Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 196 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Transportnieku topiks

AutorsZiņojums
Love2Drive
23. Jul 2011, 00:21 #501

Kopš: 01. Sep 2008

Ziņojumi: 317

Braucu ar: VOLVO


23 Jul 2011, 00:17:28 andis88 rakstīja:
Koļa jebkuru,vai gandrīz jebkuru atšuj tā ka visa vēlme iet tālāk pazūd.Patiesībā vai tad viņš visu nenosaka? Joks,protams.


Nē, nenosaka. Uz viņu šobrīd ir liels spiediens cilvēku trūkuma dēļ, tādēļ nesaprotu, kā viņš var normālus atšūt.

Lai es par to runātu ar īpašniekiem, man ir vajadzīgs konkrēts gadījums, piemērs, par nekompetentu rīcību. Cilvēks pie rokas, tā teikt, tad varu palīdzēt risināt jautājumu.
Offline
raiveens
23. Jul 2011, 00:33 #502

Kopš: 15. Sep 2006

Ziņojumi: 744

Braucu ar:

interesē mēbeļu vešana uz RUS, ko interesantu variet pastāstīt?? pēdējā krava uz Maskavu aizbrauca 2 nedēļu laikā!! ir varianti ātrāk??
cik ir Jūsu piedāvājamā cena pilnai fūrei??
Offline
matrixxxx
23. Jul 2011, 06:20 #503

Kopš: 29. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 8446

Braucu ar: 106 zirgiem


23 Jul 2011, 00:33:59 raiveens rakstīja:
interesē mēbeļu vešana uz RUS, ko interesantu variet pastāstīt?? pēdējā krava uz Maskavu aizbrauca 2 nedēļu laikā!! ir varianti ātrāk??
cik ir Jūsu piedāvājamā cena pilnai fūrei??

Nekaa personiiga, bet sheit tendence vairaak uz pieredzes apmainju.
www.cargo.lt var pamekleet variantus par konkreetaam cenaam un perevozkaam.
Offline
matrixxxx
23. Jul 2011, 06:30 #504

Kopš: 29. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 8446

Braucu ar: 106 zirgiem

Vispaar intereses peec.

Vai ir kaads shajaa topikaa, kursh principaa negrib runaat Ru valodaa (ja nu vieniigi ar Ru krieviem) ?
Vienmeer sanaak pasmaidiit par tiem, kuri straadaa ne starptautiskaa biznesaa, un bljauj par Ru valodas nevajadziibu/nemaaciishanu.
Manupraat transporta biznesaa bez ru valodas nav ko dariit.
Shoferi 90% ru valodaa runaa.
Transportnieki 90% ru valodaa.
Ar leishiem ru valodaa.

PS., pat paarstaavis no LKW Waltera briivi bazareeja krieviski, daaniski un vaaciski.
Belgju paleshu firma Rodanar paarstaave Tiina briivi runaa Belgju, Anglju un Krievu meelee.

Vieniigi ar Franchiem ir naave
Viens paliels paleshu razjotaajs (no mums daudz peeerk izejmateriaalu) vispaar pa telefonu nevienu vaardu angliski nesaprot.
Uz mailiem atbild tikai caur tulku.

Ar Itaaljiem vieglaak. Tie angliski runaa sliktaak par maniit, un taadeelj ir viegli saprasties
Offline
Sandis_UR
23. Jul 2011, 08:52 #505

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: BITURBO


23 Jul 2011, 06:30:17 matrixxxx rakstīja:
Vispaar intereses peec.

Vai ir kaads shajaa topikaa, kursh principaa negrib runaat Ru valodaa (ja nu vieniigi ar Ru krieviem) ?
Vienmeer sanaak pasmaidiit par tiem, kuri straadaa ne starptautiskaa biznesaa, un bljauj par Ru valodas nevajadziibu/nemaaciishanu.
Manupraat transporta biznesaa bez ru valodas nav ko dariit.
Shoferi 90% ru valodaa runaa.
Transportnieki 90% ru valodaa.
Ar leishiem ru valodaa.

PS., pat paarstaavis no LKW Waltera briivi bazareeja krieviski, daaniski un vaaciski.
Belgju paleshu firma Rodanar paarstaave Tiina briivi runaa Belgju, Anglju un Krievu meelee.

Vieniigi ar Franchiem ir naave
Viens paliels paleshu razjotaajs (no mums daudz peeerk izejmateriaalu) vispaar pa telefonu nevienu vaardu angliski nesaprot.
Uz mailiem atbild tikai caur tulku.

Ar Itaaljiem vieglaak. Tie angliski runaa sliktaak par maniit, un taadeelj ir viegli saprasties


Franči parasti perfektā anģļu valodā parasti atbild - No I don't speak English
Offline
matrixxxx
23. Jul 2011, 09:55 #506

Kopš: 29. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 8446

Braucu ar: 106 zirgiem


Franči parasti perfektā anģļu valodā parasti atbild - No I don't speak English

Hi, I am Janis form company >>>.
Do you speak in english/russian/latvian ?
ja;lkjdsf;lakjfd;lasj;
adjf;akjdf;la
āsjdf;laksjd

Un ej nu saproti
Offline
Marteens
23. Jul 2011, 11:30 #507

Kopš: 22. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 10805

Braucu ar:

Pie rus valodas vēl pieskaitam - Ukraiņus,Poļus,Slovākus un veco paaudzi Urmas. Ir vēl daudz firmu eiropā kur aģenti/menidžeri ar krieviski rauj, bet pa lielam ar lv un angļu valodu ir stipri par maz.
Offline
trisdesmitdevitais
28. Jul 2011, 00:46 #508

Kopš: 28. Mar 2010

Ziņojumi: 65

Braucu ar: un bez

veci vajag info par mercedes actros 1840 03 gada, prieksejam buferim nevaru dabut kodu,varbut kads zin kur vinu skatities
Offline
jurists
28. Jul 2011, 21:07 #509

Kopš: 27. Sep 2010

Ziņojumi: 535

Braucu ar:

Nav pārliecības, vai īstā vieta jautājumam, bet vienalga...
Jautājums!
Kā ir ar pieredzi, sūtot preci no Itālijas, bez iepriekš noslēgta līguma. Preces pārdevējs Itālijā nepiedāvā sadarboties uz līgumu pamata, taču iet runa par kaut kādu apdrošināšanu- tip, ja apdrošinātājs dod pozitīvu atbildi, tad varot veikt priekšapmaksu par preci 60dienu laikā un brauc pakaļ!
P.S. Piegāde paredzēta no paša ražotāja.
Neesmu saskāries ar šādu lietu, tāpēc jautāju šeit.

[ Šo ziņu laboja jurists, 28 Jul 2011, 21:33:39 ]

Offline
srotla
28. Jul 2011, 21:14 #510

Kopš: 01. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 10

Braucu ar: 5


28 Jul 2011, 00:46:21 trisdesmitdevitais rakstīja:
veci vajag info par mercedes actros 1840 03 gada, prieksejam buferim nevaru dabut kodu,varbut kads zin kur vinu skatities


Atsūti šasiju , mēģinās palīdzēt .
Offline
Mikuzz
28. Jul 2011, 21:41 #511

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41361

Braucu ar: Transporta līdzekli

Vajag autotreili no Halandes, viens auto.

Cenas, iespējas - PM.
Paldies.
Offline
viesulis
01. Aug 2011, 22:53 #512

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16792

Braucu ar: Volvo un Volvo

Tikko viens cilvēciņš nopirka vilcēju pa 9eur, kurš ies uz Krieviju
4. skāni ar 1,5 mil. noskrējienu, sulojošu kārbu un reduktoru. Kā viņam veiksies es iepostēšu kaut kad vēlāk
Offline
Marteens
01. Aug 2011, 23:20 #513

Kopš: 22. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 10805

Braucu ar:


01 Aug 2011, 22:53:13 viesulis rakstīja:
Tikko viens cilvēciņš nopirka vilcēju pa 9eur, kurš ies uz Krieviju
4. skāni ar 1,5 mil. noskrējienu, sulojošu kārbu un reduktoru. Kā viņam veiksies es iepostēšu kaut kad vēlāk


Sešas-septiņas reizes uz Maskavu aizbraukt un būs atpircies,ja nesalūzīs
Kilometri rupji rēķinot 1000.Pie patēriņa 30litri = (ar krievijas pirkto) apm.150ls. Parasti braucam no turienes tukšā. Frakts 2500eiras = 1750ls. Atrēķinam algu šoferim pa reisu - 200ls. Brauciens notiek nedēļu provizoriski. Tātad mēs iegūstam pa tupo rēķinot 1750 - 150ls(degviela kuru tankojam tur,lai atpakaļ tiktu) - 200ls alga = 1400ls. Kur atrēķinam nodokļos,biroju,telefonus,atļaujas,teh.izdevumus, muitas,tirus utt.
Ja pa lielam,tad nez vai tu dzīsi jaunu mašīnu pa Krievijas,Ukrainas ceļiem, bet baltkrievi gan malači.
Ja viņš nobrauks bez remontiem ar viņu 14000km un visi papīri jau ir sakārtoti,tad jau būs labi.Varēs lūžņos nodot. Un ja runājam pa auto kas brauc pa eiropu,tad ļimons uz odo nav nekas slikts pie normālas eksplutācijas un servisa.Vienreiz jau ieberzos kad ar šoferi braucām.Saku,ka šim labs jauns auto.Šis noņirdzās jo patiesībā auto bija 6-gadus vecs ar 700tk uz odo.

[ Šo ziņu laboja Marteens, 01 Aug 2011, 23:43:18 ]

Offline
qa
01. Aug 2011, 23:58 #514

Kopš: 09. Dec 2008

Ziņojumi: 1407

Braucu ar:


01 Aug 2011, 23:20:51 Marteens rakstīja:

01 Aug 2011, 22:53:13 viesulis rakstīja:
Tikko viens cilvēciņš nopirka vilcēju pa 9eur, kurš ies uz Krieviju
4. skāni ar 1,5 mil. noskrējienu, sulojošu kārbu un reduktoru. Kā viņam veiksies es iepostēšu kaut kad vēlāk


Sešas-septiņas reizes uz Maskavu aizbraukt un būs atpircies,ja nesalūzīs
Kilometri rupji rēķinot 1000.Pie patēriņa 30litri = (ar krievijas pirkto) apm.150ls. Parasti braucam no turienes tukšā. Frakts 2500eiras = 1750ls. Atrēķinam algu šoferim pa reisu - 200ls. Brauciens notiek nedēļu provizoriski. Tātad mēs iegūstam pa tupo rēķinot 1750 - 150ls(degviela kuru tankojam tur,lai atpakaļ tiktu) - 200ls alga = 1400ls. Kur atrēķinam nodokļos,biroju,telefonus,atļaujas,teh.izdevumus, muitas,tirus utt.
Ja pa lielam,tad nez vai tu dzīsi jaunu mašīnu pa Krievijas,Ukrainas ceļiem, bet baltkrievi gan malači.
Ja viņš nobrauks bez remontiem ar viņu 14000km un visi papīri jau ir sakārtoti,tad jau būs labi.Varēs lūžņos nodot. Un ja runājam pa auto kas brauc pa eiropu,tad ļimons uz odo nav nekas slikts pie normālas eksplutācijas un servisa.Vienreiz jau ieberzos kad ar šoferi braucām.Saku,ka šim labs jauns auto.Šis noņirdzās jo patiesībā auto bija 6-gadus vecs ar 700tk uz odo.

Ta nevajag nemaz 6gadigus,esmu maucis ar trisgadigu FH kam 800 000 uz saibas un braukta,eiropa/krievija regulari,nebija nekadas problemas,galvenais lai auto kopj un normali soferi,kas seko lidz gan masinai,gan ari spidometram,nevis ka pedalis grida pa bani,ta pat pa UA/RUS.
Ta visi pedeja laika baigi "biezie-lepnie" palikusi,gadus 15 atpakal priecajas ja bij kads vecs volvo ar 2 limoniem uz odo,tagad dazi labi jau pie 500 000 maina.
P.S.Par krievu valodu runajot,jebkur eiropa atradisi kadu krievu,katra lielaka rupnica ir kads krieviski runajoss.
Offline
Svintlis
02. Aug 2011, 00:52 #515

Kopš: 20. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1091

Braucu ar: S - class, e36 , vw bora.

Vajag treili. No Rigas aizvest uz Liepaju auto un Liepajas savaakt citu un atvest uz Rigu.

Pa cenam ludzu Pm...
Offline
viesulis
02. Aug 2011, 20:27 #516

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16792

Braucu ar: Volvo un Volvo


01 Aug 2011, 23:20:51 Marteens rakstīja:

Ja pa lielam,tad nez vai tu dzīsi jaunu mašīnu pa Krievijas,Ukrainas ceļiem, bet baltkrievi gan malači.
Ja viņš nobrauks bez remontiem ar viņu 14000km...


Tas ir pats optimistiskākais variants. Dzinējs vel vilks, bet ja aizlidos kārba un reduktors, tad izmaksas
Pavasarī vienam 3. skānim salūza reduktors un pārtaisija uz bloķējošo. Izmaksas detaļās bija vien stipri virs 1k bez pvn un darba izmaksām.

Turklāt nav lietota saudzīgos apstākļos, viss rāmis apakšā stipri aprūsējis un ar biezu mastiku nokrāsots. Par spīti ietkeikumam neņemt tika nopirkts.

Redzēs kā veiksies

[ Šo ziņu laboja viesulis, 03 Aug 2011, 07:44:06 ]

Offline
dzejnieks
04. Aug 2011, 14:03 #517

Kopš: 12. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4183

Braucu ar: ņAudi TDI - Dieselpower, Renault Master (RIX 02)

Beidzot kaut kas notiks???

http://www.financenet.lv/zinas/387026-autoparva...op+zi%C5%86as%29

Offline
Krauze
04. Aug 2011, 15:27 #518

Kopš: 11. Sep 2003

No: Dagda

Ziņojumi: 11377

Braucu ar: xXx

Tas varētu būt labs bizness.
Man Ādažos katru vakaru Statoilā nav mazāk pa 20 mašīnām uz nakti!

Par krieviem katrā rūpnīcā taisnība Eiropā!
Un ja sazvanu krievu tad tas jau tiešām ir prieks, jo ar viņiem var daudz ko normāli sarunāt!
Viņiem domāšana vel mazliet vietā
Offline
krishus_1
05. Aug 2011, 00:46 #519

Kopš: 13. Jan 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 1042

Braucu ar: BMW e30, Volvo XC90, VW Caddy un visādas Scania's


02 Aug 2011, 20:27:04 viesulis rakstīja:
Izmaksas detaļās bija vien stipri virs 1k bez pvn un darba izmaksām.



Come on!!! Tu runā par kravas a/m remonta izmaksām...... Pat 3. sērijas Scania uzturēšanā būs dārgāka nekā 2.golfs samierinies

1k Ls kravas transportam jau nu galīgi nav kosmosss (pa 1k Ls pat vilcējam nevar riepas nomainīt)
Offline
viesulis
05. Aug 2011, 08:32 #520

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16792

Braucu ar: Volvo un Volvo


05 Aug 2011, 00:46:19 krishus_1 rakstīja:

02 Aug 2011, 20:27:04 viesulis rakstīja:
Izmaksas detaļās bija vien stipri virs 1k bez pvn un darba izmaksām.



Come on!!! Tu runā par kravas a/m remonta izmaksām...... Pat 3. sērijas Scania uzturēšanā būs dārgāka nekā 2.golfs samierinies

1k Ls kravas transportam jau nu galīgi nav kosmosss (pa 1k Ls pat vilcējam nevar riepas nomainīt)


Man tā bija pirmā saskarsme ar reduktora remontu u cipars būtu bijis uz pusi mazāks, ja tie daži gultnīši un paplāksnītes būtu bijušas pieejamas KADĀ vai SKUBĀ. Tur divas paplāksnes izmaksāja 100Ls viena
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo