Online
Pašreiz BMWPower skatās 216 viesi un 28 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 22
Autors | Ziņojums |
janeks7 | 15. Oct 2019, 23:13 |
#4821
|
| Kopš: 21. Feb 2005
Ziņojumi: 3442
Braucu ar:
|
15 Oct 2019, 15:52:28 @cufiks rakstīja:
15 Oct 2019, 14:39:20 @kexxx rakstīja:
Apsveicami, ka kāds mēģina ar šo sērgu cīnīties, bet kamēr tos griezējus nedrāž pie tehniskās apskates- 99% graizīs
Kāda jēga graizīt?
Jauns ap 400eur + darbs 50eur
Veco nododam uzpircējiem par 150eur
Izgriezt un čipsot būs dārgāk
Darba cena vienìgi ja nu Daugavpilì | Offline | | |
vadjiksBMW | 15. Oct 2019, 23:16 |
#4822
|
| Kopš: 16. Aug 2016
No: Olaine
Ziņojumi: 2678
Braucu ar: Populāko auto marku powerā.
| kur pieņem M47 e90 katu pa 150? | Offline | | |
bmwaddict | 15. Oct 2019, 23:18 |
#4823
|
| Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
15 Oct 2019, 23:16:26 @vadjiksBMW rakstīja:
kur pieņem M47 e90 katu pa 150?
ja uzzinaasi pasaki man arii vareetu normaali uzvaariit no USA katus piegaadaashu biezaa slaanii | Offline | | |
Zuc | 16. Oct 2019, 11:17 |
#4824
|
| Kopš: 22. Apr 2016
Ziņojumi: 572
Braucu ar: Kūtiņu
| Jautājums - cik aptuveno nostājas kompresijas nomērīšana un virzuļu gredzenu maiņa 3er M54B25 motoram pieņemot, ka gredzeni ir jāmaina? X (pilnpiedziņa), ja tas ko maina. Precīzus skaitļus un piedāvājums nevajag, aptuveni +/-100 eur robežās. Vajag saprast, vai ir tā vērts. | Offline | | |
Chubakla | 16. Oct 2019, 11:18 |
#4825
|
| Kopš: 20. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 387
Braucu ar: e39
| Kāds reāli var man palīdzēt ar to - kādu ABS bloku man jāmeklē vietā - esošais izbeidzās un saremontēt nevarot (jau bija mēģinājums pa 50EUR - nesanāca)
Šobrīd man stāv : 0 265 223 002 uz hidro daļas.
Auto: e39 530d 2000g - DSC nav
Kādi bloki man der ? 001 ; 005 ?
Paldies jau iepriekš. [ Šo ziņu laboja Chubakla, 16 Oct 2019, 11:23:14 ] | Offline | | |
kexxx | 16. Oct 2019, 11:20 |
#4826
|
| Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12319
Braucu ar:
| Heh, bet kur zvanīts, ka tieši gredzenos būs vaina? Varbūt vārsts kāds laiž, vai galvas blīve vai vēl hvz kas
Ja tas motors ir jau 2 savus mūžus nokalpojis, tad domā pats, cik lietderīgi ir tādam taisīt kapitālo | Online | | |
Zuc | 16. Oct 2019, 11:50 |
#4827
|
| Kopš: 22. Apr 2016
Ziņojumi: 572
Braucu ar: Kūtiņu
|
16 Oct 2019, 11:20:49 @kexxx rakstīja:
Heh, bet kur zvanīts, ka tieši gredzenos būs vaina? Varbūt vārsts kāds laiž, vai galvas blīve vai vēl hvz kas
Ja tas motors ir jau 2 savus mūžus nokalpojis, tad domā pats, cik lietderīgi ir tādam taisīt kapitālo
Par vārstiem neiedomājos. Galvas blīve mainīta, diez vai tur varētu būt. Vai nokalpojis - hvz, it kā uz paneļa un kkādos tur blokos sakrīt dati - 270k un cik ir teikuši tie, kas ir tur kko no elektronikas skatījušies, kad vajadzēja, neizskatoties, ka būtu bijis tīts. Bet galvot jau nevar.
Par gredzeniem iedomājos tādēļ, ka ik pa laikam paskatos USA forumos un tur tika minēts, ka tieši M54, atšķirībā no M52 BMW izmainīja gredzenu dizainu un pie kaut kāda nobraukuma X tie gredzeni diezgan strauji zaudē/nepilda vairs savu funkciju. Eļļu gan ļoti daudz neēd (daži pat ir teikuši, ka tas normāli), bet tā kā gadā mainu 4x ik pa 10k, tad dinamiku eļļas patēriņā redzu ļoti labi. Steigas nav, vnk grbēju zināt, ~ uz ko tas varētu nostāties. | Offline | | |
bmwaddict | 16. Oct 2019, 11:54 |
#4828
|
| Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
16 Oct 2019, 11:50:23 @Zuc rakstīja:
16 Oct 2019, 11:20:49 @kexxx rakstīja:
Heh, bet kur zvanīts, ka tieši gredzenos būs vaina? Varbūt vārsts kāds laiž, vai galvas blīve vai vēl hvz kas
Ja tas motors ir jau 2 savus mūžus nokalpojis, tad domā pats, cik lietderīgi ir tādam taisīt kapitālo
Par vārstiem neiedomājos. Galvas blīve mainīta, diez vai tur varētu būt. Vai nokalpojis - hvz, it kā uz paneļa un kkādos tur blokos sakrīt dati - 270k un cik ir teikuši tie, kas ir tur kko no elektronikas skatījušies, kad vajadzēja, neizskatoties, ka būtu bijis tīts. Bet galvot jau nevar.
Par gredzeniem iedomājos tādēļ, ka ik pa laikam paskatos USA forumos un tur tika minēts, ka tieši M54, atšķirībā no M52 BMW izmainīja gredzenu dizainu un pie kaut kāda nobraukuma X tie gredzeni diezgan strauji zaudē/nepilda vairs savu funkciju. Eļļu gan ļoti daudz neēd (daži pat ir teikuši, ka tas normāli), bet tā kā gadā mainu 4x ik pa 10k, tad dinamiku eļļas patēriņā redzu ļoti labi. Steigas nav, vnk grbēju zināt, ~ uz ko tas varētu nostāties.
es teiktu ka fufels par to peeksnjo gredzenu izdilshanu, M54 dzineejam izmainiiti ne tikai gredzeni bet tieshi pashi virzulji tie ir iisaaki un attieciigi palielinoties cilindra izdilumam saak shkjiebties saaniski un tad vairs gredzeni nenodroshina pietiekamu kontaktu ar cilindru un saakaas vesela virkne probleemu..[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 16 Oct 2019, 11:54:55 ] | Offline | | |
|
kexxx | 16. Oct 2019, 12:03 |
#4829
|
| Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12319
Braucu ar:
|
16 Oct 2019, 11:50:23 @Zuc rakstīja:
16 Oct 2019, 11:20:49 @kexxx rakstīja:
Heh, bet kur zvanīts, ka tieši gredzenos būs vaina? Varbūt vārsts kāds laiž, vai galvas blīve vai vēl hvz kas
Ja tas motors ir jau 2 savus mūžus nokalpojis, tad domā pats, cik lietderīgi ir tādam taisīt kapitālo
Par vārstiem neiedomājos. Galvas blīve mainīta, diez vai tur varētu būt. Vai nokalpojis - hvz, it kā uz paneļa un kkādos tur blokos sakrīt dati - 270k un cik ir teikuši tie, kas ir tur kko no elektronikas skatījušies, kad vajadzēja, neizskatoties, ka būtu bijis tīts. Bet galvot jau nevar.
Par gredzeniem iedomājos tādēļ, ka ik pa laikam paskatos USA forumos un tur tika minēts, ka tieši M54, atšķirībā no M52 BMW izmainīja gredzenu dizainu un pie kaut kāda nobraukuma X tie gredzeni diezgan strauji zaudē/nepilda vairs savu funkciju. Eļļu gan ļoti daudz neēd (daži pat ir teikuši, ka tas normāli), bet tā kā gadā mainu 4x ik pa 10k, tad dinamiku eļļas patēriņā redzu ļoti labi. Steigas nav, vnk grbēju zināt, ~ uz ko tas varētu nostāties.
Cik maksā motors šrotā?
Tas ir apjomīgs un sarežģīts darbs, cenas noteikti variēsies- paņemot lētāko kaktu servisu arī rezultāts var būt attiecīgs- iztērēdi naudu un beigās tāpat meklēdi citu motoru no šrota | Online | | |
desadesa | 16. Oct 2019, 13:00 |
#4830
|
| Kopš: 01. Jul 2019
Ziņojumi: 2100
Braucu ar: noskrējienu <100k
|
16 Oct 2019, 11:50:23 @Zuc rakstīja:
Par vārstiem neiedomājos. Galvas blīve mainīta, diez vai tur varētu būt.
Ja maina blīvi, tad galva tiek slīpēta, sēžas tiek slīpētas. Ja tas nav darīts, tad rokažopiem auto esi iedevis | Offline | | |
RSAWorkshop | 16. Oct 2019, 15:23 |
#4831
|
| Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7063
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
16 Oct 2019, 11:17:46 @Zuc rakstīja:
Jautājums - cik aptuveno nostājas kompresijas nomērīšana un virzuļu gredzenu maiņa 3er M54B25 motoram pieņemot, ka gredzeni ir jāmaina? X (pilnpiedziņa), ja tas ko maina. Precīzus skaitļus un piedāvājums nevajag, aptuveni +/-100 eur robežās. Vajag saprast, vai ir tā vērts.
Motora remonts kapitālais 2000+ eur
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Duke11 | 17. Oct 2019, 11:23 |
#4832
|
| Kopš: 30. May 2014
No: Liepāja
Ziņojumi: 109
Braucu ar: e34
| m47d20. Pie sprauslām augšā ir ‘abratkas’ trubiņas. Kāds ir iekšējais diametrs? 6 vai 10mm ? | Offline | | |
RSAWorkshop | 17. Oct 2019, 11:45 |
#4833
|
| Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7063
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| 3,5 vai 2,7 laikam vai kas tāds [ Šo ziņu laboja RSAWorkshop, 17 Oct 2019, 11:46:03 ]
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Katwiaf | 17. Oct 2019, 12:49 |
#4834
|
| Kopš: 15. Sep 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 472
Braucu ar:
| HELP! Problēma ar atslēgām.
X5 e53 2004g. Lieta tāda, abām atslēgām vienlaicīgi sāka nosēsties baterijas, līdz momentam kad ar vienu atslēgu vairs nevarēja iedarbināt auto, pagriežot aizdedzē nekas nenotika. Aizvedu uz kantori nomainīt vienai no atslēgām bateriju, uzspiedu to kombināciju lai ieprogramē centrālo aslēgu, bet joprojām pagriežot aizdedzē nekas nenotiek. Sanāk tagad ar vienu atslēgu slēdzu vaļā mašīnu un ar otru iedarbinu! Kā lai šo salabo? Kantorī uz barona ielas džeki neko nesaprot, pat nemācēja pateikt ka atslēga jāieprogramē.
Ja kāds ar šo nodarbojas, un var salabot dod ziņu.[ Šo ziņu laboja Katwiaf, 17 Oct 2019, 12:53:02 ] | Offline | | |
desadesa | 17. Oct 2019, 13:26 |
#4835
|
| Kopš: 01. Jul 2019
Ziņojumi: 2100
Braucu ar: noskrējienu <100k
| Tu biji lockmasters? | Offline | | |
Katwiaf | 17. Oct 2019, 13:35 |
#4836
|
| Kopš: 15. Sep 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 472
Braucu ar:
|
17 Oct 2019, 13:26:47 @desadesa rakstīja:
Tu biji lockmasters?
Jā | Offline | | |
|
Ruudis | 17. Oct 2019, 13:40 |
#4837
|
| Kopš: 19. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2106
Braucu ar: Pienpak
|
17 Oct 2019, 13:35:12 @Katwiaf rakstīja:
17 Oct 2019, 13:26:47 @desadesa rakstīja:
Tu biji lockmasters?
Jā
Raksti @devilangelo | Offline | | |
bmwaddict | 17. Oct 2019, 13:53 |
#4838
|
| Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
17 Oct 2019, 12:49:10 @Katwiaf rakstīja:
HELP! Problēma ar atslēgām.
X5 e53 2004g. Lieta tāda, abām atslēgām vienlaicīgi sāka nosēsties baterijas, līdz momentam kad ar vienu atslēgu vairs nevarēja iedarbināt auto, pagriežot aizdedzē nekas nenotika. Aizvedu uz kantori nomainīt vienai no atslēgām bateriju, uzspiedu to kombināciju lai ieprogramē centrālo aslēgu, bet joprojām pagriežot aizdedzē nekas nenotiek. Sanāk tagad ar vienu atslēgu slēdzu vaļā mašīnu un ar otru iedarbinu! Kā lai šo salabo? Kantorī uz barona ielas džeki neko nesaprot, pat nemācēja pateikt ka atslēga jāieprogramē.
Ja kāds ar šo nodarbojas, un var salabot dod ziņu.
probleema nav atsleegas baterijaa, imobilaizeram nav nekaada sakara ar bateriju. [ Šo ziņu laboja bmwaddict, 17 Oct 2019, 13:53:53 ] | Offline | | |
chillhouse | 17. Oct 2019, 17:34 |
#4839
|
| Kopš: 13. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 433
Braucu ar: vienu ciparu
| Kādas tautai domas par E90 ielikšanu Androida F30 tipa ekrānu? Nav gateris? | Offline | | |
JankyLV | 17. Oct 2019, 17:56 |
#4840
|
| Kopš: 23. Jul 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 3039
Braucu ar: imperialblau
| Varbūt kāds var paskaidrot kā divām praktiski identiskām mašīnām (vienāds gads, vienāds motors, vienāda jauda, vienāda virsbūve utt.) CSDD pie reģistrācijas datiem var būt dažādi CO2?
- vienam CO2: 129,
- otram CO: 131.
Ceļa nodoklis no 84 uz 120
Bet kāds tur pamatojums?
129 vēl varu atrast CSDD dokumentā - https://www.csdd.lv/videjais-degvielas-paterins...u-un-co2-izpludi
bet 131 nekur neuzrādās.
2013. un 2014.gadā tirgū pieejamo vieglo automobiļu modeļu saraksts, to vidējais degvielas patēriņš un CO2 izplūde,
BMW 320 135 1995 129 4.9 Dīzeļdegviela Automātiska Sedans
Varētu būt ka kļūda, vai tomēr CSDD nekad kļūdas nepieļauj? | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|