Online

Pašreiz BMWPower skatās 172 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: Ziemas auto izvēle par Ls 500

AutorsZiņojums
martinssirants
02. Dec 2013, 20:14 #501

Kopš: 08. Aug 2013

Ziņojumi: 5097

Braucu ar: uz lohu mugurām


02 Dec 2013, 20:09:02 Laoshi rakstīja:

02 Dec 2013, 20:05:25 Epix rakstīja:
opeli nomainija uz polo, sievietes vaveri neredzet vel 10 gadus principa nopirka to pasu, kas jau bija


Nu, nopērkot rūsējušu e36 viņam spīd tikai redzēt pilnmēnesi onanējot stavvietā, nevis kailu sievieti.


Ja onane uz hd video, tad tas jau skaitaas gandriiz kaa pa iistam
Offline
Lauva
02. Dec 2013, 20:17 #502

Kopš: 19. Apr 2005

Ziņojumi: 686

Braucu ar: VW Polo 1.7 SDI 1998.

Nedaudz vairāk par tūkstoš latiem, manuprāt, nemaz nav tik slikta cena, jo, kā jau minēju, automašīna man šķita tiešām labā tehniskā stāvoklī. Neesmu automehāniķis, taču nekas negrab, neskan, braucot pa bedrēm; amortizatori netek; arī no dzinēja nemanīju nekādas eļļas noplūdes; sajūgs neslīd; pārnesumi pārslēdzas precīzi; salons ir teicamā stāvoklī; ja man kāds sacītu, ka automašīna ir nobraukusi tikai 100 000 km, es ticētu. Jā, salons ir sapelējis, bet tās ir sekas vairāku gadu ilgajai stāvēšanai.

Paldies Laoshi par padomiem!

Diemžēl akumulatoram nomainīt elektrolītu nav iespējams - kā jau visiem modernajiem. Kādreiz vecajiem svina akumulatoriem varēja noteikt elektrolīta blīvumu, papildināt to. Kur tie laiki!

Jā, par sāli esmu dzirdējis. It kā uzsūcot sevī smakas. Sākumā gan vienkārši ar putām iztīrīšu sēdekļus, izmazgāšu paklājiņus utt., pēc tam mēģināšu sāli.

Likvidēt buktes ar saviem spēkiem es nedaudz baidos, jo nevēlos radīt asu locījumu, kurā sāktu atdalīties krāsojums. Šobrīd bukte ir liela, bet "mīksta", bez asām kontūrām.

Par "atrabotku" un "kreiso" dīzeli gan neesmu pārliecināts. Vidēji dienā veicu ap 20 km pa Rīgu, dodoties uz darbu un mājām. Mēnesī auto izmantoju kādas 25 darba dienas aptuveni, tātad veicu ap 500 km. Ja pieņemam, ka vidējais patēriņš dīzelim reāli ir ap 5 l/100 km pilsētas režīmā, tad mēnesī iztērēju ap 25 l dīzeļdegvielas, kas maksā kādus 24 latus (rēķinu ļoti aptuveni). Pieņemsim, ka es pildītu tikai "kreiso" degvielu. Nedomāju, ka tā būtu vairāk nekā 2 reizes lētāka par legālo. Tātad mēnesī es ietaupītu kādus 12 latus, bet nāktos iegādāties kannas, pašam uzpildīt auto garāžā, turklāt nezinu nevienu vietu Rīgas centrā, kur "kreiso" dīzeli pārdod atklāti. Visticamāk, nāktos doties ārpus Rīgas ar kannām un tērēt degvielu. Tātad 12 latu ietaupījums būtu vēl mazāks, turklāt pašam jāstiepj kannas, jāpilda - vai tas tiešām ir tā vērts?

Gaisa filtru jau pārbaudīju un iztīrīju no smiltīm un putekļiem; nemaz nezinu, kur atrodas salona filtrs.
Offline
Laoshi
02. Dec 2013, 20:24 #503

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Lauva, putas ir pārāk dārgi. Vēl smaku labi izņem kafija, sāls vairāk tieši mitrumu.

Ja brauc maz, vari nelaistīties ar kreiso, iesaku Lukoil dīzeli. Vnk ja mainīsi eļļu, tad nelej to podā, bet uzreiz bākā

Ziemā ierēķini lielāku patēriņu, vismaz 8 litri pirmos 5 kilometrus, auksts dīzelis rij nejēgā, protams, neviens dīzelists to neatzīs.
Offline
Lauva
02. Dec 2013, 20:26 #504

Kopš: 19. Apr 2005

Ziņojumi: 686

Braucu ar: VW Polo 1.7 SDI 1998.


02 Dec 2013, 19:48:51 kexxx rakstīja:
lai ātrāk varam savu zinātkāri remdēt, izmanto šo resursu LINKS

Bildites.lv? Un kur tad glamūrs?
Nē, nē, kā jau minēju - ja BMWPower administrācija man piešķirs iespēju veidot šeit galerijas, kā arī atļaus pie sava auto piestiprināt vortāla uzlīmes, tad, visticamāk, piekritīšu savas automašīnas fotosesijai.
Es tiešām neesmu "feiks" - it kā man nebūtu labāku veidu, kā pavadīt brīvo laiku.
Offline
Driver
02. Dec 2013, 20:42 #505

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


02 Dec 2013, 18:55:49 Lauva rakstīja:
Šodien savā īpašumā ieguvu VW Polo, par kuru rakstīju jau vakar. Piedalījies ceļu satiksmē gan vēl neesmu, jo vispirms nepieciešams iziet tehnisko apskati, taču tam nepieciešamas jaunas (lietotas) riepas un akumulators, kurus šobrīd atļauties nevaru - visus brīvos līdzekļus novirzīju automašīnas iegādei.
Lai arī tā īsti braucis vēl neesmu, tomēr ar pirmajiem iespaidiem padalīties jau varu. Lai man nepārmestu savas jaunās automašīnas pārlieku slavināšanu, sākšu ar trūkumiem:
smaka salonā ir TĀDA, it kā tajā šos gadus būtu sadalījies līķis. Kad pirmo reizi iekāpu, man fiziski kļuva slikta dūša. Arī viss apģērbs piesūcies ar atbaidošu pelēkuma smaku. Sēdekļu pārvalki ir sapelējuši; plastmasas detaļas - pārklātas ar kaut ko glumu;
bija problēmas ar automašīnas iedarbināšanu, taču pēc ārējā akumulatora pieslēgšanas un ilgākas startera darbināšanas mašīnīte ar priecīgu tarkšķēšanu apliecināja, ka joprojām darbojas; iepriekšējais īpašnieks sacīja, ka, iespējams, to izraisījis degvielas filtrā sakrājies ūdens kondensāts;
aizmugurējās trumuļu bremzes rada griezīgu, čīkstošu skaņu; priekšējie bremžu diski ir pamatīgi aprūsējuši;
sabuktētas sānu durvis un sabojāts bamperis.

Izklausās visai depresīvi, bet dzīvē viss ir savādāk:
salons, kaut sapelējis, ir ļoti labā stāvoklī; sēdekļu apšuvums ir nesaplēsts, tīrs, stūres rats nav nodilis gluds; pedāļu plastmasas uzlikas. Ticu, ka nobraukums patiešām ir mazāks par 200 000 km; arī iepriekšējais īpašnieks zvēr, ka automašīnu tikusi ekspluatēta saudzīgi;
neskaitot sabuktētās durvis un sabojāto bamperi, pārējā virsbūve ir labā stāvoklī; arī rūsas pēdas nav manāmas;
piekare šķiet labi saglabājusies; nekas negrab, neklaudz; amortizatori netek;
palasīju par SDI dzinējiem un secināju, ka tie patiesībā ir ļoti izturīgi, primitīvi un uzticami. Vienīgais trūkums ir to zemā jauda, salīdzinot ar turbopūtes dīzeļdzinējiem. Mans Polo attīsta pieticīgus 57 ZS, kas ir mazāk par tāda paša dzinēja darba tilpuma tilpuma Astriņas 68 ZS;
cenu izdevās nokaulēt līdz saldiem 1 500 eiro, tādēļ uzskatu, ka pirkums bija izdevīgs; cerēsim, ka Polo attaisnos savu labo slavu izturības un ekonomikas kontekstā.

Jānomaina riepas, akumulators, degvielas filtrs, zobsiksna, eļļa, dzesēšanas šķidrums, bremžu šķidrums, jāiztīra aizmugurējās bremzes, jānoslīpē priekšējo bremžu diski, jāsalabo rokas bremze, jāiziet tehniskā apskate; par sabuktētajām durvīm un sabojāto bamperi pagaidām nedomāšu, jo vienkārši trūkst līdzekļu to remontam. Ceru finansēt minētos remontdarbus no līdzekļiem, kurus plānoju iegūt, pārdodot Astriņu.

Starp citu, vai kāds nezina labu metodi, kā likvidēt neizturamo smaku salonā?

Uz tikšanos BMWPower.lv Ziemassvētku ballē, kurā interesentus iepazīstināšu ar savu jauno automašīnu! (hei, vai tad humoru nesaprotat?)

Pec visa lasitaa auto butu izdevigs pirkums, ja maksatu 500eiro, bet pqgaidam izskatas, ka satikas cilveks ar naudu un cilveks ar pieredzi. Rezultata viens aizgaja ar naudu un otrs ieguva vai vel tuvaka laika iegus pieredzi!

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
otomars
02. Dec 2013, 20:45 #506

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu


02 Dec 2013, 20:26:13 Lauva rakstīja:

02 Dec 2013, 19:48:51 kexxx rakstīja:
lai ātrāk varam savu zinātkāri remdēt, izmanto šo resursu LINKS

Bildites.lv? Un kur tad glamūrs?
Nē, nē, kā jau minēju - ja BMWPower administrācija man piešķirs iespēju veidot šeit galerijas, kā arī atļaus pie sava auto piestiprināt vortāla uzlīmes, tad, visticamāk, piekritīšu savas automašīnas fotosesijai.
Es tiešām neesmu "feiks" - it kā man nebūtu labāku veidu, kā pavadīt brīvo laiku.

JA atljaus un iedos
Offline
Lauva
02. Dec 2013, 20:47 #507

Kopš: 19. Apr 2005

Ziņojumi: 686

Braucu ar: VW Polo 1.7 SDI 1998.


02 Dec 2013, 20:24:14 Laoshi rakstīja:
[...]
Ziemā ierēķini lielāku patēriņu, vismaz 8 litri pirmos 5 kilometrus, auksts dīzelis rij nejēgā, protams, neviens dīzelists to neatzīs.

Arī 8 l/100 km pirmos 5 km palielina summāro degvielas patēriņu vien par 5*0,95+8*0,05-5 = 0,15 l/100 km. Mani Astriņai borta datora gan nebija, tādēļ momentāno degvielas patēriņu nezinu: rēķināju pēc odometra rādījumiem un degvielas čekiem.
Aukstā laikā nekad nesildu dzinēju: iedarbinu, pagaidu 10 sekundes un sāku braukt ar zemiem apgriezieniem.
Offline
kexxx
02. Dec 2013, 20:50 #508

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


02 Dec 2013, 20:26:13 Lauva rakstīja:

02 Dec 2013, 19:48:51 kexxx rakstīja:
lai ātrāk varam savu zinātkāri remdēt, izmanto šo resursu LINKS

Bildites.lv? Un kur tad glamūrs?
Nē, nē, kā jau minēju - ja BMWPower administrācija man piešķirs iespēju veidot šeit galerijas, kā arī atļaus pie sava auto piestiprināt vortāla uzlīmes, tad, visticamāk, piekritīšu savas automašīnas fotosesijai.
Es tiešām neesmu "feiks" - it kā man nebūtu labāku veidu, kā pavadīt brīvo laiku.


nu jā, piedod, ka vispār iedomājos tādu prastu lauķu variantu piedāvāt

domāju, ka pašlaik powera administrācija jau spriež par VIP galerijas izveidi tavām vajadzībām un varbūt pat par īpašas uzlīmes, ko uz tava spēkrata uzlīmēt, izveidi...
Offline
seeingman
02. Dec 2013, 20:52 #509

Kopš: 31. Oct 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 1175

Braucu ar: turbo bamsli zem haubes

32cm baklažānu biķeru mežā, pilnmēness naktī, iedos
Offline
karlsonss
02. Dec 2013, 20:56 #510

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

Nav kads vwfanu nobanojis? Un shams reinkarneejies?
Offline
xjs_4
02. Dec 2013, 21:01 #511

Kopš: 31. Mar 2008

Ziņojumi: 23863

Braucu ar: AUDI S8 2012 , GSX R1000, weekendiem A2


02 Dec 2013, 20:14:38 martinssirants rakstīja:

02 Dec 2013, 20:09:02 Laoshi rakstīja:

02 Dec 2013, 20:05:25 Epix rakstīja:
opeli nomainija uz polo, sievietes vaveri neredzet vel 10 gadus principa nopirka to pasu, kas jau bija


Nu, nopērkot rūsējušu e36 viņam spīd tikai redzēt pilnmēnesi onanējot stavvietā, nevis kailu sievieti.


Ja onane uz hd video, tad tas jau skaitaas gandriiz kaa pa iistam


Par šito kautkur sīkāk var uzzināt ?

-----------------
Akumulatori + Riepas
Having a 7 series in LA is like having a bike in Amsterdam
#Crypto_fever CEO , Finansu programmas
'Katls' izstrādatajs.Forex signāli.
Offline
Laoshi
02. Dec 2013, 21:05 #512

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


02 Dec 2013, 21:01:49 xjs_4 rakstīja:

02 Dec 2013, 20:14:38 martinssirants rakstīja:

02 Dec 2013, 20:09:02 Laoshi rakstīja:

02 Dec 2013, 20:05:25 Epix rakstīja:
opeli nomainija uz polo, sievietes vaveri neredzet vel 10 gadus principa nopirka to pasu, kas jau bija


Nu, nopērkot rūsējušu e36 viņam spīd tikai redzēt pilnmēnesi onanējot stavvietā, nevis kailu sievieti.


Ja onane uz hd video, tad tas jau skaitaas gandriiz kaa pa iistam


Par šito kautkur sīkāk var uzzināt ?


Ja ir monitors ir FullHD, tad ieraksti redtube.com, tur ir visa informācija. Tikai informācijas uztveršanai vajadzēs lielo iepakojumu ar papīra dvieļiem, monitoru un klavu arī vajag ietīt aizsargplēvē.
Offline
uldens1
02. Dec 2013, 21:06 #513

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


02 Dec 2013, 21:01:49 xjs_4 rakstīja:

02 Dec 2013, 20:14:38 martinssirants rakstīja:

02 Dec 2013, 20:09:02 Laoshi rakstīja:

02 Dec 2013, 20:05:25 Epix rakstīja:
opeli nomainija uz polo, sievietes vaveri neredzet vel 10 gadus principa nopirka to pasu, kas jau bija


Nu, nopērkot rūsējušu e36 viņam spīd tikai redzēt pilnmēnesi onanējot stavvietā, nevis kailu sievieti.


Ja onane uz hd video, tad tas jau skaitaas gandriiz kaa pa iistam


Par šito kautkur sīkāk var uzzināt ?
ja 3D tad tas jau ir pa istam
Offline
DrumB
02. Dec 2013, 21:31 #514

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i


02 Dec 2013, 20:56:40 karlsonss rakstīja:
Nav kads vwfanu nobanojis? Un shams reinkarneejies?

VWfans k-kad nesen uz pārdošanu bija ielicis savu Merivu. Varbūt pārdevis, nespēj pārdzīvot, aizgājis ciet un nopircis sapelējušu Polo
Offline
giants21
02. Dec 2013, 21:46 #515

Kopš: 22. Mar 2009

Ziņojumi: 215

Braucu ar: e30 e32 V70

ā kā ar skati tam polo , kā atd tu vari braukt ja nav skate?
Offline
Martin999
02. Dec 2013, 21:46 #516

Kopš: 11. Mar 2010

No: Subate

Ziņojumi: 1460

Braucu ar: Elviju Elksnīti uz oneCoins semināru :aiwa:

aaaaaaa :.polo:

[ Šo ziņu laboja Martin999, 02 Dec 2013, 21:46:45 ]

Offline
Driver
02. Dec 2013, 21:49 #517

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


02 Dec 2013, 21:46:31 giants21 rakstīja:
ā kā ar skati tam polo , kā atd tu vari braukt ja nav skate?

Kaa, kaa...
Uz evakuatora un apmeram 15ls/h, nav jau tik traki laikam

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
martinssirants
02. Dec 2013, 21:51 #518

Kopš: 08. Aug 2013

Ziņojumi: 5097

Braucu ar: uz lohu mugurām


02 Dec 2013, 21:49:53 Driver rakstīja:

02 Dec 2013, 21:46:31 giants21 rakstīja:
ā kā ar skati tam polo , kā atd tu vari braukt ja nav skate?

Kaa, kaa...
Uz evakuatora u n apmeram 15ls/h, nav jau tik traki laikam


Peec pieredzes? :df528:

[ Šo ziņu laboja martinssirants, 02 Dec 2013, 21:51:24 ]

Offline
Lauva
14. Dec 2013, 18:54 #519

Kopš: 19. Apr 2005

Ziņojumi: 686

Braucu ar: VW Polo 1.7 SDI 1998.

Sveicināti!

Pa šo nedēļu esmu paguvis (bez tehniskās apskates un OCTAs) ar savu Polo aizbraukt līdz garāžām, kurās tika nomainīti priekšējo riteņu bremžu diski (Ls 40) un uzlikas (Ls 20), kā arī aizmugurējo (trumuļa) bremžu trumuļi (Ls 30) un loki (Ls 50). Par Ls 20 tika nomainīts bremžu šķidrums un stāvbremzes trose. Pēc veiktajiem remontdarbiem Polo bremzes darbojas lieliski - domāju, ka tehniskās apskates veikšanai nevajadzētu būt problemātiskai. It kā šķietami liela investīcija vecā automašīnā, tomēr ceru, ka ar jaunajām bremzēm pietiks visam automašīnas plānotajam mūžam.
Nomainīta arī zobsiksna un rullīši (Ls 60); iegādāts jauns akumulators (Ls 55).
Kopā par detaļām un darbu samaksāju Ls 350 - izmantoju līdzekļus, kurus ieguvu no vecās Astriņas pārdošanas. Šajā summā ietilpst vēl daži mazi darbiņi un detaļas.
Kad saņemšu algu, došos iziet tehnisko apskati - ceru, ka izdosies ar pirmo piegājienu. Līdz tam gan vēl jānoregulē lukturi - garāžas nebija nepieciešamā aprīkojuma.

Par automašīnu varu sacīt, ka tā tiešām ir ļoti labā stāvoklī, jo, izņemot izpūtēju, neviena detaļa apakšdaļā nav pārāk cietusi no rūsas. Arī izpūtējs vēl nav caurrūsējis, lai gan izskatās, ka pēc gada vai diviem to tomēr nāksies metināt. Amortizatori, bikses - viss ir labā stāvoklī.
Ja jābūt godīgam, tad jāatzīst, ka motoriņš ir ļoti vājš - pat paātrināšanās no vietas līdz 50 km/h prasa ievērojamu laiku. Pie zemiem apgriezieniem motoram trūkst griezes. Nav pārsteigums, kādēļ atmosfēriskie dīzeļdzinēji ir praktiski izzuduši.

Diemžēl smaku salonā man tā arī nav izdevies novērst. Esmu gan mazgājis ar siltu ūdeni, gan tīrījis ar putām un maltu kafiju, bet vienalga salonā valda pamatīga pelējuma/puvuma smaka. Citādi gan salons ir perfektā stāvoklī. Arī salona apsilde darbojas teicami. Tiesa, ja ilgāk pasēžu tur, tad paša apģērbs un mati piesūcas ar šo pelējuma smaku. Cerams, tuvojoties vasarai, tā tomēr mazināsies, jo varēšu vairāk vēdināt salonu.
Lūk, tādi jaunumi ar manu "krīzmobilīti".
Offline
kexxx
14. Dec 2013, 18:59 #520

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


14 Dec 2013, 18:54:47 Lauva rakstīja:
...

bremžu trumuļi (Ls 30) un loki (Ls 50).

..


ņirgājies, vai???
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo