Online
Pašreiz BMWPower skatās 205 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: DPF
Autors | Ziņojums |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2783
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
11 Aug 2024, 01:09:40 @vvv rakstīja:
11 Aug 2024, 00:50:34 @Locis rakstīja:
Var jau arī pirkt auto ārpus lv un pēc tam lietot latvijā.
Ko tas dos?
Tas, ka vietējie lauķi nebūs viņu sajājuši? Kaut vai tik elementāra lieta, kā visi oem plastmasi vietā un nostiprināti ar oem stiprinājumiem.[ Šo ziņu laboja Mixzzz, 11 Aug 2024, 13:26:26 ] | Offline | | |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2783
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
11 Aug 2024, 10:37:40 @kkas rakstīja:
11 Aug 2024, 08:30:49 @Elviss rakstīja:
Jā, neiešu lielīties, bet, ja jau visi tā prasa, tiku vaļā no M550
Tādi laiki pienākuši ka nevienam nevajag super mega jaudīgu Vācu premium auto normāli jau būtu ka pēc gadiem vēl pārdod pa lielāku cenu.
Nu par šo konkrēto auto neizbrīna, ka nevarēja ilgi notirgot, pilns internets sarakstīts, ka problemātisks dzinējs, dārgi utt. Un protams tas, ka dzīvojam pāķu zemē. | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
11 Aug 2024, 13:28:27 @Mixzzz rakstīja:
11 Aug 2024, 10:37:40 @kkas rakstīja:
11 Aug 2024, 08:30:49 @Elviss rakstīja:
Jā, neiešu lielīties, bet, ja jau visi tā prasa, tiku vaļā no M550
Tādi laiki pienākuši ka nevienam nevajag super mega jaudīgu Vācu premium auto normāli jau būtu ka pēc gadiem vēl pārdod pa lielāku cenu.
Nu par šo konkrēto auto neizbrīna, ka nevarēja ilgi notirgot, pilns internets sarakstīts, ka problemātisks dzinējs, dārgi utt. Un protams tas, ka dzīvojam pāķu zemē.
Tur lielākā problēma bija sulojoša antifrīza caurule turbīnai, kura ir jānomaina reizi 5 gados
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
11 Aug 2024, 13:22:39 @Mixzzz rakstīja:
11 Aug 2024, 01:09:40 @vvv rakstīja:
11 Aug 2024, 00:50:34 @Locis rakstīja:
Var jau arī pirkt auto ārpus lv un pēc tam lietot latvijā.
Ko tas dos?
Tas, ka vietējie lauķi nebūs viņu sajājuši? Kaut vai tik elementāra lieta, kā visi oem plastmasi vietā un nostiprināti ar oem stiprinājumiem.
Sev auto arī pirku tāpēc tikko atdzītu, jā bija motors nomīzies, pārdevējs uzreiz pateica, ka viss ko izdarija bija eļļas maiņa un nekur neko citu nav aizticis, kad sāku taisīt, tad tiešām viss bija ok un nekas nebija skrūvēts un sajāts
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
shirminieks | | Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1709
Braucu ar: 81
|
11 Aug 2024, 10:30:10 @Elviss rakstīja:
Ir cilvēki, kuri ikdienā grib saņemt kādas emocijas pārvietojoties, ne tikai bezmaksas stāvvietu
Ak šīs neatkārtojamās dīzeļa sniegtās emocijas | Offline | | |
sliir | | Kopš: 01. Sep 2013
Ziņojumi: 831
Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu
| Ak šīs neatkārtojamās dīzeļa sniegtās emocijas
Tas benzīns ko vairumā gadījumu pērk tāds pats dīzelis vien būs gan pēc būtības gan pēc emocijām. Čut čut lieāki max apgriezieni un mazākas vibrācijas tukšgaitā. Varbūt drusku stieptāka jaudas līkne ar vairāk uzsvaru uz augstākiem apgriezieniem. Bet tikai nedaudz.
Kāda tur atšķirība emocijās? | Offline | | |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4649
Braucu ar: BMW E90 330i
|
11 Aug 2024, 13:48:19 @sliir rakstīja:
Ak šīs neatkārtojamās dīzeļa sniegtās emocijas
Tas benzīns ko vairumā gadījumu pērk tāds pats dīzelis vien būs gan pēc būtības gan pēc emocijām. Čut čut lieāki max apgriezieni un mazākas vibrācijas tukšgaitā. Varbūt drusku stieptāka jaudas līkne ar vairāk uzsvaru uz augstākiem apgriezieniem. Bet tikai nedaudz.
Kāda tur atšķirība emocijās?
tā ir. kāda starpība ir pist skaistu, slaidu vai neglītu sievieti, pīzdas ir abām. | Offline | | |
Elviss | | Kopš: 02. May 2006
Ziņojumi: 22119
Braucu ar: VAZ 2101 80'
|
11 Aug 2024, 13:28:27 @Mixzzz rakstīja:
11 Aug 2024, 10:37:40 @kkas rakstīja:
11 Aug 2024, 08:30:49 @Elviss rakstīja:
Jā, neiešu lielīties, bet, ja jau visi tā prasa, tiku vaļā no M550
Tādi laiki pienākuši ka nevienam nevajag super mega jaudīgu Vācu premium auto normāli jau būtu ka pēc gadiem vēl pārdod pa lielāku cenu.
Nu par šo konkrēto auto neizbrīna, ka nevarēja ilgi notirgot, pilns internets sarakstīts, ka problemātisks dzinējs, dārgi utt. Un protams tas, ka dzīvojam pāķu zemē.
Nekādas tur problēmas nav, ja rūpējies par to auto. Ir savi novēšami mīnusi. Ieliec apkopē 2k un pēc tam velc divīti bez satraukuma.
-----------------
RT Translations | Offline | | |
|
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2783
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
11 Aug 2024, 14:24:22 @Elviss rakstīja:
11 Aug 2024, 13:28:27 @Mixzzz rakstīja:
11 Aug 2024, 10:37:40 @kkas rakstīja:
11 Aug 2024, 08:30:49 @Elviss rakstīja:
Jā, neiešu lielīties, bet, ja jau visi tā prasa, tiku vaļā no M550
Tādi laiki pienākuši ka nevienam nevajag super mega jaudīgu Vācu premium auto normāli jau būtu ka pēc gadiem vēl pārdod pa lielāku cenu.
Nu par šo konkrēto auto neizbrīna, ka nevarēja ilgi notirgot, pilns internets sarakstīts, ka problemātisks dzinējs, dārgi utt. Un protams tas, ka dzīvojam pāķu zemē.
Nekādas tur problēmas nav, ja rūpējies par to auto. Ir savi novēšami mīnusi. Ieliec apkopē 2k un pēc tam velc divīti bez satraukuma.
Nesaprati domu, cilvēks parastais izlasīs, ka netā viss slikti tam n63(nu vai n62 ja e60) un nepirks viņu. Tas ka realitātē nav tik slikti, cits stāsts. Kā arī protams nu fakts, ka LV jau svarīgākais ir degvielas patēriņš. | Offline | | |
Samsasi | | Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4572
Braucu ar:
| Nu par katru auto var atrast kautko sliktu... | Offline | | |
karlis2579 | | Kopš: 17. Jul 2024
No: Rīga
Ziņojumi: 5
Braucu ar:
|
10 Aug 2024, 23:08:35 @vvv rakstīja:
10 Aug 2024, 22:56:56 @Saabich rakstīja:
10 Aug 2024, 22:15:54 @kkas rakstīja:
10 Aug 2024, 21:34:22 @vvv rakstīja:
Tantes internetā rakstot, ka 80 līdz 100€
Uz apskati ielikšot jaunu Dpf.
Jauns bizness ēnu ekonomikā
Nebūs nekāds bizness, ja kāds serviss mēģinās, tad ātri atmetīs ideju. Praktiski tas nav iespējams, ne par 80 un ne 100. Tad vēl tie "naudīgie" klienti atbrauks nedēļu vai divas pēc TA ar aiztirsti pdf un varēsi savus pdf kraut kā malku
pēc TA izņems ārā un liks nākošajam
Benzīns ir vei tu go
Bet Euro6c (?) benzīnam jau ar daļiņu filtrs no 2018 gada? Nezinu, cik viņš atšķiras no dīzeļa ilgmūžībā, bet mums benzīngalvām ar prieki būs īsi. | Offline | | |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2783
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
12 Aug 2024, 12:08:07 @karlis2579 rakstīja:
10 Aug 2024, 23:08:35 @vvv rakstīja:
10 Aug 2024, 22:56:56 @Saabich rakstīja:
10 Aug 2024, 22:15:54 @kkas rakstīja:
10 Aug 2024, 21:34:22 @vvv rakstīja:
Tantes internetā rakstot, ka 80 līdz 100€
Uz apskati ielikšot jaunu Dpf.
Jauns bizness ēnu ekonomikā
Nebūs nekāds bizness, ja kāds serviss mēģinās, tad ātri atmetīs ideju. Praktiski tas nav iespējams, ne par 80 un ne 100. Tad vēl tie "naudīgie" klienti atbrauks nedēļu vai divas pēc TA ar aiztirsti pdf un varēsi savus pdf kraut kā malku
pēc TA izņems ārā un liks nākošajam
Benzīns ir vei tu go
Bet Euro6c (?) benzīnam jau ar daļiņu filtrs no 2018 gada? Nezinu, cik viņš atšķiras no dīzeļa ilgmūžībā, bet mums benzīngalvām ar prieki būs īsi.
Ne gluži. GPF pats par sevi ir lētāks, kā arī benzīns ražo daudz mazāk daļiņu nekā dīzelis. Nākamais faktors, ir ka benzīns pats savā būtībā strādā daudz karstāk un attiecīgi nav vajadzības pēc aktīvas reģenerācijas. Un vēl tas ka, benzīns ja vien galīgi viss nav slikti, ne tuvu nevar saražot tik daudz kvēpu, lai ātri aizdirstu filtru. | Offline | | |
CP17 | | Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
| Par DPF un csdd plāniem https://www.facebook.com/share/r/MBiXCjcoSTExKS72/
----------------- Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу! | Offline | | |
Pifs | | Kopš: 22. Nov 2008
Ziņojumi: 177
Braucu ar: hankook
| Varbūt jau pārrunāts, bet lūdzu precizējumu:
Šogad viss pa vecam - pedal to the metal, dūmainības tests.
Nākošgad pārejas gads - sāks mērīt cietās daļiņas, bet vēl tikai brīdinās, kal pēc gada iziet vairs nevarēs.
No 2026.gada cieto daļiņu mērīšana tukšgaitā - pārsniedzot cik tur tos miljonus vairs nevarēs iziet.
Tad sanāk, ka nākošgad apskati varēs iziet JEBKURŠ* dīzelis ar jebkādiem rādījumiem, tikai saņemot brīdinājumu, ka gada laikā tas jāpārdod? Vai vēl būs paralēli “vecais” tests, sanāk dubultpārbaude?
*auto no 2013.gada | Offline | | |
AigarsV | | Kopš: 26. May 2003
Ziņojumi: 477
Braucu ar:
| Kāpēc jāpārdod? Varbūt beidzot jāsaved kārtībā? | Offline | | |
ATB | | Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5259
Braucu ar: ♛ ♛
| Štrunts par tehnisko. Labāks jautājums - vai varēs stučīt, kad redzēsi pa ielu braucot kūpeni ? Tāpat kā Vācijā - nedoddies kāds ieraudzīs, ka mellais metas ārā no izpūtēja | Offline | | |
|
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4649
Braucu ar: BMW E90 330i
|
18 Aug 2024, 20:21:45 @ATB rakstīja:
Štrunts par tehnisko. Labāks jautājums - vai varēs stučīt, kad redzēsi pa ielu braucot kūpeni ? Tāpat kā Vācijā - nedoddies kāds ieraudzīs, ka mellais metas ārā no izpūtēja
kaimiņu varēs nostučīt | Offline | | |
Samsasi | | Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4572
Braucu ar:
|
18 Aug 2024, 20:21:45 @ATB rakstīja:
Štrunts par tehnisko. Labāks jautājums - vai varēs stučīt, kad redzēsi pa ielu braucot kūpeni ? Tāpat kā Vācijā - nedoddies kāds ieraudzīs, ka mellais metas ārā no izpūtēja
Oojaaa, tie kūpošie trafiki | Offline | | |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2783
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
| Stāsts par DPF mazgāšanu - vienam e91 aizvedām mazgāt DPFu, jo nu pretspiediens pēc reģenerācijas par daudz. Mazgāts kantorī, kas protams piedāvā tādu pakalpojumu ar iekārtām. Pēc bija labāk, bet nu tāpat ne īpaši ok. Pirms dažām nedēļām vienam ģimenes auto ieliku beidzot atpakaļ DPFu, pirms tam pats izmazgāju, jo nu tika dabūts lietots, bet galīgi pilns un neizdedzināts. Rezultāts likās OK. Tagad atkal tas pats e91 ar mazgāto DPFu ierāva kļūdas par to, ka pezda pretspiediens par daudz. Pirms dažām dienām speciāli dedzināts pa šoseju, bet nu baigi ātri atkal ciet un reģenerācijas biežas(nav tur motoram pezda un nekūp viņš lopā). Izdomājām, ka huj, pamēģinās arī šim izmazgāt, nav jau baigi grūti viņu izņemt. Pēc šīs metodes mazgājāmYouTube.
Kāds brīnums, kvēpi tikpat kā nenāca ārā, bet pelni nāca ārā daudz. Rezultātā pēc manipulācijām pretspiediens daudz mazāks.
Pirms tīrīšanas mājās izdedzināts filtrs:
Tukšgaita - 20mbar
Uz 100 braucot - 40mbar
Pilns pedālis tuvu pie max rpm - 250-260mbar.
Pēc tīrīšanas:
Tukšgaita - 2-3mbar
Uz 100 - 10-15mbar
Pilns pedālis - 140mbar.
Es biju gaidījis, ka tomēr profesionāli tīrīs labāk nekā mājas apstākļos, bet skuju. Vismaz kāds e91 turpinās vēl braukt pa ielām nekūpot.[ Šo ziņu laboja Mixzzz, 01 Sep 2024, 23:02:16 ] | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Man janvārī izbeidzās turbīna un arīaizauga viss ciet, arī izmazgāju. Pašlaik jau kādi 20tk noripoja, pagaidām viss ok, tikko bija tehniskā, bet jamie spītīgi atteicās daļiņas mērīt
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|