Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 172 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
Zaarciniex
15. Jul 2015, 22:07 #481

Kopš: 14. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 387

Braucu ar: Ziloni


14 Jul 2015, 16:51:46 screwy rakstīja:
Nippon auto tādas cenas
Pati pusass bija ap 780EUR+vēl piļņiki, darbs, un kafija Apzvanīju 4 veikalus un visos bija aptuveni tādas cenas. Bet nu ja godīgi man po
Īpaši neiespringstu.

Tai pusasij priekš 500zs no UK nav karājošā gultņa un maksā abas divas ap 500 mārciņām.
Ir arī made in china pusasis ko atradu ebay pa 65$, pēc cik km interesanti viņas savērpsies?

P.S. Dīzeļja pusais lietotas ir pilns ss, bet 2.4 benzīna nav neviena, biju interesējies.

Davaitje nākošām reizēm dodiet infu kur var dabūt pa 500eur tās pusasis. Zaarc, dod info


Par 500 EUR neko nezinu, bet te tev lietotājs Mar4ello, paprasīja VINu. Iedod un tev pateiks ciparu.

Arī par piļņikiem atsevišķi neko nezinu, jo pusass nāk pilnā komplektācijā ar visām smērēm jau no rūpnīcas - nekas nejaucas.

Bet... ne man pērties!
Offline
PASSATizhi
15. Jul 2015, 22:21 #482

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


14 Jul 2015, 18:28:13 Laoshi rakstīja:
VAG ir vislabākais. Tiem var atsevišķi nopirkt mironenes un maksā tas pasākums kapeikas.
pamēģini nopirkt vagam kardāna gultni vai krustiņu
Offline
bembism3
15. Jul 2015, 23:57 #483

Kopš: 14. Dec 2010

No: Limbaži

Ziņojumi: 151

Braucu ar: 328,e39 523


14 Jul 2015, 20:21:23 Papakarlo rakstīja:

14 Jul 2015, 17:23:23 DrumB rakstīja:
Tāpēc e36 ir labāks. Pie marihuāna var iesvērt pa 10 eiro spaini ar detaļām, nav problēmu.
Marihuāns ar e36 vairs nekrāmējas
:nākotnes klasika:
nez kapē pie viņa braukā e36
Offline
Vienpatis
16. Jul 2015, 09:20 #484

Kopš: 27. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 443

Braucu ar: BMW 535xd (f10)

Jaunā škoda Octavia 2.0 dīzelis ar DSG. Nobraukti 55k km, pilnīgi ne mazāko sūdzību vai ekstra servisu apmeklējumi. Runājot par auto,tad ar R17 pa nelīdzenākiem ceļiem šķiet paciets, ja salīdzina ar e60 standartu, bet ja ar e90, tad nav tik traki. 2.0 dīzelis virs 120km/h smagi trokšņo un salonā ilgstoši braucot rodas nogurums no trokšņa. Auto ļoti plašs, labi nostrādāts un iet prakstiski uz gaisu. Visāda patīkamas ekstras, bet nekas kosmisks. Es teiktu, ka par to naudu šādi aprīkots auto ir labs variants.

Kad tikšu līdz 100k, tad pateikšu vairāk par servisaa apmeklējumiem.

[ Šo ziņu laboja Vienpatis, 16 Jul 2015, 09:21:53 ]

Offline
rihardsv
16. Jul 2015, 09:35 #485

Kopš: 20. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1821

Braucu ar: Veseliem spoguļiem

Honda Civic, 2013. gads. Līdz šim brīdim 56k km.

3 plānotās apkopes, nekas neparedzēts nav noticis.
1.8 motors ar gāzi, automāts.
Neiet, tērē apmēram 8.5l gāzes uz 100km.
Salīdzinot ar iepriekšējo, krietni patīkamāka piekare, klusāks, labāka apdare.
Offline
cipargalva
16. Jul 2015, 10:56 #486

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro


16 Jul 2015, 09:20:53 Vienpatis rakstīja:
Jaunā škoda Octavia 2.0 dīzelis ar DSG. Nobraukti 55k km, pilnīgi ne mazāko sūdzību vai ekstra servisu apmeklējumi. Runājot par auto,tad ar R17 pa nelīdzenākiem ceļiem šķiet paciets, ja salīdzina ar e60 standartu, bet ja ar e90, tad nav tik traki. 2.0 dīzelis virs 120km/h smagi trokšņo un salonā ilgstoši braucot rodas nogurums no trokšņa. Auto ļoti plašs, labi nostrādāts un iet prakstiski uz gaisu. Visāda patīkamas ekstras, bet nekas kosmisks. Es teiktu, ka par to naudu šādi aprīkots auto ir labs variants.

Kad tikšu līdz 100k, tad pateikšu vairāk par servisaa apmeklējumiem.


Ir Octavia 2.0 dīzelis ar 6 gang, 65k tāfelē.
Mīnusi:
Motors diezgan skaļš un traktorisks.
Skaņas izolācija pieklibo. Ir jau krietni labāk kā iepriekšējām paaudzēm, bet tomēr.
Nedaudz sāk piegrabēt kāda plastmasiņa salonā. Es te nedomāju E36 līmeņa graboņu, bet kāds tirkšķīts, krakšķīts šad tad. Uz šīm lietām esmu diezgan pedantisks, riebjas, ja salonā ir kaut mazākā graboņa.

Plusi:
Iet uz gaisu.
Diezgan ok dinamika.
Ietilpīgs un nu jau pievilcīgs salons.
Visā visumā labs price/performance.

Kas darīts servisā:
Apkopes
Pie 20k uzradās gļuks ar degvielas rādītāju. Karlo motors raustīja plecus. Problēma pazuda pati no sevis tieši tāpat, kā vēl vienam tādam pašam auto.
Ap 40k vedu pa garantiju jaukt ārā blakussēdētāja durvis, jo zem apšuvuma diezgan pretīgi kaut kas grabēja. Salaboja, bet atpakaļ salika ar palielu šķirbu rokturī
Offline
koni4jo
16. Jul 2015, 11:00 #487

Kopš: 15. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 4171

Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...


15 Jul 2015, 23:57:09 bembism3 rakstīja:

14 Jul 2015, 20:21:23 Papakarlo rakstīja:

14 Jul 2015, 17:23:23 DrumB rakstīja:
Tāpēc e36 ir labāks. Pie marihuāna var iesvērt pa 10 eiro spaini ar detaļām, nav problēmu.
Marihuāns ar e36 vairs nekrāmējas
:nākotnes klasika:
nez kapē pie viņa braukā e36


Tad acīmredzot mazās piebrauc kamēr sievas nav
Offline
GirtzB
16. Jul 2015, 11:22 #488

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22096

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

pašlaik sakarīgākās octavias ir 1.4TSI+DSG tāpat iet uz gaisu, un nav lieka trokšņa.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
daticho
16. Jul 2015, 12:27 #489

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11399

Braucu ar: FN-15


16 Jul 2015, 11:22:20 GirtzB rakstīja:
pašlaik sakarīgākās octavias ir 1.4TSI+DSG tāpat iet uz gaisu, un nav lieka trokšņa.


aha, piektrītu bet otreizējais tirgus ir nāve priekš šiem turbo motoriem
Offline
karro
16. Jul 2015, 12:37 #490

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4613

Braucu ar: studentu variantu

es drīzāk par DSG baidītos.
pa reizei sanāk pavabolēt ar 1.2t+dsg(7), 60k+ pulkstenī, un jūt, ka DSG prasās pēc rokas pielikšanas, it sevišķi aukstai mašīnai. pāra ātrumi ar grūdienu sākuši slēgties.
Offline
rihardsv
16. Jul 2015, 12:41 #491

Kopš: 20. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1821

Braucu ar: Veseliem spoguļiem

Nu gan DSG gan tie turbo bīdeļi nav nekāda dieva dāvana...
Pats, kad biju skatīties jaunu auto pie vw lidosta, tad tur pārdevējs lielīja cik vien var to golfu, bet kad pajautāju, kā ar DSG uzticamību, garantijas remontiem un turbo motoru beiguušajām ķēdēm, tad sāka klepot, ka tā nav taisnība utt, šobrīd viss novērsts... bla, bla bla.
Offline
Nylon
16. Jul 2015, 13:12 #492

Kopš: 03. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 157

Braucu ar: Avataru

ir pieredze ar Skoda Fabia Combi 1.2 MPI dzinēju, kkas ap 55kW, pirtka 2008.gadā, pa 7 gadiem nobraukti ~75000km
Pa šo laiku tikai 2 bukses un bremzes(diski, kluči utt) un apkopes. Pirms pārdošanas veikta pilna diagnostika Karlo Motors, bija jāmaina tikai kāds bremžu cilindrs un 1 lampiņa

Mīnusi:
protāms jauda, ar 5 cilvēkiem grūti trasē apdzīt
skaņas izolācija varēja būt labāka

visādi citādi neko sliktu pateikt nevaru, nekas neluza, paterēja ap 7-7.5l/100km pa pilsētu, ietilpīgs un vēl daudz plūsu


Mātei mašīna kopumā iepatikusi, tāpēc pirms dažiem menešiem ieķerta jauna, arī Fabia Combi, ar 1.2 TSI + 6 gang manuāli, un bagatāku komplektāciju, redzēs kā būs
Offline
BeumeeN
16. Jul 2015, 13:26 #493

Kopš: 07. Nov 2007

Ziņojumi: 711

Braucu ar:

Peugeot 307cc 1,6 benzīns 2007g no 0-90000km apkopes, kluči, diski, atsaites, stūres pirksti, gultņi, sāka tecēt termostats tāpēc bij jāmaina, celiņsiksnai rulīts arī. Gļuki ar logu pacēlājiem, tāpēc arī hardtops gļuko. Stikla pacēlājs centrā ap 600e, lietoti tikai Lietuvā Degvielas patēriņs 10L vidējais, jauda nepietiekama.
Braukta 95% pa pilsētu, šofera ādas krēsls izskatas uz 300 000km

[ Šo ziņu laboja BeumeeN, 16 Jul 2015, 13:28:01 ]

Offline
GirtzB
16. Jul 2015, 14:26 #494

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22096

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


16 Jul 2015, 12:27:36 daticho rakstīja:

16 Jul 2015, 11:22:20 GirtzB rakstīja:
pašlaik sakarīgākās octavias ir 1.4TSI+DSG tāpat iet uz gaisu, un nav lieka trokšņa.


aha, piektrītu bet otreizējais tirgus ir nāve priekš šiem turbo motoriem

jauns auto operatīvajā un aizmirsti par otreizējo tirgu...
DSG jau šobrīd ir 3-ša vai 4-tā paaudze 150k km, TSI motoram ja negribi problēmas, maini eļļu biežāk jau jaunam auto un pieskati spriegotāju...

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
GirtzB
16. Jul 2015, 14:27 #495

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22096

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


16 Jul 2015, 12:41:57 rihardsv rakstīja:
Nu gan DSG gan tie turbo bīdeļi nav nekāda dieva dāvana...
Pats, kad biju skatīties jaunu auto pie vw lidosta, tad tur pārdevējs lielīja cik vien var to golfu, bet kad pajautāju, kā ar DSG uzticamību, garantijas remontiem un turbo motoru beiguušajām ķēdēm, tad sāka klepot, ka tā nav taisnība utt, šobrīd viss novērsts... bla, bla bla.

it kā dīzelis ar augstpiediena sprauslām, šukni etc būtu dieva dāvāna...

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
daticho
16. Jul 2015, 14:42 #496

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11399

Braucu ar: FN-15


16 Jul 2015, 14:26:23 GirtzB rakstīja:

16 Jul 2015, 12:27:36 daticho rakstīja:

16 Jul 2015, 11:22:20 GirtzB rakstīja:
pašlaik sakarīgākās octavias ir 1.4TSI+DSG tāpat iet uz gaisu, un nav lieka trokšņa.


aha, piektrītu bet otreizējais tirgus ir nāve priekš šiem turbo motoriem

jauns auto operatīvajā un aizmirsti par otreizējo tirgu...
DSG jau šobrīd ir 3-ša vai 4-tā paaudze 150k km, TSI motoram ja negribi problēmas, maini eļļu biežāk jau jaunam auto un pieskati spriegotāju...


Nu ja, es vnk skatos jau nedaudz tālāk bet ar DSG lidz sim tiešām nekādu problēmu nevienam nav bijis. Visi biedē bet tas šķiet vēl ir no pirmā DSG, kur bija visss slikti. par eļļas maiņam piekrītu bet visiem to jau neiestāstiti.
Offline
karlsonss
16. Jul 2015, 14:59 #497

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


16 Jul 2015, 14:27:14 GirtzB rakstīja:

16 Jul 2015, 12:41:57 rihardsv rakstīja:
Nu gan DSG gan tie turbo bīdeļi nav nekāda dieva dāvana...
Pats, kad biju skatīties jaunu auto pie vw lidosta, tad tur pārdevējs lielīja cik vien var to golfu, bet kad pajautāju, kā ar DSG uzticamību, garantijas remontiem un turbo motoru beiguušajām ķēdēm, tad sāka klepot, ka tā nav taisnība utt, šobrīd viss novērsts... bla, bla bla.

it kā dīzelis ar augstpiediena sprauslām, šukni etc būtu dieva dāvāna...


Taados gadiijumos ritenis ir vej tu gou
Offline
peecise28
16. Jul 2015, 15:00 #498

Kopš: 19. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3570

Braucu ar: r1100s, dažādi depresīvi auto

te daudz laba par škodām sarakstīts - kolēģis ar savu jetiju pa servisu dzīvojas diezgan bieži

kaut kādas kārbas/sajūga problēmas un vēl kas tur bija.
Offline
AV
16. Jul 2015, 15:19 #499

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17407

Braucu ar: 500

Chomam darba ir vairaki yetiji - jau 1 gada vecuma masinam saka paradities ruusa.
Offline
Arsmens
16. Jul 2015, 15:29 #500

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13306

Braucu ar: Trim durvīm


16 Jul 2015, 15:19:14 AV rakstīja:
Chomam darba ir vairaki yetiji - jau 1 gada vecuma masinam saka paradities ruusa.

Jetijiem bija atzīts krāsas kasjaks no rūpnīcas. Lobījās ap spārniem.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo