Online

Pašreiz BMWPower skatās 206 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: Viss par TDS

AutorsZiņojums
Asch
24. Mar 2016, 08:42 #481

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4290

Braucu ar:

TD laikam bija lielaka, bet vai tur ir jega chakareties, ja nu vienigi veca beigta
Offline
howitzer
24. Mar 2016, 08:55 #482

Kopš: 09. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1460

Braucu ar: auto

Puikas, ir gļuks ar degvielas rādītāju panelī.
Īsāk sakot, bultiņa šūpojas. Brauc, brauc, te tā pēkšņi par pusi iedaļas (kaut kādiem 10 litriem) nokrītas, pabrauc kilometru/divus, uzrāpjas atpakaļ. Zbal.
Pludiņš bākā?
Offline
Digital
24. Mar 2016, 09:12 #483

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību


23 Mar 2016, 23:31:10 @4parts rakstīja:
Sveiki, ir tada problema ar e36 2.5tds, ka masina peksni saka loti slikti lekt un kad pielec slapst nost, ja tur gazi tad motors ruc, vis paradijas kopa ar metalisku skanju motora(palika ljoti skaļš), jauda itka ir itka nav no vietas uzskaot viss ir ok, ja gazee, bet ja piemeram brauc uz 60 5.taja atruma iedod gridu 0 rekacija, iemt 3.atruma vis ok, baigi gruti izstastit bet nu tas visas fignjas sametas pekshni vnk darbinot mashinu


Gadās, ka izjūk augshējais plastmasas mierinātājs, un ķēde par kādu zobu pārlec, bet nu jebkurā gadījumā, vārstu vāku nost un sagriez pa metkām, tad būs skaidrs ar ko sākt!
Offline
4parts
24. Mar 2016, 12:52 #484

Kopš: 09. Oct 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 31

Braucu ar: Samakatu


24 Mar 2016, 00:30:15 @ilmars1 rakstīja:
esmu dzirdējis kā grab tds ar beigtu ķēdi, skaņa pretīga, protams pēc tam pārleca, šeit izskatās ka ķēde tikai nedaudz pārleca, līdz ar to nojuka iesmidzināšānas moments un sadales fāzes, ja būtu vairāk tad vārsti nodziedātu savu dziesmu un vairs nelektu

kedi parbaudijam ir ok, nav valiga vai ari vina var tapat parlekt? jo reali vis notika startejot, pie kompja parada kludu par to dachiku kas nak uz degvielas filtra vrsu
Offline
AF
24. Mar 2016, 13:00 #485

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

parādīja klūdu par degvielas spiedienu vai uz devēju?
Offline
Digital
24. Mar 2016, 13:02 #486

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību


24 Mar 2016, 12:52:59 @4parts rakstīja:

24 Mar 2016, 00:30:15 @ilmars1 rakstīja:
esmu dzirdējis kā grab tds ar beigtu ķēdi, skaņa pretīga, protams pēc tam pārleca, šeit izskatās ka ķēde tikai nedaudz pārleca, līdz ar to nojuka iesmidzināšānas moments un sadales fāzes, ja būtu vairāk tad vārsti nodziedātu savu dziesmu un vairs nelektu

kedi parbaudijam ir ok, nav valiga vai ari vina var tapat parlekt? jo reali vis notika startejot, pie kompja parada kludu par to dachiku kas nak uz degvielas filtra vrsu


Tocna zini ka par to? TDS tur ir tikai apsilde un ūdens sensors!
Offline
4parts
24. Mar 2016, 13:15 #487

Kopš: 09. Oct 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 31

Braucu ar: Samakatu


24 Mar 2016, 13:02:39 @Digital rakstīja:

24 Mar 2016, 12:52:59 @4parts rakstīja:

24 Mar 2016, 00:30:15 @ilmars1 rakstīja:
esmu dzirdējis kā grab tds ar beigtu ķēdi, skaņa pretīga, protams pēc tam pārleca, šeit izskatās ka ķēde tikai nedaudz pārleca, līdz ar to nojuka iesmidzināšānas moments un sadales fāzes, ja būtu vairāk tad vārsti nodziedātu savu dziesmu un vairs nelektu

kedi parbaudijam ir ok, nav valiga vai ari vina var tapat parlekt? jo reali vis notika startejot, pie kompja parada kludu par to dachiku kas nak uz degvielas filtra vrsu


Tocna zini ka par to? TDS tur ir tikai apsilde un ūdens sensors!

Nu jā jo velmekleju mate google kas tas ir un izmeta to fignju, aizbraukshu velak uz garazu pieslegshu tad pateikshu kadas kljudas tur bija, bet bija 2 gab.
Rēāli pat nezin ar ko sākt, var jau nopirkt motoru un ielikt cite, bet ja atkal viss tas pats, tad baigi sudigi, sūknis jau nevarētu būt vainīgs?
Offline
Digital
24. Mar 2016, 14:05 #488

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību

Nav stresa, tds 90% problemas ir sūknī!
Offline
X5Power
06. Apr 2016, 23:41 #489

Kopš: 01. Feb 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 111

Braucu ar: bmw x5

Varbūt kāds tirgo no e34 525tds 1995.g. augstspiediena sūkni ar lielāku plunžieri, vai arī zin kur var veikt restaurāciju un pa cik !!! paldies PM
Offline
stenlis
09. Apr 2016, 19:34 #490

Kopš: 04. Aug 2015

Ziņojumi: 4

Braucu ar:

Sveiki, lieta tāda ka esu iegādājies dīzeli 725 tds, problēma tāda ka auksts lec uz pus apgrieziena a silts negrib, dabon malt kādu laicinu, tākā tā ir pirmā mašīna ar dīzeli, iepriekš tikaij benzīns, nezinu kas par kaiti, varbūt kāds ir saskāries un zin kā atrisināt šo problēmu ?
Offline
RSAWorkshop
09. Apr 2016, 19:35 #491

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


09 Apr 2016, 19:34:08 @stenlis rakstīja:
Sveiki, lieta tāda ka esu iegādājies dīzeli 725 tds, problēma tāda ka auksts lec uz pus apgrieziena a silts negrib, dabon malt kādu laicinu, tākā tā ir pirmā mašīna ar dīzeli, iepriekš tikaij benzīns, nezinu kas par kaiti, varbūt kāds ir saskāries un zin kā atrisināt šo problēmu ?

Visticamāk sadilis plunžers, jāmaina viss plunžera pāris

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
stenlis
09. Apr 2016, 19:40 #492

Kopš: 04. Aug 2015

Ziņojumi: 4

Braucu ar:

ok, a kur to labāk darīt, cik noprotu kurā katrā servī to nedara
Offline
Instigater
09. Apr 2016, 22:24 #493

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW


24 Mar 2016, 08:55:42 @howitzer rakstīja:
...
Pludiņš bākā?
Drīzāk jau izdiluši celiņi pa kuriem tas pludiņš kontaktus bīda, bet nu jā, vispārīgi - pludiņš.
Offline
kamielis
19. Apr 2016, 14:55 #494

Kopš: 29. Feb 2016

No: Kuldīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar: e34

PROBLĒMAS AR SŪKŅA IESTĀDĪŠANU. 2.5tds
tātad ar indikātoru ir jāmēra pluņdžera pārvitojums no pluņdžera ZMP laikā līdz pirmais virzulis ir sasniedzis AMP. un problēma kad kļoķvārpstu esmu uzgriezis uz atmetku nu ķip kad tapa spararatā ielien, un sadales vārpstai pirmajam cilindram kulaciņi(izciļņi) ir augšā sāku griest kloķvārpstu pret pulksteņrādītāja virzinā līdz pluņdžers nostātos ZMP bet problēma tāda ka plundžers nevis bīdas iekšā bet turpina bīdīties uz āru. Mājās ir identisks vecais motors kam to pašu darīju bet tam viss kārtībā pluņdžers bīdas iekšā un vis ir kā vajag. Lūdzu Palīdziet. kēdes atzīmes visas ir kā vajag. ieliekot kloķvārpstā tapu sūkņa kīlis ir uz augšu un sadales vārpstai pirmajam cilindram abi vārsti ciet(izciļņi uz augšu).

[ Šo ziņu laboja kamielis, 19 Apr 2016, 14:56:45 ]

Offline
Achtung
22. Apr 2016, 08:06 #495

Kopš: 13. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 779

Braucu ar: hergestellt in deutschland / made in germany

Sveiki! Savam tds ievēroju, ka kkur no motortelpas uz zemes pil soļarka. Obratka, neobratka?
Ir kāds, kurš var aplūrēt, kas par lietām un salabot?
Offline
krushh
22. Apr 2016, 10:34 #496

Kopš: 28. Feb 2014

Ziņojumi: 482

Braucu ar: 1313, 98


22 Apr 2016, 08:06:15 @Achtung rakstīja:
Sveiki! Savam tds ievēroju, ka kkur no motortelpas uz zemes pil soļarka. Obratka, neobratka?
Ir kāds, kurš var aplūrēt, kas par lietām un salabot?


Plastmasa vākam 4 skrūves, norauj nost paskaties atbratkas. Tālāk papēti sūkni, varbūt tam blīves pa pieskari aizgājušas. Kapēc kādam pa tādām lietām naudu maksāt?
Offline
stenlis
25. Apr 2016, 12:42 #497

Kopš: 04. Aug 2015

Ziņojumi: 4

Braucu ar:

sveicināti, lieta tāda ka tika nomainīts tds sūknis, bet mašīna tagad tāda nekāda līdz 2.5 k apgriezieniem, varbūt kāds var vai zin servisu kur var noregulet sūkni?
Offline
Maxtouring
25. Apr 2016, 13:43 #498

Kopš: 20. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 39

Braucu ar: T-34

Labdien kungi , ko jus domajat par Evry mod ?
Offline
ilmarsz
30. Apr 2016, 16:40 #499

Kopš: 17. Oct 2012

No: Jelgava

Ziņojumi: 133

Braucu ar: e34 525i & Volvo 850

Tā kā šajā topikā neatradu konkrētu atbildi, tad jautājums sekojošs: kur vest remontēt tds sūkni un +/- ar kādām summām jārēķinās? Klasiskā problēma - auksts lec no pus abarota, silts jāzāģē un jo tālāk, jo trakāk paliek. Ir kāda konkrēta vieta / cilvēks ko varētu ieteikt? Peso ir, vajag sataisīt!

[ Šo ziņu laboja ilmarsz, 01 May 2016, 08:37:53 ]

Offline
RSAWorkshop
01. May 2016, 18:03 #500

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


19 Apr 2016, 14:55:05 @kamielis rakstīja:
PROBLĒMAS AR SŪKŅA IESTĀDĪŠANU. 2.5tds
tātad ar indikātoru ir jāmēra pluņdžera pārvitojums no pluņdžera ZMP laikā līdz pirmais virzulis ir sasniedzis AMP. un problēma kad kļoķvārpstu esmu uzgriezis uz atmetku nu ķip kad tapa spararatā ielien, un sadales vārpstai pirmajam cilindram kulaciņi(izciļņi) ir augšā sāku griest kloķvārpstu pret pulksteņrādītāja virzinā līdz pluņdžers nostātos ZMP bet problēma tāda ka plundžers nevis bīdas iekšā bet turpina bīdīties uz āru. Mājās ir identisks vecais motors kam to pašu darīju bet tam viss kārtībā pluņdžers bīdas iekšā un vis ir kā vajag. Lūdzu Palīdziet. kēdes atzīmes visas ir kā vajag. ieliekot kloķvārpstā tapu sūkņa kīlis ir uz augšu un sadales vārpstai pirmajam cilindram abi vārsti ciet(izciļņi uz augšu).

Kas pirms tam ir ticis darīts?

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo