Online
Pašreiz BMWPower skatās 208 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)
Autors | Ziņojums |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| joprojām tukša diršana! Ir gudra runāšana par un ap, bet nav faktu. Nosauc kaut vienu auto, klientu, kas ir bijis pie tevis ar šādām sūdzībām pēc manām darbībām. Var uz PM, lai nebūtu datu aizsardzības pārkāpumu u.t.t. bla bla bla.
Es zinu - Tu nevari.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
anarchy | | Kopš: 23. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1426
Braucu ar: e39M54B25, M62B46TU
| labi, pieņemsim, ka nav tāda precīza piemēra ar cilvēku un auto, kurš būtu bijis sūdzēties!
Vai augstāk rakstītais nav patiess? par motora darbību pēc amputacijām?
Vai arī šeit mēs runājam par niansēm, kuras lietotājam vulgaris var nebūt nemaz izjūtamas, lietojot auto?
| Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Nē, tas nav patiess, jo tie ir kārtējie teorētiskie pieņēmumi.
Jaudas stendi cik sapratu no Kaspich ir nekam nederīgi sūdi, jo nemēra vēl 50 mainīgos lielumus. Attiecīgi kā tie jaudas zudumi tiek mērīti tikai viņš zina. Vadības blokus viņš neprogrammē, jaudu nemēra, bet zina, ka viss tur ir nepareizi.
Bet nu apgalvojums taču bija, ka manis taisīti auto ir šķībi taisīti, tātad klients ir bijis, jo citādāk nav iespējams to konstatēt.
Gaidu joprojām tā klienta kontaktus, auto numuru, VIN vai dajebko citu pēc kā iespējams identificēt auto.
Visa iepriekšminētā informācija man ir saglabāta par pēdējiem 6 gadiem.[ Šo ziņu laboja Kaross, 16 Jul 2019, 15:24:13 ]
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
KaspichsS | | Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
| es negribu runaat par konkreetiem klientiem, jo probleema skar visus. es arii nerunaaju par konkreto chiperi, jo skar visus. buutu te Jonass, teiktu tieshi to pashu!
es aktualizeeju probleemu.
ar jushanu ir sekjoshi:
a) atkariigs no cilveeka. diizelisti pamataa nav iipashi izlepushi, diizelja vibreeshana ir normaala. lielaaka vibreeshana - normaala. jo, tikliidz kaa par to runaa, taa saakas - nu, sprauslas. katrs saprot - sprauslas nav leetas, attieciigi - pajaat uz vibreeshanu;
b) situaacija paliek suudiigaaka pie lielaakaam slodzeem, tad delj razbalansa var i virzulji pakust. bet atkal - visu novels uz sprauslaam, sak - reku, teceeja: tur taa probleema;
c) ar pjezo sprauslaam, logjiski, kuda suudiigaak. taam [it seviskji pie iisiem atveerumiem] razbross liels. + peld atkariibaa no 117 parametriem [temperatuura, spiediens, novecoshanaas, vnk random, kapacitaates, u.t.t.]. sheit - visai aatri var buut pamatiigs razbalanss, kas tiks risinaats, mainot sprauslas. jaa, jaunas + piekodeetas = uz briidi probleema pazudiis. tb., taa tiks maskeeta. bet patiesibaa - vnk sprauslaam netiek veikti korekti meeriijumi un sameeriitais netiek korekti piemeerots.
nee, ir jau forshi - visi pelna [i chiperi, i sprauslu paardeveeji]. bet, ja buutu mans dirselis, es no raciona izsleegtu jebkaadu shaadu ''upgrade''. pat, ja man buutu pajaat, ka vinjsh smird, duumo, indee visus apkaart. | Offline | | |
anarchy | | Kopš: 23. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1426
Braucu ar: e39M54B25, M62B46TU
| vajadzētu sekot precīzam piemēram no Kaspicha puses, ka tā nu viss nav tikai teoreetiski...
pagaidam. | Offline | | |
KaspichsS | | Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
|
16 Jul 2019, 15:23:14 @Kaross rakstīja:
Nē, tas nav patiess, jo tie ir kārtējie teorētiskie pieņēmumi.
Jaudas stendi cik sapratu no Kaspich ir nekam nederīgi sūdi, jo nemēra vēl 50 mainīgos lielumus. Attiecīgi kā tie jaudas zudumi tiek mērīti tikai viņš zina. Vadības blokus viņš neprogrammē, jaudu nemēra, bet zina, ka viss tur ir nepareizi.
Bet nu apgalvojums taču bija, ka manis taisīti auto ir šķībi taisīti, tātad klients ir bijis, jo citādāk nav iespējams to konstatēt.
Gaidu joprojām tā klienta kontaktus, auto numuru, VIN vai dajebko citu pēc kā iespējams identificēt auto.
Visa iepriekšminētā informācija man ir saglabāta par pēdējiem 6 gadiem.
nee, nav meli.
bet, redz, ir viena probleema - lai mees vareetu konstruktiivi runaat, ir jaabuut sajeegai.
man ir, piemeeram, EDC 16 funkcionalitaates apraksts, tur tas viss ir. bet, lai taas bloksheemas saprastu, sajeegai jaabuut.
vadiibas blokus neprogrammee? nu, es MCU sisteemas izstraadaaju
un programmeeju taas ar SAVU softu. kur es zinu katru rindinju.
tu nospied pogu sveshaa softaa. no kura nejeedz neko. atskjiriibu nemani?
bet par teemu - kaa parasti: nekas. tikai apvainojumi. kas nepaarsteidz. | Offline | | |
abyss | | Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8249
Braucu ar: e39 523
| Kāds negrib savu dīzeli noziedot? Kaross, pa brīvu visu izgriež, sačipo, Kaspič pēc tam samēra un norāda, kur ir sūdi.
Domāju, ka 300 neiekasēti eur ne vienu ne otru neizputinās | Offline | | |
KaspichsS | | Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
|
16 Jul 2019, 15:26:57 @anarchy rakstīja:
vajadzētu sekot precīzam piemēram no Kaspicha puses, ka tā nu viss nav tikai teoreetiski...
pagaidam.
saki man luudzu: MAN kaads no taa labums?
kaa es to pieraadiishu cilveekam/iem, kas neko nejeedz, un kas negrib redzeet?
katrs pats var izveikt elementaaru testu:
nolikt blakus 2 BMW, ar vienadiem dzineejiem, piem., M57;
vienaa: stock softs, otraa: ''uzlabots'', ar nesakritoshiem pieprasiitajiem/nomeeriitajiem gaia apjomiem, utml.
noveerteet katra vibraaciju [dajebkaa - pec sajuutas, ar priboriem].
tad INPA atveert Rough run menu. tajaa bridii sprauslu individuaalaas korekcijas tiek atrubiitas. noveerteet vibraaciju tad.
mana liidzshineejaa prakse apstiprina: VISIEM, kam bija stock softs, DDE ekselenti izliidiznaja tuksgaitu pat pie speeciigaam individuaalajaam korekcijaam [tuvu red];
VISIEM ''uzlabotajiem'' shii izliidzinaashana notika vai nu daljeeji, vai vispaar nenotika [tb., korkecijas ir, vibraacija paliek savaadaka, bet izliidzinaashanas efekts - ljoti minimaals].
man [nerunaajot par teoreetisko baazi] shis ir neapstriidams arguments, bet pienjemu - ne jums.
*********
p.s. te ir jaasaprot veel viena lieta:
uzreiz peec upgrade viss buus smuki. jo DDE izmanto ieprieksh izveidotaas adaptaacijas, kas bija korektas veel paaris motorstundas atpakalj.
suudi sakas palenaam, nemanot. paleenaam sprauslu [u.c. mezglu] parametri aizpeld. tb., tas nav pat peec pusstundas. tas var buut peec 5 motorstundam, beez 10, peec 20. atkariigs no 117 parametriem.
taapeec Karosa staasts - ''atbrauca/aizbrauca'' apstiprina tikai to, ka vinjam pat nav nojausmas, par ko es runaaju.[ Šo ziņu laboja KaspichsS, 16 Jul 2019, 15:38:36 ] | Offline | | |
|
JankyLV | | Kopš: 23. Jul 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 3038
Braucu ar: imperialblau
| Cienītais, parādi kādu SAVU softu, lūdzu | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Savu varu iedot eksperimentam, ir kastrēts entās reizes, nav ne jausmas kas tur vairs ir normāli un jau esmu atmetis ar roku normālai darbībai
Ir aizdomas, ka turbīna jākalibrē, bet 6x restaurējot nevienam tas nav izdevies, tikai kārtridžus katru reizi maina
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
depo | | Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20943
Braucu ar: Zirgu
| Kurpnieks bez tupelēm? | Offline | | |
anarchy | | Kopš: 23. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1426
Braucu ar: e39M54B25, M62B46TU
| hmm, vai varetu but taa, ka kaspish runā par ideālās pasaules kārtību,kādai ir jābūt, lai dzinējs darbotos kā dizainēts? Bet pretinieki izdara darbu pa savam, lietotajs vulgaris ir apmierināts un dzied slavas dziesmas, ka viss ir baigi labi.
Ar piebildi, ka pastāv arī liels procents, kurš agrāk, par necipotajiem lietotaajiem versiisies servisaa pēc remontiem, kas, pēc kaspicha teiktā būs chiposanas vaina? bet ne tikai...? | Offline | | |
Zalespljavejs | | Kopš: 28. Jul 2015
Ziņojumi: 2494
Braucu ar: tautas auto
|
16 Jul 2019, 15:30:57 @abyss rakstīja:
Kāds negrib savu dīzeli noziedot? Kaross, pa brīvu visu izgriež, sačipo, Kaspič pēc tam samēra un norāda, kur ir sūdi.
Domāju, ka 300 neiekasēti eur ne vienu ne otru neizputinās
Varu iedot savu lūzni ar AFN(AVG), varēs izmantot zinātniskiem nolūkiem ja no manis neprasa ne centu. | Offline | | |
KaspichsS | | Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
|
16 Jul 2019, 15:42:13 @anarchy rakstīja:
hmm, vai varetu but taa, ka kaspish runā par ideālās pasaules kārtību,kādai ir jābūt, lai dzinējs darbotos kā dizainēts? Bet pretinieki izdara darbu pa savam, lietotajs vulgaris ir apmierināts un dzied slavas dziesmas, ka viss ir baigi labi.
Ar piebildi, ka pastāv arī liels procents, kurš agrāk, par necipotajiem lietotaajiem versiisies servisaa pēc remontiem, kas, pēc kaspicha teiktā būs chiposanas vaina? bet ne tikai...?
nu, tieshi taa.
ja muusu lietotaajam vulgaris teiks '[chiperi buus godiigi]:
po, duumos, pavbrees, bet - citaadi tev, reku, 1.5K par PDF, reku, EGR aizdirsts, reku iepluudnieks 300 maksaa.
a sprauslas - taapat nav jaunas, taapat kaadreiz pisiisies.
ko muusu pilsonis izveeleesies? ne jau 2K un savest kaartiibaa
vnk es esmu tajaa situaacijaa, kad lielaakajaa vairaakumaa gadiijumu ir skaidrs - probleema nav sprauslaas, bet sapistaa softaa. un atjaunot softu nevar, jo viss ir izraveets. un sprauslas remonteet - arii daargi, to arii nevar
| Offline | | |
anarchy | | Kopš: 23. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1426
Braucu ar: e39M54B25, M62B46TU
| nu tad rezumee ir taads, videejais latvietis - nabags,visbiezak taupīs,es arī visticamāk ka mēģinātu iepist kapeiku...
visa teorija tad ir pareiza - bet ko nu? es arī tiik daudzas jomas un darbos gribeetu idealizēto pasauli redzēt, bet huuuju, taa nav!
a ko nu? bljaustiities un līdzi lekt katram, kurš tomēr ne pēc ideāliem dzīvo attiecībā uz auto?
nu šeit arī otras puses dirseejiem vajadzētu spēt uztvert par ko šī topika gudrinieks runā.
| Offline | | |
KaspichsS | | Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
|
16 Jul 2019, 15:52:41 @anarchy rakstīja:
nu tad rezumee ir taads, videejais latvietis - nabags,visbiezak taupīs,es arī visticamāk ka mēģinātu iepist kapeiku...
visa teorija tad ir pareiza - bet ko nu? es arī tiik daudzas jomas un darbos gribeetu idealizēto pasauli redzēt, bet huuuju, taa nav!
a ko nu? bljaustiities un līdzi lekt katram, kurš tomēr ne pēc ideāliem dzīvo attiecībā uz auto?
nu šeit arī otras puses dirseejiem vajadzētu spēt uztvert par ko šī topika gudrinieks runā.
es vnk aktualizeeju temu. pirms gada+ aktualizeeju, ka mikrodaljas NAV duumainiiba, ka taas neredz, ka taa NAV ekologjija, bet gan - indee muusu plaushas. kaaads [man ir taada paarlieciiba] noteikti to ir sapratis, taatad - nebija velti mani monologi;
tagad aktualizeju sho teemu - varbuut ir veerts aizdomaaties, ka viss nav smuki/bez sekaam. ka beigaas var sanaak daargaak. ka pilniigi noteikti taa sapish svaigus auto/dirseljus.
es vnk sniedzu info. secinaajumi - katram peec speejaam. | Offline | | |
|
anarchy | | Kopš: 23. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1426
Braucu ar: e39M54B25, M62B46TU
| nu tev met atpakalj atbilde, ka paradi vienu, kam viss ir slikti!
nu tad iznak taa, jaa ka pec teorijas, nekas smuki tur nav. beet praksee visiem/daljai ir pohuj uz visu šo... skumiigi, bet fakts/pohuj.[ Šo ziņu laboja anarchy, 16 Jul 2019, 16:04:44 ] | Offline | | |
ParaTr00per | | Kopš: 07. Oct 2005
Ziņojumi: 2056
Braucu ar: alumīnija spaini vai spaini bez vāka
|
16 Jul 2019, 16:08:59 @koderis rakstīja:
kāpēc CSDD neķer DPF off? Nevar izmērīt, ka nav filtrs?
sagaidīs, ka salasīsies pietiekami daudzskaitlīga mērķauditorija, lai atmaksātos ieviest testa procedūru. | Offline | | |
KaspichsS | | Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
|
16 Jul 2019, 16:11:25 @ParaTr00per rakstīja:
16 Jul 2019, 16:08:59 @koderis rakstīja:
kāpēc CSDD neķer DPF off? Nevar izmērīt, ka nav filtrs?
sagaidīs, ka salasīsies pietiekami daudzskaitlīga mērķauditorija, lai atmaksātos ieviest testa procedūru.
sen jau lielaakajai dalja nav
izskataas, ka vnk nav iekshas. jo, ja 90% lieto diizeljus, kas DE/FR/NL TI nespeeja iziet - tas tak buus crash valsts meerogaa... | Offline | | |
KaspichsS | | Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
|
16 Jul 2019, 16:03:57 @anarchy rakstīja:
nu tev met atpakalj atbilde, ka paradi vienu, kam viss ir slikti!
nu tad iznak taa, jaa ka pec teorijas, nekas smuki tur nav. beet praksee visiem/daljai ir pohuj uz visu šo... skumiigi, bet fakts/pohuj.
pohuj nav tajaa briidi, kad jaajaajas ar sprauslaam. un pat neliidz to restaureeshana/tiirishana/mainja
taapat kaa ar kveelsvechu ''releju'' mainju. pirms aktualizeeju IBS teemu, 100% visi vnk mainiija pa apli. Nu jau tikai 90% taa dara 10% skata IBS saakumaa.
tas pats ar Valvetronic. Pirms 2 gadiem - visur [arii sheit] - ekscentriskaa varpsta ''dila''. nu vairs nedilst!
par N43/53 - vispaar atseviskjs staasts. cik bezjeegaa mainiitu sprauslu, HPFP...
tb, ciinos/censhos, kaa maaku.
vabuut riit kaads izveeleesies nesajaat savu dirseli. tas jau nebuus maz. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|