Online

Pašreiz BMWPower skatās 216 viesi un 28 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 22

AutorsZiņojums
janeks7
15. Oct 2019, 23:13 #4821

Kopš: 21. Feb 2005

Ziņojumi: 3442

Braucu ar:


15 Oct 2019, 15:52:28 @cufiks rakstīja:

15 Oct 2019, 14:39:20 @kexxx rakstīja:
Apsveicami, ka kāds mēģina ar šo sērgu cīnīties, bet kamēr tos griezējus nedrāž pie tehniskās apskates- 99% graizīs


Kāda jēga graizīt?

Jauns ap 400eur + darbs 50eur

Veco nododam uzpircējiem par 150eur

Izgriezt un čipsot būs dārgāk


Darba cena vienìgi ja nu Daugavpilì
Offline
vadjiksBMW
15. Oct 2019, 23:16 #4822

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2678

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.

kur pieņem M47 e90 katu pa 150?
Offline
bmwaddict
15. Oct 2019, 23:18 #4823

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


15 Oct 2019, 23:16:26 @vadjiksBMW rakstīja:
kur pieņem M47 e90 katu pa 150?

ja uzzinaasi pasaki man arii vareetu normaali uzvaariit no USA katus piegaadaashu biezaa slaanii
Offline
Zuc
16. Oct 2019, 11:17 #4824

Kopš: 22. Apr 2016

Ziņojumi: 572

Braucu ar: Kūtiņu

Jautājums - cik aptuveno nostājas kompresijas nomērīšana un virzuļu gredzenu maiņa 3er M54B25 motoram pieņemot, ka gredzeni ir jāmaina? X (pilnpiedziņa), ja tas ko maina. Precīzus skaitļus un piedāvājums nevajag, aptuveni +/-100 eur robežās. Vajag saprast, vai ir tā vērts.
Offline
Chubakla
16. Oct 2019, 11:18 #4825

Kopš: 20. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 387

Braucu ar: e39

Kāds reāli var man palīdzēt ar to - kādu ABS bloku man jāmeklē vietā - esošais izbeidzās un saremontēt nevarot (jau bija mēģinājums pa 50EUR - nesanāca)
Šobrīd man stāv : 0 265 223 002 uz hidro daļas.
Auto: e39 530d 2000g - DSC nav

Kādi bloki man der ? 001 ; 005 ?
Paldies jau iepriekš.

[ Šo ziņu laboja Chubakla, 16 Oct 2019, 11:23:14 ]

Offline
kexxx
16. Oct 2019, 11:20 #4826

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12319

Braucu ar:

Heh, bet kur zvanīts, ka tieši gredzenos būs vaina? Varbūt vārsts kāds laiž, vai galvas blīve vai vēl hvz kas
Ja tas motors ir jau 2 savus mūžus nokalpojis, tad domā pats, cik lietderīgi ir tādam taisīt kapitālo
Online
Zuc
16. Oct 2019, 11:50 #4827

Kopš: 22. Apr 2016

Ziņojumi: 572

Braucu ar: Kūtiņu


16 Oct 2019, 11:20:49 @kexxx rakstīja:
Heh, bet kur zvanīts, ka tieši gredzenos būs vaina? Varbūt vārsts kāds laiž, vai galvas blīve vai vēl hvz kas
Ja tas motors ir jau 2 savus mūžus nokalpojis, tad domā pats, cik lietderīgi ir tādam taisīt kapitālo


Par vārstiem neiedomājos. Galvas blīve mainīta, diez vai tur varētu būt. Vai nokalpojis - hvz, it kā uz paneļa un kkādos tur blokos sakrīt dati - 270k un cik ir teikuši tie, kas ir tur kko no elektronikas skatījušies, kad vajadzēja, neizskatoties, ka būtu bijis tīts. Bet galvot jau nevar.
Par gredzeniem iedomājos tādēļ, ka ik pa laikam paskatos USA forumos un tur tika minēts, ka tieši M54, atšķirībā no M52 BMW izmainīja gredzenu dizainu un pie kaut kāda nobraukuma X tie gredzeni diezgan strauji zaudē/nepilda vairs savu funkciju. Eļļu gan ļoti daudz neēd (daži pat ir teikuši, ka tas normāli), bet tā kā gadā mainu 4x ik pa 10k, tad dinamiku eļļas patēriņā redzu ļoti labi. Steigas nav, vnk grbēju zināt, ~ uz ko tas varētu nostāties.
Offline
bmwaddict
16. Oct 2019, 11:54 #4828

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


16 Oct 2019, 11:50:23 @Zuc rakstīja:

16 Oct 2019, 11:20:49 @kexxx rakstīja:
Heh, bet kur zvanīts, ka tieši gredzenos būs vaina? Varbūt vārsts kāds laiž, vai galvas blīve vai vēl hvz kas
Ja tas motors ir jau 2 savus mūžus nokalpojis, tad domā pats, cik lietderīgi ir tādam taisīt kapitālo


Par vārstiem neiedomājos. Galvas blīve mainīta, diez vai tur varētu būt. Vai nokalpojis - hvz, it kā uz paneļa un kkādos tur blokos sakrīt dati - 270k un cik ir teikuši tie, kas ir tur kko no elektronikas skatījušies, kad vajadzēja, neizskatoties, ka būtu bijis tīts. Bet galvot jau nevar.
Par gredzeniem iedomājos tādēļ, ka ik pa laikam paskatos USA forumos un tur tika minēts, ka tieši M54, atšķirībā no M52 BMW izmainīja gredzenu dizainu un pie kaut kāda nobraukuma X tie gredzeni diezgan strauji zaudē/nepilda vairs savu funkciju. Eļļu gan ļoti daudz neēd (daži pat ir teikuši, ka tas normāli), bet tā kā gadā mainu 4x ik pa 10k, tad dinamiku eļļas patēriņā redzu ļoti labi. Steigas nav, vnk grbēju zināt, ~ uz ko tas varētu nostāties.


es teiktu ka fufels par to peeksnjo gredzenu izdilshanu, M54 dzineejam izmainiiti ne tikai gredzeni bet tieshi pashi virzulji tie ir iisaaki un attieciigi palielinoties cilindra izdilumam saak shkjiebties saaniski un tad vairs gredzeni nenodroshina pietiekamu kontaktu ar cilindru un saakaas vesela virkne probleemu..

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 16 Oct 2019, 11:54:55 ]

Offline
kexxx
16. Oct 2019, 12:03 #4829

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12319

Braucu ar:


16 Oct 2019, 11:50:23 @Zuc rakstīja:

16 Oct 2019, 11:20:49 @kexxx rakstīja:
Heh, bet kur zvanīts, ka tieši gredzenos būs vaina? Varbūt vārsts kāds laiž, vai galvas blīve vai vēl hvz kas
Ja tas motors ir jau 2 savus mūžus nokalpojis, tad domā pats, cik lietderīgi ir tādam taisīt kapitālo


Par vārstiem neiedomājos. Galvas blīve mainīta, diez vai tur varētu būt. Vai nokalpojis - hvz, it kā uz paneļa un kkādos tur blokos sakrīt dati - 270k un cik ir teikuši tie, kas ir tur kko no elektronikas skatījušies, kad vajadzēja, neizskatoties, ka būtu bijis tīts. Bet galvot jau nevar.
Par gredzeniem iedomājos tādēļ, ka ik pa laikam paskatos USA forumos un tur tika minēts, ka tieši M54, atšķirībā no M52 BMW izmainīja gredzenu dizainu un pie kaut kāda nobraukuma X tie gredzeni diezgan strauji zaudē/nepilda vairs savu funkciju. Eļļu gan ļoti daudz neēd (daži pat ir teikuši, ka tas normāli), bet tā kā gadā mainu 4x ik pa 10k, tad dinamiku eļļas patēriņā redzu ļoti labi. Steigas nav, vnk grbēju zināt, ~ uz ko tas varētu nostāties.


Cik maksā motors šrotā?
Tas ir apjomīgs un sarežģīts darbs, cenas noteikti variēsies- paņemot lētāko kaktu servisu arī rezultāts var būt attiecīgs- iztērēdi naudu un beigās tāpat meklēdi citu motoru no šrota
Online
desadesa
16. Oct 2019, 13:00 #4830

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: noskrējienu <100k


16 Oct 2019, 11:50:23 @Zuc rakstīja:

Par vārstiem neiedomājos. Galvas blīve mainīta, diez vai tur varētu būt.

Ja maina blīvi, tad galva tiek slīpēta, sēžas tiek slīpētas. Ja tas nav darīts, tad rokažopiem auto esi iedevis
Offline
RSAWorkshop
16. Oct 2019, 15:23 #4831

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7063

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


16 Oct 2019, 11:17:46 @Zuc rakstīja:
Jautājums - cik aptuveno nostājas kompresijas nomērīšana un virzuļu gredzenu maiņa 3er M54B25 motoram pieņemot, ka gredzeni ir jāmaina? X (pilnpiedziņa), ja tas ko maina. Precīzus skaitļus un piedāvājums nevajag, aptuveni +/-100 eur robežās. Vajag saprast, vai ir tā vērts.
Motora remonts kapitālais 2000+ eur

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Duke11
17. Oct 2019, 11:23 #4832

Kopš: 30. May 2014

No: Liepāja

Ziņojumi: 109

Braucu ar: e34

m47d20. Pie sprauslām augšā ir ‘abratkas’ trubiņas. Kāds ir iekšējais diametrs? 6 vai 10mm ?
Offline
RSAWorkshop
17. Oct 2019, 11:45 #4833

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7063

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

3,5 vai 2,7 laikam vai kas tāds

[ Šo ziņu laboja RSAWorkshop, 17 Oct 2019, 11:46:03 ]



-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Katwiaf
17. Oct 2019, 12:49 #4834

Kopš: 15. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 472

Braucu ar:

HELP! Problēma ar atslēgām.


X5 e53 2004g. Lieta tāda, abām atslēgām vienlaicīgi sāka nosēsties baterijas, līdz momentam kad ar vienu atslēgu vairs nevarēja iedarbināt auto, pagriežot aizdedzē nekas nenotika. Aizvedu uz kantori nomainīt vienai no atslēgām bateriju, uzspiedu to kombināciju lai ieprogramē centrālo aslēgu, bet joprojām pagriežot aizdedzē nekas nenotiek. Sanāk tagad ar vienu atslēgu slēdzu vaļā mašīnu un ar otru iedarbinu! Kā lai šo salabo? Kantorī uz barona ielas džeki neko nesaprot, pat nemācēja pateikt ka atslēga jāieprogramē.

Ja kāds ar šo nodarbojas, un var salabot dod ziņu.

[ Šo ziņu laboja Katwiaf, 17 Oct 2019, 12:53:02 ]

Offline
desadesa
17. Oct 2019, 13:26 #4835

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: noskrējienu <100k

Tu biji lockmasters?
Offline
Katwiaf
17. Oct 2019, 13:35 #4836

Kopš: 15. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 472

Braucu ar:


17 Oct 2019, 13:26:47 @desadesa rakstīja:
Tu biji lockmasters?

Offline
Ruudis
17. Oct 2019, 13:40 #4837

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2106

Braucu ar: Pienpak


17 Oct 2019, 13:35:12 @Katwiaf rakstīja:

17 Oct 2019, 13:26:47 @desadesa rakstīja:
Tu biji lockmasters?



Raksti @devilangelo
Offline
bmwaddict
17. Oct 2019, 13:53 #4838

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


17 Oct 2019, 12:49:10 @Katwiaf rakstīja:
HELP! Problēma ar atslēgām.


X5 e53 2004g. Lieta tāda, abām atslēgām vienlaicīgi sāka nosēsties baterijas, līdz momentam kad ar vienu atslēgu vairs nevarēja iedarbināt auto, pagriežot aizdedzē nekas nenotika. Aizvedu uz kantori nomainīt vienai no atslēgām bateriju, uzspiedu to kombināciju lai ieprogramē centrālo aslēgu, bet joprojām pagriežot aizdedzē nekas nenotiek. Sanāk tagad ar vienu atslēgu slēdzu vaļā mašīnu un ar otru iedarbinu! Kā lai šo salabo? Kantorī uz barona ielas džeki neko nesaprot, pat nemācēja pateikt ka atslēga jāieprogramē.

Ja kāds ar šo nodarbojas, un var salabot dod ziņu.


probleema nav atsleegas baterijaa, imobilaizeram nav nekaada sakara ar bateriju.

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 17 Oct 2019, 13:53:53 ]

Offline
chillhouse
17. Oct 2019, 17:34 #4839

Kopš: 13. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 433

Braucu ar: vienu ciparu

Kādas tautai domas par E90 ielikšanu Androida F30 tipa ekrānu? Nav gateris?
Offline
JankyLV
17. Oct 2019, 17:56 #4840

Kopš: 23. Jul 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 3039

Braucu ar: imperialblau

Varbūt kāds var paskaidrot kā divām praktiski identiskām mašīnām (vienāds gads, vienāds motors, vienāda jauda, vienāda virsbūve utt.) CSDD pie reģistrācijas datiem var būt dažādi CO2?
- vienam CO2: 129,
- otram CO: 131.

Ceļa nodoklis no 84 uz 120

Bet kāds tur pamatojums?
129 vēl varu atrast CSDD dokumentā - https://www.csdd.lv/videjais-degvielas-paterins...u-un-co2-izpludi
bet 131 nekur neuzrādās.

2013. un 2014.gadā tirgū pieejamo vieglo automobiļu modeļu saraksts, to vidējais degvielas patēriņš un CO2 izplūde,
BMW 320 135 1995 129 4.9 Dīzeļdegviela Automātiska Sedans

Varētu būt ka kļūda, vai tomēr CSDD nekad kļūdas nepieļauj?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo