Online
Pašreiz BMWPower skatās 111 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Un tā strādā policija
Autors | Ziņojums |
uldens1 | 05. Dec 2024, 09:52 |
#4961
|
| Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16307
Braucu ar:
|
05 Dec 2024, 09:45:58 @RVR rakstīja:
05 Dec 2024, 00:51:02 @Jurka88 rakstīja:
04 Dec 2024, 21:12:17 @Mizx rakstīja:
04 Dec 2024, 11:37:33 @RVR rakstīja:
04 Dec 2024, 10:08:22 @Samsasi rakstīja:
03 Dec 2024, 21:34:28 @RVR rakstīja:
Un atkal jau te kādam slapjie sapņi par autobāņiem 1,85 miljonu iedzīvotāju valstī, no kuriem vismaz puse ikdienā dzivo ap Rīgu
Pie patreizējā razkladā tas laikam nav iespējams nekādā veidā. Skatoties kā virzās RB, tad tādu bāni būvētu 100 gadus, ja nu vienīgi atkal kautkadscaojajiens ar PPP
Ārpus tranzīta ceļa Via Baltica (arī Ķekavas apvedceļš ir daļa no VB) un 40 km rādiusa ap Rīgu tas nav iespējams nekādā veidā - ja nu vienīgi kaut kur Latvijā atrod naftu vai gāzi rūpnieciskos apmēros
40 km rādiusā - jā, tas vēl būtu iespējams. Rīgas apvedceļš varētu būt reālākais variants. Virzienos uz ārpusi jau faktiski ir 2x2 joslu ceļi - Jūrmala, Jelgava, Ogre, Sigulda.
Liepājas virzienā tajos 40 km nekā nav, pāris ciemi.
Tallinas virzienā (VB) caur Baltezeru arī neko tādu nebūvēs, priekš VB vispār tiek plānots jauns posms Vangaži-Skulte (paralēli plānotajam RB dzelzceļam), lai tranzīts uz EE un FI apietu Baltezeru.
Bāņus būvē kalnos, būvē tuksnešos. Tos nekad nebūvē tikai vietējiem. Domā, ka poļiem baigā vietējo kustība visur, kur šie bāņus sabūvēja? Citi tur brauc. Pie mums tāda pati matemātika.
Kur Poļi tik bagāti palika pa pēdējiem 20 gadiem? Naftu atrada? Bāņi viņiem apskaužami labi Kāpēc mēs nevaram? Mums salīdzinoši pret viņu mērogiem vajag niecīga garuma bāņu kilometrus. Cik tas maksă?
Atšķirība ir tāda, ka gan tuksnešu, gan poļu bāņiem galā ir kāda liela pilsēta un pa ceļam ir kāda liela pilsēta, vai arī tas ir tranzīta ceļš. Mums tā nav. Mums divos gadījumos galā ir 60-70 tk pilsētiņas, pārējos virzienos vēl mazākas. Attiecīgi noslodze ir nekāda (ar 1x nedēļā piektdienas vakarā nepietiek) un bāņa izmaksas uz vienu lietotāju ir kosmiskas. Nekādas EU naudas (kā poļu gadījumā) tam nebūs.
Vēlreiz - LV ir tikai 1,85 miljoni iedzīvotāju, no kuriem puse dzīvo pieminētajā 40 km rādiusā ap Rīgu. Un paliks tikai mazāk ar katru gadu.
Tikai Via Baltica kā tranzīta ceļš puslīdz atbilst.
šo jau mūsu gonščegi nesaprot,tik atlaJst saimu un uz 150 naU bīstami braukt,IQ kā vidējam krievu urlam | Offline | | |
kkas | 05. Dec 2024, 09:54 |
#4962
|
| Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9399
Braucu ar: Alfu
| Via B jau nu varēja uztaisīt 2+2, tikai politisko gribu vajadzēja. Visiem projektiem kas ilgāki par 4 gadiem ir kā ir. Visi politiķi grib izšmugulēt piķi savā 4 gadu laikā. RB imho lidzīgi, katrs velk deķi uz savu pusi, jo tak nevar ļaut, lai celšanas piķis tiek nākamajiem ievēlētajiem un pietuvinātajiem.
Es tā arī nesaprotu kā kuja pēc pamatrase nav vispār iesākta. Bet Rīga ir, lai gan par tās vajadzību visu laiku ir bijušas lielākās diskusijas | Offline | | |
Fandulis | 05. Dec 2024, 10:06 |
#4963
|
| Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13490
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
| Tāpēc, ka visi dala to kas nav viņu. Par Rīgas pipariem Lietuva vienkārši ierēc.
Kamēr būs tāda tupa domāšana, ka bāņi mums nav vajadzīgi, apļi vienai fūrei, gājēju pārejas aplī, nepamatoti divas joslas, tikmēr klausīsimies tādos rvros, par lietām, kuras viņiem ir neizprotamas. Tad labāk nekomentēt, bet padirsties par tām ar kaimiņu.
Gribam mēs to vai nē, atzīstam vai nē, bet mēs lielā mērā esam tranzītvalsts.
Tiem kuriem vajag kalkulātoru un 100% peļņu valsts sektorā, nevis stratēģiju, mana skala:
1. Čigāni
2. Zagļi
3. Stulbeņi
Katrs uzskaitījums atkarīgs no intelekta līmeņa.[ Šo ziņu laboja Fandulis, 05 Dec 2024, 10:24:31 ] | Offline | | |
RVR | 05. Dec 2024, 10:42 |
#4964
|
| Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22339
Braucu ar: RVR
|
05 Dec 2024, 10:06:30 @Fandulis rakstīja:
tikmēr klausīsimies tādos rvros, par lietām, kuras viņiem ir neizprotamas
Droši drīkst neklausīties
Man sen vairs nav tas vecums, lai kaut kā iespringtu par to, ka kādam kaut kur internetā ir neglaimojošs viedoklis par mani. | Offline | | |
Fandulis | 05. Dec 2024, 10:52 |
#4965
|
| Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13490
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
| Man sen nav tāds vecums, lai domāt tikai par sevi. Un būt stulbam. Pietiekoši esmu redzejis un “sapratis” viņus, tur daudz var lamuvārdus sarakstīt, kaut kā vairs negribās klausīties to huiņu. [ Šo ziņu laboja Fandulis, 05 Dec 2024, 11:04:22 ] | Offline | | |
Nello | 05. Dec 2024, 10:54 |
#4966
|
| Kopš: 15. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2526
Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...
| Vakar braucu uz Silakrogu, pirms krusta ar via baltica bija korķis, stāvēju bik aiz iebrauktuves cirkulī, pirms manis pašvaldības buss, 3 auto palidoja garām visai rindai pa pretējo, no policijas nekādas reakcijas... Bet nedo dievs atstās kāds auto zem zīmes apstāties, stāvēt aizliegts, uzreiz pieskries plāksterīti uzlipināt... | Offline | | |
RVR | 05. Dec 2024, 11:19 |
#4967
|
| Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22339
Braucu ar: RVR
| Tikai maza piebilde vēl - nevienā brīdī neesmu teicis, ka nevajag 2+2 joslas. Ideālā gadījumā katru lauku ceļu varētu tā pārbūvēt un situācija paliktu drošāka, protams.
Stāsts ir par ko citu - mēs to nevaram un nekad nevarēsim atļauties (jo tie ir miljardi), un arī EU tam naudu nedos. Mums taču nepietiek naudas pat esošo, parasto ceļu normālai uzturēšanai (arī esošais tīkls ir par plašu vien 1,85 miljoniem, bet nojaukt kādus ceļus arī nevar, jo daži jau tur vēl dzīvo...) | Offline | | |
Fandulis | 05. Dec 2024, 11:24 |
#4968
|
| Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13490
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
| Nevajag cerēt uz RTU pētījumiem, jo tā ir pilnīga H*, tiešām neviens nepētā waze un google kartes, kas notiek ar satiksmi pirms plānot projektu?
Polija pirms futbola čempja sāka jāt EU, par finansējumu bāņiem, ko dara Latvijā? Bet tas ir sekundāri diskusijā. Par apvedceļu runas ir no 2008.gada, Z koridoru jau visi aizmirsa.
Iespējams, viss varētu mainīties, ja uz “Jūrmalenes” uzliktu kādas četras gājēju pārejas ar luksoforiem un max 70 [ Šo ziņu laboja Fandulis, 05 Dec 2024, 11:35:16 ] | Offline | | |
|
DiksIrseejs | 05. Dec 2024, 11:26 |
#4969
|
| Kopš: 08. Oct 2020
No: Dobele
Ziņojumi: 1167
Braucu ar: Hibrīdu
| Atdalītās joslas var panākt arī ar daudz vienkāršākām un lētākām metodēm. Kaut vai standarta norobežojošie betona bloki nepārtrauktās līnijas vietā. | Offline | | |
subaru | 05. Dec 2024, 11:32 |
#4970
|
| Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10311
Braucu ar: rokām uz stūres
|
05 Dec 2024, 11:26:01 @DiksIrseejs rakstīja:
Atdalītās joslas var panākt arī ar daudz vienkāršākām un lētākām metodēm. Kaut vai standarta norobežojošie betona bloki nepārtrauktās līnijas vietā.
Tajā pat laikā, lai nesadirstu satiksmi tam jābūt vismaz 2+1 ar diezgan biežu joslu maiņu. | Offline | | |
RVR | 05. Dec 2024, 11:39 |
#4971
|
| Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22339
Braucu ar: RVR
| Tas, kas patiesībā ir daudz būtiskāk un tiešā veidā ietekmē arī ceļu attīstību - Latvijā KATRU GADU samazinās iedzīvotāju skaits vienas nelielas pilsētas apjomā. Katru gadu mīnus Sigulda vai Madona+Gulbene kopā ņemtas. Katru gadu. | Offline | | |
Fandulis | 05. Dec 2024, 11:41 |
#4972
|
| Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13490
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
| Vienīgais, ko gribēju teikt, ka nevajag dirst, par iedzīvotāju skaitu un tranzīta plūsmu, lai pamatot bāņu būvi. Jābūt pilnīgam daunim, lai rēķināt uz iedzīvotāju skaitu, bāņa būvniecības lietderībai.
Tas ir tāpat, kā rēķināt cik lielu stāvvietu fūrēm Krāslavā vajag būvēt, ja Krāslavas uzņēmējiem ir divas fūres. [ Šo ziņu laboja Fandulis, 05 Dec 2024, 11:45:58 ] | Offline | | |
RVR | 05. Dec 2024, 11:45 |
#4973
|
| Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22339
Braucu ar: RVR
| Ja kāds spēj radīt ceļiem noslodzi bez iedzīvotājiem un tranzīta - tad tik uz priekšu...
P.S. tieši autobāņu kontekstā - jo parasts ceļš jau, visdrīzāk, būs arī uz mazu ciemu vai rūpnīcu kaut kur attālā vietā[ Šo ziņu laboja RVR, 05 Dec 2024, 11:47:11 ] | Offline | | |
uldens1 | 05. Dec 2024, 11:45 |
#4974
|
| Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16307
Braucu ar:
|
05 Dec 2024, 11:41:07 @Fandulis rakstīja:
Vienīgais, ko gribēju teikt, ka nevajag dirst, par iedzīvotāju skaitu un tranzīta plūsmu, lai pamatot bāņu būvi. Jābūt pilnīgam daunim, lai rēķināt uz iedzīvotāju skaitu, bāņa būvniecības lietderībai.
Tad kā ir jārēķina?? | Offline | | |
Fandulis | 05. Dec 2024, 11:46 |
#4975
|
| Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13490
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
|
05 Dec 2024, 11:45:47 @uldens1 rakstīja:
05 Dec 2024, 11:41:07 @Fandulis rakstīja:
Vienīgais, ko gribēju teikt, ka nevajag dirst, par iedzīvotāju skaitu un tranzīta plūsmu, lai pamatot bāņu būvi. Jābūt pilnīgam daunim, lai rēķināt uz iedzīvotāju skaitu, bāņa būvniecības lietderībai.
Tad kā ir jārēķina??
Jārēķina progresijā. | Offline | | |
uldens1 | 05. Dec 2024, 11:48 |
#4976
|
| Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16307
Braucu ar:
|
05 Dec 2024, 11:46:57 @Fandulis rakstīja:
05 Dec 2024, 11:45:47 @uldens1 rakstīja:
05 Dec 2024, 11:41:07 @Fandulis rakstīja:
Vienīgais, ko gribēju teikt, ka nevajag dirst, par iedzīvotāju skaitu un tranzīta plūsmu, lai pamatot bāņu būvi. Jābūt pilnīgam daunim, lai rēķināt uz iedzīvotāju skaitu, bāņa būvniecības lietderībai.
Tad kā ir jārēķina??
Jārēķina progresijā.
Uzmet aprēķinu,lai top skaidrs | Offline | | |
|
Fandulis | 05. Dec 2024, 11:49 |
#4977
|
| Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13490
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
|
05 Dec 2024, 11:48:08 @uldens1 rakstīja:
05 Dec 2024, 11:46:57 @Fandulis rakstīja:
05 Dec 2024, 11:45:47 @uldens1 rakstīja:
05 Dec 2024, 11:41:07 @Fandulis rakstīja:
Vienīgais, ko gribēju teikt, ka nevajag dirst, par iedzīvotāju skaitu un tranzīta plūsmu, lai pamatot bāņu būvi. Jābūt pilnīgam daunim, lai rēķināt uz iedzīvotāju skaitu, bāņa būvniecības lietderībai.
Tad kā ir jārēķina??
Jārēķina progresijā.
Uzmet aprēķinu,lai top skaidrs
Iemet savaz atvainojos, vulves, bildi, lai varam novērtēt.[ Šo ziņu laboja Fandulis, 05 Dec 2024, 11:54:35 ] | Offline | | |
Elviss | 05. Dec 2024, 11:57 |
#4978
|
| Kopš: 02. May 2006
Ziņojumi: 22227
Braucu ar: VAZ 2101 80'
|
05 Dec 2024, 11:45:22 @RVR rakstīja:
Ja kāds spēj radīt ceļiem noslodzi bez iedzīvotājiem un tranzīta - tad tik uz priekšu...
P.S. tieši autobāņu kontekstā - jo parasts ceļš jau, visdrīzāk, būs arī uz mazu ciemu vai rūpnīcu kaut kur attālā vietā
Dzelzceļu redz mēs (ne)būvējam pēc tāda principa. Būtu labāk pārtaisījuši esošo ceļu pa 2+2 RB vietā arī parastiem cilvēkiem būtu no tā jēga.
-----------------
RT Translations | Offline | | |
uldens1 | 05. Dec 2024, 12:08 |
#4979
|
| Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16307
Braucu ar:
|
05 Dec 2024, 11:49:50 @Fandulis rakstīja:
05 Dec 2024, 11:48:08 @uldens1 rakstīja:
05 Dec 2024, 11:46:57 @Fandulis rakstīja:
05 Dec 2024, 11:45:47 @uldens1 rakstīja:
05 Dec 2024, 11:41:07 @Fandulis rakstīja:
Vienīgais, ko gribēju teikt, ka nevajag dirst, par iedzīvotāju skaitu un tranzīta plūsmu, lai pamatot bāņu būvi. Jābūt pilnīgam daunim, lai rēķināt uz iedzīvotāju skaitu, bāņa būvniecības lietderībai.
Tad kā ir jārēķina??
Jārēķina progresijā.
Uzmet aprēķinu,lai top skaidrs
Iemet savaz atvainojos, vulves, bildi, lai varam novērtēt.
Nu re,sajēga 0,bet gudroties patīk | Offline | | |
kexxx | 05. Dec 2024, 12:46 |
#4980
|
| Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12441
Braucu ar:
|
05 Dec 2024, 08:46:00 @Elviss rakstīja:
Jūs te daži reāli tupi esat vai vienkārši negribat lasīt pilnu tekstu, es atmetos.
Saku, ka tajā situācijā nevarēja redzēt, jo intensīva satiksme, ja bremzētu ieliktu man pakaļā, Jūs maļat vienu un to pašu.
Tak nākamreiz apstājaties un franču skūpstu iedodiet tiem velosipēdistiem tur pat ceļa vidū
varbūt ne gluži par šo situāciju, bet vispār- ja neviens cits nepārkāpj noteikumus attiecībā pret tevi, bet tev nākas strauji bremzēt, raut stūri vai veikt kkādus straujus manevrus lai izvairītos no avārijas, tad 99%, ka tu kko dari nepareizi un vajag padomāt, ko tieši un kā to labot | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|