Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 187 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » F07(GT)/F10/F11 (2010-...)

Tēma: Par un ap F10 / F11

AutorsZiņojums
Mareks_e36
24. Nov 2019, 13:25 #4961

Kopš: 18. Apr 2010

Ziņojumi: 158

Braucu ar: e39

Sveiki , ir táds lieta ka ir f10 ar cic jautājums par tiem android ekrāniem vai viņi ir labi ? Nav ne navigācijas ne bluetooth domāju ja tādu varētu iemest un izšķirtspēja ir tīri ok un viss darbojas pogas uz stures navi bluetooth u.t.t ? Ir bijusi pieredze sen senos laikos iekš e39 ar kkādiem ķīniešu mēsliem kuri ziemā sasalst un izskatās kā kautkāds aftermarket mēsls. Varbūt kāds sev ir ielicis un ir apmierināts ? Var moš iedot modeli
Offline
smudo
24. Nov 2019, 13:52 #4962

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3636

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


24 Nov 2019, 10:38:03 @DM-101 rakstīja:

24 Nov 2019, 08:55:31 @vvv rakstīja:
Ir jēga, meklēt vajag, varbūt gaidīt ja vari.
Ssā nedēļu atpakaļ bija f10 ar 41000km nobraukumu! 12900€.pazuda ātri.
Deforsētais 523i


tam auto patiesībā bija vismaz 250.000km nobraukums un apraksts ir šeit:
https://n53series.blogspot.com/2019/10/f10-auto-ka-jauns.html

veel viens 525i ar 80.000 ''nobraukumu'' aizgaaja pirms 2..3 meeneshiem. Reaalais: ap 300.000

Sheit staasts par vienu siizeli, kas tulinj buus paardoshanaa, arii ideaali mazs nobraukums buus:
https://n53series.blogspot.com/2019/11/dizelis-...-nobraukumu.html

veiksmi mekleejumos!


Ir zināmi līdzīgi gadījumi ar Toyota LC, kur pērk jaunu - viena apkope pie dīlera, tad nākamā savā servisā un attīts ODO un tad pie dīlera. Garantija beigās ir auto ar 100k nobraukumu, kopies pie dīlera, bet reāli ir 200k+ nobraukums.

Minētajā 523 gadījumā gan ir izteikti neglīti manipulēts

Offline
radiaators
24. Nov 2019, 17:07 #4963

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d

Neesmu mehs tāpēc nerēciet par manu jautājumu lūdzu ! Vai mainot ķēdi N57 dzinējam, kad noņem eļļas padonu tiek klāt šālēm ? Un vai tās pie reizes profilaksei var nomainīt tā teikt pie viena ?
Offline
Kaross
24. Nov 2019, 20:16 #4964

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4366

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Ja neesi mehs, tad priekš kam tev tāda informācija?
Ja arī esi aizdzinis pie kāda meha un viņš tev uzdod tādu jautājumu, tad noteikti neesi pie pareizā meha un ieteiktu tur nelīst, jo ir pāris specifiskas lietas ko un kā darīt.
Bet jā - loģiski, ka noņemot eļļas karteri tiek pie motora gultņiem. Vismaz klaņa gultņiem tiek klāt.
Pārsvarā gan problēmas ir ar kloķvārpstas pamata gultņiem.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 24 Nov 2019, 20:17:46 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
RSAWorkshop
24. Nov 2019, 20:44 #4965

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7073

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


24 Nov 2019, 17:07:37 @radiaators rakstīja:
Neesmu mehs tāpēc nerēciet par manu jautājumu lūdzu ! Vai mainot ķēdi N57 dzinējam, kad noņem eļļas padonu tiek klāt šālēm ? Un vai tās pie reizes profilaksei var nomainīt tā teikt pie viena ?

Tiek klāt un vajag to skatīties, vienmēr apskati šāles

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
bmwaddict
24. Nov 2019, 22:29 #4966

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


24 Nov 2019, 20:44:47 @RSAWorkshop rakstīja:

24 Nov 2019, 17:07:37 @radiaators rakstīja:
Neesmu mehs tāpēc nerēciet par manu jautājumu lūdzu ! Vai mainot ķēdi N57 dzinējam, kad noņem eļļas padonu tiek klāt šālēm ? Un vai tās pie reizes profilaksei var nomainīt tā teikt pie viena ?

Tiek klāt un vajag to skatīties, vienmēr apskati šāles


interesanti kaa juus vinjas "apskatat".. vienk vizuaali tur kaads jau nav agraak liidis? vieniigais ko tur var izdariit ir paraustiit klanjus kam gan patiesiibaa arii nav nekaada jeega jo tad jau sen tas dzineejs klabeetu, tikai peec tam lien karterii un kko rausta labaakajaa gadiijumaa lai apmierinaatu zinjkaari.
vai arii juus vienk taapat prikola peec raujat nost pamatniekus vienu peec otra tikai lai paskatiitos?
manupraat labaak neaiztikt taadas lietas kaa shaales jo taas piestraadaajas un atpakalj salikt tieshi taa pat un nospriegot tieshi taa pat nav reaali liidz ar ko iespeejams normaalam dzineejam tiek izdariits kaiteejums taapeec ka kaads vienkaarshi gribeeja tur paskatiities..
ja tur lien tad tikai ar meerinstrumentiem citaadi tas ir bezjeedziigi.

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 24 Nov 2019, 22:30:43 ]

Offline
RSAWorkshop
24. Nov 2019, 23:06 #4967

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7073

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Jā jā, neko nevar salikt atpakaļ

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
radiaators
24. Nov 2019, 23:11 #4968

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


24 Nov 2019, 20:16:55 @Kaross rakstīja:
Ja neesi mehs, tad priekš kam tev tāda informācija?
Ja arī esi aizdzinis pie kāda meha un viņš tev uzdod tādu jautājumu, tad noteikti neesi pie pareizā meha un ieteiktu tur nelīst, jo ir pāris specifiskas lietas ko un kā darīt.
Bet jā - loģiski, ka noņemot eļļas karteri tiek pie motora gultņiem. Vismaz klaņa gultņiem tiek klāt.
Pārsvarā gan problēmas ir ar kloķvārpstas pamata gultņiem.


Decembra vidū plānojās vārstu vāka un ķēdes maiņa, tad nu pie viena iedomājos, ka varētu tās šāles samainīt, jo visi jau te forumā rāva maiku, ka arī tās esot N57 dzinēja slimība... P.S. Eļļas sūkni arī tad sanāk ravēt laukā, lai tiktu klāt...?
Offline
Kaross
25. Nov 2019, 01:07 #4969

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4366

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Par to, ka nevar salikt atpakaļ normāli, es pilnībā nepiekrītu. Tās ir muļķības. Ja klanis nav deformējies/pārkarsis, tad tur ir konkrēts izmērs un savelkot pēc ražotājā noteiktā spēka tas izmērs nevar izmainīties. Pat savelkot vairāk izmērs būtībā nemainās, jo tajā brīdī sāk stiepties skrūves. Pamata kakliņiem N57 dzinējam tas ir diezgan kritiski, jo kakliņi centrējas uz tām stulbajām skrūvēm. (Nezinu kurš idiots ir konstruējis to dzinēju) Tāpēc skrūves obligāti jāliek jaunas, kuras BMW nemaz nepiedāvā, bet esmu atradis variantus.
Turpinot par šālēm, tās ir ļoti primitīvi pārbaudīt - vizuāli. Ja nav diluma, ja pārklājums ir virsū, tad viss labi.
@radiaators eļļas sūknis ir mazākā problēma. Viņu noņemt ir 10 minūtes.



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
radiaators
25. Nov 2019, 13:38 #4970

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


25 Nov 2019, 01:07:01 @Kaross rakstīja:
Par to, ka nevar salikt atpakaļ normāli, es pilnībā nepiekrītu. Tās ir muļķības. Ja klanis nav deformējies/pārkarsis, tad tur ir konkrēts izmērs un savelkot pēc ražotājā noteiktā spēka tas izmērs nevar izmainīties. Pat savelkot vairāk izmērs būtībā nemainās, jo tajā brīdī sāk stiepties skrūves. Pamata kakliņiem N57 dzinējam tas ir diezgan kritiski, jo kakliņi centrējas uz tām stulbajām skrūvēm. (Nezinu kurš idiots ir konstruējis to dzinēju) Tāpēc skrūves obligāti jāliek jaunas, kuras BMW nemaz nepiedāvā, bet esmu atradis variantus.
Turpinot par šālēm, tās ir ļoti primitīvi pārbaudīt - vizuāli. Ja nav diluma, ja pārklājums ir virsū, tad viss labi.
@radiaators eļļas sūknis ir mazākā problēma. Viņu noņemt ir 10 minūtes.



Ok paldies par info ! Tad šāles paliks citai reizei !
Offline
RSAWorkshop
25. Nov 2019, 16:13 #4971

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7073

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


25 Nov 2019, 01:07:01 @Kaross rakstīja:
Par to, ka nevar salikt atpakaļ normāli, es pilnībā nepiekrītu. Tās ir muļķības. Ja klanis nav deformējies/pārkarsis, tad tur ir konkrēts izmērs un savelkot pēc ražotājā noteiktā spēka tas izmērs nevar izmainīties. Pat savelkot vairāk izmērs būtībā nemainās, jo tajā brīdī sāk stiepties skrūves. Pamata kakliņiem N57 dzinējam tas ir diezgan kritiski, jo kakliņi centrējas uz tām stulbajām skrūvēm. (Nezinu kurš idiots ir konstruējis to dzinēju) Tāpēc skrūves obligāti jāliek jaunas, kuras BMW nemaz nepiedāvā, bet esmu atradis variantus.
Turpinot par šālēm, tās ir ļoti primitīvi pārbaudīt - vizuāli. Ja nav diluma, ja pārklājums ir virsū, tad viss labi.
@radiaators eļļas sūknis ir mazākā problēma. Viņu noņemt ir 10 minūtes.


Nu jau gan pasakas stāsti, ka nevar pamatniekiem vai klaņiem skrūves nopirkt

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Kaross
25. Nov 2019, 16:52 #4972

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4366

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Varbūt es kaut ko nemāku atrast. Piemēram:
https://www.realoem.com/bmw/enUS/partgrp?id=MX5...W-530d&mg=11
Kur tur var atrast skrūves?

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
lebedeks
25. Nov 2019, 17:15 #4973

Kopš: 11. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 162

Braucu ar: 525D F11


25 Nov 2019, 16:52:18 @Kaross rakstīja:
Varbūt es kaut ko nemāku atrast. Piemēram:
https://www.realoem.com/bmw/enUS/partgrp?id=MX5...W-530d&mg=11
Kur tur var atrast skrūves?


https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=M...p;diagId=11_4062
Offline
Kaross
25. Nov 2019, 18:57 #4974

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4366

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Es par kloķvārpstu rakstīju. Klanim arī varu atrast.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
HILUX
25. Nov 2019, 19:56 #4975

Kopš: 12. Jan 2015

Ziņojumi: 32

Braucu ar:

Nemāku nokopēt, bet vai tās nav pie dzinēja bloka 2 pozīcija?
Offline
RSAWorkshop
25. Nov 2019, 20:35 #4976

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7073

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


25 Nov 2019, 19:56:41 @HILUX rakstīja:
Nemāku nokopēt, bet vai tās nav pie dzinēja bloka 2 pozīcija?
Ir protams

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Kaross
25. Nov 2019, 22:26 #4977

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4366

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Tiešām. Paldies. 5x skatījos un šajā sadaļā tā arī neieskatījos. Tāpat viņas nekur nav pieejamas. Cik skatos, tad tikai uz pasūtījumu un maksā 5x dārgāk kā citas alternatīvas.


-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
RSAWorkshop
25. Nov 2019, 22:33 #4978

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7073

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

3eur par skrūvi nez vai ir kaut kas nepanesami dārgs ja vajag 14 gab

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
smudo
25. Nov 2019, 22:38 #4979

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3636

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


25 Nov 2019, 22:26:37 @Kaross rakstīja:
Tiešām. Paldies. 5x skatījos un šajā sadaļā tā arī neieskatījos. Tāpat viņas nekur nav pieejamas. Cik skatos, tad tikai uz pasūtījumu un maksā 5x dārgāk kā citas alternatīvas.



Skrūves klaņiem nedrīkst meklēt tikai pēc izmēra - tur jāskatās pēc materiāla un tā stiepšanās/cietības radītājiem. Kad savam projektu auto pārlasīju dzinēju, daudz interesējos arī par skrūvēm (galva, klaņi uc.). Pēc dimensijām atbilstošas skrūves bieži vien var piemeklēt jebkurā skrūvju veikalā nosacīti pa kapeikām, bet APR (tas tik kā piemērs) tādu pašu dimensiju skrūves ar labāku stiepšanās/cietības koeficinetu maksās 10 reizes dārgāk un tādas pašas no vēl cietāka materiāla, lai var vēl droši apgriezienus dzinējam (pielāgojot citas lietas, protams) maksās vēl 2 reizes dārgāk par "parastajām" APR. Mēs te nerunājam pa tūninga projektiem, bet arī ielas auto ir svarīgi, lai tā klaņa skrūve arī pēc 100 k km nav necik pastiepusies, jo ja pastiepsies vai sliktākā gadījumā nolūzīs, labi tas nebeigsies

Es šo visu adresēju kādam ar mazāku pieredzi informācijai, lai neizdomā ietaupīt naudu piemeklējot "tādas pašas" lētāks skrūves, nekā OEM "dārgās"!
Offline
Kaross
25. Nov 2019, 23:16 #4980

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4366

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Protams, skrūvēm jābūt atbilstošām. Piemeklēju no VAG grupas tādas pašas cietības un izmēru skrūves. Viss tas tikai tāpēc, ka nemācēju atrast katalogā. Atradu tikai par 4E gab. VAG salīdzinājumam identiskas par 0.75 E/gab.
ARP ir cits stāsts, bet kā pierādījies sportā - ne tās labākās.



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo