Online
Pašreiz BMWPower skatās 206 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Viss par TDS
Autors | Ziņojums |
Asch | | Kopš: 29. Jan 2007
Ziņojumi: 4290
Braucu ar:
| TD laikam bija lielaka, bet vai tur ir jega chakareties, ja nu vienigi veca beigta | Offline | | |
howitzer | | Kopš: 09. Jun 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1460
Braucu ar: auto
| Puikas, ir gļuks ar degvielas rādītāju panelī.
Īsāk sakot, bultiņa šūpojas. Brauc, brauc, te tā pēkšņi par pusi iedaļas (kaut kādiem 10 litriem) nokrītas, pabrauc kilometru/divus, uzrāpjas atpakaļ. Zbal.
Pludiņš bākā? | Offline | | |
Digital | | Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3727
Braucu ar: Elektrību
|
23 Mar 2016, 23:31:10 @4parts rakstīja:
Sveiki, ir tada problema ar e36 2.5tds, ka masina peksni saka loti slikti lekt un kad pielec slapst nost, ja tur gazi tad motors ruc, vis paradijas kopa ar metalisku skanju motora(palika ljoti skaļš), jauda itka ir itka nav no vietas uzskaot viss ir ok, ja gazee, bet ja piemeram brauc uz 60 5.taja atruma iedod gridu 0 rekacija, iemt 3.atruma vis ok, baigi gruti izstastit bet nu tas visas fignjas sametas pekshni vnk darbinot mashinu
Gadās, ka izjūk augshējais plastmasas mierinātājs, un ķēde par kādu zobu pārlec, bet nu jebkurā gadījumā, vārstu vāku nost un sagriez pa metkām, tad būs skaidrs ar ko sākt! | Offline | | |
4parts | | Kopš: 09. Oct 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 31
Braucu ar: Samakatu
|
24 Mar 2016, 00:30:15 @ilmars1 rakstīja:
esmu dzirdējis kā grab tds ar beigtu ķēdi, skaņa pretīga, protams pēc tam pārleca, šeit izskatās ka ķēde tikai nedaudz pārleca, līdz ar to nojuka iesmidzināšānas moments un sadales fāzes, ja būtu vairāk tad vārsti nodziedātu savu dziesmu un vairs nelektu
kedi parbaudijam ir ok, nav valiga vai ari vina var tapat parlekt? jo reali vis notika startejot, pie kompja parada kludu par to dachiku kas nak uz degvielas filtra vrsu | Offline | | |
AF | | Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
| parādīja klūdu par degvielas spiedienu vai uz devēju?
| Offline | | |
Digital | | Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3727
Braucu ar: Elektrību
|
24 Mar 2016, 12:52:59 @4parts rakstīja:
24 Mar 2016, 00:30:15 @ilmars1 rakstīja:
esmu dzirdējis kā grab tds ar beigtu ķēdi, skaņa pretīga, protams pēc tam pārleca, šeit izskatās ka ķēde tikai nedaudz pārleca, līdz ar to nojuka iesmidzināšānas moments un sadales fāzes, ja būtu vairāk tad vārsti nodziedātu savu dziesmu un vairs nelektu
kedi parbaudijam ir ok, nav valiga vai ari vina var tapat parlekt? jo reali vis notika startejot, pie kompja parada kludu par to dachiku kas nak uz degvielas filtra vrsu
Tocna zini ka par to? TDS tur ir tikai apsilde un ūdens sensors! | Offline | | |
4parts | | Kopš: 09. Oct 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 31
Braucu ar: Samakatu
|
24 Mar 2016, 13:02:39 @Digital rakstīja:
24 Mar 2016, 12:52:59 @4parts rakstīja:
24 Mar 2016, 00:30:15 @ilmars1 rakstīja:
esmu dzirdējis kā grab tds ar beigtu ķēdi, skaņa pretīga, protams pēc tam pārleca, šeit izskatās ka ķēde tikai nedaudz pārleca, līdz ar to nojuka iesmidzināšānas moments un sadales fāzes, ja būtu vairāk tad vārsti nodziedātu savu dziesmu un vairs nelektu
kedi parbaudijam ir ok, nav valiga vai ari vina var tapat parlekt? jo reali vis notika startejot, pie kompja parada kludu par to dachiku kas nak uz degvielas filtra vrsu
Tocna zini ka par to? TDS tur ir tikai apsilde un ūdens sensors!
Nu jā jo velmekleju mate google kas tas ir un izmeta to fignju, aizbraukshu velak uz garazu pieslegshu tad pateikshu kadas kljudas tur bija, bet bija 2 gab.
Rēāli pat nezin ar ko sākt, var jau nopirkt motoru un ielikt cite, bet ja atkal viss tas pats, tad baigi sudigi, sūknis jau nevarētu būt vainīgs? | Offline | | |
Digital | | Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3727
Braucu ar: Elektrību
| Nav stresa, tds 90% problemas ir sūknī! | Offline | | |
|
X5Power | | Kopš: 01. Feb 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 111
Braucu ar: bmw x5
| Varbūt kāds tirgo no e34 525tds 1995.g. augstspiediena sūkni ar lielāku plunžieri, vai arī zin kur var veikt restaurāciju un pa cik !!! paldies PM | Offline | | |
stenlis | | Kopš: 04. Aug 2015
Ziņojumi: 4
Braucu ar:
| Sveiki, lieta tāda ka esu iegādājies dīzeli 725 tds, problēma tāda ka auksts lec uz pus apgrieziena a silts negrib, dabon malt kādu laicinu, tākā tā ir pirmā mašīna ar dīzeli, iepriekš tikaij benzīns, nezinu kas par kaiti, varbūt kāds ir saskāries un zin kā atrisināt šo problēmu ? | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
09 Apr 2016, 19:34:08 @stenlis rakstīja:
Sveiki, lieta tāda ka esu iegādājies dīzeli 725 tds, problēma tāda ka auksts lec uz pus apgrieziena a silts negrib, dabon malt kādu laicinu, tākā tā ir pirmā mašīna ar dīzeli, iepriekš tikaij benzīns, nezinu kas par kaiti, varbūt kāds ir saskāries un zin kā atrisināt šo problēmu ?
Visticamāk sadilis plunžers, jāmaina viss plunžera pāris
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
stenlis | | Kopš: 04. Aug 2015
Ziņojumi: 4
Braucu ar:
| ok, a kur to labāk darīt, cik noprotu kurā katrā servī to nedara | Offline | | |
Instigater | | Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
|
24 Mar 2016, 08:55:42 @howitzer rakstīja:
...
Pludiņš bākā?
Drīzāk jau izdiluši celiņi pa kuriem tas pludiņš kontaktus bīda, bet nu jā, vispārīgi - pludiņš. | Offline | | |
kamielis | | Kopš: 29. Feb 2016
No: Kuldīga
Ziņojumi: 17
Braucu ar: e34
| PROBLĒMAS AR SŪKŅA IESTĀDĪŠANU. 2.5tds
tātad ar indikātoru ir jāmēra pluņdžera pārvitojums no pluņdžera ZMP laikā līdz pirmais virzulis ir sasniedzis AMP. un problēma kad kļoķvārpstu esmu uzgriezis uz atmetku nu ķip kad tapa spararatā ielien, un sadales vārpstai pirmajam cilindram kulaciņi(izciļņi) ir augšā sāku griest kloķvārpstu pret pulksteņrādītāja virzinā līdz pluņdžers nostātos ZMP bet problēma tāda ka plundžers nevis bīdas iekšā bet turpina bīdīties uz āru. Mājās ir identisks vecais motors kam to pašu darīju bet tam viss kārtībā pluņdžers bīdas iekšā un vis ir kā vajag. Lūdzu Palīdziet. kēdes atzīmes visas ir kā vajag. ieliekot kloķvārpstā tapu sūkņa kīlis ir uz augšu un sadales vārpstai pirmajam cilindram abi vārsti ciet(izciļņi uz augšu). [ Šo ziņu laboja kamielis, 19 Apr 2016, 14:56:45 ] | Offline | | |
Achtung | | Kopš: 13. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 779
Braucu ar: hergestellt in deutschland / made in germany
| Sveiki! Savam tds ievēroju, ka kkur no motortelpas uz zemes pil soļarka. Obratka, neobratka?
Ir kāds, kurš var aplūrēt, kas par lietām un salabot? | Offline | | |
krushh | | Kopš: 28. Feb 2014
Ziņojumi: 482
Braucu ar: 1313, 98
|
22 Apr 2016, 08:06:15 @Achtung rakstīja:
Sveiki! Savam tds ievēroju, ka kkur no motortelpas uz zemes pil soļarka. Obratka, neobratka?
Ir kāds, kurš var aplūrēt, kas par lietām un salabot?
Plastmasa vākam 4 skrūves, norauj nost paskaties atbratkas. Tālāk papēti sūkni, varbūt tam blīves pa pieskari aizgājušas. Kapēc kādam pa tādām lietām naudu maksāt? | Offline | | |
|
stenlis | | Kopš: 04. Aug 2015
Ziņojumi: 4
Braucu ar:
| sveicināti, lieta tāda ka tika nomainīts tds sūknis, bet mašīna tagad tāda nekāda līdz 2.5 k apgriezieniem, varbūt kāds var vai zin servisu kur var noregulet sūkni? | Offline | | |
Maxtouring | | Kopš: 20. May 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 39
Braucu ar: T-34
| Labdien kungi , ko jus domajat par Evry mod ? | Offline | | |
ilmarsz | | Kopš: 17. Oct 2012
No: Jelgava
Ziņojumi: 133
Braucu ar: e34 525i & Volvo 850
| Tā kā šajā topikā neatradu konkrētu atbildi, tad jautājums sekojošs: kur vest remontēt tds sūkni un +/- ar kādām summām jārēķinās? Klasiskā problēma - auksts lec no pus abarota, silts jāzāģē un jo tālāk, jo trakāk paliek. Ir kāda konkrēta vieta / cilvēks ko varētu ieteikt? Peso ir, vajag sataisīt! [ Šo ziņu laboja ilmarsz, 01 May 2016, 08:37:53 ] | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
19 Apr 2016, 14:55:05 @kamielis rakstīja:
PROBLĒMAS AR SŪKŅA IESTĀDĪŠANU. 2.5tds
tātad ar indikātoru ir jāmēra pluņdžera pārvitojums no pluņdžera ZMP laikā līdz pirmais virzulis ir sasniedzis AMP. un problēma kad kļoķvārpstu esmu uzgriezis uz atmetku nu ķip kad tapa spararatā ielien, un sadales vārpstai pirmajam cilindram kulaciņi(izciļņi) ir augšā sāku griest kloķvārpstu pret pulksteņrādītāja virzinā līdz pluņdžers nostātos ZMP bet problēma tāda ka plundžers nevis bīdas iekšā bet turpina bīdīties uz āru. Mājās ir identisks vecais motors kam to pašu darīju bet tam viss kārtībā pluņdžers bīdas iekšā un vis ir kā vajag. Lūdzu Palīdziet. kēdes atzīmes visas ir kā vajag. ieliekot kloķvārpstā tapu sūkņa kīlis ir uz augšu un sadales vārpstai pirmajam cilindram abi vārsti ciet(izciļņi uz augšu).
Kas pirms tam ir ticis darīts?
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|