Online

Pašreiz BMWPower skatās 242 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
VMR
17. Nov 2020, 11:10 #4901

Kopš: 07. May 2006

Ziņojumi: 10301

Braucu ar: sporta variantu

Ja 700 jeb 10% atvēlēs auto, tad par pārējiem 6300 varēs normāli paēst un apģērbties
Offline
smudo
17. Nov 2020, 11:16 #4902

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3634

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


17 Nov 2020, 11:10:39 @VMR rakstīja:
Ja 700 jeb 10% atvēlēs auto, tad par pārējiem 6300 varēs normāli paēst un apģērbties


Tie 10% jau visiem nav akmenī iekļauti. Ja Tev ir lieli ienākumi, tad vari atļauties arī 15%-20% iztērēt jaunam auto un vēl atlikt kādu tūkstoti vai vairāk uzkrājumos, jo vienā brīdī ja neej galējības, ienākumi aug, bet izdevumi +/- stāv uz vietas un tā delta turpina augt.

Un starp citu ja auto ir jau tavā īpašumā, piemēram, ja to pērc uzreiz vai pēc līzinga baigām esi atpircis vai izmaksājis, tad vērtības krituma izmaksas ir tikai uz "papīra" - proti, jo ātrāk un pa augstāku cenu pārdosi auto, jo mazākas vērtības krituma izmaksas uzņemsies, bet reāli no konta jau neviens to summu nevelk nost, pat ja izdomāsi ar to auto braukt vēl 5 gadi.

[ Šo ziņu laboja smudo, 17 Nov 2020, 11:38:19 ]

Offline
Gordenfromlv
17. Nov 2020, 12:29 #4903

Kopš: 22. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 678

Braucu ar: Pajero 2 (2.8) offroad, MB W205 FL / Phaeton FL / Suzuki GSX-R

Abām frontēm taisnība.
Es pat nezinu, lielākotiess īpašumā ir lietoti auto un ir viens jauns auto no salona.
Ar auto no salona nav bijušas problēmas, tikkai šogad bija lielāki ieguldījumi, pa 4.gadiem ir nobraukti ap 210 000km un ap šo kilometrāžu bija nopietnāki remonti, bet nekas traks.
Esmu sevi nostādījis situācijā, sev auto pirkt - lietotu, uzņēmumam - no salona vai laba dīla gadījumā lietotu, jo darbiniekiem ir pohujs uz to auto, bet, jebkurā situācijā var izmantot KASKO un atjaunot autoparku.

P.S. Autiņam no salona, pie tagadējā nobraukuma pa 4.gadiem ir pipec liels cenas kritums.
Tas Jūsu pieminētais S8, kas tagad maksā BU 45k EUR, pēc 5.gadiem nemaksās 10-15, bet gan ap 20-25k, ir nereāli, cerēt piecu gadu laikā, kritumu no 45k uz 15k, luksus klases autiņam.

[ Šo ziņu laboja Gordenfromlv, 17 Nov 2020, 12:30:06 ]

Offline
kars
17. Nov 2020, 12:39 #4904

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo


17 Nov 2020, 10:00:36 @Arsmens rakstīja:

17 Nov 2020, 09:48:17 @viagris rakstīja:

17 Nov 2020, 09:16:39 @Arsmens rakstīja:

17 Nov 2020, 09:02:47 @bertons rakstīja:
40k budzetaa ir nedaudz jaapiemet un jaanjem 4-5 gadiigs gjimenisks audi s8 ar nobraukumu liidz 50-60k

Jaunu auto pirkt ir tas pats kas nolikt chupinju ar pikji tualetee un ar vinju dirsu slauciit
.. tad nobraukt ar to vēl 50k un pārdot par atlikušo vērtību 8K
Ir jāpadomā, kurā no gadījumiem tā ir atslaucīšanās tualetē un vai tik vienā gadījumā neatslaukies ar jau kāda lietotu banknoti
(ja reiz tādos salīdzinājumos ejam )

Tavā jaunajā auto jau atslaucījās 10 turki rūpnīcā, kādi 2 poļu šoferi no kuriem viens izdarbināja nesen kādu šļundru Tavā auto uz Ķekavas apļa, pāris dīlercentra darbinieki un gan jau vēl kāds
Tā kā tas mācītājs, kurš svētdienās braucis uz baznīcu ir mazākais ļaunums šajā visā jaunu / lietotu auto padarīšanā
man nav jauns auto un protams, ka man ir pilnīgi po, ka kāds pirms manis tajā ir braucis
Ieņirdzu tikai par naudas atslaucīšanās salīdzinājumu un to ka das auto pēc nobrauktiem 100k tas resurss tā pat ir fināla fāzē un vari pārdot par ceškas tē deškas cenu, tātad arī esi zaudējis, iespējams, ne mazāku čunguru, kā tas kurš jaunu iegādājās


Tāpēc vislabāk ir prikt premiumu kad viņš ir ceškas tē deškas cenā - vērtība zemākajā punktā, tad diži vairs nav ko zaudēt un nav baigi jāuztraucās par tālākpārdošanas vērtību.

Offline
AV
17. Nov 2020, 12:49 #4905

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17407

Braucu ar: 500


17 Nov 2020, 12:39:24 @kars rakstīja:
Tāpēc vislabāk ir prikt premiumu kad viņš ir ceškas tē deškas cenā - vērtība zemākajā punktā, tad diži vairs nav ko zaudēt un nav baigi jāuztraucās par tālākpārdošanas vērtību.

Jā, tikai sādam vecam premiumam auto katrs pamatigaks remonts būs vienā cenā ar pasa auto vērtību, attiecigi katrreiz radisies jautajums vai nav vieglak no taa auto tikt vala...

Visiem saviem auto sobrid turu google sheet ar remontu/apkopoju/apdrosinasanas/vertibas krituma izmaksam, lai gutu realistisku skatu par katra auto TCO (tocal cost of ownership) + on top var pieskaitit nobraukumu konkretaja perioda un videjas degvielas izmaksas (katru ceku vakt nav liela jega).
Sads skatijums atri sakarto galvu par to kas ir vai nav racionali

Kā piemērs, extract no mana F07 exceļa beigām ->

2020.04.24 xxx
2020.06.03 xxx
2020.07.31 xxx
2020.11.03 xxx

Total: 6,971

Menesi kops iegades 61
Remonti, apkopes, riepas videji menesi 114
Vertibas kritums menesi 135
Kasko + OCTA menesi 46
Gada nodoklis + TA 16
TOTAL mēnesī bez degvielas 311

[ Šo ziņu laboja AV, 17 Nov 2020, 12:58:38 ]

Offline
kars
17. Nov 2020, 12:57 #4906

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo


17 Nov 2020, 12:49:37 @AV rakstīja:

17 Nov 2020, 12:39:24 @kars rakstīja:
Tāpēc vislabāk ir prikt premiumu kad viņš ir ceškas tē deškas cenā - vērtība zemākajā punktā, tad diži vairs nav ko zaudēt un nav baigi jāuztraucās par tālākpārdošanas vērtību.

Jā, tikai sādam vecam premiumam auto katrs pamatigaks remonts būs vienā cenā ar pasa auto vērtību, attiecigi katrreiz radisies jautajums vai nav vieglak no taa auto tikt vala...



Tur jau tas + ka tā iegādes cena ir tik lēta, gadijumā ja tam auto notiek kaut kas katatrofāls - tu neko daudz nezaudēsi.

Angļiem pat ir vesals forums par low budget premiumiem, kur lielāka/neizdevīgāka remonta gadijumā auto tiek iestumts pļavā un ņem nākamo (tēlaini izsakoties)

https://www.pistonheads.com/gassing/topic.asp?h=0&f=23&t=1865170&i=9960

[ Šo ziņu laboja kars, 17 Nov 2020, 12:58:36 ]

Offline
Mikels
17. Nov 2020, 13:01 #4907

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4937

Braucu ar: cieņu


17 Nov 2020, 12:49:37 @AV rakstīja:

17 Nov 2020, 12:39:24 @kars rakstīja:
Tāpēc vislabāk ir prikt premiumu kad viņš ir ceškas tē deškas cenā - vērtība zemākajā punktā, tad diži vairs nav ko zaudēt un nav baigi jāuztraucās par tālākpārdošanas vērtību.

Jā, tikai sādam vecam premiumam auto katrs pamatigaks remonts būs vienā cenā ar pasa auto vērtību, attiecigi katrreiz radisies jautajums vai nav vieglak no taa auto tikt vala...

Visiem saviem auto sobrid turu exceli ar remontu/apkopoju/apdrosinasanas/vertibas krituma izmaksam, lai gutu realistisku skatu par katra auto TCO (tocal cost of ownership) + on top var pieskaitit nobraukumu konkretaja perioda un videjas degvielas izmaksas (katru ceku vakt nav liela jega).
Sads skatijums atri sakarto galvu par to kas ir vai nav racionali

Kāda jēga no šāda excela, ja tu konkrētā auto TCO uzzini tikai tā lietošanas laikā no savas pieredzes, nevis pirms iegādājies to, ja nu vienīgi, lai vēlreiz pēc tam nenopirktu tādu pašu modeli
Offline
Petka
17. Nov 2020, 13:07 #4908

Kopš: 14. Sep 2004

Ziņojumi: 249

Braucu ar: 87’ Audi 100

Berton, kāpēc tirgo?
https://www.ss.com/lv/transport/cars/audi/s5/fDgSeF4SHTwS.html

Offline
Labais1234567891
17. Nov 2020, 13:10 #4909

Kopš: 03. Sep 2020

Ziņojumi: 944

Braucu ar: Teslu


17 Nov 2020, 09:02:47 @bertons rakstīja:
40k budzetaa ir nedaudz jaapiemet un jaanjem 4-5 gadiigs gjimenisks audi s8 ar nobraukumu liidz 50-60k

Jaunu auto pirkt ir tas pats kas nolikt chupinju ar pikji tualetee un ar vinju dirsu slauciit


Lašarņiks. Pie nobraukuma 50-60tk jāsāk domat kā no mašīnas atkratīties.

Elitārs plebejs tu esi
Offline
Labais1234567891
17. Nov 2020, 13:16 #4910

Kopš: 03. Sep 2020

Ziņojumi: 944

Braucu ar: Teslu


17 Nov 2020, 13:07:56 @Petka rakstīja:
Berton, kāpēc tirgo?
https://www.ss.com/lv/transport/cars/audi/s5/fDgSeF4SHTwS.html




Viņš tirgo jo auto baigi labs

Ielika tirgošanā uzreiz kā nopirka. Labdaris

[ Šo ziņu laboja Labais1234567891, 17 Nov 2020, 13:25:50 ]

Offline
ak
17. Nov 2020, 13:41 #4911

Kopš: 24. Jul 2003

Ziņojumi: 275

Braucu ar: LR


17 Nov 2020, 13:01:27 @Mikels rakstīja:

17 Nov 2020, 12:49:37 @AV rakstīja:

17 Nov 2020, 12:39:24 @kars rakstīja:
Tāpēc vislabāk ir prikt premiumu kad viņš ir ceškas tē deškas cenā - vērtība zemākajā punktā, tad diži vairs nav ko zaudēt un nav baigi jāuztraucās par tālākpārdošanas vērtību.

Jā, tikai sādam vecam premiumam auto katrs pamatigaks remonts būs vienā cenā ar pasa auto vērtību, attiecigi katrreiz radisies jautajums vai nav vieglak no taa auto tikt vala...

Visiem saviem auto sobrid turu exceli ar remontu/apkopoju/apdrosinasanas/vertibas krituma izmaksam, lai gutu realistisku skatu par katra auto TCO (tocal cost of ownership) + on top var pieskaitit nobraukumu konkretaja perioda un videjas degvielas izmaksas (katru ceku vakt nav liela jega).
Sads skatijums atri sakarto galvu par to kas ir vai nav racionali

Kāda jēga no šāda excela, ja tu konkrētā auto TCO uzzini tikai tā lietošanas laikā no savas pieredzes, nevis pirms iegādājies to, ja nu vienīgi, lai vēlreiz pēc tam nenopirktu tādu pašu modeli



Līdzīgas klases un nolietojuma auto izmaksās līdzīgi. Attiecīgi var vismaz priekš sevis saprast cik reāli tērē uz auto ilgtermiņā. Kad šo saskaita, dažreiz gribas pārvērtēt prioritātes. Lietots auto gan parasti izmaksās lētāk par jaunu, ja neņem vērā sava laika izmaksas. Tas gan neattiecas uz gadījumiem, ja kāds cits (darba devējs) maksā par laiku, kad vecais lūznis jāved uz remontu vai arī esi gatavs braukt ar vienmēr salūzušu auto.
Offline
AV
17. Nov 2020, 14:18 #4912

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17407

Braucu ar: 500


17 Nov 2020, 12:57:57 @kars rakstīja:
Tur jau tas + ka tā iegādes cena ir tik lēta, gadijumā ja tam auto notiek kaut kas katatrofāls - tu neko daudz nezaudēsi.

Nu, bet tads saguris 250kkm+ premiums tapat maksa vismaz 3k. Un 3k 'izmest ara' tomer roka necelas. Bet tada ieguldit kartejos 700eur ari nee. Milziga psihologiska spriedze pie katra remonta
Offline
AV
17. Nov 2020, 14:28 #4913

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17407

Braucu ar: 500


17 Nov 2020, 13:01:27 @Mikels rakstīja:
Kāda jēga no šāda excela, ja tu konkrētā auto TCO uzzini tikai tā lietošanas laikā no savas pieredzes, nevis pirms iegādājies to, ja nu vienīgi, lai vēlreiz pēc tam nenopirktu tādu pašu modeli

Kā jau te rakstija - izmaksu limenis vienas klases auto bus loti lidzigs, tapat ilgaka laika posma pat remonti bus apmeram vieni un tie pasi (piemeram, 5er vs A6 vs E klase).

Lai pienemtu faktos bazetu lemumu pirmais solis ir vispar saprast kadas tad isti ir patiesas izmaksas. Ipasi bridi bridi, kad vecais auto ir paprasijis kartejo negaidito 800eur remontu, rodas spontana velme to pardot un panemt kautko jaunu, bet sada bridi ir verts saprast - vai tiesam vecais auto izmaksa dargak vai letak par jaunu? Vairums cilveku patieso atbildi nezin

Mana gadijuma secinajums ir, ka 10 gadus vecs F07 izmaksa apmeram to pasu cik jauns Tiguan/X1 op lizinga. Nakosreiz drizak nemsu jaunu auto, jo saja dzives postam nav isti laika krameties ar vecu auto remontiem un izdevigako variantu meklesanu.

Vel cits pielietojums - hobija/projekt auto tas palidz saprast kada ir bilance uz so bridi un kada butu izdeviga/neizdeviga cena pardosanai, ja to veletos darit.
Offline
AV
17. Nov 2020, 14:48 #4914

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17407

Braucu ar: 500


17 Nov 2020, 14:38:55 @bertons rakstīja:
katru meenesi pikjot nomaa/krediitaa 800eur vai reizi/divreiz gadaa atstaat 800eur atstaat servisaa - tas ir sarezhgjiits jautaajums

Parasti remonta izmaksas sasniedz vairāku menesu maksajumus + neplanotas izmakasas vienmer ir 'sapigakas' naudas plusmai, neka zinams automatiskais maksajums.

Tava konteksta saprotamāks piemers butu RS5 motorschaden uz 5-10k. Negadās bieži, bet tā var notikt.

[ Šo ziņu laboja AV, 17 Nov 2020, 14:50:06 ]

Offline
vsevolods
17. Nov 2020, 14:50 #4915

Kopš: 09. Jun 2011

Ziņojumi: 301

Braucu ar: riteni


17 Nov 2020, 14:38:55 @bertons rakstīja:
katru meenesi pikjot nomaa/krediitaa 800eur vai reizi/divreiz gadaa atstaat 800eur atstaat servisaa - tas ir sarezhgjiits jautaajums


sads apgalvojums ir patiess tikai tad, ja auto Tev ir uzdavinats
Offline
kars
17. Nov 2020, 15:09 #4916

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo


17 Nov 2020, 14:18:33 @AV rakstīja:

17 Nov 2020, 12:57:57 @kars rakstīja:
Tur jau tas + ka tā iegādes cena ir tik lēta, gadijumā ja tam auto notiek kaut kas katatrofāls - tu neko daudz nezaudēsi.

Nu, bet tads saguris 250kkm+ premiums tapat maksa vismaz 3k. Un 3k 'izmest ara' tomer roka necelas. Bet tada ieguldit kartejos 700eur ari nee. Milziga psihologiska spriedze pie katra remonta


Man daudz lielāka psiholoģiskā spriedzīte būtu premiums pa 40k bez garantijas, kuram piem. noklājās motors - un ko ar to iesāk tālāk


Es ar tādiem auto nekrāmējos, tā kā man grūti spriest, gan jau ka tiem kas pērk pa 40k ir arī atvilktnē lieki 5-10k priekš motorshadena.

[ Šo ziņu laboja kars, 17 Nov 2020, 15:13:22 ]

Offline
AV
17. Nov 2020, 15:13 #4917

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17407

Braucu ar: 500


17 Nov 2020, 15:01:19 @bertons rakstīja:
protams, ka var - to es nevienaa briidii neoponeeju. bet es vinju panjeemu pa mazaak nekaa puscenu no jauna RS5 cenas un 2 gados remontaa ielicis 200-300eur vai cik tur bija par spaarna piekraasoshanu un aizsargpleeveem, visaadi citaadi ja neskaita plaanveida apkopes, remontu izmaksas preciizi 0 un pat ja es 2x iekristu uz motorshaaden, kas atmo V8 patiesiibaa diezvai notiks, taapat es buushu buutiski ietaupiijis pret nuliites cenu, jo auto staavoklis joprojaam ir top zustand

Nu, veca 7er saimnieks var teikt, ka vins vel butiskak ir 'ietaupijis pret nullites cenu', jo jauns auto maksaja 100k+, bet vins nopirka tikai pa 5k un ari vinam liksies, ka 'auto stavoklis joprojam ir top zustand'
Savukart, kadam citam liksies, ka tavs auto ar 60k noskrejienu ir jau saguris luznis

Viss ir relativi un visi mes protam piemeklet argumentus, lai pamatotu, ka musu izvele ir pati labaka
Offline
GirtzB
17. Nov 2020, 15:24 #4918

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22096

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

šī diskusija par naudas cenu ir veca pā pati nauda. Katram prikuma veidam var atrast finsansiālus attaisnojumus.

ir ļoti labi, ka cilvēki pērk gan jaunus gan mazlietotus premium, savādāk nebūs to lietoto un veco krāmu, kas kādreiz pārtop par nākotnes klassiku.


-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
vsevolods
17. Nov 2020, 15:25 #4919

Kopš: 09. Jun 2011

Ziņojumi: 301

Braucu ar: riteni

101 patiesiba par so topiku... un neviena nav patiesa jautajumu loti daudz.. kada ir cenas starpiba jaunam un lietotam (ir visadi saldi deali tirgu vienmer)... cik ilgi plano braukt ar konkreto auto... ko Tev nozime atstat uz 2 dienam auto servisa (vai Tev ir cits auto, ar kuru braukt taja laika)... cik daudz Tu pazaudesi laiku attiecigi naudu uz neplanotiem servisiem... vai Tu brauka tikai pa miestu, vai ari plano kadu garaku braucienu uz Geiropu... utjpr

savulaik biju baigi nosipies ar sava e46 remontesanu.. auto patiesam bija loti labs, tikai laika zobs apeeda plastmasas un gumijas detalas.. tad visadi sensori, releji uc brinumi sak "apsubet" un ir jamaina.. pa druskai visu laiku jaieliek nauda bija, bet pats stulbakais, ka nekad nezini, kad atkal bus uz servisu jabrauc un bez auto japaliek.. es teiktu emocionali nogurdinosi.. nolemu labak maksat nedaudz vairak, bet nedomat par servisu.. panemu jaunu auto un miers...
bet pieredzes, protams, dazadas
Offline
vsevolods
17. Nov 2020, 15:28 #4920

Kopš: 09. Jun 2011

Ziņojumi: 301

Braucu ar: riteni


17 Nov 2020, 15:13:56 @AV rakstīja:

17 Nov 2020, 15:01:19 @bertons rakstīja:
protams, ka var - to es nevienaa briidii neoponeeju. bet es vinju panjeemu pa mazaak nekaa puscenu no jauna RS5 cenas un 2 gados remontaa ielicis 200-300eur vai cik tur bija par spaarna piekraasoshanu un aizsargpleeveem, visaadi citaadi ja neskaita plaanveida apkopes, remontu izmaksas preciizi 0 un pat ja es 2x iekristu uz motorshaaden, kas atmo V8 patiesiibaa diezvai notiks, taapat es buushu buutiski ietaupiijis pret nuliites cenu, jo auto staavoklis joprojaam ir top zustand

Nu, veca 7er saimnieks var teikt, ka vins vel butiskak ir 'ietaupijis pret nullites cenu', jo jauns auto maksaja 100k+, bet vins nopirka tikai pa 5k un ari vinam liksies, ka 'auto stavoklis joprojam ir top zustand'
Savukart, kadam citam liksies, ka tavs auto ar 60k noskrejienu ir jau saguris luznis

Viss ir relativi un visi mes protam piemeklet argumentus, lai pamatotu, ka musu izvele ir pati labaka


tieshi taa!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo