Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 117 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 7. sērija » E65/E66 (2001-2008)

Tēma: 7er E65 iegāde

AutorsZiņojums
menusource
10. Feb 2016, 16:40 #481

Kopš: 02. Dec 2013

Ziņojumi: 311

Braucu ar: mopēdu pa brīvībeni

Kas mūsdienās ir tie problemātiskie mezgli e65, konkrētāk pre-fl?
Saprotu benzīniekiem jāpievērš uzmanība valvetronic.
Mēdz novievbties logic7 bloks(mūsdienās jau iemācījušies salodēt), aktīvā reika(piekrītu, ka kosmoss), pneimo elementi.
Mēnesī reizi idrive uzmet kādu gļuku, kas tiek atrisināts ar on/off aizdedzi?
Man personīgi nepietiek
Kas ir vēl tas, kas atrunātu no šī auto iegādes?
Offline
Kidd
10. Feb 2016, 17:05 #482

Kopš: 18. May 2009

Ziņojumi: 8261

Braucu ar: 400Zs


10 Feb 2016, 16:40:01 menusource rakstīja:
Kas mūsdienās ir tie problemātiskie mezgli e65, konkrētāk pre-fl?
Saprotu benzīniekiem jāpievērš uzmanība valvetronic.
Mēdz novievbties logic7 bloks(mūsdienās jau iemācījušies salodēt), aktīvā reika(piekrītu, ka kosmoss), pneimo elementi.
Mēnesī reizi idrive uzmet kādu gļuku, kas tiek atrisināts ar on/off aizdedzi?
Man personīgi nepietiek
Kas ir vēl tas, kas atrunātu no šī auto iegādes?



jebkurš elektro bloks. Man, teiksim, pazuda labā eņģeļacs. kamēr es te čakarējos, lai tiktu uz servisu vai pašam nomainīt, tikmēr pati atsāka strādāt. Kāda nedēļa pagāja, kamēr atsāka šancēt. Konkrēti lielākajai daļai e65 aizmugurējie galvas balsti strādā tad, kad grib. Ir bijuši 2 e65, abiem diviem bijuši joki ar to. Vienam šancēja un vienā dienā pārstāja strādāt uz kautkādiem 2 mēnešiem . Tālāk - ASK vienība - tā pie noteikta vecuma pārstājot strādāt. Pirmajam e65 man vnk vienā dienā pazuda visas tumbas un palika tikai aizmugurējā labā Protams, ka logic7 bloks, ja tāds ir. pastāv iespēja, ka klimatkontrole sāk savu dzīvi dēļ komforta bloka prikoliem. Optiskie vadi - ja kaut kur iemetīsies pizdauskis - varēsi pārvilkt visu optisko provodku. Dynamic drive sensori var mirt nost. Bet nu - es saku, tas ir reāli atkarīgs, kā paveiksies ar autiņu, jo vienam man bija nonstop gļuki, tas bija v8 beņa, kolēģim ir gļuki ar 730D. man ar esošo 730D pa lielam nekādi gļuki nav, ja neskaita to joku ar eņģeļaci.
Offline
Kidd
10. Feb 2016, 17:08 #483

Kopš: 18. May 2009

Ziņojumi: 8261

Braucu ar: 400Zs


10 Feb 2016, 16:40:01 menusource rakstīja:

Kas ir vēl tas, kas atrunātu no šī auto iegādes?



Tu zini - es pēc pirmajām neveiksmēm arī spļaudijos, ka nu i nah tos vecos semerus, bet ar esošo nav nekādu problēmu un auto liekas mega foršs. Bik gan pamainīšu komplektāciju un piedzīšu sev, bet kā auto - sehr gut. par cik viss nebrūk nost pēc kārtas, tad arī ekspluatācijā nav nekāds mega dārgais
Offline
gunbox
10. Feb 2016, 20:03 #484

Kopš: 29. Aug 2014

Ziņojumi: 111

Braucu ar:

Par ko var liecināt V8 motoram skaņa stāvot kā no traktora? Vai tad nav tā ka no 8 galvām skaņai jābūt diezgan izlīdzinātai.
Offline
pelu_junkurs
10. Feb 2016, 20:07 #485

Kopš: 27. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2356

Braucu ar: žurx


10 Feb 2016, 17:08:51 kiddLV rakstīja:

10 Feb 2016, 16:40:01 menusource rakstīja:

Kas ir vēl tas, kas atrunātu no šī auto iegādes?



Tu zini - es pēc pirmajām neveiksmēm arī spļaudijos, ka nu i nah tos vecos semerus, bet ar esošo nav nekādu problēmu un auto liekas mega foršs. Bik gan pamainīšu komplektāciju un piedzīšu sev, bet kā auto - sehr gut. par cik viss nebrūk nost pēc kārtas, tad arī ekspluatācijā nav nekāds mega dārgais


Tas par ko par pakaļējiem galvu balstiem rakstīji labs. Vecā semakam 3 gadi nestrādāja viens un vienā dienā pēkšņi strādā abi
Offline
Luciferz
10. Feb 2016, 21:03 #486

Kopš: 26. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2333

Braucu ar: G63 | S63 | W108 | 8er | Vespa


29 Jan 2016, 10:06:01 protams rakstīja:
Par 760 kāds var izteikties?


es varu

Man bija 3 gadus E66. 2008.g. 6,0l V12
Nobraucu no 160k lidz laikam 220k

kas tieshi interesee. Ja apdares kvalitaate un "pamatiigums", tad labaaka par E65 (pilnu unloti labi koptu) nav, ja paareejais, tad tas jau ir cits staasts
Salidzinu tikai peec savas pasha pieredzes peec mana ariiciibaa bijushajiem E32, paaris E38, E66 un F01

-----------------
nekāda zobupasta neaizsargā zobus tik labi, kā laikā apmaksāti rēķini
Offline
Gra
11. Feb 2016, 08:52 #487

Kopš: 25. Sep 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 892

Braucu ar: P O R S C H E


10 Feb 2016, 20:03:46 gunbox rakstīja:
Par ko var liecināt V8 motoram skaņa stāvot kā no traktora? Vai tad nav tā ka no 8 galvām skaņai jābūt diezgan izlīdzinātai.


Par cik es vienu brīdi domaju par E65, tad lasot un meklējot info uzdūros uz to, ka tāda skaņa var nākt no ģenerātora vai ūdenssūkņa.
Laikam tipiska kaite N62 dzinējiem. Tas info ir tikai no interneta, ne no pieredzes ar E65.
Ja runa ir par šo 740i tad viņam ir tāda problēma un vēl stūres reika sulojot. Visticamāk, tādēļ arī nav tik ilgi notirgots!

[ Šo ziņu laboja Gra, 11 Feb 2016, 08:55:23 ]

Offline
Kidd
11. Feb 2016, 08:58 #488

Kopš: 18. May 2009

Ziņojumi: 8261

Braucu ar: 400Zs


10 Feb 2016, 20:03:46 gunbox rakstīja:
Par ko var liecināt V8 motoram skaņa stāvot kā no traktora? Vai tad nav tā ka no 8 galvām skaņai jābūt diezgan izlīdzinātai.


jāskatās, kā auto uzvedas. Kā jau minēja - iespējams, ka ūdenssūknis vai ģenģeris. ja auto pie reizes arī bik piekolbasī, tad var būt valvetroniki, indukcijas spoles. Var arī būt, ka izplūdes kolektoram vienam ir kāda šaize. Valvetronikus vari pārbaudīt piešķiļot pilnīgi aukstu auto. ja kolbasī pirmās 30 sekundes, tad valvetroniki. siltam auto var provēt tukšgaitā strauji uzgāzēt. Ja ir problēma ar valvetronikiem, tad auto tā kā mazliet aizrijas un tikai tad uzceļ apgriezienus. Ja viss ir ok, tad uzceļ uzreiz. valvetroniku un indukcijas spoles missfire var arī neparādīt ar check engine. ja cilvēks ir izcils appisējs, tad pirms pārdošanas var kārtīgi uzsildīt auto un fiksi nodzēst kļūdas. Pastāv iespēja, ka kamēr motors neatdzisīs - missfire nemetīs un kompī [ diagnostikā] neuzrādīs. Tas, protams, ir pie mazas luftes. ja lufte valvetronikam ir konkrēta, tad check engine degs tāpat.
Offline
Arturiks
11. Feb 2016, 09:04 #489

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9137

Braucu ar: 26 & 26 & 11

Cilvēks ar pieredzi runā.
Offline
Kidd
11. Feb 2016, 09:12 #490

Kopš: 18. May 2009

Ziņojumi: 8261

Braucu ar: 400Zs


11 Feb 2016, 09:04:03 Arturiks rakstīja:
Cilvēks ar pieredzi runā.


bļā, neber sāli vecās brūcēs
Offline
Garaiss
11. Feb 2016, 10:23 #491

Kopš: 10. Apr 2004

Ziņojumi: 11536

Braucu ar: FXD


11 Feb 2016, 08:52:39 Gra rakstīja:

10 Feb 2016, 20:03:46 gunbox rakstīja:
Par ko var liecināt V8 motoram skaņa stāvot kā no traktora? Vai tad nav tā ka no 8 galvām skaņai jābūt diezgan izlīdzinātai.


Par cik es vienu brīdi domaju par E65, tad lasot un meklējot info uzdūros uz to, ka tāda skaņa var nākt no ģenerātora vai ūdenssūkņa.
Laikam tipiska kaite N62 dzinējiem. Tas info ir tikai no interneta, ne no pieredzes ar E65.
Ja runa ir par šo 740i tad viņam ir tāda problēma un vēl stūres reika sulojot. Visticamāk, tādēļ arī nav tik ilgi notirgots!



Peec vadiitaaja benjkja izskataas uz 400k

-----------------
Lietotas moto rezerves daļas:
stores.ebay.co.uk/Worlds-best-motoparts

Offline
Garaiss
11. Feb 2016, 10:24 #492

Kopš: 10. Apr 2004

Ziņojumi: 11536

Braucu ar: FXD


11 Feb 2016, 08:58:10 kiddLV rakstīja:

10 Feb 2016, 20:03:46 gunbox rakstīja:
Par ko var liecināt V8 motoram skaņa stāvot kā no traktora? Vai tad nav tā ka no 8 galvām skaņai jābūt diezgan izlīdzinātai.


jāskatās, kā auto uzvedas. Kā jau minēja - iespējams, ka ūdenssūknis vai ģenģeris. ja auto pie reizes arī bik piekolbasī, tad var būt valvetroniki, indukcijas spoles. Var arī būt, ka izplūdes kolektoram vienam ir kāda šaize. Valvetronikus vari pārbaudīt piešķiļot pilnīgi aukstu auto. ja kolbasī pirmās 30 sekundes, tad valvetroniki. siltam auto var provēt tukšgaitā strauji uzgāzēt. Ja ir problēma ar valvetronikiem, tad auto tā kā mazliet aizrijas un tikai tad uzceļ apgriezienus. Ja viss ir ok, tad uzceļ uzreiz. valvetroniku un indukcijas spoles missfire var arī neparādīt ar check engine. ja cilvēks ir izcils appisējs, tad pirms pārdošanas var kārtīgi uzsildīt auto un fiksi nodzēst kļūdas. Pastāv iespēja, ka kamēr motors neatdzisīs - missfire nemetīs un kompī [ diagnostikā] neuzrādīs. Tas, protams, ir pie mazas luftes. ja lufte valvetronikam ir konkrēta, tad check engine degs tāpat.



mums ir visas daljas ja nu kas.....

-----------------
Lietotas moto rezerves daļas:
stores.ebay.co.uk/Worlds-best-motoparts

Offline
Kidd
11. Feb 2016, 11:05 #493

Kopš: 18. May 2009

Ziņojumi: 8261

Braucu ar: 400Zs


11 Feb 2016, 10:24:33 Garaiss rakstīja:

11 Feb 2016, 08:58:10 kiddLV rakstīja:

10 Feb 2016, 20:03:46 gunbox rakstīja:
Par ko var liecināt V8 motoram skaņa stāvot kā no traktora? Vai tad nav tā ka no 8 galvām skaņai jābūt diezgan izlīdzinātai.


jāskatās, kā auto uzvedas. Kā jau minēja - iespējams, ka ūdenssūknis vai ģenģeris. ja auto pie reizes arī bik piekolbasī, tad var būt valvetroniki, indukcijas spoles. Var arī būt, ka izplūdes kolektoram vienam ir kāda šaize. Valvetronikus vari pārbaudīt piešķiļot pilnīgi aukstu auto. ja kolbasī pirmās 30 sekundes, tad valvetroniki. siltam auto var provēt tukšgaitā strauji uzgāzēt. Ja ir problēma ar valvetronikiem, tad auto tā kā mazliet aizrijas un tikai tad uzceļ apgriezienus. Ja viss ir ok, tad uzceļ uzreiz. valvetroniku un indukcijas spoles missfire var arī neparādīt ar check engine. ja cilvēks ir izcils appisējs, tad pirms pārdošanas var kārtīgi uzsildīt auto un fiksi nodzēst kļūdas. Pastāv iespēja, ka kamēr motors neatdzisīs - missfire nemetīs un kompī [ diagnostikā] neuzrādīs. Tas, protams, ir pie mazas luftes. ja lufte valvetronikam ir konkrēta, tad check engine degs tāpat.



mums ir visas daljas ja nu kas.....


jā, vecais, paldies Kā redzēji, tad es tagad ar dīzelīti, kuram nav tās problēmas
Offline
Garaiss
11. Feb 2016, 11:10 #494

Kopš: 10. Apr 2004

Ziņojumi: 11536

Braucu ar: FXD


11 Feb 2016, 11:05:26 kiddLV rakstīja:

11 Feb 2016, 10:24:33 Garaiss rakstīja:

11 Feb 2016, 08:58:10 kiddLV rakstīja:

10 Feb 2016, 20:03:46 gunbox rakstīja:
Par ko var liecināt V8 motoram skaņa stāvot kā no traktora? Vai tad nav tā ka no 8 galvām skaņai jābūt diezgan izlīdzinātai.


jāskatās, kā auto uzvedas. Kā jau minēja - iespējams, ka ūdenssūknis vai ģenģeris. ja auto pie reizes arī bik piekolbasī, tad var būt valvetroniki, indukcijas spoles. Var arī būt, ka izplūdes kolektoram vienam ir kāda šaize. Valvetronikus vari pārbaudīt piešķiļot pilnīgi aukstu auto. ja kolbasī pirmās 30 sekundes, tad valvetroniki. siltam auto var provēt tukšgaitā strauji uzgāzēt. Ja ir problēma ar valvetronikiem, tad auto tā kā mazliet aizrijas un tikai tad uzceļ apgriezienus. Ja viss ir ok, tad uzceļ uzreiz. valvetroniku un indukcijas spoles missfire var arī neparādīt ar check engine. ja cilvēks ir izcils appisējs, tad pirms pārdošanas var kārtīgi uzsildīt auto un fiksi nodzēst kļūdas. Pastāv iespēja, ka kamēr motors neatdzisīs - missfire nemetīs un kompī [ diagnostikā] neuzrādīs. Tas, protams, ir pie mazas luftes. ja lufte valvetronikam ir konkrēta, tad check engine degs tāpat.



mums ir visas daljas ja nu kas.....


jā, vecais, paldies Kā redzēji, tad es tagad ar dīzelīti, kuram nav tās problēmas



visi siikie lorinji salonaa jau nemainaaas.....


-----------------
Lietotas moto rezerves daļas:
stores.ebay.co.uk/Worlds-best-motoparts

Offline
R777
11. Feb 2016, 11:18 #495

Kopš: 17. Sep 2013

Ziņojumi: 586

Braucu ar: X5


10 Feb 2016, 20:03:46 gunbox rakstīja:
Par ko var liecināt V8 motoram skaņa stāvot kā no traktora? Vai tad nav tā ka no 8 galvām skaņai jābūt diezgan izlīdzinātai.


Man tā bija, kad kompensatori grabēja. Skaņa bija kā dīzelim
Offline
Ridlihs
11. Feb 2016, 11:49 #496

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku


10 Feb 2016, 21:03:23 Luciferz rakstīja:

29 Jan 2016, 10:06:01 protams rakstīja:
Par 760 kāds var izteikties?


es varu

Man bija 3 gadus E66. 2008.g. 6,0l V12
Nobraucu no 160k lidz laikam 220k

kas tieshi interesee. Ja apdares kvalitaate un "pamatiigums", tad labaaka par E65 (pilnu unloti labi koptu) nav, ja paareejais, tad tas jau ir cits staasts
Salidzinu tikai peec savas pasha pieredzes peec mana ariiciibaa bijushajiem E32, paaris E38, E66 un F01


tīri intereses pēc.... ja saki, ka labāk par e65 nav, tad kāpēc nomainīji uz F01?
Offline
Tune-L
11. Feb 2016, 11:50 #497

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20403

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Viņš Powerā nevar teikt atklāti!

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Ridlihs
11. Feb 2016, 12:14 #498

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku

tāpat, ka trešā sērija pie e36 utt. šādi runā tikai tie, kuri..... OK, nebēršu sāli rētās nedzīstošās
Offline
Ridlihs
11. Feb 2016, 12:56 #499

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku

jā, par Werke kasjaks, nebiju pamanījis savu lažu

nu nu, pastāsti vien savu versiju par e38 unikalitāti
Offline
Luciferz
11. Feb 2016, 14:17 #500

Kopš: 26. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2333

Braucu ar: G63 | S63 | W108 | 8er | Vespa


11 Feb 2016, 11:49:16 Ridlihs rakstīja:

10 Feb 2016, 21:03:23 Luciferz rakstīja:

29 Jan 2016, 10:06:01 protams rakstīja:
Par 760 kāds var izteikties?


es varu

Man bija 3 gadus E66. 2008.g. 6,0l V12
Nobraucu no 160k lidz laikam 220k

kas tieshi interesee. Ja apdares kvalitaate un "pamatiigums", tad labaaka par E65 (pilnu unloti labi koptu) nav, ja paareejais, tad tas jau ir cits staasts
Salidzinu tikai peec savas pasha pieredzes peec mana ariiciibaa bijushajiem E32, paaris E38, E66 un F01


tīri intereses pēc.... ja saki, ka labāk par e65 nav, tad kāpēc nomainīji uz F01?


es saku, ka apdares kvalitaates un "pamatiiguma" zinjaa E66 lidz shim man ir paticis vislabaak. Uzsveru, ka es salidzinu "pilnus" modeljus. E38 ir ari loti kruts, ja ir pilns, tachu tas morali ir novecojis manaas aciis un atrodas nishaa starp krutajiem jaunajiem un krutajiem vecajiem ekseplaariem.

Taapat tehniskaa zinajaa nevar saliidzinaat 200+k km E66 ar jaunu F01 750d. Divas dazaadas mashiinas. Nomainiju logiskas peecteciibas peec. Ar katru semaku man ir attieciibas 2-3 gadus, tad tas moraali apniik un pienak bridis, ka veelies jaunaaku.

No minusiem E65/66 var mineet gljukus elektronikaa (arii FL. preteji tam, ka visi apgalvo, ka FL gljuki ir izkerti). Tas buutu veel pacieshams jo ar laiku Tu pierodi pie konkretaa auto "ipatniibaam". Manaa gadiijumaa bija pienaacis gals degvielas suuknim. jaamaina ir abi. Detalajs daragas, iesaku likt tikai oem.

Tune-L par prieku mineeshu, ka jaunais auto saimnieks par sho naakotnes remontu un izmaksaam bija informeets jo pats veica diagnostiku BMauto. Powers droshi var lasiit

Hadene E66 bija vienk super, skanjas izolaacija daudz (!) labaaka nekaa F01, Logic7 galvas tiesu paaraaks par Bang & Olufsen utt.
Ja labs V12 ir dabuujams, tad es pat ieteiktu to. Man degvielas pateerinsh bija 15,7l (50-60% shoseja) un jaudas atvalam.


-----------------
nekāda zobupasta neaizsargā zobus tik labi, kā laikā apmaksāti rēķini
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo