Online

Pašreiz BMWPower skatās 130 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Ceļu Policija, CSN, likumi

Tēma: Un tā strādā policija

AutorsZiņojums
karlitto
05. Dec 2024, 12:50 #4981

Kopš: 22. Jan 2004

Ziņojumi: 839

Braucu ar: LUFTWAFFE, K3

4 joslu ceļi ar atdalītām braukšanas virzienu plūsmām ir drošāki - tad tādus ir jābūvē - vismaz maģistrālās šosejas - viss, tas taču drošības vārdā!

nevis 30 gadus drošības vārdā ceļ sodus, izdomā punktu sistēmas, agresīvus brauksānas jēdzienus, pērk 5 veidu fotoradarus, policijas auto maskē un ko tik vēl ne, ka tik darīt vis kaut ko, tik ne ceļus būvēt... rezultātu kā nav tā nav.

kad pasaka, jābūvē drošāki ceļi - tad sāk gudrinieki teikt, ka par maz iedzīvotāju

dīvaini, dīvaini
Offline
Samsasi
05. Dec 2024, 13:15 #4982

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4665

Braucu ar:

Nu ViA Baltica 100 pati 2+2 vajag. Tad no Ventspils/Liepājas arī 2+2 uz rīgu. Cik tas ir finasiāli nepanesama, nav nepieciešams atkārtot
Offline
Jurka88
05. Dec 2024, 13:25 #4983

Kopš: 08. Nov 2021

Ziņojumi: 500

Braucu ar:

Ventspils Rīga pietiktu līdz Tukumam, vairāk diži nevajag, Liepājas līdz Saldum.
Via Baltic gan vajag visā garumā. Un apvedceļu obligāti.
Tas ir daudz prasīts? Cik aptuveni kilometrāža sanāk?
Offline
tg
05. Dec 2024, 13:37 #4984

Kopš: 09. Mar 2009

Ziņojumi: 956

Braucu ar: Ar ko pagadās

Nebūtu slikti, ja deputāti vienotos viena Saeimas sasaukuma laikā uzbūvēt piemēram Rīga- Grenctāle, nānošā Rīga - Tukums. utt. Tad jau lēnu garu viss notiktu.
Offline
RVR
05. Dec 2024, 13:40 #4985

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22339

Braucu ar: RVR


05 Dec 2024, 11:57:25 @Elviss rakstīja:

05 Dec 2024, 11:45:22 @RVR rakstīja:
Ja kāds spēj radīt ceļiem noslodzi bez iedzīvotājiem un tranzīta - tad tik uz priekšu...

P.S. tieši autobāņu kontekstā - jo parasts ceļš jau, visdrīzāk, būs arī uz mazu ciemu vai rūpnīcu kaut kur attālā vietā


Dzelzceļu redz mēs (ne)būvējam pēc tāda principa. Būtu labāk pārtaisījuši esošo ceļu pa 2+2 RB vietā arī parastiem cilvēkiem būtu no tā jēga.


To dzelzceļu mums vajag, pirmkārt un galvenokārt, lai ātri un apsteidzoši pārvietotu nepieciešamos militāros spēkus šurp, pirms vēl sācies kaut kas pavisam slikts. Viss pārējais ap to (pasažieri, utt.) ir vien patīkams bonuss.
Dīvaini, ka tas mūsdienās vēl jāskaidro...

Cita lieta, ka celtniecības process ir organizēts nejēdzīgi, un tas jau ir jautājums dažādu laiku politiķiem, kas pieņēma lēmumus (vai arī izvairījās to darīt, kad būtu bijis nepieciešams).
Offline
RaL
05. Dec 2024, 14:12 #4986

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3608

Braucu ar: kruīzu


05 Dec 2024, 11:45:22 @RVR rakstīja:
Ja kāds spēj radīt ceļiem noslodzi bez iedzīvotājiem un tranzīta - tad tik uz priekšu...

P.S. tieši autobāņu kontekstā - jo parasts ceļš jau, visdrīzāk, būs arī uz mazu ciemu vai rūpnīcu kaut kur attālā vietā


iedzīvotāju skaits tikai daļēji atspoguļo ceļu noslodzi, jo autotransports (auto skaits pret iedzīvotāju skaitu) tikai palielinās. Un nav ne tuvu mums auto daudzums uz 1000 iedzīvotājiem kā Rietumeiropā, esam pēdējie ar vismazāk auto. Te var redzēt, ka mums vēl tālu līdz EU vidējam līmenim, tātad tīri matemātiski mums auto skaits ielās tikai palielinašies par spīti iedzīvotāju skaita sarukumam, kas galvenokārt samazinās uz pensionāru rēķina, kas retāk/mazāk izmanto auto transportu. Vismaz manā izpratnē tāda tendence varētu saglabāties vēl dažus gadu desmitus


Jā, kaut kādos lauku reģionos pavisam noteikti ceļu skaitu vajadzētu samazināt: kādus ceļus slēgt vai, kad veic rekonstrukcijas - būvēt tos mazākus, samazināt uzturēšanas klases utt atbilstoši iedzīvotāju un auto plūsmu (!) izmaiņu tendencēm.

Bet, kā redzam, no tās pašas ceļu noslogojumu statistikas, tad daudz kur mums jau sen vajadzēja 2+2 ceļus.
Te statistika kartē:
https://lvceli.lv/#_satiksme
Kaut kur bija arī excelī par visiem posmiem, kur precīzāk visu var redzēt.

Bet tagad ir runa, ka nākamgad cels nodevas, lai var saremontēt 2+2 posmu pie Daugavpils, kur jau šobrīd intensitāte, kartē gan īsti neredz, bet izskatās, ka tajā reģionā ir 4 -5 reizes (!) zemāka kā uz Rīgas apvedceļa, kur vēl savus izskatās, ka 10 gadus neredzēsim 2+2. Tai pat laikā Bauskas apvedceļu, kur intensitāte ir 2 reizes zemāka par Rīgas apvedceļu, plāno uzcelt. Bet tikpat liela vai pat lielāka satiksmes intesitāte ir uz visiem galvenajiem ceļiem savus 50km ap Rīgu...

Nu īsumā, loģiski būtu celt 2+2 ceļus prognozējot, kur tie būs vajadzīgi atbilstoši pieaugošajai satiksmes intensitātei, kas, es uzskatu, tuvākās desmitgadēs tikai pieaugs. Un kā redzam pēc statistikas, daudzās vietās jau sen bija vajadzīgi, gan pēc reālas vajadzības, gan pēc visiem standartiem.

Arī Eiropas naudu ceļiem varēja dabūt, bet iepriekš visi uzskatīja, ka vispirms vismaz saremontēsim ceļus un tad celsim ar vairāk joslām, bet, kad pienāk laiks uzlabot ar vairāk joslām, tad izrādās, ka ES vairs īsti ceļu infrastruktūrai baigi naudu dot nevēlas.

[ Šo ziņu laboja RaL, 05 Dec 2024, 14:16:20 ]

Offline
Fandulis
05. Dec 2024, 14:15 #4987

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13490

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Tādu kā rvr un šuneļu viedokļu pilna dirsa, bet sajēgt, kam tas nepieciešams pietrūkst smadzeņu, naudas nekad nebūs nekam.
Ja kāds atcerās, tad bija plānots pat tunelis tramvajam pie vef tilta, tas gan brīnums vai ne?

Lidmašinas lido! Iedomājaties, dzelzs gabals debesīs. Nav racionāli, kam tik daudz naudas un kam tas vajadzīgs.

[ Šo ziņu laboja Fandulis, 05 Dec 2024, 14:28:13 ]

Offline
Elviss
05. Dec 2024, 14:28 #4988

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22227

Braucu ar: VAZ 2101 80'


05 Dec 2024, 13:40:30 @RVR rakstīja:

05 Dec 2024, 11:57:25 @Elviss rakstīja:

05 Dec 2024, 11:45:22 @RVR rakstīja:
Ja kāds spēj radīt ceļiem noslodzi bez iedzīvotājiem un tranzīta - tad tik uz priekšu...

P.S. tieši autobāņu kontekstā - jo parasts ceļš jau, visdrīzāk, būs arī uz mazu ciemu vai rūpnīcu kaut kur attālā vietā


Dzelzceļu redz mēs (ne)būvējam pēc tāda principa. Būtu labāk pārtaisījuši esošo ceļu pa 2+2 RB vietā arī parastiem cilvēkiem būtu no tā jēga.


To dzelzceļu mums vajag, pirmkārt un galvenokārt, lai ātri un apsteidzoši pārvietotu nepieciešamos militāros spēkus šurp, pirms vēl sācies kaut kas pavisam slikts. Viss pārējais ap to (pasažieri, utt.) ir vien patīkams bonuss.
Dīvaini, ka tas mūsdienās vēl jāskaidro...

Cita lieta, ka celtniecības process ir organizēts nejēdzīgi, un tas jau ir jautājums dažādu laiku politiķiem, kas pieņēma lēmumus (vai arī izvairījās to darīt, kad būtu bijis nepieciešams).


Vispār jau galvenā doma, ko teica bija pasažieri un kravas.

Beigās izrādās militārs.

Nu sākam vest tagad pa to 1+1, pēc laiciņa jau būs savests.

Tankus savest pa ceļu maksās 10 miljardi?

Kad to štruntu sāka bīdīt, nebija nekādu RU draudu un par 5.pantu neviens nedomāja.

-----------------

RT Translations
Offline
Fandulis
05. Dec 2024, 14:38 #4989

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13490

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Siliņai vairāk olu, kā citiem:

http://www.delfi.lv/193/politics/120051837/vide...par-rail-baltica

[ Šo ziņu laboja Fandulis, 05 Dec 2024, 14:38:26 ]

Offline
Zalespljavejs
05. Dec 2024, 14:43 #4990

Kopš: 28. Jul 2015

Ziņojumi: 2529

Braucu ar: tautas auto


05 Dec 2024, 14:15:04 @Fandulis rakstīja:
Tādu kā rvr un šuneļu viedokļu pilna dirsa, bet sajēgt, kam tas nepieciešams pietrūkst smadzeņu, naudas nekad nebūs nekam.
Ja kāds atcerās, tad bija plānots pat tunelis tramvajam pie vef tilta, tas gan brīnums vai ne?

Lidmašinas lido! Iedomājaties, dzelzs gabals debesīs. Nav racionāli, kam tik daudz naudas un kam tas vajadzīgs.



Tu vēl piesauc Rīgas metro projektu. Tad būs pilns komplekts.
Offline
Fandulis
05. Dec 2024, 14:46 #4991

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13490

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Rīgas metro bija 40 gadus atpakaļ. Bet izskatās daudzi tur arī dzīvo. Bāleliņu sindromu grūti pārvarēt.

[ Šo ziņu laboja Fandulis, 05 Dec 2024, 14:49:22 ]

Offline
esir
05. Dec 2024, 14:47 #4992

Kopš: 08. Feb 2010

Ziņojumi: 619

Braucu ar:

self driving auto tās 2+2 joslas maz ir vajadzīgas?
Offline
Elviss
05. Dec 2024, 14:52 #4993

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22227

Braucu ar: VAZ 2101 80'


05 Dec 2024, 14:47:04 @esir rakstīja:
self driving auto tās 2+2 joslas maz ir vajadzīgas?


No 20 gadus veciem dīzeļiem un self driving?

Varbūt vispār ceļus nevajag, jo pa gaisu kādā brīdī lidosim

-----------------

RT Translations
Offline
esir
05. Dec 2024, 14:53 #4994

Kopš: 08. Feb 2010

Ziņojumi: 619

Braucu ar:


05 Dec 2024, 14:52:13 @Elviss rakstīja:

05 Dec 2024, 14:47:04 @esir rakstīja:
self driving auto tās 2+2 joslas maz ir vajadzīgas?


No 20 gadus veciem dīzeļiem un self driving?

Varbūt vispār ceļus nevajag, jo pa gaisu kādā brīdī lidosim


vai arī tomēr mēģināt domāt uz priekšu nevis tikai skatīties pagātnē...
Offline
markelis
05. Dec 2024, 15:01 #4995

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12957

Braucu ar: eFku


05 Dec 2024, 14:15:04 @Fandulis rakstīja:
Tādu kā rvr un šuneļu viedokļu pilna dirsa, bet sajēgt, kam tas nepieciešams pietrūkst smadzeņu, naudas nekad nebūs nekam.






ar kuru celju vajadzeetu saakt?

[ Šo ziņu laboja markelis, 05 Dec 2024, 15:02:11 ]

Offline
Fandulis
05. Dec 2024, 15:17 #4996

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13490

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Sākt, nezinu ar kuru, bet ja jaunu, tad Tīnūžu, kur projekts jau bija gatavs. Citus posmus varēja pielāgot. Daugavpils, Sigulda, Jūrmala, Jelgava, VIA Baltica, Rīgas apvedceļš un neīstenojamais Z projekts.
Offline
markelis
05. Dec 2024, 15:27 #4997

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12957

Braucu ar: eFku


05 Dec 2024, 15:17:30 @Fandulis rakstīja:
Sākt, nezinu ar kuru, bet ja jaunu, tad Tīnūžu, kur projekts jau bija gatavs. Citus posmus varēja pielāgot. Daugavpils, Sigulda, Jūrmala, Jelgava, VIA Baltica, Rīgas apvedceļš un neīstenojamais Z projekts.


valsts galvenaa autoceljaa paarbbuuves izmaksas ir saakot no 1 mlj. par kilometru. 2024.gadā SM celjiem vispaar kopumā (tai skaitaa uztureeshana un viss viss cits) bija 334 mlj. tas taa, tiiri info.
Offline
RaL
05. Dec 2024, 15:29 #4998

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3608

Braucu ar: kruīzu


05 Dec 2024, 14:53:06 @esir rakstīja:

05 Dec 2024, 14:52:13 @Elviss rakstīja:

05 Dec 2024, 14:47:04 @esir rakstīja:
self driving auto tās 2+2 joslas maz ir vajadzīgas?


No 20 gadus veciem dīzeļiem un self driving?

Varbūt vispār ceļus nevajag, jo pa gaisu kādā brīdī lidosim


vai arī tomēr mēģināt domāt uz priekšu nevis tikai skatīties pagātnē...


self driving vēl tā īsti nav izdomāts, bet pie mums vidēji brauc ar +/- 15 gadiem veciem auto, tā kā, kad līdz tam nonāks vidusmēra braucējs, vēl tāli gadi jāgaida.

+ arī self driving vajag 2+2 ceļus, jo ceļa caurlaidība ir cik ir. Un šobrīd caurlaidība nav pietiekama vismaz uz dažiem ceļiem.
Offline
RaL
05. Dec 2024, 15:35 #4999

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3608

Braucu ar: kruīzu


05 Dec 2024, 15:17:30 @Fandulis rakstīja:
Sākt, nezinu ar kuru, bet ja jaunu, tad Tīnūžu, kur projekts jau bija gatavs. Citus posmus varēja pielāgot. Daugavpils, Sigulda, Jūrmala, Jelgava, VIA Baltica, Rīgas apvedceļš un neīstenojamais Z projekts.


pēc noslodzes uz vienu joslu, primāri būtu jāsāk ar Rīgas apvedceļu, tad Ventspils šoseju līdz kaut kur pagriezienam uz Ķemeriem, tad tālāk jau pārējās: Bauskas, Tīnužu, Liepājas, Saulkrastu virziens (ne caur Ādažiem)
Offline
RVR
05. Dec 2024, 15:35 #5000

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22339

Braucu ar: RVR


05 Dec 2024, 14:12:55 @RaL rakstīja:

Bet, kā redzam, no tās pašas ceļu noslogojumu statistikas, tad daudz kur mums jau sen vajadzēja 2+2 ceļus.
Te statistika kartē:
https://lvceli.lv/#_satiksme
Kaut kur bija arī excelī par visiem posmiem, kur precīzāk visu var redzēt.



Šī karte jau tieši parāda, ka ārpus Pierīgas noslogojums dramatiski nokrītas.

Tas, par ko varētu būt REĀLS stāsts, ir jauna 2+2 izbūve Rīgas apvedceļā. Plus Via Baltica, kas ir atsevišķs stāsts un tur jau daļēji ir ieplānoti darbi.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo