Online
Pašreiz BMWPower skatās 194 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Automātisko ātrumkārbu remonts
Autors | Ziņojums |
Bender | | Kopš: 30. Oct 2014
Ziņojumi: 1838
Braucu ar: E91
| Ja maina regulāri un mazliet biežāk, kā "lifetime" paredzēts, tad melno nemaz neredz | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6199
Braucu ar:
|
18 May 2023, 09:39:41 @kexxx rakstīja:
17 May 2023, 21:53:31 @Mizx rakstīja:
17 May 2023, 19:04:39 @Mixzzz rakstīja:
Cik liela jēga ir daļēji nomainīt eļļu? Runājot par 6hp19 kārbu - tobish izliet ārā cik nāk pannā un no trubām. Liekās, ka varētu maigāk tā kārba strādāt nekā tagad. Un cik vispār jārēķinās ar nepieciešamo eļļas daudzumu?
Man savulaik servisā pamatoja, kāpēc nav vērts iespringt uz pilno maiņu parastas maiņas gadījumā t.i. kad kārbai netaisa lielus remontus. Pirmkārt, nevari būt drošs, ka nākamos 60k km kārba nobrauks bez problēmām, kaut kas nesāks tecēt, vai netiks sabojāts. Par ietaupīto naudu nākamo eļļas maiņu vienkārši taisi kaut 2x laicīgāk. Galvenais nomainīt visus maināmos elementus, piemēram, magnēts izķers metāla skaidas, ja tādas būs un pasargās kārbu. No otras puses ja tur daudz visādu sū, tad varēsi laicīgi domāt par remontu, nevis palikt uz ceļa un tad problēmas pēc pilnas programmas.
paga, tad viņi iesaka mainīt +- 50% eļļas un "maināmos elementus" kā, piem, filtrs un tad šo visu izveikt 2reiz biežāk? nu ahūnais "ietaupījums"- 2reiz pērc filtrus n shit, 2reiz maksā par darbu, jo "meistariem" vnk slinkums izdarīt kā nākas (vai arī negribas aparātu pirkt)
Kur atradi, ka maina 50% eļļas? Te jau pateica, ka pilnīgi visas izliešanai, jāņemas, jāčakarējas, jājauc vai jāpērk lieki eļļas litri lai "skalotu". Ja eļļu pērk tirgū, tad varbūt, ja lej labāku, tad rēķini kā gribi, bet biežāka eļlas maiņa ir drošāks risinājums plus iespēja pie viena pačekot kas tur iekšā kārbā darās. Nez, ja tagad eļļas sūkņa pieslēgšanas izsūknēšanai fakts vien ir piečuks, nevis 160 EUR, tad var ar to parunāt. Savukārt maināmie štrunti salīdzinoši maksā kapeikas. Ar šādu pieeju vēl nekad neviena kārba nav nolēmusi doties pensijā. | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12302
Braucu ar:
|
18 May 2023, 15:56:01 @Bender rakstīja:
18 May 2023, 15:13:03 @kexxx rakstīja:
18 May 2023, 14:44:41 @Bender rakstīja:
par cik aizvēsturisku ātrumkārbu ir runa?
jebkam pēdējā divdesmitgadē ražotam tev tak pat robus tālāk par pirmo un atpakaļgaitu uz pacēlāja neslēdz. tikai cipariņi panelī mainās... D1-DX, R.
Rudenī Mollerī DSG eļļu mainīju. Ar visu skalošanu 3/4 no pilnā apjoma. Kādi tur nafig pārsimts ml nesamainīti?
tagad vēl dsg piepina klāt
tev vēlreiz saka- pat neizslēgājot visus ātrumus, tur nekādi būtiski eļļas daudzumi nevar būt. esi rokās turējis frikciju diskus, hidrobloka kanālus esi redzējis? laikam jau nav jēgas jautāt, ja argumentu līmenis ir "eļļa cirkulē tikai gaitā" un "man mollerī dsg bla bla"
Būs tikai godīgi pret visiem foruma biedriem atzīties uz kuru garāžu pie tevis labāk nebrauc.
pēdējais, izmisuma arguments vecīt, nu ja tev tehniskās zināšanas ir nulle, tad vnk nevajag mācīt un skolot citus | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12302
Braucu ar:
|
18 May 2023, 16:19:34 @Mizx rakstīja:
18 May 2023, 09:39:41 @kexxx rakstīja:
17 May 2023, 21:53:31 @Mizx rakstīja:
17 May 2023, 19:04:39 @Mixzzz rakstīja:
Cik liela jēga ir daļēji nomainīt eļļu? Runājot par 6hp19 kārbu - tobish izliet ārā cik nāk pannā un no trubām. Liekās, ka varētu maigāk tā kārba strādāt nekā tagad. Un cik vispār jārēķinās ar nepieciešamo eļļas daudzumu?
Man savulaik servisā pamatoja, kāpēc nav vērts iespringt uz pilno maiņu parastas maiņas gadījumā t.i. kad kārbai netaisa lielus remontus. Pirmkārt, nevari būt drošs, ka nākamos 60k km kārba nobrauks bez problēmām, kaut kas nesāks tecēt, vai netiks sabojāts. Par ietaupīto naudu nākamo eļļas maiņu vienkārši taisi kaut 2x laicīgāk. Galvenais nomainīt visus maināmos elementus, piemēram, magnēts izķers metāla skaidas, ja tādas būs un pasargās kārbu. No otras puses ja tur daudz visādu sū, tad varēsi laicīgi domāt par remontu, nevis palikt uz ceļa un tad problēmas pēc pilnas programmas.
paga, tad viņi iesaka mainīt +- 50% eļļas un "maināmos elementus" kā, piem, filtrs un tad šo visu izveikt 2reiz biežāk? nu ahūnais "ietaupījums"- 2reiz pērc filtrus n shit, 2reiz maksā par darbu, jo "meistariem" vnk slinkums izdarīt kā nākas (vai arī negribas aparātu pirkt)
Kur atradi, ka maina 50% eļļas? Te jau pateica, ka pilnīgi visas izliešanai, jāņemas, jāčakarējas, jājauc vai jāpērk lieki eļļas litri lai "skalotu". Ja eļļu pērk tirgū, tad varbūt, ja lej labāku, tad rēķini kā gribi, bet biežāka eļlas maiņa ir drošāks risinājums plus iespēja pie viena pačekot kas tur iekšā kārbā darās. Nez, ja tagad eļļas sūkņa pieslēgšanas izsūknēšanai fakts vien ir piečuks, nevis 160 EUR, tad var ar to parunāt. Savukārt maināmie štrunti salīdzinoši maksā kapeikas. Ar šādu pieeju vēl nekad neviena kārba nav nolēmusi doties pensijā.
nu, katrs var darīt, kā uzskata par pareizāku. es sev mainu ar skalošanu (bez sūkņiem, servisiem utt) un braucu 60k līdz nākamajai maiņai | Offline | | |
Bender | | Kopš: 30. Oct 2014
Ziņojumi: 1838
Braucu ar: E91
|
18 May 2023, 16:27:12 @kexxx rakstīja:
18 May 2023, 15:56:01 @Bender rakstīja:
18 May 2023, 15:13:03 @kexxx rakstīja:
18 May 2023, 14:44:41 @Bender rakstīja:
par cik aizvēsturisku ātrumkārbu ir runa?
jebkam pēdējā divdesmitgadē ražotam tev tak pat robus tālāk par pirmo un atpakaļgaitu uz pacēlāja neslēdz. tikai cipariņi panelī mainās... D1-DX, R.
Rudenī Mollerī DSG eļļu mainīju. Ar visu skalošanu 3/4 no pilnā apjoma. Kādi tur nafig pārsimts ml nesamainīti?
tagad vēl dsg piepina klāt
tev vēlreiz saka- pat neizslēgājot visus ātrumus, tur nekādi būtiski eļļas daudzumi nevar būt. esi rokās turējis frikciju diskus, hidrobloka kanālus esi redzējis? laikam jau nav jēgas jautāt, ja argumentu līmenis ir "eļļa cirkulē tikai gaitā" un "man mollerī dsg bla bla"
Būs tikai godīgi pret visiem foruma biedriem atzīties uz kuru garāžu pie tevis labāk nebrauc.
pēdējais, izmisuma arguments vecīt, nu ja tev tehniskās zināšanas ir nulle, tad vnk nevajag mācīt un skolot citus
Vecīt, man ir maka apgūšanas zināšanas.
Tehnisko eļļu rokās pēdējo reizi rokās smērēju pirms gadiem ~25. Vairs nebija vajadzības, pietika ar zināšanām, ko ieguvu blakus stāvot un ieklausoties pieredzējušajos vīros.
Vieglāk samaksāt zinošam meistaram, kā klausīt powera meistaram ar 20 gadu atpalikušu pieredzi. | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12302
Braucu ar:
|
18 May 2023, 16:34:59 @Bender rakstīja:
18 May 2023, 16:27:12 @kexxx rakstīja:
18 May 2023, 15:56:01 @Bender rakstīja:
18 May 2023, 15:13:03 @kexxx rakstīja:
18 May 2023, 14:44:41 @Bender rakstīja:
par cik aizvēsturisku ātrumkārbu ir runa?
jebkam pēdējā divdesmitgadē ražotam tev tak pat robus tālāk par pirmo un atpakaļgaitu uz pacēlāja neslēdz. tikai cipariņi panelī mainās... D1-DX, R.
Rudenī Mollerī DSG eļļu mainīju. Ar visu skalošanu 3/4 no pilnā apjoma. Kādi tur nafig pārsimts ml nesamainīti?
tagad vēl dsg piepina klāt
tev vēlreiz saka- pat neizslēgājot visus ātrumus, tur nekādi būtiski eļļas daudzumi nevar būt. esi rokās turējis frikciju diskus, hidrobloka kanālus esi redzējis? laikam jau nav jēgas jautāt, ja argumentu līmenis ir "eļļa cirkulē tikai gaitā" un "man mollerī dsg bla bla"
Būs tikai godīgi pret visiem foruma biedriem atzīties uz kuru garāžu pie tevis labāk nebrauc.
pēdējais, izmisuma arguments vecīt, nu ja tev tehniskās zināšanas ir nulle, tad vnk nevajag mācīt un skolot citus
Vecīt, man ir maka apgūšanas zināšanas.
Tehnisko eļļu rokās pēdējo reizi rokās smērēju pirms gadiem ~25. Vairs nebija vajadzības, pietika ar zināšanām, ko ieguvu blakus stāvot un ieklausoties pieredzējušajos vīros.
Vieglāk samaksāt zinošam meistaram, kā klausīt powera meistaram ar 20 gadu atpalikušu pieredzi.
ar to tad arī vajadzēja sākt- "pats nemāku, nedaru, bet pamācīt gribu" | Offline | | |
Bender | | Kopš: 30. Oct 2014
Ziņojumi: 1838
Braucu ar: E91
|
18 May 2023, 16:31:58 @kexxx rakstīja:
18 May 2023, 16:19:34 @Mizx rakstīja:
18 May 2023, 09:39:41 @kexxx rakstīja:
17 May 2023, 21:53:31 @Mizx rakstīja:
17 May 2023, 19:04:39 @Mixzzz rakstīja:
Cik liela jēga ir daļēji nomainīt eļļu? Runājot par 6hp19 kārbu - tobish izliet ārā cik nāk pannā un no trubām. Liekās, ka varētu maigāk tā kārba strādāt nekā tagad. Un cik vispār jārēķinās ar nepieciešamo eļļas daudzumu?
Man savulaik servisā pamatoja, kāpēc nav vērts iespringt uz pilno maiņu parastas maiņas gadījumā t.i. kad kārbai netaisa lielus remontus. Pirmkārt, nevari būt drošs, ka nākamos 60k km kārba nobrauks bez problēmām, kaut kas nesāks tecēt, vai netiks sabojāts. Par ietaupīto naudu nākamo eļļas maiņu vienkārši taisi kaut 2x laicīgāk. Galvenais nomainīt visus maināmos elementus, piemēram, magnēts izķers metāla skaidas, ja tādas būs un pasargās kārbu. No otras puses ja tur daudz visādu sū, tad varēsi laicīgi domāt par remontu, nevis palikt uz ceļa un tad problēmas pēc pilnas programmas.
paga, tad viņi iesaka mainīt +- 50% eļļas un "maināmos elementus" kā, piem, filtrs un tad šo visu izveikt 2reiz biežāk? nu ahūnais "ietaupījums"- 2reiz pērc filtrus n shit, 2reiz maksā par darbu, jo "meistariem" vnk slinkums izdarīt kā nākas (vai arī negribas aparātu pirkt)
Kur atradi, ka maina 50% eļļas? Te jau pateica, ka pilnīgi visas izliešanai, jāņemas, jāčakarējas, jājauc vai jāpērk lieki eļļas litri lai "skalotu". Ja eļļu pērk tirgū, tad varbūt, ja lej labāku, tad rēķini kā gribi, bet biežāka eļlas maiņa ir drošāks risinājums plus iespēja pie viena pačekot kas tur iekšā kārbā darās. Nez, ja tagad eļļas sūkņa pieslēgšanas izsūknēšanai fakts vien ir piečuks, nevis 160 EUR, tad var ar to parunāt. Savukārt maināmie štrunti salīdzinoši maksā kapeikas. Ar šādu pieeju vēl nekad neviena kārba nav nolēmusi doties pensijā.
nu, katrs var darīt, kā uzskata par pareizāku. es sev mainu ar skalošanu (bez sūkņiem, servisiem utt) un braucu 60k līdz nākamajai maiņai
Mainu ik pa 30k km daļēji ar filtru. tas ir daudz lētāk par kapitalku uz 2k €. | Offline | | |
cipargalva | | Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6621
Braucu ar: quattro
| Bender, kādam dsg tad tev Mollers tur kaut ko "skaloja"? | Offline | | |
|
Bender | | Kopš: 30. Oct 2014
Ziņojumi: 1838
Braucu ar: E91
|
18 May 2023, 16:45:00 @cipargalva rakstīja:
Bender, kādam dsg tad tev Mollers tur kaut ko "skaloja"?
Nezinu kārbas kodu.
2012.gada Touran 2.0 dirselis.
Cik iedziļinājos, tad tur maina vairāk par "kartera/filtra/apakšas" maiņu, kā bembja ZF kārbai. Vēl kaudzīte ar blīvēm un gredzeniem rēķinā klāt.
250€ bez viena centa.[ Šo ziņu laboja Bender, 18 May 2023, 16:56:31 ] | Offline | | |
Samsasi | | Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4568
Braucu ar:
| lab, kāds no servisa varbūt var ielikt piem bmw automāta eļļas maiņas procedūru no dīlera? | Offline | | |
cipargalva | | Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6621
Braucu ar: quattro
|
18 May 2023, 16:51:16 @Bender rakstīja:
Nezinu kārbas kodu.
2012.gada Touran 2.0 dirselis.
Cik iedziļinājos, tad tur maina vairāk par "kartera/filtra/apakšas" maiņu, kā bembja ZF kārbai. Vēl kaudzīte ar blīvēm un gredzeniem rēķinā klāt.
250€ bez viena centa.
Teica tā vai tu tā domā? Reāli pēc rūpnīcas manuāļa pa lielam - izlaiž veco un pa to pašu caurumu iepumpē jaunu.[ Šo ziņu laboja cipargalva, 18 May 2023, 16:57:35 ] | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12302
Braucu ar:
|
18 May 2023, 16:55:54 @Samsasi rakstīja:
lab, kāds no servisa varbūt var ielikt piem bmw automāta eļļas maiņas procedūru no dīlera?
es nez, kāda var būt eļļas maiņas procedūra no dīleta, ja BMW eļļu kārbā uzskata par "Lifetime" | Offline | | |
Samsasi | | Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4568
Braucu ar:
|
18 May 2023, 16:58:52 @kexxx rakstīja:
18 May 2023, 16:55:54 @Samsasi rakstīja:
lab, kāds no servisa varbūt var ielikt piem bmw automāta eļļas maiņas procedūru no dīlera?
es nez, kāda var būt eļļas maiņas procedūra no dīleta, ja BMW eļļu kārbā uzskata par "Lifetime"
aa, pareiz... nu tad DSG? | Offline | | |
Bender | | Kopš: 30. Oct 2014
Ziņojumi: 1838
Braucu ar: E91
|
18 May 2023, 16:56:09 @cipargalva rakstīja:
18 May 2023, 16:51:16 @Bender rakstīja:
Nezinu kārbas kodu.
2012.gada Touran 2.0 dirselis.
Cik iedziļinājos, tad tur maina vairāk par "kartera/filtra/apakšas" maiņu, kā bembja ZF kārbai. Vēl kaudzīte ar blīvēm un gredzeniem rēķinā klāt.
250€ bez viena centa.
Teica tā vai tu tā domā? Reāli pēc rūpnīcas manuāļa pa lielam - izlaiž veco un pa to pašu caurumu iepumpē jaunu.
Klāt nestāvēju, bet ņemot vērā pārējos uzņēmuma auto, tad ir vairāk, par kexxx procedūru - slēdza klāt to caurplūdes sūcamo. Pati eļļa tikai puse no ceņņika. | Offline | | |
cipargalva | | Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6621
Braucu ar: quattro
| Nē nu viss jau var būt, bet neticu, ka Mollers nu būs tas, kurš kaut ko darīs ārpus ražotāja reglamenta, ja klients īpaši neuzprasās. Caurplūdes sūcamais gan jau viņiem atvieglo iepumpēšanu.
DQ kārbai eļļas virknē tā vienkārši pieslēgties nemaz nevar, jāņem fiziski nost dzesētājs un jātaisa kaut kāds gateris ar papildus šļaukām. Var jau būt, ka viņi to darīja, bet es joprojām neticu. | Offline | | |
Asch | | Kopš: 29. Jan 2007
Ziņojumi: 4289
Braucu ar:
|
18 May 2023, 16:55:54 @Samsasi rakstīja:
lab, kāds no servisa varbūt var ielikt piem bmw automāta eļļas maiņas procedūru no dīlera?
Neta ir brivo pieejami ZF manuali. Nav jaizdoma riteni no jauna. | Offline | | |
|
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
18 May 2023, 16:55:54 @Samsasi rakstīja:
lab, kāds no servisa varbūt var ielikt piem bmw automāta eļļas maiņas procedūru no dīlera?
Ja prasi par 8HP
The automatic transmissions have a life-time oil filling. These transmissions require no oil change for their entire service life.
The approved lifetime fluid must be used after repair work on the gearbox or transmission oil cooler.
Caution!
The lifetime oil must not be mixed with or replaced by other types of automatic transmission fluid as this will cause transmission failure.
Trade name BMW part number Container size
ATF-3+ 83 22 2 289 720 1 litre
The lifetime fluids ATF-3 and ATF-3+ can be mixed with each other.
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Samsasi | | Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4568
Braucu ar:
|
18 May 2023, 19:49:05 @RSAWorkshop rakstīja:
18 May 2023, 16:55:54 @Samsasi rakstīja:
lab, kāds no servisa varbūt var ielikt piem bmw automāta eļļas maiņas procedūru no dīlera?
Ja prasi par 8HP
The automatic transmissions have a life-time oil filling. These transmissions require no oil change for their entire service life.
The approved lifetime fluid must be used after repair work on the gearbox or transmission oil cooler.
Caution!
The lifetime oil must not be mixed with or replaced by other types of automatic transmission fluid as this will cause transmission failure.
Trade name BMW part number Container size
ATF-3+ 83 22 2 289 720 1 litre
The lifetime fluids ATF-3 and ATF-3+ can be mixed with each other.
pag nu mēs tak noskaidrojām, ka bmw ir lifetime.... par dsg varētu kāds iemest, lai varam talak diskutēt | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| M6 DKG
Checking oil level:
Call up Service functions (Drive) in BMW diagnosis system
Carry out oil level check in accordance with instructions
Important!
On the twin-clutch gearbox a run-in check fluid change is not required at 2000 km.
Use only the approved transmission oil.
Failure to comply with this instruction will result in serious damage to the twin-clutch gearbox.
Topping up transmission oil after a repair:
Stand vehicle on a level surface and secure against rolling off.
Open fluid adjusting screw (1). If fluid emerges, close screw again immediately
If no fluid emerges, top up until fluid emerges and close fluid adjusting screw (1) again
Note: If fluid has been replenished here, a further refill must be carried out during the actual fluid adjustment
Connect diagnosis system and start service functions (drive).
Start engine (drive position N or P)
Record transmission temperature using the diagnosis system
(Drive position P)
Permissible starting temperature ≤ 32 °C
Idle speed: maintain at approx. 2000 rpm for 1 minute.
Open fluid adjusting screw (1)
Fill until oil emerges
Max. transmission oil temperature 40 °C
Insert screw
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
|
18 May 2023, 19:51:30 @Samsasi rakstīja:
18 May 2023, 19:49:05 @RSAWorkshop rakstīja:
18 May 2023, 16:55:54 @Samsasi rakstīja:
lab, kāds no servisa varbūt var ielikt piem bmw automāta eļļas maiņas procedūru no dīlera?
Ja prasi par 8HP
The automatic transmissions have a life-time oil filling. These transmissions require no oil change for their entire service life.
The approved lifetime fluid must be used after repair work on the gearbox or transmission oil cooler.
Caution!
The lifetime oil must not be mixed with or replaced by other types of automatic transmission fluid as this will cause transmission failure.
Trade name BMW part number Container size
ATF-3+ 83 22 2 289 720 1 litre
The lifetime fluids ATF-3 and ATF-3+ can be mixed with each other.
pag nu mēs tak noskaidrojām, ka bmw ir lifetime.... par dsg varētu kāds iemest, lai varam talak diskutēt
Atceries, ka BMW lifetime ir kaut kas virs 300k km
t.i. pēc ~320-330k E60 vairs nevar piereģistrēt kluču, akumulatora un citu detaļu maiņu. Manuprāt tas visu pasaka par to, kas ir lifetime
Un vidējais aritmētiskais plačos pirktais veiksmes stāsts visticamāk jau ir ar reālo nobraukumu 300-500k, kas nozīmē, ka kārbā eļļu vajadzētu mainīt pie pirkšanas.[ Šo ziņu laboja Staris, 18 May 2023, 20:44:03 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|