Online
Pašreiz BMWPower skatās 130 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Un tā strādā policija
Autors | Ziņojums |
karlitto | 05. Dec 2024, 12:50 |
#4981
|
| Kopš: 22. Jan 2004
Ziņojumi: 839
Braucu ar: LUFTWAFFE, K3
| 4 joslu ceļi ar atdalītām braukšanas virzienu plūsmām ir drošāki - tad tādus ir jābūvē - vismaz maģistrālās šosejas - viss, tas taču drošības vārdā!
nevis 30 gadus drošības vārdā ceļ sodus, izdomā punktu sistēmas, agresīvus brauksānas jēdzienus, pērk 5 veidu fotoradarus, policijas auto maskē un ko tik vēl ne, ka tik darīt vis kaut ko, tik ne ceļus būvēt... rezultātu kā nav tā nav.
kad pasaka, jābūvē drošāki ceļi - tad sāk gudrinieki teikt, ka par maz iedzīvotāju
dīvaini, dīvaini | Offline | | |
Samsasi | 05. Dec 2024, 13:15 |
#4982
|
| Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4665
Braucu ar:
| Nu ViA Baltica 100 pati 2+2 vajag. Tad no Ventspils/Liepājas arī 2+2 uz rīgu. Cik tas ir finasiāli nepanesama, nav nepieciešams atkārtot | Offline | | |
Jurka88 | 05. Dec 2024, 13:25 |
#4983
|
| Kopš: 08. Nov 2021
Ziņojumi: 500
Braucu ar:
| Ventspils Rīga pietiktu līdz Tukumam, vairāk diži nevajag, Liepājas līdz Saldum.
Via Baltic gan vajag visā garumā. Un apvedceļu obligāti.
Tas ir daudz prasīts? Cik aptuveni kilometrāža sanāk? | Offline | | |
tg
| 05. Dec 2024, 13:37 |
#4984
|
| Kopš: 09. Mar 2009
Ziņojumi: 956
Braucu ar: Ar ko pagadās
| Nebūtu slikti, ja deputāti vienotos viena Saeimas sasaukuma laikā uzbūvēt piemēram Rīga- Grenctāle, nānošā Rīga - Tukums. utt. Tad jau lēnu garu viss notiktu. | Offline | | |
RVR | 05. Dec 2024, 13:40 |
#4985
|
| Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22339
Braucu ar: RVR
|
05 Dec 2024, 11:57:25 @Elviss rakstīja:
05 Dec 2024, 11:45:22 @RVR rakstīja:
Ja kāds spēj radīt ceļiem noslodzi bez iedzīvotājiem un tranzīta - tad tik uz priekšu...
P.S. tieši autobāņu kontekstā - jo parasts ceļš jau, visdrīzāk, būs arī uz mazu ciemu vai rūpnīcu kaut kur attālā vietā
Dzelzceļu redz mēs (ne)būvējam pēc tāda principa. Būtu labāk pārtaisījuši esošo ceļu pa 2+2 RB vietā arī parastiem cilvēkiem būtu no tā jēga.
To dzelzceļu mums vajag, pirmkārt un galvenokārt, lai ātri un apsteidzoši pārvietotu nepieciešamos militāros spēkus šurp, pirms vēl sācies kaut kas pavisam slikts. Viss pārējais ap to (pasažieri, utt.) ir vien patīkams bonuss.
Dīvaini, ka tas mūsdienās vēl jāskaidro...
Cita lieta, ka celtniecības process ir organizēts nejēdzīgi, un tas jau ir jautājums dažādu laiku politiķiem, kas pieņēma lēmumus (vai arī izvairījās to darīt, kad būtu bijis nepieciešams). | Offline | | |
RaL | 05. Dec 2024, 14:12 |
#4986
|
| Kopš: 23. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3608
Braucu ar: kruīzu
|
05 Dec 2024, 11:45:22 @RVR rakstīja:
Ja kāds spēj radīt ceļiem noslodzi bez iedzīvotājiem un tranzīta - tad tik uz priekšu...
P.S. tieši autobāņu kontekstā - jo parasts ceļš jau, visdrīzāk, būs arī uz mazu ciemu vai rūpnīcu kaut kur attālā vietā
iedzīvotāju skaits tikai daļēji atspoguļo ceļu noslodzi, jo autotransports (auto skaits pret iedzīvotāju skaitu) tikai palielinās. Un nav ne tuvu mums auto daudzums uz 1000 iedzīvotājiem kā Rietumeiropā, esam pēdējie ar vismazāk auto. Te var redzēt, ka mums vēl tālu līdz EU vidējam līmenim, tātad tīri matemātiski mums auto skaits ielās tikai palielinašies par spīti iedzīvotāju skaita sarukumam, kas galvenokārt samazinās uz pensionāru rēķina, kas retāk/mazāk izmanto auto transportu. Vismaz manā izpratnē tāda tendence varētu saglabāties vēl dažus gadu desmitus
Jā, kaut kādos lauku reģionos pavisam noteikti ceļu skaitu vajadzētu samazināt: kādus ceļus slēgt vai, kad veic rekonstrukcijas - būvēt tos mazākus, samazināt uzturēšanas klases utt atbilstoši iedzīvotāju un auto plūsmu (!) izmaiņu tendencēm.
Bet, kā redzam, no tās pašas ceļu noslogojumu statistikas, tad daudz kur mums jau sen vajadzēja 2+2 ceļus.
Te statistika kartē:
https://lvceli.lv/#_satiksme
Kaut kur bija arī excelī par visiem posmiem, kur precīzāk visu var redzēt.
Bet tagad ir runa, ka nākamgad cels nodevas, lai var saremontēt 2+2 posmu pie Daugavpils, kur jau šobrīd intensitāte, kartē gan īsti neredz, bet izskatās, ka tajā reģionā ir 4 -5 reizes (!) zemāka kā uz Rīgas apvedceļa, kur vēl savus izskatās, ka 10 gadus neredzēsim 2+2. Tai pat laikā Bauskas apvedceļu, kur intensitāte ir 2 reizes zemāka par Rīgas apvedceļu, plāno uzcelt. Bet tikpat liela vai pat lielāka satiksmes intesitāte ir uz visiem galvenajiem ceļiem savus 50km ap Rīgu...
Nu īsumā, loģiski būtu celt 2+2 ceļus prognozējot, kur tie būs vajadzīgi atbilstoši pieaugošajai satiksmes intensitātei, kas, es uzskatu, tuvākās desmitgadēs tikai pieaugs. Un kā redzam pēc statistikas, daudzās vietās jau sen bija vajadzīgi, gan pēc reālas vajadzības, gan pēc visiem standartiem.
Arī Eiropas naudu ceļiem varēja dabūt, bet iepriekš visi uzskatīja, ka vispirms vismaz saremontēsim ceļus un tad celsim ar vairāk joslām, bet, kad pienāk laiks uzlabot ar vairāk joslām, tad izrādās, ka ES vairs īsti ceļu infrastruktūrai baigi naudu dot nevēlas.[ Šo ziņu laboja RaL, 05 Dec 2024, 14:16:20 ] | Offline | | |
Fandulis | 05. Dec 2024, 14:15 |
#4987
|
| Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13490
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
| Tādu kā rvr un šuneļu viedokļu pilna dirsa, bet sajēgt, kam tas nepieciešams pietrūkst smadzeņu, naudas nekad nebūs nekam.
Ja kāds atcerās, tad bija plānots pat tunelis tramvajam pie vef tilta, tas gan brīnums vai ne?
Lidmašinas lido! Iedomājaties, dzelzs gabals debesīs. Nav racionāli, kam tik daudz naudas un kam tas vajadzīgs.[ Šo ziņu laboja Fandulis, 05 Dec 2024, 14:28:13 ] | Offline | | |
Elviss | 05. Dec 2024, 14:28 |
#4988
|
| Kopš: 02. May 2006
Ziņojumi: 22227
Braucu ar: VAZ 2101 80'
|
05 Dec 2024, 13:40:30 @RVR rakstīja:
05 Dec 2024, 11:57:25 @Elviss rakstīja:
05 Dec 2024, 11:45:22 @RVR rakstīja:
Ja kāds spēj radīt ceļiem noslodzi bez iedzīvotājiem un tranzīta - tad tik uz priekšu...
P.S. tieši autobāņu kontekstā - jo parasts ceļš jau, visdrīzāk, būs arī uz mazu ciemu vai rūpnīcu kaut kur attālā vietā
Dzelzceļu redz mēs (ne)būvējam pēc tāda principa. Būtu labāk pārtaisījuši esošo ceļu pa 2+2 RB vietā arī parastiem cilvēkiem būtu no tā jēga.
To dzelzceļu mums vajag, pirmkārt un galvenokārt, lai ātri un apsteidzoši pārvietotu nepieciešamos militāros spēkus šurp, pirms vēl sācies kaut kas pavisam slikts. Viss pārējais ap to (pasažieri, utt.) ir vien patīkams bonuss.
Dīvaini, ka tas mūsdienās vēl jāskaidro...
Cita lieta, ka celtniecības process ir organizēts nejēdzīgi, un tas jau ir jautājums dažādu laiku politiķiem, kas pieņēma lēmumus (vai arī izvairījās to darīt, kad būtu bijis nepieciešams).
Vispār jau galvenā doma, ko teica bija pasažieri un kravas.
Beigās izrādās militārs.
Nu sākam vest tagad pa to 1+1, pēc laiciņa jau būs savests.
Tankus savest pa ceļu maksās 10 miljardi?
Kad to štruntu sāka bīdīt, nebija nekādu RU draudu un par 5.pantu neviens nedomāja.
-----------------
RT Translations | Offline | | |
|
Fandulis | 05. Dec 2024, 14:38 |
#4989
|
| Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13490
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
| Siliņai vairāk olu, kā citiem:
http://www.delfi.lv/193/politics/120051837/vide...par-rail-baltica[ Šo ziņu laboja Fandulis, 05 Dec 2024, 14:38:26 ] | Offline | | |
Zalespljavejs | 05. Dec 2024, 14:43 |
#4990
|
| Kopš: 28. Jul 2015
Ziņojumi: 2529
Braucu ar: tautas auto
|
05 Dec 2024, 14:15:04 @Fandulis rakstīja:
Tādu kā rvr un šuneļu viedokļu pilna dirsa, bet sajēgt, kam tas nepieciešams pietrūkst smadzeņu, naudas nekad nebūs nekam.
Ja kāds atcerās, tad bija plānots pat tunelis tramvajam pie vef tilta, tas gan brīnums vai ne?
Lidmašinas lido! Iedomājaties, dzelzs gabals debesīs. Nav racionāli, kam tik daudz naudas un kam tas vajadzīgs.
Tu vēl piesauc Rīgas metro projektu. Tad būs pilns komplekts. | Offline | | |
Fandulis | 05. Dec 2024, 14:46 |
#4991
|
| Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13490
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
| Rīgas metro bija 40 gadus atpakaļ. Bet izskatās daudzi tur arī dzīvo. Bāleliņu sindromu grūti pārvarēt. [ Šo ziņu laboja Fandulis, 05 Dec 2024, 14:49:22 ] | Offline | | |
esir | 05. Dec 2024, 14:47 |
#4992
|
| Kopš: 08. Feb 2010
Ziņojumi: 619
Braucu ar:
| self driving auto tās 2+2 joslas maz ir vajadzīgas? | Offline | | |
Elviss | 05. Dec 2024, 14:52 |
#4993
|
| Kopš: 02. May 2006
Ziņojumi: 22227
Braucu ar: VAZ 2101 80'
|
05 Dec 2024, 14:47:04 @esir rakstīja:
self driving auto tās 2+2 joslas maz ir vajadzīgas?
No 20 gadus veciem dīzeļiem un self driving?
Varbūt vispār ceļus nevajag, jo pa gaisu kādā brīdī lidosim
-----------------
RT Translations | Offline | | |
esir | 05. Dec 2024, 14:53 |
#4994
|
| Kopš: 08. Feb 2010
Ziņojumi: 619
Braucu ar:
|
05 Dec 2024, 14:52:13 @Elviss rakstīja:
05 Dec 2024, 14:47:04 @esir rakstīja:
self driving auto tās 2+2 joslas maz ir vajadzīgas?
No 20 gadus veciem dīzeļiem un self driving?
Varbūt vispār ceļus nevajag, jo pa gaisu kādā brīdī lidosim
vai arī tomēr mēģināt domāt uz priekšu nevis tikai skatīties pagātnē... | Offline | | |
markelis | 05. Dec 2024, 15:01 |
#4995
|
| Kopš: 28. Oct 2002
Ziņojumi: 12957
Braucu ar: eFku
|
05 Dec 2024, 14:15:04 @Fandulis rakstīja:
Tādu kā rvr un šuneļu viedokļu pilna dirsa, bet sajēgt, kam tas nepieciešams pietrūkst smadzeņu, naudas nekad nebūs nekam.
ar kuru celju vajadzeetu saakt?[ Šo ziņu laboja markelis, 05 Dec 2024, 15:02:11 ] | Offline | | |
Fandulis | 05. Dec 2024, 15:17 |
#4996
|
| Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13490
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
| Sākt, nezinu ar kuru, bet ja jaunu, tad Tīnūžu, kur projekts jau bija gatavs. Citus posmus varēja pielāgot. Daugavpils, Sigulda, Jūrmala, Jelgava, VIA Baltica, Rīgas apvedceļš un neīstenojamais Z projekts. | Offline | | |
|
markelis | 05. Dec 2024, 15:27 |
#4997
|
| Kopš: 28. Oct 2002
Ziņojumi: 12957
Braucu ar: eFku
|
05 Dec 2024, 15:17:30 @Fandulis rakstīja:
Sākt, nezinu ar kuru, bet ja jaunu, tad Tīnūžu, kur projekts jau bija gatavs. Citus posmus varēja pielāgot. Daugavpils, Sigulda, Jūrmala, Jelgava, VIA Baltica, Rīgas apvedceļš un neīstenojamais Z projekts.
valsts galvenaa autoceljaa paarbbuuves izmaksas ir saakot no 1 mlj. par kilometru. 2024.gadā SM celjiem vispaar kopumā (tai skaitaa uztureeshana un viss viss cits) bija 334 mlj. tas taa, tiiri info. | Offline | | |
RaL | 05. Dec 2024, 15:29 |
#4998
|
| Kopš: 23. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3608
Braucu ar: kruīzu
|
05 Dec 2024, 14:53:06 @esir rakstīja:
05 Dec 2024, 14:52:13 @Elviss rakstīja:
05 Dec 2024, 14:47:04 @esir rakstīja:
self driving auto tās 2+2 joslas maz ir vajadzīgas?
No 20 gadus veciem dīzeļiem un self driving?
Varbūt vispār ceļus nevajag, jo pa gaisu kādā brīdī lidosim
vai arī tomēr mēģināt domāt uz priekšu nevis tikai skatīties pagātnē...
self driving vēl tā īsti nav izdomāts, bet pie mums vidēji brauc ar +/- 15 gadiem veciem auto, tā kā, kad līdz tam nonāks vidusmēra braucējs, vēl tāli gadi jāgaida.
+ arī self driving vajag 2+2 ceļus, jo ceļa caurlaidība ir cik ir. Un šobrīd caurlaidība nav pietiekama vismaz uz dažiem ceļiem. | Offline | | |
RaL | 05. Dec 2024, 15:35 |
#4999
|
| Kopš: 23. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3608
Braucu ar: kruīzu
|
05 Dec 2024, 15:17:30 @Fandulis rakstīja:
Sākt, nezinu ar kuru, bet ja jaunu, tad Tīnūžu, kur projekts jau bija gatavs. Citus posmus varēja pielāgot. Daugavpils, Sigulda, Jūrmala, Jelgava, VIA Baltica, Rīgas apvedceļš un neīstenojamais Z projekts.
pēc noslodzes uz vienu joslu, primāri būtu jāsāk ar Rīgas apvedceļu, tad Ventspils šoseju līdz kaut kur pagriezienam uz Ķemeriem, tad tālāk jau pārējās: Bauskas, Tīnužu, Liepājas, Saulkrastu virziens (ne caur Ādažiem)
| Offline | | |
RVR | 05. Dec 2024, 15:35 |
#5000
|
| Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22339
Braucu ar: RVR
|
05 Dec 2024, 14:12:55 @RaL rakstīja:
Bet, kā redzam, no tās pašas ceļu noslogojumu statistikas, tad daudz kur mums jau sen vajadzēja 2+2 ceļus.
Te statistika kartē:
https://lvceli.lv/#_satiksme
Kaut kur bija arī excelī par visiem posmiem, kur precīzāk visu var redzēt.
Šī karte jau tieši parāda, ka ārpus Pierīgas noslogojums dramatiski nokrītas.
Tas, par ko varētu būt REĀLS stāsts, ir jauna 2+2 izbūve Rīgas apvedceļā. Plus Via Baltica, kas ir atsevišķs stāsts un tur jau daļēji ir ieplānoti darbi. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|