Online
Pašreiz BMWPower skatās 293 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Automātisko ātrumkārbu remonts
Autors | Ziņojums |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Man pirmā eļļas maiņa sanāca pie 228tk, arī gaudo atpakaļgaita, bet uz sitiena nebija laika jaukt ārā un sūtīt detaļas. nu jau 30tk nobraukti, domāju, ka pie kādiem 300tk būs jāsataisa gaudošana. Bet tā pie 230tk eļļa gaiši brūna, skaidas arī minimāli pie magnēta
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11221
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
|
18 May 2023, 19:49:05 @RSAWorkshop rakstīja:
Trade name BMW part number Container size
ATF-3+ 83 22 2 289 720 1 litre
The lifetime fluids ATF-3 and ATF-3+ can be mixed with each other.
Tad kā īsti ir ? Sailun riepas ir zbis ,bet motul vai kāda cita ražotāja ar labām atsauksmēm eļļa ar atf3+ 8hp kārbā ir gateris ? [ Šo ziņu laboja Locis, 18 May 2023, 20:54:45 ] | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
18 May 2023, 20:54:09 @Locis rakstīja:
18 May 2023, 19:49:05 @RSAWorkshop rakstīja:
Trade name BMW part number Container size
ATF-3+ 83 22 2 289 720 1 litre
The lifetime fluids ATF-3 and ATF-3+ can be mixed with each other.
Tad kā īsti ir ? Sailun riepas ir zbis ,bet motul vai kāda cita ražotāja ar labām atsauksmēm eļļa ar atf3+ 8hp kārbā ir gateris ?
Nav pirkta BMW pudelē, bet būtu jābūt zaļai tāpat kā ZF Lifeguard 8, ATF3 gan jau ir dzeltena, bet var jaukt kopā
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6199
Braucu ar:
|
18 May 2023, 20:13:28 @RSAWorkshop rakstīja:
M6 DKG
Checking oil level:
Call up Service functions (Drive) in BMW diagnosis system
Carry out oil level check in accordance with instructions
Important!
On the twin-clutch gearbox a run-in check fluid change is not required at 2000 km.
Use only the approved transmission oil.
Failure to comply with this instruction will result in serious damage to the twin-clutch gearbox.
Topping up transmission oil after a repair:
Stand vehicle on a level surface and secure against rolling off.
Open fluid adjusting screw (1). If fluid emerges, close screw again immediately
If no fluid emerges, top up until fluid emerges and close fluid adjusting screw (1) again
Note: If fluid has been replenished here, a further refill must be carried out during the actual fluid adjustment
Connect diagnosis system and start service functions (drive).
Start engine (drive position N or P)
Record transmission temperature using the diagnosis system
(Drive position P)
Permissible starting temperature ≤ 32 °C
Idle speed: maintain at approx. 2000 rpm for 1 minute.
Open fluid adjusting screw (1)
Fill until oil emerges
Max. transmission oil temperature 40 °C
Insert screw
Fun fact: MB klubā bija viena biedra strīds ar Recro par patvaļīgām manipulācijām (bija nesaskaņojot ar auto īpašnieku nolēmuši remonta laikā pie viena likvidēt kārbas eļļas radiatoru). Argumenti bija dažādi un īpatnēji tādai rīcībai, bet ilgi spiežot vai viņi vispār zina un var parādīt kādai ir jābūt kārbas eļļas darba temperatūrai, ka atļaujas mainīt konstrukciju un varbūt viss ir slikti ne tikai kārbu slogojot, bet pat ikdienā braucot, beigās atzinās, ka šādas informācijas vismaz par MB kārbām viņiem nav... Un sauc sevi par automātisko kārbu remonta rūpnīcu... Re, pat bmwpowerā ir vairāk informācijas! | Offline | | |
sliir | | Kopš: 01. Sep 2013
Ziņojumi: 831
Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu
| Man liekas ka gandrīz visiem vieglajiem auto virs 2000 gada kārbas eļļas radiators ir integrēts dzinēja radiatorā. Likvidēt būtu vienkārši atslēgt, kas būtu crazy - pie lielas ilgstošas slodzes pārkarstu eļļa, sāktu putot, gāzties pa pārplūdes caurumu ārā, pats šķidrums degradēties utt utml.
Alternatīva ir taisīt atsevišķu eļļas radiatoru. Tur ir savi plusi un mīnusi - pluss tas ka nav riska, ka integrētais radiators sadomā čurāt antifrīzu kārbā. Mīnuss tāds ka aizņem vietu un eļļa uzsilst līdz optimālai temperatūrai lēni (integrētais radiators no sākuma eļļu faktiski silda, nevis dzesē).
Integrētā radiatora gadījumā visu regulē dzinēja termostats un kārbas siltummainim nav jābūt lielam jo tas peldās dzinēja dzesēšanas ūdenī, kas apmaina siltumu daudz efektīvāk kā gaiss. | Offline | | |
OA83 | | Kopš: 09. Jan 2023
No: Jūrmala
Ziņojumi: 334
Braucu ar: X5; F15
|
18 May 2023, 21:47:25 @sliir rakstīja:
Man liekas ka gandrīz visiem vieglajiem auto virs 2000 gada kārbas eļļas radiators ir integrēts dzinēja radiatorā. Likvidēt būtu vienkārši atslēgt, kas būtu crazy - pie lielas ilgstošas slodzes pārkarstu eļļa, sāktu putot, gāzties pa pārplūdes caurumu ārā, pats šķidrums degradēties utt utml.
Alternatīva ir taisīt atsevišķu eļļas radiatoru. Tur ir savi plusi un mīnusi - pluss tas ka nav riska, ka integrētais radiators sadomā čurāt antifrīzu kārbā. Mīnuss tāds ka aizņem vietu un eļļa uzsilst līdz optimālai temperatūrai lēni (integrētais radiators no sākuma eļļu faktiski silda, nevis dzesē).
Integrētā radiatora gadījumā visu regulē dzinēja termostats un kārbas siltummainim nav jābūt lielam jo tas peldās dzinēja dzesēšanas ūdenī, kas apmaina siltumu daudz efektīvāk kā gaiss.
Skatos dažs labs te normāli cērt egli par kārbām | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
18 May 2023, 21:47:25 @sliir rakstīja:
Man liekas ka gandrīz visiem vieglajiem auto virs 2000 gada kārbas eļļas radiators ir integrēts dzinēja radiatorā. Likvidēt būtu vienkārši atslēgt, kas būtu crazy - pie lielas ilgstošas slodzes pārkarstu eļļa, sāktu putot, gāzties pa pārplūdes caurumu ārā, pats šķidrums degradēties utt utml.
Alternatīva ir taisīt atsevišķu eļļas radiatoru. Tur ir savi plusi un mīnusi - pluss tas ka nav riska, ka integrētais radiators sadomā čurāt antifrīzu kārbā. Mīnuss tāds ka aizņem vietu un eļļa uzsilst līdz optimālai temperatūrai lēni (integrētais radiators no sākuma eļļu faktiski silda, nevis dzesē).
Integrētā radiatora gadījumā visu regulē dzinēja termostats un kārbas siltummainim nav jābūt lielam jo tas peldās dzinēja dzesēšanas ūdenī, kas apmaina siltumu daudz efektīvāk kā gaiss.
BMW parasti vairs nav radiatorā, vai nu pie radiatora pienāk atsevišķs neliels siltummainis vai ir atsevišķs eļļas radiators, vai arī pie eļļas filtra korpusa ir iebūvēts kārbas siltummainis. Principā jā, viņš ir domāts lai sākumā pasildītu un pēc tam uzturētu optimālu temperatūru
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
cipargalva | | Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6621
Braucu ar: quattro
|
18 May 2023, 19:51:30 @Samsasi rakstīja:
pag nu mēs tak noskaidrojām, ka bmw ir lifetime.... par dsg varētu kāds iemest, lai varam talak diskutēt
Change the gearbox oil, replace the oil
filter
Special tools and workshop equipment required
♦ Adapter -VAS 6262A-
♦ Adapter -VAS 6262/6-
♦ Catch pan - VAS 6208-
– Remove engine cover
– Remove air filter
– Remove battery and battery tray
– Raise vehicle.
– Remove the sound dampening system
– Position the catch pan under the gearbox.
– Lower the vehicle.
– Unscrew oil filter housing from gearbox.
Before removing, the oil filter housing must be slightly inclined, so that the oil can flow back into the gearbox.
Note
Replace O-ring -2-
– Remove filter -3-
– Moisten O-ring -2- with gear oil.
– Moisten the O-ring in the intake collar of the new oil filter with gear oil.
– Insert new oil filter with the intake collar downwards and tighten the filter housing to tightening torque
– Install air filter
– Install the battery tray and battery
Change gear oil, check oil level
– Raise vehicle.
– Remove protection plate -A- at the bottom of the gearbox; if applicable.
• The catch pan is under the gearbox.
– Unscrew the inspection plug close to the pendulum support.
– Remove overflow tube.
Approx. 5.0 ltr of oil flows out. Furthermore, the catch pan remains under the gearbox.
– Screw in overflow tube and tighten to tightening torque
For topping up, use adapter for oil filling , e.g. - VAS 6262A- or -VAS 6262- .
Shake oil bottle before opening.
Before screwing the adapter for oil filling - VAS 6262A- onto the oil bottle, measure the length of the ventilation tube, the dimension -a-, and lengthen off the tube if necessary to the dimension -a-: Lengthen off 210 mm.
– Screw in adapter for oil filling - VAS 6262/2- -A- by hand into the hole of the check screw.
When changing the bottle the shut-off valve can be closed or the adapter for oil filling - VAS 6262- or - VAS 6262A- can be held
higher than the gearbox.
– Pour in 5.5 litres of gear oil for the double clutch gearbox using adapter for oil filling .
– Read off gearbox oil temperature at Vehicle diagnostic tester.
– Start engine.
– Press brake pedal and push the selector lever for approx. 3 seconds into all positions. Then push again the selector lever into position »P«.
Do not switch off the engine!
For a gearbox oil temperature of 35°C up to 45°C:
– Separate the quick coupling at the adapter for oil filling when the engine is running.
– Drain off excess oil from the gearbox.
As soon as the oil has been drained off (begins to drip), unscrew adapter for oil filling and screw in a new check screw.
Tightening torque: 45 Nm
– Switch off engine.
Thus, the gear oil and oil filter change is completed.
The oil level in the gearbox is correct.
– Install the noise insulation.
| Offline | | |
|
sliir | | Kopš: 01. Sep 2013
Ziņojumi: 831
Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu
| Skatos dažs labs te normāli cērt egli par kārbām
Paldies bet nē. Reāli cērt ērgli tie, kas ar viņām diendienā krāmējas, bet tiem laikam darba ir tik daudz ka nav laika ienākt powerā kaut ko te uzrakstīt | Offline | | |
Asch | | Kopš: 29. Jan 2007
Ziņojumi: 4289
Braucu ar:
| Ellas siltumainim ir savs termostats, lidz ar to sakuma ir mazais loks, lai uzsiltu atrak un tad talak jau laiz pa lielo, caur radiatora konturu. | Offline | | |
Samsasi | | Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4567
Braucu ar:
| Nu jā, tur tā nekonkrēti uzrakstits, acimredzot dsg var noliet visu ellu, ne? | Offline | | |
Kanjo | | Kopš: 02. Mar 2019
Ziņojumi: 254
Braucu ar:
|
18 May 2023, 21:47:25 @sliir rakstīja:
Alternatīva ir taisīt atsevišķu eļļas radiatoru. Tur ir savi plusi un mīnusi - pluss tas ka nav riska, ka integrētais radiators sadomā čurāt antifrīzu kārbā. Mīnuss tāds ka aizņem vietu un eļļa uzsilst līdz optimālai temperatūrai lēni (integrētais radiators no sākuma eļļu faktiski silda, nevis dzesē).
Vēl ir variants atsāt gan integrēto gan pieslēgt atsevišķu radiatoru virknē. Ir lasīts par tādu kombināciju kārbām līdz ~2006.gadam. Vecākām Aisin kārbām itkā esot labāk papildus dzese, bet nu gudrāki cilvēki var palabot. | Offline | | |
Chris | | Kopš: 16. May 2004
Ziņojumi: 966
Braucu ar: V8
| GA8HP-70Z, nevienmērīgi notiek pārslēgšanas (sajūga slīdēšanas rezultātā?) starp 2-3 3-4 4-5 ātrumu. Simptomi parādījās diezgan spontāni, pirms 500km vēl viss bija gludi un skaisti.
Kļūdas pieslēdzoties neuzrāda.
Noskrējiens nedaudz virs 180k.
Kādas idejas? Labāk remonts, vai meklēt donora kārbu, cerot, ka tā būs funkcionēs bez gļukiem?
| Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Kā gribi, iesākumā gan vajadzētu paskatīties kas tur notiek
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Chris | | Kopš: 16. May 2004
Ziņojumi: 966
Braucu ar: V8
|
02 Aug 2023, 08:57:15 @Chris rakstīja:
GA8HP-70Z, nevienmērīgi notiek pārslēgšanas (sajūga slīdēšanas rezultātā?) starp 2-3 3-4 4-5 ātrumu. Simptomi parādījās diezgan spontāni, pirms 500km vēl viss bija gludi un skaisti.
Kļūdas pieslēdzoties neuzrāda.
Noskrējiens nedaudz virs 180k.
Kādas idejas? Labāk remonts, vai meklēt donora kārbu, cerot, ka tā būs funkcionēs bez gļukiem?
Kāds ir remontējis 8HP? Iesakiet kādu servisu? Cena "kapitālam" remontam saprotu, ka ~2+k EUR?
Paldies! | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Ir kādas pārdesmit atremontētas. Par4 defektiem un izmaksām var spriest kad defektē, no zila gaida varu pateikt, ka dārgāk par 4500eur nebūs
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
|
Tune-L | | Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20372
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
|
09 Aug 2023, 12:00:09 @Chris rakstīja:
02 Aug 2023, 08:57:15 @Chris rakstīja:
GA8HP-70Z, nevienmērīgi notiek pārslēgšanas (sajūga slīdēšanas rezultātā?) starp 2-3 3-4 4-5 ātrumu. Simptomi parādījās diezgan spontāni, pirms 500km vēl viss bija gludi un skaisti.
Kļūdas pieslēdzoties neuzrāda.
Noskrējiens nedaudz virs 180k.
Kādas idejas? Labāk remonts, vai meklēt donora kārbu, cerot, ka tā būs funkcionēs bez gļukiem?
Kāds ir remontējis 8HP? Iesakiet kādu servisu? Cena "kapitālam" remontam saprotu, ka ~2+k EUR?
Paldies!
Vittrans.eu ir ok kantoris, bet pilns remonts makās ap 2200 EUR.
Taisīt nepilnu un pa kaktiem nav jēgas, jo agri vai vēlu taisīsi tomēr pilnu remontu.
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. | Offline | | |
Chris | | Kopš: 16. May 2004
Ziņojumi: 966
Braucu ar: V8
|
09 Aug 2023, 12:18:38 @Tune-L rakstīja:
09 Aug 2023, 12:00:09 @Chris rakstīja:
02 Aug 2023, 08:57:15 @Chris rakstīja:
GA8HP-70Z, nevienmērīgi notiek pārslēgšanas (sajūga slīdēšanas rezultātā?) starp 2-3 3-4 4-5 ātrumu. Simptomi parādījās diezgan spontāni, pirms 500km vēl viss bija gludi un skaisti.
Kļūdas pieslēdzoties neuzrāda.
Noskrējiens nedaudz virs 180k.
Kādas idejas? Labāk remonts, vai meklēt donora kārbu, cerot, ka tā būs funkcionēs bez gļukiem?
Kāds ir remontējis 8HP? Iesakiet kādu servisu? Cena "kapitālam" remontam saprotu, ka ~2+k EUR?
Paldies!
Vittrans.eu ir ok kantoris, bet pilns remonts makās ap 2200 EUR.
Taisīt nepilnu un pa kaktiem nav jēgas, jo agri vai vēlu taisīsi tomēr pilnu remontu.
ok, paldies! Vēl skatos, ka ir kaut kāds zparts.lv uz Deglava ielas, kas tieši specializējas ZF kārbās. Būs jaizbrauc gan tur, gan tur, tad jau manīs pēc attieksmes. Cerams | Offline | | |
depo | | Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20943
Braucu ar: Zirgu
| Vladimirs Rumbulā, skaitās aiz Vitrans labākais kārbu guru Latvijā. Taisa arī reduktorus.
FB[ Šo ziņu laboja depo, 10 Aug 2023, 08:18:23 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|