks par dīzeļauto (vāks vien bija 180 EUR, ja izdodas atrast labu cenu), bet nemainot tiešām problēmas rodas un vēlāk jau viss motors nonāk servisā.
Attiecīgi, kurš mazais bencīns ir ņemams | Offline | | |
propans-butans | | Kopš: 29. Aug 2021
Ziņojumi: 63
Braucu ar: beigušos skati
|
29 Aug 2021, 23:43:09 @Mizx rakstīja:
29 Aug 2021, 12:24:55 @propans-butans rakstīja:
helō, ir iegādāts w203 220 CDI 110kw
spīd ka būs service B, labi tur visi filtri ar eļļu, bet iepriekšējais saimnieks saka ka pie katras apkopes jāmaina kartera ventilācijas vārsts vai filtrs, vārdu sakot tas kas augšā pie pielejamā korķa. Jautājums vai tā tiešām ir vai šis makaronus karina
Lai pavisam precīzi atbildētu būtu jāzina vairāk par to motoru, bet, jā, 2000-šo otrā pusē ieviestajiem dīzeļiem periodiski jāmaina viss kartera vāks ar ventilāciju, cik atceros, katrus 60k km. Izmaksas pietiekami lielas, lai mazinātos prieks par dīzeļauto (vāks vien bija 180 EUR, ja izdodas atrast labu cenu), bet nemainot tiešām problēmas rodas un vēlāk jau viss motors nonāk servisā.
Lai nebūtu pārpratumu tad runa ir par detaļu 6460101462 kas būtu jāmaina.
Vai šiem vēl ir kādas kaites kam laicīgi jāpievērš uzmanība? Tas laikam ka skaitās Om646, noskrējis cik man šķiet īstus 284k (LV pirkts, pašlietojuma) ja tas bija tas ko tu domāji ar to ka jāzin vairāk par motoru. Mersī esmu sēdējis labi ja 3 reizes pirms šī iegādes | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Kāds ir ticis skaidrībā, kādēļ 212 vairs neskan muzons caur BT uz jaunākiem telefoniem? | Offline | | |
user | | Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 13756
Braucu ar:
|
21 Sep 2021, 12:17:09 @edzulis rakstīja:
Kāds ir ticis skaidrībā, kādēļ 212 vairs neskan muzons caur BT uz jaunākiem telefoniem?
nez, man uz neviena tel neskan. uz vecāka bija jāskan? tikai nesaki, ka es visus gadus neesmu vienkārši mācējis uzlikt [ Šo ziņu laboja user, 21 Sep 2021, 12:22:10 ] | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Nu man visu laiku skanēja uz iepriekšējā huawei P30 līdz vienā brīdī pazuda, iespējams pēc kaut kāda android updeita. Tagad uz oneplus 9 arī neskan. | Offline | | |
|
Gruzaviks | | Kopš: 28. Apr 2017
No: Liepāja
Ziņojumi: 133
Braucu ar: Arteon
| nekas arī nemainīšoties, jo sākot no 11 andoroid versijas mašīnas bt vairs nekonektēsies klāt.
vienīgais ko ieteica ( huawei palīdzības num.) mēģināt doties pie dīlera pēc programmatūras atjaunošanas, varbūt tad strādāšot, bet pa lielam šī lieta ir aizmirsta.
tagad karājas aux vads | Offline | | |
user | | Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 13756
Braucu ar:
|
21 Sep 2021, 13:20:25 @edzulis rakstīja:
Nu man visu laiku skanēja uz iepriekšējā huawei P30 līdz vienā brīdī pazuda, iespējams pēc kaut kāda android updeita. Tagad uz oneplus 9 arī neskan.
sviests, pameklēšu kādu vecu tel, pamēģināšu | Offline | | |
Solihull | | Kopš: 29. Jun 2020
Ziņojumi: 347
Braucu ar: bonatti grey
| Sveiki,
Kads ir saskaries ar SLK 1. paaudzi? Tuvakais analogs ir Z3, kuriem cenas ir x2, vai Miata, kuras tirgu nav vsispar (vieteja). Interese, kadel SLK turas ap tiem 2-3k, lai gan piedava manuali, pakalpiedzinu un kabrio un konkurentiem cenas ir augstakas no ta laika (90 beigas, 00 sakums), lai gan 'uz papira' SLK neskiet sudigakais variants.
Interese varianta vasaras biiteris, bet negribetos iegrabties uz auto modeli, kurs no 6 menesiem 3 pavadis garaza
Dizains, protams, nja.[ Šo ziņu laboja Solihull, 23 Sep 2021, 17:40:35 ] | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6203
Braucu ar:
|
23 Sep 2021, 17:39:30 @Solihull rakstīja:
Sveiki,
Kads ir saskaries ar SLK 1. paaudzi? Tuvakais analogs ir Z3, kuriem cenas ir x2, vai Miata, kuras tirgu nav vsispar (vieteja). Interese, kadel SLK turas ap tiem 2-3k, lai gan piedava manuali, pakalpiedzinu un kabrio un konkurentiem cenas ir augstakas no ta laika (90 beigas, 00 sakums), lai gan 'uz papira' SLK neskiet sudigakais variants.
Interese varianta vasaras biiteris, bet negribetos iegrabties uz auto modeli, kurs no 6 menesiem 3 pavadis garaza
Dizains, protams, nja.
Pats ilgtermiņā neesmu lietojis, bet iesaku paskatīties kādi tie izskatās kad pamatīgi pabraukti. Daudz krāsainās salona detaļas ir krāsota plastmasa un ar laiku sāk nākt ārā melnā pamatne. Tehniskā puse ir OK, kā jau kādām C-klasēm, motori arī tie paši, bet man ir aizdomas, ka tieši vizuālo problēmu dēļ cenas ir tādas. Nezinu kā ir Z3, bet SLK varētu teikt ka ir tāds studentu auto bez pārlieku lielām ambīcijām. Sākumā turīgiem studentiem, pēc tam jau parastajiem. Ā, rūsa arī var būt līdzīga kā to gadu citiem modeļiem, jo labi der braukšanai cauru gadu. Tāpēc man šķiet, ka cena ir vizuālā dēļ — viegli redzams nolietojums. Ja tas pārāk nesatrauc un pietiek ar 2 vietām, tad pērc nost! Pats arī esmu domājis, ka cenas nu jau ir tādas, ka for fun varētu tādu ieviest, jo daudz ko vairāk no 1. paaudzes gaidīt laikam nevar. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, VLD, linda, noisex
|