Autors | Ziņojums |
Mareks_e36 | 24. Nov 2019, 13:25 |
#4961
|
|
Kopš: 18. Apr 2010
Ziņojumi: 158
Braucu ar: e39
| Sveiki , ir táds lieta ka ir f10 ar cic jautājums par tiem android ekrāniem vai viņi ir labi ? Nav ne navigācijas ne bluetooth domāju ja tādu varētu iemest un izšķirtspēja ir tīri ok un viss darbojas pogas uz stures navi bluetooth u.t.t ? Ir bijusi pieredze sen senos laikos iekš e39 ar kkādiem ķīniešu mēsliem kuri ziemā sasalst un izskatās kā kautkāds aftermarket mēsls. Varbūt kāds sev ir ielicis un ir apmierināts ? Var moš iedot modeli |
Offline | |
|
smudo | 24. Nov 2019, 13:52 |
#4962
|
|
Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3636
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
24 Nov 2019, 10:38:03 @DM-101 rakstīja:
24 Nov 2019, 08:55:31 @vvv rakstīja:
Ir jēga, meklēt vajag, varbūt gaidīt ja vari.
Ssā nedēļu atpakaļ bija f10 ar 41000km nobraukumu! 12900€.pazuda ātri.
Deforsētais 523i
tam auto patiesībā bija vismaz 250.000km nobraukums un apraksts ir šeit:
https://n53series.blogspot.com/2019/10/f10-auto-ka-jauns.html
veel viens 525i ar 80.000 ''nobraukumu'' aizgaaja pirms 2..3 meeneshiem. Reaalais: ap 300.000
Sheit staasts par vienu siizeli, kas tulinj buus paardoshanaa, arii ideaali mazs nobraukums buus:
https://n53series.blogspot.com/2019/11/dizelis-...-nobraukumu.html
veiksmi mekleejumos!
Ir zināmi līdzīgi gadījumi ar Toyota LC, kur pērk jaunu - viena apkope pie dīlera, tad nākamā savā servisā un attīts ODO un tad pie dīlera. Garantija beigās ir auto ar 100k nobraukumu, kopies pie dīlera, bet reāli ir 200k+ nobraukums.
Minētajā 523 gadījumā gan ir izteikti neglīti manipulēts
|
Offline | |
|
radiaators | 24. Nov 2019, 17:07 |
#4963
|
|
Kopš: 15. Mar 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3687
Braucu ar: F11 525d
| Neesmu mehs tāpēc nerēciet par manu jautājumu lūdzu ! Vai mainot ķēdi N57 dzinējam, kad noņem eļļas padonu tiek klāt šālēm ? Un vai tās pie reizes profilaksei var nomainīt tā teikt pie viena ? |
Offline | |
|
Kaross | 24. Nov 2019, 20:16 |
#4964
|
|
Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4366
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Ja neesi mehs, tad priekš kam tev tāda informācija?
Ja arī esi aizdzinis pie kāda meha un viņš tev uzdod tādu jautājumu, tad noteikti neesi pie pareizā meha un ieteiktu tur nelīst, jo ir pāris specifiskas lietas ko un kā darīt.
Bet jā - loģiski, ka noņemot eļļas karteri tiek pie motora gultņiem. Vismaz klaņa gultņiem tiek klāt.
Pārsvarā gan problēmas ir ar kloķvārpstas pamata gultņiem.
[ Šo ziņu laboja Kaross, 24 Nov 2019, 20:17:46 ]
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
|
Offline | |
|
RSAWorkshop | 24. Nov 2019, 20:44 |
#4965
|
|
Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7073
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
24 Nov 2019, 17:07:37 @radiaators rakstīja:
Neesmu mehs tāpēc nerēciet par manu jautājumu lūdzu ! Vai mainot ķēdi N57 dzinējam, kad noņem eļļas padonu tiek klāt šālēm ? Un vai tās pie reizes profilaksei var nomainīt tā teikt pie viena ?
Tiek klāt un vajag to skatīties, vienmēr apskati šāles
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Offline | |
|
bmwaddict | 24. Nov 2019, 22:29 |
#4966
|
|
Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
24 Nov 2019, 20:44:47 @RSAWorkshop rakstīja:
24 Nov 2019, 17:07:37 @radiaators rakstīja:
Neesmu mehs tāpēc nerēciet par manu jautājumu lūdzu ! Vai mainot ķēdi N57 dzinējam, kad noņem eļļas padonu tiek klāt šālēm ? Un vai tās pie reizes profilaksei var nomainīt tā teikt pie viena ?
Tiek klāt un vajag to skatīties, vienmēr apskati šāles
interesanti kaa juus vinjas "apskatat".. vienk vizuaali tur kaads jau nav agraak liidis? vieniigais ko tur var izdariit ir paraustiit klanjus kam gan patiesiibaa arii nav nekaada jeega jo tad jau sen tas dzineejs klabeetu, tikai peec tam lien karterii un kko rausta labaakajaa gadiijumaa lai apmierinaatu zinjkaari.
vai arii juus vienk taapat prikola peec raujat nost pamatniekus vienu peec otra tikai lai paskatiitos?
manupraat labaak neaiztikt taadas lietas kaa shaales jo taas piestraadaajas un atpakalj salikt tieshi taa pat un nospriegot tieshi taa pat nav reaali liidz ar ko iespeejams normaalam dzineejam tiek izdariits kaiteejums taapeec ka kaads vienkaarshi gribeeja tur paskatiities..
ja tur lien tad tikai ar meerinstrumentiem citaadi tas ir bezjeedziigi.[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 24 Nov 2019, 22:30:43 ] |
Offline | |
|
RSAWorkshop | 24. Nov 2019, 23:06 |
#4967
|
|
Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7073
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Jā jā, neko nevar salikt atpakaļ
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Offline | |
|
radiaators | 24. Nov 2019, 23:11 |
#4968
|
|
Kopš: 15. Mar 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3687
Braucu ar: F11 525d
|
24 Nov 2019, 20:16:55 @Kaross rakstīja:
Ja neesi mehs, tad priekš kam tev tāda informācija?
Ja arī esi aizdzinis pie kāda meha un viņš tev uzdod tādu jautājumu, tad noteikti neesi pie pareizā meha un ieteiktu tur nelīst, jo ir pāris specifiskas lietas ko un kā darīt.
Bet jā - loģiski, ka noņemot eļļas karteri tiek pie motora gultņiem. Vismaz klaņa gultņiem tiek klāt.
Pārsvarā gan problēmas ir ar kloķvārpstas pamata gultņiem.
Decembra vidū plānojās vārstu vāka un ķēdes maiņa, tad nu pie viena iedomājos, ka varētu tās šāles samainīt, jo visi jau te forumā rāva maiku, ka arī tās esot N57 dzinēja slimība... P.S. Eļļas sūkni arī tad sanāk ravēt laukā, lai tiktu klāt...? |
Offline | |
|
|
Kaross | 25. Nov 2019, 01:07 |
#4969
|
|
Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4366
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Par to, ka nevar salikt atpakaļ normāli, es pilnībā nepiekrītu. Tās ir muļķības. Ja klanis nav deformējies/pārkarsis, tad tur ir konkrēts izmērs un savelkot pēc ražotājā noteiktā spēka tas izmērs nevar izmainīties. Pat savelkot vairāk izmērs būtībā nemainās, jo tajā brīdī sāk stiepties skrūves. Pamata kakliņiem N57 dzinējam tas ir diezgan kritiski, jo kakliņi centrējas uz tām stulbajām skrūvēm. (Nezinu kurš idiots ir konstruējis to dzinēju) Tāpēc skrūves obligāti jāliek jaunas, kuras BMW nemaz nepiedāvā, bet esmu atradis variantus.
Turpinot par šālēm, tās ir ļoti primitīvi pārbaudīt - vizuāli. Ja nav diluma, ja pārklājums ir virsū, tad viss labi.
@radiaators eļļas sūknis ir mazākā problēma. Viņu noņemt ir 10 minūtes.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
|
Offline | |
|
radiaators | 25. Nov 2019, 13:38 |
#4970
|
|
Kopš: 15. Mar 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3687
Braucu ar: F11 525d
|
25 Nov 2019, 01:07:01 @Kaross rakstīja:
Par to, ka nevar salikt atpakaļ normāli, es pilnībā nepiekrītu. Tās ir muļķības. Ja klanis nav deformējies/pārkarsis, tad tur ir konkrēts izmērs un savelkot pēc ražotājā noteiktā spēka tas izmērs nevar izmainīties. Pat savelkot vairāk izmērs būtībā nemainās, jo tajā brīdī sāk stiepties skrūves. Pamata kakliņiem N57 dzinējam tas ir diezgan kritiski, jo kakliņi centrējas uz tām stulbajām skrūvēm. (Nezinu kurš idiots ir konstruējis to dzinēju) Tāpēc skrūves obligāti jāliek jaunas, kuras BMW nemaz nepiedāvā, bet esmu atradis variantus.
Turpinot par šālēm, tās ir ļoti primitīvi pārbaudīt - vizuāli. Ja nav diluma, ja pārklājums ir virsū, tad viss labi.
@radiaators eļļas sūknis ir mazākā problēma. Viņu noņemt ir 10 minūtes.
Ok paldies par info ! Tad šāles paliks citai reizei ! |
Offline | |
|
RSAWorkshop | 25. Nov 2019, 16:13 |
#4971
|
|
Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7073
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
25 Nov 2019, 01:07:01 @Kaross rakstīja:
Par to, ka nevar salikt atpakaļ normāli, es pilnībā nepiekrītu. Tās ir muļķības. Ja klanis nav deformējies/pārkarsis, tad tur ir konkrēts izmērs un savelkot pēc ražotājā noteiktā spēka tas izmērs nevar izmainīties. Pat savelkot vairāk izmērs būtībā nemainās, jo tajā brīdī sāk stiepties skrūves. Pamata kakliņiem N57 dzinējam tas ir diezgan kritiski, jo kakliņi centrējas uz tām stulbajām skrūvēm. (Nezinu kurš idiots ir konstruējis to dzinēju) Tāpēc skrūves obligāti jāliek jaunas, kuras BMW nemaz nepiedāvā, bet esmu atradis variantus.
Turpinot par šālēm, tās ir ļoti primitīvi pārbaudīt - vizuāli. Ja nav diluma, ja pārklājums ir virsū, tad viss labi.
@radiaators eļļas sūknis ir mazākā problēma. Viņu noņemt ir 10 minūtes.
Nu jau gan pasakas stāsti, ka nevar pamatniekiem vai klaņiem skrūves nopirkt
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Offline | |
|
Kaross | 25. Nov 2019, 16:52 |
#4972
|
|
Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4366
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Varbūt es kaut ko nemāku atrast. Piemēram:
https://www.realoem.com/bmw/enUS/partgrp?id=MX5...W-530d&mg=11
Kur tur var atrast skrūves?
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
|
Offline | |
|
lebedeks | 25. Nov 2019, 17:15 |
#4973
|
|
Kopš: 11. Feb 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 162
Braucu ar: 525D F11
|
25 Nov 2019, 16:52:18 @Kaross rakstīja:
Varbūt es kaut ko nemāku atrast. Piemēram:
https://www.realoem.com/bmw/enUS/partgrp?id=MX5...W-530d&mg=11
Kur tur var atrast skrūves?
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=M...p;diagId=11_4062 |
Offline | |
|
Kaross | 25. Nov 2019, 18:57 |
#4974
|
|
Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4366
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Es par kloķvārpstu rakstīju. Klanim arī varu atrast.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
|
Offline | |
|
HILUX | 25. Nov 2019, 19:56 |
#4975
|
|
Kopš: 12. Jan 2015
Ziņojumi: 32
Braucu ar:
| Nemāku nokopēt, bet vai tās nav pie dzinēja bloka 2 pozīcija? |
Offline | |
|
RSAWorkshop | 25. Nov 2019, 20:35 |
#4976
|
|
Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7073
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
25 Nov 2019, 19:56:41 @HILUX rakstīja:
Nemāku nokopēt, bet vai tās nav pie dzinēja bloka 2 pozīcija?
Ir protams
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Offline | |
|
|
Kaross | 25. Nov 2019, 22:26 |
#4977
|
|
Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4366
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Tiešām. Paldies. 5x skatījos un šajā sadaļā tā arī neieskatījos. Tāpat viņas nekur nav pieejamas. Cik skatos, tad tikai uz pasūtījumu un maksā 5x dārgāk kā citas alternatīvas.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
|
Offline | |
|
RSAWorkshop | 25. Nov 2019, 22:33 |
#4978
|
|
Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7073
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| 3eur par skrūvi nez vai ir kaut kas nepanesami dārgs ja vajag 14 gab
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Offline | |
|
smudo | 25. Nov 2019, 22:38 |
#4979
|
|
Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3636
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
25 Nov 2019, 22:26:37 @Kaross rakstīja:
Tiešām. Paldies. 5x skatījos un šajā sadaļā tā arī neieskatījos. Tāpat viņas nekur nav pieejamas. Cik skatos, tad tikai uz pasūtījumu un maksā 5x dārgāk kā citas alternatīvas.
Skrūves klaņiem nedrīkst meklēt tikai pēc izmēra - tur jāskatās pēc materiāla un tā stiepšanās/cietības radītājiem. Kad savam projektu auto pārlasīju dzinēju, daudz interesējos arī par skrūvēm (galva, klaņi uc.). Pēc dimensijām atbilstošas skrūves bieži vien var piemeklēt jebkurā skrūvju veikalā nosacīti pa kapeikām, bet APR (tas tik kā piemērs) tādu pašu dimensiju skrūves ar labāku stiepšanās/cietības koeficinetu maksās 10 reizes dārgāk un tādas pašas no vēl cietāka materiāla, lai var vēl droši apgriezienus dzinējam (pielāgojot citas lietas, protams) maksās vēl 2 reizes dārgāk par "parastajām" APR. Mēs te nerunājam pa tūninga projektiem, bet arī ielas auto ir svarīgi, lai tā klaņa skrūve arī pēc 100 k km nav necik pastiepusies, jo ja pastiepsies vai sliktākā gadījumā nolūzīs, labi tas nebeigsies
Es šo visu adresēju kādam ar mazāku pieredzi informācijai, lai neizdomā ietaupīt naudu piemeklējot "tādas pašas" lētāks skrūves, nekā OEM "dārgās"! |
Offline | |
|
Kaross | 25. Nov 2019, 23:16 |
#4980
|
|
Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4366
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Protams, skrūvēm jābūt atbilstošām. Piemeklēju no VAG grupas tādas pašas cietības un izmēru skrūves. Viss tas tikai tāpēc, ka nemācēju atrast katalogā. Atradu tikai par 4E gab. VAG salīdzinājumam identiskas par 0.75 E/gab.
ARP ir cits stāsts, bet kā pierādījies sportā - ne tās labākās.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
|
Offline | |
|