Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 108 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
AV89
19. Mar 2016, 09:21 #4881

Kopš: 27. Dec 2009

Ziņojumi: 1786

Braucu ar: Javac metināmajiem bagāžniekā

Tai tvnet video izskatās, ka tiešām aizdegusies, un trajektorija nolaiššanās arī nav gluži tā standarta. Bail jau lidot paliek. RIP
Offline
Sandis_UR
19. Mar 2016, 09:23 #4882

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: BITURBO


19 Mar 2016, 09:21:01 @AV89 rakstīja:
Tai tvnet video izskatās, ka tiešām aizdegusies, un trajektorija nolaiššanās arī nav gluži tā standarta. Bail jau lidot paliek. RIP


Tas drīzāk nosēšanās gaismas, visdrīzāk būs ielidojuši gaisa bedrē.
Offline
Ch
19. Mar 2016, 10:27 #4883

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4340

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d

Spriežot pēc crasha vietas un video redzamās trajektorijas un vertikālā ātruma (ja video nav paātrināts), man izskatās pēc neveiksmīga go-around.

Tipa kautkas līdzīgs kā Tatarstan Airlines Flight 363
Offline
karlsonss
19. Mar 2016, 11:00 #4884

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

Atkal meklees aareejo ienaidnieku?
Offline
Kaross
19. Mar 2016, 11:11 #4885

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4368

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Leņķis kāda lidmašīna nāca leja ir diezgan nereāls normālai nosēšanai.

Spied "Play", lai skatītos video!

[ Šo ziņu laboja Kaross, 19 Mar 2016, 11:16:26 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
arizah
19. Mar 2016, 11:30 #4886

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

kur jūs redziet to leņķi? tajā cctv kamerā tak hvz kas ir redzams, tikai ne leņķis kādā ļotaks nāk uz nosēšanos. kamera ir pie kkādas ēkas, kas ir kaut kur tuvāk termināļiem, nevis pašā touchdown galā. Protams bija windshear warningi, varēja arī iekrist pašās beigās, bet nu tas viss ir komplekts, grūti izdalīt vienu konkrētu lietu tagad. Katrā ziņā patreiz ir ziņas par to, ka ar spārnu aizķēra zemi un ņemot vērā, ka vēja stiprums bija praktiski vētra, tam neticēt arī nav īpaša iemesla. Un ja spārns ir pie zemes, tad to vairs nevar saukt par neveiksmīgu GA, tas ir neveiksmīgs landings. Kas notiek pēc tam jau ir paliels randoms, atskaitot to, ka ļotaks tiek samests šķērsām (paceltais spārns izlien priekšā), dabon gaisu zem paceltā spārna, visticamāk uzpeld gaisā, jo ātrums ir dafiga un tad nāk "nereālā leņķī pret zemi" un vākojas, nolaužot abus spārnus un izlejot visu zupu pa zemi.

ieskatam:
Spied "Play", lai skatītos video!


ļoti tuvu tam bija arī asiana 777 sanfrancisko:
Spied "Play", lai skatītos video!

[ Šo ziņu laboja arizah, 19 Mar 2016, 11:34:15 ]

Offline
kamikadzemk
19. Mar 2016, 11:33 #4887

Kopš: 18. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3416

Braucu ar:


19 Mar 2016, 10:27:16 @Ch rakstīja:
Spriežot pēc crasha vietas un video redzamās trajektorijas un vertikālā ātruma (ja video nav paātrināts), man izskatās pēc neveiksmīga go-around.

Tipa kautkas līdzīgs kā Tatarstan Airlines Flight 363

+1 beigās piloti saka, ka taisa go-around.

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas
Offline
Lux_z
19. Mar 2016, 11:54 #4888

Kopš: 09. Oct 2009

Ziņojumi: 133

Braucu ar: 258iem baltiem zirgiem; 340it sudrabotiem zirgiem


19 Mar 2016, 11:30:07 @arizah rakstīja:
kur jūs redziet to leņķi? tajā cctv kamerā tak hvz kas ir redzams, tikai ne leņķis kādā ļotaks nāk uz nosēšanos. kamera ir pie kkādas ēkas, kas ir kaut kur tuvāk termināļiem, nevis pašā touchdown galā. Protams bija windshear warningi, varēja arī iekrist pašās beigās, bet nu tas viss ir komplekts, grūti izdalīt vienu konkrētu lietu tagad. Katrā ziņā patreiz ir ziņas par to, ka ar spārnu aizķēra zemi un ņemot vērā, ka vēja stiprums bija praktiski vētra, tam neticēt arī nav īpaša iemesla. Un ja spārns ir pie zemes, tad to vairs nevar saukt par neveiksmīgu GA, tas ir neveiksmīgs landings. Kas notiek pēc tam jau ir paliels randoms, atskaitot to, ka ļotaks tiek samests šķērsām (paceltais spārns izlien priekšā), dabon gaisu zem paceltā spārna, visticamāk uzpeld gaisā, jo ātrums ir dafiga un tad nāk "nereālā leņķī pret zemi" un vākojas, nolaužot abus spārnus un izlejot visu zupu pa zemi.

ieskatam:
Spied "Play", lai skatītos video!


ļoti tuvu tam bija arī asiana 777 sanfrancisko:
Spied "Play", lai skatītos video!



Pēc šī izskatās ka ir bijis go-around`s, uzņemts augstums, arī ātrums, un tad stalls Flightradar24
Offline
arizah
19. Mar 2016, 12:26 #4889

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


19 Mar 2016, 11:54:15 @Lux_z rakstīja:
Pēc šī izskatās ka ir bijis go-around`s, uzņemts augstums, arī ātrums, un tad stalls Flightradar24


šitas vispār doesn't make sense. pēc šī sanāk, ka viņš go-around inicializēja jau laicīgi kkādās 500 pēdās / 2 miles from touchdown (kas arī dzirdams ATC ierakstā - ļoti relaksēts "going around" ), uzclimboja 4000 pēdas, airspeed stabils(!) pirms nozvelties lejā? un turklāt trāpīja tieši airportā??? un kāds prikols no 4000 pēdām zvelties lejā?

[ Šo ziņu laboja arizah, 19 Mar 2016, 12:33:58 ]

Offline
Kaross
19. Mar 2016, 12:35 #4890

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4368

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Apskaties twitter video. Tur labi redzams leņķis kādā nāk lejā un arī uzreiz eksplodē. Varbūt tiešam aizķēris zemi vietā ko video nevar redzēt, bet nu tad nebūtu tik augstu uzmesta.
Twitter var redzēt, ka no krietni lielāka augstuma nāk lejā.

Kā arī lidmašīna inerces ietekmē neslīd pa skrejceļu uz priekšu, bet paliek tur kur ietriecās. Tas nozīmē ka kustība uz priekšu bija salīdzinoši maza, pret kustības ātrumu uz leju pret zemi.

https://twitter.com/khalidkhan787/status/711010449920290816

https://en.wikipedia.org/wiki/Tatarstan_Airlines_Flight_363

[ Šo ziņu laboja Kaross, 19 Mar 2016, 12:38:07 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
RVR
19. Mar 2016, 12:42 #4891

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22294

Braucu ar: RVR

Vēl pirms 2 gadiem tuvākā rezerves lidosta viņiem būtu bijusi Doņecka. Tagad viņi 2 stundas riņķoja gaidot.
Offline
Lux_z
19. Mar 2016, 13:06 #4892

Kopš: 09. Oct 2009

Ziņojumi: 133

Braucu ar: 258iem baltiem zirgiem; 340it sudrabotiem zirgiem

Pēc bildēm spriežot ir labs trieciens bijis, jo pilnigi izšķīdis tas drapaks.. Diez vai spārnu aizķerot tāds šķīdiens būtu..

[ Šo ziņu laboja Lux_z, 19 Mar 2016, 13:08:47 ]

Offline
arizah
19. Mar 2016, 13:37 #4893

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

da vispār, paklejojot google maps apkārt lidostai man radās nopietnas šaubas, vai tas video ir legit?? Man neizdevās atrast, kur tā kamera varētu stāvēt. Skaidri redzama šoseja ar divām atdalītām brauktuvēm katrā virzienā pa divām joslām katrā. Vienīgā, kas tur tāda tuvumā ir, ir M4 (пр. Шолохова), kurai ir trīs joslas katrā virzienā. Piemērotu vietu man arī neizdevās atrast, lai gan ļoti līdzīgas jau bija, pie BMW/Mini salona, touchdown galā, piemēram. bet nu īsti nav.
Offline
Harcix
19. Mar 2016, 14:59 #4894

Kopš: 16. May 2002

No: Valmiera

Ziņojumi: 7810

Braucu ar: V10

Ees esmu diezgan paarliecinaats, ka tas ir sheit , vnk no 13 gada tur ir pamainiijies shis tas

[ Šo ziņu laboja Harcix, 19 Mar 2016, 15:00:35 ]



-----------------
www.bmwpowerty.lv
Offline
arizah
19. Mar 2016, 16:17 #4895

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

diezgan ticami. arī ilgi pētīju šito vietu, bet kaut kas man izbalsoja. jocīgi tik, ka samazinājies joslu skaits.
final position avheraldā arī ir updeitots uz R22 aiming point un pamazām sāk izskatīties pēc absolūti normāla un jau pabeigta GA un pamatīgi pārgurušas apkalpes, kura pieļauj kādu elementāru kļūdu, turklāt aizmieg GA manevra laikā.

Missed approach procedūra URRR/ROV Rwy22 - uzkāpt līdz 940', pagriezt praktiski atpakaļ (kurss 80) uz KS NDB tad kāpt tālāk uz 2250'. Viss. GA manevrs ir pabeigts, tornim noziņots, taču nekā tāda nenotika, tā vietā ļotaks izrādījās 4000 pēdās virs skrejceļa.
Offline
Lafter
19. Mar 2016, 16:24 #4896

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv

Komentos jau uz pentagona pirkstu tiek norādīts

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
GTFO
19. Mar 2016, 17:32 #4897

Kopš: 20. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 526

Braucu ar: Audi


19 Mar 2016, 16:17:03 @arizah rakstīja:
diezgan ticami. arī ilgi pētīju šito vietu, bet kaut kas man izbalsoja. jocīgi tik, ka samazinājies joslu skaits.
final position avheraldā arī ir updeitots uz R22 aiming point un pamazām sāk izskatīties pēc absolūti normāla un jau pabeigta GA un pamatīgi pārgurušas apkalpes, kura pieļauj kādu elementāru kļūdu, turklāt aizmieg GA manevra laikā.

Missed approach procedūra URRR/ROV Rwy22 - uzkāpt līdz 940', pagriezt praktiski atpakaļ (kurss 80) uz KS NDB tad kāpt tālāk uz 2250'. Viss. GA manevrs ir pabeigts, tornim noziņots, taču nekā tāda nenotika, tā vietā ļotaks izrādījās 4000 pēdās virs skrejceļa.


Šie ATC informēja ka in case of go-around we will climb to FL80, var dzirdēt ierakstā. Tā kā procedūra atkrīt.
https://www.youtube.com/watch?v=-4m0FcsLnEg
kkur 6tajā minūtē

[ Šo ziņu laboja GTFO, 19 Mar 2016, 17:36:23 ]

Offline
Harcix
19. Mar 2016, 17:52 #4898

Kopš: 16. May 2002

No: Valmiera

Ziņojumi: 7810

Braucu ar: V10


19 Mar 2016, 16:17:03 @arizah rakstīja:
diezgan ticami. arī ilgi pētīju šito vietu, bet kaut kas man izbalsoja.
Es skatiijos peec kokiem - tuvplaanaa kur 3-4 koki iznaak no vienas vietas un sadaloshajaa joslaa 4 vai 5 koks ir tuvaak ielai.

-----------------
www.bmwpowerty.lv
Offline
ramex
19. Mar 2016, 20:10 #4899

Kopš: 08. Apr 2010

Ziņojumi: 2403

Braucu ar: H6


19 Mar 2016, 19:14:33 @bertons rakstīja:
Es buushu paarsteigts ja ACI seerija par sho kresh nebuus neviena no powera


tev tajā seŗijā jābut pirmajam runātājam, varēsi stāstīt cik attiecīgajā boeing ir neērtas taburetes un ka maitas nedod haļavno vinčiku :P
Offline
Lux_z
19. Mar 2016, 20:21 #4900

Kopš: 09. Oct 2009

Ziņojumi: 133

Braucu ar: 258iem baltiem zirgiem; 340it sudrabotiem zirgiem


19 Mar 2016, 20:10:28 @ramex rakstīja:

19 Mar 2016, 19:14:33 @bertons rakstīja:
Es buushu paarsteigts ja ACI seerija par sho kresh nebuus neviena no powera


tev tajā seŗijā jābut pirmajam runātājam, varēsi stāstīt cik attiecīgajā boeing ir neērtas taburetes un ka maitas nedod haļavno vinčiku :P

kā naglai!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo