Online

Pašreiz BMWPower skatās 257 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60 II

AutorsZiņojums
Siipols
06. May 2017, 13:25 #481

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100


04 May 2017, 16:00:15 @DisCumple rakstīja:
Diezgan nepareizi šķiet ka auto lec uz 11.2V ar jaunu akumulatoru

šajā stāstā viss liekas greizi
Lekt pie 11v ir brīnums laikam.

Es liktu uz to,ka viņam tas Voltometrs pizģec,bet nu rakstija ka citiem auto 12.7 tā kā.... x-faili

ps. ja darbojošam motoram ari rāda zem 13 voltiem tad ģenerators ir pateicis uz redzešanos un aizgājis atpūtā.

-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
sn
06. May 2017, 14:16 #482

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879723

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(


06 May 2017, 13:03:47 @N53series rakstīja:
es tikai ceru, ka juus pashi pirmie taas kveepu daljas saeposieties un ar plaushu veezi apspraagsiet bisku aatraak kaa es vai man tuvi cilveeki.

to tu vari stāstīt tiem, kuri rauj ārā filtrus un čipo, kad iedegas ček enčin

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
CP17
06. May 2017, 15:05 #483

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli

Sn tev nebija čipots?

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
sn
06. May 2017, 15:09 #484

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879723

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(

nea, man un @Angelz vienīgajiem powerā nav ravēti un čipoti, jo DPF pilda savas funkcijas

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
CP17
06. May 2017, 15:12 #485

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli

Nav jau variantu, ja čipo tad rēķinies, ka pēc apm pus gada DPF ciet stāvot korķos Rīgā, tāpēc to parasti dara vienlaicīgi ar čipošanu

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
Staris
06. May 2017, 16:10 #486

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Un ko teikt par tiem dīzeļiem, kuri stockā bez DPF brauc? Tie netaisa vēzi? Smagie auto? Vecie autobusi? Celtņi? Hz vai 3.0d ar izgrieztu DPF ir sūdīgāks par e34 525tds vai Kamaz
Offline
Mikuzz
06. May 2017, 17:10 #487

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41361

Braucu ar: Transporta līdzekli


06 May 2017, 15:09:29 @sn rakstīja:
nea, man un @Angelz vienīgajiem powerā nav ravēti un čipoti, jo DPF pilda savas funkcijas


Man arī vēl viss vietās
Offline
smudo
06. May 2017, 17:42 #488

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3633

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


06 May 2017, 14:44:29 @N53series rakstīja:

06 May 2017, 14:16:04 @sn rakstīja:

06 May 2017, 13:03:47 @N53series rakstīja:
es tikai ceru, ka juus pashi pirmie taas kveepu daljas saeposieties un ar plaushu veezi apspraagsiet bisku aatraak kaa es vai man tuvi cilveeki.

to tu vari stāstīt tiem, kuri rauj ārā filtrus un čipo, kad iedegas ček enčin


Taa dara kaadi 90% diizelju lietotaaju. No atlikushajiem 10% vismaz puse to dariitu,bet nav daudas shai operaacijai..


Pirmos 100k km un ja pareizi ekspluate ari 250km km vai vairak filtrs faktiski jutami neietekme dzineja darbibu. Eksperimenta pec biju vienam jaunam auto to nonemis, pabraucu kadu laiku un uzliku atpakal. Dzineja jauda vai paterina nekadu atskiriba nebija jutama.
Offline
CP17
06. May 2017, 17:47 #489

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


06 May 2017, 17:42:02 @smudo rakstīja:

06 May 2017, 14:44:29 @N53series rakstīja:

06 May 2017, 14:16:04 @sn rakstīja:

06 May 2017, 13:03:47 @N53series rakstīja:
es tikai ceru, ka juus pashi pirmie taas kveepu daljas saeposieties un ar plaushu veezi apspraagsiet bisku aatraak kaa es vai man tuvi cilveeki.

to tu vari stāstīt tiem, kuri rauj ārā filtrus un čipo, kad iedegas ček enčin


Taa dara kaadi 90% diizelju lietotaaju. No atlikushajiem 10% vismaz puse to dariitu,bet nav daudas shai operaacijai..


Pirmos 100k km un ja pareizi ekspluate ari 250km km vai vairak filtrs faktiski jutami neietekme dzineja darbibu. Eksperimenta pec biju vienam jaunam auto to nonemis, pabraucu kadu laiku un uzliku atpakal. Dzineja jauda vai paterina nekadu atskiriba nebija jutama.

Viņu neviens nerauj ārā tāpēc, ka nav ko darīt. Kad aiziet ciet pie lieliem K, vai čipošanas, tad arī izrauj.
Man kad pēc čipošanas viņš aizirsās un nevarēja vairs normāli uzspiest, nahrenizēju. Jaunu likt nav jēga vai mazgāt, jo tāpat nočipots viņu aizirsīs.

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
KF
06. May 2017, 17:54 #490

Kopš: 16. May 2011

Ziņojumi: 1446

Braucu ar: 7

Vaitad skati vēl vispār dot izgrieztajiem DPF?
Offline
CP17
06. May 2017, 18:06 #491

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli

Protams, bet no kautkāda gada ražotiem vairs neiet cauri pat ar degošu abs lampeli

[ Šo ziņu laboja CP17, 06 May 2017, 18:08:00 ]



-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
Mikuzz
06. May 2017, 18:26 #492

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41361

Braucu ar: Transporta līdzekli

2012+
Offline
smudo
06. May 2017, 18:58 #493

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3633

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


06 May 2017, 18:26:48 @Mikuzz rakstīja:
2012+


Ka jau rakstiju, biju ekspermenta del nonemis DPF 20k km 2012+ gada auto. Filtrs ir atpakal, bet vel pagajuso rudeni izgaju tehnisko ar idealiem atgazes raditajiem. Speciali inspektoram pajautaju, vai viss ir labi, uz ko tika sanemta atbilde, ka izpludes ir idealas.
Offline
CP17
06. May 2017, 19:12 #494

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


06 May 2017, 18:26:48 @Mikuzz rakstīja:
2012+

Mlec man e70 2013, laikam nečipošu

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
ArchizLV
06. May 2017, 20:35 #495

Kopš: 05. Apr 2005

No: Liepāja

Ziņojumi: 11

Braucu ar: e60 govi


06 May 2017, 08:42:19 @N53series rakstīja:

05 May 2017, 15:44:53 @ArchizLV rakstīja:
Man te neliela problēma ar pievienotu MPM bloku auto pēc vienas dienas stāvēšanas nevar vairs pielaist, bet ja es atvienoju MPM bloku tad auto var nostāvēt 2-3ned. nedarbināts un pēctam tāpat pieleks bez nekādām problēmām. Varētu jau iztikt bez tās kastītes, bet bez viņas nestrādā rādio, parkingi un CCC, kas ir diezgan kaitinoši. Kā lai nosaka, kas tieši ir vainīgs pie ātrā aķa izlādēšanās? e60 n52 dzinējs.


mani nedaudz fascinee shaadi staasti. no vienas puses - tu zini bloka nosaukumu[s], it kaa zini, kursh ko dara. izklausaas - chalis kaut ko ceert. no otras puses - neizklausaas, ka tu pat sho bloku komunikaaciju maaceetu paarbaudiit, lieto terminu ''sheema'' PCB kontekstaa, speej veikt tikai vizuaalu paarbaudi. secinaajums - tu pat detaljas nepaziisti. tad ko lien teemaa, kur pat 1000X lielaaka sajeega neko nedos?


Nu labi termini, ne termini, bet taisot diagnostiku nevar pie tā MPM pieslēgties, pie visa pārējā var pieslēgties un apskatīties vai ir kkādas kļūdas. Līdz ar to veljoprojām ir aizdomas par to bloku. Par PDC bloku runājot, ja viņš arī būtu aizliets, viņš vispār darbotos? Jo ar parkingiem nekādas problēmas nav. Kā arī pie diagnostikas PDC nekās kļūdas neuzrāda. Ar pievienotu MPM pēc pāris stundām vai pat stundas auto pastāvot, auto panelī iedegās ''high battery discharge''.
Offline
ozo
06. May 2017, 20:48 #496

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18911

Braucu ar: Braucu ar


06 May 2017, 18:58:26 @smudo rakstīja:

06 May 2017, 18:26:48 @Mikuzz rakstīja:
2012+


Ka jau rakstiju, biju ekspermenta del nonemis DPF 20k km 2012+ gada auto. Filtrs ir atpakal, bet vel pagajuso rudeni izgaju tehnisko ar idealiem atgazes raditajiem. Speciali inspektoram pajautaju, vai viss ir labi, uz ko tika sanemta atbilde, ka izpludes ir idealas.


Vini jau TA jaunajiem auto ar kompi skatās pretspiedienu, ne tā? Izplūdes gāzes pats par sevi.
Offline
Angelz
06. May 2017, 21:42 #497

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW

Jap DPF vietā, viss funkcionē. Ja kādreiz nomainīšu ekoloģiju pret vēl papildus jaudu, DPF+EGR noņemšu profilaksei un vēlāk pēc vajadzības lai var uzlikt atpakaļ. Tā vietā downpaipu. Bet nu apmēram kā divi gadi, 286 kumeļu jauda man sniedz joprojam pietiekami daudz pozitīvas emocijas līdz ar to nav aktuāli.

Divas dienas pa garāžu ar savu zvēru nocīnījos. Sakārtoju bloku bardaku, ko daži labi rekomendētie Latvijas "guru" pagātnē dēļ savas līkrocības/slinkuma/prāta trukuma vai hvz kādu iemeslu dēļ bija savārījuši. Beidzot viss strādā un tā kā tam vajag strādāt, nav viss caur dirsu sakodēts utt. A/m softa integrācijas līmenis tagad ir jaunākais. Beidzot var izbaudīt sporta kārbas naidīgumu un citus labumus.

HeyResnais, sveiciens svētkos!

[ Šo ziņu laboja Angelz, 06 May 2017, 22:22:47 ]



-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
smudo
06. May 2017, 23:00 #498

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3633

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


06 May 2017, 20:48:16 @ozo rakstīja:

06 May 2017, 18:58:26 @smudo rakstīja:

06 May 2017, 18:26:48 @Mikuzz rakstīja:
2012+


Ka jau rakstiju, biju ekspermenta del nonemis DPF 20k km 2012+ gada auto. Filtrs ir atpakal, bet vel pagajuso rudeni izgaju tehnisko ar idealiem atgazes raditajiem. Speciali inspektoram pajautaju, vai viss ir labi, uz ko tika sanemta atbilde, ka izpludes ir idealas.


Vini jau TA jaunajiem auto ar kompi skatās pretspiedienu, ne tā? Izplūdes gāzes pats par sevi.


Tas auto tomēr ir 2012. gada augusta (ja tas ko maina) - pieslēdza pie kompja, pagāzēja, cik nu auto to ļāva stāvot uz vietas un viss. Iespējams, ka kopš tā ir jauna procedūra un to tikai atbalstu, jo svaigs gaiss pilsētā nevienam netraucē, bet auto, kas ražoti līdz 2012. gadam būs apritē vēl daudz, daudz gadus
Offline
Staris
06. May 2017, 23:08 #499

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB


06 May 2017, 20:48:16 @ozo rakstīja:

06 May 2017, 18:58:26 @smudo rakstīja:

06 May 2017, 18:26:48 @Mikuzz rakstīja:
2012+


Ka jau rakstiju, biju ekspermenta del nonemis DPF 20k km 2012+ gada auto. Filtrs ir atpakal, bet vel pagajuso rudeni izgaju tehnisko ar idealiem atgazes raditajiem. Speciali inspektoram pajautaju, vai viss ir labi, uz ko tika sanemta atbilde, ka izpludes ir idealas.


Vini jau TA jaunajiem auto ar kompi skatās pretspiedienu, ne tā? Izplūdes gāzes pats par sevi.

Un nekas atslēgtam DPF tur nav redzams. Perfekts mazs pretspiediens. Filtrs kā jauns
Lai pamēģina pierādīt, ka tur iekšā nav pilnīgi jauns Stage 3 filtrs ielikts. Atgāzes kārtībā? Tātad viss kārtībā.
Offline
Krishus
06. May 2017, 23:47 #500

Kopš: 13. Mar 2006

No: Subate

Ziņojumi: 3217

Braucu ar:

Probleema ir taa , ka ekaloggija maksaa paaraak daudz un teeree vairaak degvielas.

P.S.

Man ir dziivs PDF veel
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo