Online

Pašreiz BMWPower skatās 209 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60/61 III

AutorsZiņojums
KaspichsS
18. Feb 2019, 10:17 #481

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


18 Feb 2019, 10:01:20 @depo rakstīja:
Cik tev reāli ēd Kaspič ?


uz 100km/h ir 5.0./5.5 [atkarībā no asfalta, pretvēja];
pilsētā vairāk par 9.0 nav izdevies;
vidējais ap 7.0/7.5

Brīvdienu tripos vidēji ap 6. Tb., ar 60 litru bāku zem 1000 km nebūs.
Offline
Edd76
18. Feb 2019, 10:18 #482

Kopš: 23. Jan 2013

No: Baldone

Ziņojumi: 47

Braucu ar: Ar muti


18 Feb 2019, 10:01:20 @depo rakstīja:
Cik tev reāli ēd Kaspič ?


Man pēc Kaspicha NOXem uzlikšanas 525i kombinētajā ēd 8,4/100, pirms kad braucu ar nestrādājošu NOX sensoru bija 9,5/100.
Offline
Angelz
18. Feb 2019, 10:34 #483

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW

Klau, varbūt beigsim spamot par tēmu Petrol Vs Diesel un patēriņu? Godīgi sakot zb jau.

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
KaspichsS
18. Feb 2019, 10:35 #484

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


18 Feb 2019, 10:18:12 @Edd76 rakstīja:

18 Feb 2019, 10:01:20 @depo rakstīja:
Cik tev reāli ēd Kaspič ?


Man pēc Kaspicha NOXem uzlikšanas 525i kombinētajā ēd 8,4/100, pirms kad braucu ar nestrādājošu NOX sensoru bija 9,5/100.



nu jā, tipiskie -15%. Garajiem tripiem būs visi 20% nost, jo pie mazām, vienmērīgām jaudām vislielākais ieguvums no tā Stratified.
Piedevām, Tev jau bija ļoti ''nepatīkams'' gadījums - dzinējs strādāja bez fundamentālām lažām, neskatoties uz limp modi [tb., visi mezgli - ideālā kārtībā]. 9/10 gadījumu efekts ir vēl izteiktāks, jo pirms tam viss ir slikti - ir baigā atšķirība cilindros degmaisījumā.
Offline
KaspichsS
18. Feb 2019, 10:38 #485

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


18 Feb 2019, 10:34:23 @Angelz rakstīja:
Klau, varbūt beigsim spamot par tēmu Petrol Vs Diesel un patēriņu? Godīgi sakot zb jau.


kāpēc? man šķiet, ka pēdējais laiks saprast pamatlietas.
60..65% no BMW saražotajiem - benzīns. Kā redzam - patēriņš benzīnam: pat kuda mazāks!

Jā, pirms laika nevisn neko nejēdza no to dzinēju servicēšanas, bet situācija mainās!

Kāpēc pie mums 95% ir dīzeļi [un tikai 5% benzīns], bez DPF, nevis benzīni? Un kāpēc lai par to nerunātu? Tu taču kak bi es tehniski izglītots cilvēks. Es sagaidītu, ka tu būtu pirmajās rindās, kas saka - danuna, indēt savējos ar kancerogēniem.
Kur problēma?
Offline
depo
18. Feb 2019, 10:40 #486

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20943

Braucu ar: Zirgu

Liekas, ka Latviešu tautai asinīs plūst kāre pēc sado mazo ar turbīnām, sprauslām, swirl flaps, EGR, DPF, sūkņiem. Pārāk turīgi dzīvojam, varam atļauties braukt ar dīzeļiem.
Offline
Staris
18. Feb 2019, 10:48 #487

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB


18 Feb 2019, 10:40:57 @depo rakstīja:
Liekas, ka Latviešu tautai asinīs plūst kāre pēc sado mazo ar turbīnām, sprauslām, swirl flaps, EGR, DPF, sūkņiem. Pārāk turīgi dzīvojam, varam atļauties braukt ar dīzeļiem.

bazara nav. Pērkam visi N53, kuram par brīvu velti Kaspich Salaspilī nodrošina mūža remontu un emulatoru uzstādīšanu

kaut kā nav manīts, ka benzīna dzinējiem nav problēmu vai tās ir tik sīkas, ka remonta izmaksas ir nekādas. Cik var noprast, tad tikai vienīgais serviss tiem ir Salaspilī. Domāju, ka ļoti daudzus Latvijas iedzīvotājus uzrunā tas, ka pie katrām aizdomām vai problēmām ir jābrauc uz Salaspili
Offline
Angelz
18. Feb 2019, 10:49 #488

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW


18 Feb 2019, 10:38:27 @KateG rakstīja:

kāpēc? man šķiet, ka pēdējais laiks saprast pamatlietas.
60..65% no BMW saražotajiem - benzīns. Kā redzam - patēriņš benzīnam: pat kuda mazāks!

Jā, pirms laika nevisn neko nejēdza no to dzinēju servicēšanas, bet situācija mainās!

Kāpēc pie mums 95% ir dīzeļi [un tikai 5% benzīns], bez DPF, nevis benzīni? Un kāpēc lai par to nerunātu? Tu taču kak bi es tehniski izglītots cilvēks. Es sagaidītu, ka tu būtu pirmajās rindās, kas saka - danuna, indēt savējos ar kancerogēniem.
Kur problēma?


Kaspar, no garajiem spamu palagiem te pievienotā vērtība diemžēl būs nekāda. Protams man ir savs viedoklis šajā ziņā bet ir daudz interesantākas auto lietas un nianses ko te apspriest.

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
sn
18. Feb 2019, 10:52 #489

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879723

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(

benzīni nav pārāk cimperlīgi? it sevišķi 4.4, kuri vienmēr ssā stāv pa lēto (gan 750, gan x5 4.4, gan 550i).

tīri, ja skatītos jaunu auto, braukt 10 gadus, vidējo 30k gadā, tad dīzelim lielākais izdevums būtu DPF maiņa, ja tas aizdirstos, benzīnniekus tu blogā pats apraksti - citam 10k, citam 20k

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
Kaross
18. Feb 2019, 10:55 #490

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

@KateG tev kā tehniski izglītotam cilvēkam būtu jāzina, ka fiziku neapmānīsi un tai skaitā lietderības koeficientu. Lai arī cik gari un plaši rakstītu, tad benzīnam nav iespējams mazāks patēriņš pie vienāda tilpuma, vienādas jaudas dzinēja. Tas NAV iespējams. Nerunāsim te par nobrauktiem, nojātiem auto, kurus visu laiku piemini. Tu salīdzini nobrauktu dīzeli ar perfektā kārtībā esošu benzīnu. Tās nav salīdzināmas lietas. Tas ir nekorekti.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
cipargalva
18. Feb 2019, 10:58 #491

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro

Ne jau kāds alkst pēc solārija smaciņas. Cilvēki pērk tos auto, kurus "servisi" prot "saremontēt" vai, pareizāk sakot, padarīt braucamus. Vidējam e60 dīzelistam neinteresē nekas cits kā tikai lai viņa kariete spētu iziet TA. Un vēl, protams, pačots un kaimiņa skaudīgais skatiens vakarā pie poģīša velkot smēķi.
Autorizētais BMW serviss pat neprot n sērijas benzīnu! Ko tad cilvēkiem darīt?
Offline
RSAWorkshop
18. Feb 2019, 11:05 #492

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


18 Feb 2019, 10:52:30 @sn rakstīja:
benzīni nav pārāk cimperlīgi? it sevišķi 4.4, kuri vienmēr ssā stāv pa lēto (gan 750, gan x5 4.4, gan 550i).

tīri, ja skatītos jaunu auto, braukt 10 gadus, vidējo 30k gadā, tad dīzelim lielākais izdevums būtu DPF maiņa, ja tas aizdirstos, benzīnniekus tu blogā pats apraksti - citam 10k, citam 20k
Ir, protams ir, jo sen jau visi nobraukti, sākums ir dūmošana, remonti aiziet relatīvā kosmosā, n62 vēl so so, n63 jau normāls remonts aiziet pāri 10k motoram

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
KaspichsS
18. Feb 2019, 11:10 #493

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


18 Feb 2019, 10:58:28 @cipargalva rakstīja:
Ne jau kāds alkst pēc solārija smaciņas. Cilvēki pērk tos auto, kurus "servisi" prot "saremontēt" vai, pareizāk sakot, padarīt braucamus. Vidējam e60 dīzelistam neinteresē nekas cits kā tikai lai viņa kariete spētu iziet TA. Un vēl, protams, pačots un kaimiņa skaudīgais skatiens vakarā pie poģīša velkot smēķi.
Autorizētais BMW serviss pat neprot n sērijas benzīnu! Ko tad cilvēkiem darīt?


Jau rakstīju - situācija mainās uz labāku! Jau varu nosaukt virkni vietu, kur nebaidās no benzīna dzinējiem un veiksmīgi tiek galā.

Jā, dīleris un otrs sertificētais serviss, diemžēl, nav to vidū.
Offline
KaspichsS
18. Feb 2019, 11:17 #494

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


18 Feb 2019, 10:52:30 @sn rakstīja:
benzīni nav pārāk cimperlīgi? it sevišķi 4.4, kuri vienmēr ssā stāv pa lēto (gan 750, gan x5 4.4, gan 550i).

tīri, ja skatītos jaunu auto, braukt 10 gadus, vidējo 30k gadā, tad dīzelim lielākais izdevums būtu DPF maiņa, ja tas aizdirstos, benzīnniekus tu blogā pats apraksti - citam 10k, citam 20k


es jau citā tēmā rakstīju:

E sērijas (pat F pe LCI) mašīnām NAV DPF filtra veiktspējas kontroles. Mikrodaļu sensors parādās tikai F LCI.

Attiecīgi - ne bez iemesla tam sūdukam ir laika/km skaitītājs.

Tas, ko tu saki par ''aizdiršanos'' - tas DPF piesērē ar kvēpiem [NEVIS mikrodaļām]. Tb., reģenerācijas atTīra DPF tikai tik daudz, lai tas spētu izvadīt izplūdes gāzes.
Mikrodaļas tas DPF jau SEN kā vairs neaiztur!

p.s. pielaboju ''attīra''

[ Šo ziņu laboja KateG, 18 Feb 2019, 11:22:27 ]

Offline
KaspichsS
18. Feb 2019, 11:21 #495

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


18 Feb 2019, 11:16:33 @Vantage rakstīja:

18 Feb 2019, 11:05:00 @RSAWorkshop rakstīja:

18 Feb 2019, 10:52:30 @sn rakstīja:
benzīni nav pārāk cimperlīgi? it sevišķi 4.4, kuri vienmēr ssā stāv pa lēto (gan 750, gan x5 4.4, gan 550i).

tīri, ja skatītos jaunu auto, braukt 10 gadus, vidējo 30k gadā, tad dīzelim lielākais izdevums būtu DPF maiņa, ja tas aizdirstos, benzīnniekus tu blogā pats apraksti - citam 10k, citam 20k
Ir, protams ir, jo sen jau visi nobraukti, sākums ir dūmošana, remonti aiziet relatīvā kosmosā, n62 vēl so so, n63 jau normāls remonts aiziet pāri 10k motoram


pag, pie cik tad pēc jūsu vārdiem skaitās nobraukts dzinējs? tas tak ir pisec 10k un kapremonts


teikšu tā - N52/53/54/55 400.000 nenozīmē NEKO.
Esmu padaudz šādus dzinējus redzējis ar 400kkm nobraukumu - vnk kā jauni performē!

4 cilindru versijām ir palielināts spiediens karterī. Bet tas ir gan pēc 100, gan 200, gan 300kkm. Tb., no visiem vaļā taisītajiem NEVIENAM izdilums nepārsniedza normas.
Vnk jāzina, ka tāda nianse ir.

Ja uztur kārtībā CCV, ar eļļas patēriņu nav problēmu. Jā, pedal to metal modē 4 cilindru apparatusiem prasās uzlabot kartera ventilāciju (Riddler ir izstrādājis krutu risinājumu).

Bet, po ļubasu, N sērija ir miljonnieki. Nu, neplīst tur nekas!
Offline
Angelz
18. Feb 2019, 11:24 #496

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW

Un N62B44 V8?

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
RSAWorkshop
18. Feb 2019, 11:26 #497

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


18 Feb 2019, 11:16:33 @Vantage rakstīja:

18 Feb 2019, 11:05:00 @RSAWorkshop rakstīja:

18 Feb 2019, 10:52:30 @sn rakstīja:
benzīni nav pārāk cimperlīgi? it sevišķi 4.4, kuri vienmēr ssā stāv pa lēto (gan 750, gan x5 4.4, gan 550i).

tīri, ja skatītos jaunu auto, braukt 10 gadus, vidējo 30k gadā, tad dīzelim lielākais izdevums būtu DPF maiņa, ja tas aizdirstos, benzīnniekus tu blogā pats apraksti - citam 10k, citam 20k
Ir, protams ir, jo sen jau visi nobraukti, sākums ir dūmošana, remonti aiziet relatīvā kosmosā, n62 vēl so so, n63 jau normāls remonts aiziet pāri 10k motoram


pag, pie cik tad pēc jūsu vārdiem skaitās nobraukts dzinējs? tas tak ir pisec 10k un kapremonts
200-300k un viņi sāk dūmot, paliek cieti vārstu blīvslēgi, bet visiem jauktajiem motoriem bija jāmaina arī vadīklas, tās pamatīgi sadilušas, tb nomainot tikai blīvslēgus efekts būtu īslaicīgs
N63 vēl jautrāk, vadīklas atsevišķi netiek piedāvātas, pilnam efektam vēl abas turbīnas arī ap to mirkli ir luptaās (zem haubes pāri 600 grādiem)
S63 ir vēl jautrāk

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
RSAWorkshop
18. Feb 2019, 11:28 #498

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


18 Feb 2019, 11:24:18 @Angelz rakstīja:
Un N62B44 V8?

Cik novērots-blīvslēgi+vadīklas, sakaltušas blīves, kompensatori, gaisa piesūkšanas

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Angelz
18. Feb 2019, 11:31 #499

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW

Un salīdzinoši ar M57TU2D30TOP?

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
depo
18. Feb 2019, 11:32 #500

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20943

Braucu ar: Zirgu

High-Pressure Fuel Pump failures

The N53 uses the same High-Pressure Fuel Pump (HPFP) as the N54 turbocharged straight-six engine, which had HPFP failures leading to Lemon Law "buy backs" and legal action in the United States. The N53 engine was not sold in the United States, therefore the N53 engine was not involved with these actions.

Failures of the N53 HPFP have been reported, although it is not known whether failure in the N53 is as common as the N54.

---

This engine does not have any serious problems. The most common malfunctions may include high-pressure fuel pump (HPFP) which occurs after 60 000 miles (100 000 km) of mileage, spark plugs of low durability (needs replacement after 6 000 miles/10 000 km of mileage), coil of low reliability which needs replacement every 30,000 miles (50,000 km) of mileage and high pressure fuel injectors (needs replacement after 60,000 miles/100,000 km of mileage).
At the same time this engine calls for high quality fuel and motor oil. Owners of BMW models with N53 under its bonnet are also recommended to proceed with regular check of cooling system as well as radiator cleaning in order to prevent engine from overheating. You will not face problems of high level of oil consumption as in N52B52. That is why total N53 lifespan is longer in comparison with previous generation of motors.

[ Šo ziņu laboja depo, 18 Feb 2019, 11:34:06 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo