Online

Pašreiz BMWPower skatās 208 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
smudo
14. Nov 2020, 20:42 #4861

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3634

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


14 Nov 2020, 20:32:21 @Locis rakstīja:

14 Nov 2020, 19:57:35 @shibernieks rakstīja:
Vairums 535d ir dūmojoši nožēlojami nopisteņi, kurus pumpaini pārauguši tīņi ieķēruši līzē. Soļķi pa 5īti lej.

Nu Tu nesalīdzini ar Tevis minētiem, jo tā Tev ir izdevīgak. Salīdzini kaut vai ar vidēja vecuma nenopistu F10.


Beidz te visu laiku piesaukt iepriekšējās paaudzes 5to sēriju Šeit tomēr ir diskusija par jauniem auto. G30 Tourings ar tādu pašu performance un aprīkojumu maksās ap 60-65k EUR. Tas 530i turklāt ir ar tādu pašu 4R benzīnu, pat mazāk jaudīgu. Protams, ka BMW ir krietni daudz plusu bet nu ar starpība 40 vs 60-65k EUR. A6 bieži ir akcijas, kur var līdzīgu A6 ar Quattro uz 265zs 2,0tsi nokomplektēt ap 60k EUR, bet tāpat tur būs tikai kādi 80% no tā aprīkojuma, kas tajā Superbā pa 40k EUR. P.S. Pašam jauna Škoda nekad nav bijusi - braucu ar jaunu pirktu A6, pirms tam paris VW jauni bijuši un emu arī 3er un 5er jaunus apsvēris un Superbam test drive veicis (toreiz paņemu VW). Bet principā apsvērtu kā nākamo paņemt to 280zs 4x4 Superbu ar max aprīkojumu - es varētu pieciest sūdīgāju skaņas izolāciju un salona materiālus apzinoties, ka ietaupu 20+ k EUR, ves līdzīga izmēra A6 vai 5er,
Offline
shibernieks
14. Nov 2020, 20:50 #4862

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5990

Braucu ar:

Superb nav pneima un nav pastāvīga pilnpiedziņa.Tie arī ir galvenie trūkumi. Skaņas izolācija superb nav problēma. Toties salonā vietas ir krietni vairāk kā a6, kas ir apbrīnojami.
Offline
Maxis
14. Nov 2020, 21:06 #4863

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10080

Braucu ar: F30 ‘19

Tik traki jau ar to 200kw superba patēriņa nav “parasti pārvietojoties” neko vairāk par 9-10l nav. Ja launch control starts no katra krusta un apdzīšana “pedal to the metal”, tad, protams, citādāk, bet tas ilgtermiņā nav iespējams, jo ļoti ātri bez tiesībām sanāks palikt
P.s. Superbam pie 2g/60k priekšējos amīšus nomainīja, bija “nosulojušies”. Visādi citādi viss labi.
Offline
shibernieks
14. Nov 2020, 21:06 #4864

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5990

Braucu ar:

Tā sulas paka ir jāpieradina. Ja kārtīgi ar viņu gāž un iemanās pareizi izmantot griezes momentu tad motors skan ļoti labi. Ir šad tad hļuki ar dsg, bet vairāk traucē nepastāvīgā pilnpiedziņa, jo ar šipiem strauji paātrinoties ar kvatru viss notiek bez liekiem pasākumiem, škodas 4x4 sākumā panelī iemet esp simbolu un tik pēc sekundes sākas paātrinājums ar visie 4 ratiem, kas man personīgi besī.
Offline
shibernieks
14. Nov 2020, 21:07 #4865

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5990

Braucu ar:


14 Nov 2020, 21:06:28 @Maxis rakstīja:
Tik traki jau ar to 200kw superba patēriņa nav “parasti pārvietojoties” neko vairāk par 9-10l nav. Ja launch control starts no katra krusta un apdzīšana “pedal to the metal”, tad, protams, citādāk, bet tas ilgtermiņā nav iespējams, jo ļoti ātri bez tiesībām sanāks palikt
P.s. Superbam pie 2g/60k priekšējos amīšus nomainīja, bija “nosulojušies”. Visādi citādi viss labi.

11 ar kapeikām litri 90% pa šoseju. Tuaregs ar 3.0tdi gan man strēba 12
Offline
smudo
14. Nov 2020, 21:09 #4866

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3634

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


14 Nov 2020, 20:50:47 @shibernieks rakstīja:
Superb nav pneima un nav pastāvīga pilnpiedziņa.Tie arī ir galvenie trūkumi. Skaņas izolācija superb nav problēma. Toties salonā vietas ir krietni vairāk kā a6, kas ir apbrīnojami.


Jaunajam Superb kā opcija ir regulējamas cietības amortizatori, bet pneimas nav. A6 pneima arī ir tikai sākot V6 dzinējiem, kuriem vēl 10k pie cenas jāpieskaita. Tas pats ar quattro - pastāvīgais ir tikai sākot no V6 dīzeļiem jaunajai paaudzei - pat V6 3,0 tfsi ar 340zs vairs nav ar pastāvīgo quattro - iemesls ir degvielas/CO2 ekonomija, ko šādi var panāk uz šosejas lielākos ātrumos. Tas sistēma Audi ir ļoti advancēta uz uzsākot vienmēr tev būs saslēgti visi 4 rati un viņa atslēdzas pie noteikta ātruma, atkarībā no āra t un daudz citiem faktoriem. Es tur nesaskatu nekādu mīnusus noies tā sistēma savus 200-300k bez problēmām, līdzīgi kā VW 4Motion pēdējās paaudzes
Offline
0xFFFF
14. Nov 2020, 21:11 #4867

Kopš: 14. Jun 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 373

Braucu ar: e30 320i, e92m3, rAudi s3

Kādam vēl pēc pieredzes nevisai audi c8 salons? nesaku, ka slikts, bet labi nokomplpektēta passat salons principā tāds pats.. vienīgais, ka ambient lighting auģikam klasi augstāks, kas ir ļoti būtiski visiem neBMW entuziastiem
Offline
shibernieks
14. Nov 2020, 21:12 #4868

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5990

Braucu ar:

Škoda pēc noklusējuma ir fwd. 4x4 pieslēdz, kad sajūt, ka priekša spolē. Un tas ir wrong.
Offline
smudo
14. Nov 2020, 21:21 #4869

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3634

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


14 Nov 2020, 21:11:50 @0xFFFF rakstīja:
Kādam vēl pēc pieredzes nevisai audi c8 salons? nesaku, ka slikts, bet labi nokomplpektēta passat salons principā tāds pats.. vienīgais, ka ambient lighting auģikam klasi augstāks, kas ir ļoti būtiski visiem neBMW entuziastiem


Man nepatīk, ka klimata kontrole un daudzas citas lietas tagad pārliktas uz touch screen ekrāniem.
Offline
smudo
14. Nov 2020, 21:29 #4870

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3634

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


14 Nov 2020, 21:19:05 @Vantage rakstīja:

14 Nov 2020, 21:17:39 @smudo rakstīja:

14 Nov 2020, 20:52:37 @Vantage rakstīja:


Zinu. Zinu tos, kuriem ir tās 4x4 tsi 280ps (tagad starpcitu 272ps jeb 200kw) un brauc viņi bēdu nezinādāmi.


Nu jau atkal ir atpakaļ 280zs Ja Škoda nepatīk, tad var Passat ar to pašu 280zs paņemt, bet tas būs jau būs ap 45k līdzīgā aprīkojumā ar visu atlaidi.



un 4 cilndriem, nebūs es ļoti gaidīju Arteonu R ar VR6/V6 kā tāda informācija pavīdēja pirms preview, bet skuju...


VW koncerns ļoti segmentē visus auto un Arteons R-line jau ar 200 zs dīzeli 4x4 vai 272zs Tsi ar labu aprīkojumu būs pie 50k EUR - ja ieliktu tur iekšā V6, tad jau stabili virs 50k maksātu un diez vai daudzi tādu pirktu. Esmu testējis Arteonu ar 2,0tsi 190zs benzīnu - ikdienai pietiek. Pārsēžoties no A6 C7 facelift, pirmajā brīdī šķiet, ka durvis ir no skārda un salona plastmasas arī švakākas, bet otrajā dienā to vairs nejūt un tas netraucē Līdzīgi ir, kad no VW iesēdies Škodā.
Offline
kaprons
14. Nov 2020, 22:00 #4871

Kopš: 20. Jan 2018

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 5248

Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...


14 Nov 2020, 21:23:17 @Vantage rakstīja:
Man vispār tā ekrānu mode kaitina, nevaru teikt, ka esmu sajūsmā par c8 interjeru Dizainā reti kas mūsdienās ir palicis, tikai planšete-planšete-planšete un tam pa virsu vēl pirkstu nospiedumi


šis ir diezgan komiski
glāstīt telefonu braucot ir bīstami
un novirzīt daudzas funkcijas, ko varēja senāk regulēt uz tausti, neatraujot acis no ceļa, uz ekrāniem- tas, redziet, nav bīstami.
(jo ekrānu uztaisīt ir lētāk, nekā pogas)
visapkārt tukša savtīga diršana
Offline
bum_bumz
14. Nov 2020, 22:48 #4872

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6749

Braucu ar: E34

Komiski ir pirkt Škodu kā race auto ar ko krānus mērīt. Škoda ir dirsas pārvietojamais, kaut tur raķete zem haubes. Smieklīgi jau izskatās, ka vecas audi kūtiņas pie krusta smirdinās. Skaidrs, ka kumeļiem jābūt, lai uz šosejas ir droši. 1.2 kaškaja lielajā bundžā un 13 sek jau vairs nav smieklīgi, bet pārbaudījums uz šosejas.
Offline
kaprons
14. Nov 2020, 22:55 #4873

Kopš: 20. Jan 2018

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 5248

Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...

es par to, ka cilvēkam ir piecas maņas
redze dzirde tauste garša oža
un tā vietā, lai tās maņas izmantotu pēc iespējas plašāk, kas ir = drošāk,
mūsdienu autobūve tausti praktiski atslēdz un to visu uzkrauj redzei(braukšanas laikā)
ja jūs domājat, ka kāds rūpējas par jūsu dzīvību tajā brīdī, tad man ir sliktas ziņas
Offline
shibernieks
14. Nov 2020, 22:58 #4874

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5990

Braucu ar:

Nu, nolocīt 80 pakas par premium vai 40 par škodu. Saņem pretī tikai nedaudz sliktāku komfortu un perfomanci. Vai tās nianses ir 2x dārgākas cenas vērtas?
Offline
Labais1234567891
14. Nov 2020, 22:59 #4875

Kopš: 03. Sep 2020

Ziņojumi: 944

Braucu ar: Teslu


14 Nov 2020, 22:58:07 @shibernieks rakstīja:
Nu, nolocīt 80 pakas par premium vai 40 par škodu. Saņem pretī tikai nedaudz sliktāku komfortu un perfomanci. Vai tās nianses ir 2x dārgākas cenas vērtas?


Skodas visper perk kaut kadi dīvaiņi. Īpaši jaunas par 40tk. Tulit 2021.gads un ir cupra
Offline
shibernieks
14. Nov 2020, 23:02 #4876

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5990

Braucu ar:

Protams, ja nauda birst no kabatām, tad bentlijs vai rr ir jāņem.
Offline
shibernieks
14. Nov 2020, 23:03 #4877

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5990

Braucu ar:


14 Nov 2020, 22:59:36 @Labais1234567891 rakstīja:

14 Nov 2020, 22:58:07 @shibernieks rakstīja:
Nu, nolocīt 80 pakas par premium vai 40 par škodu. Saņem pretī tikai nedaudz sliktāku komfortu un perfomanci. Vai tās nianses ir 2x dārgākas cenas vērtas?


Skodas visper perk kaut kadi dīvaiņi. Īpaši jaunas par 40tk. Tulit 2021.gads un ir cupra

Daudz tie dīvaiņi savairojušies
Offline
Labais1234567891
14. Nov 2020, 23:05 #4878

Kopš: 03. Sep 2020

Ziņojumi: 944

Braucu ar: Teslu

Nekas nevienam ne no kurienes nebirst. Vienigi ja ir nesaturešana internetos.

Parekini tikai izmaksas uz 5 gadiem un tad jau ir skaidrs kas ir japerk un kapec. Šī diskusija nav produktīva jo jūs esat teorētiķi. Iekšdedzes dzinejs ir nekam nederigs sūds.
Offline
m8archa
14. Nov 2020, 23:13 #4879

Kopš: 28. Dec 2009

Ziņojumi: 1086

Braucu ar: Zirdzinnu


14 Nov 2020, 22:00:39 @kaprons rakstīja:

14 Nov 2020, 21:23:17 @Vantage rakstīja:
Man vispār tā ekrānu mode kaitina, nevaru teikt, ka esmu sajūsmā par c8 interjeru Dizainā reti kas mūsdienās ir palicis, tikai planšete-planšete-planšete un tam pa virsu vēl pirkstu nospiedumi


šis ir diezgan komiski
glāstīt telefonu braucot ir bīstami
un novirzīt daudzas funkcijas, ko varēja senāk regulēt uz tausti, neatraujot acis no ceļa, uz ekrāniem- tas, redziet, nav bīstami.
(jo ekrānu uztaisīt ir lētāk, nekā pogas)
visapkārt tukša savtīga diršana


Tagad tak šito visu var ar balsi kontrolēt, nav pat jātaustās, set temperature bla bla bla
Offline
shibernieks
14. Nov 2020, 23:43 #4880

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5990

Braucu ar:


14 Nov 2020, 23:05:04 @Labais1234567891 rakstīja:
Nekas nevienam ne no kurienes nebirst. Vienigi ja ir nesaturešana internetos.

Parekini tikai izmaksas uz 5 gadiem un tad jau ir skaidrs kas ir japerk un kapec. Šī diskusija nav produktīva jo jūs esat teorētiķi. Iekšdedzes dzinejs ir nekam nederigs sūds.


Ne sūda! Elektro auto ir nekam nederīgi sūdi. Pagaidām. Tikmēr kurinu 95o un pajāt. Katrā tankā un jebkuros mazpisānos 95o dabūsi.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo