Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 146 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto krāsošana mājas apstākļos

AutorsZiņojums
sergis15
06. Apr 2015, 11:42 #481

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12023

Braucu ar: pikapu


06 Apr 2015, 09:42:15 anrijzz rakstīja:
Cik tās nāsis maksā detaļu topikā, ja uzskati ka ir vērts tur kko pipel#ties un trīt ar nezināmu rezūltātu?

dafai sazīlē man melnas e38 facelifta nāsis
kad vajadzēja vienalga kādas, varēja apzvanīt visu ss.lv un iztaujāt šejieniešiem

-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
DSSD
06. Apr 2015, 12:37 #482

Kopš: 23. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1074

Braucu ar: E36

rekur ir, vai 45 eur prieksh tevis ir par daudz
NASIS
Offline
RS-1
06. Apr 2015, 12:51 #483

Kopš: 07. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 49

Braucu ar: bmw


16 Mar 2015, 11:30:55 us rakstīja:
Šad tad mājas apstākļos savām vajadzībām nokrāsoju kādu auto detaļu, viss it kā labi, ja neskaita to, ka šīm krāsotajām detaļām ir zema noturība pret švīkām un skrāpējumiem. Atliek nedaudz novilkt pa zariem un lakā jau paliek redzamas švīkas.

Kas jādara, lai no tā izvairītos? Vai problēma varētu būt krāsošanas materiālos? Cik saprotu, tad ir dažādas cietības lakas - tādas kuras viegli pulēt un tādas kuras krietni grūtāk, bet toties vajadzētu būt lielākai noturībai pret švīkām.

Varbūt problēma tajā, ka tiek krāsots mājas apstākļos un laka kārtīgi / pareizi neizžūst?


Pamēģini dārgāku laku.
Offline
JZ
06. Apr 2015, 13:06 #484

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

drīzāk problēma būs temperatūrā, vai neprecīzi uzjauktā lakā, laka būs daudz cietāka/izturīgāka ja to pēc uzpūšanas paceps kādu stundu ~60 grādos, IR sildītājs aizstās krāsošanas kameru "garāžas variantam"

sen nekas nav krāsots, bet kādreiz krāsu veikalā bija izvēle starp istabas temp (auksto) cietinātāju/šķīdinātāju un krāsošanas kamerai paredzēto (karsto), aukstajam variantam cietinātājā būs katalists, kas palīdz cietēt tik zemā temperatūrā, karstajā variantā nebūs, parasti tas katalists tikai pasliktina lakas īpašības, "karstā" laka "sacietēs" arī 20 grādos, bet paliks pusjēla līdz auto pastāvēs saulē dažas dienas un laka uzcepsies

šķīdinātājs (lēnais/ātrais) ir tikai priekš tā, lai palīdzētu lakai pašizlīdzināties pēc uzpūšanas, pirms cietinātājs sāk reaģēt

un ne vienmēr cieta laka labāk pasargās detaļu, tās vieglās zaru švīkas ir sīkums, tās viegli pulējas, bet gadās akmentiņš, kas citajā lakā izsit robu, bet mīkstajā atstāj tik nelielu nospiedumu, un, ja auto nebūs tīrs un tie zari švīkāsies pa laku, tad netīrumi strādās kā abrazīvs un švīkas parādīsies arī uz cietās lakas
Offline
sergis15
06. Apr 2015, 13:47 #485

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12023

Braucu ar: pikapu


06 Apr 2015, 12:37:14 DSSD rakstīja:
rekur ir, vai 45 eur prieksh tevis ir par daudz
NASIS

Zini, kaut vienu lietu, kas tādās bodēs ir no kvalitatīvas plasmasas?
Tāpat kā depo lukturi


-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
DSSD
06. Apr 2015, 15:07 #486

Kopš: 23. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1074

Braucu ar: E36

ko tu ar tam nasim taisies darit, pofig no kadas plastmasas vinas ir ieliec un aizmirsti
Offline
Montana
06. Apr 2015, 15:10 #487

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !

+1
Offline
sergis15
06. Apr 2015, 15:20 #488

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12023

Braucu ar: pikapu


06 Apr 2015, 15:07:11 DSSD rakstīja:
ko tu ar tam nasim taisies darit, pofig no kadas plastmasas vinas ir ieliec un aizmirsti

nu es cik painteresējos, vasaras karstajās dienās, formu nedaudz izmaina

tieši tāpat kā depo lukturi, no spuldzes karstuma izliecas un šis tas sakūst.



-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
us
13. Apr 2015, 17:14 #489

Kopš: 17. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 5181

Braucu ar: Pilnpievada automobīli

Detaļa: spārns no kura izslīpēts rūsas pleķis līdz tīram metālam, rūsas krāteru nav
Mērķis: sagatavot remonta vietu tā, lai maksimāli ilgi attālinātu to mikrli, kad rūsa atgriezīsies

Plānotās darbības:
1. gruntēšana ar skābo grunti
2. gruntēšana ar epoksīda grunti
3. špaktelēšana un attiecīgi slīpēšana
4. gruntēšana ar pildošo grunti
5. grunts slīpēšana
6. krāsošana 2-3 kārtas
7. lakošana 2-3 kārtas

Zinu, ka špakteli vislabāk ir uzklāt uz tīra metāla, bet gribu izmantot skābo grunti un tā kā uz skābās grunts nevar špaketlēt, domāju uzpūst epoksīda grunti.

Vai šajā plānā ir kāda būtiskā kļūda?
Offline
kraasotajs
13. Apr 2015, 18:20 #490

Kopš: 28. Nov 2005

Ziņojumi: 55

Braucu ar: 6g74

Epo un skābās gruntis nav savienojamas ,tb uz skābās epo nedrīkst ,var parasto filleri
Offline
JZ
13. Apr 2015, 18:39 #491

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

nevis tā ka nedrīkst, bet nav jēgas, abas tāds dara vienu un to pašu darbu, bet viena otrai nepalīdz nekādā veidā

epoksīds turās klāt pie substrāta pateicoties mehāniskai saķerei - risēm, ko atstāj rupjais smilšpapīrs P40-60-80, un sacietējot rada ļoti labu virsmu tālākai krāsošanai - piemērots produkts auto pēcpiekrāsošanai

skābā grunts noēd nost tur palikušos netīrumus vai pavisam vieglu virspusējo rūsu (veidojas praktiski momentā dēļ gaisā esošā mitruma), kodina metālu tādā veidā veido ķīmisku saķeri ar substrātu pat bez mehāniskas apstrādes (kā to vajag epoksīda gruntij) - piemērots ražošanas procesam kur var izslēgt metāla abrazīvu apstrādi

2 atšķirīgas metodes kā "piesieties" pie pamata

par "nedrīkst epo krāsot pa virsu skābajai" nāk no tiem, kas uz neizreaģējušas grunts pūš virsū epo, kurā pēcāk veidojas burbuļi

līdz ar to - vai nu 1. vai 2.

un pat ja rūsa ir izslīpēta līdz tīram metālam un nav redzamu krāteru, labāk ir to vēlreiz nokrāsot ar rūsas pārveidotāju pāris reizes (vajag lai detaļa ir silta, aukstumā reakcija nepaspēs notikt pirms pārveidotājs izžūs), un tad vēlreiz pāriet ar 60-80to un tad gruntēt

pārējais par secību ir daudz maz pareizi, ja ir vēlēšanās/vajadzība detaļu vēlāk slīpēt/pulēt, tad pēc lakas nožūšanas to uzmatē ar rupjo skočbraitu vai 800-1000 ūdens papīru un uzpūš vēl laku - tīri lai samazinātu risku izslīpēt cauri lakai un iebraukt krāsā
Offline
us
13. Apr 2015, 18:47 #492

Kopš: 17. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 5181

Braucu ar: Pilnpievada automobīli

Jā, detaļas sildīšanu aizmirsu pievienot sarakstā.

Paldies par atbildi Man jau bija aizdoma, ka kombinēt skābo ar epoksīdu var būt bezjēdzīgi

[ Šo ziņu laboja us, 13 Apr 2015, 18:49:41 ]

Offline
JZ
13. Apr 2015, 18:58 #493

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

p.s. rūsās pārveidotāju visprastāko, noteikti NE kaut kādus Brunox vai tamlīdzīgus, viss, ko vajag, ir biš fosforskābes, kas parādīs uzreiz vai tur vēl ir kaut kādi rūsas mikrokrāteri - tie būs kā tumši - violeti punkti, ja tādu nav, tad būs redzams tikai spožs metāls zem uzkrāsotā pārveidotāja
Offline
ilmars1
13. Apr 2015, 20:07 #494

Kopš: 23. Feb 2014

Ziņojumi: 245

Braucu ar: e53, e46, DL1000


13 Apr 2015, 18:47:45 us rakstīja:
Jā, detaļas sildīšanu aizmirsu pievienot sarakstā.

Paldies par atbildi Man jau bija aizdoma, ka kombinēt skābo ar epoksīdu var būt bezjēdzīgi

Var jau kombinĕt, uzklāj skābo, pēc 20 min, kamēr nav pilnībā izžuvis uzklāj akrila grunti, un tad jau var klāt epoksīda, ļoti svarīgi ar ko esi to rūsu dabūjis nost, ja ar fleksi ar drāšu birsti tad gan ir slikti, jo tā izlīdzina poras ar visu rūsu iekšā, labam rezultātam vajadzētu nostrūklot, noklāt ar skābi, nākošajā dienā vēlreiz nostrūklot un gruntēt

[ Šo ziņu laboja ilmars1, 13 Apr 2015, 20:19:00 ]

Offline
ATB
21. Apr 2015, 22:33 #495

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛

Iesakiet krāsu veikalu, kur aizbraukt aprunāties ar džekiem par auto krāsošanu mājas apstākļos. Nu un pie reizes nopirkt visu nepieciešamo - krāsa, laka utt.
Offline
BigBear
08. May 2015, 12:17 #496

Kopš: 09. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1875

Braucu ar: Glanci

Sakiet, kur Rīgā dabūt mazu bundžu ar vajadzīgo toni autiņam??
Offline
Kidd
08. May 2015, 12:30 #497

Kopš: 18. May 2009

Ziņojumi: 8240

Braucu ar: 400Zs


08 May 2015, 12:17:39 BigBear rakstīja:
Sakiet, kur Rīgā dabūt mazu bundžu ar vajadzīgo toni autiņam??


ka tik ne te

http://rags-sia-veikals-216097.infolapa.zl.lv/
Offline
Atmars
08. May 2015, 13:16 #498

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1389

Braucu ar: e100

Kur labāk ieteiksiet uzjaukt krāsu baloniņā pēc koda/toņa?
Offline
sergis15
08. May 2015, 13:18 #499

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12023

Braucu ar: pikapu

Rags.lv
Kuldīgas ielā

-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
Delerium
08. May 2015, 14:28 #500

Kopš: 29. Apr 2004

No: Sigulda

Ziņojumi: 8302

Braucu ar: Alfa Romeo 159, Ford S-max, Saab 900 cabrio

bikjernieku 51
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo