Online

Pašreiz BMWPower skatās 169 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
sys9291
11. Oct 2020, 18:26 #4961

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT


11 Oct 2020, 18:06:19 @HiJaCKeR rakstīja:

11 Oct 2020, 15:11:30 @sys9291 rakstīja:

11 Oct 2020, 14:55:32 @HiJaCKeR rakstīja:
sys9291, tu arī nodarbojies ar dignostiku? ja jau DM-101 tagad nevar apskatīties, kas tur par ķibeli manam auto ar temperatūrām, varbū vari tu apskatīties?

palasot augstāk tavu textu tā arī nesapratu kas tev traucē dzīvot...

tikko biju izbraucis. pačēkoju dzinēja temperatūru. stāvot uz vietas un sildot dzinēju, radiators palika karsts pie 80 grādiem. vairāk par 82 grādiem temperatūra necēlās. pavizinājos un noslāpēju ar tiem 8X grādiem. pēc dažām minūtēm piestartēju un stāvot uz vietas temperatūra uzkāpa līdz 100 grādiem. braucot kādu laiku turējās un lēnām noslīdēja līdz 80 grādiem. principā temperatūra staigā no 80 - 98 grādiem. kaut kā tā.

un kas tev liekas dīvains? pie 80 grādiem atvērās termostats, sākās cirkulācija pa lielo loku (radiators palika karsts), izslēdzi dzineju - cirkulācija izbeidzās, bet dzinēja siltumam kaut kur jāpaliek - tātad šķidrums uzkarsa līdz 100, piedarbināji - cirkulācija atsākās, radiatorā viss atdzesējās - tātad temperatūra nokrita... nu tas tā - par dzeses klasiku...
Ņemot vērā to, ka tava dzinēja dzeses sistēma ir diezgan specifiska un esi raustījis štepseļus būtu japieliek pie pc, jāapdzēš tevis radītās kļūdas un tikai pēc tam varētu nodarboties ar visu pārējo. nu kaut kā tā, bet te jau DM tev visu sīkāk paskaidros...es jau tikai garām ejot...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 11 Oct 2020, 18:27:22 ]

Offline
HiJaCKeR
11. Oct 2020, 18:38 #4962

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4648

Braucu ar: BMW E90 330i


11 Oct 2020, 18:26:39 @sys9291 rakstīja:

11 Oct 2020, 18:06:19 @HiJaCKeR rakstīja:

11 Oct 2020, 15:11:30 @sys9291 rakstīja:

11 Oct 2020, 14:55:32 @HiJaCKeR rakstīja:
sys9291, tu arī nodarbojies ar dignostiku? ja jau DM-101 tagad nevar apskatīties, kas tur par ķibeli manam auto ar temperatūrām, varbū vari tu apskatīties?

palasot augstāk tavu textu tā arī nesapratu kas tev traucē dzīvot...

tikko biju izbraucis. pačēkoju dzinēja temperatūru. stāvot uz vietas un sildot dzinēju, radiators palika karsts pie 80 grādiem. vairāk par 82 grādiem temperatūra necēlās. pavizinājos un noslāpēju ar tiem 8X grādiem. pēc dažām minūtēm piestartēju un stāvot uz vietas temperatūra uzkāpa līdz 100 grādiem. braucot kādu laiku turējās un lēnām noslīdēja līdz 80 grādiem. principā temperatūra staigā no 80 - 98 grādiem. kaut kā tā.

un kas tev liekas dīvains? pie 80 grādiem atvērās termostats, sākās cirkulācija pa lielo loku (radiators palika karsts), izslēdzi dzineju - cirkulācija izbeidzās, bet dzinēja siltumam kaut kur jāpaliek - tātad šķidrums uzkarsa līdz 100, piedarbināji - cirkulācija atsākās, radiatorā viss atdzesējās - tātad temperatūra nokrita... nu tas tā - par dzeses klasiku...
Ņemot vērā to, ka tava dzinēja dzeses sistēma ir diezgan specifiska un esi raustījis štepseļus būtu japieliek pie pc, jāapdzēš tevis radītās kļūdas un tikai pēc tam varētu nodarboties ar visu pārējo. nu kaut kā tā, bet te jau DM tev visu sīkāk paskaidros...es jau tikai garām ejot...

tie 100 grādi nebija uzreiz, bet lēnām no 8X grādiem uzkāpa.

nu es biju atvienojis termostata apsildi no apakšas, Kaspars pats man teica, no sākuma pārbaudīt termostatu un iedeva linku uz viņa blogu. pie atvienotas termostata apsildes radiators palika karsts pie 97 grādiem stāvot uz vietas. citus štekerus neesmu raustījis.

[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 11 Oct 2020, 18:42:42 ]

Offline
Lepra
11. Oct 2020, 18:38 #4963

Kopš: 11. Jul 2020

Ziņojumi: 65

Braucu ar:

Dm HiJaCKeRam atbildēs, ka šamais ir lohs un ar to visa diagnostika arī beigsies
Offline
sys9291
11. Oct 2020, 18:46 #4964

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT


11 Oct 2020, 18:38:32 @HiJaCKeR rakstīja:

11 Oct 2020, 18:26:39 @sys9291 rakstīja:

11 Oct 2020, 18:06:19 @HiJaCKeR rakstīja:

11 Oct 2020, 15:11:30 @sys9291 rakstīja:

11 Oct 2020, 14:55:32 @HiJaCKeR rakstīja:
sys9291, tu arī nodarbojies ar dignostiku? ja jau DM-101 tagad nevar apskatīties, kas tur par ķibeli manam auto ar temperatūrām, varbū vari tu apskatīties?

palasot augstāk tavu textu tā arī nesapratu kas tev traucē dzīvot...

tikko biju izbraucis. pačēkoju dzinēja temperatūru. stāvot uz vietas un sildot dzinēju, radiators palika karsts pie 80 grādiem. vairāk par 82 grādiem temperatūra necēlās. pavizinājos un noslāpēju ar tiem 8X grādiem. pēc dažām minūtēm piestartēju un stāvot uz vietas temperatūra uzkāpa līdz 100 grādiem. braucot kādu laiku turējās un lēnām noslīdēja līdz 80 grādiem. principā temperatūra staigā no 80 - 98 grādiem. kaut kā tā.

un kas tev liekas dīvains? pie 80 grādiem atvērās termostats, sākās cirkulācija pa lielo loku (radiators palika karsts), izslēdzi dzineju - cirkulācija izbeidzās, bet dzinēja siltumam kaut kur jāpaliek - tātad šķidrums uzkarsa līdz 100, piedarbināji - cirkulācija atsākās, radiatorā viss atdzesējās - tātad temperatūra nokrita... nu tas tā - par dzeses klasiku...
Ņemot vērā to, ka tava dzinēja dzeses sistēma ir diezgan specifiska un esi raustījis štepseļus būtu japieliek pie pc, jāapdzēš tevis radītās kļūdas un tikai pēc tam varētu nodarboties ar visu pārējo. nu kaut kā tā, bet te jau DM tev visu sīkāk paskaidros...es jau tikai garām ejot...

tie 100 grādi nebija uzreiz, bet lēnām no 8X grādiem uzkāpa.

nu es biju atvienojis termostata apsildi no apakšas, Kaspars pats man teica, no sākuma pārbaudīt termostatu un iedeva linku uz viņa blogu. pie atvienotas termostata apsildes radiators palika karsts pie 97 grādiem stāvot uz vietas. citus štekerus neesmu raustījis.

nu tātad spriešot pec visa mapētā termostata sidelements strādā...pats termostats arī.
Offline
HiJaCKeR
11. Oct 2020, 19:08 #4965

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4648

Braucu ar: BMW E90 330i


11 Oct 2020, 18:44:56 @DM-101 rakstīja:

11 Oct 2020, 18:38:32 @HiJaCKeR rakstīja:

11 Oct 2020, 18:26:39 @sys9291 rakstīja:

11 Oct 2020, 18:06:19 @HiJaCKeR rakstīja:

11 Oct 2020, 15:11:30 @sys9291 rakstīja:

11 Oct 2020, 14:55:32 @HiJaCKeR rakstīja:
sys9291, tu arī nodarbojies ar dignostiku? ja jau DM-101 tagad nevar apskatīties, kas tur par ķibeli manam auto ar temperatūrām, varbū vari tu apskatīties?

palasot augstāk tavu textu tā arī nesapratu kas tev traucē dzīvot...

tikko biju izbraucis. pačēkoju dzinēja temperatūru. stāvot uz vietas un sildot dzinēju, radiators palika karsts pie 80 grādiem. vairāk par 82 grādiem temperatūra necēlās. pavizinājos un noslāpēju ar tiem 8X grādiem. pēc dažām minūtēm piestartēju un stāvot uz vietas temperatūra uzkāpa līdz 100 grādiem. braucot kādu laiku turējās un lēnām noslīdēja līdz 80 grādiem. principā temperatūra staigā no 80 - 98 grādiem. kaut kā tā.

un kas tev liekas dīvains? pie 80 grādiem atvērās termostats, sākās cirkulācija pa lielo loku (radiators palika karsts), izslēdzi dzineju - cirkulācija izbeidzās, bet dzinēja siltumam kaut kur jāpaliek - tātad šķidrums uzkarsa līdz 100, piedarbināji - cirkulācija atsākās, radiatorā viss atdzesējās - tātad temperatūra nokrita... nu tas tā - par dzeses klasiku...
Ņemot vērā to, ka tava dzinēja dzeses sistēma ir diezgan specifiska un esi raustījis štepseļus būtu japieliek pie pc, jāapdzēš tevis radītās kļūdas un tikai pēc tam varētu nodarboties ar visu pārējo. nu kaut kā tā, bet te jau DM tev visu sīkāk paskaidros...es jau tikai garām ejot...

tie 100 grādi nebija uzreiz, bet lēnām no 8X grādiem uzkāpa.

nu es biju atvienojis termostata apsildi no apakšas, Kaspars pats man teica, no sākuma pārbaudīt termostatu un iedeva linku uz viņa blogu. citus štekerus neesmu raustījis.


nu jaa, DME ljaava kaapt apsildes t, jo elljas t arii paleenaam kaapa. tb., abi ''tandeemaa'', nepieljaujot lielaaku deltu kaa 10oC [btw., mazajiem perdeljiem N43 taa delta vispaar 0; prieksh TA ir atziime, ka tuksgaitaa nedriikst zaagjeet ilgaak kaa 180 sekundes, tad ir konkreeta kljuda atminjaa + Mapped mode]. Tb., it ipashi 4 cilindru agregaatiem - ir kaadas kritiskaas lietas/vietas, kuru deelj tas thermala management ir taa samudriits.

Jaa, teicu, bet godiigi.. Nu, man, lasot tavus postus, bija 100% paarlieciiba, ka INPA lieto ikdienaa, ka saproti - peec katras raustiishanas kljuudas jaadzeeesh + dzineejs jaapaaradaptee...

ok, nekādas problēmas, būs jāaizbrauc nodzēst kļudas un pāradaptēt, varbūt vispār es mēģinu saskatīt problēmu kur tās nav.

kad nomainīja DISAs, veica pāradaptāciju un pēc izbaruciena pateica, ka nezkāpēc termostats stāv atvērts līdz galam. nodomāju, ka varbūt agresīvāk brauca. nu ok, tāpēc biju domājis pačekot temperatūru vēlāk.

[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 11 Oct 2020, 19:19:38 ]

Offline
HiJaCKeR
11. Oct 2020, 19:37 #4966

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4648

Braucu ar: BMW E90 330i


11 Oct 2020, 19:30:44 @DM-101 rakstīja:

11 Oct 2020, 19:08:04 @HiJaCKeR rakstīja:

11 Oct 2020, 18:44:56 @DM-101 rakstīja:

11 Oct 2020, 18:38:32 @HiJaCKeR rakstīja:

11 Oct 2020, 18:26:39 @sys9291 rakstīja:

11 Oct 2020, 18:06:19 @HiJaCKeR rakstīja:

11 Oct 2020, 15:11:30 @sys9291 rakstīja:

11 Oct 2020, 14:55:32 @HiJaCKeR rakstīja:
sys9291, tu arī nodarbojies ar dignostiku? ja jau DM-101 tagad nevar apskatīties, kas tur par ķibeli manam auto ar temperatūrām, varbū vari tu apskatīties?

palasot augstāk tavu textu tā arī nesapratu kas tev traucē dzīvot...

tikko biju izbraucis. pačēkoju dzinēja temperatūru. stāvot uz vietas un sildot dzinēju, radiators palika karsts pie 80 grādiem. vairāk par 82 grādiem temperatūra necēlās. pavizinājos un noslāpēju ar tiem 8X grādiem. pēc dažām minūtēm piestartēju un stāvot uz vietas temperatūra uzkāpa līdz 100 grādiem. braucot kādu laiku turējās un lēnām noslīdēja līdz 80 grādiem. principā temperatūra staigā no 80 - 98 grādiem. kaut kā tā.

un kas tev liekas dīvains? pie 80 grādiem atvērās termostats, sākās cirkulācija pa lielo loku (radiators palika karsts), izslēdzi dzineju - cirkulācija izbeidzās, bet dzinēja siltumam kaut kur jāpaliek - tātad šķidrums uzkarsa līdz 100, piedarbināji - cirkulācija atsākās, radiatorā viss atdzesējās - tātad temperatūra nokrita... nu tas tā - par dzeses klasiku...
Ņemot vērā to, ka tava dzinēja dzeses sistēma ir diezgan specifiska un esi raustījis štepseļus būtu japieliek pie pc, jāapdzēš tevis radītās kļūdas un tikai pēc tam varētu nodarboties ar visu pārējo. nu kaut kā tā, bet te jau DM tev visu sīkāk paskaidros...es jau tikai garām ejot...

tie 100 grādi nebija uzreiz, bet lēnām no 8X grādiem uzkāpa.

nu es biju atvienojis termostata apsildi no apakšas, Kaspars pats man teica, no sākuma pārbaudīt termostatu un iedeva linku uz viņa blogu. citus štekerus neesmu raustījis.


nu jaa, DME ljaava kaapt apsildes t, jo elljas t arii paleenaam kaapa. tb., abi ''tandeemaa'', nepieljaujot lielaaku deltu kaa 10oC [btw., mazajiem perdeljiem N43 taa delta vispaar 0; prieksh TA ir atziime, ka tuksgaitaa nedriikst zaagjeet ilgaak kaa 180 sekundes, tad ir konkreeta kljuda atminjaa + Mapped mode]. Tb., it ipashi 4 cilindru agregaatiem - ir kaadas kritiskaas lietas/vietas, kuru deelj tas thermala management ir taa samudriits.

Jaa, teicu, bet godiigi.. Nu, man, lasot tavus postus, bija 100% paarlieciiba, ka INPA lieto ikdienaa, ka saproti - peec katras raustiishanas kljuudas jaadzeeesh + dzineejs jaapaaradaptee...

ok, nekādas problēmas, būs jāaizbrauc nodzēst kļudas un pāradaptēt, varbūt vispār es mēģinu saskatīt problēmu kur tās nav.

kad nomainīja DISAs, veica pāradaptāciju un pēc izbaruciena pateica, ka nezkāpēc termostats stāv atvērts līdz galam. nodomāju, ka varbūt agresīvāk brauca. nu ok, tāpēc biju domājis pačekot temperatūru vēlāk.


hmm.. kur mainiiji to DISA?
kaa vinjsh zinaaja, ka staav lidz galam valjaa?
pat Mapped mode termostats nestaav liidz galam valjaa

te izklausaas, ka diagnosts iisti neceert teemu..

pirms kaut kur gada remontēju pie Kristiāna jeb RSA. tā nu viņš teica par to termostatu. vasarā iedomājos pačekot temperatūru.

[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 11 Oct 2020, 20:08:02 ]

Offline
Deivid
11. Oct 2020, 19:45 #4967

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X


11 Oct 2020, 19:32:35 @DM-101 rakstīja:

11 Oct 2020, 19:25:06 @Deivid rakstīja:
Paņēmu pilno, liela starpība pie tiem cipariem nav https://karbonius.net/producto/bmw-m3-e46-csl-s...rbox-fullcarbon/

Tālāk map sensors un csl softs. Tā kā ražo viņu 8 nedēļas tad pa ziemu vel ievāksu info. Te forumā dažiem ir vai bija. Noteikti kāds zin precīzus soļus.


nu, oem versijaa, ja pareizi atceros, naaca veel kaut kaada otra/kopeejaa drosele. man gribeetos redzeet, kaa straadaa shaadi ''upgreidotie'' dzineeji, kuri netiek liidz galam izveidoti taa, kaa jaabuut..


Es saprotu ka tur ir vel kaut kāds flaps, bet savulaik lasīju ka tas ir troksnim pie zemākiem rpm. Nezinu, iešu tam visam cauri un tev ar piesiešos. Bruņojies ar pacietību
Offline
Deivid
11. Oct 2020, 20:39 #4968

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Vairak ka gadu atpakaļ lasīju un viss jau aizmirsts. Šodien vienkārši sanaca spontāns pirkums. Cik saprotu tad šis ir tas par ko runājam un vajadzīgs korektam darbam https://www.turnermotorsport.com/p-360705-csl-intake-flap/

Un ko tu saki par veco ecu. To var kāds vēl izmantot?
Offline
Deivid
11. Oct 2020, 20:46 #4969

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Paldies
Offline
HiJaCKeR
11. Oct 2020, 22:53 #4970

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4648

Braucu ar: BMW E90 330i


11 Oct 2020, 18:44:56 @DM-101 rakstīja:
nu jaa, DME ljaava kaapt apsildes t, jo elljas t arii paleenaam kaapa. tb., abi ''tandeemaa'', nepieljaujot lielaaku deltu kaa 10oC [btw., mazajiem perdeljiem N43 taa delta vispaar 0; prieksh TA ir atziime, ka tuksgaitaa nedriikst zaagjeet ilgaak kaa 180 sekundes, tad ir konkreeta kljuda atminjaa + Mapped mode]. Tb., it ipashi 4 cilindru agregaatiem - ir kaadas kritiskaas lietas/vietas, kuru deelj tas thermala management ir taa samudriits.

es te patinu filmiņu atpakaļ, pēdējo reizi kad braucu pa šosi garāku gabalu pačekoju temperatūru, tā staigāja iesākumā un beigās bija ap 97-99 grādi, man jau likās ka jābūt ap 105 ... nu un te pa pilsētu ar īsajiem pārbraucieniem tā staigā ... varbūt varbūt es meklēju problēmas kuras nemaz nav.

kādu laiku man nestrādā vairs automātam M rēžīms uz augšu, uz leju slēdz. neispringu, tā kā to gandrīz neizmantoju. palasīju netā, E90 pie kloķa pārtrinas vadiņi. manuālais režīms ir vajadzīgs pie dzinēja pāradaptēšanas ???

[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 11 Oct 2020, 22:55:54 ]

Offline
RS7
12. Oct 2020, 15:25 #4971

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: dīzeļ Teslu

Nu skaties, Tunelim ir 45kg bez botām, viņa bmw salons arī pie 500k būs gluds kā zīdaiņa dibentiņš, savukārt tavs speķrausīša ānus sabojās jebkuru beņķi jau pie 100k
Saproti?
Offline
kars
13. Oct 2020, 11:44 #4972

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo


12 Oct 2020, 15:30:57 @DM-101 rakstīja:

12 Oct 2020, 15:25:31 @RS7 rakstīja:
Nu skaties, Tunelim ir 45kg bez botām, viņa bmw salons arī pie 500k būs gluds kā zīdaiņa dibentiņš, savukārt tavs speķrausīša ānus sabojās jebkuru beņķi jau pie 100k
Saproti?


nu, manam zadrotam ir 530kkm, nozheelojams pus-dreebes salons, bet staavoklis labaaks kaa cieniijamam eksemplaaram ar 70.000km.
jautaajums - kaadam taukudirsim jaaseezh un KAA jaaseezh mashiinaa, lai tas atgadiitos?
Un tad traapaas klimas ar pilniigi nodilushaam pogaam. Tb., spekjdirsis ar mentaalaam probleemaam, pareizi?



Daudzi mainīgie lai tā varētu baigi spriest par precīzu nobraukumu pēc salona nolietojuma, tas pats arī attiecināms kad diskutē par patēriņu, ļoti atkarīgs no jūzera paradumiem.

[ Šo ziņu laboja kars, 13 Oct 2020, 11:45:16 ]

Offline
amons
13. Oct 2020, 15:03 #4973

Kopš: 14. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 845

Braucu ar: 325

Kas attiecas iz izsēdētajiem beņķiem un nodriskātajime saloniem. Nav gadījumā tā, ka kautkādiem konkrētiem reģioniem paredzētajām mašīnām tas ir izteiktāk? Varbūt līdzīgi kā ar virsbūves apstrādi, kas atšķiras slitajime bezziemu reģioniem un pārējiem, tāpat ar salona detaļu apstrādi, vai gluži vienkārši ir kāds piegādātājs kura detaļas nodriskājas krietni ātrāk?

Nu līdzīgi kaut vai kā izteiktā pasažiera puses durvju roktura pārvēršanās plastalīnā E46 un E90 sērijai, kapēc tikai tas rokturis, ne šofera puse, ne aizmugure?
Offline
vadjiksBMW
13. Oct 2020, 18:35 #4974

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2678

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.

E9x eiropai vnk nav kreisajā pusē tā roktura soferim vot i problēmas nav, tik cik aizmugurē, kuru vnk maz lieto parasti, angļikiem rūgst viņi tieši tāpat, kā labā puse eiropai

Otra lieta, ka NAPA āda ir gavno, kas pie 100k bieži vien ir psc jau, jo īpaši uz ātrumkloķa un stūres, bieži arī uz krēsliem.

[ Šo ziņu laboja vadjiksBMW, 13 Oct 2020, 18:50:08 ]

Offline
uldens1
13. Oct 2020, 18:43 #4975

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16185

Braucu ar:


13 Oct 2020, 15:03:27 @amons rakstīja:
Kas attiecas iz izsēdētajiem beņķiem un nodriskātajime saloniem. Nav gadījumā tā, ka kautkādiem konkrētiem reģioniem paredzētajām mašīnām tas ir izteiktāk? Varbūt līdzīgi kā ar virsbūves apstrādi, kas atšķiras slitajime bezziemu reģioniem un pārējiem, tāpat ar salona detaļu apstrādi, vai gluži vienkārši ir kāds piegādātājs kura detaļas nodriskājas krietni ātrāk?

Nu līdzīgi kaut vai kā izteiktā pasažiera puses durvju roktura pārvēršanās plastalīnā E46 un E90 sērijai, kapēc tikai tas rokturis, ne šofera puse, ne aizmugure?
nu šitais tāds sevis mierināšanas teksts kad esi nopircis nopisteni
Online
HiJaCKeR
13. Oct 2020, 18:43 #4976

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4648

Braucu ar: BMW E90 330i

beņķu stāvokli noteikti arī ietekmē cik ir bijis kopts
Offline
vadjiksBMW
13. Oct 2020, 18:49 #4977

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2678

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.

Ja tev jamā patīk manis pēc, bet kalpošanas laiks tai ādai ir nesamērīgi īss un pāršut drotam visu salonu pie 100-200k var maksāt arī vairāk kā katu maiņa
Offline
HiJaCKeR
14. Oct 2020, 23:35 #4978

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4648

Braucu ar: BMW E90 330i

blogs ir atpakaļ
Offline
markelis
15. Oct 2020, 09:16 #4979

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12922

Braucu ar: eFku


14 Oct 2020, 22:11:41 @DM-101 rakstīja:

14 Oct 2020, 21:30:05 @edzulis rakstīja:
Kads ir dzirdejis presee, ka baigie kvantumi inficetos klubos, baros, veikalos, sabiedriskajaa? Neesmu vispar. Parsvaraa shprotu u.c. kombinati, majas, skola. Iespejams kaut kada jega ir no ierobezojumiem, bet noteikti nav sajuta, ka tam butu liela vai izskirosa nozime



nublje, ku jus esiet tupi! nu, dirsaa ppizdjec tas ir!


taatad: ja perekli atrod vienaa vietaa/videe, piem.: cehaa, pie 20 gaterniekiem, skolaa, 30 skoleeniem - visus uz testiem + karantiinaa. pereeklis noslaapeets.

Ja brauc viens inficeets mudaks sabrtansaa, kur 20 min laikaa vinjsh skjeerso VISU Riigu, kur iekaapj/izkaapj 100..200 NEPAZIISTAMU cilveeku [katrs ar SAVU, hujzinkaadu marsrutu], taa zaraza var tikt aiznesta HUJVINJUZINA, kur.
tas pats arii klubaa. simts NEPAZIISTAMU cilveeku, katrs peec briitinja dosies hujzinakur.

vai sho ir bezgala gruuti aptvert? nu, taa, ka zhopana - galva nespeej sagremot???

piedodiet par emocijaam, vnk ... iedodiet urgi, es ieurbshu galvaa, lai kljuutu tikpat tups.


Offline
Digital
15. Oct 2020, 09:43 #4980

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību

Ka tik problēma nav triviāli vienkārša-beigti termostati. Un gaisa plūsma tikai sekas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4