Online

Pašreiz BMWPower skatās 257 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
Limm
22. Jul 2012, 17:41 #4841

Kopš: 07. Dec 2010

No: Jelgava

Ziņojumi: 322

Braucu ar: Oo [][] oO E28 un Charade.

Sveiki. Jautajums par KLOKENI.
Vai var Klokeni no M21 Dizela bloka 6cil. ielikt piem. m28 bloka 6cil.????
Jo ir doma likt ieks izturibas! nez kautko tadu vai vnk m21 un m28 klokenes ir pilnigi vienadas!?
Offline
AF
22. Jul 2012, 18:10 #4842

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Sveiki, varat pateikt ieteik ar ko labāk tonēt lukturus? Ar plēvi vai baloniņu? Baigi tonēt netaisos tikai nedaudz
Offline
Puskachs
22. Jul 2012, 18:17 #4843

Kopš: 15. Mar 2012

Ziņojumi: 25

Braucu ar: 330d

Sveiki,
Ir aizsvilpojusi manam auto turbīna pie dieviem,
Tagad svārstos starp iespējām kur remontēt.
Ko jūs labāk ieteiktu
Nerings vai Raamava?
Offline
uldens1
22. Jul 2012, 19:35 #4844

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16202

Braucu ar:


22 Jul 2012, 17:41:28 Limm rakstīja:
Sveiki. Jautajums par KLOKENI.
Vai var Klokeni no M21 Dizela bloka 6cil. ielikt piem. m28 bloka 6cil.????
Jo ir doma likt ieks izturibas! nez kautko tadu vai vnk m21 un m28 klokenes ir pilnigi vienadas!?

kapec doma ka ta ir izturigaka
Offline
Limm
22. Jul 2012, 19:43 #4845

Kopš: 07. Dec 2010

No: Jelgava

Ziņojumi: 322

Braucu ar: Oo [][] oO E28 un Charade.


22 Jul 2012, 18:10:59 fondrahtenbergs rakstīja:
Sveiki, varat pateikt ieteik ar ko labāk tonēt lukturus? Ar plēvi vai baloniņu? Baigi tonēt netaisos tikai nedaudz

ja ir loti labi lukturi tad tikai plevi!
ja ir lauku lukturi pusdzivi tad po* xD
Offline
Limm
22. Jul 2012, 19:45 #4846

Kopš: 07. Dec 2010

No: Jelgava

Ziņojumi: 322

Braucu ar: Oo [][] oO E28 un Charade.


22 Jul 2012, 19:35:34 uldens1 rakstīja:

22 Jul 2012, 17:41:28 Limm rakstīja:
Sveiki. Jautajums par KLOKENI.
Vai var Klokeni no M21 Dizela bloka 6cil. ielikt piem. m28 bloka 6cil.????
Jo ir doma likt ieks izturibas! nez kautko tadu vai vnk m21 un m28 klokenes ir pilnigi vienadas!?

kapec doma ka ta ir izturigaka

Nu daduz saka. un pec domam jau diizelim slodze vairak un kompresija un t.t. vnk dzineja blok vienadi kapec gan neielikt ?
pie kam klokenei vel ir ideali saglabajusies pamata izmeri visi TIK NOPULET UN BUS KA NO VEIKALINJA
Offline
uldens1
22. Jul 2012, 20:04 #4847

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16202

Braucu ar:


22 Jul 2012, 19:45:23 Limm rakstīja:

22 Jul 2012, 19:35:34 uldens1 rakstīja:

22 Jul 2012, 17:41:28 Limm rakstīja:
Sveiki. Jautajums par KLOKENI.
Vai var Klokeni no M21 Dizela bloka 6cil. ielikt piem. m28 bloka 6cil.????
Jo ir doma likt ieks izturibas! nez kautko tadu vai vnk m21 un m28 klokenes ir pilnigi vienadas!?

kapec doma ka ta ir izturigaka

Nu daduz saka. un pec domam jau diizelim slodze vairak un kompresija un t.t. vnk dzineja blok vienadi kapec gan neielikt ?
pie kam klokenei vel ir ideali saglabajusies pamata izmeri visi TIK NOPULET UN BUS KA NO VEIKALINJA
un cik tad bieži nojuk kloķenes ka vajag izturigaku??
Offline
roliks
22. Jul 2012, 20:25 #4848

Kopš: 25. Jan 2003

Ziņojumi: 2773

Braucu ar: neizgrieztu dpf un EX80**


22 Jul 2012, 20:17:13 roliks rakstīja:
ir ar iphonu filmēts klips ~1minūti garš ar kādu programmu var izgriezt ~10sekundes garu gabalu un saglabāt? āā un ja vēl pī pī arī varētu pa virsu salikt būtu vispār
Offline
kenijsLV
22. Jul 2012, 20:44 #4849

Kopš: 29. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 96

Braucu ar: miskasti

der radioators no 323i 97 gada uz 318i?
Offline
Laoshi
22. Jul 2012, 20:56 #4850

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


22 Jul 2012, 18:17:29 Puskachs rakstīja:
Sveiki,
Ir aizsvilpojusi manam auto turbīna pie dieviem,
Tagad svārstos starp iespējām kur remontēt.
Ko jūs labāk ieteiktu
Nerings vai Raamava?



Taisīja man viņu bosch dīzeļcentrā, vēl iet.
Offline
Puskachs
22. Jul 2012, 21:43 #4851

Kopš: 15. Mar 2012

Ziņojumi: 25

Braucu ar: 330d


22 Jul 2012, 20:56:53 Laoshi rakstīja:

22 Jul 2012, 18:17:29 Puskachs rakstīja:
Sveiki,
Ir aizsvilpojusi manam auto turbīna pie dieviem,
Tagad svārstos starp iespējām kur remontēt.
Ko jūs labāk ieteiktu
Nerings vai Raamava?



Taisīja man viņu bosch dīzeļcentrā, vēl iet.


Cik ilgs laiks pagājis pēc taisīšanas?
Un ir atšķirība cēlienā pirms un pēc remonta?
Offline
uldens1
22. Jul 2012, 21:46 #4852

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16202

Braucu ar:


22 Jul 2012, 21:43:17 Puskachs rakstīja:

22 Jul 2012, 20:56:53 Laoshi rakstīja:

22 Jul 2012, 18:17:29 Puskachs rakstīja:
Sveiki,
Ir aizsvilpojusi manam auto turbīna pie dieviem,
Tagad svārstos starp iespējām kur remontēt.
Ko jūs labāk ieteiktu
Nerings vai Raamava?



Taisīja man viņu bosch dīzeļcentrā, vēl iet.


Cik ilgs laiks pagājis pēc taisīšanas?
Un ir atšķirība cēlienā pirms un pēc remonta?
kads sakars celienam
Offline
Laoshi
22. Jul 2012, 21:48 #4853

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


22 Jul 2012, 21:43:17 Puskachs rakstīja:

22 Jul 2012, 20:56:53 Laoshi rakstīja:

22 Jul 2012, 18:17:29 Puskachs rakstīja:
Sveiki,
Ir aizsvilpojusi manam auto turbīna pie dieviem,
Tagad svārstos starp iespējām kur remontēt.
Ko jūs labāk ieteiktu
Nerings vai Raamava?



Taisīja man viņu bosch dīzeļcentrā, vēl iet.


Cik ilgs laiks pagājis pēc taisīšanas?
Un ir atšķirība cēlienā pirms un pēc remonta?


Ilgs laiks nav pagājis, kādi 2k km max. Cēlienā minimāla atšķirība uz labo pusi, man caur viņu normāli eļļa zuda, asīte bija izdilusi un karstā gala propellers apdrupis. Man tā bija benzīna motora turbīna, dīzeļiem esot jūtama atšķirība pirms un pēc, arī remonta izmaksas lielākas.

Kas Tev viņai nojuka? Asīte tikai ļurkājas?
Offline
Laoshi
22. Jul 2012, 21:50 #4854

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


22 Jul 2012, 21:46:39 uldens1 rakstīja:
kads sakars celienam


Dīzeļiem turbīnas ģeometrija ķeras dēļ sodrējiem (sēņošanas un "taupīšanas" ), tur arī cēliens pazūd

[ Šo ziņu laboja Laoshi, 22 Jul 2012, 21:50:30 ]

Offline
Puskachs
22. Jul 2012, 21:56 #4855

Kopš: 15. Mar 2012

Ziņojumi: 25

Braucu ar: 330d


22 Jul 2012, 21:48:00 Laoshi rakstīja:

22 Jul 2012, 21:43:17 Puskachs rakstīja:

22 Jul 2012, 20:56:53 Laoshi rakstīja:

22 Jul 2012, 18:17:29 Puskachs rakstīja:
Sveiki,
Ir aizsvilpojusi manam auto turbīna pie dieviem,
Tagad svārstos starp iespējām kur remontēt.
Ko jūs labāk ieteiktu
Nerings vai Raamava?



Taisīja man viņu bosch dīzeļcentrā, vēl iet.


Cik ilgs laiks pagājis pēc taisīšanas?
Un ir atšķirība cēlienā pirms un pēc remonta?


Ilgs laiks nav pagājis, kādi 2k km max. Cēlienā minimāla atšķirība uz labo pusi, man caur viņu normāli eļļa zuda, asīte bija izdilusi un karstā gala propellers apdrupis. Man tā bija benzīna motora turbīna, dīzeļiem esot jūtama atšķirība pirms un pēc, arī remonta izmaksas lielākas.

Kas Tev viņai nojuka? Asīte tikai ļurkājas?


Un cik tev izmaksāja diizeljcentraa?

Es veel iisti nezinu kas par vainu - vakar iebeeru pilnu griidu un melns maakonis paveerasaas pa puspilseetu un saaka raustiities peec 2k apgriezieniem kaa turbiina iesleedzas.
Eljas un filtri pirms 3 ned mainiiti - takaa nekas cits kaa beigta turbiina man nenaak praataa

[ Šo ziņu laboja Puskachs, 22 Jul 2012, 21:57:34 ]

Offline
Laoshi
22. Jul 2012, 22:15 #4856

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


22 Jul 2012, 21:56:40 Puskachs rakstīja:

Un cik tev izmaksāja diizeljcentraa?

Es veel iisti nezinu kas par vainu - vakar iebeeru pilnu griidu un melns maakonis paveerasaas pa puspilseetu un saaka raustiities peec 2k apgriezieniem kaa turbiina iesleedzas.
Eljas un filtri pirms 3 ned mainiiti - takaa nekas cits kaa beigta turbiina man nenaak praataa


Puskač, nekreņķē, dzinēja safe mode var būt ne tikai dēļ turbīnas. Rīt aizdzen kkur pie kompja pieslēgt, lai paskatās.

Remonta izmaksas ir 100-300Ls atkarībā no defekta. Viņi saņem turbo, izjauc, novērtē un zvana, gribi taisīt/vari samaksāt vai nē. Ja nē, tad saliek turbo kopā un atdod, tad tas maksā 10-20Ls. Bieži vien ir vērts nopirkt šrotā citu turbo, tikai jāpaņem līdz vecis, kas rubī, un arī tad tā ir laimes spēle.
Offline
uldens1
22. Jul 2012, 22:21 #4857

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16202

Braucu ar:


22 Jul 2012, 21:50:11 Laoshi rakstīja:

22 Jul 2012, 21:46:39 uldens1 rakstīja:
kads sakars celienam


Dīzeļiem turbīnas ģeometrija ķeras dēļ sodrējiem (sēņošanas un "taupīšanas" ), tur arī cēliens pazūd
tur jau nav jadod uz restauraciju turbina
Offline
yns
22. Jul 2012, 22:21 #4858

Kopš: 29. Mar 2009

Ziņojumi: 64

Braucu ar:

sveiki, ir sekojoša problēma:


kad iesledz salona apsildi, ienakosais gaiss ir ar diivainu toksisku smaku, gruti noraksturot.

problema paraadas tikai karstam motoram. ja iesledz kondicionieri, tad smakas nav, bet ja bez kondishkas tad ir. visizteiktak smirdigais gaiss paradas, kad mashinu iedarbina ar jau karstu motoru, jo tad automatiski tiek kadu britinu pusts karstais gaiss uz priekseja loga. problema paradijas ta diezgan peksni.

ir kadas idejas? ko darīt? pie kā vest?

mašīna e46 2001. gada
Offline
Puskachs
22. Jul 2012, 22:22 #4859

Kopš: 15. Mar 2012

Ziņojumi: 25

Braucu ar: 330d


22 Jul 2012, 22:15:05 Laoshi rakstīja:

22 Jul 2012, 21:56:40 Puskachs rakstīja:

Un cik tev izmaksāja diizeljcentraa?

Es veel iisti nezinu kas par vainu - vakar iebeeru pilnu griidu un melns maakonis paveerasaas pa puspilseetu un saaka raustiities peec 2k apgriezieniem kaa turbiina iesleedzas.
Eljas un filtri pirms 3 ned mainiiti - takaa nekas cits kaa beigta turbiina man nenaak praataa


Puskač, nekreņķē, dzinēja safe mode var būt ne tikai dēļ turbīnas. Rīt aizdzen kkur pie kompja pieslēgt, lai paskatās.

Remonta izmaksas ir 100-300Ls atkarībā no defekta. Viņi saņem turbo, izjauc, novērtē un zvana, gribi taisīt/vari samaksāt vai nē. Ja nē, tad saliek turbo kopā un atdod, tad tas maksā 10-20Ls. Bieži vien ir vērts nopirkt šrotā citu turbo, tikai jāpaņem līdz vecis, kas rubī, un arī tad tā ir laimes spēle.


Rīt vai parīt jebkurā gadijumā dzīšu diagnosticēt.Vienkārši jautāju par turbiinu kantoriem, jo gatavojos ljaunaakajam variantam
Offline
uldens1
22. Jul 2012, 22:30 #4860

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16202

Braucu ar:


22 Jul 2012, 22:22:23 Puskachs rakstīja:

22 Jul 2012, 22:15:05 Laoshi rakstīja:

22 Jul 2012, 21:56:40 Puskachs rakstīja:

Un cik tev izmaksāja diizeljcentraa?

Es veel iisti nezinu kas par vainu - vakar iebeeru pilnu griidu un melns maakonis paveerasaas pa puspilseetu un saaka raustiities peec 2k apgriezieniem kaa turbiina iesleedzas.
Eljas un filtri pirms 3 ned mainiiti - takaa nekas cits kaa beigta turbiina man nenaak praataa


Puskač, nekreņķē, dzinēja safe mode var būt ne tikai dēļ turbīnas. Rīt aizdzen kkur pie kompja pieslēgt, lai paskatās.

Remonta izmaksas ir 100-300Ls atkarībā no defekta. Viņi saņem turbo, izjauc, novērtē un zvana, gribi taisīt/vari samaksāt vai nē. Ja nē, tad saliek turbo kopā un atdod, tad tas maksā 10-20Ls. Bieži vien ir vērts nopirkt šrotā citu turbo, tikai jāpaņem līdz vecis, kas rubī, un arī tad tā ir laimes spēle.


Rīt vai parīt jebkurā gadijumā dzīšu diagnosticēt.Vienkārši jautāju par turbiinu kantoriem, jo gatavojos ljaunaakajam variantam
drizak jau izklausas ka tev kada gaisa truba ir pušu
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo