Online
Pašreiz BMWPower skatās 194 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Auto gāze
Autors | Ziņojums |
VMR | | Kopš: 07. May 2006
Ziņojumi: 10301
Braucu ar: sporta variantu
| Labi, pārfrāzēju jautājumu - parādi man kapeikmīli-gāzinieku, kas tādu var nopirkt | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| neruna par to, ko nejedz. Vislielaka problema ir akamulators, jo tehnolgijas nelauj uztaisit pietiekami lielu kapacitati, mazu izmeru un svaru + par loti mazam izmaksam.
Ja tev butu savam lietotajam auto jamaina akamulatori par vairakiem tukstoshiem ik pec paris gadiem, tad atkal pikstetu, ka viss ir slikti.
05 Mar 2011, 18:38:45 artursz rakstīja:
05 Mar 2011, 18:34:57 Dzvile rakstīja:
05 Mar 2011, 18:31:49 artursz rakstīja:
05 Mar 2011, 18:20:01 Dzvile rakstīja:
Nezinu,labāk padomājiet.Ja jau tā gāze ir tik kruta laba,lēta un visādos veidos baigi labā degviela auto dzinējiem.Tad kapēc tomēr lielākā daļa pārvietojas ar bendžu vai dīzeli? Gāze tak daudz lētāka.
kko esi dzirdeejis par naftas magnaatiem? tantes runaa, ka ar vinju pikji viss ir nopeerkams, kameer ir nafta, tikmeer benzha buus, protams gaaze jau ar ir naftas blakus produkts, bet taa redz ir leetaaka laikam
Tantes runā,ka neapjēdz ko runā.
Kapēc tad elektro auto izveidi neviens nebremzē.Magnāti hrenovie.
pirmais elktro mobiilis tika kaa hibriids tika uzrazhots gadus 100+ atpakalj by porsche.. un kaa tu zini, ka nebremzee, man shkjiet, ka tieshi bremzee, jo elektro mobiilju tehnologjijas saakaas jau sen, bet attiistaas taa riktiigi tikai tagad, kad naftas cenas jau nekauniigi kaapj..
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
VMR | | Kopš: 07. May 2006
Ziņojumi: 10301
Braucu ar: sporta variantu
| Driver, Tunelis tevi vēro!
p.s. akumulators | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
| Ja un aķis un ziema ar nav ipaši savienojami jedzieni Ziema atdeva strauji kritas aķim. | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| Ja vel kautkada vw lupo ipasnieks parkaptu uz brinumu kartiga ledusskapja izmeros no plastmasas, karbona un citiem kompozitmaterialiem kas ietu uz elektribu, tad gribu redzet kaa par tadu transportlidzekli ladetos e38 ipasnieki, jo noteikti braucot ar tadu sajutas butu "neaprakstamas"
bet cik izmaksatu pilnigs elektro 7er pec ertuma, ietilpibas un komforta un cik tadam izmaksatu "regulari mainamas daljas" negribu pat domat...
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
| Un cik daudz atomelektrostacijas butu jauzbuve lai visiem ladetajgribetajiem pietiktu amperu [ Šo ziņu laboja uldens1, 05 Mar 2011, 18:58:27 ] | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
05 Mar 2011, 18:52:28 VMR rakstīja:
Driver, Tunelis tevi vēro!
p.s. akumulators
kakumulators
akamulators vinjs ir veikala plauktaa, bet gadu palietojot it seviskji ziemas perioda paliek par kakumulatoru, delj kura nevar tikt uz darbu.
Es iedomajos auto ar litija akumulatoriem, kas pie zemam temp vien nestrada
ganjau daudzi ir savulai ielikushi trubu jakas arkabata un truba izrubas, bet ienesot siltuma atkal strada itka nekas nebutu bijis
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
otomars | | Kopš: 16. Sep 2005
Ziņojumi: 3704
Braucu ar: mn83 pa garaazhu
| topiku kursh var paardeeveet | Offline | | |
|
lpg | | Kopš: 04. Mar 2011
Ziņojumi: 33
Braucu ar: karieti
|
05 Mar 2011, 18:04:25 otomars rakstīja:
miinusus studija pamatotus nevis viena tante teica vienreiz skaidriibaa jaatiek
Par baigo specu sevi neuzskatu, bet kādus 500000km ar LPG ir nobraukti. Briesmīgi gāze neko nebojā, bet ir nianses:
Lielāka slodze ir vārstiem, jo gāze ir sausāka un nav kapilāra, kā benzīns, kurš saskaroties ar detaļām kas ir pa ceļam - tās atdzesē. Līdz ar to vārstu darba temp ir augstāka, un tiem kopā ar vārstu sēžām galvā un vadīklām nākas vairāk iesvīst. Ja ir doma motoru regulāri griezt un mocīt - gāzi likt nevajag. Mašīnām ar vārgākām galvām Toyotas, Mazdas, Hondas, Fordi - kā risinājumu izmanto papildus eļļošanas sistēmu FlashLube, kas pilina klāt piedevu .. bet personīgi ar to saskāries neesmu. Ja Auto ir ar tiešās benzīna iesmidzināšanas sistēmu, VAGu FSI un Micuku , Mazdu GDI .. par gāzi aizmirstam uzreiz un nemaz nemēģinam par to sapņot. Itkā ir iekārtas kas ir tam domātas, bet pēc 20000 km benzīna sprauslām esot kirdik tik un tā. Darbības princips tāds - 4as reizes tiek iepūsta degkamerā gāze 5ajā reizē benzīns, lai atdzesētu benzīna sprauslu, kur tiek bezdarbībā dedzināt iekš degkameras. Reāli nekas tur neatdziest un tā sprausla nodegot tik un tā.
Ja braukšana ikdienā ir īsāka par 10km, arī tad ar gāzi sapītes nav jēga. Skaidroju kāpēc.
Par piemēru paņemšu 4ās paaudzes iekārtu (gāzes ceļš būtu tāds: balons->iztvaicētājs(reduktors)->dozatori(sprauslas). Gāze LPG gadījumā balonā sēž sašķidrinātā veidā. Kad no rīta sākam braukt auto ed benzīnu, jo dzinēja dzesēšanas šķidrums vēl ir auksts, bet gāzes iekārtai ir vajadzīgs siltums, lai iztvaicētājs varētu pildīt savu pienākumu un gāzi sasildīt ... lai tā pa ceļam visu nesasaldētu gabalā, jo "LPG"(sastāv no Propāna, kurš iztvaiko pie -42, un Butāna, kurš iztvaiko pie -5, maisījumu) ... tajā brīdī kad gāzes reduktors ir sasniedzis tos ~+30it grādus un ECU pārslēdz dzinēju darbam ar gāzi, realitātē visa pārējā gāzes maģistrāle kas ir aiz reduktora, ieskaitot sprauslas, ir vēl auksta. Arī reduktors ar saviem sākotnējiem +30it grādiem no sākuma ne velna to gāzi nav spējīgs normāli sasildīt, un tajā brīdī gāzes smagākā frakcija iztvaiko reduktorā štruntīgāk un jau vairāk šķidrākā nekā tvaika veidā(atgādina smirdīgu eļļu) sāk savu ceļu virzienā uz dzinēju. Mīl aizlīst ar visādām papildus "piedevām" līdz sprauslām, un sačakarē tām dempferus(gumijas riņķīši, kas strādā kā amortizatori(parastajām standarta Valtek sprauslām)) .. ja braukšana ir garāka - viss tas pasākums uzsilst normāli, un problēmu nav .. tā draņķība sistēmai sakarstot vairāk tiek "izžāvēta" labāk.
Pati lielākā problēma ir pie mums tirgotās zaptes kvalitāte. LPG sastāvā būtu jābūt 90% Propāna un 10% Butāna un citu vielu, bet pie mums tā attiecība ir diametrāli pretēja ... jo Propāns ar savu 110 oktānskaitli, pret Butāna 95 ir dārgāks. Tā kā kvalitāte lēkā drausmīgi, tad gāzes iekārtu kura jau ir daudz maz precīza, faktiski ir jāregulē pēc katras uzpildes, jo katru reizi iebraucot tankā iepilda kaut ko citu. Ja gāze ir sūdīga, tad lielos mīnusos tā arī lāgā nenāk ārā no balona ārā, līdz ar to pie liela patēriņa, dzinējam nākas badoties, un mašīnas kompis sāk kruķīt savas LongTerm adaptācijas - līdz iedzīvojies kļūdās ar Check Engine lampiņas pavadījumu. Laba gāze(kur ir daudz Propāns) pie mums tankos ir tad kad termometrs ir iebraucis stipri mīnusos ~ -25 . Pa vasaru ir jābrauc ar putru. Otrs, mūsu gāzē ir ļoti daudz piemaisījumu - ir bijuši gadījumi ka nevar izbraukt vienu balonu nesamainot filtrus 2x, kuros var sastapt gan grafītu, gan ūdeni. Pēdējos pāris gadus gan nav justs, bet agrākajos gados bija jūtams arī sēra klātbūtne, kas izpaužās sadegušajos dūmos kā smaka pēc vecām olām.
Tākā - nebūs tā ka uzliku, par visu aizmirstu, un tik pa lēto braucu.
| Offline | | |
artursz | | Kopš: 23. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1312
Braucu ar: Šķērso Laukus
|
05 Mar 2011, 19:05:11 xjs_4 rakstīja:
Hibriids mums viens darbaa ir.. visu ziemu braukaa liidz cik tur km/h uz akjiem talaak ar benju .. pateerinsh cik zinu mazs, un akji arii stradaa au gadus 5cus toch
Wesaaa peec mana kontakta tiektaa neviens hibriids jau cik gadu laikaa (laikam no 2000kad paradijaas hibriidi) nav mainiijis akjus..
jo hibriidiem akji arii kalpo visu ekspluataacijas laiku, bet ko nu es, ja jau vadiitaajs zin, tad | Offline | | |
Automoto | | Kopš: 05. Mar 2011
Ziņojumi: 276
Braucu ar: prātu un autopillotu
|
05 Mar 2011, 18:17:41 Driver rakstīja:
05 Mar 2011, 18:04:43 artursz rakstīja:
ja vien tu driver vareetu tos miinusus nosaukt, buutu neslikti, bet zini teikt tikai to, ka vnk slikti un viss
nekorekta dzineja vadibas (elektronikas) darbiba
tas varetu but virsraksts referatam par LPG uz bmw.
Ja kads man sametis pikji, tad ari veltishu savu laiku, lai varetu to visu rakstveidaa visiem saprotami (ar piemeriem un salidzinajumiem) izskaidrot.
Bet ta neredzu jegu kautko skaidrot baram kapeikjaklju, kas tik redz vienu - ekonomija un preti saka "bet tak letak"
Nēesmu tik lepns un naudaskārs, varu nosaukt mīnusus bez maksas. Man gan ir pieredze ar veco iekārtu. Pirmais mīnuss ir uzpildīšana. Es to pārsvarā veicu LPG. Bieži tur ir pohaini pārdevēji. Pasakot ka gāzi man vajag uz 20Ls viņš aizsapņojās, bet balons man ir 150 litri. Tam ir jāseko līdz.
Otrais mīnuss ir ka noslāpējot auto uz gāzi, viņa mēdz "izšaut", tas gan notiek reizi gadā. Tāpēc ir lietderīgi uzlikt sporta gaisa filtru, jo orģinālais to var neizturēt.
Trešais mīnuss ir gāzes balons bagāžniekā. | Offline | | |
monza | | Kopš: 07. Sep 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 403
Braucu ar: stikli visa veida transportam 26354733
|
Trešais mīnuss ir gāzes balons bagāžniekā.
balonu vienmēr var palikt zem bagāžnieka, ja ir normāls auto | Offline | | |
Automoto | | Kopš: 05. Mar 2011
Ziņojumi: 276
Braucu ar: prātu un autopillotu
|
05 Mar 2011, 20:50:40 monza rakstīja:
Trešais mīnuss ir gāzes balons bagāžniekā.
balonu vienmēr var palikt zem bagāžnieka, ja ir normāls auto
Var palikt, bet tad zapaska jāliek bagāžniekā. Takšto koks ar diviem galiem | Offline | | |
monza | | Kopš: 07. Sep 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 403
Braucu ar: stikli visa veida transportam 26354733
| zapasku uzliec uz durvīm vai izmet ārā . | Offline | | |
Automoto | | Kopš: 05. Mar 2011
Ziņojumi: 276
Braucu ar: prātu un autopillotu
| Vispār man po ar ko auto barot. Ja uz gāzi braucot man gadā sanāk pāri 1000.Ls ietaupīt. Tad nax man tas benzīns vajadzīgs. Nu to grūti par santīma piš..u nosaukt.
Ir jau protams izvēle mazauto nopirkt ar mazu motoru un liet iekšā dārgo benzīnu, un priecāties par mazo patēriņu.
Bet mani neiepriecina sēdēšana uz koka ķeblīša, ja par to pašu naudu es varu atlaisties ādas dīvānā. | Offline | | |
jaks | | Kopš: 02. Dec 2008
No: Saldus
Ziņojumi: 3101
Braucu ar:
| reduktori ir arī ar elektrību sildāmi, kas to procesu pātrina | Offline | | |
|
Rama85 | | Kopš: 13. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 473
Braucu ar: turbo traktors
| Reku "labi" uz B10 alpinas gāzes puļķīs uztaisīts.
[ Šo ziņu laboja Rama85, 05 Mar 2011, 23:55:57 ] | Offline | | |
otomars | | Kopš: 16. Sep 2005
Ziņojumi: 3704
Braucu ar: mn83 pa garaazhu
| labots
[ Šo ziņu laboja otomars, 06 Mar 2011, 00:26:07 ] | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 04. Nov 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1106
Braucu ar: KTM 1290 SA & Toyota LC120
| Un | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Tie, kas uz gāzes braucējus sauc par santīmpisējiem patiesībā ir vienkārši LOHI | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|