Autors | Ziņojums |
smudo | 14. Nov 2020, 20:42 |
#4861
|
|
Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3634
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
14 Nov 2020, 20:32:21 @Locis rakstīja:
14 Nov 2020, 19:57:35 @shibernieks rakstīja:
Vairums 535d ir dūmojoši nožēlojami nopisteņi, kurus pumpaini pārauguši tīņi ieķēruši līzē. Soļķi pa 5īti lej.
Nu Tu nesalīdzini ar Tevis minētiem, jo tā Tev ir izdevīgak. Salīdzini kaut vai ar vidēja vecuma nenopistu F10.
Beidz te visu laiku piesaukt iepriekšējās paaudzes 5to sēriju Šeit tomēr ir diskusija par jauniem auto. G30 Tourings ar tādu pašu performance un aprīkojumu maksās ap 60-65k EUR. Tas 530i turklāt ir ar tādu pašu 4R benzīnu, pat mazāk jaudīgu. Protams, ka BMW ir krietni daudz plusu bet nu ar starpība 40 vs 60-65k EUR. A6 bieži ir akcijas, kur var līdzīgu A6 ar Quattro uz 265zs 2,0tsi nokomplektēt ap 60k EUR, bet tāpat tur būs tikai kādi 80% no tā aprīkojuma, kas tajā Superbā pa 40k EUR. P.S. Pašam jauna Škoda nekad nav bijusi - braucu ar jaunu pirktu A6, pirms tam paris VW jauni bijuši un emu arī 3er un 5er jaunus apsvēris un Superbam test drive veicis (toreiz paņemu VW). Bet principā apsvērtu kā nākamo paņemt to 280zs 4x4 Superbu ar max aprīkojumu - es varētu pieciest sūdīgāju skaņas izolāciju un salona materiālus apzinoties, ka ietaupu 20+ k EUR, ves līdzīga izmēra A6 vai 5er, |
Offline | |
|
shibernieks | 14. Nov 2020, 20:50 |
#4862
|
|
Kopš: 12. Aug 2004
Ziņojumi: 5990
Braucu ar:
| Superb nav pneima un nav pastāvīga pilnpiedziņa.Tie arī ir galvenie trūkumi. Skaņas izolācija superb nav problēma. Toties salonā vietas ir krietni vairāk kā a6, kas ir apbrīnojami. |
Offline | |
|
Maxis | 14. Nov 2020, 21:06 |
#4863
|
|
Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10080
Braucu ar: F30 ‘19
| Tik traki jau ar to 200kw superba patēriņa nav “parasti pārvietojoties” neko vairāk par 9-10l nav. Ja launch control starts no katra krusta un apdzīšana “pedal to the metal”, tad, protams, citādāk, bet tas ilgtermiņā nav iespējams, jo ļoti ātri bez tiesībām sanāks palikt
P.s. Superbam pie 2g/60k priekšējos amīšus nomainīja, bija “nosulojušies”. Visādi citādi viss labi. |
Offline | |
|
shibernieks | 14. Nov 2020, 21:06 |
#4864
|
|
Kopš: 12. Aug 2004
Ziņojumi: 5990
Braucu ar:
| Tā sulas paka ir jāpieradina. Ja kārtīgi ar viņu gāž un iemanās pareizi izmantot griezes momentu tad motors skan ļoti labi. Ir šad tad hļuki ar dsg, bet vairāk traucē nepastāvīgā pilnpiedziņa, jo ar šipiem strauji paātrinoties ar kvatru viss notiek bez liekiem pasākumiem, škodas 4x4 sākumā panelī iemet esp simbolu un tik pēc sekundes sākas paātrinājums ar visie 4 ratiem, kas man personīgi besī. |
Offline | |
|
shibernieks | 14. Nov 2020, 21:07 |
#4865
|
|
Kopš: 12. Aug 2004
Ziņojumi: 5990
Braucu ar:
|
14 Nov 2020, 21:06:28 @Maxis rakstīja:
Tik traki jau ar to 200kw superba patēriņa nav “parasti pārvietojoties” neko vairāk par 9-10l nav. Ja launch control starts no katra krusta un apdzīšana “pedal to the metal”, tad, protams, citādāk, bet tas ilgtermiņā nav iespējams, jo ļoti ātri bez tiesībām sanāks palikt
P.s. Superbam pie 2g/60k priekšējos amīšus nomainīja, bija “nosulojušies”. Visādi citādi viss labi.
11 ar kapeikām litri 90% pa šoseju. Tuaregs ar 3.0tdi gan man strēba 12 |
Offline | |
|
smudo | 14. Nov 2020, 21:09 |
#4866
|
|
Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3634
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
14 Nov 2020, 20:50:47 @shibernieks rakstīja:
Superb nav pneima un nav pastāvīga pilnpiedziņa.Tie arī ir galvenie trūkumi. Skaņas izolācija superb nav problēma. Toties salonā vietas ir krietni vairāk kā a6, kas ir apbrīnojami.
Jaunajam Superb kā opcija ir regulējamas cietības amortizatori, bet pneimas nav. A6 pneima arī ir tikai sākot V6 dzinējiem, kuriem vēl 10k pie cenas jāpieskaita. Tas pats ar quattro - pastāvīgais ir tikai sākot no V6 dīzeļiem jaunajai paaudzei - pat V6 3,0 tfsi ar 340zs vairs nav ar pastāvīgo quattro - iemesls ir degvielas/CO2 ekonomija, ko šādi var panāk uz šosejas lielākos ātrumos. Tas sistēma Audi ir ļoti advancēta uz uzsākot vienmēr tev būs saslēgti visi 4 rati un viņa atslēdzas pie noteikta ātruma, atkarībā no āra t un daudz citiem faktoriem. Es tur nesaskatu nekādu mīnusus noies tā sistēma savus 200-300k bez problēmām, līdzīgi kā VW 4Motion pēdējās paaudzes |
Offline | |
|
0xFFFF | 14. Nov 2020, 21:11 |
#4867
|
|
Kopš: 14. Jun 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 373
Braucu ar: e30 320i, e92m3, rAudi s3
| Kādam vēl pēc pieredzes nevisai audi c8 salons? nesaku, ka slikts, bet labi nokomplpektēta passat salons principā tāds pats.. vienīgais, ka ambient lighting auģikam klasi augstāks, kas ir ļoti būtiski visiem neBMW entuziastiem |
Offline | |
|
shibernieks | 14. Nov 2020, 21:12 |
#4868
|
|
Kopš: 12. Aug 2004
Ziņojumi: 5990
Braucu ar:
| Škoda pēc noklusējuma ir fwd. 4x4 pieslēdz, kad sajūt, ka priekša spolē. Un tas ir wrong. |
Offline | |
|
|
smudo | 14. Nov 2020, 21:21 |
#4869
|
|
Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3634
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
14 Nov 2020, 21:11:50 @0xFFFF rakstīja:
Kādam vēl pēc pieredzes nevisai audi c8 salons? nesaku, ka slikts, bet labi nokomplpektēta passat salons principā tāds pats.. vienīgais, ka ambient lighting auģikam klasi augstāks, kas ir ļoti būtiski visiem neBMW entuziastiem
Man nepatīk, ka klimata kontrole un daudzas citas lietas tagad pārliktas uz touch screen ekrāniem. |
Offline | |
|
smudo | 14. Nov 2020, 21:29 |
#4870
|
|
Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3634
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
14 Nov 2020, 21:19:05 @Vantage rakstīja:
14 Nov 2020, 21:17:39 @smudo rakstīja:
14 Nov 2020, 20:52:37 @Vantage rakstīja:
Zinu. Zinu tos, kuriem ir tās 4x4 tsi 280ps (tagad starpcitu 272ps jeb 200kw) un brauc viņi bēdu nezinādāmi.
Nu jau atkal ir atpakaļ 280zs Ja Škoda nepatīk, tad var Passat ar to pašu 280zs paņemt, bet tas būs jau būs ap 45k līdzīgā aprīkojumā ar visu atlaidi.
un 4 cilndriem, nebūs es ļoti gaidīju Arteonu R ar VR6/V6 kā tāda informācija pavīdēja pirms preview, bet skuju...
VW koncerns ļoti segmentē visus auto un Arteons R-line jau ar 200 zs dīzeli 4x4 vai 272zs Tsi ar labu aprīkojumu būs pie 50k EUR - ja ieliktu tur iekšā V6, tad jau stabili virs 50k maksātu un diez vai daudzi tādu pirktu. Esmu testējis Arteonu ar 2,0tsi 190zs benzīnu - ikdienai pietiek. Pārsēžoties no A6 C7 facelift, pirmajā brīdī šķiet, ka durvis ir no skārda un salona plastmasas arī švakākas, bet otrajā dienā to vairs nejūt un tas netraucē Līdzīgi ir, kad no VW iesēdies Škodā. |
Offline | |
|
kaprons | 14. Nov 2020, 22:00 |
#4871
|
|
Kopš: 20. Jan 2018
No: Salacgrīva
Ziņojumi: 5248
Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...
|
14 Nov 2020, 21:23:17 @Vantage rakstīja:
Man vispār tā ekrānu mode kaitina, nevaru teikt, ka esmu sajūsmā par c8 interjeru Dizainā reti kas mūsdienās ir palicis, tikai planšete-planšete-planšete un tam pa virsu vēl pirkstu nospiedumi
šis ir diezgan komiski
glāstīt telefonu braucot ir bīstami
un novirzīt daudzas funkcijas, ko varēja senāk regulēt uz tausti, neatraujot acis no ceļa, uz ekrāniem- tas, redziet, nav bīstami.
(jo ekrānu uztaisīt ir lētāk, nekā pogas)
visapkārt tukša savtīga diršana |
Offline | |
|
bum_bumz | 14. Nov 2020, 22:48 |
#4872
|
|
Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6749
Braucu ar: E34
| Komiski ir pirkt Škodu kā race auto ar ko krānus mērīt. Škoda ir dirsas pārvietojamais, kaut tur raķete zem haubes. Smieklīgi jau izskatās, ka vecas audi kūtiņas pie krusta smirdinās. Skaidrs, ka kumeļiem jābūt, lai uz šosejas ir droši. 1.2 kaškaja lielajā bundžā un 13 sek jau vairs nav smieklīgi, bet pārbaudījums uz šosejas. |
Offline | |
|
kaprons | 14. Nov 2020, 22:55 |
#4873
|
|
Kopš: 20. Jan 2018
No: Salacgrīva
Ziņojumi: 5248
Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...
| es par to, ka cilvēkam ir piecas maņas
redze dzirde tauste garša oža
un tā vietā, lai tās maņas izmantotu pēc iespējas plašāk, kas ir = drošāk,
mūsdienu autobūve tausti praktiski atslēdz un to visu uzkrauj redzei(braukšanas laikā)
ja jūs domājat, ka kāds rūpējas par jūsu dzīvību tajā brīdī, tad man ir sliktas ziņas |
Offline | |
|
shibernieks | 14. Nov 2020, 22:58 |
#4874
|
|
Kopš: 12. Aug 2004
Ziņojumi: 5990
Braucu ar:
| Nu, nolocīt 80 pakas par premium vai 40 par škodu. Saņem pretī tikai nedaudz sliktāku komfortu un perfomanci. Vai tās nianses ir 2x dārgākas cenas vērtas? |
Offline | |
|
Labais1234567891 | 14. Nov 2020, 22:59 |
#4875
|
|
Kopš: 03. Sep 2020
Ziņojumi: 944
Braucu ar: Teslu
|
14 Nov 2020, 22:58:07 @shibernieks rakstīja:
Nu, nolocīt 80 pakas par premium vai 40 par škodu. Saņem pretī tikai nedaudz sliktāku komfortu un perfomanci. Vai tās nianses ir 2x dārgākas cenas vērtas?
Skodas visper perk kaut kadi dīvaiņi. Īpaši jaunas par 40tk. Tulit 2021.gads un ir cupra |
Offline | |
|
shibernieks | 14. Nov 2020, 23:02 |
#4876
|
|
Kopš: 12. Aug 2004
Ziņojumi: 5990
Braucu ar:
| Protams, ja nauda birst no kabatām, tad bentlijs vai rr ir jāņem. |
Offline | |
|
|
shibernieks | 14. Nov 2020, 23:03 |
#4877
|
|
Kopš: 12. Aug 2004
Ziņojumi: 5990
Braucu ar:
|
14 Nov 2020, 22:59:36 @Labais1234567891 rakstīja:
14 Nov 2020, 22:58:07 @shibernieks rakstīja:
Nu, nolocīt 80 pakas par premium vai 40 par škodu. Saņem pretī tikai nedaudz sliktāku komfortu un perfomanci. Vai tās nianses ir 2x dārgākas cenas vērtas?
Skodas visper perk kaut kadi dīvaiņi. Īpaši jaunas par 40tk. Tulit 2021.gads un ir cupra
Daudz tie dīvaiņi savairojušies |
Offline | |
|
Labais1234567891 | 14. Nov 2020, 23:05 |
#4878
|
|
Kopš: 03. Sep 2020
Ziņojumi: 944
Braucu ar: Teslu
| Nekas nevienam ne no kurienes nebirst. Vienigi ja ir nesaturešana internetos.
Parekini tikai izmaksas uz 5 gadiem un tad jau ir skaidrs kas ir japerk un kapec. Šī diskusija nav produktīva jo jūs esat teorētiķi. Iekšdedzes dzinejs ir nekam nederigs sūds. |
Offline | |
|
m8archa | 14. Nov 2020, 23:13 |
#4879
|
|
Kopš: 28. Dec 2009
Ziņojumi: 1086
Braucu ar: Zirdzinnu
|
14 Nov 2020, 22:00:39 @kaprons rakstīja:
14 Nov 2020, 21:23:17 @Vantage rakstīja:
Man vispār tā ekrānu mode kaitina, nevaru teikt, ka esmu sajūsmā par c8 interjeru Dizainā reti kas mūsdienās ir palicis, tikai planšete-planšete-planšete un tam pa virsu vēl pirkstu nospiedumi
šis ir diezgan komiski
glāstīt telefonu braucot ir bīstami
un novirzīt daudzas funkcijas, ko varēja senāk regulēt uz tausti, neatraujot acis no ceļa, uz ekrāniem- tas, redziet, nav bīstami.
(jo ekrānu uztaisīt ir lētāk, nekā pogas)
visapkārt tukša savtīga diršana
Tagad tak šito visu var ar balsi kontrolēt, nav pat jātaustās, set temperature bla bla bla |
Offline | |
|
shibernieks | 14. Nov 2020, 23:43 |
#4880
|
|
Kopš: 12. Aug 2004
Ziņojumi: 5990
Braucu ar:
|
14 Nov 2020, 23:05:04 @Labais1234567891 rakstīja:
Nekas nevienam ne no kurienes nebirst. Vienigi ja ir nesaturešana internetos.
Parekini tikai izmaksas uz 5 gadiem un tad jau ir skaidrs kas ir japerk un kapec. Šī diskusija nav produktīva jo jūs esat teorētiķi. Iekšdedzes dzinejs ir nekam nederigs sūds.
Ne sūda! Elektro auto ir nekam nederīgi sūdi. Pagaidām. Tikmēr kurinu 95o un pajāt. Katrā tankā un jebkuros mazpisānos 95o dabūsi. |
Offline | |
|