Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 149 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Gāzes uzstādīšana

AutorsZiņojums
garfs
20. Sep 2011, 13:58 #481

Kopš: 30. Aug 2006

Ziņojumi: 4284

Braucu ar: velosipēdu

psc kuru tas satrauc vai tiek koriģēta aizdedze..? tagad dēļ tā, ka netiek, nevarēs naktī gulēt un domās par to ka izpūdē nonāk nesadegusi gāze un nav efektīvi izmantota pēdējā molekula ..? ja tās gāzes iekārta sevi atpelna pāris gadu laikā ir pietiekoš arguments lai to liktu.. ar pārliecību par to,ka tev ir taisnība vai pēc principa "gāze sux" var dzīvot tālāk brašā balsī bļaut pa forumu ..bet tik un tā labāk jutīsies tas kuram pēc laika paliks mēneša beigās $$ kabatā.
un pohuj, kaut vai nokaus to motoru..? cik tie tagad maksā..? vienu-divas pilnas bākas degvielas..?
Offline
karlsonss
20. Sep 2011, 13:59 #482

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

imho taisniiba vien ir gaaziniekam, ka torgašam nav jāzin viss. tas protams ir labi, bet nav obligaati.
Offline
konussib
20. Sep 2011, 13:59 #483

Kopš: 01. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1543

Braucu ar: visādiem volvo


20 Sep 2011, 13:56:17 ADS_Serviss rakstīja:

20 Sep 2011, 13:45:55 shmurger rakstīja:

Servisa vadība vairāk iegūtu, ja šeit postētu meistars, kas izaudzis no rakšanās pa motortelpu un stāstītu tehniskās nianses, kas pārliecina vairāk par mārketinga speciālistu.


a varbūt meistaram, kurš rokas pa motortelpu , ir lielāka alga un nav vēlēšanās strādāt ar kaut kādu menedžeri, kuru lielākoties visi dirst sūta. Jeb tev menedžera amats ir slapjais sapnis


Ok ir, noteikt ērti sēdēt mājās un k-ko gudri mēģināt "gvelzt", ļoti šaubos ka meistars nopelna vairāk. Nu labi zinu ka nopelnu vairāk ka viņš, jo nedaru to lietu vien, kā esmu menedžers šajā firmā, pats arī aktīvi darbojos citās sfērās un drīzumā uzsāku savu biznesu, jo neuzskatu ka darbs ar rokām var atnest kaut puslīdz tik daudz kā darbs ar galvu. - Ir izvēle vai iet profenē dabūt vidējo + profesiju un laimīgi sēdēt(strādāt) visu dzīvi ar rokām. Vai izmācīties pieņemsim(biznesa vadību - mārketingu tur arī māca) un veidot k-ko no sevis, bet Te jau mēs ieslīgstam pārāk dziļās sarunās kas noteikt man nebūtu jaapspriež ar Tevi.


Pirmie posti bija diezgan sakarīgi, tagad aiziet..

Gribi kasīties & izteikt/aizstāvēt savu personīgo viedokli, nedari to no [sev nepiederošas] "firmas" profila..

Turpini tehniski atbildēt uz tehniskiem jautājumiem par gāzi - varbūt draivers nomierināsies...

[ Šo ziņu laboja konussib, 20 Sep 2011, 14:01:05 ]

Offline
Martigus
20. Sep 2011, 14:01 #484

Kopš: 02. Jul 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 572

Braucu ar: Kašakūni

Jautajums ADS cilvekam , cik izmaksatu gaze uz WV polo ~2002 gads 1.2 benzins 3 cilindri , balonu rezerves rata vieta ~40-50l , ar labam komponetem ?
Offline
konussib
20. Sep 2011, 14:02 #485

Kopš: 01. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1543

Braucu ar: visādiem volvo


20 Sep 2011, 14:01:22 Martigus rakstīja:
Jautajums ADS cilvekam , cik izmaksatu gaze uz WV polo ~2002 gads 1.2 benzins 3 cilindri , balonu rezerves rata vieta ~40-50l , ar labam komponetem ?


Tev tas dzinējs izjuks pirms gāze atmaksāsies..
Offline
ADS_Serviss
20. Sep 2011, 14:04 #486

Kopš: 19. Sep 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 29

Braucu ar: BMW E46

Piekrītu!

Tādēļ ja ir jautājumi par gāzi, kas neaizskar konkrēti mani kā cilvēku, tad varu turpināt atibldēt!

Paldies!

Offline
shmurger
20. Sep 2011, 14:04 #487

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12770

Braucu ar: xc40


20 Sep 2011, 13:56:17 ADS_Serviss rakstīja:

20 Sep 2011, 13:45:55 shmurger rakstīja:

Servisa vadība vairāk iegūtu, ja šeit postētu meistars, kas izaudzis no rakšanās pa motortelpu un stāstītu tehniskās nianses, kas pārliecina vairāk par mārketinga speciālistu.


a varbūt meistaram, kurš rokas pa motortelpu , ir lielāka alga un nav vēlēšanās strādāt ar kaut kādu menedžeri, kuru lielākoties visi dirst sūta. Jeb tev menedžera amats ir slapjais sapnis


Ok ir, noteikt ērti sēdēt mājās un k-ko gudri mēģināt "gvelzt", ļoti šaubos ka Jūs skar cik nopelna meistars un cik menedžers. Te jau mēs ieslīgstam pārāk dziļās sarunās kas noteikt man nebūtu jaapspriež ar Jums.
man ar tevi nav nekas apspriežams, sāksim ar to ,ka es tev neko neteicu, tā ka vari turpināt domāt, kas ir aizdedze un kā to koriģēt
Offline
shmurger
20. Sep 2011, 14:05 #488

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12770

Braucu ar: xc40


20 Sep 2011, 14:01:22 Martigus rakstīja:
Jautajums ADS cilvekam , cik izmaksatu gaze uz WV polo ~2002 gads 1.2 benzins 3 cilindri , balonu rezerves rata vieta ~40-50l , ar labam komponetem ?
nākamais tavs projekts gan jau ir uzlikt gāzi zāles pļāvējam?
Offline
ADS_Serviss
20. Sep 2011, 14:05 #489

Kopš: 19. Sep 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 29

Braucu ar: BMW E46


20 Sep 2011, 13:58:57 garfs rakstīja:
psc kuru tas satrauc vai tiek koriģēta aizdedze..? tagad dēļ tā, ka netiek, nevarēs naktī gulēt un domās par to ka izpūdē nonāk nesadegusi gāze un nav efektīvi izmantota pēdējā molekula ..? ja tās gāzes iekārta sevi atpelna pāris gadu laikā ir pietiekoš arguments lai to liktu.. ar pārliecību par to,ka tev ir taisnība vai pēc principa "gāze sux" var dzīvot tālāk brašā balsī bļaut pa forumu ..bet tik un tā labāk jutīsies tas kuram pēc laika paliks mēneša beigās $$ kabatā.
un pohuj, kaut vai nokaus to motoru..? cik tie tagad maksā..? vienu-divas pilnas bākas degvielas..?


Labs Teksts!
Patīk!
Offline
Martigus
20. Sep 2011, 14:06 #490

Kopš: 02. Jul 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 572

Braucu ar: Kašakūni


20 Sep 2011, 14:02:39 konussib rakstīja:

20 Sep 2011, 14:01:22 Martigus rakstīja:
Jautajums ADS cilvekam , cik izmaksatu gaze uz WV polo ~2002 gads 1.2 benzins 3 cilindri , balonu rezerves rata vieta ~40-50l , ar labam komponetem ?


Tev tas dzinējs izjuks pirms gāze atmaksāsies..


tas nau man , es vienkarshi interesejos preks viena pazinjas pasham man veca gazes plits
Offline
shmurger
20. Sep 2011, 14:08 #491

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12770

Braucu ar: xc40


20 Sep 2011, 14:05:56 ADS_Serviss rakstīja:

20 Sep 2011, 13:58:57 garfs rakstīja:
psc kuru tas satrauc vai tiek koriģēta aizdedze..? tagad dēļ tā, ka netiek, nevarēs naktī gulēt un domās par to ka izpūdē nonāk nesadegusi gāze un nav efektīvi izmantota pēdējā molekula ..? ja tās gāzes iekārta sevi atpelna pāris gadu laikā ir pietiekoš arguments lai to liktu.. ar pārliecību par to,ka tev ir taisnība vai pēc principa "gāze sux" var dzīvot tālāk brašā balsī bļaut pa forumu ..bet tik un tā labāk jutīsies tas kuram pēc laika paliks mēneša beigās $$ kabatā.
un pohuj, kaut vai nokaus to motoru..? cik tie tagad maksā..? vienu-divas pilnas bākas degvielas..?


Labs Teksts!
Patīk!
tādai tad arī bija jābūt tavai atbildei, mārketinga speciālists. Plus vēl tev drivers kā oponents bija jāiebradā dubļos, bet tu gandrīz sāc bimbāt kā bāba forumā(tāds iespaids radās)
Offline
ADS_Serviss
20. Sep 2011, 14:12 #492

Kopš: 19. Sep 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 29

Braucu ar: BMW E46


20 Sep 2011, 14:01:22 Martigus rakstīja:
Jautajums ADS cilvekam , cik izmaksatu gaze uz WV polo ~2002 gads 1.2 benzins 3 cilindri , balonu rezerves rata vieta ~40-50l , ar labam komponetem ?


Aptuvenās izmaskas par labu iekārtu ir 600Ls - Itāļu iekārta BRC, balons uz polo ir 42l(lielāks nav iespējams)
Ņemot vērā mašīnas kritērijus un pieņemot ka vidējais patēriņš ir 6l un mēnesī tiek nobraukti 3000km iekārta atmasāsies pēc 6 mēn.
Offline
Driver
20. Sep 2011, 14:13 #493

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


20 Sep 2011, 13:35:06 Laoshi rakstīja:

20 Sep 2011, 13:25:06 ADS_Serviss rakstīja:

20 Sep 2011, 13:11:07 Driver rakstīja:
skaidrs...
Fraze "es esmu tikai menedzeris" nogalina.
Menedzerim ir jazin pipnigi viss tas pats, kas meistaram, ja ne pat vairak. Ja taa nav, tad tads menedzeris mak tikai smuki runat un var tirgot kurpes, nevis tehniski sarezgitus izstradajumus, par kuru darbibu vinjam pasham nav 100% skaidribas.

Sii situacija ir tikpat komiska, kad pajautajot elkora audio nodalja, atklajas, ka potencialais pircejs zin vairak, neka pardevejs, jo vieniga atbilde ir "jaskatas instrukcija"

labam menedzerim ir jaspej atbildet uzreiz, nevis kautkad pectam. Tapat ka CP parstavis vienmer var atbildet uzreiz, ko esat parkapis un kas par to draud, nevis sastada protokolu pazinjodams "mes noskaidrosim un pectam pateiksim, kas jums bus..."


Tik gudri runāt jau prot tikai kāds kurš pats ikdienā noteikt jūtās ļoti svarīgs.

Bet drīkst uzdošu Tev sasodīti stulbu jautajumu?
Kāpēc man būtu jāzin viss? Drīkst zināt to? Es zinu lielos vilcienos gandrīz visu, bet nespēju iedomāties to vajadzību zināt par to kā tiek savienota aizdedze, tādēļ cilvēki iet mācās studē kursos tieši indženier zinātnes viņi strādā un māk tieši to, esmu menedžers nodarbojos ar MĀRKETINGU, tā arī ir Mana stiprā puse, runas māksla un spēja pārliecināt. Pētu tendences tirgū nevis to kā uzstādās iekārtas, protmas zinu kā regulējās iekārtas zinu kā uzstādās bet ne visas nianses. Tieši tādēļ arī ir MEISTARI!

Atvaino, bet Driveram ir taisnība. Ar savu postu Tu atklāji, ka spēj pārliecināt, pat nezinot lietas būtību, tb, skaisti pļūtīt. Pie tam viena no tirgus tendencēm ir iekārtu paaudzes, to uzstādīšanas un regulēšanas veidi, ko Tu vari atļauties nepārzināt. Servisa vadība vairāk iegūtu, ja šeit postētu meistars, kas izaudzis no rakšanās pa motortelpu un stāstītu tehniskās nianses, kas pārliecina vairāk par mārketinga speciālistu.

No otras puses, varbūt šis nav veiksmīgaākais forums, kur bīdīt LPG, vispār autoforumos mēdz būt cilvēki, kas interesējas par tehniskām niansēm.

vinjs ir nevis menedzeris, bet parasts pardevejs, kas tik mak smuki runat. Skarbi bet fakts un neprasu, lai pasaki kaa savienot vadus, jautajuma patieso butibu neesi uztveris
pateicoties tadiem pardevejiem, kas sevi sauc par menedzeri ari mes esam tur, kur esam - cilveki liek caur dirsu gaazi un otri priecajas, ka brauka ar daleji sapistam mashinam, bet zato pa leeto!

labam Menedzerim ir jazin visas nianses un punkts, tapat ka labs atdvokats uzreiz mak atbildet, nevis saka ka vinjs ir macijies par advokatu (es macijos par menedzeri, tavi vardi) un man tas nav jazin, tam ir personas x (tam ir meisrari), tas japrasa vinjiem...

Tavs prieksgajejs ADS bija gudraks, sveiciens A.Semova k-gam

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
karlsonss
20. Sep 2011, 14:14 #494

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


20 Sep 2011, 14:11:29 BMW530 rakstīja:

20 Sep 2011, 13:50:42 ADS_Serviss rakstīja:
es nenācu Te reklamēties neko, vnk pats no sava privātā profila sēdēju

Iepaziisties ar sava paraksta literaro saturu.
Apskati savu avataru.
Izburto savu nick.
Un atziisti, ka reklamai tev truukst naudas


duraks ej roc alas
tak visi lielie jau sen rosdaas pa twittreiem facebookiem etc.

[ Šo ziņu laboja karlsonss, 20 Sep 2011, 14:16:45 ]

Offline
Tomzs
20. Sep 2011, 14:38 #495

Kopš: 06. Jan 2009

No: Liepāja

Ziņojumi: 3523

Braucu ar: VS & 29

Pilnai laimei vēl vajag kādu grammar nazi šajā topikā.
Offline
dainiiz
20. Sep 2011, 14:47 #496

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm

eu Driver ej reguleet tds-us, neuzvelc cilveekus un negrauj viniem pasapzinju Soriit vinss ceelaas kaa veiksmiigs menedzeris ar izaugsmes iepseejaam gaazes iekaartes kanotorii.
Bet te uzrodaas Drivers, kurss visu zin par gaazeem un regulaacijaam un saak tirpinaat "menedzeri" par cik graadiem jaagiez aizdedze utt

lai jau cileeks tirgo, un lai manam s4 piedaavaa labu cenu gaazei :shura joko:

Offline
ADS_Serviss
20. Sep 2011, 14:48 #497

Kopš: 19. Sep 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 29

Braucu ar: BMW E46


20 Sep 2011, 14:13:44 Driver rakstīja:

20 Sep 2011, 13:35:06 Laoshi rakstīja:

20 Sep 2011, 13:25:06 ADS_Serviss rakstīja:

20 Sep 2011, 13:11:07 Driver rakstīja:
skaidrs...
Fraze "es esmu tikai menedzeris" nogalina.
Menedzerim ir jazin pipnigi viss tas pats, kas meistaram, ja ne pat vairak. Ja taa nav, tad tads menedzeris mak tikai smuki runat un var tirgot kurpes, nevis tehniski sarezgitus izstradajumus, par kuru darbibu vinjam pasham nav 100% skaidribas.

Sii situacija ir tikpat komiska, kad pajautajot elkora audio nodalja, atklajas, ka potencialais pircejs zin vairak, neka pardevejs, jo vieniga atbilde ir "jaskatas instrukcija"

labam menedzerim ir jaspej atbildet uzreiz, nevis kautkad pectam. Tapat ka CP parstavis vienmer var atbildet uzreiz, ko esat parkapis un kas par to draud, nevis sastada protokolu pazinjodams "mes noskaidrosim un pectam pateiksim, kas jums bus..."


Tik gudri runāt jau prot tikai kāds kurš pats ikdienā noteikt jūtās ļoti svarīgs.

Bet drīkst uzdošu Tev sasodīti stulbu jautajumu?
Kāpēc man būtu jāzin viss? Drīkst zināt to? Es zinu lielos vilcienos gandrīz visu, bet nespēju iedomāties to vajadzību zināt par to kā tiek savienota aizdedze, tādēļ cilvēki iet mācās studē kursos tieši indženier zinātnes viņi strādā un māk tieši to, esmu menedžers nodarbojos ar MĀRKETINGU, tā arī ir Mana stiprā puse, runas māksla un spēja pārliecināt. Pētu tendences tirgū nevis to kā uzstādās iekārtas, protmas zinu kā regulējās iekārtas zinu kā uzstādās bet ne visas nianses. Tieši tādēļ arī ir MEISTARI!

Atvaino, bet Driveram ir taisnība. Ar savu postu Tu atklāji, ka spēj pārliecināt, pat nezinot lietas būtību, tb, skaisti pļūtīt. Pie tam viena no tirgus tendencēm ir iekārtu paaudzes, to uzstādīšanas un regulēšanas veidi, ko Tu vari atļauties nepārzināt. Servisa vadība vairāk iegūtu, ja šeit postētu meistars, kas izaudzis no rakšanās pa motortelpu un stāstītu tehniskās nianses, kas pārliecina vairāk par mārketinga speciālistu.

No otras puses, varbūt šis nav veiksmīgaākais forums, kur bīdīt LPG, vispār autoforumos mēdz būt cilvēki, kas interesējas par tehniskām niansēm.

vinjs ir nevis menedzeris, bet parasts pardevejs, kas tik mak smuki runat. Skarbi bet fakts un neprasu, lai pasaki kaa savienot vadus, jautajuma patieso butibu neesi uztveris
pateicoties tadiem pardevejiem, kas sevi sauc par menedzeri ari mes esam tur, kur esam - cilveki liek caur dirsu gaazi un otri priecajas, ka brauka ar daleji sapistam mashinam, bet zato pa leeto!

labam Menedzerim ir jazin visas nianses un punkts, tapat ka labs atdvokats uzreiz mak atbildet, nevis saka ka vinjs ir macijies par advokatu (es macijos par menedzeri, tavi vardi) un man tas nav jazin, tam ir personas x (tam ir meisrari), tas japrasa vinjiem...

Tavs prieksgajejs ADS bija gudraks, sveiciens A.Semova k-gam


Zini godīgi sakot, atstāja iespaidu Tavs ziņojums!

-to ko biju paredzējis te ierakstīt atstāšu pie Sevis. -

Vienīgais acīm redzamais šajā forumā ir tas ka cilvēki šeit Jūtās pietiekami gudri un konsultācijas viņiem ir nepieciešamas tikai par ļoti specifiskām tehniskām lietām, tādēļ veiksmi turpmāk! Un varat uzskatīt ka gāze ir nenormāli kaitīga un iznīcina visus dzinējus, bet citi tikmēr savu daļu naudas ietaupīs.


Un man šķiet ka es tomēr sapratu kas ir Drivers, šķiet ka es arī zinu kas viņš ir!


Prieks ka pazīstat A.Semova kungu. Prieks!

Offline
matrixxxx
20. Sep 2011, 14:53 #498

Kopš: 29. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 8446

Braucu ar: 106 zirgiem

Soore, bet diez vai kaads tieshaam zinosh meistars atbildees tik smalki/detalizeeti un veel pie tam publiski.

Un mees zinaam kaapeec
Offline
envy
20. Sep 2011, 14:53 #499

Kopš: 02. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2194

Braucu ar: TFSI


20 Sep 2011, 14:05:50 shmurger rakstīja:

20 Sep 2011, 14:01:22 Martigus rakstīja:
Jautajums ADS cilvekam , cik izmaksatu gaze uz WV polo ~2002 gads 1.2 benzins 3 cilindri , balonu rezerves rata vieta ~40-50l , ar labam komponetem ?
nākamais tavs projekts gan jau ir uzlikt gāzi zāles pļāvējam?
Tev nav po*uj?
Offline
envy
20. Sep 2011, 15:03 #500

Kopš: 02. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2194

Braucu ar: TFSI

ādolf
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo