Autors | Ziņojums |
maiklsj | 27. Apr 2012, 15:46 |
#4841
|
|
Kopš: 25. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 12
Braucu ar: BMW 316i
|
[..]
Šitā būs biški piekasīšanās, bet motorītis vainīgs nevar būt, jo abi vai visi 4tri (atkarībā no tā cik viņam ir) reizē nonomirtu.
Un man tāda aizdoma, ka ja motorītis nomiris spiežot pogu var dzirdēt kā relejs saslēdzas.
Būs jāpārbauda tie drošinātāji, tikai jāatrod īsti, meklēju netā it kā 13./14. varētu būt.
P.s. abi priekšējie logi! |
Offline | |
|
kkk_24 | 27. Apr 2012, 15:57 |
#4842
|
|
Kopš: 18. Oct 2009
No: Tukums
Ziņojumi: 554
Braucu ar: keyletsgo
|
27 Apr 2012, 01:15:05 janisk rakstīja:
kāds var pateikt kāds ir dzinēja kods 318i 1991 gada bmw un cik zs ir ?
ja nekas nav mainits, tad m40b18 un ir, ja nemaldos, 113zs.. |
Offline | |
|
Staris | 27. Apr 2012, 17:36 |
#4843
|
|
Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| kas atšķiras M suspension no parastās?
Cik lasīju, tad ir sēdinājums. Kas vēl? Veikalos izdala amortizatorus priekšā kā priekš M un ne priekš M. Saka, ka parastie neder priekš M.
E36 coupe |
Offline | |
|
Armii | 28. Apr 2012, 01:16 |
#4844
|
|
Kopš: 06. Mar 2008
Ziņojumi: 209
Braucu ar: BMW e36
| Pārbūvēju savu 4 cilindru kompaktu par 6 cilindru kompaktu.
Instrumentu paneli varu ņemt no 6 cilindru benzīna, vai arī kompakta panelim ir īpaša forma?
Varbūt var vienkārši pārspraust kādu čipu un viss darbojas, kā vajag? |
Offline | |
|
BlackGhost | 28. Apr 2012, 11:53 |
#4845
|
|
Kopš: 14. Oct 2009
Ziņojumi: 146
Braucu ar:
| Nezinu ko darīt,lūdzu iesakiet kas par vainu varētu būt!Sekojošs jautājums...
Tas noteik biežāk vakarpusē,kad mainās temperatūra.Braucot ātrumā viss okey,ieslēdzot neitrālajā vai nu iedarbinot lēkā apgriezieni,itkā slāpstu,dažreiz braucot pat ātrumā noslāpst momentā Kas varētu but par vainu? |
Offline | |
|
josi | 28. Apr 2012, 13:26 |
#4846
|
|
Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
|
28 Apr 2012, 01:16:54 Armii rakstīja:
Pārbūvēju savu 4 cilindru kompaktu par 6 cilindru kompaktu.
Instrumentu paneli varu ņemt no 6 cilindru benzīna, vai arī kompakta panelim ir īpaša forma?
Paneli var likt no jebkura 6-cilindrīgā E36, tikai pilnai laimei vēl vajag pievilkt vienu vadu no DME lai momentālā degvielas patēriņa rādītājs darbotos
|
Offline | |
|
ottomars | 02. May 2012, 13:13 |
#4847
|
|
Kopš: 29. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 424
Braucu ar: e30 baltu raķeti
| Kas varētu būt par vainu?: zurkai pēkšņi no rīta vairs nedarbojas starteris - visas lampiņas deg panelī, bet reakcija nekāda. Mēģinājām ievilkt - arī vairs neiet. Un aizdedzes atslēgai jau kādu laiku ir tāds defekts, ka atpakaļgaitā to var apgriezt ap savu asi vairākas reizes. Moska pati aizdedzes slēdzene izbeigusies? |
Offline | |
|
seeingman | 02. May 2012, 14:13 |
#4848
|
|
Kopš: 31. Oct 2010
No: Ogre
Ziņojumi: 1175
Braucu ar: turbo bamsli zem haubes
| Izklausās pēc EWS problēmas, otru atslēgu mēģināji? |
Offline | |
|
|
ctrlshift | 02. May 2012, 18:11 |
#4849
|
|
Kopš: 31. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 52
Braucu ar: 3 3 46
|
02 May 2012, 13:13:22 ottomars rakstīja:
Kas varētu būt par vainu?: zurkai pēkšņi no rīta vairs nedarbojas starteris - visas lampiņas deg panelī, bet reakcija nekāda. Mēģinājām ievilkt - arī vairs neiet. Un aizdedzes atslēgai jau kādu laiku ir tāds defekts, ka atpakaļgaitā to var apgriezt ap savu asi vairākas reizes. Moska pati aizdedzes slēdzene izbeigusies?
loģiski ja var atlēgu uz riņķi griezt tad cilindrs kaput, nav signāla uz starteri un/vai citu kontaktu. |
Offline | |
|
janexz | 02. May 2012, 18:51 |
#4850
|
|
Kopš: 09. Dec 2006
No: Daugavpils
Ziņojumi: 8058
Braucu ar: Euro 4
|
02 May 2012, 18:11:58 ctrlshift rakstīja:
02 May 2012, 13:13:22 ottomars rakstīja:
Kas varētu būt par vainu?: zurkai pēkšņi no rīta vairs nedarbojas starteris - visas lampiņas deg panelī, bet reakcija nekāda. Mēģinājām ievilkt - arī vairs neiet. Un aizdedzes atslēgai jau kādu laiku ir tāds defekts, ka atpakaļgaitā to var apgriezt ap savu asi vairākas reizes. Moska pati aizdedzes slēdzene izbeigusies?
loģiski ja var atlēgu uz riņķi griezt tad cilindrs kaput, nav signāla uz starteri un/vai citu kontaktu.
ja lampiņas iedegas tad poh uz cilindru. Lai gan arī jātaisa, bet tas nu toč nav pie vainas. Ka nelec no atslēgas tad kontaktu grupai ir beigas, iespējasm. bet ja lampiņas iedegas, tad vajadzētu iestumjot lekt imobilaizers ir? |
Offline | |
|
dexter1 | 02. May 2012, 18:53 |
#4851
|
|
Kopš: 22. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 916
Braucu ar: hvz
| kā var pievienot multistūri no amērikāņu emkas, parastās SRS stūres vietā. tā lai kruīzs ir uz pogām, nevis uz tā kloķa un lai maģis arī saprot ko no viņa grib! |
Offline | |
|
janexz | 02. May 2012, 18:58 |
#4852
|
|
Kopš: 09. Dec 2006
No: Daugavpils
Ziņojumi: 8058
Braucu ar: Euro 4
|
28 Apr 2012, 11:53:03 BlackGhost rakstīja:
Nezinu ko darīt,lūdzu iesakiet kas par vainu varētu būt!Sekojošs jautājums...
Tas noteik biežāk vakarpusē,kad mainās temperatūra.Braucot ātrumā viss okey,ieslēdzot neitrālajā vai nu iedarbinot lēkā apgriezieni,itkā slāpstu,dažreiz braucot pat ātrumā noslāpst momentā Kas varētu but par vainu?
dzinējs kāds? tuksgaitas regulētājs, lambda zonde, gaisa massas mērītājs varētu būt nobeigušies. Tā kā prasās diagnostiku uztaisīt |
Offline | |
|
ottomars | 02. May 2012, 22:49 |
#4853
|
|
Kopš: 29. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 424
Braucu ar: e30 baltu raķeti
|
02 May 2012, 18:51:46 janexz rakstīja:
02 May 2012, 18:11:58 ctrlshift rakstīja:
02 May 2012, 13:13:22 ottomars rakstīja:
Kas varētu būt par vainu?: zurkai pēkšņi no rīta vairs nedarbojas starteris - visas lampiņas deg panelī, bet reakcija nekāda. Mēģinājām ievilkt - arī vairs neiet. Un aizdedzes atslēgai jau kādu laiku ir tāds defekts, ka atpakaļgaitā to var apgriezt ap savu asi vairākas reizes. Moska pati aizdedzes slēdzene izbeigusies?
loģiski ja var atlēgu uz riņķi griezt tad cilindrs kaput, nav signāla uz starteri un/vai citu kontaktu.
ja lampiņas iedegas tad poh uz cilindru. Lai gan arī jātaisa, bet tas nu toč nav pie vainas. Ka nelec no atslēgas tad kontaktu grupai ir beigas, iespējasm. bet ja lampiņas iedegas, tad vajadzētu iestumjot lekt imobilaizers ir?
Imobilaizers ir tieši pašā atslēgā iekšā (ja Tu domā to čipu). Nu fakts ka tai atslēgai nav labi ja jau iet uz riņķi - laikam tad jāsāk ar to un tad jau redzēs kas notiks |
Offline | |
|
booring | 03. May 2012, 02:31 |
#4854
|
|
Kopš: 01. Dec 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 2
Braucu ar: e36
|
22 Apr 2012, 17:30:23 SJ rakstīja:
Lieta tada ka sachakarejas bagaznieka sledzene, durvis veras valja/ciet, bagazhnieks neveras valja, ar atslegu ari nevaru atvert ielikt atslegu varu, bet pagariezst nevaru ne pa labi, ne pa kreisi.
Ko ieteiksiet darit? SEDANS
Tas ka ar lomiku var atvert zinu, tads varjants neder
Varbut jau ir runats par sho, bet nevareju atrast.
pamegini to apalo sudinu pavilkt ara to kura tu baz atslegu un tad megini atvert |
Offline | |
|
josi | 03. May 2012, 10:52 |
#4855
|
|
Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
|
02 May 2012, 18:53:43 dexter1 rakstīja:
kā var pievienot multistūri no amērikāņu emkas, parastās SRS stūres vietā. tā lai kruīzs ir uz pogām, nevis uz tā kloķa un lai maģis arī saprot ko no viņa grib!
Uz E36 multistūre nekad oriģināli nav nākusi.
Bet ja draudzējies ar lodāmuru, tad vari mēģināt darīt kā šeit.
|
Offline | |
|
janexz | 03. May 2012, 11:08 |
#4856
|
|
Kopš: 09. Dec 2006
No: Daugavpils
Ziņojumi: 8058
Braucu ar: Euro 4
|
02 May 2012, 22:49:22 ottomars rakstīja:
02 May 2012, 18:51:46 janexz rakstīja:
02 May 2012, 18:11:58 ctrlshift rakstīja:
02 May 2012, 13:13:22 ottomars rakstīja:
Kas varētu būt par vainu?: zurkai pēkšņi no rīta vairs nedarbojas starteris - visas lampiņas deg panelī, bet reakcija nekāda. Mēģinājām ievilkt - arī vairs neiet. Un aizdedzes atslēgai jau kādu laiku ir tāds defekts, ka atpakaļgaitā to var apgriezt ap savu asi vairākas reizes. Moska pati aizdedzes slēdzene izbeigusies?
loģiski ja var atlēgu uz riņķi griezt tad cilindrs kaput, nav signāla uz starteri un/vai citu kontaktu.
ja lampiņas iedegas tad poh uz cilindru. Lai gan arī jātaisa, bet tas nu toč nav pie vainas. Ka nelec no atslēgas tad kontaktu grupai ir beigas, iespējasm. bet ja lampiņas iedegas, tad vajadzētu iestumjot lekt imobilaizers ir?
Imobilaizers ir tieši pašā atslēgā iekšā (ja Tu domā to čipu). Nu fakts ka tai atslēgai nav labi ja jau iet uz riņķi - laikam tad jāsāk ar to un tad jau redzēs kas notiks
tas ka iet uz riņķi nebūs vainīgs ka nelec. varbūt imob ir nopisies. apskaties vadus vai cēli kas iet līdz tam riņķim kas pie slēdzenes, varbūt vienkārši neredz atslēgu |
Offline | |
|
|
ottomars | 07. May 2012, 01:41 |
#4857
|
|
Kopš: 29. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 424
Braucu ar: e30 baltu raķeti
|
03 May 2012, 11:08:19 janexz rakstīja:
02 May 2012, 22:49:22 ottomars rakstīja:
02 May 2012, 18:51:46 janexz rakstīja:
02 May 2012, 18:11:58 ctrlshift rakstīja:
02 May 2012, 13:13:22 ottomars rakstīja:
Kas varētu būt par vainu?: zurkai pēkšņi no rīta vairs nedarbojas starteris - visas lampiņas deg panelī, bet reakcija nekāda. Mēģinājām ievilkt - arī vairs neiet. Un aizdedzes atslēgai jau kādu laiku ir tāds defekts, ka atpakaļgaitā to var apgriezt ap savu asi vairākas reizes. Moska pati aizdedzes slēdzene izbeigusies?
loģiski ja var atlēgu uz riņķi griezt tad cilindrs kaput, nav signāla uz starteri un/vai citu kontaktu.
ja lampiņas iedegas tad poh uz cilindru. Lai gan arī jātaisa, bet tas nu toč nav pie vainas. Ka nelec no atslēgas tad kontaktu grupai ir beigas, iespējasm. bet ja lampiņas iedegas, tad vajadzētu iestumjot lekt imobilaizers ir?
Imobilaizers ir tieši pašā atslēgā iekšā (ja Tu domā to čipu). Nu fakts ka tai atslēgai nav labi ja jau iet uz riņķi - laikam tad jāsāk ar to un tad jau redzēs kas notiks
tas ka iet uz riņķi nebūs vainīgs ka nelec. varbūt imob ir nopisies. apskaties vadus vai cēli kas iet līdz tam riņķim kas pie slēdzenes, varbūt vienkārši neredz atslēgu
Nu tagad varu pateikt, ka aizdedzes slēdzene bij pie vainas (tagad rūc) ,bet nop...ies gan bik sanāca, jo tur tādas interesantas skrūves.. |
Offline | |
|
Skyer | 09. May 2012, 00:35 |
#4858
|
|
Kopš: 09. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 48
Braucu ar: ...prātu
| Nu jau kādu laiciņu nobraukājos ar kupeju neremontējot- jau sāku brīnīties, kādēļ nekas neplīst un še tev- viena dienā parādās sitieni, berot virsū (virs 4000 apgrziez.) 1. un 2. atrumā. Īsti nevar saprast, bet liekas, ka sitieni nāk no aizmugures. Sitieni ir loti konstanti un vienmērīgi. izklausās, it kā tilts sistos pret kuzavu... mosh kādam tā ir bijis?
P.S. Ar tiem sitieniem ari ir paradijusies auto vibresana, braucot 3. un 4. atruma(palaizot gazes pedali vala- vibracija pazud)
Paldies un jauku vakaru/nakti/dienu |
Offline | |
|
robis325 | 09. May 2012, 08:25 |
#4859
|
|
Kopš: 30. Nov 2009
Ziņojumi: 968
Braucu ar:
|
09 May 2012, 00:35:50 Skyer rakstīja:
Nu jau kādu laiciņu nobraukājos ar kupeju neremontējot- jau sāku brīnīties, kādēļ nekas neplīst un še tev- viena dienā parādās sitieni, berot virsū (virs 4000 apgrziez.) 1. un 2. atrumā. Īsti nevar saprast, bet liekas, ka sitieni nāk no aizmugures. Sitieni ir loti konstanti un vienmērīgi. izklausās, it kā tilts sistos pret kuzavu... mosh kādam tā ir bijis?
P.S. Ar tiem sitieniem ari ir paradijusies auto vibresana, braucot 3. un 4. atruma(palaizot gazes pedali vala- vibracija pazud)
Paldies un jauku vakaru/nakti/dienu
Vai nu kardāa mufe jāmaina vai nu reduktora stprinājumi nolūzuši. |
Offline | |
|
-Edm- | 09. May 2012, 08:29 |
#4860
|
|
Kopš: 19. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 18123
Braucu ar: fenšuj systems.LTR.
|
09 May 2012, 08:25:51 robis325 rakstīja:
09 May 2012, 00:35:50 Skyer rakstīja:
Nu jau kādu laiciņu nobraukājos ar kupeju neremontējot- jau sāku brīnīties, kādēļ nekas neplīst un še tev- viena dienā parādās sitieni, berot virsū (virs 4000 apgrziez.) 1. un 2. atrumā. Īsti nevar saprast, bet liekas, ka sitieni nāk no aizmugures. Sitieni ir loti konstanti un vienmērīgi. izklausās, it kā tilts sistos pret kuzavu... mosh kādam tā ir bijis?
P.S. Ar tiem sitieniem ari ir paradijusies auto vibresana, braucot 3. un 4. atruma(palaizot gazes pedali vala- vibracija pazud)
Paldies un jauku vakaru/nakti/dienu
Vai nu kardāa mufe jāmaina vai nu reduktora stprinājumi nolūzuši.
vainu karājošāis gultnis ir beidzies
-----------------
|
Offline | |
|