Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 218 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E36 (1991-1999)

Tēma: Viss par E36 II

AutorsZiņojums
maiklsj
27. Apr 2012, 15:46 #4841

Kopš: 25. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 12

Braucu ar: BMW 316i


[..]

Šitā būs biški piekasīšanās, bet motorītis vainīgs nevar būt, jo abi vai visi 4tri (atkarībā no tā cik viņam ir) reizē nonomirtu.
Un man tāda aizdoma, ka ja motorītis nomiris spiežot pogu var dzirdēt kā relejs saslēdzas.

Būs jāpārbauda tie drošinātāji, tikai jāatrod īsti, meklēju netā it kā 13./14. varētu būt.
P.s. abi priekšējie logi!
Offline
kkk_24
27. Apr 2012, 15:57 #4842

Kopš: 18. Oct 2009

No: Tukums

Ziņojumi: 554

Braucu ar: keyletsgo


27 Apr 2012, 01:15:05 janisk rakstīja:
kāds var pateikt kāds ir dzinēja kods 318i 1991 gada bmw un cik zs ir ?


ja nekas nav mainits, tad m40b18 un ir, ja nemaldos, 113zs..
Offline
Staris
27. Apr 2012, 17:36 #4843

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

kas atšķiras M suspension no parastās?
Cik lasīju, tad ir sēdinājums. Kas vēl? Veikalos izdala amortizatorus priekšā kā priekš M un ne priekš M. Saka, ka parastie neder priekš M.
E36 coupe
Offline
Armii
28. Apr 2012, 01:16 #4844

Kopš: 06. Mar 2008

Ziņojumi: 209

Braucu ar: BMW e36

Pārbūvēju savu 4 cilindru kompaktu par 6 cilindru kompaktu.
Instrumentu paneli varu ņemt no 6 cilindru benzīna, vai arī kompakta panelim ir īpaša forma?
Varbūt var vienkārši pārspraust kādu čipu un viss darbojas, kā vajag?
Offline
BlackGhost
28. Apr 2012, 11:53 #4845

Kopš: 14. Oct 2009

Ziņojumi: 146

Braucu ar:

Nezinu ko darīt,lūdzu iesakiet kas par vainu varētu būt!Sekojošs jautājums...
Tas noteik biežāk vakarpusē,kad mainās temperatūra.Braucot ātrumā viss okey,ieslēdzot neitrālajā vai nu iedarbinot lēkā apgriezieni,itkā slāpstu,dažreiz braucot pat ātrumā noslāpst momentā Kas varētu but par vainu?
Offline
josi
28. Apr 2012, 13:26 #4846

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf


28 Apr 2012, 01:16:54 Armii rakstīja:
Pārbūvēju savu 4 cilindru kompaktu par 6 cilindru kompaktu.
Instrumentu paneli varu ņemt no 6 cilindru benzīna, vai arī kompakta panelim ir īpaša forma?

Paneli var likt no jebkura 6-cilindrīgā E36, tikai pilnai laimei vēl vajag pievilkt vienu vadu no DME lai momentālā degvielas patēriņa rādītājs darbotos
Offline
ottomars
02. May 2012, 13:13 #4847

Kopš: 29. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 424

Braucu ar: e30 baltu raķeti

Kas varētu būt par vainu?: zurkai pēkšņi no rīta vairs nedarbojas starteris - visas lampiņas deg panelī, bet reakcija nekāda. Mēģinājām ievilkt - arī vairs neiet. Un aizdedzes atslēgai jau kādu laiku ir tāds defekts, ka atpakaļgaitā to var apgriezt ap savu asi vairākas reizes. Moska pati aizdedzes slēdzene izbeigusies?
Offline
seeingman
02. May 2012, 14:13 #4848

Kopš: 31. Oct 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 1175

Braucu ar: turbo bamsli zem haubes

Izklausās pēc EWS problēmas, otru atslēgu mēģināji?
Offline
ctrlshift
02. May 2012, 18:11 #4849

Kopš: 31. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 52

Braucu ar: 3 3 46


02 May 2012, 13:13:22 ottomars rakstīja:
Kas varētu būt par vainu?: zurkai pēkšņi no rīta vairs nedarbojas starteris - visas lampiņas deg panelī, bet reakcija nekāda. Mēģinājām ievilkt - arī vairs neiet. Un aizdedzes atslēgai jau kādu laiku ir tāds defekts, ka atpakaļgaitā to var apgriezt ap savu asi vairākas reizes. Moska pati aizdedzes slēdzene izbeigusies?
loģiski ja var atlēgu uz riņķi griezt tad cilindrs kaput, nav signāla uz starteri un/vai citu kontaktu.
Offline
janexz
02. May 2012, 18:51 #4850

Kopš: 09. Dec 2006

No: Daugavpils

Ziņojumi: 8058

Braucu ar: Euro 4


02 May 2012, 18:11:58 ctrlshift rakstīja:

02 May 2012, 13:13:22 ottomars rakstīja:
Kas varētu būt par vainu?: zurkai pēkšņi no rīta vairs nedarbojas starteris - visas lampiņas deg panelī, bet reakcija nekāda. Mēģinājām ievilkt - arī vairs neiet. Un aizdedzes atslēgai jau kādu laiku ir tāds defekts, ka atpakaļgaitā to var apgriezt ap savu asi vairākas reizes. Moska pati aizdedzes slēdzene izbeigusies?
loģiski ja var atlēgu uz riņķi griezt tad cilindrs kaput, nav signāla uz starteri un/vai citu kontaktu.

ja lampiņas iedegas tad poh uz cilindru. Lai gan arī jātaisa, bet tas nu toč nav pie vainas. Ka nelec no atslēgas tad kontaktu grupai ir beigas, iespējasm. bet ja lampiņas iedegas, tad vajadzētu iestumjot lekt imobilaizers ir?
Offline
dexter1
02. May 2012, 18:53 #4851

Kopš: 22. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 916

Braucu ar: hvz

kā var pievienot multistūri no amērikāņu emkas, parastās SRS stūres vietā. tā lai kruīzs ir uz pogām, nevis uz tā kloķa un lai maģis arī saprot ko no viņa grib!
Offline
janexz
02. May 2012, 18:58 #4852

Kopš: 09. Dec 2006

No: Daugavpils

Ziņojumi: 8058

Braucu ar: Euro 4


28 Apr 2012, 11:53:03 BlackGhost rakstīja:
Nezinu ko darīt,lūdzu iesakiet kas par vainu varētu būt!Sekojošs jautājums...
Tas noteik biežāk vakarpusē,kad mainās temperatūra.Braucot ātrumā viss okey,ieslēdzot neitrālajā vai nu iedarbinot lēkā apgriezieni,itkā slāpstu,dažreiz braucot pat ātrumā noslāpst momentā Kas varētu but par vainu?

dzinējs kāds? tuksgaitas regulētājs, lambda zonde, gaisa massas mērītājs varētu būt nobeigušies. Tā kā prasās diagnostiku uztaisīt
Offline
ottomars
02. May 2012, 22:49 #4853

Kopš: 29. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 424

Braucu ar: e30 baltu raķeti


02 May 2012, 18:51:46 janexz rakstīja:

02 May 2012, 18:11:58 ctrlshift rakstīja:

02 May 2012, 13:13:22 ottomars rakstīja:
Kas varētu būt par vainu?: zurkai pēkšņi no rīta vairs nedarbojas starteris - visas lampiņas deg panelī, bet reakcija nekāda. Mēģinājām ievilkt - arī vairs neiet. Un aizdedzes atslēgai jau kādu laiku ir tāds defekts, ka atpakaļgaitā to var apgriezt ap savu asi vairākas reizes. Moska pati aizdedzes slēdzene izbeigusies?
loģiski ja var atlēgu uz riņķi griezt tad cilindrs kaput, nav signāla uz starteri un/vai citu kontaktu.

ja lampiņas iedegas tad poh uz cilindru. Lai gan arī jātaisa, bet tas nu toč nav pie vainas. Ka nelec no atslēgas tad kontaktu grupai ir beigas, iespējasm. bet ja lampiņas iedegas, tad vajadzētu iestumjot lekt imobilaizers ir?

Imobilaizers ir tieši pašā atslēgā iekšā (ja Tu domā to čipu). Nu fakts ka tai atslēgai nav labi ja jau iet uz riņķi - laikam tad jāsāk ar to un tad jau redzēs kas notiks
Offline
booring
03. May 2012, 02:31 #4854

Kopš: 01. Dec 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 2

Braucu ar: e36


22 Apr 2012, 17:30:23 SJ rakstīja:
Lieta tada ka sachakarejas bagaznieka sledzene, durvis veras valja/ciet, bagazhnieks neveras valja, ar atslegu ari nevaru atvert ielikt atslegu varu, bet pagariezst nevaru ne pa labi, ne pa kreisi.
Ko ieteiksiet darit? SEDANS

Tas ka ar lomiku var atvert zinu, tads varjants neder

Varbut jau ir runats par sho, bet nevareju atrast.


pamegini to apalo sudinu pavilkt ara to kura tu baz atslegu un tad megini atvert
Offline
josi
03. May 2012, 10:52 #4855

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf


02 May 2012, 18:53:43 dexter1 rakstīja:
kā var pievienot multistūri no amērikāņu emkas, parastās SRS stūres vietā. tā lai kruīzs ir uz pogām, nevis uz tā kloķa un lai maģis arī saprot ko no viņa grib!

Uz E36 multistūre nekad oriģināli nav nākusi.
Bet ja draudzējies ar lodāmuru, tad vari mēģināt darīt kā šeit.
Offline
janexz
03. May 2012, 11:08 #4856

Kopš: 09. Dec 2006

No: Daugavpils

Ziņojumi: 8058

Braucu ar: Euro 4


02 May 2012, 22:49:22 ottomars rakstīja:

02 May 2012, 18:51:46 janexz rakstīja:

02 May 2012, 18:11:58 ctrlshift rakstīja:

02 May 2012, 13:13:22 ottomars rakstīja:
Kas varētu būt par vainu?: zurkai pēkšņi no rīta vairs nedarbojas starteris - visas lampiņas deg panelī, bet reakcija nekāda. Mēģinājām ievilkt - arī vairs neiet. Un aizdedzes atslēgai jau kādu laiku ir tāds defekts, ka atpakaļgaitā to var apgriezt ap savu asi vairākas reizes. Moska pati aizdedzes slēdzene izbeigusies?
loģiski ja var atlēgu uz riņķi griezt tad cilindrs kaput, nav signāla uz starteri un/vai citu kontaktu.

ja lampiņas iedegas tad poh uz cilindru. Lai gan arī jātaisa, bet tas nu toč nav pie vainas. Ka nelec no atslēgas tad kontaktu grupai ir beigas, iespējasm. bet ja lampiņas iedegas, tad vajadzētu iestumjot lekt imobilaizers ir?

Imobilaizers ir tieši pašā atslēgā iekšā (ja Tu domā to čipu). Nu fakts ka tai atslēgai nav labi ja jau iet uz riņķi - laikam tad jāsāk ar to un tad jau redzēs kas notiks

tas ka iet uz riņķi nebūs vainīgs ka nelec. varbūt imob ir nopisies. apskaties vadus vai cēli kas iet līdz tam riņķim kas pie slēdzenes, varbūt vienkārši neredz atslēgu
Offline
ottomars
07. May 2012, 01:41 #4857

Kopš: 29. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 424

Braucu ar: e30 baltu raķeti


03 May 2012, 11:08:19 janexz rakstīja:

02 May 2012, 22:49:22 ottomars rakstīja:

02 May 2012, 18:51:46 janexz rakstīja:

02 May 2012, 18:11:58 ctrlshift rakstīja:

02 May 2012, 13:13:22 ottomars rakstīja:
Kas varētu būt par vainu?: zurkai pēkšņi no rīta vairs nedarbojas starteris - visas lampiņas deg panelī, bet reakcija nekāda. Mēģinājām ievilkt - arī vairs neiet. Un aizdedzes atslēgai jau kādu laiku ir tāds defekts, ka atpakaļgaitā to var apgriezt ap savu asi vairākas reizes. Moska pati aizdedzes slēdzene izbeigusies?
loģiski ja var atlēgu uz riņķi griezt tad cilindrs kaput, nav signāla uz starteri un/vai citu kontaktu.

ja lampiņas iedegas tad poh uz cilindru. Lai gan arī jātaisa, bet tas nu toč nav pie vainas. Ka nelec no atslēgas tad kontaktu grupai ir beigas, iespējasm. bet ja lampiņas iedegas, tad vajadzētu iestumjot lekt imobilaizers ir?

Imobilaizers ir tieši pašā atslēgā iekšā (ja Tu domā to čipu). Nu fakts ka tai atslēgai nav labi ja jau iet uz riņķi - laikam tad jāsāk ar to un tad jau redzēs kas notiks

tas ka iet uz riņķi nebūs vainīgs ka nelec. varbūt imob ir nopisies. apskaties vadus vai cēli kas iet līdz tam riņķim kas pie slēdzenes, varbūt vienkārši neredz atslēgu

Nu tagad varu pateikt, ka aizdedzes slēdzene bij pie vainas (tagad rūc) ,bet nop...ies gan bik sanāca, jo tur tādas interesantas skrūves..
Offline
Skyer
09. May 2012, 00:35 #4858

Kopš: 09. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 48

Braucu ar: ...prātu

Nu jau kādu laiciņu nobraukājos ar kupeju neremontējot- jau sāku brīnīties, kādēļ nekas neplīst un še tev- viena dienā parādās sitieni, berot virsū (virs 4000 apgrziez.) 1. un 2. atrumā. Īsti nevar saprast, bet liekas, ka sitieni nāk no aizmugures. Sitieni ir loti konstanti un vienmērīgi. izklausās, it kā tilts sistos pret kuzavu... mosh kādam tā ir bijis?

P.S. Ar tiem sitieniem ari ir paradijusies auto vibresana, braucot 3. un 4. atruma(palaizot gazes pedali vala- vibracija pazud)

Paldies un jauku vakaru/nakti/dienu
Offline
robis325
09. May 2012, 08:25 #4859

Kopš: 30. Nov 2009

Ziņojumi: 968

Braucu ar:


09 May 2012, 00:35:50 Skyer rakstīja:
Nu jau kādu laiciņu nobraukājos ar kupeju neremontējot- jau sāku brīnīties, kādēļ nekas neplīst un še tev- viena dienā parādās sitieni, berot virsū (virs 4000 apgrziez.) 1. un 2. atrumā. Īsti nevar saprast, bet liekas, ka sitieni nāk no aizmugures. Sitieni ir loti konstanti un vienmērīgi. izklausās, it kā tilts sistos pret kuzavu... mosh kādam tā ir bijis?

P.S. Ar tiem sitieniem ari ir paradijusies auto vibresana, braucot 3. un 4. atruma(palaizot gazes pedali vala- vibracija pazud)

Paldies un jauku vakaru/nakti/dienu

Vai nu kardāa mufe jāmaina vai nu reduktora stprinājumi nolūzuši.
Offline
-Edm-
09. May 2012, 08:29 #4860

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18123

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.


09 May 2012, 08:25:51 robis325 rakstīja:

09 May 2012, 00:35:50 Skyer rakstīja:
Nu jau kādu laiciņu nobraukājos ar kupeju neremontējot- jau sāku brīnīties, kādēļ nekas neplīst un še tev- viena dienā parādās sitieni, berot virsū (virs 4000 apgrziez.) 1. un 2. atrumā. Īsti nevar saprast, bet liekas, ka sitieni nāk no aizmugures. Sitieni ir loti konstanti un vienmērīgi. izklausās, it kā tilts sistos pret kuzavu... mosh kādam tā ir bijis?

P.S. Ar tiem sitieniem ari ir paradijusies auto vibresana, braucot 3. un 4. atruma(palaizot gazes pedali vala- vibracija pazud)

Paldies un jauku vakaru/nakti/dienu

Vai nu kardāa mufe jāmaina vai nu reduktora stprinājumi nolūzuši.
vainu karājošāis gultnis ir beidzies

-----------------
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo